Heb je haar al gesproken McLaura? Whoei, ik ben zo benieuwd! Kom snel posten mijsje! waarom moet ik uitgerekend nu van huisquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:10 schreef McLaura het volgende:
Mijsje, wat klink je leuk!
Ze komt zo wel ff updaten
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:10 schreef McLaura het volgende:
Mijsje, wat klink je leuk!
Ze komt zo wel ff updaten
ja hoor, dit was heel goed nieuws... ik had echt tranen van opluchting en gelukquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:28 schreef IslaBonita het volgende:
Oh Mijsje je was me voor!
Da's toch wel goed nieuws? Of nog niet om dat die kleine follikels nog niet groot genoeg waren?
Nee, van die enorme activiteit bij je eierstokken... tel al die millimeters eens bij elkaar op.. dat zit nu extra in je buik!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:16 schreef mijsje het volgende:
[..]
die krampen ken ik ook wel ja, ongesteldheidskrampen heb ik ook, (achter in m'n rug...) heb ik nog nooit gehad voor een eisprong... en dat drukke dikke gevoel en ja, ik herken ze allemaal... komt dat van de medicatie?
Inderdaad. En voorheen was het natuurlijk zo dat ze er maar 1 wilde hebben. 1 goede follikel.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:26 schreef McLaura het volgende:
[..]
Nee, van die enorme activiteit bij je eierstokken... tel al die millimeters eens bij elkaar op.. dat zit nu extra in je buik!
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:26 schreef McLaura het volgende:
[..]
Nee, van die enorme activiteit bij je eierstokken... tel al die millimeters eens bij elkaar op.. dat zit nu extra in je buik!
ow, vandaar... ja, inderdaad, er zitten wel wat extra cm's op rond die streek jaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Inderdaad. En voorheen was het natuurlijk zo dat ze er maar 1 wilde hebben. 1 goede follikel.
En nu zo veel mogelijk (binnen de beperkingen natuurlijk) goede follikels.
ik vind het ook vreemd. ik snap 1 dag nog wel qua labgebeuren en als er spoed is, dan is er zo iemand opgetrommeld voor het lab hier, maar 2 dagen... op zaterdagen kon ik gewoon heen voor echo's en IUI's, maar voor een echo kan ik ook op zondagen hier. (heb ik het lab niet bij nodig...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:56 schreef DuchessX het volgende:
Mijsje & IslaHet gaat goed, het gaat goed!!!
En natuurlijk duim ik door voor jullie!
Ik vind het zo vreemd, ziekenhuizen die weekendsluiting hebben bij dergelijke belangrijke behandelingen?! Wij zijn voor echo's en IUI's ook in het weekend in het ziekenhuis geweest. (Catharina in Eindhoven)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |