In de regel doen ze eerst een knipperlicht aan, maar daar heb je t helemaal niet over?quote:
Neequote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:49 schreef Atreidez het volgende:
[..]
In de regel doen ze eerst een knipperlicht aan, maar daar heb je t helemaal niet over?
Maar de uitlaat is te klein?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:44 schreef mstr het volgende:
M'n auto wilt binnenkort een goede beurt van me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:48 schreef EMCioran het volgende:
Hallo Mstr!Omg..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never wanted to be the guy at the Melbourne-station, Am I ?
Als je alleen je buitenspiegel gebruikt krijg je vroeg of laat ook een groot probleemquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:32 schreef Empathologica het volgende:
Denk dat het er ook aan licht of je in je buitenspiegel kijkt of er plaats is om in te gaan halen. Als je gewoon op goed geluk naar links gaat, dan kan je wel is een groot probleem hebben.
Dat heb ik altijdquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:45 schreef The6thgate het volgende:
Wat zat ik me gister op de snelweg te ergeren zeg. Ga je even naar rechts om een snellere auto langs te laten, maar tegelijk kom jezelf weer achter een langzamere auto. Daardoor komt er vervolgens een hele trein je voorbij is het onmogelijk om naar links te kunnen. Ook de auto's in dezelfde baan achter me kwamen fijn voorbij zonder even in te houden om mij de mogelijkheid te geven in te halen. Gebeurde echt 3 keerJe zou er bijna van links blijven hangen om nog net even die ene auto mee te pakken.
Dat heeft iedereen ja, vandaar de treintjes op de linkerbaan altijdquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:45 schreef The6thgate het volgende:
Wat zat ik me gister op de snelweg te ergeren zeg. Ga je even naar rechts om een snellere auto langs te laten, maar tegelijk kom jezelf weer achter een langzamere auto. Daardoor komt er vervolgens een hele trein je voorbij is het onmogelijk om naar links te kunnen. Ook de auto's in dezelfde baan achter me kwamen fijn voorbij zonder even in te houden om mij de mogelijkheid te geven in te halen. Gebeurde echt 3 keerJe zou er bijna van links blijven hangen om nog net even die ene auto mee te pakken.
ik rij ook niet harder dan 120 ivm geluidsoverlast van m'n motor, maar toch vaak net iets harder dan degene voor me meestalquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:54 schreef Empathologica het volgende:
@ The6thgate; Ja daar heb je gelijk in, was even de hele routine vergeten te noemen haha
Ik ben eerlijk gezegd gewoon te lui om in te halen, mijn autootje is toch niet zo snel dus waarschijnlijk roep ik alleen maar een hoop ergernis op als ik links ga rijdenAlleen als iemand echt langzaam rijdt ga ik inhalen.
En bedankt..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Je hoeft er vaak niet eens goed voor te kijken![]()
Sorry, maar het is vaak zoquote:
Als je tegelijk achter een langzamere auto komt, had je dan niet beter eerst die auto kunnen inhalen (en die snelle achter je maar even laten wachten)?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:45 schreef The6thgate het volgende:
Ik heb na mn examen, 17 juni, geen snelweg meer gezien. Dat wordt nog wat..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:37 schreef jacobras het volgende:
[..]
Als je tegelijk achter een langzamere auto komt, had je dan niet beter eerst die auto kunnen inhalen (en die snelle achter je maar even laten wachten)?
Ik heb sinds ik mijn rijbewijs heb nog maar 1 keer op de snelweg gereden, binnenkort maar weer 'ns doen. Vind invoegen altijd nog best wel een klein beetje eng als het druk is.
Ik een paar korte stukjes, maar nog niet in m'n eentje. Ik wil wel nog eens naar Arnhem rijden, dat stuk kan ik zowat dromen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:00 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik heb na mn examen, 17 juni, geen snelweg meer gezien. Dat wordt nog wat..
Zeker rond Rotterdamquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:00 schreef Purdey het volgende:
Ik heb na mn examen, 17 juni, geen snelweg meer gezien. Dat wordt nog wat..
Breek me de bek niet open, ik krijg al bultjes bij het idee dat ik die A20 op moet. Wat een drama vond ik dat altijd rond 15:00 als ik ging rijden. Een keer bijna onder een vrachtwagen gereden met invoegen. Instructeur schrok zich rot, en ik zei 'Oh, ik dacht dat ie remde om mij ervoor te laten.' 'Nee, hij remde omdat wij anders onder zijn auto hadden gezeten.'quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeker rond Rotterdam
's Avonds is het heerlijk daar trouwens, A15: 4 of 5 lege banen
En dan zo'n mooie flyover de A29 op, het donker in richting Zeeland
Zo'n soort incidentje had ik paar weken geleden in de spits rond Antwerpenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:13 schreef Purdey het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open, ik krijg al bultjes bij het idee dat ik die A20 op moet. Wat een drama vond ik dat altijd rond 15:00 als ik ging rijden. Een keer bijna onder een vrachtwagen gereden met invoegen. Instructeur schrok zich rot, en ik zei 'Oh, ik dacht dat ie remde om mij ervoor te laten.' 'Nee, hij remde omdat wij anders onder zijn auto hadden gezeten.'Maar goed, zodra ik een eigen auto heb, moet het er weer eens van komen. Het gaat goed komen
Komt wel goed, gewoon eerst even een rustig moment opzoeken om er weer "in te komen"quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:13 schreef Purdey het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open, ik krijg al bultjes bij het idee dat ik die A20 op moet. Wat een drama vond ik dat altijd rond 15:00 als ik ging rijden. Een keer bijna onder een vrachtwagen gereden met invoegen. Instructeur schrok zich rot, en ik zei 'Oh, ik dacht dat ie remde om mij ervoor te laten.' 'Nee, hij remde omdat wij anders onder zijn auto hadden gezeten.'Maar goed, zodra ik een eigen auto heb, moet het er weer eens van komen. Het gaat goed komen
Ik vind een vrachtwagen best eng, ook om er naast te rijden. Een keer gehad met rijlessen dat er een vrachtwagen op de rechterbaan reed, en een auto voor mij. Die auto voor me nam een sprintje en wilde voor die vrachtwagen gaan rijden, maar die ging al opschuiven toen zijn achterbumper rond het portier van de vrachtwagen zat. Dat was zó eng om te zien, dat je echt aan het wachten bent tot die Ford onder die vrachtwagen verdwijnt. M'n instructeur moest ineens aan 'there there' van Radiohead denken, dat eindigt met 'We are accidents waiting to happen.'quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo'n soort incidentje had ik paar weken geleden in de spits rond Antwerpen
Ik moest baan naar rechts (splitsing snelweg) en vrachtwagen kwam van rechtse baan naar links (waar ik heen wilde). Blijven lastige situaties, zeker als het druk is
Op die versmalde banen is het wel gaaf om een vrachtwagen in te halenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:30 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik vind een vrachtwagen best eng, ook om er naast te rijden. Een keer gehad met rijlessen dat er een vrachtwagen op de rechterbaan reed, en een auto voor mij. Die auto voor me nam een sprintje en wilde voor die vrachtwagen gaan rijden, maar die ging al opschuiven toen zijn achterbumper rond het portier van de vrachtwagen zat. Dat was zó eng om te zien, dat je echt aan het wachten bent tot die Ford onder die vrachtwagen verdwijnt. M'n instructeur moest ineens aan 'there there' van Radiohead denken, dat eindigt met 'We are accidents waiting to happen.'
Ik had net m'n rijbewijs en toen ben ik met kilometerslange wegversmallingen door Duitsland gereden. Dat was de eerste keer echt eng in een auto waar ik nog nooit in had geredenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Op die versmalde banen is het wel gaaf om een vrachtwagen in te halen.. Links zo goed als geen marge omdat een betonnen muur en rechts zo goed als geen marge want wielen van een vrachtwagen die toch aardig groot zijn.
Ja ik had dan wel wat langer mijn rijbewijs toen ik dat moest doenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik had net m'n rijbewijs en toen ben ik met kilometerslange wegversmallingen door Duitsland gereden. Dat was de eerste keer echt eng in een auto waar ik nog nooit in had gereden![]()
Reed 2 weken terug in Duitsland (op weg naar Tsjechië).quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Op die versmalde banen is het wel gaaf om een vrachtwagen in te halen.. Links zo goed als geen marge omdat een betonnen muur en rechts zo goed als geen marge want wielen van een vrachtwagen die toch aardig groot zijn.
Ja soms komen ze door een richeltje in de weg wel heul dichtbij.. Ook wel wat hartkloppingen gehad daarzoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:51 schreef lbeew het volgende:
[..]
Reed 2 weken terug in Duitsland (op weg naar Tsjechië).
Het was rond 2 - 3 uur 's ochtends dus pikkedonker. Waren er wegwerkzaamheden. Een vrachtwagen achter mij zat echt heel erg te plakken dus ik besloot om in te halen. Linkerbaan 2meter breed, maar dan ook echt geen centimeter meer. Moest een andere vrachtwagen inhalen en daarna nog een paar auto's voor ik weer terug naar rechts kon. Dat was wel ff geconcentreerd zijn. Je ziet gewoon echt weinig en die betonnen rand is gewoon zo dichtbij. Als die vrachtwagen maar 10 centimer naar links had uitgewijkt was er iets misgegaan. Achteraf gezien was ik ook de enige dom genoeg om in te gaan halen. Iedereen bleef netjes rechts rijden hehe.
Ken je dat Blik op de weg-fragment met die inhaalactie? Geniaal was dat, met 1 cm ruimtequote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja ik had dan wel wat langer mijn rijbewijs toen ik dat moest doen. En dan van die gasten met busjes die m er ook gewoon langs wurmen
Neh ben niet zo'n tv mens enzoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Ken je dat Blik op de weg-fragment met die inhaalactie? Geniaal was dat, met 1 cm ruimte
Ah, jammer dat ik het fragment niet kan vinden. Maar iemand ging in de slinger van een wegversmalling een trekker/oplegger inhalen. Was een mooi voorbeeld van hoe het niet moetquote:
Wegmisbruikers kijk ik ook nooit, verschrikkelijkquote:Blik op de weg is wel beter dan Wegmisbruikers iig.. Daarbij erger ik me altijd zo aan die Spee en de jankerige Politie
Altijd worden de mensen gepakt die dan wel te hard rijden maar verder wel netjes rijden. Zie mezelf er ook nog wel eens verschijnen denk ikquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, jammer dat ik het fragment niet kan vinden. Maar iemand ging in de slinger van een wegversmalling een trekker/oplegger inhalen. Was een mooi voorbeeld van hoe het niet moet![]()
[..]
Wegmisbruikers kijk ik ook nooit, verschrikkelijk
Kijken wat het goedkoopst en fijnst rijdquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:59 schreef EMCioran het volgende:
Omdat we geregeld wat meer ruimte nodig hebben dan de 406 Coupe ons te bieden heeft, ben ik me nu eens aan het orienteren op een fraaie stationwagon voor erbij. Ik ben niet zo van de standaardmodelletjes, maar dan nog blijft er nog gigantisch veel keus over. En heel misschien wil ik wel iets oldtimer-achtigs, ivm belasting enzo.
In eerste instantie dacht ik meteen aan deze:
[ afbeelding ]
maar mevrouw EMCioran vind het nogal overbodig om twee V6'en voor de deur te hebben staanDus toen moest ik gelijk aan zoiets denken:
[ afbeelding ]
Wel een beetje oud natuurlijk, maar wel HEEL gaaf (vind ik dan). Ook ben ik al heel lang verliefd op deze bakbeesten:
[ afbeelding ]
Kortom, ik heb geen idee. Er is zoveel keus! Wat moet ik doen
Ik zou wel koerierswerk willen doen op de zaterdag ipv in de supermarkt werken. Enige is dat ik in een kutregio zit en op zaterdag eigenlijk amper koerierswerk word gedaanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:18 schreef JJH het volgende:
EMCorian,
Ga eens kijken voor een nette 940. Die zijn ruim zat. () en het zijn ook nog eens heerlijk zittende, comfortabel rijdende reiswagens.
Ik heb vroeger met zo'n bakbusje koerierswerk gedaan, en daarmee ging ik ook gewoon inhalen tijdens wegversmallingen e.d.
[ afbeelding ]
Best onverantwoord als je daar nu nog een keer over nadenkt.
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:22 schreef JJH het volgende:
Wij reden toendertijd ook niet op zaterdag. De enige die dat volgens mij wel doet is de TNT. En dan ook niet zo volledig als door de week.
Juist en dat is niet al te goedkoop. En heb geen zin in dronken onbekende dudes te rijden want het komt hier in de regio dan meestal neer op zaterdagnacht rijden. En dan wil ik zelf uitgaanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:25 schreef JJH het volgende:
Je zou ook op zoek kunnnen gaan naar een weekendbaantje als taxichauffeur.
Moet je alleen wel je taxipas halen.
O ja, Volvo, daar moet ik inderdaad eens kijken. 940, 850, 240, dat soort werk.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:18 schreef JJH het volgende:
EMCorian,
Ga eens kijken voor een nette 940. Die zijn ruim zat. () en het zijn ook nog eens heerlijk zittende, comfortabel rijdende reiswagens.
Maar dan zit je gelijk er een paar jaar aan vast. En dat wil ik dan ook weer niet aangezien ik tussendoor misschien wel wat in mijn branche kan vindenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:30 schreef JJH het volgende:
Dan houd het op inderdaad.
Taxipas word soms trouwens wel door de werkgever betaald hoor.
850quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:30 schreef EMCioran het volgende:
[..]
O ja, Volvo, daar moet ik inderdaad eens kijken. 940, 850, 240, dat soort werk.
Of deze: http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=bsknnodzcty1
Klopt. Op zaterdag zijn er geen brengritten naar klanten (die zijn dicht). Ook geen buslichtingen, dat gebeurt zondag pas. Enige wat er gereden wordt is steunpunten vooral (zakken naar plekken voor postbodes/bezorgers). Alhoewel pakketservice wel gewoon op zaterdag rijdt. En als je in een landelijk gebied woont worden daar ook gewoon heel veel wijken per bestelbus gereden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:22 schreef JJH het volgende:
Wij reden toendertijd ook niet op zaterdag. De enige die dat volgens mij wel doet is de TNT. En dan ook niet zo volledig als door de week.
Op de snelweg heb ik daar nooit last van. Tijd zat om rustig goed te kijken en dan in te halenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:10 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb ooit gehad dat ik bijna van de linkerbaan op de snelweg werd gereden.. Ik reed al links en er reed er een auto rechts van mij, die zo zonder te kijken dacht naar de linker baan te gaan.. Als gevolg reed ik half in de berm met 120 en luid toeterend dat die man ineens schrok en gelukkig met een schok naar rechts stuurde. Anders had hij dus echt op mij ingereden..
Ik dacht dat het 'shock' effect wel mee viel. totdat ik een week later weer de snelweg op moest.. Constant in angst kijken of de mensen aan de rechterkant je wel hebben gezien..
DAT is het belang van goed kijken.
850 moet je de T5, of de T5-R hebben, beiden geen zescilinder.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:30 schreef EMCioran het volgende:
[..]
O ja, Volvo, daar moet ik inderdaad eens kijken. 940, 850, 240, dat soort werk.
Of deze: http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=bsknnodzcty1
Ik weet dat het niet hoort en niet netjes is, maar ik kan het dan nooit laten om er even naast te gaan rijden en dan zo aan je ooglid trekken, zo van: Opletten!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:50 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik had van de week iets. Ik rij op de A16 richting Brienenoord Rotterdam. Dan komt er rechts die baan naar Feyenoord bij. Die moeten dan ook invoegen. Dus er komt een Panda die voegt netjes voor mij in die had ook ruimte.
Komt er een grijze Astra. Die wilt hem dus tussen en en die Panda zetten maar omdat die Panda langzamer was gaan rijden door een auto ervoor was ik wat dichter naar de Panda gegaan. Ik zie die Astra en dacht nog die moet even wachten of doorrijden want die past hier nooit tussen.
Die keek niet ofzo of dacht van wel en gooi m er tussen. Ik ben nog nooit zo geschrokken. Ik moest vol op de remmen.
Vergeet het fietspad nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:14 schreef hollander87 het volgende:
Ruim 2 maanden niet gereden en daarna nu net weer 2 kortje ritjes erop zitten.... Het valt allemaal wel mee als het zo lekker rustig is.
En de rit naar het CBR in Utrecht... die kan ik nog steeds met m'n ogen dicht rijden
En anderen die jouw problemen aan het oplossen zijnquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:54 schreef JJH het volgende:
En eigenlijk is dat ook wel het autorijden. Het gebeurd zo vaak dat je eigenlijk andermans problemen aan het oplossen bent!
Het fietspad waar nooit iemand fietst, waar je toch stapvoets op af moet rijden om daarna je helemaal scheel naar links, naar rechts, naar links te kijken om dan pas te passerenquote:
We zijn perfect.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:11 schreef Piles het volgende:
[..]
En anderen die jouw problemen aan het oplossen zijn
Oh nee wacht, wij rijden allemaal perfect
Zo zat ik ook ongeveer in de auto jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:29 schreef JJH het volgende:
Die bocht bij Bergen op Zoom ken ik ook, schrok me het apezuur toen ik daar de eerste keer kwam.
Die is leuk jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:25 schreef Puala het volgende:
Ik heb een vrijdag vanaf de Betuwe naar Middelburg gereden. Maar tering zeg, wat een pokke eindEn wat een idiote bocht hebben ze daar ergens bij Bergen op Zoom in de snelweg gelegd
Daar heb ik niet perse die bocht voor nodig.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Die is leuk ja
Met gieerrrende banden
Voor wie m niet kent
Oeh, lekker bochtje welquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Die is leuk ja
Met gieerrrende banden
Voor wie m niet kent
Dan ben je van te voren al dom bezig geweest, want zover ik me kan herinneren staan aan beide kanten van de snelweg waarschuwingsborden met een adviessnelheid van een kilometertje of 60, gok ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:09 schreef jacobras het volgende:
Lekker bochtje inderdaad, je zal maar net een vrachtwagen inhalen waardoor je het te laat ziet, kan je inderdaad flink remmen.
Scherpe bochten op de snelweg, altijd leukquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:25 schreef Puala het volgende:
Ik heb een vrijdag vanaf de Betuwe naar Middelburg gereden. Maar tering zeg, wat een pokke eindEn wat een idiote bocht hebben ze daar ergens bij Bergen op Zoom in de snelweg gelegd
Ah, wel zo handigquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan ben je van te voren al dom bezig geweest, want zover ik me kan herinneren staan aan beide kanten van de snelweg waarschuwingsborden met een adviessnelheid van een kilometertje of 60, gok ik.
Zelf grote elektronische borden met "U rijdt te snel"quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan ben je van te voren al dom bezig geweest, want zover ik me kan herinneren staan aan beide kanten van de snelweg waarschuwingsborden met een adviessnelheid van een kilometertje of 60, gok ik.
Het rare is dat het midden op de snelweg is zeg maar, dus je verwacht het niet echtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:06 schreef Purdey het volgende:
[..]
Oeh, lekker bochtje welHet valt wel mee, maar je moet er indd niet met 140 op afknallen
Zo heb je bij Raamsdonkveer (A27 en de A59, zo uit mijn hoofd) nog een gelijkvloers knooppunt. Dus doodleuk verkeerslichten op de snelweg. Verwacht je ook niet echt...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Zelf grote elektronische borden met "U rijdt te snel" boven de weg
[..]
Het rare is dat het midden op de snelweg is zeg maar, dus je verwacht het niet echt
http://maps.google.nl/map(...)cbp=12,40.93,,0,6.87quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Zelf grote elektronische borden met "U rijdt te snel"
[..]
Het rare is dat het midden op de snelweg is zeg maar, dus je verwacht het niet echt
Het lijkt België welquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:57 schreef hollander87 het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/map(...)cbp=12,40.93,,0,6.87
Iew, rotonde op een snelweg
Klopt, knooppunt Hooipolderquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo heb je bij Raamsdonkveer (A27 en de A59, zo uit mijn hoofd) nog een gelijkvloers knooppunt. Dus doodleuk verkeerslichten op de snelweg. Verwacht je ook niet echt...
Da's vast Joure!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:57 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Vast niet in Duitsland op de linkerbaan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:18 schreef JJH het volgende:
EMCorian,
Ik heb vroeger met zo'n bakbusje koerierswerk gedaan, en daarmee ging ik ook gewoon inhalen tijdens wegversmallingen e.d.
[ afbeelding ]
Best onverantwoord als je daar nu nog een keer over nadenkt.
Dat is kilometers daarvoor al een autoweg. Geen autosnelweg meer.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:57 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Ook in Nederland hebben we wegversmallingen waarbij de linkerbaan maar 2m is. Laatst waren ze op de A1 bij Muiden in de buurt bezig en daar waren de linker 3 van de 4 zelfs 2m. Brrrrquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:39 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Vast niet in Duitsland op de linkerbaan.
Nederlandse wegversmallingen zijn niet te vergelijken met de Duitse.
"quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat is kilometers daarvoor al een autoweg. Geen autosnelweg meer.
Daar past zo'n bakwagen dus nooit op.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook in Nederland hebben we wegversmallingen waarbij de linkerbaan maar 2m is.
Ik had niet goed gekeken naar je eerste welke post je quotte, maar over het algemeen is de linkerbaan wel smaller dan de rehterbaan, ook in Nederland.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:53 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Daar past zo'n bakwagen dus nooit op.
He, daar ben ik op de terugweg ook langs gekomen. Had het idd niet verwachtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo heb je bij Raamsdonkveer (A27 en de A59, zo uit mijn hoofd) nog een gelijkvloers knooppunt. Dus doodleuk verkeerslichten op de snelweg. Verwacht je ook niet echt...
Deze link verwijst naar de A6quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:49 schreef hollander87 het volgende:
[..]
"
Ook de A6? Ik kom er wel altijd redelijk hard aankachelen
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:36 schreef Socios het volgende:
Mooie foto´s in het topic trouwens!
Een heel verschil met de ´vroegere´ A2 die ook nog kruiste met een spoorlijn.
Spoorbomen op een 2 x 3 baans autosnelweg, ik weet niet?
Ik kende 'm al, maar briljant iddquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:23 schreef kikoooooo het volgende:
Over rare wegen:
Dit postte socios in mijn A2 klaagbaaktopic:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |