45 euro per kwartaalquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:25 schreef The6thgate het volgende:
Hoeveel betalen jullie eigenlijk aan wegenbelasting?
 .. Net iets boven de 700 kg weegt mijn auto
.. Net iets boven de 700 kg weegt mijn auto 

Ja, die 4 die je ziet zitten, die zitten over m'n wielbouten heen.quote:

Netjes schoon!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:43 schreef mstr het volgende:
Heb me gisteren weer eens uitgesloofd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dan denk ik altijd "Daar heb je weer zo'n 1.9 TDI'tje met GTI stickert"quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Haha lachen he. Ik merk dat ook wel hoor
Ik kijk ook altijd heel boos + deze voorkant in hun spiegel maakt dat mensen aan de kant gaan
[ afbeelding ]
Ik draag alleen geen pet
[..]
Jep... die eindigt zo: [ afbeelding ]
Te gek voor woorden... En een paar kilometer verderop gaat ie weer verderTypisch dom poldergelul.

Helaas vergeten veel mensen dat jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:47 schreef vannelle het volgende:
Zijn we nou collectief aan het vergeten dat autorijden ook een sociaal gebeuren is?
Leven en laten leven en rekening houden met elkaar.

Maar soms valt het niet mee
 Maar soms valt het niet mee  

Nee, Optiefen zodat ik de cruise op 160 kan houden. Ik betaal meer wegenbelasting dan jou dus ik heb ook meer recht op de weg....quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:47 schreef vannelle het volgende:
Zijn we nou collectief aan het vergeten dat autorijden ook een sociaal gebeuren is?
Leven en laten leven en rekening houden met elkaar.

Zie bijvoorbeeld de reactie onder de jouwe, dat zijn de lijertjes die het verpesten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Helaas vergeten veel mensen dat ja
Ik probeer altijd vrolijk en vriendelijk op de weg te zijn. Hou je er zelf ook plezier inMaar soms valt het niet mee

Ik quote em maar even voor je gaat editten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:55 schreef B4llistic het volgende:
[..]
Nee, Optiefen zodat ik de cruise op 160 kan houden. Ik betaal meer wegenbelasting dan jou dus ik heb ook meer recht op de weg....
Grapje..
Niet

Zo'n idioot had ik een paar weken geleden aan m'n portier staanquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:06 schreef vannelle het volgende:
Soms heb ik echt de neiging om iemand uit de auto te halen en te vragen waar ie in godsnaam mee bezig is.
 Die wilde met z'n gepimpte Seat Ibiza (
 Die wilde met z'n gepimpte Seat Ibiza (  ) mij inhalen op een polderweg waar veel fietsers rijden, met dichte mist, terwijl ik al boven de maximumsnelheid reed. Ik blokte 'm een tijd, maar liet m op een recht stuk toch voorbij. Stopt hij om verhaal te halen
 ) mij inhalen op een polderweg waar veel fietsers rijden, met dichte mist, terwijl ik al boven de maximumsnelheid reed. Ik blokte 'm een tijd, maar liet m op een recht stuk toch voorbij. Stopt hij om verhaal te halen   

Wie ben jij om te bepalen of hij er wel of niet lang kan/mag gaan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo'n idioot had ik een paar weken geleden aan m'n portier staanDie wilde met z'n gepimpte Seat Ibiza (
) mij inhalen op een polderweg waar veel fietsers rijden, met dichte mist, terwijl ik al boven de maximumsnelheid reed. Ik blokte 'm een tijd, maar liet m op een recht stuk toch voorbij. Stopt hij om verhaal te halen

Ja, dat was ook niet terecht, maar op dat moment vond ik gewoon zo dom en gevaarlijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:23 schreef B4llistic het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen of hij er wel of niet lang kan/mag gaan?

Trap er tegenaan geven.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:30 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Netjes schoon!
Ik geloof dat mijn wieldoppen ofzo los zitten. Het maakt iig een rammelend geluid bij het wegrijden. Hoe zet ik alles weer vast?

Dan had hij ws. toch niet al te veel haast, hij had ineens tijd om te stoppen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo'n idioot had ik een paar weken geleden aan m'n portier staanDie wilde met z'n gepimpte Seat Ibiza (

Tja, Blijft een lastig verhaal he wie de aso is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik quote em maar even voor je gaat editten.
Als je nou dat allerlaatste had weggelaten was het een leuke reactie geweest, nu ben je in mijn ogen een aso op de weg.

Nee, hij reed ook iets van 75-80 mij voorbij, terwijl ik 70 reedquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:26 schreef vannelle het volgende:
Dan had hij ws. toch niet al te veel haast, hij had ineens tijd om te stoppen.

Ja, dat snapte ikquote:Maar ik bedoelde het dus de andere kant op, niet als aso een normale chauffeur vragen waar ie mee bezig is maar juist de aso vragen of die beseft wat ie aan het doen is.
In jouw geval zal hij trouwens dat blokken als aso hebben gezien......

Whehequote:

Ik laat altijd iedereen er langsquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:39 schreef B4llistic het volgende:
[..]
Dan denk ik altijd "Daar heb je weer zo'n 1.9 TDI'tje met GTI stickert"
Daarna laat ik altijd eens even goed deze zien en kan ik er weer langs
[ afbeelding ]

En vaak zijn dat mensen die ook roepen: Ja, ik rij meer dan 50.000 km per jaar!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Whehe
Altijd wel leuk, dat 90% van de automobilisten vindt dat ze beter dan gemiddeld rijden
(nee, dat kan heulemaal niet)
Nee, maar ik écht

Jah, iddquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:30 schreef mstr het volgende:
[..]
En vaak zijn dat mensen die ook roepen: Ja, ik rij meer dan 50.000 km per jaar!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |