SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Pvoesss op 17-02-2012 16:34:44 ]
quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:24 schreef Pvoesss het volgende:
ik was ook spuit 11
Hier een foto van hoe ze gewoon echt heel vrij zijn voorop maar wel in prima houding
Dat wil ik best wel maar waar? mijn huis is echt veel te klein voorquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:33 schreef oeke het volgende:
Mijn eerste meet ooit, was een draagmeet in mijn eigen atelier, in Amsterdam.![]()
Bitterend, misschien kun je er een organiseren? Ik heb zelf geen puf....
Het was heel erg leuk maar wel overweldigend.
Pssst Pvoess, in het vorig topic maak je een foutje over de geschiktheid van de BB, misschien toch nog even verbeteren?
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:33 schreef Vanyel het volgende:
Pvoess, wat is dat voor knoop in de eerste post?
owquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:27 schreef Pvoesss het volgende:
Bijna geen enkele shop meer het is ook echt een afschuwelijk bedrijf..
De doeken zijn mooi maar de service en de communicatie is afschuwelijk...
Ze hebben leveringsproblemen waar je U tegen zegt.
Mijn ene bestelling daar ging helemaal fijn. En hij is zo moooooooi en fijijijiijijn!quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:27 schreef Pvoesss het volgende:
Bijna geen enkele shop meer het is ook echt een afschuwelijk bedrijf..
De doeken zijn mooi maar de service en de communicatie is afschuwelijk...
Ze hebben leveringsproblemen waar je U tegen zegt.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:15 schreef bitterend het volgende:
Ja zara vind ik ook geweldig! ben zo blij met mijn keuze![]()
maar ben benieuwd naar de mening van de experts
quote:
Bij de burenquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:31 schreef bitterend het volgende:
Nou dat vroeg ik me af waarom slings n things zara's niet meer verkoopt? is het door de service bij Ellevill?
Waar kan je nu een zara kopen pvoesssss?
Alle doekenwinkels die ik gebruik verkopen geen Ellevills meer..quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:31 schreef bitterend het volgende:
Nou dat vroeg ik me af waarom slings n things zara's niet meer verkoopt? is het door de service bij Ellevill?
Waar kan je nu een zara kopen pvoesssss?
quote:
ja maar daar is al gepoept/gekotst opquote:
die zijn wel mooi maar ik kan de tekst niet lezen. En ik ga niet bij Ellevill bestellenquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:29 schreef bitterend het volgende:
[..]![]()
http://www.ellevill.com/index.php?cPath=65_57_22
![]()
Val mee hoor. Euro of 95. De prijzen staan in Noorse Kronenquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:24 schreef Popples het volgende:
bitterend ik sloeg even achterover van je linkje(gelukkig lig ik plat)wat een prijzen.
![]()
dat van de hoppediz wist ik niet dat ze vernieuwd waren. ik vind die nog al stroef van dochter.
En dan nog de verzendkosten en de invoerkosten....quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:28 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Val mee hoor. Euro of 95. De prijzen staan in Noorse Kronen
ohja, invoerkosten.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:29 schreef WupWup het volgende:
[..]
En dan nog de verzendkosten en de invoerkosten....
Welke maat?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb nog een zara ocean; twee keer gedragen ermee... mooie doek, maar pak hem niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |