Ik zei het je toch! Ik voelde het!quote:
Oh, wat goed zeg!quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:18 schreef Tally het volgende:
Nou... De echo net gehad.. En alles is goed..
Ziet er mooi en netjes uit.. Geen vocht meer te zien..
En.... ik ben in verwachting van een tweeling..
Ik had precies hetzelfde. Zat aldoor op d'r naam te F5-en.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:34 schreef motorbloempje het volgende:TAL!
ik wilde het al bijna vragen of 't soms soms soms... toen je postte in het Hoe voel je je NU topic..gefeliciteerd!!
Dan doe ik ook nog een duitje in het zakje met goed nieuws!!!quote:
Ook goed nieuwsquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:17 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dan doe ik ook nog een duitje in het zakje met goed nieuws!!!
Hier geen tweeling (we hadden er stiekem een beetje op gehoop, maar Tally heeft deze al ingepikt) maar een heel duidelijk: [ afbeelding ]
We zijn echt dolgelukkig! Ben wel een weekje minder ver dan ik had gehoopt (o.b.v. 1e dag laatste menstruatie), maar dat zat er ook wel in gezien ik natuurlijk eigenlijk geen idee heb wanneer mijn eisprong is geweest. Maakt niets uit, het is goed!!!
De arts gaf ook aan dat de kans dat ik nu een kindje op de wereld ga zetten 95% is (de kans dat het dus misgaat is echt heel klein geworden).
Ik stuiter hier bijna door de kamer!
TALLY! Ik zei het toch???Wat ben ik blij voor jullie!!!
![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:17 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dan doe ik ook nog een duitje in het zakje met goed nieuws!!!
Hier geen tweeling (we hadden er stiekem een beetje op gehoop, maar Tally heeft deze al ingepikt) maar een heel duidelijk:
We zijn echt dolgelukkig! Ben wel een weekje minder ver dan ik had gehoopt (o.b.v. 1e dag laatste menstruatie), maar dat zat er ook wel in gezien ik natuurlijk eigenlijk geen idee heb wanneer mijn eisprong is geweest. Maakt niets uit, het is goed!!!
De arts gaf ook aan dat de kans dat ik nu een kindje op de wereld ga zetten 95% is (de kans dat het dus misgaat is echt heel klein geworden).
Ik stuiter hier bijna door de kamer!
TALLY! Ik zei het toch???Wat ben ik blij voor jullie!!!
![]()
Gaahaaf! Van harte meid!!!quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:18 schreef Tally het volgende:
Nou... De echo net gehad.. En alles is goed..
Ziet er mooi en netjes uit.. Geen vocht meer te zien..
En.... ik ben in verwachting van een tweeling..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |