abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85365263
Twentemeisje wat ontzettend fijn!!! Nu kun je écht gaan genieten.... *O* *O* *O*

PZE, inderdaad, we gaan ervoor! Bring it on! ^O^
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  maandag 16 augustus 2010 @ 21:05:27 #202
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_85365381
Dankjewel lieve allemaal!!! :*

Ik ben nog steeds helemaal *O* O+ _O_ _O- w/ :s) :D :o :P >:) :* *) :9~ *; ! Of zoiets...

Nog twee nachtjes voor PZE, mijsje en IB *O* . We zitten hier in zo'n heerlijke flow, dat moet goed komen meiden! :*
pi_85365712
Tally, kippevel hier! *O* *O* Gefeliciteerd!

EN TM een kloppend hartje! *O* *O*

[ Bericht 33% gewijzigd door _NIKKI_ op 16-08-2010 21:34:56 ]
  maandag 16 augustus 2010 @ 21:17:19 #204
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_85365975
Tally! Whaaa! Een tweeling ook nog eens! *O* Gefeliciteerd joh! *O*
En Twentemeisje ook voor het kloppende hartje! *O*
pi_85367625
Tally een 2ling oO< oO< !!! Wat leuk!! Ik had ook al zo'n idee dat het er weleens 2 zouden kunnen zijn... :Y Gefeliciteerd!!! O+

Ooh en TM ook al een mooi knipperlichtje gezien... super! Geniet ervan!! *O* :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_85375613
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:18 schreef Tally het volgende:
Nou... De echo net gehad.. En alles is goed.. O+
Ziet er mooi en netjes uit.. Geen vocht meer te zien..

En.... ik ben in verwachting van een tweeling..
Háááá ik zei het toch! *O*

Wat ontzettend leuk!!! O+

Mss een gekke vraag, maar is dit dan een 2-eiige tweeling?

En TM een knipperend hartje! :D O+ *O*

Wat geweldig, zoveel goede berichten hier O+

[ Bericht 26% gewijzigd door DuchessX op 17-08-2010 00:26:27 ]
#geen
pi_85381018
waarschijnlijk wel een 2eiige tweeling bij Tally, want er zijn 2 eitjes teruggeplaatst, en er zijn 2 vruchtzakjes te zien.

morgen mag ik weer voor een echo, en ik moet zeggen, ik heb last van m'n buik. het voelt strak aan en er is een soort van weeige (niet te verwarren met wee-achtige... ;) ) pijn onderin m'n buik... maar ik ben nu wel weer een beetje bang voor herhaling van de vorige keer, dat er een aantal eitjes toch niet mooi meegroeien... en dan moet ik helemaal wachten tot 22 oktober... :{ (is waarschijnlijk wel zelfbescherming, maar ik merk wel aan mezelf dat ik weer in dipjes raak... bah...)
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 08:14:11 #208
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_85381173
Ik kan het me zo goed voorstellen mijsje, eigenlijk ben je jezelf al een beetje aan het 'voorbeschermen' tegen een grote teleurstelling. Ik bedien mij ook regelmatig van dit 'systeem' ;). Maar komt je gespannen buik niet gewoon door de groeiende eitjes meis?

:*
pi_85381504
Mijsje, ik hoop op goed gegroeide eitjes morgen op de echo :*
Fake it till you make it...
pi_85381536
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 07:51 schreef mijsje het volgende:
waarschijnlijk wel een 2eiige tweeling bij Tally, want er zijn 2 eitjes teruggeplaatst, en er zijn 2 vruchtzakjes te zien.

morgen mag ik weer voor een echo, en ik moet zeggen, ik heb last van m'n buik. het voelt strak aan en er is een soort van weeige (niet te verwarren met wee-achtige... ;) ) pijn onderin m'n buik... maar ik ben nu wel weer een beetje bang voor herhaling van de vorige keer, dat er een aantal eitjes toch niet mooi meegroeien... en dan moet ik helemaal wachten tot 22 oktober... :{ (is waarschijnlijk wel zelfbescherming, maar ik merk wel aan mezelf dat ik weer in dipjes raak... bah...)
2 eiige tweeling ja :)

En mijsje. Je wilt niet weten wat voor krampen ik had paar weken geleden voor de punctie. Ongesteldheidskrampen. Gewone krampen. Een druk en dik gevoel.

Morgen krijg je gewoon te horen wanneer ze die eitjes gaan weg halen. Maakt je daar maar vast klaar voor.. Voor de emotionele achtbaan ;)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_85381910
Wow, wat is er hier een hoop gebeurd :o

Tally een tweeling, wat geweldig. Ze zijn gewoon allebei blijven plakken *O* *O*

Twentemeisje ook een goede echo. Wat een fijn gevoel is dat he :*

pze ook bijna weer aan de bak. Mijn duimen gaan vast in de starthouding voor je :*

mijsje, wat is het toch een goed gevoel als ik gelijk heb :7 :+
Ik snap je terughoudendheid :) Ga jij lekker terughoudend zijn, dan ga ik heerlijk positief voor je denken :*
pi_85397065
Wauw! Wat een goede berichten weer hier! *O* Een tweeling voor Tally *O* en een kloppend hartje voor Twentemeisje *O* Van harte, meiden. :*

Kop op, mijsje, ik kan me je dipjes goed voorstellen. Je durft bijna niet meer te geloven dat het goed kan gaan hè? Ik duim voor je. :*

PZE, ik hoop zo dat deze ronde DE ronde is voor jou. :*

Poezebeest, jij krijgt nu toch bijna de uitslag? (Sorry, ben wel bijgelezen maar kan het niet helemaal onthouden.) Sterkte met de spanningen. :* Ik duim voor goed nieuws.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_85397765
Twentemeisje en Tally, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Tot snel in Z&G!
Mijsje, het is al bijna morgen! Spannend! Ik hoop op een goede uitslag voor jouw!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_85397932
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 08:44 schreef Tally het volgende:

[..]

2 eiige tweeling ja :)

En mijsje. Je wilt niet weten wat voor krampen ik had paar weken geleden voor de punctie. Ongesteldheidskrampen. Gewone krampen. Een druk en dik gevoel.

Morgen krijg je gewoon te horen wanneer ze die eitjes gaan weg halen. Maakt je daar maar vast klaar voor.. Voor de emotionele achtbaan ;)
die krampen ken ik ook wel ja, ongesteldheidskrampen heb ik ook, (achter in m'n rug... :? ) heb ik nog nooit gehad voor een eisprong... en dat drukke dikke gevoel en ja, ik herken ze allemaal... komt dat van de medicatie?
ik heb ook een beurse buik (niet blauw ofzo hoor), terwijl ik helemaal nog niet zo heel lang aan het prikken ben... (pas 3 weken nu ongeveer...)

:* CP, dat lijkt me een mooie deal! ^O^

:* Ahava, dat is het inderdaad, dat ik het bijna niet meer durf te geloven ja... ik kan me ook niet voorstellen dat ik ooit een zwanger buikje zal hebben, of dat ik ooit een beebje aan de binnenkant zal voelen kriebelen en schoppen... allemaal dingen waar we hard voor bezig zijn, maar wat eigenlijk een heel erg ver-van-m'n-bed-show-gebeuren is... we zijn wel vrij positief, met dan toch wel regelmatig de dipjes van mijn kant erbij...

maar goed, morgen weten we meer... ik hoop zo dat je gelijk krijgt Tal, dat ik morgen gewoon weet of er en wanneer er een punctie zal zijn... ik heb op school wel alvast gezegd dat de kans bestaat dat ik de eerste dagen van het nieuwe schooljaar ga missen omdat ik dan lig bij te komen van de punctie hopelijk... maar goed, morgen hoop ik te kunnen plannen... of morgen teleurstelling... blegh, het is echt zo k*t, die onzekerheid... :X
pi_85398167
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:16 schreef mijsje het volgende:

[..]

die krampen ken ik ook wel ja, ongesteldheidskrampen heb ik ook, (achter in m'n rug... :? ) heb ik nog nooit gehad voor een eisprong... en dat drukke dikke gevoel en ja, ik herken ze allemaal... komt dat van de medicatie?
ik heb ook een beurse buik (niet blauw ofzo hoor), terwijl ik helemaal nog niet zo heel lang aan het prikken ben... (pas 3 weken nu ongeveer...)

maar goed, morgen weten we meer... ik hoop zo dat je gelijk krijgt Tal, dat ik morgen gewoon weet of er en wanneer er een punctie zal zijn... ik heb op school wel alvast gezegd dat de kans bestaat dat ik de eerste dagen van het nieuwe schooljaar ga missen omdat ik dan lig bij te komen van de punctie hopelijk... maar goed, morgen hoop ik te kunnen plannen... of morgen teleurstelling... blegh, het is echt zo k*t, die onzekerheid... :X
Precies zo voelde ik me ook :) De krampen. Pijnlijke rug. Beurse buik. Ik had er hoofdpijn bij en misselijkheid. Ik weet niet of het van de medicatie komt, maar ik weet wel dat ik dat ook allemaal had.

Morgen zie jij gewoon mooie grote follikels en krijg je te horen wanneer je je in het UMCA moet melden. Whoppa.. Morgen gaat het ook voor jou beginnen!

En dan is het 2 weken afzien :D Lekker zeiken tegen J. en ruzie maken over alles! Alleen door de spanning :D
pi_85398284
:o ik heb ook veel hoofdpijn en ben veel misselijk op het moment... zal dan idd wel van de medicijnen komen...
maar naar het UMCA zal ik niet gaan... ;) ik mag naar het AMC... :D
ik moet zeggen, laat maar komen, heb ik het achter de rug... ben als de dood voor die k*t-punctie... :') maar goed, ik weet waar het voor is, ik zal het ook zeker doen, maar goed, bang zijn blijf ik toch... :X
pi_85398356
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:24 schreef mijsje het volgende:
:o ik heb ook veel hoofdpijn en ben veel misselijk op het moment... zal dan idd wel van de medicijnen komen...
maar naar het UMCA zal ik niet gaan... ;) ik mag naar het AMC... :D
ik moet zeggen, laat maar komen, heb ik het achter de rug... ben als de dood voor die k*t-punctie... :') maar goed, ik weet waar het voor is, ik zal het ook zeker doen, maar goed, bang zijn blijf ik toch... :X
Aaaah ja.. AMC :') Ik husselde de letters even verkeerd door elkaar :D

Bang zijn is niet erg. En volkomen normaal. Ik raakte aan de diarree door de spanning en moest nog meer spugen dan ik al deed van de spanning. Ik kan je eerlijk zeggen dat mijn punctie er eentje uit de Hell was maar hej.. Het heeft zijn resultaat opgebracht! Die vrouw naast me zat er bij alsof ze naar de bakker was geweest en ze elk moment haar bestelling konden brengen :') Ze had nergens last van en vroeg of ze 's avonds weer mocht sporten. Terwijl ik niet eens normaal kon lopen :') Valt helemaal niets van te zeggen.
En ik hoop voor je dat het allemaal mee valt. :* Je weet me te vinden ;)
pi_85400480
Mijsje, ik kan je vertellen dat het ver van je bed gevoel nog wel even blijft. Zelfs nu ik de baby over een paar kan gaan voelen is het nog allemaal erg onwerkelijk ;)

Ik kan me helemaal voorstellen dat je op ziet tegen die punctie. Ik moet er ook echt niet aan denken. Ik vind het stoer wat jullie hier allemaal spuiten en prikken en weet ik wat.
Ik duim heel hard dat je morgen een datum mee krijgt voor een punctie ^O^

Tally, loop je nog steeds op wolkjes? O+ Je krijgt gewoon twee van die doeraks tegelijk!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_85401525
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:26 schreef Tally het volgende:

[..]

Aaaah ja.. AMC :') Ik husselde de letters even verkeerd door elkaar :D

Bang zijn is niet erg. En volkomen normaal. Ik raakte aan de diarree door de spanning en moest nog meer spugen dan ik al deed van de spanning. Ik kan je eerlijk zeggen dat mijn punctie er eentje uit de Hell was maar hej.. Het heeft zijn resultaat opgebracht! Die vrouw naast me zat er bij alsof ze naar de bakker was geweest en ze elk moment haar bestelling konden brengen :') Ze had nergens last van en vroeg of ze 's avonds weer mocht sporten. Terwijl ik niet eens normaal kon lopen :') Valt helemaal niets van te zeggen.
En ik hoop voor je dat het allemaal mee valt. :* Je weet me te vinden ;)
ja, ik hoop inderdaad dat ik als die vrouw naast je zal zijn... (mag het een onsje meer zijn? ;) )maar ik ben er een beetje bang voor dat dat net niet zal zijn met het geluk dat ik zo vaak heb... :')
maar ik weet je inderdaad te vinden... :* misschien wel heel erg behoefte aan een kopje thee dan ofzo... ;)
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijsje, ik kan je vertellen dat het ver van je bed gevoel nog wel even blijft. Zelfs nu ik de baby over een paar kan gaan voelen is het nog allemaal erg onwerkelijk ;)

Ik kan me helemaal voorstellen dat je op ziet tegen die punctie. Ik moet er ook echt niet aan denken. Ik vind het stoer wat jullie hier allemaal spuiten en prikken en weet ik wat.
Ik duim heel hard dat je morgen een datum mee krijgt voor een punctie ^O^

Tally, loop je nog steeds op wolkjes? O+ Je krijgt gewoon twee van die doeraks tegelijk!
:* wat ontzettend lief van je DML! ik hoop dat je gelijk hebt voor morgen! Wel super dat je de baby al bijna gaat voelen, dat je al zover bent ondertussen! Voel je je nu wel al wat beter ondertussen? ik hoop het zo voor je! :*
en het prikken op zich gaat wel goed. ik had nooit gedacht dat ik ooit een spuit m'n eigen velletje in kon duwen, maar het is nu gewoon routine geworden ondertussen... zo gek...
pi_85401922
Thanks CP en Ahava, we gaan morgen maar weer eens een echootje doen. Hup eitjes, daar gaan we weer!

En natuurlijk ook nogmaals hup voor de eitjes van mijsje en isla. *O*

Morgen Overmorgen is het zover poezebeest! Voor jou ook: heel veel succes! :*

[ Bericht 1% gewijzigd door prinseszondererwt op 17-08-2010 18:47:21 ]
pi_85402269
Oh staat er nog meer te gebeuren morgen? Extra dosis geluk voor iedereen dan morgen, veel succes ^O^

En twentemeisje heeft een knipperlichtje *O*

Mijsje, de nieuwe zetpillen maken het leven een stuk dragelijker!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_85402500
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wolkjes? *zucht* O+
pi_85402557
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:32 schreef mijsje het volgende:

[..]

ja, ik hoop inderdaad dat ik als die vrouw naast je zal zijn... (mag het een onsje meer zijn? ;) )maar ik ben er een beetje bang voor dat dat net niet zal zijn met het geluk dat ik zo vaak heb... :')
maar ik weet je inderdaad te vinden... :* misschien wel heel erg behoefte aan een kopje thee dan ofzo... ;)
Vrijdag is de punctie. En maandag de terugplaatsing. Dat heb ik het AMC net even doorgegeven!
pi_85403456
Mijsje; wat enorm spannend, morgen weer een echo! Hopelijk goed nieuws én een datum voor de punctie. Kan me zo ontzettend goed voorstellen dat je er bang voor bent. Is ook mijn grootste angst, mochten wij verder gaan met tese/icsi. Maar je moet maar zo denken, het moment gaat voorbij en het is voor een goed doel! Ik denk aan je morgen en duim ontzettend hard!

Tally; goed geregeld ^O^

Ahava; donderdag krijgen wij de uitslag. PZE; je hebt een dagje te vroeg in je hoofd. Maar ik kan wel nog een dagje wachten. Wat is een dag op 8 weken. Ben er trouwens best heel rustig onder, helemaal niet zenuwachtig of hyperdepieper.

PZE en Isla; heel veel succes morgen! Dat de zwemmers maar mooi de goede kant op zwemmen en we over twee weken twee paar mooie streepjes te zien krijgen :Y
pi_85403572
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 18:02 schreef Tally het volgende:

[..]

Vrijdag is de punctie. En maandag de terugplaatsing. Dat heb ik het AMC net even doorgegeven!
*O* ik zal meteen m'n directeur even bellen om door te geven dat ik de eerste schooldag ga missen!!! *O*
:P

*O* woeiwoei voor de eitjes van Isla en PZE! ik hoop op een mooie IUI voor jullie deze ronde!!! *O*

quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:42 schreef prinseszondererwt het volgende:
Morgen is het zover poezebeest! Voor jou ook: heel veel succes! :*
Poezebeest moest donderdag toch voor hun uitslag? (niet dat je daarvoor minder succes toegewenst krijgt hoor Poezel! :* )
pi_85404177
Ja sorry sorry, Poezebeest is overmorgen pas aan de beurt. Mijn excuses. :o
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:17:10 #227
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_85405374
Omdat het bij Tally's tweeling ook zo goed heeft geholpen :D ;) ben ik weer aan een duimsessie begonnen!

Voor mijsje: dat er morgen maar een datum voor de punctie uit komt rollen! En dan twee dikke strepen een paar weken later!

Voor IslaBonita:supereitjes voor een geslaagde IUI!

Voor PZE: supereitjes voor een geslaagde IUI!

En ook alvast voor Poezebeest: op een goede uitslag en een snel en succesvol vervolgtraject!

Zet 'm op morgen en overmorgen lieve meiden! :*
pi_85405653
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:17 schreef twentemeisje het volgende:
Omdat het bij Tally's tweeling ook zo goed heeft geholpen :D ;) ben ik weer aan een duimsessie begonnen!

Voor mijsje: dat er morgen maar een datum voor de punctie uit komt rollen! En dan twee dikke strepen een paar weken later!

Voor IslaBonita:supereitjes voor een geslaagde IUI!

Voor PZE: supereitjes voor een geslaagde IUI!

En ook alvast voor Poezebeest: op een goede uitslag en een snel en succesvol vervolgtraject!

Zet 'm op morgen en overmorgen lieve meiden! :*
O+ :* ik ga hier helemaal in mee! :*
pi_85406801
Meiden, superlief zijn jullie! O+ O+ O+

Succes morgen dames!
:*
pi_85407035
Ook hier wordt druk meegeduimd :* O+
Fake it till you make it...
pi_85407172
Zet hem op meiden! *O* *O* *O* *O*
pi_85407840
Lees net in het andere topic dat Kolonia morgen de eerste afspraak bij de gyn heeft!
Nou ik hoop dat het morgen een vruchtbare dag blijkt te zijn!
;) ^O^
pi_85408101
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:11 schreef IslaBonita het volgende:
Lees net in het andere topic dat Kolonia morgen de eerste afspraak bij de gyn heeft!
Nou ik hoop dat het morgen een vruchtbare dag blijkt te zijn!
;) ^O^
Wat jij zegt! ^O^
pi_85408260
Dan ook voor Kolonia een geslaagde afspraak!!!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:05:41 #235
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_85413200
En daar sluit ik mij dan weer bij aan mijsje ;). Ik heb een heel goed gevoel over alles dat er de laatste paar weken gebeurt in dit topique! O+
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:08:08 #236
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_85413337
Tally!!!! Dit vind ik zo onwijs fijn om te lezen ... k moet g'woon huilen :@
Voor alle andere dames hier, blijf hoop houden, ook voor jullie gaat het gewoon een keer lukken :*
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_85415242
Wat zijn alle dames toch lief hier!! O+

Zeg ehm.... iedereen heeft wel meldplicht hier morgen he? :Y
pi_85415805
Ja tuurlijk. Ik wel pas eind van de middag trouwens. :)
pi_85416153
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 18:48 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ja sorry sorry, Poezebeest is overmorgen pas aan de beurt. Mijn excuses. :o
No hard feelings hoor! Ik vind het alleen al lief dat je er überhaupt aan denkt, een dagje te vroeg of te laat maakt voor mij geen verschil. Ook van de rest vind ik het super lief en fijn dat jullie allemaal zo meeleven! :*

Zie dat Kolonia ook morgen de eerste afspraak heeft bij de gyn; succes morgen!
pi_85417565
een :* voor iedereen hier!
dat jullie snel zo'n lief babytje als ik hier heb mogen krijgen!
ik duim morgen ook voor iedereen!
pi_85417973
Woehoe morgen wordt een superspannende dag hier! Ik duim voor ieder van jullie voor goed nieuws :*

Zet 'm op dames!! *O* ;)
#geen
pi_85424065
:* bedankt Sonnetje en Duch! O+

Oeh, Evi is gewoon bijna jarig! O+
pi_85424172
*duimstand aan*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 07:39:28 #244
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_85424208
D-day! Meiden ik denk aan jullie vandaag :*.
pi_85424783
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_85424793
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:08 schreef maffemuts het volgende:
Tally!!!! Dit vind ik zo onwijs fijn om te lezen ... k moet g'woon huilen :@
Maffe muts ;) :*
  woensdag 18 augustus 2010 @ 08:56:47 #247
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_85425160
Succes mijsje vandaag! Ben benieuwd naar de stand van zaken :Y
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 08:59:18 #248
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85425203
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:46 schreef DuchessX het volgende:
Woehoe morgen wordt een superspannende dag hier! Ik duim voor ieder van jullie voor goed nieuws :*

Zet 'm op dames!! *O* ;)
Ik sluit me er helemaal bij aan :Y ^O^ ^O^ :*
Make love, not war ☮
pi_85425393
Mijsje, wat klink je leuk! O+
Ze komt zo wel ff updaten
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  woensdag 18 augustus 2010 @ 09:38:10 #250
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_85425918
Ben zo benieuwd hoe het gegaan is met mijsje!! Gingen isla en pze vandaag niet weer voor de IUI??
Be happy with the little things in life
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')