abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85127624
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 18:56 schreef twentemeisje het volgende:
Tally, wat een leuke reacties! Ben je al een ietsiepietsie aan het idee gewend? Nog 20 dagen en dan zie je die twee ;) krummeltjes voor het eerst op een schermpje knipperen O+.
Nee ik ben er nog niet aan gewend.. Over 19 dagen zal het misschien gaan inwerken.. Als je echt iets ziet :) Ik loop nog elke keer langs die positieve testen.. En denk. Ja het is echt! *O*
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 22:59 schreef DuchessX het volgende:
Ik heb het gevoel dat Tally twins gaat krijgen :? Geen idee waarom...
Gek he. Dat idee heb ik dus ook :') En zoals je hier boven ziet heeft Twentemeisje dat ook :')
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 23:22 schreef k_i_m het volgende:
TALY! *O*. *O*. *O*. Goed gedaan ouwe!
Dank je O+
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 00:11 schreef Vicky het volgende:
*O* Tally, gefeliciteerd!! *O*

Net te horen gekregen dat het bij mijn zusje niet lukt met zwanger worden. Ze is al meer dan een jaar bezig. Loopt nu bij de gyn en ze blijkt geen eisprong te hebben. Ze wordt wel ongesteld. Ze gaat binnenkort starten met Clomid.
Dank je O+
Vreemd he. Geen eisprong krijgen en toch ongesteld worden. Ik werd helemaal niet ongesteld. Maar heb in de periode met clomid wel mijn ongesteldheid gehad en toch ook vaak geen eisprong.

Ik heb me meteen opgegeven voor Moeder voor Moeders :@
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_85127629
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 23:52 schreef mijsje het volgende:

[..]

O+ dank je lieverd! :*
ik hoop het ook... manlief zei vanavond: "ik moet volgende maand maar veel koffiemelk kopen... het schijnt dat er zwangere vrouwen zijn die dat puur lekker vinden..." (ik eerst: :r pure koffiemelk... en daarna: :? volgende maand? en daarna: O+ )
Hallo! Die trein is naar je onderweg hoor! Die stopt nu in Den Helder! En dan gaan we volgende maand samen naar het andere topic!
pi_85127708
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 07:54 schreef Tally het volgende:

Vreemd he. Geen eisprong krijgen en toch ongesteld worden. Ik werd helemaal niet ongesteld. Maar heb in de periode met clomid wel mijn ongesteldheid gehad en toch ook vaak geen eisprong.

Dat is toch niet vreemd op zich? Bij je menstruatie komt meer 'af' dan alleen een niet bevrucht eitje?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_85127787
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 08:08 schreef McLaura het volgende:

[..]

Dat is toch niet vreemd op zich? Bij je menstruatie komt meer 'af' dan alleen een niet bevrucht eitje?
Mja ik vond/vind het wel een beetje vreemd :') Maar misschien meer omdat ik niet helemaal weet wat er mee gaat met een ongesteldheid :')
pi_85127824
Sowieso heb je niet elke cyclus een eisprong volgens de geleerden.... Maar goed :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  woensdag 11 augustus 2010 @ 08:59:11 #31
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_85128296
Tally mijn zwangerschapstestje ligt nog steeds bovenop mijn wekker zodat ik 'm elke ochtend kan zien. De laatste 3 weken gaat het wel maar ik heb heel lang niet kunnen geloven dat ik toch écht zwanger ben, alle echo's ten spijt.

Vicky wat ongelooflijk knudde voor je zusje :{ Je weet me te vinden he? :*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_85128300
Tally, om een of andere reden zou het mij ook niks verbazen als er 2 beebjes in je buik wonen... :*

Mijsje, dat er maar gauw een hoop koffiemelk gedronken mag gaan worden daar ;) :*

Vicky, vervelend voor je zusje.
Fake it till you make it...
pi_85137514
Nou de moeders voor moeders mevrouw is net geweest! Vanaf maandag ga ik mee doen :)
Vanaf 5 weken mag pas. En als het testje negatief zou zijn zou ze volgende week terugkomen.
Maar hij was weer zo positief dat de inschrijving een feit is! O+
Ze vroeg me waarom wil je mee doen, mijn antwoord: Ik wil iets terug doen, heb zelf pregnyl gebruikt.
Dus een lang verhaal bleef me bespaard :D
pi_85137720
Goedzo Tally!!

Ik heb hetzelfde gezegd, en ze vond het mooi dat ik het nu terug wilde doen (al moet je wel een zwembad volplassen voor 1 shot pregnyl).

Mooi hè, weer een positieve test O+
pi_85138456
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:34 schreef McLaura het volgende:
Goedzo Tally!!

Ik heb hetzelfde gezegd, en ze vond het mooi dat ik het nu terug wilde doen (al moet je wel een zwembad volplassen voor 1 shot pregnyl).

Mooi hè, weer een positieve test O+
Ik heb er nu 4! :D Manlief mailde me: Kan je niet even langs het ziekenhuis voor een test. Voor de zekerheid?
Ik gebeld met de huisarts maar die is nog op vakantie. Ik gebeld met het ziekenhuis. Uitgelegd. Zegt ze: Ja maar mevrouw wij doen ook alleen een urine test hoor. Ze moest lachen om mijn man. Ik mijn man gemaild met het verhaal. Toen ik thuis kwam meteen de laatste test gedaan die ik nog had liggen. En uitkomst gemaild: Dikke vette positieve test. Kreeg ik terug: Nou dan is het goed! En nu na deze test heb ik hem weer gemaild: Ik heb weer een positieve test voor je hoor! :D
pi_85138634
:D Tally! Hier ging het niet anders hoor, ik geloof dat ik inmiddels al een stuk of 6 7 ( :@ ) testen heb gedaan. Eentje voor de zekerheid, oke, nog eentje voor de zekerheid en nog een. En eentje om te zien of het HCG gestegen is (ja hoor, het lijntje was er sneller dan de controlelijn), etcetera :D.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:35:04 #37
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85140257
Tally, wat een geweldig nieuws zeg *O* *O* lees het net pas ivm vakantie Van harte gefeliciteerd ^O^

Vicky, wat balen voor je zusje... ik hoop dat de Clomid bij haar aanslaat en ze er niet zoveel last van zal krijgen als ik...
Make love, not war ☮
pi_85141190
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:51 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik heb er nu 4! :D Manlief mailde me: Kan je niet even langs het ziekenhuis voor een test. Voor de zekerheid?
Ik gebeld met de huisarts maar die is nog op vakantie. Ik gebeld met het ziekenhuis. Uitgelegd. Zegt ze: Ja maar mevrouw wij doen ook alleen een urine test hoor. Ze moest lachen om mijn man. Ik mijn man gemaild met het verhaal. Toen ik thuis kwam meteen de laatste test gedaan die ik nog had liggen. En uitkomst gemaild: Dikke vette positieve test. Kreeg ik terug: Nou dan is het goed! En nu na deze test heb ik hem weer gemaild: Ik heb weer een positieve test voor je hoor! :D
Gefeliciteerd! Superblije Faith voor Tally! w/

En back 2 lurking again!

En andere dames, het gaat jullie ook lukken! *O*
pi_85142188
Vicky -O- dat is naar om te horen over je zusje, en ook naar voor je zusje om mee te moeten maken... ik vind het altijd zo jammer dat je dan een jaar eigenlijk hebt verloren doordat je eerst een jaar zelf moet proberen (ik snap het wel hoor, maar vind het gewoon jammer van de verloren tijd...) het duurt allemaal toch alweer zo lang... ik hoop dat de clomid goed aanslaat en dat ze nu binnen notime zwanger is... :*

:D Tally, ik kan het me wel voorstellen, die extra zekerheid willen hebben... :) bij ons doen ze sowieso vanuit het AMC (maar wel gewoon in het Gemini volgens mij) een bloedtest, dat is standaard. maar ik geloof dat ik ook minimaal 7 of 8 positieve tests wil zien (inclusief die van MvoorM) voor ik het echt zou gaan geloven... :D
pi_85149462
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:29 schreef Tally het volgende:

Ze vroeg me waarom wil je mee doen, mijn antwoord: Ik wil iets terug doen, heb zelf pregnyl gebruikt.
Dus een lang verhaal bleef me bespaard :D
Dit was precies de reactie die ik ook heb gegeven aan de MvM-mevrouw die toen bij ons kwam :D
Voor mij zou het als een soort 'verraad' voelen het niet te doen. Zo van wel zelf gebruik maken van maar niks terugdoen.
#geen
pi_85149636
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 18:06 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Dit was precies de reactie die ik ook heb gegeven aan de MvM-mevrouw die toen bij ons kwam :D
Voor mij zou het als een soort 'verraad' voelen het niet te doen. Zo van wel zelf gebruik maken van maar niks terugdoen.
Dat was ook precies wat ik de mevrouw vertelde. Ze hadden trouwens wel 'n hele hoop pies nodig voor één zo'n spuit. Hoeveel weet ik niet precies meer, maar iig veeel, dus hoe meer pies hoe beter! ^O^
na 10 weken was ik het trouwens wel spuugzat om in die potjes te piesen... :X

Vicky, wat naar. Sterkte voor jou en je zus. Ik hoop dat de hormonen werken! :*
  woensdag 11 augustus 2010 @ 19:11:53 #42
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_85151721
Tally van harte!!!!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_85155498
Wat een goed nieuws, Tally! *O* Van harte! *O*
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_85158140
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 00:11 schreef Vicky het volgende:
Net te horen gekregen dat het bij mijn zusje niet lukt met zwanger worden. Ze is al meer dan een jaar bezig. Loopt nu bij de gyn en ze blijkt geen eisprong te hebben. Ze wordt wel ongesteld. Ze gaat binnenkort starten met Clomid.
Heel herkenbaar... hopelijk is Clomid hèt wondermiddel voor je zusje... ^O^ :*

Ja, hier ook MvM gebeld toen ik net wist dat ik zwanger was en ook gezegd dat ikzelf ook Pregnyl heb gebruikt en graag iets terug wilde doen... Het piesen in die potten ben je idd op een gegeven moment wel echt zat, maar he... da's bijzaak! :Y
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_85180697
-O- Ik ben vandaag weer voor de dag-10-echo geweest... ik hoopte dat er in ieder geval meer dan 11 follikels te zien zouden zijn, omdat er 11 in de vorige ronde waren, en die ronde is afgeblazen omdat er uiteindelijk te weinig overbleven... helaas... er waren nu met de dubbele hoeveelheid gonal-f (300IE ipv 150IE...) maar 7 follikels te zien, 5 van ongeveer 1,1 en 1,2 rechts en 2 van ongeveer 0,9 links... komende zondag hebben we weer een echo om te zien hoe het er dan uitziet maar ik ben niet echt hoopvol...
pi_85180836
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:19 schreef mijsje het volgende:
-O- Ik ben vandaag weer voor de dag-10-echo geweest... ik hoopte dat er in ieder geval meer dan 11 follikels te zien zouden zijn, omdat er 11 in de vorige ronde waren, en die ronde is afgeblazen omdat er uiteindelijk te weinig overbleven... helaas... er waren nu met de dubbele hoeveelheid gonal-f (300IE ipv 150IE...) maar 7 follikels te zien, 5 van ongeveer 1,1 en 1,2 rechts en 2 van ongeveer 0,9 links... komende zondag hebben we weer een echo om te zien hoe het er dan uitziet maar ik ben niet echt hoopvol...
-O- :*
pi_85180925
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:19 schreef mijsje het volgende:
-O- :{ potverdorie mijsje, het zit ook niet mee. Hopelijk ziet het er zondag beter uit, maar kan me voorstellen dat je dit nu als een domper ervaart. Ik ga er nog even een schepje bovenop gooien wat het duimen betreft. Bij Tally heeft het immers ook geholpen! :* :* :*
  donderdag 12 augustus 2010 @ 12:48:07 #48
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_85181816
:* mijsje toch, snap best dat je het een domper vind. Potverdorie het word nu wel gewoon tijd *heel hard gaat duimen dat het deze ronde wel gaat lukken voor mijsje* :*
Be happy with the little things in life
  donderdag 12 augustus 2010 @ 12:53:33 #49
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85182042
Pff Mijsje dat is een tegenvaller zeg. Ik hoop voor je dat ze zondag goed gegroeid zijn. :* Ik duim met TM mee... ^O^
Make love, not war ☮
pi_85182298
Mijsje; potverdorie! Dit schiet toch echt niet op! Wat ontzettend balen zeg! Ik ga heel hard voor je duimen dat er zondag meer follikels te zien zijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')