abonnement Unibet Coolblue
  zondag 7 juni 2009 @ 12:38:15 #1
16715 Mylene
*schatje*
pi_69790602


Vervolg van:
H&M #63 Waar we de Sale weer plunderen!
H&M #62 met AIDS mode
H&M #61 Waar we snel onze pakketjes binnen willen hebben
H&M #60 - Waar we meegenieten van andermans aankopen!
H&M #59; Waar matthew een nieuwe winkel op MP heeft
H&M #58; Nu met previewcatalogus voor iedereen!
H&M #57: Waar we alweer op najaarsmode azen
H&M #56 - Waar we pauwen kopen
H&M #55 - Waar we nooit offtopic gaan
H&M #54 - Waar de mannen nooit een goede reactie geven
H&M #53 - Nu met extra dunne modellen
H&M #52 Sunshine = shop time!
H&M #51 met het spleet-model de lente in
H&M #50 - 50 topics vol koopverslaving...
H&M #49 - Thou shalt buy!
H&M #48
H&M #47
H&M #46
H&M #45
H&M #44
H&M #43 - Waar de online shop raar doet
H&M #42
H&M #41
H&M #40
H&M #39
H&M #38
H&M #37 Nieuwe collectie!
H&M #36 sale sale sale!
H&M #35 - Summer!
H&M #34 - Fashion Time, Basics & Marimekko
H&M #33 - Spring news
H&M #32 - FASHION AGAINST AIDS
H&M #31- Nieuwe collectie!
Marimekko goes H&M #30
H&M #29 - Met nu al een voorjaarscollectie!
H&M #28
H&M #27
H&M #26
H&M #25 - Nieuwe Divided collectie
H&M #23 - Met eindelijk een nieuwe collectie!
H&M #22
H&M #21
H&M #20
H&M #19
H&M #18 - H&M loves Kylie
H&M #17
H&M #16
H&M #15
H&M #14
H&M #13: Get ready for 'M by Madonna'
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M

andere H&M topics:
Matthew Williamson voor H&M
Celebs wearing H&M
Tokio, in de rij bij H&M voor Comme des Garçons
Comme des Garçons meets H&M
Roberto Cavalli for H&M #2
Roberto Cavalli for H&M
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

H&M site:
hm.com

veelgestelde vragen:

  • Je eigen model samenstellen, zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…waar kan ik dat vinden?
    De pasmodule is te vinden via de hoofdpagina hm.com onder 'inspiration' en door op 'dressingroom' te klikken.

  • Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
    Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
    Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd. Een toevoeging geplaatst 5 dagen na de originele bestelling kan gezien worden als een losse bestelling.

  • Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop.... Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...
    Je kunt je bestelling nog annuleren.
    1: mijn pagina
    2: nog niet geleverde artikelen
    3: aantal op 0 zetten
    4: uitvoeren
    Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.
    [ afbeelding ]

  • Wat betekent 'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco...Zwolle'?
    Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

  • Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
    In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen 3 dagen soms duurt een meer dan een week.

  • Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
    Ja.

  • Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
    Nee.

  • Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd en nu zie ik ineenkeer bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
    Mogelijk:
    - is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
    - is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
    - is het een combinatie van deze 2 dingen.
    M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

  • Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
    Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

  • Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
    Je kan het gewoon terug brengen naar elke H&M winkel. Je krijgt koopbedrag (- de kortingen ed) dan op een tegoedkaart die 1 jaar geldig is. (maar als je die na bijv 2 maanden gebruikt is die weer een jaar geldig). De pakbon meenemen en de zakjes waar het kledingstuk inzat.

  • Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
    Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

  • Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
    Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.

  • Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
    De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.

    Kortingscodes

    Als er iemand nog meer codes heeft, graag.

    > Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet 2 kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentatie combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.
    Disclaimer: H&M controleert dit, als je een code niet persoonlijk hebt gekregen, loop je de kans dat je korting of gehele bestelling wordt geannuleerd en je account wordt geblokkeerd.

    H&M dit najaar:


























    Meer foto's zijn te vinden op:
    H&M Fall/Winter 2009 Men’s Look Book
    H&M Fall/Winter 2009 Collection Preview
    H&M Divided Exclusive Fall 2009 Collection

    Verder in de najaarpreviewcatalogus. Voor iedereen die de previewcatalogus voor najaar 2009 niet ontvangen heeft: deel 1 en deel 2 zijn hier te vinden.

    De OP is hier te vinden.

    [ Bericht 49% gewijzigd door Mylene op 08-06-2009 12:07:28 ]
  • pi_69790617
    Fipo!
      zondag 7 juni 2009 @ 12:41:58 #3
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_69790687
    Oh my die leren handschoenen met studs hebbe hebbe hebbe!
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_69790693
    :,) @ de 2e najaarsfoto
    pi_69790921
    Stoere najaarscollectie.
    pi_69790987
    Die foto's van de najaarscollectie Is dat H&M? Die modellen zien er niet bepaald gelukkig uit ofzo, als ze niet moeilijk staan, staan ze alsof ze in hun broek gepoept hebben
    pi_69791025
    Ik vind het altijd zo jammer dat veel van de kleren die je als preview ziet niet in de winkel terecht komen
    Tenminste ik heb altijd wel items die ik MOET hebben maar nooit ben tegen gekomen.
    pi_69791151
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 12:52 schreef Linnie20v het volgende:
    Ik vind het altijd zo jammer dat veel van de kleren die je als preview ziet niet in de winkel terecht komen
    Tenminste ik heb altijd wel items die ik MOET hebben maar nooit ben tegen gekomen.
    Inderdaad, ik zie dat ook nooit terug eigenlijk.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_69791807
    tvp
      zondag 7 juni 2009 @ 13:27:04 #10
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_69792021
    Oei 99% van de kleding/spullen op de plaatjes in de OP is niks voor mij .

    Dank je verregentmeisje nog voor je antwoord op mn vraag .
    Whatever I want.
    pi_69792961
    Tvp
    pi_69793429
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 13:27 schreef PeRi het volgende:
    Oei 99% van de kleding/spullen op de plaatjes in de OP is niks voor mij .

    Ook nog geen 'must have' gevoelens bij mij.
    Wild horses run unbridled or their spirit dies...
    pi_69793750
    TVP, in afwachting van m'n pakketje
    Die nu trouwens wel te tracen is via de link in 'mijn pagina' van de H&Mshop. Maar hij staat nog manco, buuuh.
    Ik vind de najaarscollectie wel erg extravaganza. Het is inderdaad afwachten wat we echt terug gaan zien.
    I will take the sun in my mouth
    pi_69795671
    Ik wil er morgenochtend nog wat bijgooien en dan nix meer want ink vind dat mn bestelling dan snel hier moet zijn!
    No farewell could be the last one.
    If you long to meet again...
    pi_69795851
    quote:
    Op zaterdag 6 juni 2009 11:30 schreef Tammeh het volgende:

    [..]

    Maar wat wil ik daarin gaan zetten dan?
    Ik ga vandaag bij de H&M in Breda kijken of ze één van de blouses uit m'n bestelling misschien daar hebben. Ik hoop het. Alleen héél jammer van die ¤8,- korting die ik erop had via de webshop.

    Ik ben echt even over de zeik, heb het echt gehad met de H&M-webshop.
    Nou, ik ben gister dus naar de H&M in Breda geweest. Beide blousen hadden ze niet en hebben ze ook nooit gehad in de winkel zelf. Dus balen.
    Net even de stad in geweest en bij Nancy toch nog een wit blousje kunnen scoren voor het feest zondag, GELUKKIG. M'n bestelling is nogsteeds niet in behandeling genomen.
      zondag 7 juni 2009 @ 15:43:01 #16
    123170 alors
    zlata1234
    pi_69796171
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 12:52 schreef Linnie20v het volgende:
    Ik vind het altijd zo jammer dat veel van de kleren die je als preview ziet niet in de winkel terecht komen
    Tenminste ik heb altijd wel items die ik MOET hebben maar nooit ben tegen gekomen.
    Dat is bijna allemaal Trend lijn.

    Maar is er nog een mod die zo'n OP wiki ofzo kan fixen? Anders moet je em steeds weer helemaal kopieren en aanpassen, terwijl de topics momenteel wel heel erg rap gaan...
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_69796485
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 15:43 schreef alors het volgende:
    Dat is bijna allemaal Trend lijn.
    Wat houdt dat in dan?
      zondag 7 juni 2009 @ 16:03:05 #18
    123170 alors
    zlata1234
    pi_69796883
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 15:51 schreef Dipkip het volgende:

    [..]

    Wat houdt dat in dan?
    Dat zijn wat exclusievere kleren, wat aparter, bv die zebra jumpsuit is ook trend. Ook maar in een paar filialen verkrijgbaar. In het noorden iig nergens, ik ga altijd naar Amsterdam.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
      zondag 7 juni 2009 @ 17:28:41 #19
    125420 Starlie
    a dirty mind is a joy forever
    pi_69799915
    Wat leuk al die nieuwe kleding... maar niet echt iets voor mij!! Het is misschien allemaal een beetje TE!
    pi_69805243
    die kleding van de OP is totaal niet mijn ding
    pi_69805748
    Totaal niet mijn ding, hoewel ik die blauw/grijs/bruin geruite jas wel tof vind.
    pi_69806490
    SCHOENEN!
    ik hou al op
    pi_69806574
    ohhhhhh




    kan me niet voorstellen dat de h&m dat gaat lanceren zo wel dan heb ik die als eerste
    pi_69806593
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 12:49 schreef -Trinity- het volgende:
    Stoere najaarscollectie.
    jij was toch diegene die zo'n korset zocht toch?

    ik heb hier ook nog 1 liggen, maat 36
    pi_69807218
    Die kleren uit de OP zijn ook niet zo mijn ding..maar heb in de najaar catalogus al wel genoeg zien. Maar wijselijk niet besteld hehe.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')