Waar is de gangster smiley?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:21 schreef MrSubtle het volgende:
(ik had wat vaakgebruikte smileys maar in de OP wiki gezetmocht iemand het niet okay vinden dan is het zo weer weg
)
Was copy/paste foutje, inmiddels geupdate in wikiquote:
Muis heeft idd vocht in haar bolletje tgv dexamethason (tumorgroeiremmer) en dat moet gedraineerd wordenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:21 schreef Morretje het volgende:
Ok, nieuwe poging, want mij ene post in dat topic had dus duidelijk geen zin.
Door Ing haar post begreep ik dat Muisje weer niet lekker is? Dikkemeid!
En dat er weer gezeik was hier, waardoor MB weggejaagd werd? Ik ben er vaak niet eens, als er weer gezeik is, maar heb daar dan ook geen zin in idd.![]()
En Baloe aan andere medicijnen, dat klinkt goed. Dat van dat virus dan weer niet Ing. Hoe zou ie daar dan ook aan komen trouwens?
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar is de gangster smiley?
Oh en nogmaals: Ing; Green Day komt zo geloof ik nog een keertje
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:25 schreef Morretje het volgende:
We horen hier net gedonder van boven komen. Maar wij zitten allebei beneden. Dus Ravage kijken, zit de poes in de wasmand, en heeft ze zichzelf opgesloten door de wasmand om te duwen op de deksel..![]()
Sukkel
En meteen naar beneden rauzen na bevrijd te worden, en nu nonchalant zitten poetsen he, terwijl wij schaterlachen hiero..![]()
Sterktequote:Op donderdag 5 november 2009 21:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Kweenie hoe Loet er aan komt, de DA had om 19 uur nog een volle wachtkamer, dus ik heb m'n medicijnen gehaald en heb gezegd dat ik maandag wel terugkom.
Dan zal ik es uitgebreid vragen.
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:30 schreef MissBliss het volgende:
Kunnen spoilers over een serie niet gewoon in het betreffende topic?
ik kan geen robinson kijken, maar nu lees ik hier al wie eruit gaat
(in de mobiele layout werken spoilers niet)
Sowwy.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:30 schreef MissBliss het volgende:
Kunnen spoilers over een serie niet gewoon in het betreffende topic?
ik kan geen robinson kijken, maar nu lees ik hier al wie eruit gaat
(in de mobiele layout werken spoilers niet)
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest de TT een beetje waarmaken he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |