abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 augustus 2010 @ 09:47:52 #251
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_85426128
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 09:10 schreef McLaura het volgende:
Mijsje, wat klink je leuk! O+
Ze komt zo wel ff updaten
Heb je haar al gesproken McLaura? Whoei, ik ben zo benieuwd! Kom snel posten mijsje! waarom moet ik uitgerekend nu van huis :D
pi_85426245
Wat lief dat jullie aan me denken dames. O+

Allemaal veel succes vandaag! ^O^
pi_85427058
ik ben weer thuis! :)
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 09:10 schreef McLaura het volgende:
Mijsje, wat klink je leuk! O+
Ze komt zo wel ff updaten
O+

mijn eerste reactie in het ziekenhuis toen we bij de gyn vandaan kwamen was :'(
nog steeds veel eitjes en inderdaad flink gegroeid. er zijn er 2 18mm. er zijn er ook van 17, 16, 15 en 14mm. ik moet morgen nog terugkomen om te zien of de kleineren ook bijgetrokken zijn, en waarschijnlijk wordt morgen dan de punctie gepland... dan denk ik wel aan het weekend...
ik vind het zo spannend en ik ben zoooooo zenuwachtig voor straks in het AMC... en nog veel meer eigenlijk voor over 2 á 2,5 week... zit nu echt in een achtbaan qua gevoelens en het wisselt elkaar zo ontzettend snel af...

ik zie dat ik de eerste ben vandaag... ik duim nog even door voor de andere dames! :*
  woensdag 18 augustus 2010 @ 10:25:53 #254
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85427082
goedzo!! flink gegroeid! superspannend inderdaad, de duimen draaien hoor! :*
in de haak.
pi_85427101
Ben weer terug van het ziekenhuis!

Ik had bij elke eierstok één follikel van 15mm. Twee eitjes dus!
Dat betekent dat het kans geeft op een tweeling!!! :o

Maar niet te vroeg gejuicht... Als mijn eisprong in het weekend valt, gaat deze IUI niet door want dan zijn ze dicht. Maar als ze niet te snel groeien, dat moet vrijdag bekeken worden, dan dus vijdag nog een echo en maandag inseminatie.
Please duim voor me!!!!

(iemand nog tips over hoe je je eisprong uit kunt stellen? ;) )

Nog iemand nieuws??
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_85427161
Oh Mijsje je was me voor!

Da's toch wel goed nieuws? Of nog niet om dat die kleine follikels nog niet groot genoeg waren?
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_85427164
:Y de pregnyl op tijd nemen zaterdag, dan stelt dat de eisprong uit tot die 36 uur na de prik... ;)

zou leuk zijn voor je Isla als die twee allebei benut zouden kunnen worden! :) heb je ook tweelingen in de familie? (je doet het nu zonder extra stimulerende medicijnen toch?)
pi_85427180
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:28 schreef IslaBonita het volgende:
Oh Mijsje je was me voor!

Da's toch wel goed nieuws? Of nog niet om dat die kleine follikels nog niet groot genoeg waren?
ja hoor, dit was heel goed nieuws... ik had echt tranen van opluchting en geluk :)
  woensdag 18 augustus 2010 @ 10:30:09 #259
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85427205
islabonita, dat is toch wel bizar, dat je dan afhankelijk bent van zo'n weekend-sluiting. maar goed, hartstikke mooi dat er bij jou ook een paar eitjes goed aan 't groeien zijn! ^O^
in de haak.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 10:33:11 #260
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85427279
Voor beiden dus goed nieuws *O* :*
Spannend Isla, ik hoop dat je eisprong nog even uitblijft.
En evt. morgen een datum voor een punctie van Mijsje!! Wow!! ^O^
Make love, not war ☮
pi_85427284
ik had hetzelfde probleem toen mijn eitjes eigenlijk op zondag mikten voor een IUI... zondags is het lab bij ons gesloten dus dat kon absoluut niet. dat is toen uitgesteld met de pregnyl, wat prima werkte :)
maar inderdaad, heel bizar dat je iets dat niet te sturen is als je cyclus toch moet sturen ivm het vrije weekend...
pi_85427609
Wat een goed nieuws!
Ik ga voor jullie duimen isla en Mijsje! ^O^
pi_85427853
Isla en Mijsje, goed nieuws en ik duim voor jullie!
En natuurlijk ook voor de anderen...tis tijd voor een leegloop hier.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_85428034
Mijsje en Isla wat geweldig! Ik duim voor jullie!
Precies wat Mefke zegt; Tijd voor een leegloop! :Y ^O^ w/
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_85428643
Meisje en Isla, spannende tijd! Ik blijf duimen!
Fake it till you make it...
pi_85428814
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:16 schreef mijsje het volgende:

[..]

die krampen ken ik ook wel ja, ongesteldheidskrampen heb ik ook, (achter in m'n rug... :? ) heb ik nog nooit gehad voor een eisprong... en dat drukke dikke gevoel en ja, ik herken ze allemaal... komt dat van de medicatie?

Nee, van die enorme activiteit bij je eierstokken... tel al die millimeters eens bij elkaar op.. dat zit nu extra in je buik!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_85428997
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 11:26 schreef McLaura het volgende:

[..]

Nee, van die enorme activiteit bij je eierstokken... tel al die millimeters eens bij elkaar op.. dat zit nu extra in je buik!
Inderdaad. En voorheen was het natuurlijk zo dat ze er maar 1 wilde hebben. 1 goede follikel.
En nu zo veel mogelijk (binnen de beperkingen natuurlijk) goede follikels.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 11:40:17 #268
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_85429299
Aahh supereitjes voor mijsje *O*
pi_85429408
mijsje en Isla, goed nieuws !!
  woensdag 18 augustus 2010 @ 11:58:12 #270
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_85429894
Goed nieuws dames. K blijf meeduimen!!!!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  woensdag 18 augustus 2010 @ 12:12:30 #271
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_85430391
Isla en mijsje allebei goed nieuws. Het gaat weer spannend worden en beide waarschijnlijk rond zelfde tijd kunnen testen, gaan jullie voor een nieuwe streepjesregen zorgen?? *O*
Be happy with the little things in life
pi_85430884
Mijsje; wat een goed nieuws! Het komt wel heel dichtbij allemaal! Spannend hoor!

Isla; ook voor jou goed nieuws en zelfs twee eitjes die op springen staan! Hopelijk wachten we tot na het weekeind, ook weer spannend! Vrijdag opnieuw een spannende dag hier!
pi_85431930
Mijsje & Isla *O* Het gaat goed, het gaat goed!!!
En natuurlijk duim ik door voor jullie!

Ik vind het zo vreemd, ziekenhuizen die weekendsluiting hebben bij dergelijke belangrijke behandelingen?! Wij zijn voor echo's en IUI's ook in het weekend in het ziekenhuis geweest. (Catharina in Eindhoven)
#geen
pi_85432348
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 11:26 schreef McLaura het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 11:31 schreef Tally het volgende:

[..]

Inderdaad. En voorheen was het natuurlijk zo dat ze er maar 1 wilde hebben. 1 goede follikel.
En nu zo veel mogelijk (binnen de beperkingen natuurlijk) goede follikels.
ow, vandaar... ja, inderdaad, er zitten wel wat extra cm's op rond die streek ja :) het voelt strak en ik heb ook wel regelmatig buikpijn (beetje zeurderig...) vooral als ik veel gelopen heb, is nie leuk nie... maar goed, het goeie doel he... ;)

quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 12:56 schreef DuchessX het volgende:
Mijsje & Isla *O* Het gaat goed, het gaat goed!!!
En natuurlijk duim ik door voor jullie!

Ik vind het zo vreemd, ziekenhuizen die weekendsluiting hebben bij dergelijke belangrijke behandelingen?! Wij zijn voor echo's en IUI's ook in het weekend in het ziekenhuis geweest. (Catharina in Eindhoven)
ik vind het ook vreemd. ik snap 1 dag nog wel qua labgebeuren en als er spoed is, dan is er zo iemand opgetrommeld voor het lab hier, maar 2 dagen... op zaterdagen kon ik gewoon heen voor echo's en IUI's, maar voor een echo kan ik ook op zondagen hier. (heb ik het lab niet bij nodig... :) )

:* bedankt allemaal weer! O+
ik stuiter gewoon weer even verder in die achtbaan... ;)
pi_85432616
Hier kon je zelfs op zondag voor iui., en met Kerst (indien nodig) en andere dat soort dagen ook!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')