abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85183523
Oh, Mijsje... sh*t... -O- :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_85184784
Mijsje :* ik duim voor zondag!
Fake it till you make it...
pi_85186284
Mijsje -O-. Misschien een stomme vraag en als je er geen antwoord op wil geven doe je het lekker niet ;), maar is het door de artsen nu te verklaren waarom er nu niet meer eitjes groeien dan vorige keer?

Ik duim ook met iedereen mee voor zondag! :Y
pi_85186825
de arts zei er nog niks over. ik denk dat hij eerst even wil kijken hoe het loopt deze ronde voor hij iets zegt dat misschien wel misschien niet klopt ofzo...
ik ben nu heel zenuwachtig voor zondag... ;( bah, ik heb echt een rotdag... zit steeds heel snel met tranen achter m'n ogen...
  donderdag 12 augustus 2010 @ 15:01:28 #55
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_85187895
Mijsje dikke kus van deze kant! Ik blijf duimen voor je :* Hou moed!!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_85188461
Mijsje. :*
Ik ga duimen dat alle zeven follikels prima bruikbaar zijn. :*
pi_85190001
Och Mijsje... inderdaad geef het niet op. :* Meer dan je sterkte wensen kan ik helaas niet doen. :{
pi_85190100
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 14:36 schreef mijsje het volgende:
de arts zei er nog niks over. ik denk dat hij eerst even wil kijken hoe het loopt deze ronde voor hij iets zegt dat misschien wel misschien niet klopt ofzo...
ik ben nu heel zenuwachtig voor zondag... ;( bah, ik heb echt een rotdag... zit steeds heel snel met tranen achter m'n ogen...
Doe maar lekker janken. Dat is heel niet erg mop! Het is gewoon een dikke teleurstelling.
Maar natuurlijk zijn deze 7 follikels bruikbaar zondag! Komt goed schatje :*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_85191404
Shit mijsje.......

Lekker even huilen hoor.... huilen is opruimen.....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_85192467
:* jullie zijn lief! O+
pi_85193321
Jij ook! :)
pi_85193327
En denk maar zo, je hebt uiteindelijk maar 1 goed eitje nodig lieve mijsje!
pi_85199271
mijsje een dikke knuffel van mijn kant.
ik zal voor je duimen voor je.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_85203207
Jeetje Mijsje wat naar..... maar blijf hoop houden hoor. En soms als je het niet verwacht.... oO< Ik ga in ieder geval heel heel hard voor je duimen! En ik geef je een hele dikke knuffel! :* :* :*

Poezebeest jij hebt toch al heel gauw je afspraak? Dan weet je eindelijk waar jullie aan toe zijn en kunnen jullie verder...Oeh wat spannend!!!!!

Kolonia wanneer is jouw afspraak nou ook alweer?

Droomvrouwtje is door naar het streepjestopic zag ik. Wat ontzettend fijn dat alles goed is!

PZE waar zit jij nu in je cyclus? Komt je NOD eraan of is de volgende IUI alweer begonnen?

Sorry meiden ik heb het de laatste tijd niet zo bijgehouden dus ik ga nog even verder met bijlezen. :@

Voor jullie allemaal een dikke zoen! :*

Hier is volgende week woensdag de eerste echo voor de IUI. Spannend... Al heb ik aan de ene kant hoop omdat er nu eindelijk iets gaat gebeuren, en aan de andere kant heb ik bij jullie, PZE en Mijsje, gezien dat er nog niet veel succes is geboekt met IUI dus probeer ik er niet teveel van verwachten...
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_85203924
Mijsje, wat een domper. Hopelijk valt het mee zondag. :*

Isla, wij gaan dan gelijk op. Ik ga ook woensdag weer voor de eerste echo. Het kan best de juiste oplossing zijn voor jullie hoor, misschien voor ons zelfs ook wel, wij moeten er ook nog drie.
pi_85204326
Nou hopelijk wordt dit hem dan voor jullie.... Het wordt nu echt tijd voor je erwtje hoor prinses. Ik ga heel hard voor ons duimen. (voor iedereen hier trouwens hoor) ^O^ ^O^ ^O^

Weet jij eigenlijk of er in het weekend ook inseminaties worden gedaan? Volgens mij valt mijn eisprong in dat weekend erna.. Of verschilt dat per ziekenhuis?
pi_85204521
Bij mijn zkh wel op zaterdag, niet op zondag.
pi_85204775
Ok nou dan moet ik het maar afwachten...
pi_85205104
Wat een tegenvaller mijsje -O-
Maar ik heb vreemdere dingen voorbij zien komen in dit topic, dus wie weet zijn er zondag wel meer follikels te zien :*

Isla, door andere behaalde resultaten bieden geen garantie voor jou ;)
Succes de komende spannende periode :*
pi_85205739
:* het gaat gelukkig al wel weer... :) dank jullie! CP ik hoop het, ik ben echt zenuwachtig voor die echo... de vorige keer was het aantal bruikbare follikels zo ongeveer gehalveerd, daar ben ik nu weer bang voor...

Isla, ook al toe aan de IUI... :* dat is minder, maar wel fijn dat er actie genomen wordt... en bij ons... wij waren bestempeld met: onbegrepen onvruchtbaarheid. als je dat hebt, is er over het algemeen niet een grotere kans om zwanger te worden met IUI, maar de verzekering eist dat van je. (in ieder geval mijn verzekering van mij...) als er aantoonbaar iets is, dan is er meestal wel een grotere kans op zwangerschap bij IUI... :) ik heb dus alle hoop voor jullie, zowel bij jullie Isla, als bij PZE! :* maar goed, alweer allebei toe aan de eerste echo! ^O^

ow ja, inseminaties, bij ons ziekenhuis wordt dat ook nooit op zondagen gedaan, omdat je voor IUI het lab nodig hebt om bepaalde stoffen uit het zaad te halen. op zondagen is er nooit iemand in het lab bij ons, dus op zondag geen inseminatie. op zaterdagen zijn er wel inseminaties, maar liever niet als het niet hoeft. (je kan er niet altijd wat over zeggen... ligt aan je cyclus...)

[ Bericht 12% gewijzigd door mijsje op 12-08-2010 22:05:17 ]
pi_85208394
Mijsje ik heb juist het tegenovergesteld idee.... Ben al veel vrouwen tegen gekomen met onverklaarbare onvruchtbaarheid die met IUI al de eerste keer zwanger raakten... En als de oorzaak bij de man ligt er meer succes wordt geboekt met IVF (met ICSI).... Nouja laten wij dan de uitzondering op de regel zijn... Dat het bij jou de eerste IVFpoging lukt (en dan wel een tweeling he, daar reken ik op!) en bij mij de eerste IUI. En bij PZE nu ook deze ronde: We moeten gewoon lekker allemaal tegelijk zwanger raken! Goed plan!

Maak me wel een beetje druk om de zaadjes van mijn vent, de poging valt of staat met wat hij ehm..produceert! Laatste zaad test 80miljoen zaadjes maar 15% beweeglijkheid, wat neer komt op 12miljoen bruikbare zaadjes. Minimum voor IUI is 10miljoen. Maar dit was wel de beste test tot nu toe en zelfs dat hangt van heel veel factoren af; niet te gestressed, uitgerust, gezond geleefd afgelopen tijd blablabla.. Dus ik hoop dat hij nu hetzelfde (of meer) produceert! En hij is er ook wel nerveus onder...

CP jij ook bedankt voor de bemoedigende woorden!
pi_85210111
:* stom he, dat het idee dat je hebt omdat je rondkijkt, helemaal niet blijkt te kloppen met wat er aan cijfers ligt... heel vreemd vind ik dat altijd... ik hoop in ieder geval dat je mannetje genoeg beweeglijkheid in zijn zaadjes heeft, en dat de poging door mag gaan en inderdaad, dat we gewoon allemaal zwanger worden... :*
pi_85212052
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:19 schreef mijsje het volgende:
-O- Ik ben vandaag weer voor de dag-10-echo geweest... ik hoopte dat er in ieder geval meer dan 11 follikels te zien zouden zijn, omdat er 11 in de vorige ronde waren, en die ronde is afgeblazen omdat er uiteindelijk te weinig overbleven... helaas... er waren nu met de dubbele hoeveelheid gonal-f (300IE ipv 150IE...) maar 7 follikels te zien, 5 van ongeveer 1,1 en 1,2 rechts en 2 van ongeveer 0,9 links... komende zondag hebben we weer een echo om te zien hoe het er dan uitziet maar ik ben niet echt hoopvol...
Ach lieve schat toch :'(
Wat een domper zeg }:|
Maar wie weet dat er toch nog wel dingen gaan gebeuren omdat je meer hormonen spuit. Daar ga ik voor duimen in ieder geval. :*
#geen
pi_85219375
:* dank je Duch... ik ben nu een beetje in de: 'we zien het wel wat het gaat worden'stand... beetje afstandelijk ervan, alsof het nu helemaal niet over mij gaat... (behalve die prikken dan... die decapeptylprikken zijn echt vervelend... :{ )
pi_85222859
Het is moeilijk om de moed erin te houden he mijsje?
Ik ga echt retehard voor je duimen :*
pi_85224795
Mijsje wat ben je toch een lieve schat. Altijd lieve bemoedigende woorden voor anderen terwijl jij nou zo hard aan de beurt bent nu! Ik ben al begonnen met duimen en nog niet opgehouden!
^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^
:*
pi_85225495
Mijsje toch, niet onverschillig worden hoor. Ik ken de zelfbeschermstand inmiddels, maar positief denken is toch echt wel belangrijk. :*
pi_85225675
oh Mijsje, wat enorm balen zeg... -O-

Hopelijk ziet het er zondag beter uit en zit er genoeg bruikbaars bij, want jullie verdienen ook een kindje! O+
pi_85237873
Weet je mijsje ik had zo nog een paar maanden willen wachten als ik daarmee zeker zou weten dat jij eerst aan de beurt zou zijn. Klinkt misschien heel overdreven (en je hebt er niets aan), maar ik meen het en ik gun het je zo oprecht en van ganze harte! Je leeft altijd zo met iedereen, je bent gewoon eens een keer zelf aan de beurt! :*

Natuurlijk geldt dat voor alle meiden hier, maar jij krijgt van mij nu even een heel klein streepje voor ;).
pi_85244205
En PZE ook! Die dames mogen nee MOETEN nu als eerste zwanger raken! :*
(en veroorzaken ze zo een streepjesregenhoosbui)
pi_85245438
Helemaal eens Isla!!! Maar sla jezelf dan ook ff niet over zeg ;).
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 17:46:14 #82
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_85246476
Mijsje jij kweekt gewoon super eieren :Y
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 17:49:14 #83
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_85246628
Even snel en dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft *knuffels uitdeelt* :*
Be happy with the little things in life
pi_85247127
tranen over m'n wangen... :* dank jullie voor zoveel lieve woorden!
pi_85247702
Dank je Isla, jij bent ook wel aan de beurt zo onderhand. :*
pi_85247963
Wij gaan saampjes door naar Z&G deze maand, in ieder geval met z'n drietjes en wie er nog meer mee wil!

(ikhoophetzo ikhoophetzo!)
pi_85248085
geheel terecht mijsje
je zet je zo makkelijk opzij als je daarmee een ander kan steunen/helpen.
dat is zeer moedig en bewonderingswaardig.
nu is het echt een keer jouw beurt!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_85249557
Moeilijk om steeds positief te blijven, he, mijsje? Zeker met van die tegenvallende berichten. :* Toch kan het deze keer heel anders lopen en dat deze eitjes juist allemaal mooi doorgroeien en goed 'geoogst' kunnen worden. Ze liggen in ieder geval mooi dicht bij elkaar in grootte. Dat is in ieder geval positief. Ik ga heel hard duimen voor een mooie uitslag zondag! *O*

En eigenlijk vind ik dat iedereen gewoon aan de beurt is hier. We verlangen allemaal naar een zwangerschap en kindje tenslotte. De een verdient dat niet meer of minder dan de ander. Ik gun het iedereen, inclusief mezelf. ;)
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_85249720
Ik denk ook niet dat iemand dat bedoelde Ahava. We willen hier gewoon allemaal weg asap. :)
pi_85252844
Klopt pze, uiteraard gun ik het jou net zo hard als iedereen hier Ahava :*. Wil alleen mijsje even een hart onder de riem steken omdat zij het nu even heel lastig heeft. We verdienen het allemaal om zo snel mogelijk onze grootste wens in vervulling te zien gaan O+.

Een kus voor u allen!
pi_85258817
inderdaad een hele dikke kus voor allen! :*
ik gun het iedereen hier ook zo ontzettend! (maar bij het wachten op het tweede streepjes topic ook!) en ik ben ook heel blij dat iedereen hier elkaar zo opvijzelt als het even niet gaat of tegenvalt... dit is ook het warme gevoel van Fok en ik ben heel blij dat ik hier ook deel van uit mag maken!

ik heb ondertussen weer wat hoop teruggevonden, het lag onder de stoel... :') ik hoop dat je gelijk hebt Ahava, dat de eitjes inderdaad samen goed doorgroeien...
pi_85292656
Mijsje, ik duim nog even mee voor morgen. :*

Vanavond hoorde ik mensen praten over de bezuinigingen van de volgende regering. Ze hadden het over de zorg en dat op zaken als 'plastische chirurgie en IVF' best bezuinigd kon worden. Toen schrok ik wel even, wat als ze idd gaan bezuinigen op dat soort dingen? Mensen die er niet mee te maken krijgen roepen al snel dat als je geen kinderen kunt krijgen je de behandelingen maar zelf moet betalen, maar dat is in de praktijk natuurlijk veel te duur... Ik voel nu wel even druk, zo van laten we gauw die iui en IVF erdoor jassen voor het uit het pakket gaat. Suf natuurlijk, maar het zet me wel aan het denken.
pi_85301227
Mijsje, heel veel succes vandaag! Go get 'em! ^O^ ^O^ ^O^

PZE ik schrik daar ook van. Ik heb het gegoogled maar kan het niet vinden. Weet jij een nieuws-linkje?
pi_85301258
Succes mijsje!! Ik duim voor je! :*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_85301309
Mijsje, heel veel succes vandaag!! Mijn duimen draaien ook!
  zondag 15 augustus 2010 @ 10:17:55 #96
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_85301314
Mijsje zet 'm op. Mmijn duimen draaien overuren hier :*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_85301480
Isla, het was nog geen nieuws. Gelukkig was het nog gewoon een gesprekje op een verjaardag, maar ik zou me kunnen indenken dat de volgende regering het daar best mee eens is.
  zondag 15 augustus 2010 @ 10:37:23 #98
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_85301528
Same here! Hopelijk kom je met heel goed nieuws uit het ziekenhuis terug! :*
  zondag 15 augustus 2010 @ 10:41:28 #99
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_85301600
Succes Mijsje vandaag!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_85301880
:* bedankt, we hebben de afspraak om half 1 vanmiddag, dus we gaan over een uurtje (iets minder) onderweg... en dan weet ik of ik nog hoop ga hebben, of dat er herhaling van de vorige ronde is... :@ ben beetje zenuwachtig... heb al een paar dagen hoofdpijn... (maar dat kan ook komen als bijwerking van iets van de medicijnen volgens mij... :) )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')