Ow, da's kut!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:06 schreef mjh487 het volgende:
Ik moet van Delft naar Amsterdam![]()
[ afbeelding ]
Enige echte optie is bij Clausplein de N14 of de N44 nemen, maar die zullen allebei druk zijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ow, da's kut!
Anders rijd je binnendoor.
Tsja. Succes dan maar.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:15 schreef mjh487 het volgende:
[..]
Enige echte optie is bij Clausplein de N14 of de N44 nemen, maar die zullen allebei druk zijn.
Hadden ze die A3 maar afegmaakt, dan kon ik zo van Gouda naar Amstelveen rijden..
Thanx! Traphic zegt nu dat de weg naar verwachting pas 8 uur open is..... Ik rij wel via de A12 en de A2quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Tsja. Succes dan maar.
Of een uurtje later gaan rijden.
Rome, keulen enzo. Maar wel sneller denk ik.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:28 schreef mjh487 het volgende:
[..]
Thanx! Traphic zegt nu dat de weg naar verwachting pas 8 uur open is..... Ik rij wel via de A12 en de A2
Waren alle geplande snelwegen maar afgemaaktquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:15 schreef mjh487 het volgende:
[..]
Enige echte optie is bij Clausplein de N14 of de N44 nemen, maar die zullen allebei druk zijn.
Hadden ze die A3 maar afegmaakt, dan kon ik zo van Gouda naar Amstelveen rijden..
En op sommige plekken kan het ook gewoon makkelijk. Maar ja, milieugezeik en NIMBY ook altijdquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:41 schreef JJH het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Nederlandse_autosnelwegen
Er zijn er nog wel een paar inderdaad. en als je sommige wegen bekijkt zou het geen overbodige luxe zijn om daar een snelweg van te maken.
Serieus? Dus een Golf dwingt een soort van respect af? Of in elk geval een soort van speciale behandeling? Apart hoor, wel grappig. De Golf 6 is wel waanzinnig mooiquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:04 schreef SinofEnvy het volgende:
Ik rijd normaal in een Volvo, maar die is nu naar de garage omdat de navigatie kapot is. Toevallig is er net deze dagen (nu m'n auto naar de garage is) een Golf 6 TDI beschikbaar waar ik een aantal dagen in kan rijden, dus dat komt goed uit.
Het grappige is, als ik normaal met 140 ofzo over de snelweg ga op de linkerbaan, gaan mensen niet echt voor me aan de kant ofzo (wat op zich ook wel logisch is), maar als ik in die Golf rijd dan zie ik echt het gros van de mensen voor me aan de kant gaanZo reed ik dus gister op de snelweg in de Golf, ik reed ongeveer 145 en een paar honderd meter voor me was iemand die met zo'n 130 links reed. Toen ik naderde zag je hem echt in een superklein gaatje tussen twee andere autos terug naar rechts gaan om mij erlangs te laten, daarna ging hij weer naar links.
Vergelijkbare scenarios gebeurde auto na auto
![]()
Wel grappig om mee te maken. Het bevestigt denk ik het algemene beeld van de Volvo rijder (ingetogen, degelijk?) en het beeld wat mensen hebben van een Golf bestuurder (geen uitleg nodig denk ik?).. en dan draag ik nog niet eens een pet.
Waar zijn ze laatst het laatst nou over eeens geworden? Doortrekken van de A4 bij Delft toch?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:46 schreef Piles het volgende:
[..]
En op sommige plekken kan het ook gewoon makkelijk. Maar ja, milieugezeik en NIMBY ook altijd
Dat is geen heel grote, mijn 940 schuiven mensen wel voor op. Alleen als ik er met 140 achter hang heb ik geen karrenvrachten vermogenn over om er snel langs te schieten.quote:
A4 Midden-Delftland, en jaren 50quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:05 schreef JJH het volgende:
Waar zijn ze laatst het laatst nou over eeens geworden? Doortrekken van de A4 bij Delft toch?
Dat hing ook al sinds de jaren 80 in de lucht...
Ik zou het niet zozeer "respect afdwingen" noemen...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:52 schreef Purdey het volgende:
[..]
Serieus? Dus een Golf dwingt een soort van respect af? Of in elk geval een soort van speciale behandeling? Apart hoor, wel grappig. De Golf 6 is wel waanzinnig mooi
Get used to it.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:11 schreef Sjoegerd het volgende:
Bij ons zijn net weer 2 rotondes af, beginnen ze halverwege Augustus weer aan de volgende
Je straalt gezag uit dan? Of automobilisten zijn gewoon een tikje angstig voor mensen in een golf..And I don't blame themquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:23 schreef SinofEnvy het volgende:
[..]
Ik zou het niet zozeer "respect afdwingen" noemen...
De manier waarop er over het algemeen door Golfjes gereden word. Net zoals BMW en Mercedes of een willekeurige andere dure auto.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:21 schreef Purdey het volgende:
[..]
Je straalt gezag uit dan? Of automobilisten zijn gewoon een tikje angstig voor mensen in een golf..And I don't blame them
Motorrijtuigenbelasting per kwartaal: ¤ 70,00quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:25 schreef The6thgate het volgende:
Hoeveel betalen jullie eigenlijk aan wegenbelasting?
OVerijssel, en de volvo weegt ruim 1350 kg.quote:Motorrijtuigenbelasting per kwartaal: ¤ 182,00
Motorrijtuigenbelasting per jaar: ¤ 716,00
Haha lachen he. Ik merk dat ook wel hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:04 schreef SinofEnvy het volgende:
Ik rijd normaal in een Volvo, maar die is nu naar de garage omdat de navigatie kapot is. Toevallig is er net deze dagen (nu m'n auto naar de garage is) een Golf 6 TDI beschikbaar waar ik een aantal dagen in kan rijden, dus dat komt goed uit.
Het grappige is, als ik normaal met 140 ofzo over de snelweg ga op de linkerbaan, gaan mensen niet echt voor me aan de kant ofzo (wat op zich ook wel logisch is), maar als ik in die Golf rijd dan zie ik echt het gros van de mensen voor me aan de kant gaanZo reed ik dus gister op de snelweg in de Golf, ik reed ongeveer 145 en een paar honderd meter voor me was iemand die met zo'n 130 links reed. Toen ik naderde zag je hem echt in een superklein gaatje tussen twee andere autos terug naar rechts gaan om mij erlangs te laten, daarna ging hij weer naar links.
Vergelijkbare scenarios gebeurde auto na auto
![]()
Wel grappig om mee te maken. Het bevestigt denk ik het algemene beeld van de Volvo rijder (ingetogen, degelijk?) en het beeld wat mensen hebben van een Golf bestuurder (geen uitleg nodig denk ik?).. en dan draag ik nog niet eens een pet.
Jep... die eindigt zo:quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Waar zijn ze laatst het laatst nou over eeens geworden? Doortrekken van de A4 bij Delft toch?
Dat hing ook al sinds de jaren 80 in de lucht...
[..]
Jep. Dankjequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:43 schreef Purdey het volgende:
Is die golf van jou kikoooooo? Mooi ding!
194 euro, Noord Hollandquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:25 schreef The6thgate het volgende:
Denken dat je je medeweggebruikers angst aanjaagt met zo'n voorkantquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:21 schreef kikoooooo het volgende:
Ik kijk ook altijd heel boos + deze voorkant in hun spiegel maakt dat mensen aan de kant gaan
[ afbeelding ]
Ik draag alleen geen pet
[..]
Is geen GTI helaasquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:14 schreef EMCioran het volgende:
[..]
194 euro, Noord Holland![]()
Mooie GTI Kikoooooo![]()
Niet angst hoor, dat zeg ik nergens, maar het is gewoon een feit dat mensen sneller aan de kant gaan dan in een 'normale' auto...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:20 schreef Pluckie het volgende:
[..]
Denken dat je je medeweggebruikers angst aanjaagt met zo'n voorkant![]()
Royal Sadness
Reed jij geen Golf met je lessen? Haha :pquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:21 schreef Purdey het volgende:
[..]
Je straalt gezag uit dan? Of automobilisten zijn gewoon een tikje angstig voor mensen in een golf..And I don't blame them
180 per kwartaal, citroen saxo (600 kg) in de Betuwequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:25 schreef The6thgate het volgende:
Haha, ja ik reed in een golfquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:34 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Reed jij geen Golf met je lessen? Haha :p
Duitsland is leeeeuk, polen is leuker! Vooral dat eerste stuk voorbij de grens! Nu weer verder alleen ben ik niet in staat om te rijden dus het moet iemand anders maar doen haha, wel leuk feest gehad gister!
Is een diesel hoop ik?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:53 schreef Puala het volgende:
[..]
180 per kwartaal, citroen saxo (600 kg) in de Betuwe
Teveel bloed in je alcohol? Gewelddadig feestje moet dat geweest zijn.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:03 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha, ja ik reed in een golfSowieso zijn 8 van de 10 lesauto's hier golfjes
En als het geen lesauto is, dan rijdt er wel een of ander onfris figuur in met z'n arm buitenboord..Een beetje zoals mijn instructeur normaal met z'n golf rijdt
Mooi dat je het naar je zin hebt trouwens! Waarom was je niet meer in staat om te rijden? Iets te veel bloed in je alcohol?
Eigenlijk is dat absurdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:35 schreef mstr het volgende:
Het verschilt echt wel, als ik in mijn 206 rijdt gaan mensen veel minder snel aan de kant dan dat ik met de Golf van m'n ouders eraan kom.
Ken je die uitspraak niet? Even uitgezocht van wie het is: Het is het liedje 'Leo' van Ria Valk uit 1982quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Teveel bloed in je alcohol? Gewelddadig feestje moet dat geweest zijn.
Het zal wel een beetje komen doordat je in een Golf als sneller hard rijdt dan in een 206, dus als iemand je aan ziet komen in zijn of haar spiegels zijn ze dan eerder geneigd om aan de kant te gaan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:08 schreef Purdey het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat absurdWaardoor zou dat komen? Serieus bedoel ik, want het is natuurlijk krankzinnig om je geïntimideerd te voelen door een type auto
Ik vind de auto van Kikoooooo prachtig, en zou er maar wat graag zelf een willen hebben, maar ik heb er verder geen machtsvertoon gevoel bij eigenlijk
Maar ik 1982 was ik nog in de verrekijker van m'n vader.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:13 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ken je die uitspraak niet? Even uitgezocht van wie het is: Het is het liedje 'Leo' van Ria Valk uit 1982
Bij mij thuis werd het soms gebruikt als zinsspeling, maar het blijkt uit een liedje
Ik ook hoor, bouwjaar '87quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar ik 1982 was ik nog in de verrekijker van m'n vader.
Moet je eens in een Yaris gaan rijden, word je aan alle kanten voorbij gescheurd en ze hangen meer aan je bumper. Maar dat kan ook aan de rijstijl van m'n zus liggenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:08 schreef Purdey het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat absurdWaardoor zou dat komen? Serieus bedoel ik, want het is natuurlijk krankzinnig om je geïntimideerd te voelen door een type auto
Ik vind de auto van Kikoooooo prachtig, en zou er maar wat graag zelf een willen hebben, maar ik heb er verder geen machtsvertoon gevoel bij eigenlijk
Zullen we het houden op een combinatie van?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je eens in een Yaris gaan rijden, word je aan alle kanten voorbij gescheurd en ze hangen meer aan je bumper. Maar dat kan ook aan de rijstijl van m'n zus liggen
Als ze op vakantie is zal ik het misschien eens proberenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Zullen we het houden op een combinatie van?
Al heb ik de nijging ook meer om bijvoorbeeld een Yaris, Aygo etc. in te halen in plaats van een Volvo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze op vakantie is zal ik het misschien eens proberen
Jammer dat ik niet in de Audi mag rijden, was een mooi onderzoekje geweestquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Al heb ik de nijging ook meer om bijvoorbeeld een Yaris, Aygo etc. in te halen in plaats van een Volvo.
Dat kun je de Audi niet aandoenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet in de Audi mag rijden, was een mooi onderzoekje geweest
Sierdopje?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:35 schreef mstr het volgende:
Ik ga zo even een litertje olie halen en een sierdopje voor m'n velg bij de dealer.
45 euro per kwartaalquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:25 schreef The6thgate het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |