Ja, goed wel denk ik?quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 11:23 schreef oh-oh het volgende:
Hey Qwea, gelukkig dat je minder pijn hebt joh
quote:Op donderdag 5 november 2009 10:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik had het over SS email adressen
Leve Sister Morfine.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, goed wel denk ik?
Geen idee eigenlijkGisteren ging het heel goed want ik voelde niks... nu nog niks genomen want MM is vet bezorgt over de morfine (ook over de andere medicijnen maar dat terzijde
) en ik heb hem plechtig belooft dat ik er alleen 1 neem als de pijn echt erg is.
En de morfine is al sinds 5u vannacht uitgewerkt... en het doet wel iets pijn.. maar niet wat ik dagen lang heb gevoelt. Maar laat ik maar niet te hard roepen, ik moet nog naar het toilet
Maar tot dusver gaat het wel goed eigenlijk. Ooh, en ik haat ontbijten
Arme Baloe, en echt echt zelf opletten dat ie niks kan pikken ook al sta je maar 2 seconden op hequote:Op donderdag 5 november 2009 11:27 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Nou nog uitvogelen wat ik met de beer moet. De DA zei dattie terug moest komen als de plek niet binnen 2 a 3 dagen beter zou worden... maar bij shirley moet ik eerst altijd de AB afmaken.
Denk dat ik dat maar doen..
Ik heb ALLES van tafel gehaaldquote:Op donderdag 5 november 2009 11:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Arme Baloe, en echt echt zelf opletten dat ie niks kan pikken ook al sta je maar 2 seconden op he
MIkeyMo heeft hem ontworpen, maar ik wilde hem perse zo. En ja, ik was wel aan de morf jaquote:Op donderdag 5 november 2009 11:56 schreef nieslief het volgende:
Heuj en weer terug van werk......
Q was je high toen je dat konijn ontwierp zo met die sneeuwvlokken?? Het nijn wel in ieder geval.
Da's lastig zo.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hoi MB![]()
Gowd, we proberen met 9 man een wintersportvakantie te plannen via de mail. Als het zo doorgaat is iedereen elkaar voor die tijd al zat
Dat soort ellende zie ik bij zoveel mensen dat ik er nieteens aan begin. De enigen met wie ik op vakantie kan gaan en gewoon veel lol heb, zijn mijn man en mijn zoon.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hoi MB![]()
Gowd, we proberen met 9 man een wintersportvakantie te plannen via de mail. Als het zo doorgaat is iedereen elkaar voor die tijd al zat
Yeps, die zijn besteld, spannend he?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb ALLES van tafel gehaald
Nu zijn we zeiknat. Wát een kutweer. Ik wilde eigenlijk naar de stad.Maar ik weet niet of ik zin heb, en waar de plu is
Hebbie je kerstkaarten al besteld?
Nee niks, maar ik heb t ook te druk gehad om te informerenquote:
Geen postquote:Op donderdag 5 november 2009 12:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yeps, die zijn besteld, spannend he?
Hejje nog post gehad?
Hier regent het ook dat het zeikt.
Ik kreeg gisteren een hele fijne jas van een vriendin, en nu hebben de honden en ik alledrie zo een bontrandcapuchon
Is dat via datumprikker niet veel makkelijker? Heb je ook meteen overzicht.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hoi MB![]()
Ha, leuk. Een familieruïne.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:36 schreef Morretje het volgende:
[..]
Is dat via datumprikker niet veel makkelijker? Heb je ook meteen overzicht.
Zo proberen wij een broertjes- en zusjesdag te plannen met Ravages familie. En wie reageert er niet? Ravage natuurlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |