Háááá ik zei het toch!quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:18 schreef Tally het volgende:
Nou... De echo net gehad.. En alles is goed..
Ziet er mooi en netjes uit.. Geen vocht meer te zien..
En.... ik ben in verwachting van een tweeling..
2 eiige tweeling jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 07:51 schreef mijsje het volgende:
waarschijnlijk wel een 2eiige tweeling bij Tally, want er zijn 2 eitjes teruggeplaatst, en er zijn 2 vruchtzakjes te zien.
morgen mag ik weer voor een echo, en ik moet zeggen, ik heb last van m'n buik. het voelt strak aan en er is een soort van weeige (niet te verwarren met wee-achtige...) pijn onderin m'n buik... maar ik ben nu wel weer een beetje bang voor herhaling van de vorige keer, dat er een aantal eitjes toch niet mooi meegroeien... en dan moet ik helemaal wachten tot 22 oktober...
(is waarschijnlijk wel zelfbescherming, maar ik merk wel aan mezelf dat ik weer in dipjes raak... bah...)
die krampen ken ik ook wel ja, ongesteldheidskrampen heb ik ook, (achter in m'n rug...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:44 schreef Tally het volgende:
[..]
2 eiige tweeling ja
En mijsje. Je wilt niet weten wat voor krampen ik had paar weken geleden voor de punctie. Ongesteldheidskrampen. Gewone krampen. Een druk en dik gevoel.
Morgen krijg je gewoon te horen wanneer ze die eitjes gaan weg halen. Maakt je daar maar vast klaar voor.. Voor de emotionele achtbaan
Precies zo voelde ik me ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:16 schreef mijsje het volgende:
[..]
die krampen ken ik ook wel ja, ongesteldheidskrampen heb ik ook, (achter in m'n rug...) heb ik nog nooit gehad voor een eisprong... en dat drukke dikke gevoel en ja, ik herken ze allemaal... komt dat van de medicatie?
ik heb ook een beurse buik (niet blauw ofzo hoor), terwijl ik helemaal nog niet zo heel lang aan het prikken ben... (pas 3 weken nu ongeveer...)
maar goed, morgen weten we meer... ik hoop zo dat je gelijk krijgt Tal, dat ik morgen gewoon weet of er en wanneer er een punctie zal zijn... ik heb op school wel alvast gezegd dat de kans bestaat dat ik de eerste dagen van het nieuwe schooljaar ga missen omdat ik dan lig bij te komen van de punctie hopelijk... maar goed, morgen hoop ik te kunnen plannen... of morgen teleurstelling... blegh, het is echt zo k*t, die onzekerheid...
Aaaah ja.. AMCquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:24 schreef mijsje het volgende:
ik heb ook veel hoofdpijn en ben veel misselijk op het moment... zal dan idd wel van de medicijnen komen...
maar naar het UMCA zal ik niet gaan...ik mag naar het AMC...
![]()
ik moet zeggen, laat maar komen, heb ik het achter de rug... ben als de dood voor die k*t-punctie...maar goed, ik weet waar het voor is, ik zal het ook zeker doen, maar goed, bang zijn blijf ik toch...
ja, ik hoop inderdaad dat ik als die vrouw naast je zal zijn... (mag het een onsje meer zijn?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Aaaah ja.. AMCIk husselde de letters even verkeerd door elkaar
Bang zijn is niet erg. En volkomen normaal. Ik raakte aan de diarree door de spanning en moest nog meer spugen dan ik al deed van de spanning. Ik kan je eerlijk zeggen dat mijn punctie er eentje uit de Hell was maar hej.. Het heeft zijn resultaat opgebracht! Die vrouw naast me zat er bij alsof ze naar de bakker was geweest en ze elk moment haar bestelling konden brengenZe had nergens last van en vroeg of ze 's avonds weer mocht sporten. Terwijl ik niet eens normaal kon lopen
Valt helemaal niets van te zeggen.
En ik hoop voor je dat het allemaal mee valt.Je weet me te vinden
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijsje, ik kan je vertellen dat het ver van je bed gevoel nog wel even blijft. Zelfs nu ik de baby over een paar kan gaan voelen is het nog allemaal erg onwerkelijk
Ik kan me helemaal voorstellen dat je op ziet tegen die punctie. Ik moet er ook echt niet aan denken. Ik vind het stoer wat jullie hier allemaal spuiten en prikken en weet ik wat.
Ik duim heel hard dat je morgen een datum mee krijgt voor een punctie![]()
Tally, loop je nog steeds op wolkjes?Je krijgt gewoon twee van die doeraks tegelijk!
Wolkjes? *zucht*quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tally, loop je nog steeds op wolkjes?Je krijgt gewoon twee van die doeraks tegelijk!
Vrijdag is de punctie. En maandag de terugplaatsing. Dat heb ik het AMC net even doorgegeven!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:32 schreef mijsje het volgende:
[..]
ja, ik hoop inderdaad dat ik als die vrouw naast je zal zijn... (mag het een onsje meer zijn?)maar ik ben er een beetje bang voor dat dat net niet zal zijn met het geluk dat ik zo vaak heb...
![]()
maar ik weet je inderdaad te vinden...misschien wel heel erg behoefte aan een kopje thee dan ofzo...
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Vrijdag is de punctie. En maandag de terugplaatsing. Dat heb ik het AMC net even doorgegeven!
Poezebeest moest donderdag toch voor hun uitslag? (niet dat je daarvoor minder succes toegewenst krijgt hoor Poezel!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:42 schreef prinseszondererwt het volgende:
Morgen is het zover poezebeest! Voor jou ook: heel veel succes!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:17 schreef twentemeisje het volgende:
Omdat het bij Tally's tweeling ook zo goed heeft geholpen![]()
ben ik weer aan een duimsessie begonnen!
Voor mijsje: dat er morgen maar een datum voor de punctie uit komt rollen! En dan twee dikke strepen een paar weken later!![]()
![]()
Voor IslaBonita:supereitjes voor een geslaagde IUI!![]()
![]()
Voor PZE: supereitjes voor een geslaagde IUI!![]()
![]()
En ook alvast voor Poezebeest: op een goede uitslag en een snel en succesvol vervolgtraject!![]()
![]()
Zet 'm op morgen en overmorgen lieve meiden!
Wat jij zegt!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:11 schreef IslaBonita het volgende:
Lees net in het andere topic dat Kolonia morgen de eerste afspraak bij de gyn heeft!
Nou ik hoop dat het morgen een vruchtbare dag blijkt te zijn!
![]()
No hard feelings hoor! Ik vind het alleen al lief dat je er überhaupt aan denkt, een dagje te vroeg of te laat maakt voor mij geen verschil. Ook van de rest vind ik het super lief en fijn dat jullie allemaal zo meeleven!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:48 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ja sorry sorry, Poezebeest is overmorgen pas aan de beurt. Mijn excuses.
Maffe mutsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:08 schreef maffemuts het volgende:
Tally!!!! Dit vind ik zo onwijs fijn om te lezen ... k moet g'woon huilen![]()
Ik sluit me er helemaal bij aanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:46 schreef DuchessX het volgende:
Woehoe morgen wordt een superspannende dag hier! Ik duim voor ieder van jullie voor goed nieuws
Zet 'm op dames!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |