abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 14:06:55 #154
98259 mstr
Een jonge God!
pi_84936770
Wat ook vrij krom is:
één sierdopje: ¤ 3,50
één liter olie: ¤ 8,60
:')
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 14:43:51 #155
98259 mstr
Een jonge God!
pi_84938429
Heb me gisteren weer eens uitgesloofd. :D

vrijdag 6 augustus 2010 @ 15:30:33 #156
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_84940444
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 14:43 schreef mstr het volgende:
Heb me gisteren weer eens uitgesloofd. :D
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Netjes schoon! *O*

Ik geloof dat mijn wieldoppen ofzo los zitten. Het maakt iig een rammelend geluid bij het wegrijden. Hoe zet ik alles weer vast? :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_84940627
Bij mij rammelt ook iets (aan m'n auto :6 ), maar ik ben er nog niet achter wat :')
pi_84940827
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 09:21 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Haha lachen he. Ik merk dat ook wel hoor :Y

Ik kijk ook altijd heel boos + deze voorkant in hun spiegel maakt dat mensen aan de kant gaan :D

[ afbeelding ]

Ik draag alleen geen pet :P
[..]

Jep... die eindigt zo: [ afbeelding ]

Te gek voor woorden... En een paar kilometer verderop gaat ie weer verder :X Typisch dom poldergelul.

Dan denk ik altijd "Daar heb je weer zo'n 1.9 TDI'tje met GTI stickert"

Daarna laat ik altijd eens even goed deze zien en kan ik er weer langs *)
pi_84941177
Zijn we nou collectief aan het vergeten dat autorijden ook een sociaal gebeuren is?
Leven en laten leven en rekening houden met elkaar.
pi_84941240
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 15:47 schreef vannelle het volgende:
Zijn we nou collectief aan het vergeten dat autorijden ook een sociaal gebeuren is?
Helaas vergeten veel mensen dat ja ;(
Ik probeer altijd vrolijk en vriendelijk op de weg te zijn. Hou je er zelf ook plezier in :P Maar soms valt het niet mee :@
pi_84941464
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 15:47 schreef vannelle het volgende:
Nee, Optiefen zodat ik de cruise op 160 kan houden. Ik betaal meer wegenbelasting dan jou dus ik heb ook meer recht op de weg....

Grapje.. :s)

Niet :6
pi_84941915
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 15:49 schreef Piles het volgende:

[..]

Helaas vergeten veel mensen dat ja ;(
Ik probeer altijd vrolijk en vriendelijk op de weg te zijn. Hou je er zelf ook plezier in :P Maar soms valt het niet mee :@
Zie bijvoorbeeld de reactie onder de jouwe, dat zijn de lijertjes die het verpesten.
Niet alleen verpesten trouwens, met zo'n instelling wordt het nog gevaarlijk ook.

En dat soort mensen maakt het "ons" moeilijk om vrolijk en vriendelijk te blijven, ik snap dat het af en toe moeilijk is. Heb ik zelf ook last van als ik geconfronteerd word met een aso.
Soms heb ik echt de neiging om iemand uit de auto te halen en te vragen waar ie in godsnaam mee bezig is.
pi_84942003
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 15:55 schreef B4llistic het volgende:

[..]

Nee, Optiefen zodat ik de cruise op 160 kan houden. Ik betaal meer wegenbelasting dan jou dus ik heb ook meer recht op de weg....

Grapje.. :s)

Niet :6
Ik quote em maar even voor je gaat editten.
Als je nou dat allerlaatste had weggelaten was het een leuke reactie geweest, nu ben je in mijn ogen een aso op de weg.
pi_84942497
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:06 schreef vannelle het volgende:
Soms heb ik echt de neiging om iemand uit de auto te halen en te vragen waar ie in godsnaam mee bezig is.
Zo'n idioot had ik een paar weken geleden aan m'n portier staan :') Die wilde met z'n gepimpte Seat Ibiza ( :') ) mij inhalen op een polderweg waar veel fietsers rijden, met dichte mist, terwijl ik al boven de maximumsnelheid reed. Ik blokte 'm een tijd, maar liet m op een recht stuk toch voorbij. Stopt hij om verhaal te halen 8)7
pi_84942650
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:20 schreef Piles het volgende:

[..]

Zo'n idioot had ik een paar weken geleden aan m'n portier staan :') Die wilde met z'n gepimpte Seat Ibiza ( :') ) mij inhalen op een polderweg waar veel fietsers rijden, met dichte mist, terwijl ik al boven de maximumsnelheid reed. Ik blokte 'm een tijd, maar liet m op een recht stuk toch voorbij. Stopt hij om verhaal te halen 8)7
Wie ben jij om te bepalen of hij er wel of niet lang kan/mag gaan?
Is dat niet iets zoals het recht in eigen hand nemen? volgens mij mag dat, in de ene situatie helaas, in de andere gelukkig, niet in Nederland
pi_84942729
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:23 schreef B4llistic het volgende:

[..]

Wie ben jij om te bepalen of hij er wel of niet lang kan/mag gaan?
Ja, dat was ook niet terecht, maar op dat moment vond ik gewoon zo dom en gevaarlijk :{

Maar als je dan ook agressief uit je auto komt, dan blijkt dat ik gelijk had :')
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 16:26:06 #167
98259 mstr
Een jonge God!
pi_84942757
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 15:30 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Netjes schoon! *O*

Ik geloof dat mijn wieldoppen ofzo los zitten. Het maakt iig een rammelend geluid bij het wegrijden. Hoe zet ik alles weer vast? :P
Trap er tegenaan geven.
Of even paar klappen geven rondom aan de rand. :)
pi_84942780
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:20 schreef Piles het volgende:

[..]

Dan had hij ws. toch niet al te veel haast, hij had ineens tijd om te stoppen. :)

Maar ik bedoelde het dus de andere kant op, niet als aso een normale chauffeur vragen waar ie mee bezig is maar juist de aso vragen of die beseft wat ie aan het doen is.
In jouw geval zal hij trouwens dat blokken als aso hebben gezien......
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 16:27:27 #169
98259 mstr
Een jonge God!
pi_84942803
B4llistic, je klinkt bijna als Turquaz :')
pi_84942832
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:09 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik quote em maar even voor je gaat editten.
Als je nou dat allerlaatste had weggelaten was het een leuke reactie geweest, nu ben je in mijn ogen een aso op de weg.
Tja, Blijft een lastig verhaal he wie de aso is.
Ik die met 160 aan kom rijden of jij die hem met 110 naar de linkerbaan gooit op dat moment.

Om even de oosterburen als voorbeeld te nemen ben ik toch echt niet te aso. De meeste nederlanders kunnen niet rijden maar beweren van wel onder het mom van "Veiligheid"
pi_84942851
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:26 schreef vannelle het volgende:
Dan had hij ws. toch niet al te veel haast, hij had ineens tijd om te stoppen. :)
Nee, hij reed ook iets van 75-80 mij voorbij, terwijl ik 70 reed :?
quote:
Maar ik bedoelde het dus de andere kant op, niet als aso een normale chauffeur vragen waar ie mee bezig is maar juist de aso vragen of die beseft wat ie aan het doen is.
In jouw geval zal hij trouwens dat blokken als aso hebben gezien......
Ja, dat snapte ik :)
pi_84942900
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:27 schreef mstr het volgende:
Whehe :')

Altijd wel leuk, dat 90% van de automobilisten vindt dat ze beter dan gemiddeld rijden :D
(nee, dat kan heulemaal niet) :P

Nee, maar ik écht
pi_84942919
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 15:39 schreef B4llistic het volgende:

[..]

Dan denk ik altijd "Daar heb je weer zo'n 1.9 TDI'tje met GTI stickert"

[ afbeelding ]
Ik laat altijd iedereen er langs :)

Is een 2.0 170pk trouwens :)
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 16:30:40 #174
98259 mstr
Een jonge God!
pi_84942968
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:29 schreef Piles het volgende:

[..]

Whehe :')

Altijd wel leuk, dat 90% van de automobilisten vindt dat ze beter dan gemiddeld rijden :D
(nee, dat kan heulemaal niet) :P

Nee, maar ik écht
En vaak zijn dat mensen die ook roepen: Ja, ik rij meer dan 50.000 km per jaar!
pi_84943041
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:30 schreef mstr het volgende:

[..]

Jah, idd _O-
pi_84943188
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:30 schreef mstr het volgende:

[..]

Dat zijn vaak de ergste :')
pi_84943204
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:27 schreef mstr het volgende:
Ken hem niet, maar blijkbaar heeft iedereen er weer een andere kijk op. Ik vind rijden in Nederland uitermate klote door het enorme getreuzel van de gemiddelde automobilist. Elke keer dat ik naar het buitenland ga word dit weer bevestigt gezien de meeste daar wel doorrijden en hem niet zonder te kijken naar de linkerbaan gooien.

Mijn ergernissen zijn toch wel

Stug 20km/u langzamer als de maximum snelheid rijden
Net als ik aan kom rijden hem naar de linker baan gooien (en dan kom ik echt niet altijd heel hard aanrijden, 140)
Met 5km verschil inhalen
Mensen die mensen dat ze alleen hun knipperlicht aan hoeven te doen en dan ze daarna alle recht en ruimte hebben om hem naar links te gooien.

Ik rij 70k+ per jaar dus ik ben helemaal geweldig :')
Nee maar ff ale gekheid op een stokje door zoveel kilometers maak ik wel gekke dingen mee. Weet je welke erg zijn? mensen die 1000km per jaar rijden en een grote mond hebben over hoe je wel niet moet rijden (zie bovenstaande posts wss )
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 16:35:31 #178
98259 mstr
Een jonge God!
pi_84943261
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:34 schreef B4llistic het volgende:

[..]

Ken hem niet, maar blijkbaar heeft iedereen er weer een andere kijk op. Ik vind rijden in Nederland uitermate klote door het enorme getreuzel van de gemiddelde automobilist. Elke keer dat ik naar het buitenland ga word dit weer bevestigt gezien de meeste daar wel doorrijden en hem niet zonder te kijken naar de linkerbaan gooien.

Net als ik aan kom rijden hem naar de linker baan gooien (en dan kom ik echt niet altijd heel hard aanrijden, 140)
Met 5km verschil inhalen
Mensen die mensen dat ze alleen hun knipperlicht aan hoeven te doen en dan ze daarna alle recht en ruimte hebben om hem naar links te gooien.
Weet je hoe dat komt dat mensen hier 'treuzelen'?
Doordat als je hier 10 km/u te hard rijdt, je een bekeuring krijgt.
Dan gaan mensen netjes precies de snelheid rijden die gereden mag worden.

En jij rijdt te hard (140), daar houden veel mensen geen rekening mee en denken er nog voor te kunnen.
Zowel fout van hen als van jou. ;)
pi_84943373
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:28 schreef B4llistic het volgende:

[..]

Tja, Blijft een lastig verhaal he wie de aso is.
Ik die met 160 aan kom rijden of jij die hem met 110 naar de linkerbaan gooit op dat moment.

Om even de oosterburen als voorbeeld te nemen ben ik toch echt niet te aso. De meeste nederlanders kunnen niet rijden maar beweren van wel onder het mom van "Veiligheid"
Daar ging het niet om. In jouw voorbeeld zou ik de aso zijn omdat ik niet spiegel of/en geen rekening houdt met het overig verkeer.
Waar het wel om ging is dat je beweert mensen te intimideren met het front van je auto of ze zo te benaderen dat je ze in feite aan de kant drukt.
En dat is aso.
pi_84943454
Net op de sloop naast een 740 en 940 gestaan.. Damn wat zijn ze gaaf O+ ( en groot :@ )
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_84943511
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:37 schreef vannelle het volgende:

[..]

Daar ging het niet om. In jouw voorbeeld zou ik de aso zijn omdat ik niet spiegel of/en geen rekening houdt met het overig verkeer.
Waar het wel om ging is dat je beweert mensen te intimideren met het front van je auto of ze zo te benaderen dat je ze in feite aan de kant drukt.
En dat is aso.
Denk je nou echt dat ik zo rij? als ik 160 rij en ik zie verderop dat het niet harder als 120 gaat dan laat ik hem gewoon uitrollen hoor. Wat denk je dat banden,remmen en remschijven kosten :P
Gedrag dat jij beschrijft komt pas naar voren wanneer iemand zonder te kijken zijn auto voor de mijne gooit.
pi_84943584
quote:

Met 5km verschil inhalen

Nee maar ff ale gekheid op een stokje door zoveel kilometers maak ik wel gekke dingen mee. Weet je welke erg zijn? mensen die 1000km per jaar rijden en een grote mond hebben over hoe je wel niet moet rijden (zie bovenstaande posts wss )
Maar hier ben ik het wel mee eens.
Als toevoeging:
Mensen die veel te laat richting aangeven. Ik zie echt wel wat je aan het doen bent, nu hoeft het niet meer. Laat zien wat je van PLAN bent te gaan doen.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 16:41:48 #183
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84943615
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:38 schreef Sjoegerd het volgende:
Net op de sloop naast een 740 en 940 gestaan.. Damn wat zijn ze gaaf O+ ( en groot :@ )
Vooral groot. :Y
quote:

[..]

Met 5km verschil inhalen

Fijn dat je ons allemaal over een kam scheert. Ik rijd meer dan jou per jaar en kan me in geen enkel punt vinden. (Oké dan, op het zonder kijken naar links gooien na dan.)
pi_84943623
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:35 schreef mstr het volgende:

[..]

Weet je hoe dat komt dat mensen hier 'treuzelen'?
Doordat als je hier 10 km/u te hard rijdt, je een bekeuring krijgt.
Dan gaan mensen netjes precies de snelheid rijden die gereden mag worden.

En jij rijdt te hard (140), daar houden veel mensen geen rekening mee en denken er nog voor te kunnen.
Zowel fout van hen als van jou. ;)
Naja, bij 160+ ben ik het met je eens maar 140 mag toch echt wel rekening mee gehouden worden.
pi_84943744
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:39 schreef B4llistic het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat ik zo rij? als ik 160 rij en ik zie verderop dat het niet harder als 120 gaat dan laat ik hem gewoon uitrollen hoor. Wat denk je dat banden,remmen en remschijven kosten :P
Gedrag dat jij beschrijft komt pas naar voren wanneer iemand zonder te kijken zijn auto voor de mijne gooit.
Ik kom op deze gedachte adhv een vorige post van je.
Als je dat niet bedoelt zul je toch echt wat duidelijker moeten zijn om misverstanden te voorkomen.

quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 15:39 schreef B4llistic het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 16:44:37 #186
98259 mstr
Een jonge God!
pi_84943754
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:42 schreef B4llistic het volgende:

[..]

Naja, bij 160+ ben ik het met je eens maar 140 mag toch echt wel rekening mee gehouden worden.
Je denkt toch niet dat de gemiddelde automobilist 2x in z'n spiegel kijkt om te kijken hoe hard de auto schuin achter hem rijdt? :')
Die kijken: RUIMTE! En gooien 't stuur om zonder een tweede keer te kijken.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 16:47:08 #187
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_84943880
Ik druk altijd van die lelijke franse auto's van de weg })

Op elke fokker past een bril.
pi_84944148
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:44 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik kom op deze gedachte adhv een vorige post van je.
Als je dat niet bedoelt zul je toch echt wat duidelijker moeten zijn om misverstanden te voorkomen.
[..]

Alleen bij tof doende golf petjesfiguren :9
pi_84946235
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:52 schreef B4llistic het volgende:

[..]

Alleen bij tof doende golf petjesfiguren :9
:') Ik neem aan dat je op mij doelt. Tof hoor. Het enige dat ik zei was dat ik inderdaad kon merken dat mensen voor me aan de kant gaan, door de voorkant van mn auto.
pi_84946259
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 09:21 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Haha lachen he. Ik merk dat ook wel hoor :Y

Ik kijk ook altijd heel boos + deze voorkant in hun spiegel maakt dat mensen aan de kant gaan :D

[ afbeelding ]

Ik draag alleen geen pet :P
Ik draag ook geen pet, zoals ik al zei. De Golf waar ik (nu ff) in rijd is een entreciet grijze, 2.0 TDI.

Wel een leuk voordeel van dat je ouders een eigen bedrijf met werknemers hebben die veel moeten reizen, er staan nu 5 autos bij ons voor de deur... Naast de Golf (die maandag weer weggaat), staat er nu ook nog een Volvo S60 van bijna 4 jaar oud bij ons voor de deur waar ik nu 3 weken in mag rijden (om maar even af te wisselen van m'n C30 :)).

quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:08 schreef Purdey het volgende:

[..]

Eigenlijk is dat absurd :{ Waardoor zou dat komen? Serieus bedoel ik, want het is natuurlijk krankzinnig om je geïntimideerd te voelen door een type auto :{ Ik vind de auto van Kikoooooo prachtig, en zou er maar wat graag zelf een willen hebben, maar ik heb er verder geen machtsvertoon gevoel bij eigenlijk
Zoals al is gezegd, veel Golf bestuurders (meestal dan een Golf 4 ofzo) zijn opgefokte jochies. Petje op, achteruit gezakt in de stoel met één arm recht vooruit op het stuur, en dan aggresief rijden. Dat beeld is denk ik wel aardig gevestigd (afgezien van het feit dat het natuurlijk lang niet altijd zo is) en als je dan met een lekker vaartje op de snelweg op iemand af komt rijden, gaan ze (vaker) aan de kant.

Zelf blijf ik gerust links rijden, maar er zijn genoeg mensen die het slecht trekken om een Golf achter zich te hebben kennelijk :P.
pi_84946792
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:44 schreef mstr het volgende:

[..]

Je denkt toch niet dat de gemiddelde automobilist 2x in z'n spiegel kijkt om te kijken hoe hard de auto schuin achter hem rijdt? :')
Die kijken: RUIMTE! En gooien 't stuur om zonder een tweede keer te kijken.
Je moet ook wel als je ergens langs wilt.
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_84946961
Hmm ben alweer bijna aan het laatste kwart van m'n tank toe en er staat nog maar 283 km op sinds de laatste tankbeurt :')
Too much is never enough!
pi_84947018
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 17:54 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Je moet ook wel als je ergens langs wilt.
Langs het ziekenhuis na zo'n actie bedoel je?
pi_84947026
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 17:59 schreef The6thgate het volgende:
Hmm ben alweer bijna aan het laatste kwart van m'n tank toe en er staat nog maar 283 km op sinds de laatste tankbeurt :')
Doe je iets niet goed :').. Ik ben met +/- 330 km net over de helft als ik het goed heb onthouden.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 18:37:49 #195
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_84948212
Net terug van het benzinestation, voor het eerst getankt :P. Auto netjes even ergens geparkeerd toen ik klaar was met tanken. Sta je daar met zo'n tankpas, heb ik een verkeerde pincode meegekregen van m'n vader... :@ Altijd leuk als je in een winkel staat, kon ik 'm bellen }:|.

Terug naar huus netjes geparkeerd dacht ik, stap ik uit en zie ik pas dat de auto nog makkelijk een meter naar achteren had gekund. Ach, volgende keer beter ;).
pi_84948303
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 18:37 schreef jacobras het volgende:
Net terug van het benzinestation, voor het eerst getankt :P. Auto netjes even ergens geparkeerd toen ik klaar was met tanken. Sta je daar met zo'n tankpas, heb ik een verkeerde pincode meegekregen van m'n vader... :@ Altijd leuk als je in een winkel staat, kon ik 'm bellen }:|.
Huh, met tankpas en dan nog naar binnen moeten :?
Is er geen automaat?
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 18:48:41 #197
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_84948574
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 18:40 schreef Piles het volgende:

[..]

Is er geen automaat?
Weet ik niet, ik doe dit ook maar voor 't eerst ;). Ik denk dat het alleen binnen kan, de tankpas werd aan de zijkant van een beeldscherm gelezen.

Valt me trouwens op dat mijn ouders steeds zachter gaan praten als ze het hebben over de auto, omdat ze weten dat ik anders wil rijden :Y).
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 18:49:35 #198
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84948613
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 18:40 schreef Piles het volgende:

[..]

Is er geen automaat?
Bij veel bemande pompen mag je gewoon naar binnen om te 'betalen' met je tankpas.
pi_84949032
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 18:49 schreef JJH het volgende:

[..]

Bij veel bemande pompen mag je gewoon naar binnen om te 'betalen' met je tankpas.
Blij dat ik altijd onbemand tank dan :P
pi_84951167
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 18:59 schreef Piles het volgende:

[..]

Blij dat ik altijd onbemand tank dan :P
Ik niet. Shell zegels :9
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 22:54:02 #201
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_84958563
Zo, terug van ruim 2 uur rondrijden (nuttig :P). Moest ergens m'n vader ophalen. Had daar geparkeerd in zo'n doodlopende straat, en moest het hele stuk achteruit rijden om weg te komen zonder auto's te raken. Aan het einde draaide ik te vroeg in, dus kwam ik over zo'n parkeervak. Had alleen niet door dat de rand daarvan een opstaande stoep was, dat hobbelde tot ergernis van m'n vader :P. Zou ik wegrijden, kwam ik natuurlijk nog net 2x over die stoep heen :X...
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 02:10:37 #202
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84965254
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 19:52 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ik niet. Shell zegels :9
Ik ook niet. Esso Tijgerpunten. :D
pi_84965290
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 02:10 schreef JJH het volgende:

[..]

Ik ook niet. Esso Tijgerpunten. :D
Dat is tenminste nog een pasje. Ik zit elke maand een kilometer van die zegels in te likken :r
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 02:34:17 #204
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84965609
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 02:12 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Dat is tenminste nog een pasje. Ik zit elke maand een kilometer van die zegels in te likken :r
En die zegels gaan hard. :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')