Zeker dat het kan. Over die hoofdpijn dus. Die had ik ook. Van die 2de spuit die ik elke avond moest zetten kreeg ik hoofdpijn. 1 % van de vrouwen die het gebruiken krijgen hoofdpijn.quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:57 schreef mijsje het volgende:
bedankt, we hebben de afspraak om half 1 vanmiddag, dus we gaan over een uurtje (iets minder) onderweg... en dan weet ik of ik nog hoop ga hebben, of dat er herhaling van de vorige ronde is...
ben beetje zenuwachtig... heb al een paar dagen hoofdpijn... (maar dat kan ook komen als bijwerking van iets van de medicijnen volgens mij...
)
Ik kan dit alleen maar beamenquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:19 schreef prinseszondererwt het volgende:
Hopelijk heb je goed nieuws gekregen mijsje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zei het tochquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:26 schreef mijsje het volgende:
helemaal lief van jullie!!!ik heb weer helemaal hoop hier!
![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:15 schreef Ahava het volgende:
Mooi zo, mijsje!
Over je verhaal in de spoiler: in 'ons' ziekenhuis gaat alles gewoon door in het weekend dus misschien in hun ziekenhuis ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TMik duim heel erg voor je! Ik hoop zo op een knipperend hartje! Ik snap heel goed hoe eng het nu nog is, en zeker tot na het moment dat het misging... maar kun je er ook wel een beetje van genieten? het feit dat je zwanger bent, dat er een mini-twente-meisje/jongetje in je groeit?
![]()
alle pokon naar binnen slokt en weer zenuwachtig is voor woensdag...
(baal er een beetje van dat het zo langzaam groeit dat ik iedere 3 dagen moet terugkomen ipv iedere 2... duurt laaaaaaaaaang...
![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:26 schreef mijsje het volgende:
Poezebeest, nog maar 4 nachtjes slapen!!!![]()
ik hoop zo op een goede uitslag voor jullie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twentemeisje; heel veel succes met de echo morgen! Ontzettend spannend en ik hoop dat jullie een mooi kloppen hartje gaan zien!![]()
Isla en PZE; wanneer is jullie iui? Is deze al geweest en heb ik het gemist of gaat die nog komen? Ook weer spannend!
quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:18 schreef Poezebeest het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twentemeisje; heel veel succes met de echo morgen! Ontzettend spannend en ik hoop dat jullie een mooi kloppen hartje gaan zien!![]()
Isla en PZE; wanneer is jullie iui? Is deze al geweest en heb ik het gemist of gaat die nog komen? Ook weer spannend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WOEI!!!!!!quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:30 schreef mijsje het volgende:
ik ben weer terug!
ik had de afspraak om half 1, maar de arts kwam pas om 10 voor 1. (hij was op verloskunde bezig met een bevalling...) ik mocht meteen naar binnen en er werd gekeken... links blijft wel flink achter t.o.v. rechts, dat viel de vorige ronde ook al op, maar ook goed nieuws inderdaad...
vorige keer (afgelopen donderdag) waren er 2 follikels links en 5 rechts gevonden. nu waren er 5 follikels links en 7 rechts gevonden. links was de buit: 1x14, 2x12 en 2x10mm, rechts was het: 1x15, 2x13 en 4x11. de gyn vond dat het erg langzaam groeide, dus ik mag woensdag weer terugkomen... ik hoop dat het gewoon lekker doorgroeit, en dat er dan inderdaad een punctie van mag komen... maar dat wist hij nog absoluut niet te zeggen...
ik ben nu dus wel een beetje in destemming...
Ik bedoelde ook niet de positieve testen hoorquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:31 schreef McLaura het volgende:
En ik duim natuurlijk voor TM!!!
Dat kan helemaal niet joh, door de utrogestan
Oh Tally, wat maakt je lijf het toch weer spannendquote:Op maandag 16 augustus 2010 09:24 schreef Tally het volgende:
Ik heb om kwart voor 12 een echo. Ik ben gisteravond na hevige krampen bloed verloren.
Aangezien ik vrijdag naar het buitenland vertrek voor vakantie wil ik wel even weten of het nog goed zit.
Spannend zeg... heel veel succes straks. Ik hoop zo dat het nog goedzit..quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:24 schreef Tally het volgende:
Ik heb om kwart voor 12 een echo. Ik ben gisteravond na hevige krampen bloed verloren.
Aangezien ik vrijdag naar het buitenland vertrek voor vakantie wil ik wel even weten of het nog goed zit.
Je inbox is volquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:52 schreef mijsje het volgende:Tally, wat eng! Ik weet dat je dan wel even wil zien of het goed zit ja!
ik hoop heel erg dat het kleintje/de kleintjes er nog zit/zitten!
bedankt weer dames
ik voel me nu goed en hoopvol... ik wacht het gewoon nog even af tot woensdag (maar heb wel last van m'n buik van de spanning...
)
Ik zei het je toch! Ik voelde het!quote:
Oh, wat goed zeg!quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:18 schreef Tally het volgende:
Nou... De echo net gehad.. En alles is goed..
Ziet er mooi en netjes uit.. Geen vocht meer te zien..
En.... ik ben in verwachting van een tweeling..
Ik had precies hetzelfde. Zat aldoor op d'r naam te F5-en.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:34 schreef motorbloempje het volgende:TAL!
ik wilde het al bijna vragen of 't soms soms soms... toen je postte in het Hoe voel je je NU topic..gefeliciteerd!!
Dan doe ik ook nog een duitje in het zakje met goed nieuws!!!quote:
Ook goed nieuwsquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:17 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dan doe ik ook nog een duitje in het zakje met goed nieuws!!!
Hier geen tweeling (we hadden er stiekem een beetje op gehoop, maar Tally heeft deze al ingepikt) maar een heel duidelijk: [ afbeelding ]
We zijn echt dolgelukkig! Ben wel een weekje minder ver dan ik had gehoopt (o.b.v. 1e dag laatste menstruatie), maar dat zat er ook wel in gezien ik natuurlijk eigenlijk geen idee heb wanneer mijn eisprong is geweest. Maakt niets uit, het is goed!!!
De arts gaf ook aan dat de kans dat ik nu een kindje op de wereld ga zetten 95% is (de kans dat het dus misgaat is echt heel klein geworden).
Ik stuiter hier bijna door de kamer!
TALLY! Ik zei het toch???Wat ben ik blij voor jullie!!!
![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:17 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dan doe ik ook nog een duitje in het zakje met goed nieuws!!!
Hier geen tweeling (we hadden er stiekem een beetje op gehoop, maar Tally heeft deze al ingepikt) maar een heel duidelijk:
We zijn echt dolgelukkig! Ben wel een weekje minder ver dan ik had gehoopt (o.b.v. 1e dag laatste menstruatie), maar dat zat er ook wel in gezien ik natuurlijk eigenlijk geen idee heb wanneer mijn eisprong is geweest. Maakt niets uit, het is goed!!!
De arts gaf ook aan dat de kans dat ik nu een kindje op de wereld ga zetten 95% is (de kans dat het dus misgaat is echt heel klein geworden).
Ik stuiter hier bijna door de kamer!
TALLY! Ik zei het toch???Wat ben ik blij voor jullie!!!
![]()
Gaahaaf! Van harte meid!!!quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:18 schreef Tally het volgende:
Nou... De echo net gehad.. En alles is goed..
Ziet er mooi en netjes uit.. Geen vocht meer te zien..
En.... ik ben in verwachting van een tweeling..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |