owquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:27 schreef Pvoesss het volgende:
Bijna geen enkele shop meer het is ook echt een afschuwelijk bedrijf..
De doeken zijn mooi maar de service en de communicatie is afschuwelijk...
Ze hebben leveringsproblemen waar je U tegen zegt.
Mijn ene bestelling daar ging helemaal fijn. En hij is zo moooooooi en fijijijiijijn!quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:27 schreef Pvoesss het volgende:
Bijna geen enkele shop meer het is ook echt een afschuwelijk bedrijf..
De doeken zijn mooi maar de service en de communicatie is afschuwelijk...
Ze hebben leveringsproblemen waar je U tegen zegt.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:15 schreef bitterend het volgende:
Ja zara vind ik ook geweldig! ben zo blij met mijn keuze![]()
maar ben benieuwd naar de mening van de experts
quote:
Bij de burenquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:31 schreef bitterend het volgende:
Nou dat vroeg ik me af waarom slings n things zara's niet meer verkoopt? is het door de service bij Ellevill?
Waar kan je nu een zara kopen pvoesssss?
Alle doekenwinkels die ik gebruik verkopen geen Ellevills meer..quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:31 schreef bitterend het volgende:
Nou dat vroeg ik me af waarom slings n things zara's niet meer verkoopt? is het door de service bij Ellevill?
Waar kan je nu een zara kopen pvoesssss?
quote:
ja maar daar is al gepoept/gekotst opquote:
die zijn wel mooi maar ik kan de tekst niet lezen. En ik ga niet bij Ellevill bestellenquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:29 schreef bitterend het volgende:
[..]![]()
http://www.ellevill.com/index.php?cPath=65_57_22
![]()
Val mee hoor. Euro of 95. De prijzen staan in Noorse Kronenquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:24 schreef Popples het volgende:
bitterend ik sloeg even achterover van je linkje(gelukkig lig ik plat)wat een prijzen.
![]()
dat van de hoppediz wist ik niet dat ze vernieuwd waren. ik vind die nog al stroef van dochter.
En dan nog de verzendkosten en de invoerkosten....quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:28 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Val mee hoor. Euro of 95. De prijzen staan in Noorse Kronen
ohja, invoerkosten.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:29 schreef WupWup het volgende:
[..]
En dan nog de verzendkosten en de invoerkosten....
Welke maat?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb nog een zara ocean; twee keer gedragen ermee... mooie doek, maar pak hem niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |