Ik geloof dat ik daar te lui voor ben.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:42 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Je kan er eventueel 1 in de verf mikken? Ik heb ooit een indio in de Antique grey gedaan en dat werd echt heel mooi olifantjesgrijs en glanzend
Och, pakje verf kopen, in de wasmachine mikken, zout erbij. Et voila.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik daar te lui voor ben.
ooiebeest heeft er nog een paar, nu met korting, weet niet of ze nog nieuwe krijgen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:31 schreef bitterend het volgende:
Nou dat vroeg ik me af waarom slings n things zara's niet meer verkoopt? is het door de service bij Ellevill?
Waar kan je nu een zara kopen pvoesssss?
Zara Ash? Of is die niet donker genoeg?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik daar te lui voor ben.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:33 schreef Pvoesss het volgende:
Die maat 4 van jou...die donkerroodSPOILER: jahoor
Eigenlijk is het hele stapeltje wel te koop, sommige zijn alleen best duur.
Die ik specifiek met plaatje heb gedaan zijn normale prijzen :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vertel eens meer erover? wat voor stof is het? katoen of nog wat en wat kost het en kan ik een leuke schuifknoop ermee doen (tip van asy) en en en
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
Ik ben nu onderweg richting zuiden voor carnaval. Als ik de mijne gemeten heb, weet ik of ik blij word van de jouwe. Welke regio woon jij ong?quote:Op zondag 19 februari 2012 14:38 schreef WupWup het volgende:
Gezien bitterend.
Vanyel, de Zara is ong 63cm breed
Had ik al eens verteld dat ik dat steeds vergeet?quote:Op zondag 19 februari 2012 14:55 schreef WupWup het volgende:
Je hebt bij mij die co-sleeper opgehaald scheet
Ah thanks! Ik wil ook weer niet te veel stof overhouden, zeker in de zomer een beetje warmquote:Op zondag 19 februari 2012 15:20 schreef bitterend het volgende:
Ik ben 1.75 en 85 kilo's! ik heb een zara maat 6 en inderdaad de puntjes komen op de grond bij het knopen!
Jij bent veel kleiner dus wellicht heb je genoeg aan een maat 4-5!!
http://didymos.com/index.php?s=groesse&t=sling%20sizesquote:Op zondag 19 februari 2012 15:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ah thanks! Ik wil ook weer niet te veel stof overhouden, zeker in de zomer een beetje warm.
Ja he. Het is dat we gewoon geen ruimte voor opslag hadden, anders was ie gebleven. Moet meneer een volgende keer maar weer een nieuwe knutselen.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:16 schreef Vanyel het volgende:
Wat een leuke cosleeper had je trouwens
Als je het goed timet kunnen we misschien wel wat regelenquote:Op zondag 19 februari 2012 15:44 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ja he. Het is dat we gewoon geen ruimte voor opslag hadden, anders was ie gebleven. Moet meneer een volgende keer maar weer een nieuwe knutselen.
Maar wilde je de doek vandaag komen bekijken danwel meenemen?
quote:Op zondag 19 februari 2012 15:48 schreef Kersjes het volgende:
M. z'n neef+vrouw waren hier vanmiddag om de Yamo te komen lenen. Ik heb een demonstratie gegeven met hun dochter van 5 maanden
Nog een halve zwangerschap uitzitten en dan mag ik ook weer dragen
Hmm, daar zeg je wat... Niet bij stilgestaanquote:Op zondag 19 februari 2012 15:31 schreef Pvoesss het volgende:
Phaidra ik zie dat je gaat bevallen in de zomer idd.
Een rekbare doek is heel heel heeel warm.. (op een enkeling met bamboo na)
Ik zou in de zomer niet snel beginnen met een rekbare doek.. Maar gelijk voor een dunnere geweven gaan.
Je kan ook de instructies van webkim op youtube volgen voor de eerste keer knopen!quote:Op zondag 19 februari 2012 16:13 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hmm, daar zeg je wat... Niet bij stilgestaan.
Het leek me zo fijn dat je in het begin eerst kan knopen en daarna pas de baby erin hoeft te stoppen. Met een geweven doek wil ik misschien eerst op knoopcursus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |