abonnement Unibet Coolblue
pi_85061496
Welkom in het Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat- topic. Wanneer je net begint met proberen zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Vorig deel: Als zwanger worden / blijven niet zo makkelijk gaat #83

Handige Linkjes
Freya
Foliumzuur
KI en IUI
IVF

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

Mijsje:
Augustus 2007 gestopt met de pil. In juli 2008 zwanger, resulteerde in een miskraam. Kleine operaties gehad om een vleesboompje te verwijderen en een eileider open te krijgen. Daarna nog een periode zelf proberen om zwanger te worden. In september 2009 nog niet gelukt, dus terug naar de gynaecoloog. helaas is ook de zesde IUI mislukt. er wordt nu overgegaan op IVF. De informatiebijeenkomst in het AMC is op 25 mei. Begin juni is de IVF van start gegaan.

prinseszondererwt
In november 2007 de pil de deur uit gedaan. Na 9 maanden nog niet ongesteld geworden, dus door naar de gyn. Die schrijft primolut en clomid 50 mg voor. Na 3 rondes met 50 mg wordt de dosis verhoogd naar 100 mg. Hiermee volgens ovutesten en temperaturen wel een eisprong. Augustus 2009: 8e ronde met 100 mg alweer... Oktober 2009: Even gestopt met clomid en zowaar zelf een eisprong. April 2010: starten met IUI zonder hormonen wegens antilichamen bij de zwemmers van mijn lief.

Winterstormpje
Vanaf puberteit problemen rondom de voortplantingsorganen. Operatie eileider cyste - eileider verwijderd. Operatie verklevingen rondom verwijderd. Diagnose PCOS.
Juli 2008 miskraam rond 8 weken. Daarna onderzoeken na uitblijven menstruatie vanaf juli 2008 tot dec 2008/juli 2009 tot heden. Diagnose versterkt PCOS. Eind januari uitslagen onderzoeken en start medicatie waarschijnlijk clomid.
pi_85061649
even starten met het nieuws van Tally *O*


quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:40 schreef Tally het volgende:

[..]

Het is nog allemaal onwerkelijk. Vandaag geweest bij mijn ouders en Oma. Verteld (die mensen leefde ook mee tijdens de dagen dat we in het ziekenhuis bezig waren). De foto van de test uitgeprint, in een lijstje en gegeven aan mijn moeder. Die begon te gillen en meteen samen janken. Toen kwam mijn vader die begreep er niet veel van tot hij het testje zag. Ook met hem samen janken.

Bij mijn Oma. Die schold me eerst uit, want ik moest geen kadootjes voor dr kopen :')
Toen ik zei dat ze niet moest zeiken maar moest open maken zag ik dr kijken van: Ja en?!?! Dus ik zei haar: Das een zwangerschapstestje.. Zegt ze: uhm.. oke.. Maar nog met een gezicht van wat moet ik hier mee :') Dus ik zei die is positief!! Ik ben zwanger.. Zegt ze: Ja dat zie ik toch niet, ik heb mijn verkeerde bril op. En toen begon ze te huilen. O wat mooi. O wat gelukkig. O wat een goed nieuws :')

Straks nog even naar mijn schoonouders. En voor de rest houden we het voor ons zelf natuurlijk (sure!).

Het voelt allemaal nog onwaar. Mijn eerste echo heb ik gepland op 30 augustus. Dan ben ik ruim 7 weken zwanger zei de gyn en gaan we kijken hoeveel het er zijn. De gyn was ook erg blij voor me. En zo klonk ze ook. Wat geweldig. Wat super. Wat mooi... en dat ging zo wel een tijdje door O+

Maar soms wrijf ik over mn buik en denk ik: Ik ben zwanger O+
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:59 schreef DuchessX het volgende:
Tally ik ben zó blij voor je/jullie! :D
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:59 schreef Lois het volgende:
O+ :') O+
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 19:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Lekkere oma! :D
O+
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 19:17 schreef mijsje het volgende:
:D die oma... :D

(zoals jouw moeder, zo reageerde mijn moeder ook toen het bij mij uiteindelijk misging... (dat wisten we toen nog niet...) dat was echt O+ ik hoor haar nog keer op keer tegen mijn vader zeggen: je wordt opa... je wordt opa... O+ )
game on! O+
pi_85061727
Tally!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeetje, breng jij even goed nieuws!!!

Van harte meid, ik wens je een hele fijne zwangerschap!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  maandag 9 augustus 2010 @ 19:26:45 #4
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_85061742
die oma wat schattig O+ en de reactie van je ouders O+ ik word er helemaal emo van
Be happy with the little things in life
pi_85061868
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 19:17 schreef mijsje het volgende:
:D die oma... :D

(zoals jouw moeder, zo reageerde mijn moeder ook toen het bij mij uiteindelijk misging... (dat wisten we toen nog niet...) dat was echt O+ ik hoor haar nog keer op keer tegen mijn vader zeggen: je wordt opa... je wordt opa... O+ )
Dat riep mijn moeder dus ook :') En mijn vader stond maar te snikken en kneep me fijn.
Hij was in de tuin bezig met de tegels schoonspuiten. En ma en ik stonden binnen nog een beetje te praten en ik hoorde hem binnen snikken :D O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_85063741
Wat een geweldige reacties van je ouders en oma Tally! O+

Ik kijk nu al uit naar het moment dat ik mijn ouders mag vertellen dat ze opa en oma worden, ik ga het niet droog houden dan :')
pi_85064508
Wat fijn dat je familie zo lief reageert Tally! O+
pi_85068444
Mijn schoonouders weten het nu ook :)
Mijn Schoonvader heeft me van schrik nog niet eens gefeliciteerd :D Die zat maar de hele tijd: O wat fijn. O wat mooi. Jeetje.. Goh.. En nee te knikken met zijn hoofd.

Mijn schoonmoeder sprong van de bank af. En kneep me fijn. En toen liet ze me los. Begon te huilen en riep weer: KOM HIERRRR!!! en kneep me dus weer fijn.

Ze waren allemaal zo blij dat ze manlief niet hebben gefeliciteerd in het begin. Dat waren ze voor het gemak even vergeten :D En later zegt mijn schoonmoeder: O god! Jij ook gefeliciteerd natuurlijk en kreeg hij een dikke knuffel van zijn moeder.

En voor de rest moeten we het nu dus een paar weken stil houden :') 30 augustus O+ Ik kijk er naar uit!

Owh mijn schoonvader heeft de hele 1ste verdieping in zijn hoofd al verbouwd. Want de kinderkamer die kan in de huidige situatie niet.. Vind hij :') :D
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_85070001
Wauw, lees ik hier even een tijdje niet, is Tally zwanger :D *O* ^O^ ! Top, geweldig voor jullie, gefeliciteerd!
pi_85074159
O+ 30 augustus... ik ben heel benieuwd naar jullie boontje... O+
pi_85074188
*O* *O* *O* w/ JAAAAAA!!!TALLY!!! WAT GEWELDIG!!!w/ *O* *O* *O*

Zat gewoon met tranen in mijn ogen... ik hoopte al zo dat het bloeden en de krampen gestopt waren... en dat was dus ook zo... Oh, wat ^O^ w/ GE-WEL-DIG w/ ^O^ na zo'n lange tijd! En wat een mooie en lieve reacties van je familie. Ik kan me zo voorstellen hoe dat gegaan is...

quote:
Op maandag 9 augustus 2010 19:17 schreef mijsje het volgende:
(zoals jouw moeder, zo reageerde mijn moeder ook toen het bij mij uiteindelijk misging... (dat wisten we toen nog niet...) dat was echt O+ ik hoor haar nog keer op keer tegen mijn vader zeggen: je wordt opa... je wordt opa... O+ )
:* dat moet een fijne, bijzondere herinnering voor je zijn... :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_85074452
wat fijn tally.
echt heerlijk om het zo je ouders en oma te vertellen.
kan je man het al een beetje meer geloven?
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_85075243
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:11 schreef Jose81 het volgende:
*O* *O* *O* w/ JAAAAAA!!!TALLY!!! WAT GEWELDIG!!!w/ *O* *O* *O*

Zat gewoon met tranen in mijn ogen... ik hoopte al zo dat het bloeden en de krampen gestopt waren... en dat was dus ook zo... Oh, wat ^O^ w/ GE-WEL-DIG w/ ^O^ na zo'n lange tijd! En wat een mooie en lieve reacties van je familie. Ik kan me zo voorstellen hoe dat gegaan is...
[..]

:* dat moet een fijne, bijzondere herinnering voor je zijn... :*
:Y daar heb ik echt warme gevoelens bij, en iedere keer als ik eraan denk, dan voel ik de tranen achter m'n ogen... niet van het verdriet, maar van het gevoel dat ik had toen we het hun gingen vertellen... O+
pi_85077955
dat had ik toen ik voor het eerst de test had gedaan.
in mijn nachtdienst stond ik daar achter de balie van het tankstation met een positieve test in mijn klauwtjes.
eh eh. (zwanger dwars door het spiraaltje heen dus niet gepland)
na de shiftwissel met 160 naar mijn vriend zijn werk gereden om hem nog te zien voor hij weg ging met de werkbus.
vogeltjes floten om kwart voor 7 sòchtends en de glimlach en diep gelukkige blik van mijn vriend toen ik het vertelde deed het zonnetje ook meteen schijnen.

helaas heb ik het niet mogen behouden maar de reaktie van mijn vriend sterkte mij toen echt in het besef dat we echt beide kinderen wilde.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_85089032
Tally :* :* :* :* :*

Wat ontzettend fijn voor jullie O+.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_85089238
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:20 schreef Litpho het volgende:
Tally :* :* :* :* :*

Wat ontzettend fijn voor jullie O+.
Dank je wel lieverd :*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_85096568
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:29 schreef mijsje het volgende:
:Y daar heb ik echt warme gevoelens bij, en iedere keer als ik eraan denk, dan voel ik de tranen achter m'n ogen... niet van het verdriet, maar van het gevoel dat ik had toen we het hun gingen vertellen... O+
dat kan ik me helemaal voorstellen... en als je straks gewoon weer zwanger bent, zul je gewoon wéten hoe je moeder gereageerd zou hebben... :Y :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_85106217
Oh mijsje, nu wil ik je alweer knuffelen! :*

Tally, wat een leuke reacties! Ben je al een ietsiepietsie aan het idee gewend? Nog 20 dagen en dan zie je die twee ;) krummeltjes voor het eerst op een schermpje knipperen O+.

Wij moeten nog 6 nachtjes slapen voor diezelfde eerste echo. Mijn hemel wat spannend! In de zwangerschap waar het misging begon volgens mij in deze week het bloedverlies. Maakt het wel dat ik wat nerveuzer ben. Maar het komt vast goed (als ik het maar vaak genoeg blijf herhalen moet het goedkomen toch? ;)).
pi_85107415
:* jullie zijn te lief gewoon! O+ ja, zo herinner ik haar reactie dan inderdaad :D ze was er zooo ontzettend blij mee... ik vind het zo jammer dat ze nu gewoon nooit zal weten dat ze oma wordt als het zover is... en ook dat ze dit alles waar we doorheen moeten gaat missen, dat had ik graag samen met haar gedaan...

O+ Tm, ook al bijna voor je eerste echo... ook jij zal bijna je boontje voor het eerst zien... O+
pi_85117662
Ik heb het gevoel dat Tally twins gaat krijgen :? Geen idee waarom...


En toch vind ik deze topicreeks een van de mooiste en warmste van Fok! :Y Er wordt zo ontzettend veel met elkaar gedeeld en de vreugde voor elkaar is zo oprecht, zo puur. En dat terwijl het toch ook heel schrijnend en zwaar is en blijft.

Mijsje, Pze en WS ik hoop dat jullie ook heel snel zwanger zullen zijn. En dat er dan maar nooit meer iemand in deze reeks hoeft te posten...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#geen
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 23:22:31 #21
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_85118584
TALY! *O*. *O*. *O*. Goed gedaan ouwe!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_85119899
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 22:59 schreef DuchessX het volgende:
Ik heb het gevoel dat Tally twins gaat krijgen :? Geen idee waarom...


En toch vind ik deze topicreeks een van de mooiste en warmste van Fok! :Y Er wordt zo ontzettend veel met elkaar gedeeld en de vreugde voor elkaar is zo oprecht, zo puur. En dat terwijl het toch ook heel schrijnend en zwaar is en blijft.

Mijsje, Pze en WS ik hoop dat jullie ook heel snel zwanger zullen zijn. En dat er dan maar nooit meer iemand in deze reeks hoeft te posten...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ dank je lieverd! :*
ik hoop het ook... manlief zei vanavond: "ik moet volgende maand maar veel koffiemelk kopen... het schijnt dat er zwangere vrouwen zijn die dat puur lekker vinden..." (ik eerst: :r pure koffiemelk... en daarna: :? volgende maand? en daarna: O+ )
pi_85120795
*O* Tally, gefeliciteerd!! *O*

Net te horen gekregen dat het bij mijn zusje niet lukt met zwanger worden. Ze is al meer dan een jaar bezig. Loopt nu bij de gyn en ze blijkt geen eisprong te hebben. Ze wordt wel ongesteld. Ze gaat binnenkort starten met Clomid.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_85123243
@mijsje wat een originele en lieve reaktie hahaha!
pure koffiemelk brrrr
maar ja ik zou het met liters zuipen als ik ooit zwanger zou mogen zijn.
al is het maar voor de bevestiging.

@ duchessx dat vind ik ook. helaas het zelfde schuitje maar er zijn er al een paar in het diepe gesprongen.
tijd voor mijn opfriscursus zwemdiploma.


@ vicky wat vervelend voor je zuske. hoop dat de clomid zijn werk gaat doen.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_85127544
Vicky, hopelijk doet de clomid zijn werk bij je zusje.
pi_85127624
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 18:56 schreef twentemeisje het volgende:
Tally, wat een leuke reacties! Ben je al een ietsiepietsie aan het idee gewend? Nog 20 dagen en dan zie je die twee ;) krummeltjes voor het eerst op een schermpje knipperen O+.
Nee ik ben er nog niet aan gewend.. Over 19 dagen zal het misschien gaan inwerken.. Als je echt iets ziet :) Ik loop nog elke keer langs die positieve testen.. En denk. Ja het is echt! *O*
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 22:59 schreef DuchessX het volgende:
Ik heb het gevoel dat Tally twins gaat krijgen :? Geen idee waarom...
Gek he. Dat idee heb ik dus ook :') En zoals je hier boven ziet heeft Twentemeisje dat ook :')
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 23:22 schreef k_i_m het volgende:
TALY! *O*. *O*. *O*. Goed gedaan ouwe!
Dank je O+
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 00:11 schreef Vicky het volgende:
*O* Tally, gefeliciteerd!! *O*

Net te horen gekregen dat het bij mijn zusje niet lukt met zwanger worden. Ze is al meer dan een jaar bezig. Loopt nu bij de gyn en ze blijkt geen eisprong te hebben. Ze wordt wel ongesteld. Ze gaat binnenkort starten met Clomid.
Dank je O+
Vreemd he. Geen eisprong krijgen en toch ongesteld worden. Ik werd helemaal niet ongesteld. Maar heb in de periode met clomid wel mijn ongesteldheid gehad en toch ook vaak geen eisprong.

Ik heb me meteen opgegeven voor Moeder voor Moeders :@
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_85127629
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 23:52 schreef mijsje het volgende:

[..]

O+ dank je lieverd! :*
ik hoop het ook... manlief zei vanavond: "ik moet volgende maand maar veel koffiemelk kopen... het schijnt dat er zwangere vrouwen zijn die dat puur lekker vinden..." (ik eerst: :r pure koffiemelk... en daarna: :? volgende maand? en daarna: O+ )
Hallo! Die trein is naar je onderweg hoor! Die stopt nu in Den Helder! En dan gaan we volgende maand samen naar het andere topic!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_85127708
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 07:54 schreef Tally het volgende:


Vreemd he. Geen eisprong krijgen en toch ongesteld worden. Ik werd helemaal niet ongesteld. Maar heb in de periode met clomid wel mijn ongesteldheid gehad en toch ook vaak geen eisprong.

Dat is toch niet vreemd op zich? Bij je menstruatie komt meer 'af' dan alleen een niet bevrucht eitje?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_85127787
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 08:08 schreef McLaura het volgende:

[..]

Dat is toch niet vreemd op zich? Bij je menstruatie komt meer 'af' dan alleen een niet bevrucht eitje?
Mja ik vond/vind het wel een beetje vreemd :') Maar misschien meer omdat ik niet helemaal weet wat er mee gaat met een ongesteldheid :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_85127824
Sowieso heb je niet elke cyclus een eisprong volgens de geleerden.... Maar goed :)


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  woensdag 11 augustus 2010 @ 08:59:11 #31
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_85128296
Tally mijn zwangerschapstestje ligt nog steeds bovenop mijn wekker zodat ik 'm elke ochtend kan zien. De laatste 3 weken gaat het wel maar ik heb heel lang niet kunnen geloven dat ik toch écht zwanger ben, alle echo's ten spijt.

Vicky wat ongelooflijk knudde voor je zusje :{ Je weet me te vinden he? :*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_85128300
Tally, om een of andere reden zou het mij ook niks verbazen als er 2 beebjes in je buik wonen... :*

Mijsje, dat er maar gauw een hoop koffiemelk gedronken mag gaan worden daar ;) :*

Vicky, vervelend voor je zusje.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_85137514
Nou de moeders voor moeders mevrouw is net geweest! Vanaf maandag ga ik mee doen :)
Vanaf 5 weken mag pas. En als het testje negatief zou zijn zou ze volgende week terugkomen.
Maar hij was weer zo positief dat de inschrijving een feit is! O+
Ze vroeg me waarom wil je mee doen, mijn antwoord: Ik wil iets terug doen, heb zelf pregnyl gebruikt.
Dus een lang verhaal bleef me bespaard :D
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_85137720
Goedzo Tally!!

Ik heb hetzelfde gezegd, en ze vond het mooi dat ik het nu terug wilde doen (al moet je wel een zwembad volplassen voor 1 shot pregnyl).

Mooi hè, weer een positieve test O+
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_85138456
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:34 schreef McLaura het volgende:
Goedzo Tally!!

Ik heb hetzelfde gezegd, en ze vond het mooi dat ik het nu terug wilde doen (al moet je wel een zwembad volplassen voor 1 shot pregnyl).

Mooi hè, weer een positieve test O+
Ik heb er nu 4! :D Manlief mailde me: Kan je niet even langs het ziekenhuis voor een test. Voor de zekerheid?
Ik gebeld met de huisarts maar die is nog op vakantie. Ik gebeld met het ziekenhuis. Uitgelegd. Zegt ze: Ja maar mevrouw wij doen ook alleen een urine test hoor. Ze moest lachen om mijn man. Ik mijn man gemaild met het verhaal. Toen ik thuis kwam meteen de laatste test gedaan die ik nog had liggen. En uitkomst gemaild: Dikke vette positieve test. Kreeg ik terug: Nou dan is het goed! En nu na deze test heb ik hem weer gemaild: Ik heb weer een positieve test voor je hoor! :D
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_85138634
:D Tally! Hier ging het niet anders hoor, ik geloof dat ik inmiddels al een stuk of 6 7 ( :@ ) testen heb gedaan. Eentje voor de zekerheid, oke, nog eentje voor de zekerheid en nog een. En eentje om te zien of het HCG gestegen is (ja hoor, het lijntje was er sneller dan de controlelijn), etcetera :D.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:35:04 #37
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85140257
Tally, wat een geweldig nieuws zeg *O* *O* lees het net pas ivm vakantie Van harte gefeliciteerd ^O^

Vicky, wat balen voor je zusje... ik hoop dat de Clomid bij haar aanslaat en ze er niet zoveel last van zal krijgen als ik...
pi_85141190
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:51 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik heb er nu 4! :D Manlief mailde me: Kan je niet even langs het ziekenhuis voor een test. Voor de zekerheid?
Ik gebeld met de huisarts maar die is nog op vakantie. Ik gebeld met het ziekenhuis. Uitgelegd. Zegt ze: Ja maar mevrouw wij doen ook alleen een urine test hoor. Ze moest lachen om mijn man. Ik mijn man gemaild met het verhaal. Toen ik thuis kwam meteen de laatste test gedaan die ik nog had liggen. En uitkomst gemaild: Dikke vette positieve test. Kreeg ik terug: Nou dan is het goed! En nu na deze test heb ik hem weer gemaild: Ik heb weer een positieve test voor je hoor! :D
Gefeliciteerd! Superblije Faith voor Tally! w/

En back 2 lurking again!

En andere dames, het gaat jullie ook lukken! *O*
pi_85142188
Vicky -O- dat is naar om te horen over je zusje, en ook naar voor je zusje om mee te moeten maken... ik vind het altijd zo jammer dat je dan een jaar eigenlijk hebt verloren doordat je eerst een jaar zelf moet proberen (ik snap het wel hoor, maar vind het gewoon jammer van de verloren tijd...) het duurt allemaal toch alweer zo lang... ik hoop dat de clomid goed aanslaat en dat ze nu binnen notime zwanger is... :*

:D Tally, ik kan het me wel voorstellen, die extra zekerheid willen hebben... :) bij ons doen ze sowieso vanuit het AMC (maar wel gewoon in het Gemini volgens mij) een bloedtest, dat is standaard. maar ik geloof dat ik ook minimaal 7 of 8 positieve tests wil zien (inclusief die van MvoorM) voor ik het echt zou gaan geloven... :D
pi_85149462
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:29 schreef Tally het volgende:

Ze vroeg me waarom wil je mee doen, mijn antwoord: Ik wil iets terug doen, heb zelf pregnyl gebruikt.
Dus een lang verhaal bleef me bespaard :D
Dit was precies de reactie die ik ook heb gegeven aan de MvM-mevrouw die toen bij ons kwam :D
Voor mij zou het als een soort 'verraad' voelen het niet te doen. Zo van wel zelf gebruik maken van maar niks terugdoen.
#geen
pi_85149636
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 18:06 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Dit was precies de reactie die ik ook heb gegeven aan de MvM-mevrouw die toen bij ons kwam :D
Voor mij zou het als een soort 'verraad' voelen het niet te doen. Zo van wel zelf gebruik maken van maar niks terugdoen.
Dat was ook precies wat ik de mevrouw vertelde. Ze hadden trouwens wel 'n hele hoop pies nodig voor één zo'n spuit. Hoeveel weet ik niet precies meer, maar iig veeel, dus hoe meer pies hoe beter! ^O^
na 10 weken was ik het trouwens wel spuugzat om in die potjes te piesen... :X

Vicky, wat naar. Sterkte voor jou en je zus. Ik hoop dat de hormonen werken! :*
  woensdag 11 augustus 2010 @ 19:11:53 #42
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_85151721
Tally van harte!!!!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_85155498
Wat een goed nieuws, Tally! *O* Van harte! *O*
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_85158140
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 00:11 schreef Vicky het volgende:
Net te horen gekregen dat het bij mijn zusje niet lukt met zwanger worden. Ze is al meer dan een jaar bezig. Loopt nu bij de gyn en ze blijkt geen eisprong te hebben. Ze wordt wel ongesteld. Ze gaat binnenkort starten met Clomid.
Heel herkenbaar... hopelijk is Clomid hèt wondermiddel voor je zusje... ^O^ :*

Ja, hier ook MvM gebeld toen ik net wist dat ik zwanger was en ook gezegd dat ikzelf ook Pregnyl heb gebruikt en graag iets terug wilde doen... Het piesen in die potten ben je idd op een gegeven moment wel echt zat, maar he... da's bijzaak! :Y
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_85180697
-O- Ik ben vandaag weer voor de dag-10-echo geweest... ik hoopte dat er in ieder geval meer dan 11 follikels te zien zouden zijn, omdat er 11 in de vorige ronde waren, en die ronde is afgeblazen omdat er uiteindelijk te weinig overbleven... helaas... er waren nu met de dubbele hoeveelheid gonal-f (300IE ipv 150IE...) maar 7 follikels te zien, 5 van ongeveer 1,1 en 1,2 rechts en 2 van ongeveer 0,9 links... komende zondag hebben we weer een echo om te zien hoe het er dan uitziet maar ik ben niet echt hoopvol...
pi_85180836
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:19 schreef mijsje het volgende:
-O- Ik ben vandaag weer voor de dag-10-echo geweest... ik hoopte dat er in ieder geval meer dan 11 follikels te zien zouden zijn, omdat er 11 in de vorige ronde waren, en die ronde is afgeblazen omdat er uiteindelijk te weinig overbleven... helaas... er waren nu met de dubbele hoeveelheid gonal-f (300IE ipv 150IE...) maar 7 follikels te zien, 5 van ongeveer 1,1 en 1,2 rechts en 2 van ongeveer 0,9 links... komende zondag hebben we weer een echo om te zien hoe het er dan uitziet maar ik ben niet echt hoopvol...
-O- :*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_85180925
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:19 schreef mijsje het volgende:
-O- Ik ben vandaag weer voor de dag-10-echo geweest... ik hoopte dat er in ieder geval meer dan 11 follikels te zien zouden zijn, omdat er 11 in de vorige ronde waren, en die ronde is afgeblazen omdat er uiteindelijk te weinig overbleven... helaas... er waren nu met de dubbele hoeveelheid gonal-f (300IE ipv 150IE...) maar 7 follikels te zien, 5 van ongeveer 1,1 en 1,2 rechts en 2 van ongeveer 0,9 links... komende zondag hebben we weer een echo om te zien hoe het er dan uitziet maar ik ben niet echt hoopvol...
-O- :{ potverdorie mijsje, het zit ook niet mee. Hopelijk ziet het er zondag beter uit, maar kan me voorstellen dat je dit nu als een domper ervaart. Ik ga er nog even een schepje bovenop gooien wat het duimen betreft. Bij Tally heeft het immers ook geholpen! :* :* :*
  donderdag 12 augustus 2010 @ 12:48:07 #48
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_85181816
:* mijsje toch, snap best dat je het een domper vind. Potverdorie het word nu wel gewoon tijd *heel hard gaat duimen dat het deze ronde wel gaat lukken voor mijsje* :*
Be happy with the little things in life
  donderdag 12 augustus 2010 @ 12:53:33 #49
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85182042
Pff Mijsje dat is een tegenvaller zeg. Ik hoop voor je dat ze zondag goed gegroeid zijn. :* Ik duim met TM mee... ^O^
pi_85182298
Mijsje; potverdorie! Dit schiet toch echt niet op! Wat ontzettend balen zeg! Ik ga heel hard voor je duimen dat er zondag meer follikels te zien zijn!
pi_85183523
Oh, Mijsje... sh*t... -O- :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_85184784
Mijsje :* ik duim voor zondag!
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_85186284
Mijsje -O-. Misschien een stomme vraag en als je er geen antwoord op wil geven doe je het lekker niet ;), maar is het door de artsen nu te verklaren waarom er nu niet meer eitjes groeien dan vorige keer?

Ik duim ook met iedereen mee voor zondag! :Y
pi_85186825
de arts zei er nog niks over. ik denk dat hij eerst even wil kijken hoe het loopt deze ronde voor hij iets zegt dat misschien wel misschien niet klopt ofzo...
ik ben nu heel zenuwachtig voor zondag... ;( bah, ik heb echt een rotdag... zit steeds heel snel met tranen achter m'n ogen...
  donderdag 12 augustus 2010 @ 15:01:28 #55
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_85187895
Mijsje dikke kus van deze kant! Ik blijf duimen voor je :* Hou moed!!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_85188461
Mijsje. :*
Ik ga duimen dat alle zeven follikels prima bruikbaar zijn. :*
pi_85190001
Och Mijsje... inderdaad geef het niet op. :* Meer dan je sterkte wensen kan ik helaas niet doen. :{
pi_85190100
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 14:36 schreef mijsje het volgende:
de arts zei er nog niks over. ik denk dat hij eerst even wil kijken hoe het loopt deze ronde voor hij iets zegt dat misschien wel misschien niet klopt ofzo...
ik ben nu heel zenuwachtig voor zondag... ;( bah, ik heb echt een rotdag... zit steeds heel snel met tranen achter m'n ogen...
Doe maar lekker janken. Dat is heel niet erg mop! Het is gewoon een dikke teleurstelling.
Maar natuurlijk zijn deze 7 follikels bruikbaar zondag! Komt goed schatje :*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_85191404
Shit mijsje.......

Lekker even huilen hoor.... huilen is opruimen.....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_85192467
:* jullie zijn lief! O+
pi_85193321
Jij ook! :)
pi_85193327
En denk maar zo, je hebt uiteindelijk maar 1 goed eitje nodig lieve mijsje!
pi_85199271
mijsje een dikke knuffel van mijn kant.
ik zal voor je duimen voor je.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_85203207
Jeetje Mijsje wat naar..... maar blijf hoop houden hoor. En soms als je het niet verwacht.... oO< Ik ga in ieder geval heel heel hard voor je duimen! En ik geef je een hele dikke knuffel! :* :* :*

Poezebeest jij hebt toch al heel gauw je afspraak? Dan weet je eindelijk waar jullie aan toe zijn en kunnen jullie verder...Oeh wat spannend!!!!!

Kolonia wanneer is jouw afspraak nou ook alweer?

Droomvrouwtje is door naar het streepjestopic zag ik. Wat ontzettend fijn dat alles goed is!

PZE waar zit jij nu in je cyclus? Komt je NOD eraan of is de volgende IUI alweer begonnen?

Sorry meiden ik heb het de laatste tijd niet zo bijgehouden dus ik ga nog even verder met bijlezen. :@

Voor jullie allemaal een dikke zoen! :*

Hier is volgende week woensdag de eerste echo voor de IUI. Spannend... Al heb ik aan de ene kant hoop omdat er nu eindelijk iets gaat gebeuren, en aan de andere kant heb ik bij jullie, PZE en Mijsje, gezien dat er nog niet veel succes is geboekt met IUI dus probeer ik er niet teveel van verwachten...
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_85203924
Mijsje, wat een domper. Hopelijk valt het mee zondag. :*

Isla, wij gaan dan gelijk op. Ik ga ook woensdag weer voor de eerste echo. Het kan best de juiste oplossing zijn voor jullie hoor, misschien voor ons zelfs ook wel, wij moeten er ook nog drie.
pi_85204326
Nou hopelijk wordt dit hem dan voor jullie.... Het wordt nu echt tijd voor je erwtje hoor prinses. Ik ga heel hard voor ons duimen. (voor iedereen hier trouwens hoor) ^O^ ^O^ ^O^

Weet jij eigenlijk of er in het weekend ook inseminaties worden gedaan? Volgens mij valt mijn eisprong in dat weekend erna.. Of verschilt dat per ziekenhuis?
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_85204521
Bij mijn zkh wel op zaterdag, niet op zondag.
pi_85204775
Ok nou dan moet ik het maar afwachten...
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_85205104
Wat een tegenvaller mijsje -O-
Maar ik heb vreemdere dingen voorbij zien komen in dit topic, dus wie weet zijn er zondag wel meer follikels te zien :*

Isla, door andere behaalde resultaten bieden geen garantie voor jou ;)
Succes de komende spannende periode :*
pi_85205739
:* het gaat gelukkig al wel weer... :) dank jullie! CP ik hoop het, ik ben echt zenuwachtig voor die echo... de vorige keer was het aantal bruikbare follikels zo ongeveer gehalveerd, daar ben ik nu weer bang voor...

Isla, ook al toe aan de IUI... :* dat is minder, maar wel fijn dat er actie genomen wordt... en bij ons... wij waren bestempeld met: onbegrepen onvruchtbaarheid. als je dat hebt, is er over het algemeen niet een grotere kans om zwanger te worden met IUI, maar de verzekering eist dat van je. (in ieder geval mijn verzekering van mij...) als er aantoonbaar iets is, dan is er meestal wel een grotere kans op zwangerschap bij IUI... :) ik heb dus alle hoop voor jullie, zowel bij jullie Isla, als bij PZE! :* maar goed, alweer allebei toe aan de eerste echo! ^O^

ow ja, inseminaties, bij ons ziekenhuis wordt dat ook nooit op zondagen gedaan, omdat je voor IUI het lab nodig hebt om bepaalde stoffen uit het zaad te halen. op zondagen is er nooit iemand in het lab bij ons, dus op zondag geen inseminatie. op zaterdagen zijn er wel inseminaties, maar liever niet als het niet hoeft. (je kan er niet altijd wat over zeggen... ligt aan je cyclus...)

[ Bericht 12% gewijzigd door mijsje op 12-08-2010 22:05:17 ]
pi_85208394
Mijsje ik heb juist het tegenovergesteld idee.... Ben al veel vrouwen tegen gekomen met onverklaarbare onvruchtbaarheid die met IUI al de eerste keer zwanger raakten... En als de oorzaak bij de man ligt er meer succes wordt geboekt met IVF (met ICSI).... Nouja laten wij dan de uitzondering op de regel zijn... Dat het bij jou de eerste IVFpoging lukt (en dan wel een tweeling he, daar reken ik op!) en bij mij de eerste IUI. En bij PZE nu ook deze ronde: We moeten gewoon lekker allemaal tegelijk zwanger raken! Goed plan!

Maak me wel een beetje druk om de zaadjes van mijn vent, de poging valt of staat met wat hij ehm..produceert! Laatste zaad test 80miljoen zaadjes maar 15% beweeglijkheid, wat neer komt op 12miljoen bruikbare zaadjes. Minimum voor IUI is 10miljoen. Maar dit was wel de beste test tot nu toe en zelfs dat hangt van heel veel factoren af; niet te gestressed, uitgerust, gezond geleefd afgelopen tijd blablabla.. Dus ik hoop dat hij nu hetzelfde (of meer) produceert! En hij is er ook wel nerveus onder...

CP jij ook bedankt voor de bemoedigende woorden!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_85210111
:* stom he, dat het idee dat je hebt omdat je rondkijkt, helemaal niet blijkt te kloppen met wat er aan cijfers ligt... heel vreemd vind ik dat altijd... ik hoop in ieder geval dat je mannetje genoeg beweeglijkheid in zijn zaadjes heeft, en dat de poging door mag gaan en inderdaad, dat we gewoon allemaal zwanger worden... :*
pi_85212052
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:19 schreef mijsje het volgende:
-O- Ik ben vandaag weer voor de dag-10-echo geweest... ik hoopte dat er in ieder geval meer dan 11 follikels te zien zouden zijn, omdat er 11 in de vorige ronde waren, en die ronde is afgeblazen omdat er uiteindelijk te weinig overbleven... helaas... er waren nu met de dubbele hoeveelheid gonal-f (300IE ipv 150IE...) maar 7 follikels te zien, 5 van ongeveer 1,1 en 1,2 rechts en 2 van ongeveer 0,9 links... komende zondag hebben we weer een echo om te zien hoe het er dan uitziet maar ik ben niet echt hoopvol...
Ach lieve schat toch :'(
Wat een domper zeg }:|
Maar wie weet dat er toch nog wel dingen gaan gebeuren omdat je meer hormonen spuit. Daar ga ik voor duimen in ieder geval. :*
#geen
pi_85219375
:* dank je Duch... ik ben nu een beetje in de: 'we zien het wel wat het gaat worden'stand... beetje afstandelijk ervan, alsof het nu helemaal niet over mij gaat... (behalve die prikken dan... die decapeptylprikken zijn echt vervelend... :{ )
pi_85222859
Het is moeilijk om de moed erin te houden he mijsje?
Ik ga echt retehard voor je duimen :*
pi_85224795
Mijsje wat ben je toch een lieve schat. Altijd lieve bemoedigende woorden voor anderen terwijl jij nou zo hard aan de beurt bent nu! Ik ben al begonnen met duimen en nog niet opgehouden!
^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^
:*
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_85225495
Mijsje toch, niet onverschillig worden hoor. Ik ken de zelfbeschermstand inmiddels, maar positief denken is toch echt wel belangrijk. :*
pi_85225675
oh Mijsje, wat enorm balen zeg... -O-

Hopelijk ziet het er zondag beter uit en zit er genoeg bruikbaars bij, want jullie verdienen ook een kindje! O+
pi_85237873
Weet je mijsje ik had zo nog een paar maanden willen wachten als ik daarmee zeker zou weten dat jij eerst aan de beurt zou zijn. Klinkt misschien heel overdreven (en je hebt er niets aan), maar ik meen het en ik gun het je zo oprecht en van ganze harte! Je leeft altijd zo met iedereen, je bent gewoon eens een keer zelf aan de beurt! :*

Natuurlijk geldt dat voor alle meiden hier, maar jij krijgt van mij nu even een heel klein streepje voor ;).
pi_85244205
En PZE ook! Die dames mogen nee MOETEN nu als eerste zwanger raken! :*
(en veroorzaken ze zo een streepjesregenhoosbui)
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_85245438
Helemaal eens Isla!!! Maar sla jezelf dan ook ff niet over zeg ;).
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 17:46:14 #82
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_85246476
Mijsje jij kweekt gewoon super eieren :Y
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 17:49:14 #83
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_85246628
Even snel en dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft *knuffels uitdeelt* :*
Be happy with the little things in life
pi_85247127
tranen over m'n wangen... :* dank jullie voor zoveel lieve woorden!
pi_85247702
Dank je Isla, jij bent ook wel aan de beurt zo onderhand. :*
pi_85247963
Wij gaan saampjes door naar Z&G deze maand, in ieder geval met z'n drietjes en wie er nog meer mee wil!

(ikhoophetzo ikhoophetzo!)
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_85248085
geheel terecht mijsje
je zet je zo makkelijk opzij als je daarmee een ander kan steunen/helpen.
dat is zeer moedig en bewonderingswaardig.
nu is het echt een keer jouw beurt!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_85249557
Moeilijk om steeds positief te blijven, he, mijsje? Zeker met van die tegenvallende berichten. :* Toch kan het deze keer heel anders lopen en dat deze eitjes juist allemaal mooi doorgroeien en goed 'geoogst' kunnen worden. Ze liggen in ieder geval mooi dicht bij elkaar in grootte. Dat is in ieder geval positief. Ik ga heel hard duimen voor een mooie uitslag zondag! *O*

En eigenlijk vind ik dat iedereen gewoon aan de beurt is hier. We verlangen allemaal naar een zwangerschap en kindje tenslotte. De een verdient dat niet meer of minder dan de ander. Ik gun het iedereen, inclusief mezelf. ;)
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_85249720
Ik denk ook niet dat iemand dat bedoelde Ahava. We willen hier gewoon allemaal weg asap. :)
pi_85252844
Klopt pze, uiteraard gun ik het jou net zo hard als iedereen hier Ahava :*. Wil alleen mijsje even een hart onder de riem steken omdat zij het nu even heel lastig heeft. We verdienen het allemaal om zo snel mogelijk onze grootste wens in vervulling te zien gaan O+.

Een kus voor u allen!
pi_85258817
inderdaad een hele dikke kus voor allen! :*
ik gun het iedereen hier ook zo ontzettend! (maar bij het wachten op het tweede streepjes topic ook!) en ik ben ook heel blij dat iedereen hier elkaar zo opvijzelt als het even niet gaat of tegenvalt... dit is ook het warme gevoel van Fok en ik ben heel blij dat ik hier ook deel van uit mag maken!

ik heb ondertussen weer wat hoop teruggevonden, het lag onder de stoel... :') ik hoop dat je gelijk hebt Ahava, dat de eitjes inderdaad samen goed doorgroeien...
pi_85292656
Mijsje, ik duim nog even mee voor morgen. :*

Vanavond hoorde ik mensen praten over de bezuinigingen van de volgende regering. Ze hadden het over de zorg en dat op zaken als 'plastische chirurgie en IVF' best bezuinigd kon worden. Toen schrok ik wel even, wat als ze idd gaan bezuinigen op dat soort dingen? Mensen die er niet mee te maken krijgen roepen al snel dat als je geen kinderen kunt krijgen je de behandelingen maar zelf moet betalen, maar dat is in de praktijk natuurlijk veel te duur... Ik voel nu wel even druk, zo van laten we gauw die iui en IVF erdoor jassen voor het uit het pakket gaat. Suf natuurlijk, maar het zet me wel aan het denken.
pi_85301227
Mijsje, heel veel succes vandaag! Go get 'em! ^O^ ^O^ ^O^

PZE ik schrik daar ook van. Ik heb het gegoogled maar kan het niet vinden. Weet jij een nieuws-linkje?
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_85301258
Succes mijsje!! Ik duim voor je! :*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_85301309
Mijsje, heel veel succes vandaag!! Mijn duimen draaien ook!
  zondag 15 augustus 2010 @ 10:17:55 #96
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_85301314
Mijsje zet 'm op. Mmijn duimen draaien overuren hier :*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_85301480
Isla, het was nog geen nieuws. Gelukkig was het nog gewoon een gesprekje op een verjaardag, maar ik zou me kunnen indenken dat de volgende regering het daar best mee eens is.
  zondag 15 augustus 2010 @ 10:37:23 #98
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_85301528
Same here! Hopelijk kom je met heel goed nieuws uit het ziekenhuis terug! :*
  zondag 15 augustus 2010 @ 10:41:28 #99
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_85301600
Succes Mijsje vandaag!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_85301880
:* bedankt, we hebben de afspraak om half 1 vanmiddag, dus we gaan over een uurtje (iets minder) onderweg... en dan weet ik of ik nog hoop ga hebben, of dat er herhaling van de vorige ronde is... :@ ben beetje zenuwachtig... heb al een paar dagen hoofdpijn... (maar dat kan ook komen als bijwerking van iets van de medicijnen volgens mij... :) )
pi_85302092
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 10:57 schreef mijsje het volgende:
:* bedankt, we hebben de afspraak om half 1 vanmiddag, dus we gaan over een uurtje (iets minder) onderweg... en dan weet ik of ik nog hoop ga hebben, of dat er herhaling van de vorige ronde is... :@ ben beetje zenuwachtig... heb al een paar dagen hoofdpijn... (maar dat kan ook komen als bijwerking van iets van de medicijnen volgens mij... :) )
Zeker dat het kan. Over die hoofdpijn dus. Die had ik ook. Van die 2de spuit die ik elke avond moest zetten kreeg ik hoofdpijn. 1 % van de vrouwen die het gebruiken krijgen hoofdpijn.

Succes mop! :*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_85302420
:* dan ligt het niet aan mij...
dank je lieverd! :*
  zondag 15 augustus 2010 @ 11:54:57 #103
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85303479
Mijsje, het is bijna zover... ik duim voor je!! ^O^ :*
pi_85304496
*duimt*
pi_85307181
Succes, mijsje!
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_85307763
duimt
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_85307888
Hopelijk heb je goed nieuws gekregen mijsje. :*
pi_85308064
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:19 schreef prinseszondererwt het volgende:
Hopelijk heb je goed nieuws gekregen mijsje. :*
Ik kan dit alleen maar beamen :*
pi_85308145
Hier draaien de duimen ook gewoon door voor je Mijsje. :*
pi_85308377
ik ben weer terug! :)

ik had de afspraak om half 1, maar de arts kwam pas om 10 voor 1. (hij was op verloskunde bezig met een bevalling...) ik mocht meteen naar binnen en er werd gekeken... links blijft wel flink achter t.o.v. rechts, dat viel de vorige ronde ook al op, maar ook goed nieuws inderdaad... :)
vorige keer (afgelopen donderdag) waren er 2 follikels links en 5 rechts gevonden. nu waren er 5 follikels links en 7 rechts gevonden. links was de buit: 1x14, 2x12 en 2x10mm, rechts was het: 1x15, 2x13 en 4x11. de gyn vond dat het erg langzaam groeide, dus ik mag woensdag weer terugkomen... ik hoop dat het gewoon lekker doorgroeit, en dat er dan inderdaad een punctie van mag komen... maar dat wist hij nog absoluut niet te zeggen...
ik ben nu dus wel een beetje in de *O* stemming... ;)
  zondag 15 augustus 2010 @ 14:31:31 #111
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_85308419
Dat ziet er goed uit mijsje! Ik jompel even mee! *O*

Ik zeg hup aan de:
  zondag 15 augustus 2010 @ 14:32:14 #113
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85308445
Wat fijn dat er toch nog een paar bijgekomen zijn *O* *O* Dat ze nog maar even flink mogen groeien!! ^O^
pi_85308504
Goed nieuws dus! *O*

We duimen nog even verder dat ze lekker doorgroeien! *O*
pi_85308515
:D daar was ik vooral heel blij over, ik zag het al toen de echo aanstond maar de gyn nog niks gezegd had, dat er wel wat meer zat dan de vorige keer... :D het is nu het omgekeerde ongeveer van de vorige ronde. bij de eerste echo had ik er toen 11 en bij de tweede had ik er 7, en nu heb ik er bij de eerste 7 en bij de tweede 12... *O*
  zondag 15 augustus 2010 @ 14:39:58 #116
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_85308740
Mijsje!!!!!!! *O* *O* *O* Wat een goed begin! Nu weer afwachten tot woensdag dus? Maar in ieder geval met een positieve instelling!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  zondag 15 augustus 2010 @ 14:44:20 #117
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_85308888
Mooi nieuws Mijsje, k blijf duimen tot de volgende echo en dan hopenlijk punctie!!!!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_85310335
Jahaa, een stijgende lijn voor mijsje! *O*
pi_85311725
Mijsje *O* hopen dat ze mooi doorgroeien en er idd een punctie van gaat komen *O* nog maar eens :)
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_85311785
Mijsje wat goed! *O* *O* *O*
Nu doorgroeien!!!!!!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_85313228
Even snel vanaf mijn gsm, heb het erg druk en weinig tijd om te reageren. Zo gaat in ieder geval wel de tijd snel, nog 4 nachtjes tot de uitslag!

Mijsje; wat goed dat de eitjes doorgroeien! Ik hoop op een goede uitslag de volgende keer! You go girl!
pi_85314514
helemaal lief van jullie!!! O+ ik heb weer helemaal hoop hier! *O*

Poezebeest, nog maar 4 nachtjes slapen!!! *O* *O* ik hoop zo op een goede uitslag voor jullie! *O* *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85315551
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 17:26 schreef mijsje het volgende:
helemaal lief van jullie!!! O+ ik heb weer helemaal hoop hier! *O*
Ik zei het toch ;)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_85315977
*O* Mooi zo, mijsje! *O*

Over je verhaal in de spoiler: in 'ons' ziekenhuis gaat alles gewoon door in het weekend dus misschien in hun ziekenhuis ook?
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
  zondag 15 augustus 2010 @ 18:26:08 #125
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_85316243
*O* voor mijsje *O* wat goed en zelfs meer dan bij de eerste keer.
Be happy with the little things in life
  zondag 15 augustus 2010 @ 19:59:53 #126
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_85319403
Oh meiden duimen jullie morgenvroeg even voor ons? Dan krijgen we een echo en ik ben loei-zenuwachtig :X . Ik hoop zo dat we een duidelijk knipperend hartje te zien krijgen! Misschien ben ik net een paar dagen minder ver dan ik denk en is er dus met reden nog niets te zien (maar zit ik uiteraard wel hevig in de stress). Het zou zo'n enorme geruststelling zijn als het hartje klopt O+ .

Bij mijn vorige (en eerste) zwangerschap is er vanwege het bloedverlies een echo gemaakt op precies 7 weken, en toen was er wel duidelijk een knipperlichtje te zien. Het kan dus wel. Helaas is dat dus toen misgegaan (bij 8 weken zagen we het hartje ook nog kloppen, maar 2 of 3 dagen daarna is het mis gegaan :'( ).

Ben zo bang dat mijn zwangerschapssymptomen worden veroorzaakt door de Utrogestan, stom he? Maar mijn hemel wat doet mijn voorgevel zeer :D.


:*
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:10:14 #127
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_85319888
*duimt voor twentemeisje :* *
Be happy with the little things in life
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:42:52 #128
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_85321545
Mijsjemijsje wat spannend! :*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_85322478
TM, duimen draaien!
Mama van 2 lieve meiden :)
  zondag 15 augustus 2010 @ 21:09:22 #130
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85322991
TM ik ga voor je duimen hoor. :Y ^O^ :* succes morgenvroeg!!
pi_85324121
Mijsje, wat super!!!!

Doorgroeien, eitjes!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_85324161
En ik duim natuurlijk voor TM!!!
Dat kan helemaal niet joh, door de utrogestan
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_85324942
Mijsje, wat fijn dat ze doorgegroeid zijn!! Super!! *O*

En idd Poezebeest...!! Voor jou gaat het ook opschieten nu!! Spannend! :X :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_85325096
mijsje *pokon toeschuift*
twents meisje succes morgen
duimt voor een knipperend hartje!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_85328293
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:15 schreef Ahava het volgende:
*O* Mooi zo, mijsje! *O*

Over je verhaal in de spoiler: in 'ons' ziekenhuis gaat alles gewoon door in het weekend dus misschien in hun ziekenhuis ook?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TM :* ik duim heel erg voor je! Ik hoop zo op een knipperend hartje! Ik snap heel goed hoe eng het nu nog is, en zeker tot na het moment dat het misging... maar kun je er ook wel een beetje van genieten? het feit dat je zwanger bent, dat er een mini-twente-meisje/jongetje in je groeit? O+

:* alle pokon naar binnen slokt en weer zenuwachtig is voor woensdag... :) (baal er een beetje van dat het zo langzaam groeit dat ik iedere 3 dagen moet terugkomen ipv iedere 2... duurt laaaaaaaaaang... :')
pi_85329700
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 17:26 schreef mijsje het volgende:

Poezebeest, nog maar 4 nachtjes slapen!!! *O* *O* ik hoop zo op een goede uitslag voor jullie! *O* *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twentemeisje; heel veel succes met de echo morgen! Ontzettend spannend en ik hoop dat jullie een mooi kloppen hartje gaan zien! :*

Isla en PZE; wanneer is jullie iui? Is deze al geweest en heb ik het gemist of gaat die nog komen? Ook weer spannend!
pi_85330436
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 23:18 schreef Poezebeest het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twentemeisje; heel veel succes met de echo morgen! Ontzettend spannend en ik hoop dat jullie een mooi kloppen hartje gaan zien! :*

Isla en PZE; wanneer is jullie iui? Is deze al geweest en heb ik het gemist of gaat die nog komen? Ook weer spannend!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85330746
Poezebeest&Mijsje het wordt woensdag een belangrijke dag voor ons alledrie. Dan hebben PZE en ik allebei de eerste echo en dan wordt bepaald wanneer de IUI wordt gedaan.

Poezebeest wat spannend, zo snel gaat de tijd! Oh ik hoop zo op een goede uitslag! Mijn duimen draaien overuren! ^O^


Twentemeisje ik ben ook aan het duimen voor jou, op een heel mooi sterk kloppend hartje! Laat je morgenmiddag even wat van je horen? ^O^

Spannende week voor veel dames (en hun mannen) hier! :D
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_85330753
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:30 schreef mijsje het volgende:
ik ben weer terug! :)

ik had de afspraak om half 1, maar de arts kwam pas om 10 voor 1. (hij was op verloskunde bezig met een bevalling...) ik mocht meteen naar binnen en er werd gekeken... links blijft wel flink achter t.o.v. rechts, dat viel de vorige ronde ook al op, maar ook goed nieuws inderdaad... :)
vorige keer (afgelopen donderdag) waren er 2 follikels links en 5 rechts gevonden. nu waren er 5 follikels links en 7 rechts gevonden. links was de buit: 1x14, 2x12 en 2x10mm, rechts was het: 1x15, 2x13 en 4x11. de gyn vond dat het erg langzaam groeide, dus ik mag woensdag weer terugkomen... ik hoop dat het gewoon lekker doorgroeit, en dat er dan inderdaad een punctie van mag komen... maar dat wist hij nog absoluut niet te zeggen...
ik ben nu dus wel een beetje in de *O* stemming... ;)
WOEI!!!!!! *O* *O* *O*
Dit gaat helemaal de goede kant op Mijs! Hoe groot moeten de eitjes zijn voor er geoogst kan worden? :) 19-20mm? Mijsje dit komt helemaal goed, jij bent nu toch echt aan de beurt :Y

PZE & Isla echo op woensdag! Oeh zo spannend!!! Ik duim voor knipperende hartjes hoor!

TM Zelfs morgen een echo! Jeee wat gebeurt er veel ineens hier! Positive vibes! :D Spannend! Ik duim natuurlijk ook voor jou :Y

Ik heb niet alles gelezen, ik hoop niet dat ik iemand heb overgeslagen. If so: :*
#geen
  maandag 16 augustus 2010 @ 07:29:36 #140
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_85337480
Dankjewel lieverds! Uiteraard ga ik zsm verslag uitbrengen als we terug zijn vanmiddag :).
Ben echt stikzenuwachtig :D

Woensdag moet een mooie dag worden meiden, IB, PZE en mijsje allemaal alvast in de startblokken plaatsnemen!! :*
  maandag 16 augustus 2010 @ 08:35:40 #141
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_85337904
mijsje wat positief *O*

twentemeisje, heel veel succes én plezier straks bij de echo :*

poezebeest nog een paar dagen wachten maar... Hopen op een goeie uitslag * kaarsje brandt

Andere dames; :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 16 augustus 2010 @ 09:01:48 #142
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_85338177
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:31 schreef McLaura het volgende:
En ik duim natuurlijk voor TM!!!
Dat kan helemaal niet joh, door de utrogestan ;)
Ik bedoelde ook niet de positieve testen hoor ;). Maar ik ben bang dat het al ergens in deze zwangerschap mis is gegaan en dat de Utrogestan de zwangerschapssymptomen in stand houdt. De bijwerkingen van de Utrogestan lijken namelijk verdomd veel op die van een zwangerschap...


Over een paar uurtjes weten we meer!

[ Bericht 5% gewijzigd door twentemeisje op 16-08-2010 09:33:59 ]
pi_85338550
Ik heb om kwart voor 12 een echo. Ik ben gisteravond na hevige krampen bloed verloren.
Aangezien ik vrijdag naar het buitenland vertrek voor vakantie wil ik wel even weten of het nog goed zit.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_85338622
Spannend Tally... :*
Mama van 2 lieve meiden :)
  maandag 16 augustus 2010 @ 09:33:40 #145
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_85338738
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 09:24 schreef Tally het volgende:
Ik heb om kwart voor 12 een echo. Ik ben gisteravond na hevige krampen bloed verloren.
Aangezien ik vrijdag naar het buitenland vertrek voor vakantie wil ik wel even weten of het nog goed zit.
Oh Tally, wat maakt je lijf het toch weer spannend :X . Ik begin gewoon weer als een dolle te duimen dat het allemaal gewoon nog goed is meis! :*
  maandag 16 augustus 2010 @ 09:45:22 #146
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85338950
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 09:24 schreef Tally het volgende:
Ik heb om kwart voor 12 een echo. Ik ben gisteravond na hevige krampen bloed verloren.
Aangezien ik vrijdag naar het buitenland vertrek voor vakantie wil ik wel even weten of het nog goed zit.
Spannend zeg... heel veel succes straks. Ik hoop zo dat het nog goedzit.. :* ^O^
pi_85340416
:o Tally, wat eng! Ik weet dat je dan wel even wil zien of het goed zit ja! :* ik hoop heel erg dat het kleintje/de kleintjes er nog zit/zitten!

:* bedankt weer dames :) ik voel me nu goed en hoopvol... ik wacht het gewoon nog even af tot woensdag (maar heb wel last van m'n buik van de spanning... :') )
pi_85340483
Ik ga heel hard duimen Tally!! :*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 16 augustus 2010 @ 11:20:33 #149
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_85341182
Oh tally :* hier word ook hard geduimt!!
Be happy with the little things in life
pi_85342758
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 10:52 schreef mijsje het volgende:
:o Tally, wat eng! Ik weet dat je dan wel even wil zien of het goed zit ja! :* ik hoop heel erg dat het kleintje/de kleintjes er nog zit/zitten!

:* bedankt weer dames :) ik voel me nu goed en hoopvol... ik wacht het gewoon nog even af tot woensdag (maar heb wel last van m'n buik van de spanning... :') )
Je inbox is vol
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_85343206
Nou... De echo net gehad.. En alles is goed.. O+
Ziet er mooi en netjes uit.. Geen vocht meer te zien..

En.... ik ben in verwachting van een tweeling..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_85343231
:o toch een tweeling!!! Tally!!!
pi_85343251
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:19 schreef mijsje het volgende:
:o toch een tweeling!!! Tally!!!
Ik zei het je toch! Ik voelde het! O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_85343344
jaaaaaaaaaaaa, je zei het al!!! :D wow! ik ben helemaal van m'n stuk hier... :')
pi_85343351
Whaaaaa Tally wat gaaaaaf!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_85343546
Tally :o wat fijn dat het allemaal goed is en wat stoer een tweeling *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_85343555
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:18 schreef Tally het volgende:
Nou... De echo net gehad.. En alles is goed.. O+
Ziet er mooi en netjes uit.. Geen vocht meer te zien..

En.... ik ben in verwachting van een tweeling..
Oh, wat goed zeg! :D
pi_85343765
Wat goed Tally, en een tweeling nog wel! *O*
  maandag 16 augustus 2010 @ 12:33:35 #159
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85343804
wow tally, dubbel gefeliciteerd!!
in de haak.
pi_85343838
O+ TAL! O+

ik wilde het al bijna vragen of 't soms soms soms... toen je postte in het Hoe voel je je NU topic..

O+ gefeliciteerd!! *O*
Ja doei.
  maandag 16 augustus 2010 @ 12:37:11 #161
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85343948
Tally wat een dubbelgoed nieuws *O* *O* O+
pi_85343998
Tally wat fijn! En twee zelfs *O* wauw
Mama van 2 lieve meiden :)
  maandag 16 augustus 2010 @ 12:38:29 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85344010
Tally, wat gaaf!!! Gefeliciteerd *O* *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_85344012
*O* O+ super Tally en dan ook nog eens een tweeling O+
pluizig en blauw...
pi_85344110
Dank jullie wel O+
Zo onwerkelijk. Maar ik heb de vruchtzakjes gezien! O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_85344335
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:34 schreef motorbloempje het volgende:
O+ TAL! O+

ik wilde het al bijna vragen of 't soms soms soms... toen je postte in het Hoe voel je je NU topic..

O+ gefeliciteerd!! *O*
Ik had precies hetzelfde. Zat aldoor op d'r naam te F5-en. :D

Tal, wat ontzettend fijn voor je/jullie! Een tweeling! :o O+ O+
Gefeliciteerd, lieverd. :*
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_85346128
Tally *O* *O* Het was al zo speciaal maar nu is het helemaal O+ O+

(ik ben zelf even van mijn melk :@ :D )
  maandag 16 augustus 2010 @ 13:27:47 #168
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_85346258
Tally een tweeling :D

*O* *O* O+ O+ *O* *O*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_85346531
een tweeling :D
hoe tof is dat O+
feli
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 16 augustus 2010 @ 13:37:27 #170
35189 Troel
scherp en bot
pi_85346791
Tally *O*

Wat een opluchting :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_85346823
O+ een tweeling O+
Kan het nog steeds niet geloven O+

Dank jullie wel O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_85346966
O+. Tal O+.

* blij is voor Tally *O*. *
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_85346992
Waaaaaauuuuwww een tweeling!!
oO< oO<
O+ O+

Gefeliciteerd!!!!!!!!!! *O* *O* *O*
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_85347014
Tally, geweldig! En twee! :D *O* *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 16 augustus 2010 @ 13:46:44 #175
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_85347175
Tally! Wat gaaf! Van harte gefeliciteerd! *O* *O*
  maandag 16 augustus 2010 @ 13:52:21 #176
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_85347401
Tally!! Gefeliciteerd! Twins rule *O* ;)
  maandag 16 augustus 2010 @ 14:01:25 #177
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_85347788
Tally! Wat leuk!

oO< oO<
O+ O+
*O* *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 16 augustus 2010 @ 14:06:47 #178
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85347992
TM, hoe was jouw echo??
  maandag 16 augustus 2010 @ 15:17:25 #179
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_85350738
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 14:06 schreef Diaan73 het volgende:
TM, hoe was jouw echo??
Dan doe ik ook nog een duitje in het zakje met goed nieuws!!!

Hier geen tweeling (we hadden er stiekem een beetje op gehoop, maar Tally heeft deze al ingepikt :D) maar een heel duidelijk:

We zijn echt dolgelukkig! Ben wel een weekje minder ver dan ik had gehoopt (o.b.v. 1e dag laatste menstruatie), maar dat zat er ook wel in gezien ik natuurlijk eigenlijk geen idee heb wanneer mijn eisprong is geweest. Maakt niets uit, het is goed!!!

De arts gaf ook aan dat de kans dat ik nu een kindje op de wereld ga zetten 95% is (de kans dat het dus misgaat is echt heel klein geworden) O+.

Ik stuiter hier bijna door de kamer!

TALLY! Ik zei het toch??? :D Wat ben ik blij voor jullie!!! *O* :*
  maandag 16 augustus 2010 @ 15:21:56 #180
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85350928
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:17 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Dan doe ik ook nog een duitje in het zakje met goed nieuws!!!

Hier geen tweeling (we hadden er stiekem een beetje op gehoop, maar Tally heeft deze al ingepikt :D) maar een heel duidelijk: [ afbeelding ]

We zijn echt dolgelukkig! Ben wel een weekje minder ver dan ik had gehoopt (o.b.v. 1e dag laatste menstruatie), maar dat zat er ook wel in gezien ik natuurlijk eigenlijk geen idee heb wanneer mijn eisprong is geweest. Maakt niets uit, het is goed!!!

De arts gaf ook aan dat de kans dat ik nu een kindje op de wereld ga zetten 95% is (de kans dat het dus misgaat is echt heel klein geworden) O+.

Ik stuiter hier bijna door de kamer!

TALLY! Ik zei het toch??? :D Wat ben ik blij voor jullie!!! *O* :*
Ook goed nieuws *O* *O* Wat super zeg!! ^O^
pi_85351467
twents meisje een knipperend hartje wauw meis! geweldig!!!!!

en tally een tweeling!!!!!!!!!!! wat gaaf zeg!

*doet een vreugdedansje en de buren kijken me nu raar aan ahum*
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_85352118
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:17 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Dan doe ik ook nog een duitje in het zakje met goed nieuws!!!

Hier geen tweeling (we hadden er stiekem een beetje op gehoop, maar Tally heeft deze al ingepikt :D) maar een heel duidelijk:

We zijn echt dolgelukkig! Ben wel een weekje minder ver dan ik had gehoopt (o.b.v. 1e dag laatste menstruatie), maar dat zat er ook wel in gezien ik natuurlijk eigenlijk geen idee heb wanneer mijn eisprong is geweest. Maakt niets uit, het is goed!!!

De arts gaf ook aan dat de kans dat ik nu een kindje op de wereld ga zetten 95% is (de kans dat het dus misgaat is echt heel klein geworden) O+.

Ik stuiter hier bijna door de kamer!

TALLY! Ik zei het toch??? :D Wat ben ik blij voor jullie!!! *O* :*
O+ wow TM, wat fijn, en wat mooi! O+
pi_85352365
TM, ook al mooi nieuws voor jullie *O*. Hopelijk zet deze positieve golf voort hier!!!
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_85354338
Jaaaaa, Tally en TM beiden super goed nieuws... gefeliciteerd dames, het is jullie gegund!!

En mijsje, voor jou ook een *O* , dit is alvast goed nieuws... nu op naar twee streepjes over een paar weekjes! :*
pi_85355343
Tally en Twentemeisje wat een goed nieuws!! *O* *O* *O* (1 voor elk hartje! :P )

van harte! :*
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85355562
Wat een goed nieuws hier :*
  maandag 16 augustus 2010 @ 17:22:12 #187
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_85356010
Thanks!! :*

Volgende week donderdag mag ik weer O+. Ze zijn zo lief daar, ze stelde zelf voor om snel een nieuwe echo te plannen. Ze vond het heel belangrijk om onze onzekerheden (met name de mijne) zoveel mogelijk weg te nemen (ook gezien de voorgeschiedenis).

Echt fantastisch hoe de artsen hier je een gevoel van persoonlijke betrokkenheid geven! Een van de andere fertiliteitsartsen kwam toevallig binnen wandelen toen we bij het secretariaat stonden en zij wist het ook al en feliciteerde ons uitbundig :D.

Tally, ik moet telkens aan je denken! Wat ontzettend gaaf dat je gewoon een tweeling in je buik hebt! *O*
pi_85356445
*O* wat een goed nieuws allemaal hier *O*
en het is jullie ook zo gegund!!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  maandag 16 augustus 2010 @ 17:33:57 #189
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85356541
twentemeisje ook van hartje eh van harte! :) ^O^

nu mijsje nog even. en ahava graag. en alle anderen die al zolang wachten! :*
in de haak.
pi_85356597
TM O+ Wat goed! O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 16 augustus 2010 @ 17:35:53 #191
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_85356624
Wauw tally een tweeling wat een geweldig nieuws *O* *O*

En twentemeisje ook goed nieuws met een kloppend hartje *O*

Ik krijg hier gewoon kippenvel van!! Ik hoop dat deze positive vibe blijft en de rest van de lieve meiden hier snel volgen :*
Be happy with the little things in life
pi_85356856
*O* *O* *O*
Drie beebjes in de maak! Echt super meiden.
pi_85357787
Isla en PZE; woensdag de iui, spannend! Ik duim voor jullie :*

Tally; *O* Voor de goede echo en *O* *O* voor de oO< oO< babytjes in je buik. Wat een goed nieuws en wat gaaf! Je krijgt gewoon twee kindjes O+

Twentemeisje; natuurlijk voor jou ook jompels omdat er een baby in je buik zit! *O* *O* *O* Wat fijn dat alles goed was, dat het grote genieten maar mag beginnen :Y En heel fijn dat je volgende week nog een keer voor een echo mag én dat het ziekenhuis zo meeleeft!

Thnx allen voor het duimen, nog maar 3 nachtjes slapen :X
pi_85357901
Ohhh Tally en TM, wat een heerlijk fijn nieuws voor jullie beide!! O+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  maandag 16 augustus 2010 @ 18:21:48 #195
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_85358232
Tally wat leuk een 2ling!!!

en TM ook gefeliciteerd met mooie echo!!!!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_85358430
Wat een goed nieuws hier!!!
Tally een twee kindjes in je buik O+ O+
En TM een prachtig knipperend hartje *O* *O*
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_85359097
Isla en Poezebeest, het is bijna woensdag! Ik heb er wel weer 'zin' in, na een maandje niks. Hupsakee, kom maar op. ~O>
pi_85359483
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:18 schreef Tally het volgende:
Nou... De echo net gehad.. En alles is goed..
Ziet er mooi en netjes uit.. Geen vocht meer te zien..

En.... ik ben in verwachting van een tweeling..
Gaahaaf! Van harte meid!!!

(en ik bedoelde dat utrogestan de symptomen niet kan faken, dat bljkt nu wel!)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_85361770
Wat een supernieuws hier! Tally en Twentemeisje, gefeliciteerd! *O* *O* *O*
  maandag 16 augustus 2010 @ 20:49:09 #200
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_85364538
Tally geweldig 2 oO< oO< voor de prijs van 1 *O* *O*

Twentemeisje fijn een kloppend hartje *O*
pi_85365263
Twentemeisje wat ontzettend fijn!!! Nu kun je écht gaan genieten.... *O* *O* *O*

PZE, inderdaad, we gaan ervoor! Bring it on! ^O^
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  maandag 16 augustus 2010 @ 21:05:27 #202
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_85365381
Dankjewel lieve allemaal!!! :*

Ik ben nog steeds helemaal *O* O+ _O_ _O- w/ :s) :D :o :P >:) :* *) :9~ *; ! Of zoiets...

Nog twee nachtjes voor PZE, mijsje en IB *O* . We zitten hier in zo'n heerlijke flow, dat moet goed komen meiden! :*
pi_85365712
Tally, kippevel hier! *O* *O* Gefeliciteerd!

EN TM een kloppend hartje! *O* *O*

[ Bericht 33% gewijzigd door _NIKKI_ op 16-08-2010 21:34:56 ]
  maandag 16 augustus 2010 @ 21:17:19 #204
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_85365975
Tally! Whaaa! Een tweeling ook nog eens! *O* Gefeliciteerd joh! *O*
En Twentemeisje ook voor het kloppende hartje! *O*
***
pi_85367625
Tally een 2ling oO< oO< !!! Wat leuk!! Ik had ook al zo'n idee dat het er weleens 2 zouden kunnen zijn... :Y Gefeliciteerd!!! O+

Ooh en TM ook al een mooi knipperlichtje gezien... super! Geniet ervan!! *O* :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_85375613
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:18 schreef Tally het volgende:
Nou... De echo net gehad.. En alles is goed.. O+
Ziet er mooi en netjes uit.. Geen vocht meer te zien..

En.... ik ben in verwachting van een tweeling..
Háááá ik zei het toch! *O*

Wat ontzettend leuk!!! O+

Mss een gekke vraag, maar is dit dan een 2-eiige tweeling?


En TM een knipperend hartje! :D O+ *O*

Wat geweldig, zoveel goede berichten hier O+

[ Bericht 26% gewijzigd door DuchessX op 17-08-2010 00:26:27 ]
#geen
pi_85381018
waarschijnlijk wel een 2eiige tweeling bij Tally, want er zijn 2 eitjes teruggeplaatst, en er zijn 2 vruchtzakjes te zien.

morgen mag ik weer voor een echo, en ik moet zeggen, ik heb last van m'n buik. het voelt strak aan en er is een soort van weeige (niet te verwarren met wee-achtige... ;) ) pijn onderin m'n buik... maar ik ben nu wel weer een beetje bang voor herhaling van de vorige keer, dat er een aantal eitjes toch niet mooi meegroeien... en dan moet ik helemaal wachten tot 22 oktober... :{ (is waarschijnlijk wel zelfbescherming, maar ik merk wel aan mezelf dat ik weer in dipjes raak... bah...)
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 08:14:11 #208
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_85381173
Ik kan het me zo goed voorstellen mijsje, eigenlijk ben je jezelf al een beetje aan het 'voorbeschermen' tegen een grote teleurstelling. Ik bedien mij ook regelmatig van dit 'systeem' ;). Maar komt je gespannen buik niet gewoon door de groeiende eitjes meis?

:*
pi_85381504
Mijsje, ik hoop op goed gegroeide eitjes morgen op de echo :*
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_85381536
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 07:51 schreef mijsje het volgende:
waarschijnlijk wel een 2eiige tweeling bij Tally, want er zijn 2 eitjes teruggeplaatst, en er zijn 2 vruchtzakjes te zien.

morgen mag ik weer voor een echo, en ik moet zeggen, ik heb last van m'n buik. het voelt strak aan en er is een soort van weeige (niet te verwarren met wee-achtige... ;) ) pijn onderin m'n buik... maar ik ben nu wel weer een beetje bang voor herhaling van de vorige keer, dat er een aantal eitjes toch niet mooi meegroeien... en dan moet ik helemaal wachten tot 22 oktober... :{ (is waarschijnlijk wel zelfbescherming, maar ik merk wel aan mezelf dat ik weer in dipjes raak... bah...)
2 eiige tweeling ja :)

En mijsje. Je wilt niet weten wat voor krampen ik had paar weken geleden voor de punctie. Ongesteldheidskrampen. Gewone krampen. Een druk en dik gevoel.

Morgen krijg je gewoon te horen wanneer ze die eitjes gaan weg halen. Maakt je daar maar vast klaar voor.. Voor de emotionele achtbaan ;)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_85381910
Wow, wat is er hier een hoop gebeurd :o

Tally een tweeling, wat geweldig. Ze zijn gewoon allebei blijven plakken *O* *O*

Twentemeisje ook een goede echo. Wat een fijn gevoel is dat he :*

pze ook bijna weer aan de bak. Mijn duimen gaan vast in de starthouding voor je :*

mijsje, wat is het toch een goed gevoel als ik gelijk heb :7 :+
Ik snap je terughoudendheid :) Ga jij lekker terughoudend zijn, dan ga ik heerlijk positief voor je denken :*
pi_85397065
Wauw! Wat een goede berichten weer hier! *O* Een tweeling voor Tally *O* en een kloppend hartje voor Twentemeisje *O* Van harte, meiden. :*

Kop op, mijsje, ik kan me je dipjes goed voorstellen. Je durft bijna niet meer te geloven dat het goed kan gaan hè? Ik duim voor je. :*

PZE, ik hoop zo dat deze ronde DE ronde is voor jou. :*

Poezebeest, jij krijgt nu toch bijna de uitslag? (Sorry, ben wel bijgelezen maar kan het niet helemaal onthouden.) Sterkte met de spanningen. :* Ik duim voor goed nieuws.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_85397765
Twentemeisje en Tally, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Tot snel in Z&G!
Mijsje, het is al bijna morgen! Spannend! Ik hoop op een goede uitslag voor jouw!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_85397932
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 08:44 schreef Tally het volgende:

[..]

2 eiige tweeling ja :)

En mijsje. Je wilt niet weten wat voor krampen ik had paar weken geleden voor de punctie. Ongesteldheidskrampen. Gewone krampen. Een druk en dik gevoel.

Morgen krijg je gewoon te horen wanneer ze die eitjes gaan weg halen. Maakt je daar maar vast klaar voor.. Voor de emotionele achtbaan ;)
die krampen ken ik ook wel ja, ongesteldheidskrampen heb ik ook, (achter in m'n rug... :? ) heb ik nog nooit gehad voor een eisprong... en dat drukke dikke gevoel en ja, ik herken ze allemaal... komt dat van de medicatie?
ik heb ook een beurse buik (niet blauw ofzo hoor), terwijl ik helemaal nog niet zo heel lang aan het prikken ben... (pas 3 weken nu ongeveer...)

:* CP, dat lijkt me een mooie deal! ^O^

:* Ahava, dat is het inderdaad, dat ik het bijna niet meer durf te geloven ja... ik kan me ook niet voorstellen dat ik ooit een zwanger buikje zal hebben, of dat ik ooit een beebje aan de binnenkant zal voelen kriebelen en schoppen... allemaal dingen waar we hard voor bezig zijn, maar wat eigenlijk een heel erg ver-van-m'n-bed-show-gebeuren is... we zijn wel vrij positief, met dan toch wel regelmatig de dipjes van mijn kant erbij...

maar goed, morgen weten we meer... ik hoop zo dat je gelijk krijgt Tal, dat ik morgen gewoon weet of er en wanneer er een punctie zal zijn... ik heb op school wel alvast gezegd dat de kans bestaat dat ik de eerste dagen van het nieuwe schooljaar ga missen omdat ik dan lig bij te komen van de punctie hopelijk... maar goed, morgen hoop ik te kunnen plannen... of morgen teleurstelling... blegh, het is echt zo k*t, die onzekerheid... :X
pi_85398167
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:16 schreef mijsje het volgende:

[..]

die krampen ken ik ook wel ja, ongesteldheidskrampen heb ik ook, (achter in m'n rug... :? ) heb ik nog nooit gehad voor een eisprong... en dat drukke dikke gevoel en ja, ik herken ze allemaal... komt dat van de medicatie?
ik heb ook een beurse buik (niet blauw ofzo hoor), terwijl ik helemaal nog niet zo heel lang aan het prikken ben... (pas 3 weken nu ongeveer...)

maar goed, morgen weten we meer... ik hoop zo dat je gelijk krijgt Tal, dat ik morgen gewoon weet of er en wanneer er een punctie zal zijn... ik heb op school wel alvast gezegd dat de kans bestaat dat ik de eerste dagen van het nieuwe schooljaar ga missen omdat ik dan lig bij te komen van de punctie hopelijk... maar goed, morgen hoop ik te kunnen plannen... of morgen teleurstelling... blegh, het is echt zo k*t, die onzekerheid... :X
Precies zo voelde ik me ook :) De krampen. Pijnlijke rug. Beurse buik. Ik had er hoofdpijn bij en misselijkheid. Ik weet niet of het van de medicatie komt, maar ik weet wel dat ik dat ook allemaal had.

Morgen zie jij gewoon mooie grote follikels en krijg je te horen wanneer je je in het UMCA moet melden. Whoppa.. Morgen gaat het ook voor jou beginnen!

En dan is het 2 weken afzien :D Lekker zeiken tegen J. en ruzie maken over alles! Alleen door de spanning :D
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_85398284
:o ik heb ook veel hoofdpijn en ben veel misselijk op het moment... zal dan idd wel van de medicijnen komen...
maar naar het UMCA zal ik niet gaan... ;) ik mag naar het AMC... :D
ik moet zeggen, laat maar komen, heb ik het achter de rug... ben als de dood voor die k*t-punctie... :') maar goed, ik weet waar het voor is, ik zal het ook zeker doen, maar goed, bang zijn blijf ik toch... :X
pi_85398356
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:24 schreef mijsje het volgende:
:o ik heb ook veel hoofdpijn en ben veel misselijk op het moment... zal dan idd wel van de medicijnen komen...
maar naar het UMCA zal ik niet gaan... ;) ik mag naar het AMC... :D
ik moet zeggen, laat maar komen, heb ik het achter de rug... ben als de dood voor die k*t-punctie... :') maar goed, ik weet waar het voor is, ik zal het ook zeker doen, maar goed, bang zijn blijf ik toch... :X
Aaaah ja.. AMC :') Ik husselde de letters even verkeerd door elkaar :D

Bang zijn is niet erg. En volkomen normaal. Ik raakte aan de diarree door de spanning en moest nog meer spugen dan ik al deed van de spanning. Ik kan je eerlijk zeggen dat mijn punctie er eentje uit de Hell was maar hej.. Het heeft zijn resultaat opgebracht! Die vrouw naast me zat er bij alsof ze naar de bakker was geweest en ze elk moment haar bestelling konden brengen :') Ze had nergens last van en vroeg of ze 's avonds weer mocht sporten. Terwijl ik niet eens normaal kon lopen :') Valt helemaal niets van te zeggen.
En ik hoop voor je dat het allemaal mee valt. :* Je weet me te vinden ;)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_85400480
Mijsje, ik kan je vertellen dat het ver van je bed gevoel nog wel even blijft. Zelfs nu ik de baby over een paar kan gaan voelen is het nog allemaal erg onwerkelijk ;)

Ik kan me helemaal voorstellen dat je op ziet tegen die punctie. Ik moet er ook echt niet aan denken. Ik vind het stoer wat jullie hier allemaal spuiten en prikken en weet ik wat.
Ik duim heel hard dat je morgen een datum mee krijgt voor een punctie ^O^

Tally, loop je nog steeds op wolkjes? O+ Je krijgt gewoon twee van die doeraks tegelijk!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_85401525
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:26 schreef Tally het volgende:

[..]

Aaaah ja.. AMC :') Ik husselde de letters even verkeerd door elkaar :D

Bang zijn is niet erg. En volkomen normaal. Ik raakte aan de diarree door de spanning en moest nog meer spugen dan ik al deed van de spanning. Ik kan je eerlijk zeggen dat mijn punctie er eentje uit de Hell was maar hej.. Het heeft zijn resultaat opgebracht! Die vrouw naast me zat er bij alsof ze naar de bakker was geweest en ze elk moment haar bestelling konden brengen :') Ze had nergens last van en vroeg of ze 's avonds weer mocht sporten. Terwijl ik niet eens normaal kon lopen :') Valt helemaal niets van te zeggen.
En ik hoop voor je dat het allemaal mee valt. :* Je weet me te vinden ;)
ja, ik hoop inderdaad dat ik als die vrouw naast je zal zijn... (mag het een onsje meer zijn? ;) )maar ik ben er een beetje bang voor dat dat net niet zal zijn met het geluk dat ik zo vaak heb... :')
maar ik weet je inderdaad te vinden... :* misschien wel heel erg behoefte aan een kopje thee dan ofzo... ;)
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijsje, ik kan je vertellen dat het ver van je bed gevoel nog wel even blijft. Zelfs nu ik de baby over een paar kan gaan voelen is het nog allemaal erg onwerkelijk ;)

Ik kan me helemaal voorstellen dat je op ziet tegen die punctie. Ik moet er ook echt niet aan denken. Ik vind het stoer wat jullie hier allemaal spuiten en prikken en weet ik wat.
Ik duim heel hard dat je morgen een datum mee krijgt voor een punctie ^O^

Tally, loop je nog steeds op wolkjes? O+ Je krijgt gewoon twee van die doeraks tegelijk!
:* wat ontzettend lief van je DML! ik hoop dat je gelijk hebt voor morgen! Wel super dat je de baby al bijna gaat voelen, dat je al zover bent ondertussen! Voel je je nu wel al wat beter ondertussen? ik hoop het zo voor je! :*
en het prikken op zich gaat wel goed. ik had nooit gedacht dat ik ooit een spuit m'n eigen velletje in kon duwen, maar het is nu gewoon routine geworden ondertussen... zo gek...
pi_85401922
Thanks CP en Ahava, we gaan morgen maar weer eens een echootje doen. Hup eitjes, daar gaan we weer!

En natuurlijk ook nogmaals hup voor de eitjes van mijsje en isla. *O*

Morgen Overmorgen is het zover poezebeest! Voor jou ook: heel veel succes! :*

[ Bericht 1% gewijzigd door prinseszondererwt op 17-08-2010 18:47:21 ]
pi_85402269
Oh staat er nog meer te gebeuren morgen? Extra dosis geluk voor iedereen dan morgen, veel succes ^O^

En twentemeisje heeft een knipperlichtje *O*

Mijsje, de nieuwe zetpillen maken het leven een stuk dragelijker!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_85402500
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tally, loop je nog steeds op wolkjes? O+ Je krijgt gewoon twee van die doeraks tegelijk!
Wolkjes? *zucht* O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_85402557
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:32 schreef mijsje het volgende:

[..]

ja, ik hoop inderdaad dat ik als die vrouw naast je zal zijn... (mag het een onsje meer zijn? ;) )maar ik ben er een beetje bang voor dat dat net niet zal zijn met het geluk dat ik zo vaak heb... :')
maar ik weet je inderdaad te vinden... :* misschien wel heel erg behoefte aan een kopje thee dan ofzo... ;)
Vrijdag is de punctie. En maandag de terugplaatsing. Dat heb ik het AMC net even doorgegeven!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_85403456
Mijsje; wat enorm spannend, morgen weer een echo! Hopelijk goed nieuws én een datum voor de punctie. Kan me zo ontzettend goed voorstellen dat je er bang voor bent. Is ook mijn grootste angst, mochten wij verder gaan met tese/icsi. Maar je moet maar zo denken, het moment gaat voorbij en het is voor een goed doel! Ik denk aan je morgen en duim ontzettend hard!

Tally; goed geregeld ^O^

Ahava; donderdag krijgen wij de uitslag. PZE; je hebt een dagje te vroeg in je hoofd. Maar ik kan wel nog een dagje wachten. Wat is een dag op 8 weken. Ben er trouwens best heel rustig onder, helemaal niet zenuwachtig of hyperdepieper.

PZE en Isla; heel veel succes morgen! Dat de zwemmers maar mooi de goede kant op zwemmen en we over twee weken twee paar mooie streepjes te zien krijgen :Y
pi_85403572
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 18:02 schreef Tally het volgende:

[..]

Vrijdag is de punctie. En maandag de terugplaatsing. Dat heb ik het AMC net even doorgegeven!
*O* ik zal meteen m'n directeur even bellen om door te geven dat ik de eerste schooldag ga missen!!! *O*
:P

*O* woeiwoei voor de eitjes van Isla en PZE! ik hoop op een mooie IUI voor jullie deze ronde!!! *O*

quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:42 schreef prinseszondererwt het volgende:
Morgen is het zover poezebeest! Voor jou ook: heel veel succes! :*
Poezebeest moest donderdag toch voor hun uitslag? (niet dat je daarvoor minder succes toegewenst krijgt hoor Poezel! :* )
pi_85404177
Ja sorry sorry, Poezebeest is overmorgen pas aan de beurt. Mijn excuses. :o
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:17:10 #227
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_85405374
Omdat het bij Tally's tweeling ook zo goed heeft geholpen :D ;) ben ik weer aan een duimsessie begonnen!

Voor mijsje: dat er morgen maar een datum voor de punctie uit komt rollen! En dan twee dikke strepen een paar weken later!


Voor IslaBonita:supereitjes voor een geslaagde IUI!


Voor PZE: supereitjes voor een geslaagde IUI!


En ook alvast voor Poezebeest: op een goede uitslag en een snel en succesvol vervolgtraject!


Zet 'm op morgen en overmorgen lieve meiden! :*
pi_85405653
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:17 schreef twentemeisje het volgende:
Omdat het bij Tally's tweeling ook zo goed heeft geholpen :D ;) ben ik weer aan een duimsessie begonnen!

Voor mijsje: dat er morgen maar een datum voor de punctie uit komt rollen! En dan twee dikke strepen een paar weken later!


Voor IslaBonita:supereitjes voor een geslaagde IUI!


Voor PZE: supereitjes voor een geslaagde IUI!


En ook alvast voor Poezebeest: op een goede uitslag en een snel en succesvol vervolgtraject!


Zet 'm op morgen en overmorgen lieve meiden! :*
O+ :* ik ga hier helemaal in mee! :*
pi_85406801
Meiden, superlief zijn jullie! O+ O+ O+

Succes morgen dames!
:*
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_85407035
Ook hier wordt druk meegeduimd :* O+
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_85407172
Zet hem op meiden! *O* *O* *O* *O*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_85407840
Lees net in het andere topic dat Kolonia morgen de eerste afspraak bij de gyn heeft!
Nou ik hoop dat het morgen een vruchtbare dag blijkt te zijn!
;) ^O^
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_85408101
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:11 schreef IslaBonita het volgende:
Lees net in het andere topic dat Kolonia morgen de eerste afspraak bij de gyn heeft!
Nou ik hoop dat het morgen een vruchtbare dag blijkt te zijn!
;) ^O^
Wat jij zegt! ^O^
pi_85408260
Dan ook voor Kolonia een geslaagde afspraak!!!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:05:41 #235
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_85413200
En daar sluit ik mij dan weer bij aan mijsje ;). Ik heb een heel goed gevoel over alles dat er de laatste paar weken gebeurt in dit topique! O+
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:08:08 #236
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_85413337
Tally!!!! Dit vind ik zo onwijs fijn om te lezen ... k moet g'woon huilen :@
Voor alle andere dames hier, blijf hoop houden, ook voor jullie gaat het gewoon een keer lukken :*
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_85415242
Wat zijn alle dames toch lief hier!! O+

Zeg ehm.... iedereen heeft wel meldplicht hier morgen he? :Y
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_85415805
Ja tuurlijk. Ik wel pas eind van de middag trouwens. :)
pi_85416153
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 18:48 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ja sorry sorry, Poezebeest is overmorgen pas aan de beurt. Mijn excuses. :o
No hard feelings hoor! Ik vind het alleen al lief dat je er überhaupt aan denkt, een dagje te vroeg of te laat maakt voor mij geen verschil. Ook van de rest vind ik het super lief en fijn dat jullie allemaal zo meeleven! :*

Zie dat Kolonia ook morgen de eerste afspraak heeft bij de gyn; succes morgen!
pi_85417565
een :* voor iedereen hier!
dat jullie snel zo'n lief babytje als ik hier heb mogen krijgen!
ik duim morgen ook voor iedereen!
pi_85417973
Woehoe morgen wordt een superspannende dag hier! Ik duim voor ieder van jullie voor goed nieuws :*

Zet 'm op dames!! *O* ;)
#geen
pi_85424065
:* bedankt Sonnetje en Duch! O+

Oeh, Evi is gewoon bijna jarig! O+
pi_85424172
*duimstand aan*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 07:39:28 #244
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_85424208
D-day! Meiden ik denk aan jullie vandaag :*.
pi_85424783
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_85424793
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:08 schreef maffemuts het volgende:
Tally!!!! Dit vind ik zo onwijs fijn om te lezen ... k moet g'woon huilen :@
Maffe muts ;) :*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 08:56:47 #247
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_85425160
Succes mijsje vandaag! Ben benieuwd naar de stand van zaken :Y
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 08:59:18 #248
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85425203
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:46 schreef DuchessX het volgende:
Woehoe morgen wordt een superspannende dag hier! Ik duim voor ieder van jullie voor goed nieuws :*

Zet 'm op dames!! *O* ;)
Ik sluit me er helemaal bij aan :Y ^O^ ^O^ :*
pi_85425393
Mijsje, wat klink je leuk! O+
Ze komt zo wel ff updaten
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  woensdag 18 augustus 2010 @ 09:38:10 #250
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_85425918
Ben zo benieuwd hoe het gegaan is met mijsje!! Gingen isla en pze vandaag niet weer voor de IUI??
Be happy with the little things in life
  woensdag 18 augustus 2010 @ 09:47:52 #251
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_85426128
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 09:10 schreef McLaura het volgende:
Mijsje, wat klink je leuk! O+
Ze komt zo wel ff updaten
Heb je haar al gesproken McLaura? Whoei, ik ben zo benieuwd! Kom snel posten mijsje! waarom moet ik uitgerekend nu van huis :D
pi_85426245
Wat lief dat jullie aan me denken dames. O+

Allemaal veel succes vandaag! ^O^
pi_85427058
ik ben weer thuis! :)
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 09:10 schreef McLaura het volgende:
Mijsje, wat klink je leuk! O+
Ze komt zo wel ff updaten
O+

mijn eerste reactie in het ziekenhuis toen we bij de gyn vandaan kwamen was :'(
nog steeds veel eitjes en inderdaad flink gegroeid. er zijn er 2 18mm. er zijn er ook van 17, 16, 15 en 14mm. ik moet morgen nog terugkomen om te zien of de kleineren ook bijgetrokken zijn, en waarschijnlijk wordt morgen dan de punctie gepland... dan denk ik wel aan het weekend...
ik vind het zo spannend en ik ben zoooooo zenuwachtig voor straks in het AMC... en nog veel meer eigenlijk voor over 2 á 2,5 week... zit nu echt in een achtbaan qua gevoelens en het wisselt elkaar zo ontzettend snel af...

ik zie dat ik de eerste ben vandaag... ik duim nog even door voor de andere dames! :*
  woensdag 18 augustus 2010 @ 10:25:53 #254
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85427082
goedzo!! flink gegroeid! superspannend inderdaad, de duimen draaien hoor! :*
in de haak.
pi_85427101
Ben weer terug van het ziekenhuis!

Ik had bij elke eierstok één follikel van 15mm. Twee eitjes dus!
Dat betekent dat het kans geeft op een tweeling!!! :o

Maar niet te vroeg gejuicht... Als mijn eisprong in het weekend valt, gaat deze IUI niet door want dan zijn ze dicht. Maar als ze niet te snel groeien, dat moet vrijdag bekeken worden, dan dus vijdag nog een echo en maandag inseminatie.
Please duim voor me!!!!

(iemand nog tips over hoe je je eisprong uit kunt stellen? ;) )

Nog iemand nieuws??
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_85427161
Oh Mijsje je was me voor!

Da's toch wel goed nieuws? Of nog niet om dat die kleine follikels nog niet groot genoeg waren?
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_85427164
:Y de pregnyl op tijd nemen zaterdag, dan stelt dat de eisprong uit tot die 36 uur na de prik... ;)

zou leuk zijn voor je Isla als die twee allebei benut zouden kunnen worden! :) heb je ook tweelingen in de familie? (je doet het nu zonder extra stimulerende medicijnen toch?)
pi_85427180
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:28 schreef IslaBonita het volgende:
Oh Mijsje je was me voor!

Da's toch wel goed nieuws? Of nog niet om dat die kleine follikels nog niet groot genoeg waren?
ja hoor, dit was heel goed nieuws... ik had echt tranen van opluchting en geluk :)
  woensdag 18 augustus 2010 @ 10:30:09 #259
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85427205
islabonita, dat is toch wel bizar, dat je dan afhankelijk bent van zo'n weekend-sluiting. maar goed, hartstikke mooi dat er bij jou ook een paar eitjes goed aan 't groeien zijn! ^O^
in de haak.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 10:33:11 #260
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85427279
Voor beiden dus goed nieuws *O* :*
Spannend Isla, ik hoop dat je eisprong nog even uitblijft.
En evt. morgen een datum voor een punctie van Mijsje!! Wow!! ^O^
pi_85427284
ik had hetzelfde probleem toen mijn eitjes eigenlijk op zondag mikten voor een IUI... zondags is het lab bij ons gesloten dus dat kon absoluut niet. dat is toen uitgesteld met de pregnyl, wat prima werkte :)
maar inderdaad, heel bizar dat je iets dat niet te sturen is als je cyclus toch moet sturen ivm het vrije weekend...
pi_85427609
Wat een goed nieuws!
Ik ga voor jullie duimen isla en Mijsje! ^O^
pi_85427853
Isla en Mijsje, goed nieuws en ik duim voor jullie!
En natuurlijk ook voor de anderen...tis tijd voor een leegloop hier.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 18 augustus 2010 @ 11:00:09 #264
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_85428034
Mijsje en Isla wat geweldig! Ik duim voor jullie!
Precies wat Mefke zegt; Tijd voor een leegloop! :Y ^O^ w/
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_85428643
Meisje en Isla, spannende tijd! Ik blijf duimen!
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_85428814
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:16 schreef mijsje het volgende:

[..]

die krampen ken ik ook wel ja, ongesteldheidskrampen heb ik ook, (achter in m'n rug... :? ) heb ik nog nooit gehad voor een eisprong... en dat drukke dikke gevoel en ja, ik herken ze allemaal... komt dat van de medicatie?

Nee, van die enorme activiteit bij je eierstokken... tel al die millimeters eens bij elkaar op.. dat zit nu extra in je buik!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_85428997
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 11:26 schreef McLaura het volgende:

[..]

Nee, van die enorme activiteit bij je eierstokken... tel al die millimeters eens bij elkaar op.. dat zit nu extra in je buik!
Inderdaad. En voorheen was het natuurlijk zo dat ze er maar 1 wilde hebben. 1 goede follikel.
En nu zo veel mogelijk (binnen de beperkingen natuurlijk) goede follikels.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 11:40:17 #268
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_85429299
Aahh supereitjes voor mijsje *O*
pi_85429408
mijsje en Isla, goed nieuws !!
  woensdag 18 augustus 2010 @ 11:58:12 #270
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_85429894
Goed nieuws dames. K blijf meeduimen!!!!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  woensdag 18 augustus 2010 @ 12:12:30 #271
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_85430391
Isla en mijsje allebei goed nieuws. Het gaat weer spannend worden en beide waarschijnlijk rond zelfde tijd kunnen testen, gaan jullie voor een nieuwe streepjesregen zorgen?? *O*
Be happy with the little things in life
pi_85430884
Mijsje; wat een goed nieuws! Het komt wel heel dichtbij allemaal! Spannend hoor!

Isla; ook voor jou goed nieuws en zelfs twee eitjes die op springen staan! Hopelijk wachten we tot na het weekeind, ook weer spannend! Vrijdag opnieuw een spannende dag hier!
pi_85431930
Mijsje & Isla *O* Het gaat goed, het gaat goed!!!
En natuurlijk duim ik door voor jullie!

Ik vind het zo vreemd, ziekenhuizen die weekendsluiting hebben bij dergelijke belangrijke behandelingen?! Wij zijn voor echo's en IUI's ook in het weekend in het ziekenhuis geweest. (Catharina in Eindhoven)
#geen
pi_85432348
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 11:26 schreef McLaura het volgende:

[..]

Nee, van die enorme activiteit bij je eierstokken... tel al die millimeters eens bij elkaar op.. dat zit nu extra in je buik!
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 11:31 schreef Tally het volgende:

[..]

Inderdaad. En voorheen was het natuurlijk zo dat ze er maar 1 wilde hebben. 1 goede follikel.
En nu zo veel mogelijk (binnen de beperkingen natuurlijk) goede follikels.
ow, vandaar... ja, inderdaad, er zitten wel wat extra cm's op rond die streek ja :) het voelt strak en ik heb ook wel regelmatig buikpijn (beetje zeurderig...) vooral als ik veel gelopen heb, is nie leuk nie... maar goed, het goeie doel he... ;)

quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 12:56 schreef DuchessX het volgende:
Mijsje & Isla *O* Het gaat goed, het gaat goed!!!
En natuurlijk duim ik door voor jullie!

Ik vind het zo vreemd, ziekenhuizen die weekendsluiting hebben bij dergelijke belangrijke behandelingen?! Wij zijn voor echo's en IUI's ook in het weekend in het ziekenhuis geweest. (Catharina in Eindhoven)
ik vind het ook vreemd. ik snap 1 dag nog wel qua labgebeuren en als er spoed is, dan is er zo iemand opgetrommeld voor het lab hier, maar 2 dagen... op zaterdagen kon ik gewoon heen voor echo's en IUI's, maar voor een echo kan ik ook op zondagen hier. (heb ik het lab niet bij nodig... :) )

:* bedankt allemaal weer! O+
ik stuiter gewoon weer even verder in die achtbaan... ;)
pi_85432616
Hier kon je zelfs op zondag voor iui., en met Kerst (indien nodig) en andere dat soort dagen ook!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_85432720
zo zie je maar weer dat inderdaad echt ieder ziekenhuis ander beleid daarin voert... :)
voor de IVF kan ik trouwens wel alles ook op zondag, omdat het AMC dat weer wel doet. :)
pi_85433363
Mijsje, wat een goed nieuws! Wat fijn! En spannend ook! *O*

En voor Isla ook al goed nieuws, ik duim mee dat het allemaal goed valt.
pi_85435710
Mijsje, spannend joh! Het komt nu echt dichtbij!! Super! :*
Isla, bij jou ook mooi nieuws!! Fijn!! Hopelijk heb je mazzel met de tijd van je eisprong... :Y ^O^
Poezebeest, alvast heel veel succes voor morgen... ik ben echt super benieuwd...! :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
  woensdag 18 augustus 2010 @ 14:38:08 #279
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_85436226
Eindelijk terug! En wat een goed nieuws meiden!!! *O*

Mijsje wat een goede oogst ;), op naar een succesvolle punctie!

Isla, twee groeiers! Wordt het de maand van de tweelingen hier? O+

Ik ben zo blij voor jullie! :*
pi_85437195
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:31 schreef Fannetje het volgende:
Mijsje, wat een goed nieuws! Wat fijn! En spannend ook! *O*

En voor Isla ook al goed nieuws, ik duim mee dat het allemaal goed valt.
heel spannend allemaal!!! Is het al morgen ongeveer de tijd van de echo? :X ik wil zograag weten waar ik aan toeben, wanneer de punctie is, wanneer ik erop moet rekenen... maar ook heel fijn inderdaad, dat m'n lijf nou eindelijk eens een keertje doet wat het hoort te doen... :)
(en mocht je m'n vader/broer(kleinekans)/zusje tegenkomen...die weten van niks nog onder het mom van verrassing... ;) )
pi_85439631
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 15:02 schreef mijsje het volgende:
heel spannend allemaal!!! Is het al morgen ongeveer de tijd van de echo? :X ik wil zograag weten waar ik aan toeben, wanneer de punctie is, wanneer ik erop moet rekenen... maar ook heel fijn inderdaad, dat m'n lijf nou eindelijk eens een keertje doet wat het hoort te doen... :)
(en mocht je m'n vader/broer(kleinekans)/zusje tegenkomen...die weten van niks nog onder het mom van verrassing... ;) )
Ik hou m'n mond dicht, hoor :X _O-
En dat je lijf nou inderdaad doet wat het moet doen is helemaal super natuurlijk!! *O*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_85439726
Mijsje *O* Ik ben benieuwd wat morgen je brengt :*

Isla *O* Nu hopen dat het over het weekend heen getild kan worden zodat deze maand optimaal benut wordt.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_85439886
Isla en mijsje hadden goed nieuws! Wat fijn dames. :*

Ik ook: ik had 1 ei van 14,5mm. Vrijdag terugkomen en dan zaterdag of maandag de IUI. :)
  woensdag 18 augustus 2010 @ 16:05:56 #284
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_85439996
Jij ook al goed nieuws PZE :*!

Ik krijg er bijna kippenvel van! Iedereen het nieuws waar ze op hoopten, super! ^O^ Er breken hier prachtige tijden aan!!!
pi_85440104
Yay PZE *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 18 augustus 2010 @ 16:09:27 #286
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85440145
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 16:03 schreef prinseszondererwt het volgende:
Isla en mijsje hadden goed nieuws! Wat fijn dames. :*

Ik ook: ik had 1 ei van 14,5mm. Vrijdag terugkomen en dan zaterdag of maandag de IUI. :)
*O* *O* ^O^
pi_85440558
PZE :) *O* ook voor jou wordt geduimd!
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_85441009
Thanks. De arts-assistent die de echo maakte vertelde er wel bij dat ze het een goed idee vond om vast een afspraak met de gyn te maken. Misschien het plan een beetje bijstellen ofzo. Ze hadden toch wel goede hoop voor iui en aangezien dit alweer nummer 4 is... Anyway, even een afspraak maken dus. Mocht de poging lukken, dan heb ik vast een eerste controle staan om naartoe te leven. :+
pi_85443636
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 16:03 schreef prinseszondererwt het volgende:
Isla en mijsje hadden goed nieuws! Wat fijn dames. :*

Ik ook: ik had 1 ei van 14,5mm. Vrijdag terugkomen en dan zaterdag of maandag de IUI. :)
Wat goed, ik ga ook voor jou duimen ^O^
pi_85446058
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 15:57 schreef Jose81 het volgende:

[..]

Ik hou m'n mond dicht, hoor :X _O-
En dat je lijf nou inderdaad doet wat het moet doen is helemaal super natuurlijk!! *O*
:D gek! :D ik had het tegen Fannetje ;) hahahaha _O-

PZE, wat goed, je hebt goeie groei als bij de eerste echo al 14,5mm is! ^O^ ik hoop op geluk in deze ronde, al is bijstellen van het plan nooit heel erg verkeerd als je vastloopt...
pi_85447261
Lieve dames, allen bedankt voor de juich *O* reacties! Word er helemaal vrolijk van!

Mijsje dus goed nieuws.... Oh wat fijn! Wat een goed vooruitzicht!

En PZE wat goed, een ei, dat is toch soms ook nog afwachten bij jou toch?

Dames ik zit al zwaar in de duimstand....
*O* *O* *O*

Ik vroeg nog aan die echo-dame of mijn eisprong niet uitgesteld kon worden en dat moest dan met hormonen onderdrukt worden en dat deden ze niet.... :?
Maar volgende maand valt ie dan ook in het weekend want mijn cyclus zit op 29/30 dagen.... Nouja laat ik maar niet stressen (of juist wel, dat stelt mn eisprong misschien uit) en hopen dat we maandag kunnen insemineren en het raak is....
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_85448170
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 11:58 schreef J-net het volgende:
Goed nieuws dames. K blijf meeduimen!!!!
pi_85449433
*O* Wat een goed nieuws voor jullie! *O* Go mijsje, PZE en Isla! *O*

Ik vind het ook bizar dat er ziekenhuizen zijn die 'gesloten' zijn in het weekend. Dit soort zaken valt toch niet te plannen.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
  woensdag 18 augustus 2010 @ 21:03:28 #294
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_85450822
Pze ook al goed nieuws.. Spannend.. Ik ga voor jullie duimen en een kaarsje branden :*
Be happy with the little things in life
pi_85451232
Jaaah PZE een gegroeid eitje! ^O^
#geen
  woensdag 18 augustus 2010 @ 21:47:56 #296
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_85452481
Ik duim ook van harte mee!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_85452719
Poezebeest, morgen ben jij aan de beurt! Hou je vast aan de positieve flow, ik duim. :*
pi_85453999
PZE; jij ook al zo'n goed nieuws, fijn hoor! *O*

Mijsje; jij moet morgen alweer terug? Spannend, ik duim voor je :Y

En vrijdag PZE en Isla weer voor een check-up. Ben benieuwd en duim ook voor jullie dames!

Morgen krijgen we de uitslag, vind het nu wel spannend worden...
pi_85454400
Thanks Poezebeest!

En natuurlijk zit ik hier al "voorduimentedraaien" Alvast warmlopen voor morgen! Morgen wordt een Erg Belangrijke Dag voor jou en je man, Poezebeest! Oooooooooh ik hoop ZO op een goeie uitslag!
^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_85454492
Poezebeest... dat kan ik me voorstellen... pppffff... Ik ga heeeel hard voor jullie duimen! Ik ben echt heel benieuwd!! Ik ga heel hard voor je duimen in ieder geval! ^O^ :*

PZE; moooooi! Ook voor jou een mooi ei!!! Super!!! *O*

quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 18:59 schreef mijsje het volgende:
:D gek! :D ik had het tegen Fannetje ;) hahahaha _O-
Ja, ik had wel door dat het niet voor mij bestemd was, maar ik kon het niet laten om even te reageren... ;) :D Maar evengoed zal ik m'n mond wel houden, hoor :Y :X :D
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_85455064
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 19:35 schreef IslaBonita het volgende:
Lieve dames, allen bedankt voor de juich *O* reacties! Word er helemaal vrolijk van!

Mijsje dus goed nieuws.... Oh wat fijn! Wat een goed vooruitzicht!

En PZE wat goed, een ei, dat is toch soms ook nog afwachten bij jou toch?

Dames ik zit al zwaar in de duimstand....
*O* *O* *O*

Ik vroeg nog aan die echo-dame of mijn eisprong niet uitgesteld kon worden en dat moest dan met hormonen onderdrukt worden en dat deden ze niet.... :?
Maar volgende maand valt ie dan ook in het weekend want mijn cyclus zit op 29/30 dagen.... Nouja laat ik maar niet stressen (of juist wel, dat stelt mn eisprong misschien uit) en hopen dat we maandag kunnen insemineren en het raak is....

:* komt wel goed schatje, als je zaterdag de pregnyl moet prikken, dan heb je een grote kans dat je maandags pas je eisprong hebt, klopt nagenoeg altijd. (tenzij ze op zaterdag al 22mm ofzo zijn, dan springen ze zelf wel, maar daar laten de gyn's het meestal toch niet op aankomen... in ieder geval bij ons ziekenhuis niet... :* ) ik ga gewoon alvast wat voor je eitjes *O* *O* *O* , dan wachten ze vast tot het goede moment! :*
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:26 schreef Poezebeest het volgende:
PZE; jij ook al zo'n goed nieuws, fijn hoor! *O*

Mijsje; jij moet morgen alweer terug? Spannend, ik duim voor je :Y

En vrijdag PZE en Isla weer voor een check-up. Ben benieuwd en duim ook voor jullie dames!

Morgen krijgen we de uitslag, vind het nu wel spannend worden...
:* ik vind het ook heel spannend voor jullie! Ik hoop zo op goed nieuws! Ik blijf duimen hier voor jullie!!! ^O^
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:41 schreef Jose81 het volgende:

Ja, ik had wel door dat het niet voor mij bestemd was, maar ik kon het niet laten om even te reageren... ;) :D Maar evengoed zal ik m'n mond wel houden, hoor :Y :X :D
;) gewoon reageren hoor :D hebben we gewoon af en toe wat extra's te lachen ;) is ook goed in dit topic :D

aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh is het al morgen? ik wil een datum weten, en wel nu eigenlijk!!! :@ ik ben zooooo klaar met in spanning zitten, maar goed, dat zit er nog wel een paar keer aan te komen met punctie en tp in het vooruitzicht en de wachtdagen daarna... :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')