abonnement Unibet Coolblue
pi_84842263
Aanschouw hier; het aller eerste tweede derde! vierde vijfde zesde autorij topic. Opgezet naar aanleiding van het autorijles topic, maar omdat er veel mensen hun/haar rijbewijs (bijna) in de pocket hebben is een eigen autorij topic een noodzaak!

Discussieer hier:
- Over autorijden in het algemeen
- Ergernissen, irritaties in het verkeer
- Auto's
- Al het overige dat je kwijt zou willen gerelateerd aan het onderwerp



De vorige topics zijn hier te vinden:

Autorijtopic #5 Met nieuwe geslaagden en dode herten!
Autorijtopic #4 Met veiligheidsvestjes de weg op!
Autorijtopic #3 - Wassen hoort er ook bij.
Autorij topic #2 - Vol met beginners!
Autorij topic #1 - Waar iedereen net zijn rijbewijs heeft
pi_84842271
Vanochtend ook een fijne: ik rijd bij Bussum de A1 op, ik en nog twee auto's zitten achter een vrachtwagen die langzaam invoegt. Het hele rijtje schuift de snelweg op, en vervolgens moest ik een moment wachten om in te kunnen halen.

Vervolgens valt er een gaatje (alsnog te weinig bleek later, want ik had meteen een Audi A8 op m'n achterbank hangen :') ) en ik geef flink gas om de vrachtwagen en de twee auto's daarachter in te halen; ik ben echt ter hoogte van de bestuurder die ik aan het inhalen ben, gaat die koekenbakker ook maar eens inhalen; ik kan nog net een ruk aan het stuur geven naar links en gebaar naar de suf uit zijn ogen kijkende, bellende Citroen C5 bestuurder. Kijkt die man echt zo heel afkeurend van: tss, aso :D

Het blijft lastig, opletten. Anderszijds, het gebeurt wel vaker: meerdere auto's voegen in achter een langzamere invoeger, moeten even wachten en vervolgens kan er ingehaald worden: normaal gesproken zou je zeggen: de eerste auto achter de vrachtwagen 'mag' eerst. Maar wil hij/zij überhaupt wel inhalen? Ik haal dus gewoon in als ik de tijd heb, en als de auto voor me dat ook net van plan was, moet ie maar even wachten.

Zie ik dat nou verkeerd, of wat? :P
pi_84842984
9 van de 10 keer wil die auto wel inhalen (en ik weet zeker dat je dat ook kunt zien, men kijkt al in de spiegel, men heeft de hand al richting de richtongaanwijzer, etc).

Dan is het wel zo netjes en beleefd om die persoon even voor te laten gaan (je kunt wel alvast naar links gaan, maar wacht dan 2 seconde met snelheid maken om te kijken of die andere auto inderdaad ook wil inhalen), want na jou zijn er meer die gaan inhalen, waardoor die persoon daarna vaak moeizaam op de linkerbaan kan komen.
pi_84843075
Nja, je hebt wel gelijk hoor, maar deze meneer was denk ik te druk met andere dingen. Ik zag hem in ieder geval geen aanstalten maken om in te halen voordat ik zelf aan de manoeuvre begon. Ach, ik was in ieder geval wel meteen goed wakker ^O^
pi_84843088
Leuk, een algemeen autorijtopic :Y)
Where facts are few, experts are many.
pi_84843120
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 08:56 schreef EMCioran het volgende:
Zie ik dat nou verkeerd, of wat? :P
In de regel doen ze eerst een knipperlicht aan, maar daar heb je t helemaal niet over? :P
Where facts are few, experts are many.
pi_84843714
Hoeveel mensen 'vergeten' dat wel niet? Ons pap doet dat op de snelweg ook heel vaak niet, pas als ie weer terug gaat naar de rechter rijstrook. Maar hij moet mij het goede voorbeeld geven, ahum, dus nu doet ie braaf z'n knipperlichtjes aan als ik er bij zit :')
pi_84843765
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 09:49 schreef Atreidez het volgende:

[..]

In de regel doen ze eerst een knipperlicht aan, maar daar heb je t helemaal niet over? :P
Nee :P Dat knipperlicht kon ik toch al niet meer zien, omdat ik al naast hem zat. Mensen die helemaal niet knipperen kunnen er gewoon op wachten dat ze vroeg of laat aan gort worden gereden door iemand.
pi_84843792
Gelukkig heb ik nooit de voorbeelden van mijn vader gevolgd.
Het principe van een rotonde snapt hij nog steeds niet denk ik.
Als hij 'rechtdoor' moet dan doet hij gewoon geen pinker gaan als hij afslaat omdat hij rechtdoor gaat. De andere keren wel, maar dan kijkt hij niet in zijn spiegels ofzo.
pi_84844066
Gisteren mijn rijbewijs opgehaald en voor het eerst alleen autogereden :D Wat was dat wennen zeg... Ik vond het doodeng het eerste uur. Daarna vond ik het zooooo leuk :D
pi_84844133
@ EMCioran; 's Pap rijdt al bijna 40 jaar en nog steeds geen ongeluk gemaakt. Denk dat het er ook aan licht of je in je buitenspiegel kijkt of er plaats is om in te gaan halen. Als je gewoon op goed geluk naar links gaat, dan kan je wel is een groot probleem hebben.
@ trainfreak; Dat gaat ook nog is een keer fout dan als er een fietser aan komt ofzo.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 10:44:49 #12
98259 mstr
Een jonge God!
pi_84844434
M'n auto wilt binnenkort een goede beurt van me. :D
pi_84844464
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:44 schreef mstr het volgende:
M'n auto wilt binnenkort een goede beurt van me. :D
Maar de uitlaat is te klein?
pi_84844472
Nou krijg ik mental images van dude + uitlaat ofzo :')
pi_84844516
Hallo Mstr!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_84844559
M'n ogen ;(
Tap tap tap
  woensdag 4 augustus 2010 @ 10:50:26 #17
98259 mstr
Een jonge God!
pi_84844568
Ik breng hem gewoon netjes naar de garaga ja! :( Het was eigenlijk een tvp.
pi_84844585
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:48 schreef EMCioran het volgende:
Hallo Mstr!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg.. :{
I never wanted to be the guy at the Melbourne-station, Am I ?
pi_84846213
Wat zat ik me gister op de snelweg te ergeren zeg. Ga je even naar rechts om een snellere auto langs te laten, maar tegelijk kom jezelf weer achter een langzamere auto. Daardoor komt er vervolgens een hele trein je voorbij is het onmogelijk om naar links te kunnen. Ook de auto's in dezelfde baan achter me kwamen fijn voorbij zonder even in te houden om mij de mogelijkheid te geven in te halen. Gebeurde echt 3 keer :') Je zou er bijna van links blijven hangen om nog net even die ene auto mee te pakken.
Too much is never enough!
pi_84846345
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:32 schreef Empathologica het volgende:
Denk dat het er ook aan licht of je in je buitenspiegel kijkt of er plaats is om in te gaan halen. Als je gewoon op goed geluk naar links gaat, dan kan je wel is een groot probleem hebben.
Als je alleen je buitenspiegel gebruikt krijg je vroeg of laat ook een groot probleem :P Eens in de zoveel tijd heb je een moment dat er net een auto in je dode hoek zit en dan ben je blij dat je over je schouder hebt gekeken.
Too much is never enough!
pi_84846353
Dat is dus wat iedereen denkt, en daarom heb je die gigantische net-niet files op de linkerbaan. 65 auto's op een rijtje, en ergens aan de horizon een vrachtwagen of auto met caravan :')

Beter blijft iedereen rechts en wordt er pas ingehaald als je aankomt bij de vrachtwagen/caravan. Helaas is iedereen bang dat ie moet wachten, dus dat gebeurt nooit. Dan kun je dus of aansluiten, of doorrijden naar de voorkant van de rij en daar a. wachten of b. jezelf er weer tussen proppen :P
pi_84846504
@ The6thgate; Ja daar heb je gelijk in, was even de hele routine vergeten te noemen haha :')

Ik ben eerlijk gezegd gewoon te lui om in te halen, mijn autootje is toch niet zo snel dus waarschijnlijk roep ik alleen maar een hoop ergernis op als ik links ga rijden :D Alleen als iemand echt langzaam rijdt ga ik inhalen.
pi_84846766
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:45 schreef The6thgate het volgende:
Wat zat ik me gister op de snelweg te ergeren zeg. Ga je even naar rechts om een snellere auto langs te laten, maar tegelijk kom jezelf weer achter een langzamere auto. Daardoor komt er vervolgens een hele trein je voorbij is het onmogelijk om naar links te kunnen. Ook de auto's in dezelfde baan achter me kwamen fijn voorbij zonder even in te houden om mij de mogelijkheid te geven in te halen. Gebeurde echt 3 keer :') Je zou er bijna van links blijven hangen om nog net even die ene auto mee te pakken.
Dat heb ik altijd _O-
Tap tap tap
pi_84846892
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:45 schreef The6thgate het volgende:
Wat zat ik me gister op de snelweg te ergeren zeg. Ga je even naar rechts om een snellere auto langs te laten, maar tegelijk kom jezelf weer achter een langzamere auto. Daardoor komt er vervolgens een hele trein je voorbij is het onmogelijk om naar links te kunnen. Ook de auto's in dezelfde baan achter me kwamen fijn voorbij zonder even in te houden om mij de mogelijkheid te geven in te halen. Gebeurde echt 3 keer :') Je zou er bijna van links blijven hangen om nog net even die ene auto mee te pakken.
Dat heeft iedereen ja, vandaar de treintjes op de linkerbaan altijd -O-
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:10:43 #25
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_84847037
Ik heb ooit gehad dat ik bijna van de linkerbaan op de snelweg werd gereden.. Ik reed al links en er reed er een auto rechts van mij, die zo zonder te kijken dacht naar de linker baan te gaan.. Als gevolg reed ik half in de berm met 120 en luid toeterend dat die man ineens schrok en gelukkig met een schok naar rechts stuurde. Anders had hij dus echt op mij ingereden..

Ik dacht dat het 'shock' effect wel mee viel. totdat ik een week later weer de snelweg op moest.. Constant in angst kijken of de mensen aan de rechterkant je wel hebben gezien..

DAT is het belang van goed kijken. ;)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_84847078
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:10 schreef monsterd. het volgende:
DAT is het belang van goed kijken. ;)
Je hoeft er vaak niet eens goed voor te kijken :D :')
pi_84847528
Bweh gisteravond weer zo'n idioot met slecht afgestelde lampen achter me.. Werd in elke spiegel keihard in mijn gezicht geschenen :{w..

En dat snelwegverhaal van er niet meer tussen kunnen komen ken ik ja. Ook in Duitsland gehad waar zo ongeveer niemand de rechterbaan gebruikt :').
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_84847591
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:54 schreef Empathologica het volgende:
@ The6thgate; Ja daar heb je gelijk in, was even de hele routine vergeten te noemen haha :')

Ik ben eerlijk gezegd gewoon te lui om in te halen, mijn autootje is toch niet zo snel dus waarschijnlijk roep ik alleen maar een hoop ergernis op als ik links ga rijden :D Alleen als iemand echt langzaam rijdt ga ik inhalen.
ik rij ook niet harder dan 120 ivm geluidsoverlast van m'n motor, maar toch vaak net iets harder dan degene voor me meestal :+ Eigenlijk kan ik nu al niet wachten op een volgende, nieuwere, auto die waarbij je even vlot kan doortrekken naar 140 voor een inhaalactie.
Too much is never enough!
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:29:14 #29
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_84847632
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:11 schreef Piles het volgende:

[..]

Je hoeft er vaak niet eens goed voor te kijken :D :')
En bedankt.. :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_84847711
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:29 schreef monsterd. het volgende:

[..]

En bedankt.. :P
Sorry, maar het is vaak zo :@
Ik maak er in de auto altijd een sport van om te voorspellen wat mensen gaan doen :')
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:37:40 #31
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_84847902
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:45 schreef The6thgate het volgende:
Wat zat ik me gister op de snelweg te ergeren zeg. Ga je even naar rechts om een snellere auto langs te laten, maar tegelijk kom jezelf weer achter een langzamere auto. Daardoor komt er vervolgens een hele trein je voorbij is het onmogelijk om naar links te kunnen. Ook de auto's in dezelfde baan achter me kwamen fijn voorbij zonder even in te houden om mij de mogelijkheid te geven in te halen. Gebeurde echt 3 keer :') Je zou er bijna van links blijven hangen om nog net even die ene auto mee te pakken.
Als je tegelijk achter een langzamere auto komt, had je dan niet beter eerst die auto kunnen inhalen (en die snelle achter je maar even laten wachten)?

Ik heb sinds ik mijn rijbewijs heb nog maar 1 keer op de snelweg gereden, binnenkort maar weer 'ns doen. Vind invoegen altijd nog best wel een klein beetje eng als het druk is :@.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 13:00:59 #32
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84848729
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:37 schreef jacobras het volgende:

[..]

Als je tegelijk achter een langzamere auto komt, had je dan niet beter eerst die auto kunnen inhalen (en die snelle achter je maar even laten wachten)?

Ik heb sinds ik mijn rijbewijs heb nog maar 1 keer op de snelweg gereden, binnenkort maar weer 'ns doen. Vind invoegen altijd nog best wel een klein beetje eng als het druk is :@.
Ik heb na mn examen, 17 juni, geen snelweg meer gezien. Dat wordt nog wat.. -O-
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_84848845
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:00 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik heb na mn examen, 17 juni, geen snelweg meer gezien. Dat wordt nog wat.. -O-
Ik een paar korte stukjes, maar nog niet in m'n eentje. Ik wil wel nog eens naar Arnhem rijden, dat stuk kan ik zowat dromen.
Tap tap tap
pi_84848996
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:00 schreef Purdey het volgende:
Ik heb na mn examen, 17 juni, geen snelweg meer gezien. Dat wordt nog wat.. -O-
Zeker rond Rotterdam :9
's Avonds is het heerlijk daar trouwens, A15: 4 of 5 lege banen _O_
En dan zo'n mooie flyover de A29 op, het donker in richting Zeeland O+
pi_84849054
Ik rij nu in busjes voor tnt en doe wat ritjes. Zit wel een boordcomputer in die bijhoudt hoe je rijdt. :p

Dus schakelen bij 2-2.5k toeren anders krijg je een lage score :P. Overigens wel druk vaak in het centrum. Voordeel is dat er aan beide kanten dode hoek spiegels zijn gemonteerd, echt erg handig als je in een busje rijdt. Je ziet in de binnenspiegel bizar weinig (2 kleine raampjes en in het midden dus de twee deuren).

Dus maak meer gebruik van buitenspiegels.
lama
  woensdag 4 augustus 2010 @ 13:13:24 #36
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84849146
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:08 schreef Piles het volgende:

[..]

Zeker rond Rotterdam :9
's Avonds is het heerlijk daar trouwens, A15: 4 of 5 lege banen _O_
En dan zo'n mooie flyover de A29 op, het donker in richting Zeeland O+
Breek me de bek niet open, ik krijg al bultjes bij het idee dat ik die A20 op moet. Wat een drama vond ik dat altijd rond 15:00 als ik ging rijden. Een keer bijna onder een vrachtwagen gereden met invoegen. Instructeur schrok zich rot, en ik zei 'Oh, ik dacht dat ie remde om mij ervoor te laten.' 'Nee, hij remde omdat wij anders onder zijn auto hadden gezeten.' :|W Maar goed, zodra ik een eigen auto heb, moet het er weer eens van komen. Het gaat goed komen :Y
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_84849318
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:13 schreef Purdey het volgende:

[..]

Breek me de bek niet open, ik krijg al bultjes bij het idee dat ik die A20 op moet. Wat een drama vond ik dat altijd rond 15:00 als ik ging rijden. Een keer bijna onder een vrachtwagen gereden met invoegen. Instructeur schrok zich rot, en ik zei 'Oh, ik dacht dat ie remde om mij ervoor te laten.' 'Nee, hij remde omdat wij anders onder zijn auto hadden gezeten.' :|W Maar goed, zodra ik een eigen auto heb, moet het er weer eens van komen. Het gaat goed komen :Y
Zo'n soort incidentje had ik paar weken geleden in de spits rond Antwerpen :@
Ik moest baan naar rechts (splitsing snelweg) en vrachtwagen kwam van rechtse baan naar links (waar ik heen wilde). Blijven lastige situaties, zeker als het druk is :P
  woensdag 4 augustus 2010 @ 13:30:09 #38
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_84849803
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:13 schreef Purdey het volgende:

[..]

Breek me de bek niet open, ik krijg al bultjes bij het idee dat ik die A20 op moet. Wat een drama vond ik dat altijd rond 15:00 als ik ging rijden. Een keer bijna onder een vrachtwagen gereden met invoegen. Instructeur schrok zich rot, en ik zei 'Oh, ik dacht dat ie remde om mij ervoor te laten.' 'Nee, hij remde omdat wij anders onder zijn auto hadden gezeten.' :|W Maar goed, zodra ik een eigen auto heb, moet het er weer eens van komen. Het gaat goed komen :Y
Komt wel goed, gewoon eerst even een rustig moment opzoeken om er weer "in te komen" :). Ik dacht dat het vorige zaterdag rustig zou zijn, maar toen bleek 't zwarte zaterdag ofzo te zijn? Was behoorlijk druk :P.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 13:30:22 #39
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84849812
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:17 schreef Piles het volgende:

[..]

Zo'n soort incidentje had ik paar weken geleden in de spits rond Antwerpen :@
Ik moest baan naar rechts (splitsing snelweg) en vrachtwagen kwam van rechtse baan naar links (waar ik heen wilde). Blijven lastige situaties, zeker als het druk is :P
Ik vind een vrachtwagen best eng, ook om er naast te rijden. Een keer gehad met rijlessen dat er een vrachtwagen op de rechterbaan reed, en een auto voor mij. Die auto voor me nam een sprintje en wilde voor die vrachtwagen gaan rijden, maar die ging al opschuiven toen zijn achterbumper rond het portier van de vrachtwagen zat. Dat was zó eng om te zien, dat je echt aan het wachten bent tot die Ford onder die vrachtwagen verdwijnt. M'n instructeur moest ineens aan 'there there' van Radiohead denken, dat eindigt met 'We are accidents waiting to happen.'
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_84850183
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:30 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik vind een vrachtwagen best eng, ook om er naast te rijden. Een keer gehad met rijlessen dat er een vrachtwagen op de rechterbaan reed, en een auto voor mij. Die auto voor me nam een sprintje en wilde voor die vrachtwagen gaan rijden, maar die ging al opschuiven toen zijn achterbumper rond het portier van de vrachtwagen zat. Dat was zó eng om te zien, dat je echt aan het wachten bent tot die Ford onder die vrachtwagen verdwijnt. M'n instructeur moest ineens aan 'there there' van Radiohead denken, dat eindigt met 'We are accidents waiting to happen.'
Op die versmalde banen is het wel gaaf om een vrachtwagen in te halen :D.. Links zo goed als geen marge omdat een betonnen muur en rechts zo goed als geen marge want wielen van een vrachtwagen die toch aardig groot zijn.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_84850635
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:38 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Op die versmalde banen is het wel gaaf om een vrachtwagen in te halen :D.. Links zo goed als geen marge omdat een betonnen muur en rechts zo goed als geen marge want wielen van een vrachtwagen die toch aardig groot zijn.
Ik had net m'n rijbewijs en toen ben ik met kilometerslange wegversmallingen door Duitsland gereden. Dat was de eerste keer echt eng in een auto waar ik nog nooit in had gereden :X :D
pi_84850776
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:48 schreef Piles het volgende:

[..]

Ik had net m'n rijbewijs en toen ben ik met kilometerslange wegversmallingen door Duitsland gereden. Dat was de eerste keer echt eng in een auto waar ik nog nooit in had gereden :X :D
Ja ik had dan wel wat langer mijn rijbewijs toen ik dat moest doen ;). En dan van die gasten met busjes die m er ook gewoon langs wurmen _O_
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_84850785
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:38 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Op die versmalde banen is het wel gaaf om een vrachtwagen in te halen :D.. Links zo goed als geen marge omdat een betonnen muur en rechts zo goed als geen marge want wielen van een vrachtwagen die toch aardig groot zijn.
Reed 2 weken terug in Duitsland (op weg naar Tsjechië).

Het was rond 2 - 3 uur 's ochtends dus pikkedonker. Waren er wegwerkzaamheden. Een vrachtwagen achter mij zat echt heel erg te plakken dus ik besloot om in te halen. Linkerbaan 2meter breed, maar dan ook echt geen centimeter meer. Moest een andere vrachtwagen inhalen en daarna nog een paar auto's voor ik weer terug naar rechts kon. Dat was wel ff geconcentreerd zijn. Je ziet gewoon echt weinig en die betonnen rand is gewoon zo dichtbij. Als die vrachtwagen maar 10 centimer naar links had uitgewijkt was er iets misgegaan. Achteraf gezien was ik ook de enige dom genoeg om in te gaan halen. Iedereen bleef netjes rechts rijden hehe.
lama
pi_84850848
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:51 schreef lbeew het volgende:

[..]

Reed 2 weken terug in Duitsland (op weg naar Tsjechië).

Het was rond 2 - 3 uur 's ochtends dus pikkedonker. Waren er wegwerkzaamheden. Een vrachtwagen achter mij zat echt heel erg te plakken dus ik besloot om in te halen. Linkerbaan 2meter breed, maar dan ook echt geen centimeter meer. Moest een andere vrachtwagen inhalen en daarna nog een paar auto's voor ik weer terug naar rechts kon. Dat was wel ff geconcentreerd zijn. Je ziet gewoon echt weinig en die betonnen rand is gewoon zo dichtbij. Als die vrachtwagen maar 10 centimer naar links had uitgewijkt was er iets misgegaan. Achteraf gezien was ik ook de enige dom genoeg om in te gaan halen. Iedereen bleef netjes rechts rijden hehe.
Ja soms komen ze door een richeltje in de weg wel heul dichtbij.. Ook wel wat hartkloppingen gehad daarzo :')
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_84850872
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:51 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Ja ik had dan wel wat langer mijn rijbewijs toen ik dat moest doen ;). En dan van die gasten met busjes die m er ook gewoon langs wurmen _O_
Ken je dat Blik op de weg-fragment met die inhaalactie? Geniaal was dat, met 1 cm ruimte _O-
pi_84850918
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:53 schreef Piles het volgende:

[..]

Ken je dat Blik op de weg-fragment met die inhaalactie? Geniaal was dat, met 1 cm ruimte _O-
Neh ben niet zo'n tv mens enzo ;). Blik op de weg is wel beter dan Wegmisbruikers iig.. Daarbij erger ik me altijd zo aan die Spee en de jankerige Politie :')
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_84850999
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:54 schreef Sjoegerd het volgende:
Neh ben niet zo'n tv mens enzo ;).
Ah, jammer dat ik het fragment niet kan vinden. Maar iemand ging in de slinger van een wegversmalling een trekker/oplegger inhalen. Was een mooi voorbeeld van hoe het niet moet :D :')
quote:
Blik op de weg is wel beter dan Wegmisbruikers iig.. Daarbij erger ik me altijd zo aan die Spee en de jankerige Politie :')
Wegmisbruikers kijk ik ook nooit, verschrikkelijk :r
pi_84851098
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:56 schreef Piles het volgende:

[..]

Ah, jammer dat ik het fragment niet kan vinden. Maar iemand ging in de slinger van een wegversmalling een trekker/oplegger inhalen. Was een mooi voorbeeld van hoe het niet moet :D :')
[..]

Wegmisbruikers kijk ik ook nooit, verschrikkelijk :r
Altijd worden de mensen gepakt die dan wel te hard rijden maar verder wel netjes rijden. Zie mezelf er ook nog wel eens verschijnen denk ik :'). En als ze verzoeken om de camera uit te doen dan luisteren ze er niet eens naar. Lekkere privacyschending.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_84851127
Omdat we geregeld wat meer ruimte nodig hebben dan de 406 Coupe ons te bieden heeft, ben ik me nu eens aan het orienteren op een fraaie stationwagon voor erbij. Ik ben niet zo van de standaardmodelletjes, maar dan nog blijft er nog gigantisch veel keus over. En heel misschien wil ik wel iets oldtimer-achtigs, ivm belasting enzo.

In eerste instantie dacht ik meteen aan deze:



maar mevrouw EMCioran vind het nogal overbodig om twee V6'en voor de deur te hebben staan :'( Dus toen moest ik gelijk aan zoiets denken:



Wel een beetje oud natuurlijk, maar wel HEEL gaaf (vind ik dan). Ook ben ik al heel lang verliefd op deze bakbeesten:




Kortom, ik heb geen idee. Er is zoveel keus! Wat moet ik doen :P
pi_84851333
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:59 schreef EMCioran het volgende:
Omdat we geregeld wat meer ruimte nodig hebben dan de 406 Coupe ons te bieden heeft, ben ik me nu eens aan het orienteren op een fraaie stationwagon voor erbij. Ik ben niet zo van de standaardmodelletjes, maar dan nog blijft er nog gigantisch veel keus over. En heel misschien wil ik wel iets oldtimer-achtigs, ivm belasting enzo.

In eerste instantie dacht ik meteen aan deze:

[ afbeelding ]

maar mevrouw EMCioran vind het nogal overbodig om twee V6'en voor de deur te hebben staan :'( Dus toen moest ik gelijk aan zoiets denken:

[ afbeelding ]

Wel een beetje oud natuurlijk, maar wel HEEL gaaf (vind ik dan). Ook ben ik al heel lang verliefd op deze bakbeesten:

[ afbeelding ]


Kortom, ik heb geen idee. Er is zoveel keus! Wat moet ik doen :P
Kijken wat het goedkoopst en fijnst rijd ;)
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  woensdag 4 augustus 2010 @ 14:18:27 #51
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84852055
EMCorian,
Ga eens kijken voor een nette 940. Die zijn ruim zat. ( :') ) en het zijn ook nog eens heerlijk zittende, comfortabel rijdende reiswagens. :Y

Ik heb vroeger met zo'n bakbusje koerierswerk gedaan, en daarmee ging ik ook gewoon inhalen tijdens wegversmallingen e.d. :D


Best onverantwoord als je daar nu nog een keer over nadenkt. :@
pi_84852172
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:18 schreef JJH het volgende:
EMCorian,
Ga eens kijken voor een nette 940. Die zijn ruim zat. ( ) en het zijn ook nog eens heerlijk zittende, comfortabel rijdende reiswagens.

Ik heb vroeger met zo'n bakbusje koerierswerk gedaan, en daarmee ging ik ook gewoon inhalen tijdens wegversmallingen e.d.

[ afbeelding ]
Best onverantwoord als je daar nu nog een keer over nadenkt.
Ik zou wel koerierswerk willen doen op de zaterdag ipv in de supermarkt werken. Enige is dat ik in een kutregio zit en op zaterdag eigenlijk amper koerierswerk word gedaan
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  woensdag 4 augustus 2010 @ 14:22:19 #53
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84852236
Wij reden toendertijd ook niet op zaterdag. De enige die dat volgens mij wel doet is de TNT. En dan ook niet zo volledig als door de week.
pi_84852302
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:22 schreef JJH het volgende:
Wij reden toendertijd ook niet op zaterdag. De enige die dat volgens mij wel doet is de TNT. En dan ook niet zo volledig als door de week.
Dat bedoel ik .. Zal dus maar bij de supermarkt blijven .. Tenzij ik een leuk aanbod ergens vind voor iets anders
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  woensdag 4 augustus 2010 @ 14:25:15 #55
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84852399
Je zou ook op zoek kunnnen gaan naar een weekendbaantje als taxichauffeur.
Moet je alleen wel je taxipas halen.
pi_84852499
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:25 schreef JJH het volgende:
Je zou ook op zoek kunnnen gaan naar een weekendbaantje als taxichauffeur.
Moet je alleen wel je taxipas halen.
Juist en dat is niet al te goedkoop. En heb geen zin in dronken onbekende dudes te rijden want het komt hier in de regio dan meestal neer op zaterdagnacht rijden. En dan wil ik zelf uitgaan
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  woensdag 4 augustus 2010 @ 14:30:12 #57
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84852631
Dan houd het op inderdaad.
Taxipas word soms trouwens wel door de werkgever betaald hoor.
pi_84852663
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:18 schreef JJH het volgende:
EMCorian,
Ga eens kijken voor een nette 940. Die zijn ruim zat. ( ) en het zijn ook nog eens heerlijk zittende, comfortabel rijdende reiswagens.
O ja, Volvo, daar moet ik inderdaad eens kijken. 940, 850, 240, dat soort werk.

Of deze: http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=bsknnodzcty1
pi_84852696
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:30 schreef JJH het volgende:
Dan houd het op inderdaad.
Taxipas word soms trouwens wel door de werkgever betaald hoor.
Maar dan zit je gelijk er een paar jaar aan vast. En dat wil ik dan ook weer niet aangezien ik tussendoor misschien wel wat in mijn branche kan vinden . Had al eens geinformeerd bij een taxibedrijf toen ik een half jaar thuis zat
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_84852716
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:30 schreef EMCioran het volgende:

[..]

O ja, Volvo, daar moet ik inderdaad eens kijken. 940, 850, 240, dat soort werk.

Of deze: http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=bsknnodzcty1
850
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_84852897
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:22 schreef JJH het volgende:
Wij reden toendertijd ook niet op zaterdag. De enige die dat volgens mij wel doet is de TNT. En dan ook niet zo volledig als door de week.
Klopt. Op zaterdag zijn er geen brengritten naar klanten (die zijn dicht). Ook geen buslichtingen, dat gebeurt zondag pas. Enige wat er gereden wordt is steunpunten vooral (zakken naar plekken voor postbodes/bezorgers). Alhoewel pakketservice wel gewoon op zaterdag rijdt. En als je in een landelijk gebied woont worden daar ook gewoon heel veel wijken per bestelbus gereden.
lama
pi_84855824
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:10 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb ooit gehad dat ik bijna van de linkerbaan op de snelweg werd gereden.. Ik reed al links en er reed er een auto rechts van mij, die zo zonder te kijken dacht naar de linker baan te gaan.. Als gevolg reed ik half in de berm met 120 en luid toeterend dat die man ineens schrok en gelukkig met een schok naar rechts stuurde. Anders had hij dus echt op mij ingereden..

Ik dacht dat het 'shock' effect wel mee viel. totdat ik een week later weer de snelweg op moest.. Constant in angst kijken of de mensen aan de rechterkant je wel hebben gezien..

DAT is het belang van goed kijken. ;)
Op de snelweg heb ik daar nooit last van. Tijd zat om rustig goed te kijken en dan in te halen :) Op de wat smallere wegen vergeet ik nog wel eens over mijn schouder te kijken, maar daar haal ik sowieso bijna nooit in.
pi_84857454
Ruim 2 maanden niet gereden en daarna nu net weer 2 kortje ritjes erop zitten.... Het valt allemaal wel mee als het zo lekker rustig is.

En de rit naar het CBR in Utrecht... die kan ik nog steeds met m'n ogen dicht rijden :`)
I want to break free from your lies
Youre so self satisfied I don't need you
I've got to break free
God knows God knows I want to break free
pi_84858838
Ik had van de week iets. Ik rij op de A16 richting Brienenoord Rotterdam. Dan komt er rechts die baan naar Feyenoord bij. Die moeten dan ook invoegen. Dus er komt een Panda die voegt netjes voor mij in die had ook ruimte.

Komt er een grijze Astra. Die wilt hem dus tussen en en die Panda zetten maar omdat die Panda langzamer was gaan rijden door een auto ervoor was ik wat dichter naar de Panda gegaan. Ik zie die Astra en dacht nog die moet even wachten of doorrijden want die past hier nooit tussen.

Die keek niet ofzo of dacht van wel en gooi m er tussen. Ik ben nog nooit zo geschrokken. Ik moest vol op de remmen.
Haters gonna hate.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 16:54:17 #65
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84858937
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:30 schreef EMCioran het volgende:

[..]

O ja, Volvo, daar moet ik inderdaad eens kijken. 940, 850, 240, dat soort werk.

Of deze: http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=bsknnodzcty1 :9~
850 moet je de T5, of de T5-R hebben, beiden geen zescilinder. ;)
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 16:50 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik had van de week iets. Ik rij op de A16 richting Brienenoord Rotterdam. Dan komt er rechts die baan naar Feyenoord bij. Die moeten dan ook invoegen. Dus er komt een Panda die voegt netjes voor mij in die had ook ruimte.

Komt er een grijze Astra. Die wilt hem dus tussen en en die Panda zetten maar omdat die Panda langzamer was gaan rijden door een auto ervoor was ik wat dichter naar de Panda gegaan. Ik zie die Astra en dacht nog die moet even wachten of doorrijden want die past hier nooit tussen.

Die keek niet ofzo of dacht van wel en gooi m er tussen. Ik ben nog nooit zo geschrokken. Ik moest vol op de remmen.
Ik weet dat het niet hoort en niet netjes is, maar ik kan het dan nooit laten om er even naast te gaan rijden en dan zo aan je ooglid trekken, zo van: Opletten!

En eigenlijk is dat ook wel het autorijden. Het gebeurd zo vaak dat je eigenlijk andermans problemen aan het oplossen bent!
pi_84859399
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 16:14 schreef hollander87 het volgende:
Ruim 2 maanden niet gereden en daarna nu net weer 2 kortje ritjes erop zitten.... Het valt allemaal wel mee als het zo lekker rustig is.

En de rit naar het CBR in Utrecht... die kan ik nog steeds met m'n ogen dicht rijden :`)
Vergeet het fietspad niet :P
lama
pi_84859438
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 16:54 schreef JJH het volgende:

En eigenlijk is dat ook wel het autorijden. Het gebeurd zo vaak dat je eigenlijk andermans problemen aan het oplossen bent!
En anderen die jouw problemen aan het oplossen zijn :)

Oh nee wacht, wij rijden allemaal perfect B-)
pi_84860314
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 17:09 schreef lbeew het volgende:

[..]

Vergeet het fietspad niet :P
Het fietspad waar nooit iemand fietst, waar je toch stapvoets op af moet rijden om daarna je helemaal scheel naar links, naar rechts, naar links te kijken om dan pas te passeren :P Dat fietspad? Zo ver kwam ik gelukkig niet, ik moest ergens anders op het bedrijventerrein zijn. Wel weer vakkundig op het blote oog achteruit ingeparkeerd omdat ik met een busje anders achteruit weg had moeten rijden met alleen zicht op 2 spiegels en een dode hoek waar je een auto volledig in kwijt kan raken :)

Ik leer wel kijken en anticiperen in het busje maar doe mij toch maar een binnenspiegel en ramen achter me ipv een dichte cabine.
I want to break free from your lies
Youre so self satisfied I don't need you
I've got to break free
God knows God knows I want to break free
pi_84860681
Ja die ja :P. Op mijn examen kwam er warempel een fietser aan!

Ik rij bij TNT ook busjes,maar tot nu toe wel met achterraampjes en een zijraam rechts, wel handig.
lama
  woensdag 4 augustus 2010 @ 18:02:33 #70
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84860971
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 17:11 schreef Piles het volgende:

[..]

En anderen die jouw problemen aan het oplossen zijn :)

Oh nee wacht, wij rijden allemaal perfect B-)
We zijn perfect. :7
pi_84861804
Ik heb een vrijdag vanaf de Betuwe naar Middelburg gereden. Maar tering zeg, wat een pokke eind }:| En wat een idiote bocht hebben ze daar ergens bij Bergen op Zoom in de snelweg gelegd }:|
  woensdag 4 augustus 2010 @ 18:29:26 #72
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84861935
Die bocht bij Bergen op Zoom ken ik ook, schrok me het apezuur toen ik daar de eerste keer kwam. :X
pi_84862001
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 18:29 schreef JJH het volgende:
Die bocht bij Bergen op Zoom ken ik ook, schrok me het apezuur toen ik daar de eerste keer kwam. :X
Zo zat ik ook ongeveer in de auto ja _O- Ik kwam met een kilometertje of 140 per uur aangetuft, dus dan moet je flink afremmen _O-
  woensdag 4 augustus 2010 @ 18:38:45 #74
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84862269
Dan moet je inderdaad enthousiast ankeren inderdaad. :D
Er staan dan wel borden gelukkig. ;)

Een keer hetzelfde gehad toen ik met een beetje haast van de A9 de A4 richting schiphol opdraaide. Dat klaverblaadje was ook iets krapper dan ik verwacht had. :D
pi_84863138
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 18:25 schreef Puala het volgende:
Ik heb een vrijdag vanaf de Betuwe naar Middelburg gereden. Maar tering zeg, wat een pokke eind }:| En wat een idiote bocht hebben ze daar ergens bij Bergen op Zoom in de snelweg gelegd }:|
Die is leuk ja *O*

Met gieerrrende banden _O-


Voor wie m niet kent :+
  woensdag 4 augustus 2010 @ 19:04:56 #76
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84863280
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 19:01 schreef Piles het volgende:

[..]

Die is leuk ja *O*

Met gieerrrende banden _O-


Voor wie m niet kent :+
Daar heb ik niet perse die bocht voor nodig. 8-)
  woensdag 4 augustus 2010 @ 19:06:23 #77
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84863353
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 19:01 schreef Piles het volgende:

[..]

Die is leuk ja *O*

Met gieerrrende banden _O-


Voor wie m niet kent :+
Oeh, lekker bochtje wel ;) Het valt wel mee, maar je moet er indd niet met 140 op afknallen :')
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 19:09:33 #78
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_84863479
Lekker bochtje inderdaad, je zal maar net een vrachtwagen inhalen waardoor je het te laat ziet, kan je inderdaad flink remmen.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 19:13:22 #79
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84863655
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 19:09 schreef jacobras het volgende:
Lekker bochtje inderdaad, je zal maar net een vrachtwagen inhalen waardoor je het te laat ziet, kan je inderdaad flink remmen.
Dan ben je van te voren al dom bezig geweest, want zover ik me kan herinneren staan aan beide kanten van de snelweg waarschuwingsborden met een adviessnelheid van een kilometertje of 60, gok ik. :)
pi_84863950
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 18:25 schreef Puala het volgende:
Ik heb een vrijdag vanaf de Betuwe naar Middelburg gereden. Maar tering zeg, wat een pokke eind }:| En wat een idiote bocht hebben ze daar ergens bij Bergen op Zoom in de snelweg gelegd }:|
Scherpe bochten op de snelweg, altijd leuk :')
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_84864072
Nu weet ik trouwens ook hoe je in mijn fobo terecht komt Puala, je hing hier gewoon rond :P
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  woensdag 4 augustus 2010 @ 19:34:39 #82
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_84864603
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 19:13 schreef JJH het volgende:

[..]

Dan ben je van te voren al dom bezig geweest, want zover ik me kan herinneren staan aan beide kanten van de snelweg waarschuwingsborden met een adviessnelheid van een kilometertje of 60, gok ik. :)
Ah, wel zo handig ;).
pi_84865166
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 19:13 schreef JJH het volgende:

[..]

Dan ben je van te voren al dom bezig geweest, want zover ik me kan herinneren staan aan beide kanten van de snelweg waarschuwingsborden met een adviessnelheid van een kilometertje of 60, gok ik. :)
Zelf grote elektronische borden met "U rijdt te snel" :P
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 19:06 schreef Purdey het volgende:

[..]

Oeh, lekker bochtje wel ;) Het valt wel mee, maar je moet er indd niet met 140 op afknallen :')
Het rare is dat het midden op de snelweg is zeg maar, dus je verwacht het niet echt :P
  woensdag 4 augustus 2010 @ 19:51:21 #84
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84865278
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 19:48 schreef Piles het volgende:

[..]

Zelf grote elektronische borden met "U rijdt te snel" boven de weg :P
[..]

Het rare is dat het midden op de snelweg is zeg maar, dus je verwacht het niet echt :P
Zo heb je bij Raamsdonkveer (A27 en de A59, zo uit mijn hoofd) nog een gelijkvloers knooppunt. Dus doodleuk verkeerslichten op de snelweg. Verwacht je ook niet echt... :D
pi_84865519
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 19:48 schreef Piles het volgende:

[..]

Zelf grote elektronische borden met "U rijdt te snel" :P
[..]

Het rare is dat het midden op de snelweg is zeg maar, dus je verwacht het niet echt :P
http://maps.google.nl/map(...)cbp=12,40.93,,0,6.87

Iew, rotonde op een snelweg :{w
I want to break free from your lies
Youre so self satisfied I don't need you
I've got to break free
God knows God knows I want to break free
pi_84865557
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 19:57 schreef hollander87 het volgende:

[..]

http://maps.google.nl/map(...)cbp=12,40.93,,0,6.87

Iew, rotonde op een snelweg :{w
Het lijkt België wel :')
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 19:51 schreef JJH het volgende:

[..]

Zo heb je bij Raamsdonkveer (A27 en de A59, zo uit mijn hoofd) nog een gelijkvloers knooppunt. Dus doodleuk verkeerslichten op de snelweg. Verwacht je ook niet echt... :D
Klopt, knooppunt Hooipolder :)
  woensdag 4 augustus 2010 @ 20:33:56 #87
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84867140
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 19:57 schreef hollander87 het volgende:

[..]

http://maps.google.nl/map(...)cbp=12,40.93,,0,6.87

Iew, rotonde op een snelweg :{w
Da's vast Joure! :D
pi_84867393
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:18 schreef JJH het volgende:
EMCorian,
Ga eens kijken voor een nette 940. Die zijn ruim zat. ( :') ) en het zijn ook nog eens heerlijk zittende, comfortabel rijdende reiswagens. :Y

Ik heb vroeger met zo'n bakbusje koerierswerk gedaan, en daarmee ging ik ook gewoon inhalen tijdens wegversmallingen e.d. :D

[ afbeelding ]
Best onverantwoord als je daar nu nog een keer over nadenkt. :@
Vast niet in Duitsland op de linkerbaan.

Nederlandse wegversmallingen zijn niet te vergelijken met de Duitse.
pi_84867542
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 19:57 schreef hollander87 het volgende:

[..]

http://maps.google.nl/map(...)cbp=12,40.93,,0,6.87

Iew, rotonde op een snelweg :{w
Dat is kilometers daarvoor al een autoweg. Geen autosnelweg meer.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 20:43:38 #90
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84867570
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 20:39 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Vast niet in Duitsland op de linkerbaan.

Nederlandse wegversmallingen zijn niet te vergelijken met de Duitse.
Ook in Nederland hebben we wegversmallingen waarbij de linkerbaan maar 2m is. Laatst waren ze op de A1 bij Muiden in de buurt bezig en daar waren de linker 3 van de 4 zelfs 2m. Brrrr
Ik ken Duitse baustelles. Afgelopen vakantie twee keer het stuk tussen Bremen en Hmaburg gereden. Vrij verschrikkelijk qua drukte daar. Zelfs 's nachts...
pi_84867823
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 20:43 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Dat is kilometers daarvoor al een autoweg. Geen autosnelweg meer.
"


Ook de A6? Ik kom er wel altijd redelijk hard aankachelen :`)

Daarnaast rijden ze asociaal hard op die rotonde :{w met 50 rij ik nog rustig maar sommige denken echt dat het een racebaan is :{
I want to break free from your lies
Youre so self satisfied I don't need you
I've got to break free
God knows God knows I want to break free
pi_84867991
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 20:43 schreef JJH het volgende:

[..]

Ook in Nederland hebben we wegversmallingen waarbij de linkerbaan maar 2m is.
Daar past zo'n bakwagen dus nooit op.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 20:56:09 #93
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84868115
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 20:53 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Daar past zo'n bakwagen dus nooit op.
Ik had niet goed gekeken naar je eerste welke post je quotte, maar over het algemeen is de linkerbaan wel smaller dan de rehterbaan, ook in Nederland.
pi_84872822
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 19:51 schreef JJH het volgende:

[..]

Zo heb je bij Raamsdonkveer (A27 en de A59, zo uit mijn hoofd) nog een gelijkvloers knooppunt. Dus doodleuk verkeerslichten op de snelweg. Verwacht je ook niet echt... :D
He, daar ben ik op de terugweg ook langs gekomen. Had het idd niet verwacht :')
pi_84873345
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 20:49 schreef hollander87 het volgende:

[..]

"


Ook de A6? Ik kom er wel altijd redelijk hard aankachelen :`)


Deze link verwijst naar de A6 :)
pi_84873436
Over rare wegen:
Dit postte socios in mijn A2 klaagbaaktopic:
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 22:36 schreef Socios het volgende:
Mooie foto´s in het topic trouwens!

Een heel verschil met de ´vroegere´ A2 die ook nog kruiste met een spoorlijn. :D













Spoorbomen op een 2 x 3 baans autosnelweg, ik weet niet? :D
:D
pi_84873850
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:23 schreef kikoooooo het volgende:
Over rare wegen:
Dit postte socios in mijn A2 klaagbaaktopic:
[..]

:D
Ik kende 'm al, maar briljant idd :D
Zou lekker zijn als dat vandaag de dag nog zo zou zijn _O-
pi_84897766
Ik rijd normaal in een Volvo, maar die is nu naar de garage omdat de navigatie kapot is. Toevallig is er net deze dagen (nu m'n auto naar de garage is) een Golf 6 TDI beschikbaar waar ik een aantal dagen in kan rijden, dus dat komt goed uit.

Het grappige is, als ik normaal met 140 ofzo over de snelweg ga op de linkerbaan, gaan mensen niet echt voor me aan de kant ofzo (wat op zich ook wel logisch is), maar als ik in die Golf rijd dan zie ik echt het gros van de mensen voor me aan de kant gaan :D Zo reed ik dus gister op de snelweg in de Golf, ik reed ongeveer 145 en een paar honderd meter voor me was iemand die met zo'n 130 links reed. Toen ik naderde zag je hem echt in een superklein gaatje tussen twee andere autos terug naar rechts gaan om mij erlangs te laten, daarna ging hij weer naar links. :D Vergelijkbare scenarios gebeurde auto na auto :9

Wel grappig om mee te maken. Het bevestigt denk ik het algemene beeld van de Volvo rijder (ingetogen, degelijk?) en het beeld wat mensen hebben van een Golf bestuurder (geen uitleg nodig denk ik? :9).. en dan draag ik nog niet eens een pet. :D
pi_84898277
:D Zo zie je maar wil je snel zijn in het verkeer moet je een Golf kopen
lama
  donderdag 5 augustus 2010 @ 17:32:44 #100
98259 mstr
Een jonge God!
pi_84900823
Auto gewassen en gepoetst *O* O+
  donderdag 5 augustus 2010 @ 18:00:52 #101
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84901669
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 16:04 schreef SinofEnvy het volgende:
Ik rijd normaal in een Volvo, maar die is nu naar de garage omdat de navigatie kapot is. Toevallig is er net deze dagen (nu m'n auto naar de garage is) een Golf 6 TDI beschikbaar waar ik een aantal dagen in kan rijden, dus dat komt goed uit.

Het grappige is, als ik normaal met 140 ofzo over de snelweg ga op de linkerbaan, gaan mensen niet echt voor me aan de kant ofzo (wat op zich ook wel logisch is), maar als ik in die Golf rijd dan zie ik echt het gros van de mensen voor me aan de kant gaan :D Zo reed ik dus gister op de snelweg in de Golf, ik reed ongeveer 145 en een paar honderd meter voor me was iemand die met zo'n 130 links reed. Toen ik naderde zag je hem echt in een superklein gaatje tussen twee andere autos terug naar rechts gaan om mij erlangs te laten, daarna ging hij weer naar links. :D Vergelijkbare scenarios gebeurde auto na auto :9

Wel grappig om mee te maken. Het bevestigt denk ik het algemene beeld van de Volvo rijder (ingetogen, degelijk?) en het beeld wat mensen hebben van een Golf bestuurder (geen uitleg nodig denk ik? :9).. en dan draag ik nog niet eens een pet. :D
Wat voor Volvo rijd je dan?
pi_84901829
Ik moet van Delft naar Amsterdam ;(

Sometimes it seems like lately, I just don't know. Better sit back and go, with the flow.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 18:09:40 #103
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84901920
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 18:06 schreef mjh487 het volgende:
Ik moet van Delft naar Amsterdam ;(

[ afbeelding ]
Ow, da's kut! :D
Anders rijd je binnendoor. :Y
pi_84902069
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 18:09 schreef JJH het volgende:

[..]

Ow, da's kut! :D
Anders rijd je binnendoor. :Y
Enige echte optie is bij Clausplein de N14 of de N44 nemen, maar die zullen allebei druk zijn.
Hadden ze die A3 maar afegmaakt, dan kon ik zo van Gouda naar Amstelveen rijden..
Sometimes it seems like lately, I just don't know. Better sit back and go, with the flow.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 18:18:48 #105
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84902147
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 18:15 schreef mjh487 het volgende:

[..]

Enige echte optie is bij Clausplein de N14 of de N44 nemen, maar die zullen allebei druk zijn.
Hadden ze die A3 maar afegmaakt, dan kon ik zo van Gouda naar Amstelveen rijden..
Tsja. Succes dan maar. -O-
Of een uurtje later gaan rijden. :Y
pi_84902396
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 18:18 schreef JJH het volgende:

[..]

Tsja. Succes dan maar. -O-
Of een uurtje later gaan rijden. :Y
Thanx! Traphic zegt nu dat de weg naar verwachting pas 8 uur open is..... Ik rij wel via de A12 en de A2 :7
Sometimes it seems like lately, I just don't know. Better sit back and go, with the flow.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 18:29:53 #107
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84902443
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 18:28 schreef mjh487 het volgende:

[..]

Thanx! Traphic zegt nu dat de weg naar verwachting pas 8 uur open is..... Ik rij wel via de A12 en de A2 :7
Rome, keulen enzo. Maar wel sneller denk ik. :D
pi_84902614
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 18:15 schreef mjh487 het volgende:

[..]

Enige echte optie is bij Clausplein de N14 of de N44 nemen, maar die zullen allebei druk zijn.
Hadden ze die A3 maar afegmaakt, dan kon ik zo van Gouda naar Amstelveen rijden..
Waren alle geplande snelwegen maar afgemaakt ;(
Gelukkig komen er 2 mooie stukken A4 bij, eindelijk :P
  donderdag 5 augustus 2010 @ 18:41:34 #109
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84902792
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Nederlandse_autosnelwegen
Er zijn er nog wel een paar inderdaad. en als je sommige wegen bekijkt zou het geen overbodige luxe zijn om daar een snelweg van te maken.
pi_84902913
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 18:41 schreef JJH het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Nederlandse_autosnelwegen
Er zijn er nog wel een paar inderdaad. en als je sommige wegen bekijkt zou het geen overbodige luxe zijn om daar een snelweg van te maken.
En op sommige plekken kan het ook gewoon makkelijk. Maar ja, milieugezeik en NIMBY ook altijd :')
pi_84903027
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 18:00 schreef JJH het volgende:

[..]

Wat voor Volvo rijd je dan?
C30. :)
  donderdag 5 augustus 2010 @ 18:52:01 #112
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84903075
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 16:04 schreef SinofEnvy het volgende:
Ik rijd normaal in een Volvo, maar die is nu naar de garage omdat de navigatie kapot is. Toevallig is er net deze dagen (nu m'n auto naar de garage is) een Golf 6 TDI beschikbaar waar ik een aantal dagen in kan rijden, dus dat komt goed uit.

Het grappige is, als ik normaal met 140 ofzo over de snelweg ga op de linkerbaan, gaan mensen niet echt voor me aan de kant ofzo (wat op zich ook wel logisch is), maar als ik in die Golf rijd dan zie ik echt het gros van de mensen voor me aan de kant gaan :D Zo reed ik dus gister op de snelweg in de Golf, ik reed ongeveer 145 en een paar honderd meter voor me was iemand die met zo'n 130 links reed. Toen ik naderde zag je hem echt in een superklein gaatje tussen twee andere autos terug naar rechts gaan om mij erlangs te laten, daarna ging hij weer naar links. :D Vergelijkbare scenarios gebeurde auto na auto :9

Wel grappig om mee te maken. Het bevestigt denk ik het algemene beeld van de Volvo rijder (ingetogen, degelijk?) en het beeld wat mensen hebben van een Golf bestuurder (geen uitleg nodig denk ik? :9).. en dan draag ik nog niet eens een pet. :D
Serieus? Dus een Golf dwingt een soort van respect af? Of in elk geval een soort van speciale behandeling? Apart hoor, wel grappig. De Golf 6 is wel waanzinnig mooi _O_
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 19:05:27 #113
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84903622
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 18:46 schreef Piles het volgende:

[..]

En op sommige plekken kan het ook gewoon makkelijk. Maar ja, milieugezeik en NIMBY ook altijd :')
Waar zijn ze laatst het laatst nou over eeens geworden? Doortrekken van de A4 bij Delft toch?
Dat hing ook al sinds de jaren 80 in de lucht...
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 18:50 schreef SinofEnvy het volgende:

[..]

C30. :)
Dat is geen heel grote, mijn 940 schuiven mensen wel voor op. Alleen als ik er met 140 achter hang heb ik geen karrenvrachten vermogenn over om er snel langs te schieten. :D :')
pi_84903739
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 19:05 schreef JJH het volgende:
Waar zijn ze laatst het laatst nou over eeens geworden? Doortrekken van de A4 bij Delft toch?
Dat hing ook al sinds de jaren 80 in de lucht...
A4 Midden-Delftland, en jaren 50 :')
http://nl.wikipedia.org/w(...)eel_Delft_-_Schiedam

Sterker nog, het talud ligt er al jaaaaren 8)7


Oeh, lees net ook dat Hoogvliet - Klaaswaal er ooit ook nog moet komen :o Antwerpen - Amsterdam in 1 weg _O_
pi_84903837
Bij ons zijn net weer 2 rotondes af, beginnen ze halverwege Augustus weer aan de volgende :')
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_84907119
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 18:52 schreef Purdey het volgende:

[..]

Serieus? Dus een Golf dwingt een soort van respect af? Of in elk geval een soort van speciale behandeling? Apart hoor, wel grappig. De Golf 6 is wel waanzinnig mooi _O_
Ik zou het niet zozeer "respect afdwingen" noemen...
  donderdag 5 augustus 2010 @ 20:57:23 #117
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84908799
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 19:11 schreef Sjoegerd het volgende:
Bij ons zijn net weer 2 rotondes af, beginnen ze halverwege Augustus weer aan de volgende :')
Get used to it.

Als ze hier op het ene punt in de stad een straat dicht hebben word 500m verder de volgende weer opengebroken... -O-
  donderdag 5 augustus 2010 @ 23:21:54 #118
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84916953
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 20:23 schreef SinofEnvy het volgende:

[..]

Ik zou het niet zozeer "respect afdwingen" noemen...
Je straalt gezag uit dan? Of automobilisten zijn gewoon een tikje angstig voor mensen in een golf..And I don't blame them ;)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 05:04:11 #119
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84925171
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 23:21 schreef Purdey het volgende:

[..]

Je straalt gezag uit dan? Of automobilisten zijn gewoon een tikje angstig voor mensen in een golf..And I don't blame them ;)
De manier waarop er over het algemeen door Golfjes gereden word. Net zoals BMW en Mercedes of een willekeurige andere dure auto. :Y

Ik had vanavond ook nog ff een dingetje. Op een zo goed als lege A28 was ik 2 of drie vrachtwagens aan het inhalen. Ze reden overigens niet dicht achter elkaar. Toen ik een metertje of 10, 15 achter de voorste was besloot die meneer opeens naar links te komen om een invoegende collega ruimte te geven. Ik en de bumperklevende auto achter moesten beide vol in de ankers om erger te voorkomen. Sommige mensen. :N
pi_84926034
Hoeveel betalen jullie eigenlijk aan wegenbelasting?
Too much is never enough!
pi_84926143
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 08:25 schreef The6thgate het volgende:
Hoeveel betalen jullie eigenlijk aan wegenbelasting?
Motorrijtuigenbelasting per kwartaal: ¤ 70,00
Motorrijtuigenbelasting per jaar: ¤ 268,00
Zeeland, 940 kg :)
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 08:37:36 #122
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84926189
quote:
Motorrijtuigenbelasting per kwartaal: ¤ 182,00
Motorrijtuigenbelasting per jaar: ¤ 716,00
OVerijssel, en de volvo weegt ruim 1350 kg.
;(


http://www.belastingdienst.nl/reken/motorrijtuigenbelasting/
Rekenhulpje. :)
pi_84926828
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 16:04 schreef SinofEnvy het volgende:
Ik rijd normaal in een Volvo, maar die is nu naar de garage omdat de navigatie kapot is. Toevallig is er net deze dagen (nu m'n auto naar de garage is) een Golf 6 TDI beschikbaar waar ik een aantal dagen in kan rijden, dus dat komt goed uit.

Het grappige is, als ik normaal met 140 ofzo over de snelweg ga op de linkerbaan, gaan mensen niet echt voor me aan de kant ofzo (wat op zich ook wel logisch is), maar als ik in die Golf rijd dan zie ik echt het gros van de mensen voor me aan de kant gaan :D Zo reed ik dus gister op de snelweg in de Golf, ik reed ongeveer 145 en een paar honderd meter voor me was iemand die met zo'n 130 links reed. Toen ik naderde zag je hem echt in een superklein gaatje tussen twee andere autos terug naar rechts gaan om mij erlangs te laten, daarna ging hij weer naar links. :D Vergelijkbare scenarios gebeurde auto na auto :9

Wel grappig om mee te maken. Het bevestigt denk ik het algemene beeld van de Volvo rijder (ingetogen, degelijk?) en het beeld wat mensen hebben van een Golf bestuurder (geen uitleg nodig denk ik? :9).. en dan draag ik nog niet eens een pet. :D
Haha lachen he. Ik merk dat ook wel hoor :Y

Ik kijk ook altijd heel boos + deze voorkant in hun spiegel maakt dat mensen aan de kant gaan :D



Ik draag alleen geen pet :P


quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 19:05 schreef JJH het volgende:

[..]

Waar zijn ze laatst het laatst nou over eeens geworden? Doortrekken van de A4 bij Delft toch?
Dat hing ook al sinds de jaren 80 in de lucht...
[..]

Jep... die eindigt zo:

Te gek voor woorden... En een paar kilometer verderop gaat ie weer verder :X Typisch dom poldergelul.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 09:43:27 #124
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84927403
Is die golf van jou kikoooooo? Mooi ding! ^O^
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_84927984
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 09:43 schreef Purdey het volgende:
Is die golf van jou kikoooooo? Mooi ding! ^O^
Jep. Dankje :)
pi_84928358
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 08:25 schreef The6thgate het volgende:
Hoeveel betalen jullie eigenlijk aan wegenbelasting?
194 euro, Noord Holland :'(


Mooie GTI Kikoooooo ^O^

Ik zou niet zeggen dat mensen sneller voor je opzij gaan in een Golf. Voor een GTI misschien wel, maar meestal zijn Golf-rijders gewoon opgefokte baasjes met een 1.4 of een 1.6 motortje. Je kunt dan wel opzij gaan, maar dan moet je daarna weer 2,5 km wachten voor ze weer een beetje op snelheid zijn :P

Wel is het zeker zo dat je met een dikkere auto sneller vrij baan krijgt. Als ik met de Coupe rijd gaan de meesten op zij, als ik een leen-Saxo van de garage heb, word ik door iedereen genegeerd.
pi_84928508
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 09:21 schreef kikoooooo het volgende:

Ik kijk ook altijd heel boos + deze voorkant in hun spiegel maakt dat mensen aan de kant gaan :D

[ afbeelding ]

Ik draag alleen geen pet :P
[..]
Denken dat je je medeweggebruikers angst aanjaagt met zo'n voorkant :')
Royal Sadness :Y
pi_84928509
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 10:14 schreef EMCioran het volgende:

[..]

194 euro, Noord Holland :'(


Mooie GTI Kikoooooo ^O^

Is geen GTI helaas :'( Is een GT Diesel.
pi_84928535
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 10:20 schreef Pluckie het volgende:

[..]

Denken dat je je medeweggebruikers angst aanjaagt met zo'n voorkant :')
Royal Sadness :Y
Niet angst hoor, dat zeg ik nergens, maar het is gewoon een feit dat mensen sneller aan de kant gaan dan in een 'normale' auto...
pi_84928880
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 23:21 schreef Purdey het volgende:

[..]

Je straalt gezag uit dan? Of automobilisten zijn gewoon een tikje angstig voor mensen in een golf..And I don't blame them ;)
Reed jij geen Golf met je lessen? Haha :p

Duitsland is leeeeuk, polen is leuker! Vooral dat eerste stuk voorbij de grens! Nu weer verder alleen ben ik niet in staat om te rijden dus het moet iemand anders maar doen haha, wel leuk feest gehad gister!
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 10:35:43 #131
98259 mstr
Een jonge God!
pi_84928909
Het verschilt echt wel, als ik in mijn 206 rijdt gaan mensen veel minder snel aan de kant dan dat ik met de Golf van m'n ouders eraan kom. :P
pi_84931483
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 08:25 schreef The6thgate het volgende:
Hoeveel betalen jullie eigenlijk aan wegenbelasting?
180 per kwartaal, citroen saxo (600 kg) in de Betuwe :)
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 11:54:45 #133
98259 mstr
Een jonge God!
pi_84931535
71 euro per kwartaal :)
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:03:44 #134
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84931862
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 10:34 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Reed jij geen Golf met je lessen? Haha :p

Duitsland is leeeeuk, polen is leuker! Vooral dat eerste stuk voorbij de grens! Nu weer verder alleen ben ik niet in staat om te rijden dus het moet iemand anders maar doen haha, wel leuk feest gehad gister!
Haha, ja ik reed in een golf ;) Sowieso zijn 8 van de 10 lesauto's hier golfjes :) En als het geen lesauto is, dan rijdt er wel een of ander onfris figuur in met z'n arm buitenboord..Een beetje zoals mijn instructeur normaal met z'n golf rijdt :')

Mooi dat je het naar je zin hebt trouwens! Waarom was je niet meer in staat om te rijden? Iets te veel bloed in je alcohol? ;)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_84931943
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 11:53 schreef Puala het volgende:

[..]

180 per kwartaal, citroen saxo (600 kg) in de Betuwe :)
Is een diesel hoop ik? :P
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:06:35 #136
98259 mstr
Een jonge God!
pi_84931961
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:03 schreef Purdey het volgende:

[..]

Haha, ja ik reed in een golf ;) Sowieso zijn 8 van de 10 lesauto's hier golfjes :) En als het geen lesauto is, dan rijdt er wel een of ander onfris figuur in met z'n arm buitenboord..Een beetje zoals mijn instructeur normaal met z'n golf rijdt :')

Mooi dat je het naar je zin hebt trouwens! Waarom was je niet meer in staat om te rijden? Iets te veel bloed in je alcohol? ;)
Teveel bloed in je alcohol? Gewelddadig feestje moet dat geweest zijn.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:08:32 #137
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84932022
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 10:35 schreef mstr het volgende:
Het verschilt echt wel, als ik in mijn 206 rijdt gaan mensen veel minder snel aan de kant dan dat ik met de Golf van m'n ouders eraan kom. :P
Eigenlijk is dat absurd :{ Waardoor zou dat komen? Serieus bedoel ik, want het is natuurlijk krankzinnig om je geïntimideerd te voelen door een type auto :{ Ik vind de auto van Kikoooooo prachtig, en zou er maar wat graag zelf een willen hebben, maar ik heb er verder geen machtsvertoon gevoel bij eigenlijk
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:13:53 #138
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84932173
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:06 schreef mstr het volgende:

[..]

Teveel bloed in je alcohol? Gewelddadig feestje moet dat geweest zijn.
Ken je die uitspraak niet? Even uitgezocht van wie het is: Het is het liedje 'Leo' van Ria Valk uit 1982 :)
Bij mij thuis werd het soms gebruikt als zinsspeling, maar het blijkt uit een liedje ;)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:15:15 #139
98259 mstr
Een jonge God!
pi_84932213
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:08 schreef Purdey het volgende:

[..]

Eigenlijk is dat absurd :{ Waardoor zou dat komen? Serieus bedoel ik, want het is natuurlijk krankzinnig om je geïntimideerd te voelen door een type auto :{ Ik vind de auto van Kikoooooo prachtig, en zou er maar wat graag zelf een willen hebben, maar ik heb er verder geen machtsvertoon gevoel bij eigenlijk
Het zal wel een beetje komen doordat je in een Golf als sneller hard rijdt dan in een 206, dus als iemand je aan ziet komen in zijn of haar spiegels zijn ze dan eerder geneigd om aan de kant te gaan. :P
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:15:37 #140
98259 mstr
Een jonge God!
pi_84932228
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:13 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ken je die uitspraak niet? Even uitgezocht van wie het is: Het is het liedje 'Leo' van Ria Valk uit 1982 :)
Bij mij thuis werd het soms gebruikt als zinsspeling, maar het blijkt uit een liedje ;)
Maar ik 1982 was ik nog in de verrekijker van m'n vader.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:16:49 #141
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84932272
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:15 schreef mstr het volgende:

[..]

Maar ik 1982 was ik nog in de verrekijker van m'n vader.
Ik ook hoor, bouwjaar '87 ;)
Ik las het een jaartje of twee geleden in 'Komt een vrouw bij de dokter.' van Kluun :)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_84932907
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:05 schreef EMCioran het volgende:

[..]

Is een diesel hoop ik? :P
Klopt. Was ik vergeten te zeggen :@
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:35:55 #143
98259 mstr
Een jonge God!
pi_84933017
Ik ga zo even een litertje olie halen en een sierdopje voor m'n velg bij de dealer.
pi_84933264
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:08 schreef Purdey het volgende:

[..]

Eigenlijk is dat absurd :{ Waardoor zou dat komen? Serieus bedoel ik, want het is natuurlijk krankzinnig om je geïntimideerd te voelen door een type auto :{ Ik vind de auto van Kikoooooo prachtig, en zou er maar wat graag zelf een willen hebben, maar ik heb er verder geen machtsvertoon gevoel bij eigenlijk
Moet je eens in een Yaris gaan rijden, word je aan alle kanten voorbij gescheurd en ze hangen meer aan je bumper. Maar dat kan ook aan de rijstijl van m'n zus liggen :P
Tap tap tap
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:50:16 #145
98259 mstr
Een jonge God!
pi_84933588
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:42 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Moet je eens in een Yaris gaan rijden, word je aan alle kanten voorbij gescheurd en ze hangen meer aan je bumper. Maar dat kan ook aan de rijstijl van m'n zus liggen :P
Zullen we het houden op een combinatie van? :')
pi_84933608
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:50 schreef mstr het volgende:

[..]

Zullen we het houden op een combinatie van? :')
Als ze op vakantie is zal ik het misschien eens proberen :P
Tap tap tap
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:51:34 #147
98259 mstr
Een jonge God!
pi_84933646
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:50 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Als ze op vakantie is zal ik het misschien eens proberen :P
Al heb ik de nijging ook meer om bijvoorbeeld een Yaris, Aygo etc. in te halen in plaats van een Volvo. :P
pi_84933696
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:51 schreef mstr het volgende:

[..]

Al heb ik de nijging ook meer om bijvoorbeeld een Yaris, Aygo etc. in te halen in plaats van een Volvo. :P
Jammer dat ik niet in de Audi mag rijden, was een mooi onderzoekje geweest :P
Tap tap tap
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:57:40 #149
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84933851
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:53 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Jammer dat ik niet in de Audi mag rijden, was een mooi onderzoekje geweest :P
Dat kun je de Audi niet aandoen ;)
Zijn wel heel mooi ook, Audi's O+
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 13:12:19 #150
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_84934361
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:35 schreef mstr het volgende:
Ik ga zo even een litertje olie halen en een sierdopje voor m'n velg bij de dealer.
Sierdopje?
pi_84934773
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 08:25 schreef The6thgate het volgende:
Hoeveel betalen jullie eigenlijk aan wegenbelasting?
45 euro per kwartaal :9.. Net iets boven de 700 kg weegt mijn auto :D

En ik ga echt niet sneller aan de kant voor een Golf dan voor een andere auto. Ik ga naar rechts als ik klaar ben met inhalen :)
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_84935007
Ik betaalde laatst 56 euro maar volgens die berekening zou ik 71 moeten betalen ofzo. Nja zal wel :')
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 14:05:45 #153
98259 mstr
Een jonge God!
pi_84936728
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 13:12 schreef jacobras het volgende:

[..]

Sierdopje?
Ja, die 4 die je ziet zitten, die zitten over m'n wielbouten heen. :)
Was er eentje verloren op de snelweg ofzo :')
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 14:06:55 #154
98259 mstr
Een jonge God!
pi_84936770
Wat ook vrij krom is:
één sierdopje: ¤ 3,50
één liter olie: ¤ 8,60
:')
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 14:43:51 #155
98259 mstr
Een jonge God!
pi_84938429
Heb me gisteren weer eens uitgesloofd. :D

  vrijdag 6 augustus 2010 @ 15:30:33 #156
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_84940444
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 14:43 schreef mstr het volgende:
Heb me gisteren weer eens uitgesloofd. :D
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Netjes schoon! *O*


Ik geloof dat mijn wieldoppen ofzo los zitten. Het maakt iig een rammelend geluid bij het wegrijden. Hoe zet ik alles weer vast? :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_84940627
Bij mij rammelt ook iets (aan m'n auto :6 ), maar ik ben er nog niet achter wat :')
pi_84940827
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 09:21 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Haha lachen he. Ik merk dat ook wel hoor :Y

Ik kijk ook altijd heel boos + deze voorkant in hun spiegel maakt dat mensen aan de kant gaan :D

[ afbeelding ]

Ik draag alleen geen pet :P
[..]

Jep... die eindigt zo: [ afbeelding ]

Te gek voor woorden... En een paar kilometer verderop gaat ie weer verder :X Typisch dom poldergelul.

Dan denk ik altijd "Daar heb je weer zo'n 1.9 TDI'tje met GTI stickert"

Daarna laat ik altijd eens even goed deze zien en kan ik er weer langs *)
pi_84941177
Zijn we nou collectief aan het vergeten dat autorijden ook een sociaal gebeuren is?
Leven en laten leven en rekening houden met elkaar.
pi_84941240
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 15:47 schreef vannelle het volgende:
Zijn we nou collectief aan het vergeten dat autorijden ook een sociaal gebeuren is?
Leven en laten leven en rekening houden met elkaar.
Helaas vergeten veel mensen dat ja ;(
Ik probeer altijd vrolijk en vriendelijk op de weg te zijn. Hou je er zelf ook plezier in :P Maar soms valt het niet mee :@
pi_84941464
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 15:47 schreef vannelle het volgende:
Zijn we nou collectief aan het vergeten dat autorijden ook een sociaal gebeuren is?
Leven en laten leven en rekening houden met elkaar.
Nee, Optiefen zodat ik de cruise op 160 kan houden. Ik betaal meer wegenbelasting dan jou dus ik heb ook meer recht op de weg....

Grapje.. :s)


Niet :6
pi_84941915
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 15:49 schreef Piles het volgende:

[..]

Helaas vergeten veel mensen dat ja ;(
Ik probeer altijd vrolijk en vriendelijk op de weg te zijn. Hou je er zelf ook plezier in :P Maar soms valt het niet mee :@
Zie bijvoorbeeld de reactie onder de jouwe, dat zijn de lijertjes die het verpesten.
Niet alleen verpesten trouwens, met zo'n instelling wordt het nog gevaarlijk ook.

En dat soort mensen maakt het "ons" moeilijk om vrolijk en vriendelijk te blijven, ik snap dat het af en toe moeilijk is. Heb ik zelf ook last van als ik geconfronteerd word met een aso.
Soms heb ik echt de neiging om iemand uit de auto te halen en te vragen waar ie in godsnaam mee bezig is.
pi_84942003
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 15:55 schreef B4llistic het volgende:

[..]

Nee, Optiefen zodat ik de cruise op 160 kan houden. Ik betaal meer wegenbelasting dan jou dus ik heb ook meer recht op de weg....

Grapje.. :s)


Niet :6
Ik quote em maar even voor je gaat editten.
Als je nou dat allerlaatste had weggelaten was het een leuke reactie geweest, nu ben je in mijn ogen een aso op de weg.
pi_84942497
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:06 schreef vannelle het volgende:
Soms heb ik echt de neiging om iemand uit de auto te halen en te vragen waar ie in godsnaam mee bezig is.
Zo'n idioot had ik een paar weken geleden aan m'n portier staan :') Die wilde met z'n gepimpte Seat Ibiza ( :') ) mij inhalen op een polderweg waar veel fietsers rijden, met dichte mist, terwijl ik al boven de maximumsnelheid reed. Ik blokte 'm een tijd, maar liet m op een recht stuk toch voorbij. Stopt hij om verhaal te halen 8)7
pi_84942650
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:20 schreef Piles het volgende:

[..]

Zo'n idioot had ik een paar weken geleden aan m'n portier staan :') Die wilde met z'n gepimpte Seat Ibiza ( :') ) mij inhalen op een polderweg waar veel fietsers rijden, met dichte mist, terwijl ik al boven de maximumsnelheid reed. Ik blokte 'm een tijd, maar liet m op een recht stuk toch voorbij. Stopt hij om verhaal te halen 8)7
Wie ben jij om te bepalen of hij er wel of niet lang kan/mag gaan?
Is dat niet iets zoals het recht in eigen hand nemen? volgens mij mag dat, in de ene situatie helaas, in de andere gelukkig, niet in Nederland
pi_84942729
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:23 schreef B4llistic het volgende:

[..]

Wie ben jij om te bepalen of hij er wel of niet lang kan/mag gaan?
Ja, dat was ook niet terecht, maar op dat moment vond ik gewoon zo dom en gevaarlijk :{

Maar als je dan ook agressief uit je auto komt, dan blijkt dat ik gelijk had :')
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 16:26:06 #167
98259 mstr
Een jonge God!
pi_84942757
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 15:30 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Netjes schoon! *O*


Ik geloof dat mijn wieldoppen ofzo los zitten. Het maakt iig een rammelend geluid bij het wegrijden. Hoe zet ik alles weer vast? :P
Trap er tegenaan geven.
Of even paar klappen geven rondom aan de rand. :)
pi_84942780
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:20 schreef Piles het volgende:

[..]

Zo'n idioot had ik een paar weken geleden aan m'n portier staan :') Die wilde met z'n gepimpte Seat Ibiza ( :') ) mij inhalen op een polderweg waar veel fietsers rijden, met dichte mist, terwijl ik al boven de maximumsnelheid reed. Ik blokte 'm een tijd, maar liet m op een recht stuk toch voorbij. Stopt hij om verhaal te halen 8)7
Dan had hij ws. toch niet al te veel haast, hij had ineens tijd om te stoppen. :)

Maar ik bedoelde het dus de andere kant op, niet als aso een normale chauffeur vragen waar ie mee bezig is maar juist de aso vragen of die beseft wat ie aan het doen is.
In jouw geval zal hij trouwens dat blokken als aso hebben gezien......
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 16:27:27 #169
98259 mstr
Een jonge God!
pi_84942803
B4llistic, je klinkt bijna als Turquaz :')
pi_84942832
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:09 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik quote em maar even voor je gaat editten.
Als je nou dat allerlaatste had weggelaten was het een leuke reactie geweest, nu ben je in mijn ogen een aso op de weg.
Tja, Blijft een lastig verhaal he wie de aso is.
Ik die met 160 aan kom rijden of jij die hem met 110 naar de linkerbaan gooit op dat moment.

Om even de oosterburen als voorbeeld te nemen ben ik toch echt niet te aso. De meeste nederlanders kunnen niet rijden maar beweren van wel onder het mom van "Veiligheid"
pi_84942851
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:26 schreef vannelle het volgende:
Dan had hij ws. toch niet al te veel haast, hij had ineens tijd om te stoppen. :)
Nee, hij reed ook iets van 75-80 mij voorbij, terwijl ik 70 reed :?
quote:
Maar ik bedoelde het dus de andere kant op, niet als aso een normale chauffeur vragen waar ie mee bezig is maar juist de aso vragen of die beseft wat ie aan het doen is.
In jouw geval zal hij trouwens dat blokken als aso hebben gezien......
Ja, dat snapte ik :)
pi_84942900
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:27 schreef mstr het volgende:
B4llistic, je klinkt bijna als Turquaz :')
Whehe :')

Altijd wel leuk, dat 90% van de automobilisten vindt dat ze beter dan gemiddeld rijden :D
(nee, dat kan heulemaal niet) :P

Nee, maar ik écht
pi_84942919
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 15:39 schreef B4llistic het volgende:

[..]

Dan denk ik altijd "Daar heb je weer zo'n 1.9 TDI'tje met GTI stickert"

Daarna laat ik altijd eens even goed deze zien en kan ik er weer langs *)
[ afbeelding ]
Ik laat altijd iedereen er langs :)

Is een 2.0 170pk trouwens :)
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 16:30:40 #174
98259 mstr
Een jonge God!
pi_84942968
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:29 schreef Piles het volgende:

[..]

Whehe :')

Altijd wel leuk, dat 90% van de automobilisten vindt dat ze beter dan gemiddeld rijden :D
(nee, dat kan heulemaal niet) :P

Nee, maar ik écht
En vaak zijn dat mensen die ook roepen: Ja, ik rij meer dan 50.000 km per jaar!
:')
pi_84943041
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:30 schreef mstr het volgende:

[..]

En vaak zijn dat mensen die ook roepen: Ja, ik rij meer dan 50.000 km per jaar!
:')
Jah, idd _O-
pi_84943188
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:30 schreef mstr het volgende:

[..]

En vaak zijn dat mensen die ook roepen: Ja, ik rij meer dan 50.000 km per jaar!
:')
Dat zijn vaak de ergste :')
pi_84943204
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:27 schreef mstr het volgende:
B4llistic, je klinkt bijna als Turquaz :')
Ken hem niet, maar blijkbaar heeft iedereen er weer een andere kijk op. Ik vind rijden in Nederland uitermate klote door het enorme getreuzel van de gemiddelde automobilist. Elke keer dat ik naar het buitenland ga word dit weer bevestigt gezien de meeste daar wel doorrijden en hem niet zonder te kijken naar de linkerbaan gooien.

Mijn ergernissen zijn toch wel

Stug 20km/u langzamer als de maximum snelheid rijden
Net als ik aan kom rijden hem naar de linker baan gooien (en dan kom ik echt niet altijd heel hard aanrijden, 140)
Met 5km verschil inhalen
Mensen die mensen dat ze alleen hun knipperlicht aan hoeven te doen en dan ze daarna alle recht en ruimte hebben om hem naar links te gooien.


Ik rij 70k+ per jaar dus ik ben helemaal geweldig :')
Nee maar ff ale gekheid op een stokje door zoveel kilometers maak ik wel gekke dingen mee. Weet je welke erg zijn? mensen die 1000km per jaar rijden en een grote mond hebben over hoe je wel niet moet rijden (zie bovenstaande posts wss )
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 16:35:31 #178
98259 mstr
Een jonge God!
pi_84943261
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:34 schreef B4llistic het volgende:

[..]

Ken hem niet, maar blijkbaar heeft iedereen er weer een andere kijk op. Ik vind rijden in Nederland uitermate klote door het enorme getreuzel van de gemiddelde automobilist. Elke keer dat ik naar het buitenland ga word dit weer bevestigt gezien de meeste daar wel doorrijden en hem niet zonder te kijken naar de linkerbaan gooien.

Mijn ergernissen zijn toch wel

Stug 20km/u langzamer als de maximum snelheid rijden
Net als ik aan kom rijden hem naar de linker baan gooien (en dan kom ik echt niet altijd heel hard aanrijden, 140)
Met 5km verschil inhalen
Mensen die mensen dat ze alleen hun knipperlicht aan hoeven te doen en dan ze daarna alle recht en ruimte hebben om hem naar links te gooien.
Weet je hoe dat komt dat mensen hier 'treuzelen'?
Doordat als je hier 10 km/u te hard rijdt, je een bekeuring krijgt.
Dan gaan mensen netjes precies de snelheid rijden die gereden mag worden.

En jij rijdt te hard (140), daar houden veel mensen geen rekening mee en denken er nog voor te kunnen.
Zowel fout van hen als van jou. ;)
pi_84943373
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:28 schreef B4llistic het volgende:

[..]

Tja, Blijft een lastig verhaal he wie de aso is.
Ik die met 160 aan kom rijden of jij die hem met 110 naar de linkerbaan gooit op dat moment.

Om even de oosterburen als voorbeeld te nemen ben ik toch echt niet te aso. De meeste nederlanders kunnen niet rijden maar beweren van wel onder het mom van "Veiligheid"
Daar ging het niet om. In jouw voorbeeld zou ik de aso zijn omdat ik niet spiegel of/en geen rekening houdt met het overig verkeer.
Waar het wel om ging is dat je beweert mensen te intimideren met het front van je auto of ze zo te benaderen dat je ze in feite aan de kant drukt.
En dat is aso.
pi_84943454
Net op de sloop naast een 740 en 940 gestaan.. Damn wat zijn ze gaaf O+ ( en groot :@ )
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_84943511
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:37 schreef vannelle het volgende:

[..]

Daar ging het niet om. In jouw voorbeeld zou ik de aso zijn omdat ik niet spiegel of/en geen rekening houdt met het overig verkeer.
Waar het wel om ging is dat je beweert mensen te intimideren met het front van je auto of ze zo te benaderen dat je ze in feite aan de kant drukt.
En dat is aso.
Denk je nou echt dat ik zo rij? als ik 160 rij en ik zie verderop dat het niet harder als 120 gaat dan laat ik hem gewoon uitrollen hoor. Wat denk je dat banden,remmen en remschijven kosten :P
Gedrag dat jij beschrijft komt pas naar voren wanneer iemand zonder te kijken zijn auto voor de mijne gooit.
pi_84943584
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:34 schreef B4llistic het volgende:


Mijn ergernissen zijn toch wel

Stug 20km/u langzamer als de maximum snelheid rijden
Net als ik aan kom rijden hem naar de linker baan gooien (en dan kom ik echt niet altijd heel hard aanrijden, 140)
Met 5km verschil inhalen
Mensen die mensen dat ze alleen hun knipperlicht aan hoeven te doen en dan ze daarna alle recht en ruimte hebben om hem naar links te gooien.


Ik rij 70k+ per jaar dus ik ben helemaal geweldig :')
Nee maar ff ale gekheid op een stokje door zoveel kilometers maak ik wel gekke dingen mee. Weet je welke erg zijn? mensen die 1000km per jaar rijden en een grote mond hebben over hoe je wel niet moet rijden (zie bovenstaande posts wss )
Maar hier ben ik het wel mee eens.
Als toevoeging:
Mensen die veel te laat richting aangeven. Ik zie echt wel wat je aan het doen bent, nu hoeft het niet meer. Laat zien wat je van PLAN bent te gaan doen.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 16:41:48 #183
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84943615
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:38 schreef Sjoegerd het volgende:
Net op de sloop naast een 740 en 940 gestaan.. Damn wat zijn ze gaaf O+ ( en groot :@ )
Vooral groot. :Y
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:34 schreef B4llistic het volgende:

[..]

Ken hem niet, maar blijkbaar heeft iedereen er weer een andere kijk op. Ik vind rijden in Nederland uitermate klote door het enorme getreuzel van de gemiddelde automobilist. Elke keer dat ik naar het buitenland ga word dit weer bevestigt gezien de meeste daar wel doorrijden en hem niet zonder te kijken naar de linkerbaan gooien.

Mijn ergernissen zijn toch wel

Stug 20km/u langzamer als de maximum snelheid rijden
Net als ik aan kom rijden hem naar de linker baan gooien (en dan kom ik echt niet altijd heel hard aanrijden, 140)
Met 5km verschil inhalen
Mensen die mensen dat ze alleen hun knipperlicht aan hoeven te doen en dan ze daarna alle recht en ruimte hebben om hem naar links te gooien.


Ik rij 70k+ per jaar dus ik ben helemaal geweldig :')
Nee maar ff ale gekheid op een stokje door zoveel kilometers maak ik wel gekke dingen mee. Weet je welke erg zijn? mensen die 1000km per jaar rijden en een grote mond hebben over hoe je wel niet moet rijden (zie bovenstaande posts wss )
Fijn dat je ons allemaal over een kam scheert. Ik rijd meer dan jou per jaar en kan me in geen enkel punt vinden. (Oké dan, op het zonder kijken naar links gooien na dan.)
pi_84943623
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:35 schreef mstr het volgende:

[..]

Weet je hoe dat komt dat mensen hier 'treuzelen'?
Doordat als je hier 10 km/u te hard rijdt, je een bekeuring krijgt.
Dan gaan mensen netjes precies de snelheid rijden die gereden mag worden.

En jij rijdt te hard (140), daar houden veel mensen geen rekening mee en denken er nog voor te kunnen.
Zowel fout van hen als van jou. ;)
Naja, bij 160+ ben ik het met je eens maar 140 mag toch echt wel rekening mee gehouden worden.
pi_84943744
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:39 schreef B4llistic het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat ik zo rij? als ik 160 rij en ik zie verderop dat het niet harder als 120 gaat dan laat ik hem gewoon uitrollen hoor. Wat denk je dat banden,remmen en remschijven kosten :P
Gedrag dat jij beschrijft komt pas naar voren wanneer iemand zonder te kijken zijn auto voor de mijne gooit.
Ik kom op deze gedachte adhv een vorige post van je.
Als je dat niet bedoelt zul je toch echt wat duidelijker moeten zijn om misverstanden te voorkomen.

quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 15:39 schreef B4llistic het volgende:

[..]


Daarna laat ik altijd eens even goed deze zien en kan ik er weer langs *)
[ afbeelding ]
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 16:44:37 #186
98259 mstr
Een jonge God!
pi_84943754
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:42 schreef B4llistic het volgende:

[..]

Naja, bij 160+ ben ik het met je eens maar 140 mag toch echt wel rekening mee gehouden worden.
Je denkt toch niet dat de gemiddelde automobilist 2x in z'n spiegel kijkt om te kijken hoe hard de auto schuin achter hem rijdt? :')
Die kijken: RUIMTE! En gooien 't stuur om zonder een tweede keer te kijken.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 16:47:08 #187
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_84943880
Ik druk altijd van die lelijke franse auto's van de weg })

Op elke fokker past een bril.
pi_84944148
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:44 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik kom op deze gedachte adhv een vorige post van je.
Als je dat niet bedoelt zul je toch echt wat duidelijker moeten zijn om misverstanden te voorkomen.
[..]


Alleen bij tof doende golf petjesfiguren :9
pi_84946235
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:52 schreef B4llistic het volgende:

[..]

Alleen bij tof doende golf petjesfiguren :9
:') Ik neem aan dat je op mij doelt. Tof hoor. Het enige dat ik zei was dat ik inderdaad kon merken dat mensen voor me aan de kant gaan, door de voorkant van mn auto.
pi_84946259
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 09:21 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Haha lachen he. Ik merk dat ook wel hoor :Y

Ik kijk ook altijd heel boos + deze voorkant in hun spiegel maakt dat mensen aan de kant gaan :D

[ afbeelding ]

Ik draag alleen geen pet :P
Ik draag ook geen pet, zoals ik al zei. De Golf waar ik (nu ff) in rijd is een entreciet grijze, 2.0 TDI.

Wel een leuk voordeel van dat je ouders een eigen bedrijf met werknemers hebben die veel moeten reizen, er staan nu 5 autos bij ons voor de deur... Naast de Golf (die maandag weer weggaat), staat er nu ook nog een Volvo S60 van bijna 4 jaar oud bij ons voor de deur waar ik nu 3 weken in mag rijden (om maar even af te wisselen van m'n C30 :)).

quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:08 schreef Purdey het volgende:

[..]

Eigenlijk is dat absurd :{ Waardoor zou dat komen? Serieus bedoel ik, want het is natuurlijk krankzinnig om je geïntimideerd te voelen door een type auto :{ Ik vind de auto van Kikoooooo prachtig, en zou er maar wat graag zelf een willen hebben, maar ik heb er verder geen machtsvertoon gevoel bij eigenlijk
Zoals al is gezegd, veel Golf bestuurders (meestal dan een Golf 4 ofzo) zijn opgefokte jochies. Petje op, achteruit gezakt in de stoel met één arm recht vooruit op het stuur, en dan aggresief rijden. Dat beeld is denk ik wel aardig gevestigd (afgezien van het feit dat het natuurlijk lang niet altijd zo is) en als je dan met een lekker vaartje op de snelweg op iemand af komt rijden, gaan ze (vaker) aan de kant.

Zelf blijf ik gerust links rijden, maar er zijn genoeg mensen die het slecht trekken om een Golf achter zich te hebben kennelijk :P.
pi_84946792
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:44 schreef mstr het volgende:

[..]

Je denkt toch niet dat de gemiddelde automobilist 2x in z'n spiegel kijkt om te kijken hoe hard de auto schuin achter hem rijdt? :')
Die kijken: RUIMTE! En gooien 't stuur om zonder een tweede keer te kijken.
Je moet ook wel als je ergens langs wilt.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_84946961
Hmm ben alweer bijna aan het laatste kwart van m'n tank toe en er staat nog maar 283 km op sinds de laatste tankbeurt :')
Too much is never enough!
pi_84947018
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 17:54 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Je moet ook wel als je ergens langs wilt.
Langs het ziekenhuis na zo'n actie bedoel je?
pi_84947026
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 17:59 schreef The6thgate het volgende:
Hmm ben alweer bijna aan het laatste kwart van m'n tank toe en er staat nog maar 283 km op sinds de laatste tankbeurt :')
Doe je iets niet goed :').. Ik ben met +/- 330 km net over de helft als ik het goed heb onthouden.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 18:37:49 #195
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_84948212
Net terug van het benzinestation, voor het eerst getankt :P. Auto netjes even ergens geparkeerd toen ik klaar was met tanken. Sta je daar met zo'n tankpas, heb ik een verkeerde pincode meegekregen van m'n vader... :@ Altijd leuk als je in een winkel staat, kon ik 'm bellen }:|.

Terug naar huus netjes geparkeerd dacht ik, stap ik uit en zie ik pas dat de auto nog makkelijk een meter naar achteren had gekund. Ach, volgende keer beter ;).
pi_84948303
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 18:37 schreef jacobras het volgende:
Net terug van het benzinestation, voor het eerst getankt :P. Auto netjes even ergens geparkeerd toen ik klaar was met tanken. Sta je daar met zo'n tankpas, heb ik een verkeerde pincode meegekregen van m'n vader... :@ Altijd leuk als je in een winkel staat, kon ik 'm bellen }:|.
Huh, met tankpas en dan nog naar binnen moeten :?
Is er geen automaat?
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 18:48:41 #197
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_84948574
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 18:40 schreef Piles het volgende:

[..]

Huh, met tankpas en dan nog naar binnen moeten :?
Is er geen automaat?
Weet ik niet, ik doe dit ook maar voor 't eerst ;). Ik denk dat het alleen binnen kan, de tankpas werd aan de zijkant van een beeldscherm gelezen.

Valt me trouwens op dat mijn ouders steeds zachter gaan praten als ze het hebben over de auto, omdat ze weten dat ik anders wil rijden :Y).
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 18:49:35 #198
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84948613
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 18:40 schreef Piles het volgende:

[..]

Huh, met tankpas en dan nog naar binnen moeten :?
Is er geen automaat?
Bij veel bemande pompen mag je gewoon naar binnen om te 'betalen' met je tankpas.
pi_84949032
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 18:49 schreef JJH het volgende:

[..]

Bij veel bemande pompen mag je gewoon naar binnen om te 'betalen' met je tankpas.
Blij dat ik altijd onbemand tank dan :P
pi_84951167
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 18:59 schreef Piles het volgende:

[..]

Blij dat ik altijd onbemand tank dan :P
Ik niet. Shell zegels :9
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 22:54:02 #201
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_84958563
Zo, terug van ruim 2 uur rondrijden (nuttig :P). Moest ergens m'n vader ophalen. Had daar geparkeerd in zo'n doodlopende straat, en moest het hele stuk achteruit rijden om weg te komen zonder auto's te raken. Aan het einde draaide ik te vroeg in, dus kwam ik over zo'n parkeervak. Had alleen niet door dat de rand daarvan een opstaande stoep was, dat hobbelde tot ergernis van m'n vader :P. Zou ik wegrijden, kwam ik natuurlijk nog net 2x over die stoep heen :X...
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 02:10:37 #202
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84965254
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 19:52 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ik niet. Shell zegels :9
Ik ook niet. Esso Tijgerpunten. :D
pi_84965290
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 02:10 schreef JJH het volgende:

[..]

Ik ook niet. Esso Tijgerpunten. :D
Dat is tenminste nog een pasje. Ik zit elke maand een kilometer van die zegels in te likken :r
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 02:34:17 #204
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84965609
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 02:12 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Dat is tenminste nog een pasje. Ik zit elke maand een kilometer van die zegels in te likken :r
En die zegels gaan hard. :Y
pi_84967518
Zo, gisteren een ritje van 10u met de auto gedaan.
Eerst naar Hermeskeil in Duitsland, dan naar een modelspoorwinkel in Strassen (Luxemburg), waar de reis een deeltje over de binnenwegen liep omdat er net een ongeval was gebeurd. Daar hebben we toch een goeie 10 kilometer voor niets kunnen rijden: een paar kilometer lekker bergaf dus de batterij van de Prius was al goed vol, de motor sprong zelfs bij als luchtrem. Dan zo goed als vlak, dus konden we weer de hele tijd elektrisch rijden.

Van de winkel in Strassen zijn we verder gereden naar Ciney in België, deels via de binnenwegen omdat ik het op de autostrade te druk vond. Eerste rijstrook ging met moeite vooruit (90), tweede vak waren ze aan het vliegen. In Ciney zijn we de spoorlijn gaan verkennen omdat daar volgende week 5 (!) stoomlocs rijden, dus je moet wel zo een beetje de fotopunten weten dan.
Vanaf daar zijn we dan terug naar huis gereden. Alles samen zou het een trip van 800 km moeten zijn (ik ben vergeten te kijken op de teller :@ )
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 13:37:24 #206
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_84972839
quote:
Zo, gisteren een ritje van 10u met de auto gedaan.
Eerst naar Hermeskeil in Duitsland, dan naar een modelspoorwinkel in Strassen (Luxemburg), waar de reis een deeltje over de binnenwegen liep omdat er net een ongeval was gebeurd. Daar hebben we toch een goeie 10 kilometer voor niets kunnen rijden: een paar kilometer lekker bergaf dus de batterij van de Prius was al goed vol, de motor sprong zelfs bij als luchtrem.
Zo, lange rit! Had je de Prius bij dat stuk bergaf in de D- of B-stand staan?

quote:
Dan zo goed als vlak, dus konden we weer de hele tijd elektrisch rijden.
Half-elektrisch hé ;). Helemaal elektrisch kan de nieuwste Prius volgens het boekje maximaal 1 km. rijden @ een snelheid 40 km/h. ;).
pi_84974493
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 13:37 schreef jacobras het volgende:

Zo, lange rit! Had je de Prius bij dat stuk bergaf in de D- of B-stand staan?
Bergaf stond hij natuurlijk in B, anders wordt de motor niet gebruikt als rem toch?

quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 13:37 schreef jacobras het volgende:

Half-elektrisch hé ;). Helemaal elektrisch kan de nieuwste Prius volgens het boekje maximaal 1 km. rijden @ een snelheid 40 km/h. ;).
'Volgens het boekje'
Test het maar eens uit, met een opgeladen batterij kom je echt wel ver hoor!
Ik reed in EV tot ongeveer 45 km/h, dan zette ik EV uit en gaf ik 'gas' tot net voor het middelste streepje, dan rij je nog steeds elektrisch.
En die 1 km is wel een understatement, je kan gerust veel langer elektrisch rijden hoor!
Ik denk dat we toch zo'n zestal km elektrisch hebben gereden, op 2 blokjes van de batterij...
Enkele keren afremmen enzo, lichtjes bergaf, die dingen hebben allemaal een grote invloed.

En je kan elektrisch tot 35 km/h met koude motor en tot 50 km/h met 'warme' motor, wel in EV stand.
Je moet eens proberen normaal optrekken tot 60 km/h en dan tot 70 km/h gewoon elektrisch rijden, dus zorgen dat je energy meter niet voorbij het middelste streepje komt...

[ Bericht 0% gewijzigd door trainfreak op 07-08-2010 15:15:40 ]
pi_84975376
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 14:34 schreef trainfreak het volgende:

[..]

Bergaf stond hij natuurlijk in B, anders wordt de motor niet gebruikt als rem toch?
[..]

'Volgens het boekje'
Test het maar eens uit, met een opgeladen batterij kom je echt wel ver hoor!
Ik reed in EV tot ongeveer 45 per uur, dan zette ik EV uit en gaf ik 'gas' tot net voor het middelste streepje, dan rij je nog steeds elektrisch.
En die 1 km is wel een understatement, je kan gerust veel langer elektrisch rijden hoor!
Ik denk dat we toch zo'n zestal km elektrisch hebben gereden, op 2 blokjes van de batterij...
Enkele keren afremmen enzo, lichtjes bergaf, die dingen hebben allemaal een grote invloed.

En je kan elektrisch tot 35 km/h met koude motor en tot 50 met 'warme' motor, wel in EV stand.
Je moet eens proberen normaal optrekken tot 60 km/h en dan tot 70 gewoon elektrisch rijden, dus zorgen dat je energy meter niet voorbij het middenste streepje komt...
Zou je zo vriendelijk willen zijn je post te editten en fatsoenlijke snelheden weer te geven?
Thanks! ^O^
pi_84975709
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 15:02 schreef vannelle het volgende:

[..]

Zou je zo vriendelijk willen zijn je post te editten en fatsoenlijke snelheden weer te geven?
Thanks! ^O^
Leest het zo ongemakkelijk? ;)
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 15:24:57 #210
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_84975940
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 14:34 schreef trainfreak het volgende:

[..]

Bergaf stond hij natuurlijk in B, anders wordt de motor niet gebruikt als rem toch?
[..]
Klopt. Ik snap dat alleen niet helemaal, waarom wil je op de motor remmen, je kan toch ook het gaspedaal wat loslaten? :@

quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 14:34 schreef trainfreak het volgende:
En je kan elektrisch tot 35 km/h met koude motor en tot 50 km/h met 'warme' motor, wel in EV stand.
Je moet eens proberen normaal optrekken tot 60 km/h en dan tot 70 km/h gewoon elektrisch rijden, dus zorgen dat je energy meter niet voorbij het middelste streepje komt...
Hm, volgende week maar eens uitproberen! :)

quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 15:02 schreef vannelle het volgende:
Zou je zo vriendelijk willen zijn je post te editten en fatsoenlijke snelheden weer te geven?
Thanks! ^O^
Wat bedoel je?
pi_84975975
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 15:24 schreef jacobras het volgende:
Klopt. Ik snap dat alleen niet helemaal, waarom wil je op de motor remmen, je kan toch ook het gaspedaal wat loslaten? :@
Dan heb je niet helemaal door wat op de motor remmen is denk ik :P
En nee, ik ga het niet uitleggen :P
pi_84976159
Ik heb de eerste drie maanden dit jaar 11.000 km gereden :@
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_84976232
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 15:16 schreef trainfreak het volgende:

[..]

Leest het zo ongemakkelijk? ;)
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 15:24 schreef jacobras het volgende:


Wat bedoel je?
Omdat ik de genoemde snelheden nogal laag vind, kun je zelf wel minder snel gaan rijden ivm milieu en zo maar daardoor zitten er 300 auto's achter je onnodig benzine te verbranden omdat j de boel ophoudt met je Prius.
Graag geen serieuze reactie, deze post is ook niet serieus maar sarcastisch. ;)
pi_84977734
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 15:37 schreef vannelle het volgende:

[..]


[..]

Omdat ik de genoemde snelheden nogal laag vind, kun je zelf wel minder snel gaan rijden ivm milieu en zo maar daardoor zitten er 300 auto's achter je onnodig benzine te verbranden omdat j de boel ophoudt met je Prius.
Graag geen serieuze reactie, deze post is ook niet serieus maar sarcastisch. ;)
Ik begrijp je standpunt wel hoor. Maar je weet niet hoe iemand rijdt ;)
Daarnet had ik nog even een stoplichtsprint gemaakt: Prius vs Mercedes (was wel een schakelbak), Prius gewonnen ... (0-100 km/h op de teller)
pi_84977801
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 15:26 schreef Piles het volgende:

[..]

Dan heb je niet helemaal door wat op de motor remmen is denk ik :P
En nee, ik ga het niet uitleggen :P
Ik snap het zelf ook niet eerlijk gezegd...

Maar als je de Prius in zijn B zet remt hij harder en directer dan in D.
Je kan natuurlijk ook altijd gewoon remmen in D, maar als je enkele kilometers bergaf hebt ga je nogal vaak je rem mogen induwen... In B ook, maar je merkt het echt wel!
pi_84986723
Remmen en uit de bocht slippen. Problemen?
Die zou mooi in dit topic passen _O-
pi_84986747
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:11 schreef Piles het volgende:
Remmen en uit de bocht slippen. Problemen?
Die zou mooi in dit topic passen _O-
Mooi topic ja :D
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  zondag 8 augustus 2010 @ 06:48:37 #218
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84998677
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:11 schreef Piles het volgende:
Remmen en uit de bocht slippen. Problemen?
Die zou mooi in dit topic passen _O-
Slap hoor, dat slotje.
Dat moet haast wel met 140+ gegaan zijn. En dat is met droog weer al heel dom, kun je nagaan als het echt hard regent. :')
  zondag 8 augustus 2010 @ 10:04:19 #219
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84999825
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:11 schreef Piles het volgende:
Remmen en uit de bocht slippen. Problemen?
Die zou mooi in dit topic passen _O-
En dat zou hier dan zeker door een van de vrouwelijke posters gedaan moeten zijn zeker? :')
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_85000990
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 06:48 schreef JJH het volgende:

[..]

Slap hoor, dat slotje.
Dat moet haast wel met 140+ gegaan zijn. En dat is met droog weer al heel dom, kun je nagaan als het echt hard regent. :')
Hoeft niet direct, ik heb het ook wel paar keer bijna gehad. Gewoon in een keer vol insturen omdat je toch die afslag moet halen. Ben dan niet van de weg geschoven, maar hij glibbert dan wel even :)
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_85005199
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 10:04 schreef Purdey het volgende:

[..]

En dat zou hier dan zeker door een van de vrouwelijke posters gedaan moeten zijn zeker? :')
Dat zeg ik niet B-)
  zondag 8 augustus 2010 @ 14:35:20 #222
98259 mstr
Een jonge God!
pi_85007684
Net iemand voor me die op z'n rem gaat staan op de korte oprit, omdat hij denkt dat hij de weg niet op kon, terwijl er meer dan genoeg ruimte was.
pi_85007799
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 14:35 schreef mstr het volgende:
Net iemand voor me die op z'n rem gaat staan op de korte oprit, omdat hij denkt dat hij de weg niet op kon, terwijl er meer dan genoeg ruimte was.
Lang leve de zondagsrijders -O-
Where facts are few, experts are many.
  zondag 8 augustus 2010 @ 14:40:41 #224
98259 mstr
Een jonge God!
pi_85007869
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 14:38 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Lang leve de zondagsrijders -O-
Heb daarna ook maar even een keertje geknipperd met m'n licht.
pi_85008307
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 10:04 schreef Purdey het volgende:

[..]

En dat zou hier dan zeker door een van de vrouwelijke posters gedaan moeten zijn zeker? :')
Moet ik me aangesproken voelen? :7 :')
Ik rij in een Note :{w . En ik ga de laatste tijd juist als een slak de bochten in. Moet nog even een balans vinden :')
Tap tap tap
  zondag 8 augustus 2010 @ 14:54:42 #226
98259 mstr
Een jonge God!
pi_85008391
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 14:53 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Moet ik me aangesproken voelen? :7 :')
Ik rij in een Note :{w . En ik ga de laatste tijd juist als een slak de bochten in. Moet nog even een balans vinden :')
Hoezo ga je dan langzaam de bocht in? :')
pi_85008780
Zo, was best druk in Frankrijk gister! :+

Gelukkig vannacht om 4:15 veilig teruggekomen, nu eerst maar alle zooi opruimen!
pi_85008789
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 14:54 schreef mstr het volgende:

[..]

Hoezo ga je dan langzaam de bocht in? :')
Juist omdat ik bang ben de bocht uit te vliegen. En hier heb je direct na de bocht een stoplicht met vier banen ofzo. Ik moet meestal rechts aanhouden, dus dat overleef ik wel, maar die bocht is nogal krap :') . M'n vader zat een keer naast me te gillen en sindsdien ga ik daar een stuk langzamer. Of ik doe het nu goed, dat kan ook :D .
M'n vader gaf me vrijdag wel een compliment toen ik hem had opgehaald van het werk, ik reed zelfverzekerder, maar hij vroeg zich wel af wat ik zou doen als ik een noodstop moest maken, of als ik in een vreemde situatie terecht zou komen.
Dat zie ik dan wel weer, ik leer door het mee te maken, denk ik dan :{w .
O, en ik kan nu eindelijk de auto uit de garage rijden *O* . Is een hele smalle opening (garage zit onder het huis), en we wonen op de hoek, dus je ziet niet wat er allemaal om de bocht komt zeilen. Maar het is me gelukt *O* . Als er ook nog overdag een autosleutel in huis ligt, kan ik zelf de hort op. Kreeg van de week al commentaar dat ik met de fiets naar het dorp was gegaan. 'Ja, jullie hadden de sleutels mee naar het werk :{w' O ja :') .
Tap tap tap
  zondag 8 augustus 2010 @ 15:08:38 #229
98259 mstr
Een jonge God!
pi_85008888
Ik kwam van de week de hoek om, dat de lifter die precies op de hoek stond een stap achteruit zette. _O-

Ik blijf rustig in een noodsituatie en blijf ook voor me uit kijken, heb al een paar keer met een hartverzakking achter het stuur gezeten doordat iemand ineens vol op z'n rem ging of dat ik bijna een haas dood reed. :')
  zondag 8 augustus 2010 @ 15:13:10 #230
251095 Purdey
Better off alone..
pi_85009042
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 14:53 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Moet ik me aangesproken voelen? :7 :')
Ik rij in een Note :{w . En ik ga de laatste tijd juist als een slak de bochten in. Moet nog even een balans vinden :')
Haha, absoluut niet ;) Maar de mannelijke posters hier hebben nogal hun vraagtekens bij 'onze' rijstijl :')
Maar misschien komt dat door het feit dat wij ook belachelijke capriolen uithalen af en toe Cherry..
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  zondag 8 augustus 2010 @ 15:14:26 #231
98259 mstr
Een jonge God!
pi_85009087
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:13 schreef Purdey het volgende:

[..]

Haha, absoluut niet ;) Maar de mannelijke posters hier hebben nogal hun vraagtekens bij 'onze' rijstijl :')
Maar misschien komt dat door het feit dat wij ook belachelijke capriolen uithalen af en toe Cherry..
Als ik soms hier de onzekerheid en verhalen lees, dan zet ik soms wel m'n vraagtekens neer bij jullie rijstijl ja. _O-
pi_85009235
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:14 schreef mstr het volgende:

[..]

Als ik soms hier de onzekerheid en verhalen lees, dan zet ik soms wel m'n vraagtekens neer bij jullie rijstijl ja. _O-
Maar dat heeft niks met vrouwelijkheid te maken (toch? :+ ). Het is alleen toevallig dat hier net 2 dames zitten die uitgebreid verslag doen :D
  zondag 8 augustus 2010 @ 15:22:28 #233
98259 mstr
Een jonge God!
pi_85009382
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:18 schreef Piles het volgende:

[..]

Maar dat heeft niks met vrouwelijkheid te maken (toch? :+ ). Het is alleen toevallig dat hier net 2 dames zitten die uitgebreid verslag doen :D
Ik denk dat de vrouw van zichzelf uit wat onzekerder is en wat minder risico neemt. :P
Ik ben vanaf begin af aan in elke gestapt die ik mocht/kon rijden. En nooit echt iets gehad van: Dat durf ik niet...
  zondag 8 augustus 2010 @ 15:23:35 #234
251095 Purdey
Better off alone..
pi_85009418
Wij stoppen met onze verslagen :')
Wij gaan alleen nog maar neerzetten als we briljant hebben gereden en een golf hebben ingehaald die met 140 op de linkerbaan bleef hangen ;) Wij kunnen gewoon heul goed rijden! All the ladies, independent, throw your hands up at me! *O*
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_85009438
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:14 schreef mstr het volgende:

[..]

Als ik soms hier de onzekerheid en verhalen lees, dan zet ik soms wel m'n vraagtekens neer bij jullie rijstijl ja. _O-
We hebben gewoon zelfkennis :7 . We weten wanneer het fout ging en vinden het leuk om daar uitgebreid over te ouwehoeren en we zien er de humor wel van in. Tenminste, ik kan er altijd wel om lachen *)
Tap tap tap
  zondag 8 augustus 2010 @ 15:24:45 #236
251095 Purdey
Better off alone..
pi_85009457
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:24 schreef CherryLips het volgende:

[..]

We hebben gewoon zelfkennis :7 . We weten wanneer het fout ging en vinden het leuk om daar uitgebreid over te ouwehoeren en we zien er de humor wel van in. Tenminste, ik kan er altijd wel om lachen *)
Ik ook, dat heet zelfspot, en vooral de :') smiley past prima bij onze rijstijl ;)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  zondag 8 augustus 2010 @ 15:25:29 #237
98259 mstr
Een jonge God!
pi_85009487
Ik vind het ook wel leuk om te lezen, alleen als ik me dan bedenk dat er zóveel mensen zijn die zulke dingen uithalen... _O-
En ik heb ook wel eens iets gedaan waarvan ik later had van: Oeps. :X
pi_85009491
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:22 schreef mstr het volgende:

[..]

Ik denk dat de vrouw van zichzelf uit wat onzekerder is en wat minder risico neemt. :P
Ik ben vanaf begin af aan in elke gestapt die ik mocht/kon rijden. En nooit echt iets gehad van: Dat durf ik niet...
Ik ben ook in elke auto gestapt waar ik in mocht rijden hoor :P . Ik stelde laatst voor om naar Arnhem te rijden nu er geen treinen rijden maar toen trok iedereen wit weg.
Tap tap tap
pi_85009493
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:23 schreef Purdey het volgende:
Wij stoppen met onze verslagen :')
Wij gaan alleen nog maar neerzetten als we briljant hebben gereden en een golf hebben ingehaald die met 140 op de linkerbaan bleef hangen ;) Wij kunnen gewoon heul goed rijden! All the ladies, independent, throw your hands up at me! *O*
:D
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:24 schreef CherryLips het volgende:
We hebben gewoon zelfkennis :7 . We weten wanneer het fout ging en vinden het leuk om daar uitgebreid over te ouwehoeren en we zien er de humor wel van in. Tenminste, ik kan er altijd wel om lachen *)
Heel goed ^O^ :P

En misschien gaan we dan ooit verbetering zien :@ >:)
pi_85009518
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:25 schreef mstr het volgende:
Ik vind het ook wel leuk om te lezen, alleen als ik me dan bedenk dat er zóveel mensen zijn die zulke dingen uithalen... _O-
En ik heb ook wel eens iets gedaan waarvan ik later had van: Oeps. :X
Redelijk vaak hier :@ Maar in het begin zeker _O-
  zondag 8 augustus 2010 @ 15:27:23 #241
98259 mstr
Een jonge God!
pi_85009555
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:25 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ben ook in elke auto gestapt waar ik in mocht rijden hoor :P . Ik stelde laatst voor om naar Arnhem te rijden nu er geen treinen rijden maar toen trok iedereen wit weg.
Waarschijnlijk hadden ze daarvoor iets verkeerds gegeten. _O-
pi_85009569
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:25 schreef mstr het volgende:
Ik vind het ook wel leuk om te lezen, alleen als ik me dan bedenk dat er zóveel mensen zijn die zulke dingen uithalen... _O-
En ik heb ook wel eens iets gedaan waarvan ik later had van: Oeps. :X
Ik zie zoveel mongolen op de weg, dan denk ik: o, ik ben niet de enige :D
Er knalde hier vorige week nog iemand uit de bocht, ramde over de stoep heen, wielen stonden scheef en hij kon niet verder. In een simpel bochtje. En van de week was het druk, spitsuur, ellende met bussen, iedereen vol in de ankers en niet kunnen beslissen welke rijbaan nou sneller ging (geen, want er waren mensen het verkeer aan het regelen), en daar zat ik dan achter. Dan val ik nog wel mee.
Tap tap tap
  zondag 8 augustus 2010 @ 15:28:00 #243
251095 Purdey
Better off alone..
pi_85009571
Zouden jullie bij ons in de auto stappen? En dan bedoel ik zonder jezelf vast te houden, maar gewoon met een boekje onderuit gezakt, relaxed in de 'Hier heb ik vertrouwen in' modus? Of zouden jullie met samengeknepen billen naast ons zitten?
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  zondag 8 augustus 2010 @ 15:28:05 #244
98259 mstr
Een jonge God!
pi_85009577
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:26 schreef Piles het volgende:

[..]

Redelijk vaak hier :@ Maar in het begin zeker _O-
Toen ik van de week door een bocht ging waar van die ijzeren strips in de weg zitten en ik de auto ineens voelde stoppen met sturen had ik ook wel even iets van: Hmm _O-
  zondag 8 augustus 2010 @ 15:28:50 #245
98259 mstr
Een jonge God!
pi_85009605
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik zie zoveel mongolen op de weg, dan denk ik: o, ik ben niet de enige :D
Er knalde hier vorige week nog iemand uit de bocht, ramde over de stoep heen, wielen stonden scheef en hij kon niet verder. In een simpel bochtje. En van de week was het druk, spitsuur, ellende met bussen, iedereen vol in de ankers en niet kunnen beslissen welke rijbaan nou sneller ging (geen, want er waren mensen het verkeer aan het regelen), en daar zat ik dan achter. Dan val ik nog wel mee.
Als ik hier mensen wel eens zie parkeren dan zou ik al niet bij ze in de auto stappen. _O-
pi_85009612
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:28 schreef Purdey het volgende:
Zouden jullie bij ons in de auto stappen? En dan bedoel ik zonder jezelf vast te houden, maar gewoon met een boekje onderuit gezakt, relaxed in de 'Hier heb ik vertrouwen in' modus? Of zouden jullie met samengeknepen billen naast ons zitten?
Ik zou gewoon instappen hoor :) Wel een beetje meekijken, maar jij hebt dat papiertje, dus je kan een auto besturen :P
  zondag 8 augustus 2010 @ 15:29:36 #247
98259 mstr
Een jonge God!
pi_85009629
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:28 schreef Purdey het volgende:
Zouden jullie bij ons in de auto stappen? En dan bedoel ik zonder jezelf vast te houden, maar gewoon met een boekje onderuit gezakt, relaxed in de 'Hier heb ik vertrouwen in' modus? Of zouden jullie met samengeknepen billen naast ons zitten?
Daarvoor zou ik je toch echt een keer moeten zien rijden.
Ik heb pas één keer echt m'n gedachten op 0 moeten zetten terwijl ik bij iemand in de auto zat tijdens rijlessen. _O-
  zondag 8 augustus 2010 @ 15:30:22 #248
251095 Purdey
Better off alone..
pi_85009650
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:29 schreef Piles het volgende:

[..]

Ik zou gewoon instappen hoor :) Wel een beetje meekijken, maar jij hebt dat papiertje, dus je kan een auto besturen :P
Kijk, dat is goed voor ons zelfvertrouwen! O+
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_85009703
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:29 schreef mstr het volgende:

[..]

Daarvoor zou ik je toch echt een keer moeten zien rijden.
Ik heb pas één keer echt m'n gedachten op 0 moeten zetten terwijl ik bij iemand in de auto zat tijdens rijlessen. _O-
Ik doe dat soms nu nog bij een vriend die al een paar jaar z'n rijbewijs heeft :X Die is met vanalles bezig in de auto, behalve rijden :')
Heeft een aantal maanden na behalen van z'n rijbewijs ook z'n auto om een paar paaltjes gevouwen, omdat ie cd-tje uit dashboardkastje moest pakken :')
  zondag 8 augustus 2010 @ 15:32:41 #250
98259 mstr
Een jonge God!
pi_85009733
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:31 schreef Piles het volgende:

[..]

Ik doe dat soms nu nog bij een vriend die al een paar jaar z'n rijbewijs heeft :X Die is met vanalles bezig in de auto, behalve rijden :')
Heeft een aantal maanden na behalen van z'n rijbewijs ook z'n auto om een paar paaltjes gevouwen, omdat ie cd-tje uit dashboardkastje moest pakken :')
Ik zit ook wel eens te zoeken in mn dashboardkastje, maar dat doe ik alleen als ik voor het verkeerslicht sta. O-)
Oja, heel af en toe bellen. :@
pi_85009735
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:30 schreef Purdey het volgende:

[..]

Kijk, dat is goed voor ons zelfvertrouwen! O+
Maar mag ik dan wel tips geven? :@
Tips hè, niet schreeuwen dat je het helemaal verkeerd doet :+
  zondag 8 augustus 2010 @ 15:33:08 #252
251095 Purdey
Better off alone..
pi_85009751
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:29 schreef mstr het volgende:

[..]

Daarvoor zou ik je toch echt een keer moeten zien rijden.
Ik heb pas één keer echt m'n gedachten op 0 moeten zetten terwijl ik bij iemand in de auto zat tijdens rijlessen. _O-
Ja, maar dat had ik ook. Zelf achterin plaatsnemen in je lesauto, en dan denken dat je een stille doodswens hebt om bij iemand achterin te gaan zitten die niet kan rijden, en daar stiekem nog commentaar op hebben ook :') Een aantal keer ben ik best bang geweest achterin, dat de leerling na mij ineens opschoof op de snelweg, terwijl er een vrachtwagen naast ons reed. Brr, ik zag die vrachtwagen wel héél erg dichtbij komen :{ Of die keer dat ik bijna stikte in m'n drankje omdat ik achterin een slokje van m'n drinken nam en die gast keihard over een drempel knalde..
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_85009769
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:32 schreef mstr het volgende:

[..]

Ik zit ook wel eens te zoeken in mn dashboardkastje, maar dat doe ik alleen als ik voor het verkeerslicht sta. O-)
Oja, heel af en toe bellen. :@
BH-bandjes terug over m'n schouder doen :P Ik durf verder niks tijdens het rijden.
Tap tap tap
pi_85009792
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:32 schreef mstr het volgende:

[..]

Ik zit ook wel eens te zoeken in mn dashboardkastje, maar dat doe ik alleen als ik voor het verkeerslicht sta. O-)
Oja, heel af en toe bellen. :@
Bellen heb ik sowieso een hekel aan onder het rijden, dat leidt zo af (ook handsfree), dan maar ff minuutje stoppen :)
En nu wissel ik ook gewoon cd's tijdens het rijden :@
  zondag 8 augustus 2010 @ 15:34:24 #255
98259 mstr
Een jonge God!
pi_85009793
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:33 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ja, maar dat had ik ook. Zelf achterin plaatsnemen in je lesauto, en dan denken dat je een stille doodswens hebt om bij iemand achterin te gaan zitten die niet kan rijden, en daar stiekem nog commentaar op hebben ook :') Een aantal keer ben ik best bang geweest achterin, dat de leerling na mij ineens opschoof op de snelweg, terwijl er een vrachtwagen naast ons reed. Brr, ik zag die vrachtwagen wel héél erg dichtbij komen :{ Of die keer dat ik bijna stikte in m'n drankje omdat ik achterin een slokje van m'n drinken nam en die gast keihard over een drempel knalde..
Hoeken met wisselen van rijbaan op de snelweg :X
Gas geven ipv remmen bij een rood verkeerslicht :X
Bochten heel raar nemen :X
Bijna de spiegels eraf rijden :X
  zondag 8 augustus 2010 @ 15:34:32 #256
251095 Purdey
Better off alone..
pi_85009798
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:32 schreef Piles het volgende:

[..]

Maar mag ik dan wel tips geven? :@
Tips hè, niet schreeuwen dat je het helemaal verkeerd doet :+
Tuurlijk pop, tips zijn altijd welkom ;)
Als je ze indd maar niet schreeuwt. Dé reden dat ik al minstens drie weken niet meer heb gereden. Van m'n pa mag ik alleen in de auto als hij er naast zit, en dan gaat ie schreeuwen. Simpel zat, dan maar geen autorijden tot ik iets voor mezelf heb. Ga morgen voor een auto kijken, die blauwe Ford overigens :)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  zondag 8 augustus 2010 @ 15:35:10 #257
98259 mstr
Een jonge God!
pi_85009817
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:33 schreef CherryLips het volgende:

[..]

BH-bandjes terug over m'n schouder doen :P Ik durf verder niks tijdens het rijden.
Bellen, smsen, drinken, eten, liedje op de radio zoeken, CD wisselen, navigatie klooien... _O-
  zondag 8 augustus 2010 @ 15:35:52 #258
98259 mstr
Een jonge God!
pi_85009840
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:34 schreef Piles het volgende:

[..]

Bellen heb ik sowieso een hekel aan onder het rijden, dat leidt zo af (ook handsfree), dan maar ff minuutje stoppen :)
En nu wissel ik ook gewoon cd's tijdens het rijden :@
Het leidt zeker af, maar op een kaarsrechte snelweg... ;)
  zondag 8 augustus 2010 @ 15:36:37 #259
251095 Purdey
Better off alone..
pi_85009855
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:34 schreef mstr het volgende:

[..]

Hoeken met wisselen van rijbaan op de snelweg :X
Gas geven ipv remmen bij een rood verkeerslicht :X
Bochten heel raar nemen :X
Bijna de spiegels eraf rijden :X
-Check
- Nooit gedaan
-Check
-Check. Die spiegels..Ik heb zelfs voor de deur een keer met wegrijden met de lesauto bijna de spiegel van m'n vaders auto eraf gereden.. :')
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_85009856
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:35 schreef mstr het volgende:

[..]

Bellen, smsen, drinken, eten, liedje op de radio zoeken, CD wisselen... _O-
Smsen? Dat durf ik echt niet _O- Maar dat kun je waarschijnlijk met je ogen dicht, dan gaat het wel. Ik moet echt naar m'n telefoon kijken, dus dat is wat minder handig :D
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:34 schreef Purdey het volgende:

[..]

Tuurlijk pop, tips zijn altijd welkom ;)
Als je ze indd maar niet schreeuwt. Dé reden dat ik al minstens drie weken niet meer heb gereden. Van m'n pa mag ik alleen in de auto als hij er naast zit, en dan gaat ie schreeuwen. Simpel zat, dan maar geen autorijden tot ik iets voor mezelf heb. Ga morgen voor een auto kijken, die blauwe Ford overigens :)
Oeh, tof ^O^ Hopen dat het wat is :)
pi_85009862
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:35 schreef mstr het volgende:

[..]

Bellen, smsen, drinken, eten, liedje op de radio zoeken, CD wisselen, navigatie klooien... _O-
En dan loop je over ons te miepen :D Ik kijk in ieder geval nog om me heen :P
Tap tap tap
  zondag 8 augustus 2010 @ 15:37:07 #262
98259 mstr
Een jonge God!
pi_85009870
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:36 schreef Piles het volgende:

[..]

Smsen? Dat durf ik echt niet _O- Maar dat kun je waarschijnlijk met je ogen dicht, dan gaat het wel. Ik moet echt naar m'n telefoon kijken, dus dat is wat minder handig :D
[..]

Oeh, tof ^O^ Hopen dat het wat is :)
Ik kan het met m'n ogen dicht ja. ;)
pi_85009880
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]

En dan loop je over ons te miepen :D Ik kijk in ieder geval nog om me heen :P
Je kijkt wel, maar je ziet niks :+
  zondag 8 augustus 2010 @ 15:37:39 #264
98259 mstr
Een jonge God!
pi_85009885
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]

En dan loop je over ons te miepen :D Ik kijk in ieder geval nog om me heen :P
Het is niet zo dat ik helemaal gefocust ben op waar ik mee bezig ben, maar ik blijf wel om me heen kijken hoor. ;)
pi_85009887
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:34 schreef mstr het volgende:

[..]

Hoeken met wisselen van rijbaan op de snelweg :X
Gas geven ipv remmen bij een rood verkeerslicht :X
Bochten heel raar nemen :X
Bijna de spiegels eraf rijden :X
Nope
Check (nou ja, ik reed een voorrangsweg op)
Check
Nope
*)
Tap tap tap
  zondag 8 augustus 2010 @ 15:37:58 #266
251095 Purdey
Better off alone..
pi_85009894
Cherry, je hebt nu de permissie om 'm te slaan!
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_85009896
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:37 schreef mstr het volgende:

[..]

Ik kan het met m'n ogen dicht ja. ;)
Het gaat meestal ook mis als je de naam opzoekt :P
Tap tap tap
pi_85009910
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:37 schreef Purdey het volgende:
Cherry, je hebt nu de permissie om 'm te slaan!
Ik rij wel over hem heen.
Tap tap tap
  zondag 8 augustus 2010 @ 15:38:59 #269
98259 mstr
Een jonge God!
pi_85009929
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:38 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het gaat meestal ook mis als je de naam opzoekt :P
Die kan ik gewoon invullen op m'n telefoon.
pi_85009944
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:38 schreef mstr het volgende:

[..]

Die kan ik gewoon invullen op m'n telefoon.
Ja, je bent geweldig :*
Tap tap tap
  zondag 8 augustus 2010 @ 15:39:36 #271
251095 Purdey
Better off alone..
pi_85009946
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:36 schreef Piles het volgende:

Oeh, tof ^O^ Hopen dat het wat is :)
Hoop het ook! Het ziet er qua specificaties veelbelovend uit :)
Karretje zelf kost 1450,- maar voor 1850,- krijg ik er een nieuwe APK, beurt en een half jaar garantie bij ^O^
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  zondag 8 augustus 2010 @ 15:40:00 #272
98259 mstr
Een jonge God!
pi_85009956
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:39 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja, je bent geweldig :*
_O- O+
pi_85010015
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:39 schreef Purdey het volgende:

[..]

Hoop het ook! Het ziet er qua specificaties veelbelovend uit :)
Karretje zelf kost 1450,- maar voor 1850,- krijg ik er een nieuwe APK, beurt en een half jaar garantie bij ^O^
Das netjes :)
Ga je zelf proefrijden, of neem je nog iemand mee? :P
  zondag 8 augustus 2010 @ 15:43:59 #274
98259 mstr
Een jonge God!
pi_85010099
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:39 schreef Purdey het volgende:

[..]

Hoop het ook! Het ziet er qua specificaties veelbelovend uit :)
Karretje zelf kost 1450,- maar voor 1850,- krijg ik er een nieuwe APK, beurt en een half jaar garantie bij ^O^
Ergens is een topic waar je op moet letten bij het kopen van een auto...
  zondag 8 augustus 2010 @ 15:44:14 #275
98259 mstr
Een jonge God!
pi_85010105
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:41 schreef Piles het volgende:

[..]

Das netjes :)
Ga je zelf proefrijden, of neem je nog iemand mee? :P
Neem áltijd iemand mee, het liefst iemand met (een beetje) verstand van auto's ;)
pi_85010113
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:44 schreef mstr het volgende:

[..]

Neem áltijd iemand mee. ;)
Daarom vroeg ik het :P
pi_85010199
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:43 schreef mstr het volgende:

[..]

Ergens is een topic waar je op moet letten bij het kopen van een auto...
[Tips] Voor het aanschaffen van een tweedehands auto ^O^
  zondag 8 augustus 2010 @ 15:49:15 #278
98259 mstr
Een jonge God!
pi_85010242
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:44 schreef mstr het volgende:

[..]

Neem áltijd iemand mee, het liefst iemand met (een beetje) verstand van auto's ;)
Ik zou t nu iig wel aandurven om zelf voor een auto te kijken :7
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  zondag 8 augustus 2010 @ 15:50:19 #280
98259 mstr
Een jonge God!
pi_85010274
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:49 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Ik zou t nu iig wel aandurven om zelf voor een auto te kijken :7
Ja, maar toch is het altijd verstandig om iemand mee te nemen.
Met twee man sta je sterker dan met één.
En als je met z'n tweeen bent kun je altijd nog 'onopvallend' tegen de ander zeggen van: 'Zie je dit? Dat is niet zo mooi' terwijl de verkoper erbij staat ;)
pi_85010334
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:50 schreef mstr het volgende:

[..]

Ja, maar toch is het altijd verstandig om iemand mee te nemen.
Met twee man sta je sterker dan met één.
En als je met z'n tweeen bent kun je altijd nog 'onopvallend' tegen de ander zeggen van: 'Zie je dit? Dat is niet zo mooi' terwijl de verkoper erbij staat ;)
True, true.. Denk dat vrienden mij telkens gaan meenemen als ze voor een auto willen kijken :')
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_85010494
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:50 schreef mstr het volgende:

[..]

Ja, maar toch is het altijd verstandig om iemand mee te nemen.
Met twee man sta je sterker dan met één.
En als je met z'n tweeen bent kun je altijd nog 'onopvallend' tegen de ander zeggen van: 'Zie je dit? Dat is niet zo mooi' terwijl de verkoper erbij staat ;)
Kan je ook tegen de verkoper doen hoor, bij elk plekje: "He, heeft hij hier schade gehad?" :')
pi_85010549
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:57 schreef L0we het volgende:

[..]

Kan je ook tegen de verkoper doen hoor, bij elk plekje: "He, heeft hij hier schade gehad?" :')
Mijne heeft schade gehad, heeft ie ook zelf gezegd. Had een hert geknuffeld _O-.. Rechtervoorscherm ziet er uit als een pukkelige puberkop ofzo :')
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_85010620
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:59 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Mijne heeft schade gehad, heeft ie ook zelf gezegd. Had een hert geknuffeld _O-.. Rechtervoorscherm ziet er uit als een pukkelige puberkop ofzo :')
Valt dan nog mee als het alleen het rechtervoorscherm is... Dat is nog wel goed te vervangen meestal :).
  zondag 8 augustus 2010 @ 16:01:53 #285
98259 mstr
Een jonge God!
pi_85010660
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:57 schreef L0we het volgende:

[..]

Kan je ook tegen de verkoper doen hoor, bij elk plekje: "He, heeft hij hier schade gehad?" :')
Maar met twee man sta je wel altijd iets sterker dan in je eentje, zeker als vrouw zijnde die niet veel van auto's af weet. ;)
pi_85010678
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 16:00 schreef L0we het volgende:

[..]

Valt dan nog mee als het alleen het rechtervoorscherm is... Dat is nog wel goed te vervangen meestal :).
Ach doe de moeite niet om t te vervangen. T zit prima.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_85012838
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 16:01 schreef mstr het volgende:

[..]

Maar met twee man sta je wel altijd iets sterker dan in je eentje, zeker als vrouw zijnde die niet veel van auto's af weet. ;)
Dat zeker ja! Ik zou ook niet zeggen dat je er helemaal weg van bent, dan krijg je niets meer van de prijs af. Ik zou ook eens goed informeren waar je allemaal garantie op krijgt. Vaak stelt dat helemaal niet zoveel voor namelijk...
  zondag 8 augustus 2010 @ 17:02:10 #288
98259 mstr
Een jonge God!
pi_85012887
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 17:00 schreef L0we het volgende:

[..]

Dat zeker ja! Ik zou ook niet zeggen dat je er helemaal weg van bent, dan krijg je niets meer van de prijs af. Ik zou ook eens goed informeren waar je allemaal garantie op krijgt. Vaak stelt dat helemaal niet zoveel voor namelijk...
En zeker niet op een auto van die prijsklasse. ;)
  zondag 8 augustus 2010 @ 18:13:53 #289
251095 Purdey
Better off alone..
pi_85015494
Goeie reacties allemaal! Mijn dank :)
Ik neem mijn vader mee, we gaan er met zijn auto heen. Die garage ligt in de middle of nowhere namelijk. Zelf heb ik indd de ballen verstand van auto's, m'n pa heeft vanaf z'n 14e tot 40e in aan garage gewerkt als monteur, dus dat moet goed gaan komen ;) Ga sowieso even dat topic doorlezen van de 2ehands auto's, erg nuttig :) En die garantie wilde ik zelf ook even checken daar, ik wil niet voor elk wissewasje in de kleine lettertjes moeten duiken..
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_85018847
Ik heb de meest levensgevaarlijke verkeers- & weersomstandigheden meegemaakt in de afgelopen week en 1700km. Komt nog wel een verslagje van, maar eerst nog even hangen in Krakow en daarna door naar Praag.

iig hele leuke en rijleerzame vakantie nu :)
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:56:11 #291
202014 JJH
Knetter. O+
pi_85025089
Sowieso altijd iemand meenemen als je gaat kijken. Doe ik nu nog steeds. Auto's kijken is gewoon leuk. :Y

En wat al gezegd werd. Twee zien meer als één, en soms heb je ook wel eens de neiging om helemaal de gloria te raken bij de eerste aanblik, en dan zie je bijvoorbeeld een rotte kokerbalk compleet over het hoofd. :)
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:08:28 #292
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_85025746
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:43 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik heb de meest levensgevaarlijke verkeers- & weersomstandigheden meegemaakt in de afgelopen week en 1700km. Komt nog wel een verslagje van, maar eerst nog even hangen in Krakow en daarna door naar Praag.

iig hele leuke en rijleerzame vakantie nu :)
Haha ik ben zeer benieuwd! Ik vertrek over 12 dagen, hopelijk overleven ik en mijn micra een half jaartje Warschau! :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:28:43 #293
202014 JJH
Knetter. O+
pi_85026702
Soms ben ik toch nog steeds zo onvolwassen.

Stoplicht, Golf met spoilerpakket en petje en ik met mijn zeecontainer. Golfje was veel sneller weg, maar ik kon/durfde harder de daaropvolgende doordraaiende bocht door. _O-
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:31:49 #294
263519 PolkaDots
inevitability
pi_85026849
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:08 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Haha ik ben zeer benieuwd! Ik vertrek over 12 dagen, hopelijk overleven ik en mijn micra een half jaartje Warschau! :P
Ooh ik wil ook een Micra! Bevalt de jouwe een beetje? :D
pi_85026976
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:28 schreef JJH het volgende:
Soms ben ik toch nog steeds zo onvolwassen.

Stoplicht, Golf met spoilerpakket en petje en ik met mijn zeecontainer. Golfje was veel sneller weg, maar ik kon/durfde harder de daaropvolgende doordraaiende bocht door. _O-
Bochten zijn het leukst idd. Ik reed een Classic Mini (god hebbe haar ziel :P ) en er waren weinig mensen die me konden en durfden te volgen in de bocht :P Ookal was het maar een 1000cctje, door de bocht gaan die dingen keihard (omdat ze de wegligging van een kart hebben *; )

pi_85027042
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:34 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Bochten zijn het leukst idd. Ik reed een Classic Mini (god hebbe haar ziel :P ) en er waren weinig mensen die me konden en durfden te volgen in de bocht :P Ookal was het maar een 1000cctje, door de bocht gaan die dingen keihard (omdat ze de wegligging van een kart hebben *; )

[ afbeelding ]
Mini O+ _O_
Later als ik groot ben wil ik er 1, en een 2CV en een Kever :@
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:43:55 #297
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_85027396
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:31 schreef PolkaDots het volgende:

[..]

Ooh ik wil ook een Micra! Bevalt de jouwe een beetje? :D
Jaa zeer goed! :d Al 5000 km haast probleemloos gereden! Mocht je voor een micra gaan, raad ik je de 1.3 aan.. Ik ken iemand met een 1.0 en het schijnt dat zijn auto al schudt wanneer hij op de snelweg rijdt enzo :P.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  zondag 8 augustus 2010 @ 23:06:01 #298
202014 JJH
Knetter. O+
pi_85028594
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:34 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Bochten zijn het leukst idd. Ik reed een Classic Mini (god hebbe haar ziel :P ) en er waren weinig mensen die me konden en durfden te volgen in de bocht :P Ookal was het maar een 1000cctje, door de bocht gaan die dingen keihard (omdat ze de wegligging van een kart hebben *; )

[ afbeelding ]
Mini. O+

pi_85039628
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:43 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik heb de meest levensgevaarlijke verkeers- & weersomstandigheden meegemaakt in de afgelopen week en 1700km. Komt nog wel een verslagje van, maar eerst nog even hangen in Krakow en daarna door naar Praag.

iig hele leuke en rijleerzame vakantie nu :)
Ja, het verkeer is daar nogal chaotisch... In Zuid Frankrijk was het ook niet echt om naar huis te schrijven, scooters die overal tussendoor schieten, fransen die op de meest onverwachtte manier van rijstrook wisselen. Maargoed, als je de duivel in je loslaat rij je net als die fransen, dan valt het allemaal best wel mee })
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:28 schreef JJH het volgende:
Soms ben ik toch nog steeds zo onvolwassen.

Stoplicht, Golf met spoilerpakket en petje en ik met mijn zeecontainer. Golfje was veel sneller weg, maar ik kon/durfde harder de daaropvolgende doordraaiende bocht door. _O-
Hehe, zulk soort dingen blijven af en toe zo leuk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:36 schreef Piles het volgende:

[..]

Mini O+ _O_
Later als ik groot ben wil ik er 1, en een 2CV en een Kever :@
hehe, ik vind die dingen allemaal zo standaard :@. Iedereen die een oldtimertje wil kijkt naar zulk soort auto's. Niet dat ze niet leuk zijn, ik hoef ze zelf alleen niet zo nodig te hebben :).
pi_85039687
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:18 schreef L0we het volgende:
hehe, ik vind die dingen allemaal zo standaard :@. Iedereen die een oldtimertje wil kijkt naar zulk soort auto's. Niet dat ze niet leuk zijn, ik hoef ze zelf alleen niet zo nodig te hebben :).
Nee, das waar :P Ouwe Volvo staat ook hoger op het lijstje denk ik. Omdat Volvo O+
pi_85039719
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:20 schreef Piles het volgende:

[..]

Nee, das waar :P Ouwe Volvo staat ook hoger op het lijstje denk ik. Omdat Volvo O+
volvootjes zijn leuk ja! Net als renaultjes O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')