behoefte aan een goedkope roze RS? ik heb nog een Hopp Miami?quote:Op zondag 19 februari 2012 16:50 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik kan niet wachten om straks ook te gaan dragen, het lijkt me echt heerlijk! Heb een rekbare doek van een vriendin gekregen en er is een geweven doek naar me onderweg. Ik wil ook graag nog een ringsling, maar die moet ik nog ergens op de kop tikken![]()
Die lijkt me fijn voor korte stukjes en lekker snel!
quote:Op maandag 20 februari 2012 10:10 schreef Kyara het volgende:
jaaaaa, het is gelukt!
Midas zit nu 10 minuten in de doek en is al bijna helemaal vertrokken. Moest alleen een paar keer een speen uit mijn decoletté vissen....
Speenkoordje aan de doek klikken!!quote:Op maandag 20 februari 2012 10:10 schreef Kyara het volgende:
jaaaaa, het is gelukt!
Midas zit nu 10 minuten in de doek en is al bijna helemaal vertrokken. Moest alleen een paar keer een speen uit mijn decoletté vissen....
Dat ja!! schiet beetje op met die foto's!quote:Op maandag 20 februari 2012 10:31 schreef Asyniur het volgende:
Alsof wij naar jou en je pyjama kijkenals jij een slapend frummeltje op je buik hebt
Dat was ook het eerste wat ik dacht..quote:Op maandag 20 februari 2012 15:31 schreef mrien het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af of dat wel een echte bondolino is Amaranta. Het lijkt mij heel erg op een nagemaakte versie
Noh, en ik had daar nog wel gekeken.. Met m'n neus blijkbaarquote:Op maandag 20 februari 2012 15:58 schreef kaatjejannie het volgende:
Ze staan zo wel op de site van hoppediz. En dan hebben ze het over een slim fit.
heb mijn knuffeltje weer van de opvang gehaaldquote:
Die Bondolino? Ik vind 'm zwart..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Huh? Is die niet marineblauw?Wij hebben hem zelf ook.
Hé, wat is dat voor knoop?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:39 schreef bitterend het volgende:
Mag ik mijn nieuwe Pfau effe showen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |