abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108123526
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 18:42 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Je kan er eventueel 1 in de verf mikken? Ik heb ooit een indio in de Antique grey gedaan en dat werd echt heel mooi olifantjesgrijs en glanzend :)
Ik geloof dat ik daar te lui voor ben.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_108124207
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 18:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Och, pakje verf kopen, in de wasmachine mikken, zout erbij. Et voila.
pi_108125486
Mijn manduca gaat waarschijnlijk ook in de verkoop na de reis die hij nu doet. Een wompat en een manduca is wel een beetje dubbel zeg maar...
pi_108127441
Pvoess, die 2e doek. Hoppediz pune, is dat een makkelijke doek voor een beginner? En dun? Die is mooi!

Ik ben zelf ook op zoek. Ik heb een ByKay maar wil nog een niet rekbare.

De hoppediz lijkt me wel wat. Wil een zomerdoek, dus ik dacht iets van de Das Leichte ofzo.
Welke doek is makkelijk voor een beginner? :)

En zat ook te kijken naar een drager, De wompat, Beco of bondolino. De bondolino lijkt me het fijnst, is dat zo? :)
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_108127732
De hoppediz pune is dunner dan de das leichte ik ben nog geen dunnere doek tegengekomen die zo lekker zacht is. O+ O+ Maar door het dunne moet je altijd wel iets netter knopen.. Ik denk dat die voor een beginner wel geschikt is. Je moet netter knopen maar doordat die zo lekker zacht is kom je wel weg met schoonheidsfoutjes :P

Een drager is persoonlijk, ik ben groot fan van de bondolino en de manduca..
Ik doe mijn manduca alleen maar weg omdat ik 24/7 verzuurde spieren heb ;( en dus ook niet veel meer draag. Ik vind zelf de wompat pas echt fijner vanaf de preschool versie :) De bondolino zou ik gebruiken tot een jaar of 1,5.. Daarom heb ik rond het jaar dus de manduca gekocht.
pi_108128168
Is de pune nog te koop? :) en voor hoeveel ;)

Ik zag ook de MySol van Girasol, iemand daar bekend mee? maar die lijkt me niet echt fijn voor de zomer omdat ie 2 lagen heeft.

De bondolino ga ik denk ik zeker bestellen.
Nu nog een gewone doek erbij.

Edit: en de Calin Bleu? Is ook een zomerdoek lees ik.
Pffff misschien toch maar eens naar den Bosch voor een draagconsult.

[ Bericht 13% gewijzigd door CrazyMoon op 18-02-2012 21:18:32 ]
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_108129004
Hey pvoesssss heb je een actie foto van de nati? is hij grijs of meer zwart?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108129338

Ja de pune moet ik even kijken waar anderen hem voor verkopen.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 23:31:26 #159
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_108133944
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 21:31 schreef bitterend het volgende:
Nou dat vroeg ik me af waarom slings n things zara's niet meer verkoopt? is het door de service bij Ellevill?
Waar kan je nu een zara kopen pvoesssss?
ooiebeest heeft er nog een paar, nu met korting, weet niet of ze nog nieuwe krijgen.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 23:48:08 #160
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_108134563
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 18:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Zara Ash? Of is die niet donker genoeg?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_108140796
Idd bijna goed, maar nog te licht.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_108142675
Wup heb je bij onze buren een bericht achter gelaten
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108143157
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:33 schreef Pvoesss het volgende:
SPOILER: jahoor
Eigenlijk is het hele stapeltje wel te koop, sommige zijn alleen best duur.
Die ik specifiek met plaatje heb gedaan zijn normale prijzen :D
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die maat 4 van jou...die donkerrood
vertel eens meer erover? wat voor stof is het? katoen of nog wat en wat kost het en kan ik een leuke schuifknoop ermee doen (tip van asy O+ ) en en en :P
pi_108143226
Een 4 kan je heel veel knopen mee doen!
Hij is van katoen en lekker zacht. prijs is 80 excl verznd

Links
pi_108143382
^O^
pi_108148390
Gezien bitterend.

Vanyel, de Zara is ong 63cm breed
pi_108148422
Is dat burgund of weinrot?
pi_108148521
same :D dat is dezelfde..
pi_108148846
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:38 schreef WupWup het volgende:
Gezien bitterend.

Vanyel, de Zara is ong 63cm breed
Ik ben nu onderweg richting zuiden voor carnaval. Als ik de mijne gemeten heb, weet ik of ik blij word van de jouwe. Welke regio woon jij ong?
pi_108149065
Je hebt bij mij die co-sleeper opgehaald scheet
pi_108149155
De Pfau komt hier wonen!
pi_108149319
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:55 schreef WupWup het volgende:
Je hebt bij mij die co-sleeper opgehaald scheet
Had ik al eens verteld dat ik dat steeds vergeet? :D
Toen kwam ik nog alleen in Z&G dus was jij 'willekeurige Fokker met schattig kind'...
pi_108149810
:D
pi_108149912
Wat een leuke cosleeper had je trouwens ^O^
pi_108149968
Hoi, ik kom hier ook meelezen :).

Ik denk dat ik na de bevalling eerst een rekbare doek wil uitproberen. Bevalt dat goed, ga ik eens kijken naar geweven doeken. Wil nu eigenlijk al van alles kopen, maar het zou wel erg zonde van het geld zijn als het uiteindelijk niet werkt (ik heb nogal snel last van mijn schouder- en nekspieren).

Bitterend, hoe lang ben jij (of anderen met doeken in kleinere maten)? Omdat je het hebt over punten van mt 6 die op de grond komen. Kan je met mt 4 of 5 ook genoeg knopen? Ik wil namelijk niet over 1 schouder dragen, dat is vragen om problemen ;). Zelf ben ik 1.53 m met maat 34.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108150042
Ik ben 1.75 en 85 kilo's! ik heb een zara maat 6 en inderdaad de puntjes komen op de grond bij het knopen!
Jij bent veel kleiner dus wellicht heb je genoeg aan een maat 4-5!!
pi_108150151
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 15:20 schreef bitterend het volgende:
Ik ben 1.75 en 85 kilo's! ik heb een zara maat 6 en inderdaad de puntjes komen op de grond bij het knopen!
Jij bent veel kleiner dus wellicht heb je genoeg aan een maat 4-5!!
Ah thanks! Ik wil ook weer niet te veel stof overhouden, zeker in de zomer een beetje warm :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108150244
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2012 15:23 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ah thanks! Ik wil ook weer niet te veel stof overhouden, zeker in de zomer een beetje warm :P.
http://didymos.com/index.php?s=groesse&t=sling%20sizes
pi_108150380
Phaidra ik zie dat je gaat bevallen in de zomer idd.
Een rekbare doek is heel heel heeel warm.. (op een enkeling met bamboo na)
Ik zou in de zomer niet snel beginnen met een rekbare doek.. Maar gelijk voor een dunnere geweven gaan.
pi_108150570
Sowieso vond ik geweven ook stukken prettiger dragen dan rekbaar.
Dat zal ook aan mijn knooptechniek hebben gelegen maar toch :)
pi_108150695
Dat is ook bij bijna iedereen het probleem met rekbare doeken.
Die moet je zooo strak gebruiken wil het een beetje zitten..
En het is toch wennen, en dan moet je dat kleintje er ook nog in proppen :D
pi_108150842
Haha dat ja!
pi_108150851
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2012 15:16 schreef Vanyel het volgende:
Wat een leuke cosleeper had je trouwens ^O^
Ja he. Het is dat we gewoon geen ruimte voor opslag hadden, anders was ie gebleven. Moet meneer een volgende keer maar weer een nieuwe knutselen.
Maar wilde je de doek vandaag komen bekijken danwel meenemen?
pi_108150876
Ik vond het heerlijk, dat kleintje in de rekbare proppen. De draagconsulent zei bij ons consult ws niet voor niks dat mijn geweven best iets losser mocht.
pi_108150936
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2012 15:44 schreef WupWup het volgende:

[..]

Ja he. Het is dat we gewoon geen ruimte voor opslag hadden, anders was ie gebleven. Moet meneer een volgende keer maar weer een nieuwe knutselen.
Maar wilde je de doek vandaag komen bekijken danwel meenemen?
Als je het goed timet kunnen we misschien wel wat regelen ;)

Doek niet vandaag, zijn in Limburg. Eerst meten, dan verder weten.
  zondag 19 februari 2012 @ 15:48:10 #186
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_108150977
M. z'n neef+vrouw waren hier vanmiddag om de Yamo te komen lenen. Ik heb een demonstratie gegeven met hun dochter van 5 maanden O+
Nog een halve zwangerschap uitzitten en dan mag ik ook weer dragen *O*
.... met gevoel voor drama....
pi_108151290
Met je mooie Zara LE.. ik mis hem ineens heel erg :') en je hebt hem al eeuwen :D
  zondag 19 februari 2012 @ 15:57:20 #188
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_108151343
Hij is ook zo mooi O+ Ben er nog steeds blij mee!
.... met gevoel voor drama....
pi_108151484
vanmiddag Lucas voor het eerst in de draagdoek gehad. Had em alleen te warm aangekleed, volgende keer is een jasje genoeg denk ik.. zit onder mn zwangerschapsjas, die ik helemaal dicht kan doen.

Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_108151534
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 15:48 schreef Kersjes het volgende:
M. z'n neef+vrouw waren hier vanmiddag om de Yamo te komen lenen. Ik heb een demonstratie gegeven met hun dochter van 5 maanden O+
Nog een halve zwangerschap uitzitten en dan mag ik ook weer dragen *O*
*O* *O*
pi_108151602
Haha das goed ;)
pi_108151958
quote:
2s.gif Op zondag 19 februari 2012 15:31 schreef Pvoesss het volgende:
Phaidra ik zie dat je gaat bevallen in de zomer idd.
Een rekbare doek is heel heel heeel warm.. (op een enkeling met bamboo na)
Ik zou in de zomer niet snel beginnen met een rekbare doek.. Maar gelijk voor een dunnere geweven gaan.
Hmm, daar zeg je wat... Niet bij stilgestaan :@.

Het leek me zo fijn dat je in het begin eerst kan knopen en daarna pas de baby erin hoeft te stoppen. Met een geweven doek wil ik misschien eerst op knoopcursus :D.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108152119
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2012 16:13 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Hmm, daar zeg je wat... Niet bij stilgestaan :@.

Het leek me zo fijn dat je in het begin eerst kan knopen en daarna pas de baby erin hoeft te stoppen. Met een geweven doek wil ik misschien eerst op knoopcursus :D.
Je kan ook de instructies van webkim op youtube volgen voor de eerste keer knopen!
maar een draagconsult is ook een goed idee!
pi_108152242
Het is echt geen hogere wiskunde hoor. Zelfs wij kunnen het ;)
pi_108152535
Wat Wup en Pvoess zeggen :Y Ik heb muppet 1 keer in een rekbare doek gehad en daarna nooit meer... (zij is van eind juli) deze keer heb ik niet eens een rekbare doek... ik vind een geweven véél en veel fijner (maar dat is persoonlijk).

En de FWCC kun je ook al helemaal voorbereiden, dan pas beeb erin stoppen, en aanspannen verder :Y

Ik ben terug naar 7 doeken! :o wowow!! (maar heb er wel nog 3 ringslings, 2 wompats en een bondolino bíj :')) maar aangezien ik van 20+ doeken kom :@ best een prestatie! En heb zowaar niet meer de drang alle nieuwe doeken, of alle 2e hands :') doeken te moeten opkopen :P

Nu nog een beetje 'fine-tunen' (ruilen mag wel van mezelf :P )
  zondag 19 februari 2012 @ 16:30:39 #196
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108152569
Mooi Crazymoon!

Ik ga morgen oefenen met doek + kind

vind t wel spannend.....

wow, Gerberaatje, wat een hoeveelheid doeken :o
pi_108152879
Ja dat was wat dolletjes :P

Maar leuk was het wel, veel geprobeerd :Y we komen nu pas in de fase dat we de wagen wat gaan gebruiken (ook door mijn zwangerschap, echt lange stukken dragen lukt me nu niet echt lekker met haar zwaargewicht) alhoewel ik haar nu nog wel zoveel mogelijk draag.. (weer veel meer met de Wompat nu, die is het comfortabelst)

Maar gelukkig straks een nieuw hummeltje wat ik weer zoveel mogelijk kan gaan dragen O+ O+ (zucht.. is het al juli??? O+ O+ )
pi_108153105
Ik ben ook van plan veel meer.te gaan dragen straks. Bij Floris niet zoveel gedaan, maar vermoed dat het straks bij de 2e wel makkelijker is. Moet wel een andere doek hebben. Die k nu heb daar kan ik niet lekker mee knopen.

Goed gereduceerd je stash gerbera!
Wel handig dat je mij advies kan geven :P
pi_108153290
Vanmorgen O+ heel vroeg (want uitslapen is voor watjes vind de muppet :P )
Had haar al ffies niet meer gedragen, dus even in de wompat gegooid O+ O+ ging ze me gelijk knuffelen..... *;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108153311
Ik kan niet wachten om straks ook te gaan dragen, het lijkt me echt heerlijk! Heb een rekbare doek van een vriendin gekregen en er is een geweven doek naar me onderweg. Ik wil ook graag nog een ringsling, maar die moet ik nog ergens op de kop tikken O-)
Die lijkt me fijn voor korte stukjes en lekker snel!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')