abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 13 juni 2008 @ 12:37:25 #1
101884 PeRi
Allons-y!
pi_59360686







A tribute to Marimekko



Vervolg van:
H&M #35 - Summer!
H&M #34 - Fashion Time, Basics & Marimekko
H&M #33 - Spring news
H&M #32 - FASHION AGAINST AIDS
H&M #31- Nieuwe collectie!
Marimekko goes H&M #30
H&M #29 - Met nu al een voorjaarscollectie!
H&M #28
H&M #27
H&M #26
H&M #25 - Nieuwe Divided collectie
H&M #23 - Met eindelijk een nieuwe collectie!
H&M #22
H&M #21
H&M #20
H&M #19
H&M #18 - H&M loves Kylie
H&M #17
H&M #16
H&M #15
H&M #14
H&M #13: Get ready for 'M by Madonna'
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M


h&m site:
hm.com



veelgestelde vragen:


  • Je eigen model samenstellen, zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…waar kan ik dat vinden?
    De pasmodule is te vinden via de hoofdpagina hm.com onder 'inspiration' en door op 'dressingroom' te klikken.

  • Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
    Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
    Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd. Een toevoeging geplaatst 5 dagen na de originele bestelling kan gezien worden als een losse bestelling.

  • Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop.... Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...
    Je kunt je bestelling nog annuleren.
    1: mijn pagina
    2: nog niet geleverde artikelen
    3: aantal op 0 zetten
    4: uitvoeren
    Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.


  • Wat betekent 'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco...Zwolle'?
    Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

  • Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
    In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen 3 dagen soms duurt een meer dan een week.

  • Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
    Ja.

  • Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
    Nee.

  • Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd en nu zie ik ineenkeer bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
    Mogelijk:
    - is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
    - is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
    - is het een combinatie van deze 2 dingen.
    M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

  • Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
    Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

  • Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
    Ik heb mijn spullen teruggebracht in Maastricht, toen was de winkel net voor het eerst geopend, en dat ging prima. Je moet wel je formulier dan meenemen, dan moeten ze invullen. Het stuk met de giro eraan krijg je terug.

  • Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
    Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

  • Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
    Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.

  • Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
    De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.



    Kortingscodes
    7939 voor 10% korting op de artikelen met uitzondering van de outlet spulletjes
    7970 is de nieuwe nieuwsbriefcode voor 25% korting op 1 artikel, geldig t/m 31-07
    8085 voor 50% korting
    8036 voor 10% korting op gehele assortiment (muv outlet) geldig t/m 07-04

    7889 voor ¤5 korting geeft.
    1304 doet ook nog wel eens ¤5 korting.

    > Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet 2 kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentatie combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.

  • Whatever I want.
    pi_59362521
    1 bestelling gister binnengekregen en de volgende is alweer in behandeling .
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      vrijdag 13 juni 2008 @ 14:01:53 #3
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_59362757
    tvp dan maar
    Confidence through competence
    pi_59364586
    Misschien kunnen deze ook in de OP:
    - Codes:
    1304 Korting 1 5,-
    7889 Korting 1 5,-
    7848 Korting 1 10,-
    7921 Korting 1 10,-
    pi_59365870
    Ik heb vanmiddag m'n pakje op de post gedaan, alleen een bloesje en de boobtube gehouden. Die ik toch nooiy ga dragen, maar ik vind 'm zoooo leuk met die streepjes
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_59366036
    Yaay m'n pakketje is *eindelijk* in behandeling genomen
      vrijdag 13 juni 2008 @ 16:40:53 #7
    123170 alors
    zlata1234
    pi_59367042
    Nou ik vond de sale in de winkel maar magertjes

    80% was gewoon spul van 1, 2 of 3 zomercollecties terug...
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_59369525
    Heeft iemand wel eens 'problemen' gehad bij t terugsturen van dingen, als je teveel codes had ingevuld??

    En eigenlijk kunnen ze dat toch niet maken? Hun systeem laat het toe
    Strawberry Flavour..
    pi_59369926
    Dat is ook iets wat ik wil weten. Ik heb dat nu dus aan de hand. Bestelling van 67 euro ( incl 30 korting ) waarvan ik dus 70 euro nu moet terugsturen! Denk jullie dat ik die 3 euro credit krijg of dat ik de volle mep moet betalen voor die andere 4 spullen die wel gehouden heb .
      vrijdag 13 juni 2008 @ 18:56:03 #10
    52016 Lyssa
    music <3
    pi_59370216
    Vandaag mn pakketje binnen!

    Aantal dingen vallen toch wel tegen.. aantal hebben een second opinion nodig een een aantal zijn gewoon heel erg leuk


    Deze zijn echt fantastisch
    pi_59370314
    quote:
    Op vrijdag 13 juni 2008 18:27 schreef -moi- het volgende:
    Heeft iemand wel eens 'problemen' gehad bij t terugsturen van dingen, als je teveel codes had ingevuld??

    En eigenlijk kunnen ze dat toch niet maken? Hun systeem laat het toe
    Zelf niet gehad, maar ik weet wel dat het gebeurt. Maar ook dat er zat mensen zijn waarbij ze niets doen. Dus het is maar een beetje gokken, net zoals met de hoeveelheid kortingscodes die je gebruikt.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_59371924
    TVP

    En waarom zo veel codes gebruiken?? 2 is voldoende....
    H&M is al zo cheap
      vrijdag 13 juni 2008 @ 19:57:43 #13
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_59372184
    hoe gaan ze om met hoge kortingen (codes) en dingen die terug moeten?

    jack + pyama (26,40) zijn goed en blijven dus.. 2 broeken (29,80) gaan/moeten terug. Verzendkosten en retourkosten (5,90).

    Maar ik had kortingscodes voor 30 euro totaal.

    Oftewel, hoe veel te betalen? Of wat doen ze bij terugbrengen in de winkel?
    5,90 betalen? niks betalen? of gaan ze de korting van de broeken 'afhalen' die teruggaan en willen ze 32,30 zien?

    Iemand ervaring?
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
      Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 13 juni 2008 @ 19:59:07 #14
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_59372228
    H&M
    [b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
    [i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
    pi_59372307
    quote:
    Op vrijdag 13 juni 2008 19:57 schreef E.T. het volgende:
    hoe gaan ze om met hoge kortingen (codes) en dingen die terug moeten?

    jack + pyama (26,40) zijn goed en blijven dus.. 2 broeken (29,80) gaan/moeten terug. Verzendkosten en retourkosten (5,90).

    Maar ik had kortingscodes voor 30 euro totaal.

    Oftewel, hoe veel te betalen? Of wat doen ze bij terugbrengen in de winkel?
    5,90 betalen? niks betalen? of gaan ze de korting van de broeken 'afhalen' die teruggaan en willen ze 32,30 zien?

    Iemand ervaring?
    Zie twee posts boven je..In eerste instantie zou ik dus gewoon afwachten.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      vrijdag 13 juni 2008 @ 20:14:57 #16
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_59372600
    Wat doen ze bij terugbrengen in de winkel in zo'n geval?
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_59372632
    quote:
    Op vrijdag 13 juni 2008 19:50 schreef Linnie20v het volgende:
    TVP

    En waarom zo veel codes gebruiken?? 2 is voldoende....
    H&M is al zo cheap

    we zijn ik ben een krenten
      vrijdag 13 juni 2008 @ 20:34:36 #18
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_59373035
    Tvp, ik krijg eind juni nog een bestelling binnen
    Ik hoop dat ik in de tussentijd niet meer bestel
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_59373269
    Ben ook al tijden verslaafd aan de online shop. Vanmiddag tegen beter weten in sinds lange tijd maar weer eens de H&M in de stad ingelopen. Was ook zo weer weg, om de een of andere vage reden kan ik daar nooit slagen. Terwijl ik heel veel van de H&M heb, allemaal online besteld
      vrijdag 13 juni 2008 @ 21:02:40 #20
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_59373721
    Ik heb even mijn zwarte strapless shirtje bij de bestelling van eind juni ingeruild voor het blauw-wit-zwart gestreepte shirtje, wat hierboven ook te zien is Vond die toch iets leuker.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      vrijdag 13 juni 2008 @ 22:16:34 #21
    147091 janeway
    live long and prosper
    pi_59375987
    tvpeetje..
    Vanmiddag wel een bestelling terug gebracht maar dan ook maar gelijk weer uit de sale wat mee genomen.. Blijft leuk een shirt voor 2 euro
    pi_59384089
    quote:
    De volgende gegevens zijn over uw zending gevonden:


    Statusinformatie Datum Locatie

    Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 14-06-2008 Amsterdam , intern transport pakketten
    Kak, heb ik weer
    pi_59384105
    quote:
    Op zaterdag 14 juni 2008 11:08 schreef esjuh het volgende:

    [..]

    Kak, heb ik weer
    Geduld hebben, dan issie nog onderweg naar Nederland Soms duurt het kort en soms lang
    pi_59390053
    besteld:


    Tap tap tap
      zaterdag 14 juni 2008 @ 20:10:59 #25
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_59393169
    quote:
    Op zaterdag 14 juni 2008 17:16 schreef CherryLips het volgende:
    besteld:
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    Oeh! Die broeken vind ik echt gaaaf... Ik ben alleen altijd wat reluctant om broeken te kopen online, omdat ik niet van hoge broeken houd. Ik moet echt heupbroeken hebben, en vaak zijn het geen heupbroeken. En ik ben dan weer te lui om het te gaan ruilen enzo,
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_59393211
    quote:
    Op vrijdag 13 juni 2008 18:56 schreef Lyssa het volgende:
    Vandaag mn pakketje binnen!

    Aantal dingen vallen toch wel tegen.. aantal hebben een second opinion nodig een een aantal zijn gewoon heel erg leuk

    [ afbeelding ][ afbeelding ]
    Deze zijn echt fantastisch
    die rechter heb ik ook, heb je alweer hetzelfde als ik
    pi_59393999
    quote:
    Op zaterdag 14 juni 2008 20:10 schreef Enfermera het volgende:

    [..]

    Oeh! Die broeken vind ik echt gaaaf... Ik ben alleen altijd wat reluctant om broeken te kopen online, omdat ik niet van hoge broeken houd. Ik moet echt heupbroeken hebben, en vaak zijn het geen heupbroeken. En ik ben dan weer te lui om het te gaan ruilen enzo,
    Ik wil juist wel wat hogere broeken anders loop ik de hele dag te hijsen .
    Tap tap tap
    pi_59396878
    Heb net weer een bestelling geplaatst. een simpele zwarte bikini, een spijkershort en nog wat haardingetjes en een make-upje.

    Ik blijf echt aan de gang :D
      zondag 15 juni 2008 @ 06:56:20 #29
    213369 shut.up.and.love
    it must be bunnies.
    pi_59400986

















    Net voor 200 euro besteld
    pi_59402827
    quote:
    Op zondag 15 juni 2008 06:56 schreef shut.up.and.love het volgende:
    ...........

    Net voor 200 euro besteld
    Komt zeker allemaal uit die dekselse herfstcatalogus?

    Leuk hoor!
    pi_59402959
    Ik kreeg van de week een briefje dat ik het moest ophalen bij een Kiala-punt en ik eerst even moest bellen waar het gedropt moest worden. Waarom is mij volstrekt onduidelijk, maar ik heb dus echt geen zin en tijd om het op te halen en direct te betalen Laat maar hangen, die bestelling.
    pi_59403206
    quote:
    Op zondag 15 juni 2008 11:53 schreef WHATSHESAID het volgende:
    Ik kreeg van de week een briefje dat ik het moest ophalen bij een Kiala-punt en ik eerst even moest bellen waar het gedropt moest worden. Waarom is mij volstrekt onduidelijk, maar ik heb dus echt geen zin en tijd om het op te halen en direct te betalen Laat maar hangen, die bestelling.
    Dan heb je voor een te hoog bedrag besteld.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_59405853
    Mancoooo!

    & ik ga stage lopen op curacao, dus ik vind dat ik nou heel veel jurkjes,bikini's,zonnebrillen,slippers en ga zo maar door mag kopen Laat ik even voor het gemak vergeten hoe duur een ticket wel niet is
    pi_59408733
    In de shop zag ik dat je de mogelijkheid hebt om een kledingstuk te passen (niet elk kledingstuk) met mij Virtual Model (try this on!), maar als ik op de link klik gebeurt er niet echt iets. Ja, er opent een venster... maar ik kan verder nergens op klikken en zie ik het model niet enzo. Doe ik iets verkeerd... of doet die mogelijkheid het helemaal niet?
    * fake it until you make it *
    pi_59409031
    tvp, mijn bestelling is nog niet in behandeling genomen... die verleiding....
    I had a signature once. It was awful.
    pi_59409036
    quote:
    Op zaterdag 14 juni 2008 17:16 schreef CherryLips het volgende:
    [ afbeelding ]
    Die broek zit erg fijn!
    I had a signature once. It was awful.
    pi_59409864
    shut.up.and.love
    Die zwarte jas is echt mooi! Kan hem niet vinden op de site?
    pi_59410026
    quote:
    Op zondag 15 juni 2008 17:25 schreef zoeperzazke het volgende:

    [..]

    Die broek zit erg fijn!
    erg verleidelijk om hem dan ook in een andere kleur te bestellen... hmmm...
    Tap tap tap
    pi_59410292
    quote:
    Op zondag 15 juni 2008 18:18 schreef CherryLips het volgende:

    [..]

    erg verleidelijk om hem dan ook in een andere kleur te bestellen... hmmm...
    ik heb hem zelf alleen in de kleur die je ook hierboven hebt staan maar hij is het wel waard om in meerdeere kleuren te bestellen, vind ik zelf dan Bij mij zit hij in eder geval fantastisch!
    I had a signature once. It was awful.
      zondag 15 juni 2008 @ 18:33:16 #40
    213369 shut.up.and.love
    it must be bunnies.
    pi_59410322
    quote:
    Op zondag 15 juni 2008 11:46 schreef Ooi86 het volgende:

    [..]

    Komt zeker allemaal uit die dekselse herfstcatalogus?

    Leuk hoor!
    Yep!

    Samara: item nummer is 64-3437 (64-3429 en 64-3445 zijn twee andere kleuren). Je moet het dan bij bestel formulier invullen en in je mandje plaatsen (herfst artikel)
    pi_59410532
    quote:
    Op zondag 15 juni 2008 18:32 schreef zoeperzazke het volgende:

    [..]

    ik heb hem zelf alleen in de kleur die je ook hierboven hebt staan maar hij is het wel waard om in meerdeere kleuren te bestellen, vind ik zelf dan Bij mij zit hij in eder geval fantastisch!
    hoe valt ie? is hij van dat linnen dat hij na 1 dag een maat groter uitgelubberd is?
    Tap tap tap
      zondag 15 juni 2008 @ 18:52:02 #42
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_59410662
    Wij gaan vrijdag op vakantie en ik wil tóch nog meer dingen hebben .
    Dus ik ga woensdag op mijn vrije dag maar even naar de echte H&M. Ik MOET gewoon wat kopen uit de sale
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_59411302
    quote:
    Op zondag 15 juni 2008 18:52 schreef MaLo het volgende:
    Wij gaan vrijdag op vakantie en ik wil tóch nog meer dingen hebben .
    Dus ik ga woensdag op mijn vrije dag maar even naar de echte H&M. Ik MOET gewoon wat kopen uit de sale
    Erg is dat hé, dan blijf je maar kopen omdat het toch niets kost .
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      zondag 15 juni 2008 @ 21:03:19 #44
    118556 RandomMoron
    our common boredom
    pi_59413491
    quote:
    Op zondag 15 juni 2008 06:56 schreef shut.up.and.love het volgende:
    [ link | afbeelding ]
    [ link | afbeelding ]
    [ link | afbeelding ]
    [ link | afbeelding ]
    [ link | afbeelding ]
    [ link | afbeelding ]
    [ link | afbeelding ]
    [ link | afbeelding ]
    [ link | afbeelding ]
    [ link | afbeelding ]
    [ link | afbeelding ]
    [ link | afbeelding ]
    [ link | afbeelding ]
    [ link | afbeelding ]
    [ link | afbeelding ]
    [ link | afbeelding ]

    Net voor 200 euro besteld
    woaah wat is de code voor die lelie oorbellen?
    pi_59414125
    quote:
    Op zondag 15 juni 2008 18:45 schreef CherryLips het volgende:

    [..]

    hoe valt ie? is hij van dat linnen dat hij na 1 dag een maat groter uitgelubberd is?
    Nou, ik heb zelf wel een tamelijk forse kont en holle rug dus niet iedere broek past mij gemakkelijk. Deze zit omdat hij wat hoger is wel goed aan de bovenkant. Hij valt gewoon netjes, leuk. Het linnen wordt vind ik niet erg flubberig, ik heb andere linnen broeken waarbij dat veel erger is. Deze blijft eigenlijk vrij netjes Maat 36 was gewoon goed bij mij (heb ik meestal).
    I had a signature once. It was awful.
      zondag 15 juni 2008 @ 21:45:50 #46
    213369 shut.up.and.love
    it must be bunnies.
    pi_59414801
    quote:
    Op zondag 15 juni 2008 21:03 schreef RandomMoron het volgende:

    [..]

    woaah wat is de code voor die lelie oorbellen?
    69-6856
    &
    69-6898



    fyi, ik heb zelf de catalogus niet eens, maar heb gewoon h&m herfst catalogus items gegoogled op het ellegirl forum is er een topic vol met codes enfoto's
    pi_59414805
    anders bestel ik ze gewoon in 2 maten . ik heb niet zo heul veul kont, alleen heb ik geen taille, daar gaat het bij mij meestal mis .
    Tap tap tap
    pi_59415151
    quote:
    Op zondag 15 juni 2008 21:45 schreef shut.up.and.love het volgende:

    [..]

    69-6856
    &
    69-6898



    fyi, ik heb zelf de catalogus niet eens, maar heb gewoon h&m herfst catalogus items gegoogled op het ellegirl forum is er een topic vol met codes enfoto's
    ik krijg steeds een error op het ellegirls forum .
    Tap tap tap
    pi_59423961
    Oeh Sale, toch maar weer eens even een kijkje gaan nemen in de shop.
    pi_59453686
    17-06-2008 Zwolle , intern transport pakketten

    ...staat er bij mijn bestelling... en hij is nu roze ipv lichtblauw. Wie weet hoe lang het dan ongeveer nog duurt om te leveren??
    Strawberry Flavour..
    pi_59453833
    quote:
    Op dinsdag 17 juni 2008 10:19 schreef -moi- het volgende:
    17-06-2008 Zwolle , intern transport pakketten

    ...staat er bij mijn bestelling... en hij is nu roze ipv lichtblauw. Wie weet hoe lang het dan ongeveer nog duurt om te leveren??
    Dan komt ie morgen
    pi_59456119
    quote:
    Op dinsdag 17 juni 2008 10:25 schreef Ooi86 het volgende:

    [..]

    Dan komt ie morgen
    kan niet wachten!
    Strawberry Flavour..
    pi_59480106
    Sinds lange tijd ook maar weer eens een bestelling geplaatst.







      woensdag 18 juni 2008 @ 09:09:03 #54
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_59480434
    Leuk Schatje, lekker truttig .

    Ik ga zometeen naar de fysieke H&M, nog ff wat zomerkleertjes voor vakantie inslaan
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_59480600
    heb mn pakketje gister al binnen gekregen, veel is toch niet zo mooi maar hou 4 shirtjes oa. poederroze blousje en spagettiebandtruitje poederroze, super leuk! Alleen hou ik nog maar 37 euro over voor die 4 truitjes en daar gaat nog 30 euro korting vanaf... ik kan toch niet 7 euro + 1 euro verzendkosten naar ze gaan overmaken ? Weet iemand hoe dit dan gaat??

    oh en bij 1 truitje had ik sterk het gevoel dat ze hem bij het meisje op de foto met naalden achter hebben vastgezet, want bij mij viel ie echt totaaaal anders...
    Strawberry Flavour..
      woensdag 18 juni 2008 @ 14:56:18 #56
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_59489150
    In de winkel was veel minder sale dan online en er was al heel veel uitverkocht

    Maar toch nog een jurkje voor 2 euro voor mijn dochtertje gescoord en voor mezelf een hemdje met spaghettibandjes en een rokje.
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
      woensdag 18 juni 2008 @ 15:12:42 #57
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_59489694
    quote:
    Op woensdag 18 juni 2008 09:19 schreef -moi- het volgende:
    heb mn pakketje gister al binnen gekregen, veel is toch niet zo mooi maar hou 4 shirtjes oa. poederroze blousje en spagettiebandtruitje poederroze, super leuk! Alleen hou ik nog maar 37 euro over voor die 4 truitjes en daar gaat nog 30 euro korting vanaf... ik kan toch niet 7 euro + 1 euro verzendkosten naar ze gaan overmaken ? Weet iemand hoe dit dan gaat??

    oh en bij 1 truitje had ik sterk het gevoel dat ze hem bij het meisje op de foto met naalden achter hebben vastgezet, want bij mij viel ie echt totaaaal anders...
    ik heb hetzelfde 'probleem'
    terugsturen en de maandfactuur maar afwachten denk ik, ipv de acceptgiro in het pakje
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
      woensdag 18 juni 2008 @ 15:39:03 #58
    118556 RandomMoron
    our common boredom
    pi_59490516
    Ik niet snap...

    volgens de OP moet je de complete verzendkosten betalen..op mijn factuur staat echter :
    Als je artikelen terugstuurt naar de h&m retourservice trek je het bedrag van deze artikelen van het totaal af en tel je de kosten voor de retourzending ( eur 1 ) erbij op..blabla..

    maar wel: Als je het artikel ruilt voor hetzelfde artikel blablabla hoef je geen verzendkosten te betalen.

    welke van de twee opties moet ik nu kiezen?
    pi_59492987
    quote:
    Op woensdag 18 juni 2008 15:12 schreef E.T. het volgende:

    [..]

    ik heb hetzelfde 'probleem'
    terugsturen en de maandfactuur maar afwachten denk ik, ipv de acceptgiro in het pakje
    ja dat is misschien wel een goed idee.. alleen kost een maandfactuur weer een euro?? Niet dat dat heel veel uitmaakt maar dan krijg je na een maand een maanfactuur thuisgestuurd?
    Strawberry Flavour..
    pi_59493439
    quote:
    Op woensdag 18 juni 2008 15:39 schreef RandomMoron het volgende:
    Ik niet snap...

    volgens de OP moet je de complete verzendkosten betalen..op mijn factuur staat echter :
    Als je artikelen terugstuurt naar de h&m retourservice trek je het bedrag van deze artikelen van het totaal af en tel je de kosten voor de retourzending ( eur 1 ) erbij op..blabla..

    maar wel: Als je het artikel ruilt voor hetzelfde artikel blablabla hoef je geen verzendkosten te betalen.

    welke van de twee opties moet ik nu kiezen?
    eeh ik heb verzendkosten plus de 1 euro retourkosten betaald. hopelijk klopte dat .
    Tap tap tap
      woensdag 18 juni 2008 @ 17:27:53 #61
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_59493709
    Ik heb de korting van de artikelen afgehaald die ik wel wilde hebben, plus 4,90 + 1 euro voor retour.
    Whatever I want.
      woensdag 18 juni 2008 @ 17:31:39 #62
    118556 RandomMoron
    our common boredom
    pi_59493815
    quote:
    Op woensdag 18 juni 2008 17:18 schreef CherryLips het volgende:

    [..]

    eeh ik heb verzendkosten plus de 1 euro retourkosten betaald. hopelijk klopte dat .

    maar dan betaal je dus kosten om het te verzenden én kosten om het naar hen te mogen verzenden? waar slaat dan die 1e euro op.. pfft..
    pi_59494187
    quote:
    Op woensdag 18 juni 2008 17:27 schreef PeRi het volgende:
    Ik heb de korting van de artikelen afgehaald die ik wel wilde hebben, plus 4,90 + 1 euro voor retour.
    Stel, ik heb nu drie codes gebruikt en in totaal 25 euro korting gekregen, en ik stuur het duurste artikel terug.
    Dan is wat ik hou of gratis of ik krijg geld toe .
    Tap tap tap
    pi_59494589
    quote:
    Op woensdag 18 juni 2008 17:47 schreef CherryLips het volgende:

    [..]

    Stel, ik heb nu drie codes gebruikt en in totaal 25 euro korting gekregen, en ik stuur het duurste artikel terug.
    Dan is wat ik hou of gratis of ik krijg geld toe .
    Ik weet dat je sommige kortingen niet krijgt als je totaal som dan onder de 19 euro uitkomt.. dus ik denk dat je wel aan een bepaald bedrag vast zit..

    ook wel logisch, anders kan er gigantisch misbruik van gemaakt worden..
    pi_59495361
    Eindelijk m'n pakketje onderweg. D'r staat trouwens al 2 dagen een fout op de site, die práchtige lange jurk die constant uitverkocht is, is gewoon bestelbaar in maat 36 maar bij de kassa is het uitverkocht. Maar die maat blijft gewoon bestelbaar Stelletje martelaars, ik zit me steeds te verheugen dat ie nog niet in maat 36 is uitverkocht terwijl dat wel zo is Morgenochtend nog maar eens een keer proberen...
    pi_59496902
    http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=472231

    Hier staan heul veul herfstspulletjes
    pi_59499224
    mn bestelling is nu al onderweg oke nu kan het nog een eeuwigheid duren
      woensdag 18 juni 2008 @ 22:11:17 #68
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_59501933
    Pff.. Voelde me ff niet lekker, dan helpt online shoppen erg goed
    Nog even gekocht, zowel van de sale als de zomercollectie:
    Polo:


    Rokjes:



    Truien met 3/4 mouw:



    Coltrui:


    Bijelkaar 57,30 (vind ik al niet veel voor zoveel dingen), met korting eraf maar 32,40!
    Alleen heel raar; ik heb dus ook een gele polo besteld, dacht ik, bij de kassa staat ie op uitverkocht, ga ik terug naar de shop, is ie er nog gewoon.. Huh! Nouja.
    Ik hoef nu maar 27,40 te betalen omdat 1 trui pas eind juli geleverd wordt. Maakt mij niet uit

    Heb nog even gekeken in het topic van Ellegirl, maar vond er niet echt superspannende dingen bijstaan voor de herfst..

    Oeh, en ik zag net bij mn geleverde bestellingen dat mn bestelling met nog meer strapless truitjes op 15-06 in behandeling is genomen!! Joepieeee
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_59509231
    Ik kreeg gister een factuur overzicht: bleek dat ik nog ¤ 45,- tegoed had openstaan.
    Kon ik laten overmaken of in mindering brengen bij volgende bestelling
    Nu moet ik me echt inhouden om niet iets te gaan bestellen.....
    pi_59514789
    Die herfstkleren, ik ben verliefd!
    Jammer dat het colbertje er alleen in het donkerbruin is, is precies het model dat ik zoek...

    Heb wel alvast het overslagvest en dat wijnrode jasje op m'n verlanglijstje gezet.

    Wordt alles uit die collectie ook al bezorgd of is het nog niet op voorrraad?
    Sweet and innocent...
    pi_59514930
    folk romanticism één nieuw blousje, doe dan niks, en pleur er gewoon een nieuwe collectie op.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_59515639
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 12:22 schreef alors het volgende:
    folk romanticism één nieuw blousje, doe dan niks, en pleur er gewoon een nieuwe collectie op.
    slaat echt nergens op he?!
    pi_59515789
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 12:49 schreef Ooi86 het volgende:

    [..]

    slaat echt nergens op he?!
    idd zeg, elke week zit ik me te verheugen op nouja iig 5 à 10 nieuwe artikelen, en dan komen ze steeds met 1 of 2 dingetjes aanzetten, ja zet er dan niks op. Want dit slaat nergens op
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_59516821
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 12:22 schreef alors het volgende:
    folk romanticism één nieuw blousje, doe dan niks, en pleur er gewoon een nieuwe collectie op.
    maar het is wel een leuk blousje .
    Tap tap tap
    pi_59524255
    Ik heb het gelijk besteld .

    pi_59524301
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 12:22 schreef alors het volgende:
    folk romanticism één nieuw blousje, doe dan niks, en pleur er gewoon een nieuwe collectie op.
    Idd, en dan die foto's erbij, niks van dat is te bestellen.
    pi_59524953
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 17:57 schreef Deliah het volgende:

    [..]

    Idd, en dan die foto's erbij, niks van dat is te bestellen.
    Echt jammer, want die printjes vind ik best leuk
    pi_59525290
    quote:
    Op woensdag 18 juni 2008 08:47 schreef schatje het volgende:
    Sinds lange tijd ook maar weer eens een bestelling geplaatst.

    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]
    leuk die laatste
    Strawberry Flavour..
    pi_59529341
    de sale in de winkel zelf stelt niks voor heb wel 1 blouse gekocht nog voor 9 euro
    pi_59529460
    mn bestelling komt morgen jeeeeej
      donderdag 19 juni 2008 @ 23:14:30 #81
    218909 Miss_Grape
    Miss Curly Graaaaape
    pi_59536738
    me :heart: H&M.. Niet moeilijk omdat ik er elke dag zit te winkelen/werken!
    Smile.. it confuses people
    pi_59550545
    quote:
    Op woensdag 18 juni 2008 18:42 schreef Chanty87 het volgende:
    D'r staat trouwens al 2 dagen een fout op de site, die práchtige lange jurk die constant uitverkocht is, is gewoon bestelbaar in maat 36 maar bij de kassa is het uitverkocht. Maar die maat blijft gewoon bestelbaar Stelletje martelaars, ik zit me steeds te verheugen dat ie nog niet in maat 36 is uitverkocht terwijl dat wel zo is
    Ik had dus daarover gemailt want bugmeldingen zijn altijd handig, krijg ik na 2 dagen het volgende antwoord:
    quote:
    Bedankt voor je email.

    We hebben het voor je nagekeken en het artikel is helaas helemaal uitverkocht in maat 36.
    Waarschijnlijk is er een fout op onze website.

    Onze excuses voor het ongemak.
    Joooh, dat zég ik toch? Omg...
      zaterdag 21 juni 2008 @ 00:37:26 #83
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_59568599
    Jeujj, vandaag mn pakketje binnen met 3 strapless shirtjes ^^ Heerlijk!
    Ben benieuwd of ik die polo's nog kan krijgen, maar daar kijk ik maandagochtend wel even voor, dat ging de vorige keer ook super.. Toen was er ineens weer veel meer op voorraad. Maar ben nu iig superblij
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      zaterdag 21 juni 2008 @ 18:06:22 #84
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_59582010
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 10:44 schreef saaw het volgende:

    [..]

    gelukt
    nu net, dus niet echt vroeg, maar wel gelukt
    [ afbeelding ]
    had ik al in ht blauw, nu ook in t roze besteld

    en ook
    [ afbeelding ]
    erbij
    binnen
    pyamabroek is heerlijk shirtje is stom mar dat had ik al verwacht
    valt wel groot trouwens! maar is juist heerlijk


    roze jurkje heb ik nog niet aangehad maar is sowieso top
    de blauwe ervan draag ik erg veel
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_59608275
    Great. Vrijdag & Zaterdag waren ze langs geweest met mijn pakje, maar ik ben het hele weekend niet op mijn kamer geweest in Zwolle.

    Nou lag er dus een briefje in de bus dat ik het Dinsdag pas op kan halen bij het postkantoor. Maar nou moet ik dinsdag en woensdag beide de hele dag werken in mijn 'ouderlijke' stad. En ben hier pas donderdag weer! Aarghh!

    Zou het er niet heel toevallig morgen toch al liggen?
    pi_59608454
    is er nog wat moois voor jongens?
    hoeft geen sale te zijn
    pi_59608518
    waarschijnlijk wel het wordt meestal meteen na de tweede rit afgegeven.

    en kijk op de site shiftsix zou ik zeggen
    pi_59608634
    quote:
    Op zondag 22 juni 2008 19:20 schreef Memento-Mori het volgende:
    waarschijnlijk wel het wordt meestal meteen na de tweede rit afgegeven.

    en kijk op de site shiftsix zou ik zeggen
    Ga er voor de zekerheid wel gewoon langs, you never know. Wel vreemd dat ze dan dinsdag invullen toch?

    Enneee, shiftsix?
      zondag 22 juni 2008 @ 19:29:15 #89
    123170 alors
    zlata1234
    pi_59608693
    quote:
    Op zondag 22 juni 2008 19:26 schreef loehoes het volgende:

    [..]

    Ga er voor de zekerheid wel gewoon langs, you never know. Wel vreemd dat ze dan dinsdag invullen toch?

    Enneee, shiftsix?
    shiftsix is de user waarop ze reageerde
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_59608694
    maar op de site is er niet alles wat in de winkel is toch?
    pi_59609104
    quote:
    Op zondag 22 juni 2008 19:29 schreef alors het volgende:

    [..]

    shiftsix is de user waarop ze reageerde
    Haha stom, zag het net ja.
    pi_59609127
    quote:
    Op zondag 22 juni 2008 19:29 schreef shiftsix het volgende:
    maar op de site is er niet alles wat in de winkel is toch?
    nee maar op de site kun je wel een goede indruk krijgen ook bovendien kunnen wij niet bepalen wat jij mooi vindt
    pi_59609748
    quote:
    Op zondag 22 juni 2008 19:49 schreef Memento-Mori het volgende:

    [..]

    nee maar op de site kun je wel een goede indruk krijgen ook bovendien kunnen wij niet bepalen wat jij mooi vindt
    nee oke
    maar ik vraag me af wat jullie mooi vinden bij jongens
    pi_59619411
    ongeveer alle pyjama's waren weer op voorraad, dus tsja . ik dacht trouwens dat je kortingscodes maar één keer pp mocht gebruiken?





    en deze .

    Tap tap tap
      maandag 23 juni 2008 @ 12:52:01 #95
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_59623619
    Ik blijf bezig.

    Sjaal:


    En nog 2 polo's:


    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_59624264
    oeh die onderste is leuk!
    Tap tap tap
      maandag 23 juni 2008 @ 13:30:26 #97
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_59624565
    Ja gaaf he. Wilde 'm eigenlijk ook in het geel, maar die is dus (weer!) uitverkocht. Nouja, jammer dan, heb nu deze en ook nog de roze versie, dus vind het wel genoeg.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_59624579
    'Spaar ze allemaal' .
    Tap tap tap
    pi_59624590
    maar zitten ze strak of niet? De L is uitverkocht en ik ben bang dat de XL weer te groot is .
    Tap tap tap
    pi_59624781
    Jaaaaa! Mijn pakketje was er... Lang leve de saleee! Ga voor 3,5 maand naar Curacao, dus mag ook alleen maar zomer dingen kopen. Dat scheelt, word ik ook niet in de verleiding gebracht door de najaarscollectie :p

    Bikini


    Ketting. Wel leuk, maar nog niet helemaal over uit.


    Rok. Zit heeeerlijk, wil eigenlijk de donkerblauwe ook wel.


    Tas


    Jasje. Twijfel nog een beetje, al staat hij wel leuk.


    & dan had ik nog twee dingen die lelijk waren
    pi_59627601
    Als je via de onlineshop wat bestelt en je brengt dit terug naar de winkel,krijg je de verzendkosten (4,90) ook terug?
    pi_59627793
    quote:
    Op maandag 23 juni 2008 15:41 schreef sirhc1 het volgende:
    Als je via de onlineshop wat bestelt en je brengt dit terug naar de winkel,krijg je de verzendkosten (4,90) ook terug?
    Nee.
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_59628009
    quote:
    Op maandag 23 juni 2008 15:49 schreef Syrena het volgende:

    [..]

    Nee.
    Dat, plus dat je een tegoedbon krijgt, geen geld terug.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_59632493
    oke, dat wordt dus terug sturen
    pi_59633786
    Ow crappola

    Ik kijk net op Mijn Pagina en zie dat mijn retour verwerkt is Ik tel de bedragen bij elkaar op (retour+wat ik heb gehouden) en kom niet op het totaalbedrag uit... Wat blijkt, bij het overmaken van wat ik behouden heb, ben ik vergeten de verzendkosten te tellen (4.90) Ik heb wel de euro voor het retourzenden betaald

    Now what? Wachten tot ze er vanzelf achterkomen? Ik voel me een doos
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_59633942
    Gewoon de 4,90 nog even overmaken?
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      maandag 23 juni 2008 @ 20:24:42 #107
    153480 Maneki.Neko
    sloopkogel©
    pi_59634575
    alsnog overmaken syreen, dan wordt het er vanzelf bijgeschreven. Ik heb wel eens 2 euro teveel overgemaakt..ook zo snugger Toen heb ik maar weer een bestelling van 80 euro geplaatst
    Saartje
    pi_59638223
    Net bestelling gedaan, jammer dat die schoentjes pas eind juli komen, volgens mij ga ik die heeel leuk vinden!



    “I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
    pi_59638724
    Morgen komt mijn tweede bestelling (van deze maand ), ben benieuwd!
    I had a signature once. It was awful.
    pi_59644115
    Ik heb die schoenen ook gehad, maar dan begin jaren negentig Ze zaten lekker en ik had ze echt elke dag aan

    Nu kan ik niet meer op hakken lopen, krijg dan meteen blaren en overal pijn Oud worden sucks
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_59645799
    quote:
    Op dinsdag 24 juni 2008 08:50 schreef Syrena het volgende:
    Ik heb die schoenen ook gehad, maar dan begin jaren negentig Ze zaten lekker en ik had ze echt elke dag aan
    Oeh dat klinkt veelbelovend, ze zien er echt uit

    Die kortingscodes zijn echt geweldig ik heb er 2 ingevoerd van beide 10 euro korting en er ging dus ook echt 20 euro af, die shirtjes hierboven+nog een shirtje die hier niet bij staat had ik voor 25,50 euro
    Die schoenen dan niet meegerekent he.

    En die stretch rokjes in felle kleuren zitten echt
    “I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
      Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 24 juni 2008 @ 10:55:29 #112
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_59646290
    Straks even keihard shoppen
    [b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
    [i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
      dinsdag 24 juni 2008 @ 11:42:05 #113
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_59647518
    quote:
    Op maandag 23 juni 2008 13:31 schreef CherryLips het volgende:
    'Spaar ze allemaal' .
    Echt he XD Nouja, ik werk als bijbaan op een verpleegafdeling en dan zijn polo's gewoon superhandig. Die ik nu heb zijn al wat oud aan het worden, dus wilde even (goedkoop) nieuwe inslaan
    quote:
    Op maandag 23 juni 2008 13:31 schreef CherryLips het volgende:
    maar zitten ze strak of niet? De L is uitverkocht en ik ben bang dat de XL weer te groot is .
    Geen idee... Ik heb ze nog niet binnen. Zodra ik ze heb laat ik het je weten!
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_59647547


    Binnen!

    De bikini is véééls te klein (staat maat 36 gelijk aan 65AA ofzo??) dus die gaat terug. Het badpak is eigenlijk weer wél heel erg leuk! Jammer dat ze die maar in twee printjes hebben, en de blauwe strepen vind ik dus niet mooi... .
    De twee kindertopjes van de bovenste regel vallen echt suuuuuperleuk! Ik kan ze iedereen met een maatje 36/38 aanraden, ze zijn goed stretch en staan ongelooflijk leuk! Het roze en zwarte topje zit ook prima, wel verleidelijk!
    I had a signature once. It was awful.
    pi_59647859
    Haha ja de bikini's van H&M. Broekje paste amper vorig jaar (te groot) en topje paste net (36, of net niet, nu dus helemaal niet meer).
      dinsdag 24 juni 2008 @ 11:58:32 #116
    123170 alors
    zlata1234
    pi_59647995
    hey vanmorgen om half 6 stonden er autumn dingen op, alleen de foto's, de spullen zaten er niet bij. Dat hebben ze nu weggehaald..
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_59648475
    Vanochtend rond 9 uur bestelling aangekomen, vorige week dinsdag besteld, best snel, naar H&M maatstaven :]
    En ik hou alles!

    De singlet heb ik in grimel, zit lekker en voelt ook niet zo ultradun aan als bij de meeste H&M kwaliteit shirts.
    Zwarte shirt met V-Hals iets te los, maar kleiner hebben ze toch niet en te lui om te retourneren.
    De rest is ook gewoon oke :]
    Btw; ik ben nieuw hier.
    Damnant quod non intellegunt.
    pi_59650287
    zonnebril en ketting zijn wel dope
    pi_59650816
    quote:
    Op dinsdag 24 juni 2008 11:58 schreef alors het volgende:
    hey vanmorgen om half 6 stonden er autumn dingen op, alleen de foto's, de spullen zaten er niet bij. Dat hebben ze nu weggehaald..
    Dat heb ik ook gezien ja. Heb EINDELIJK die mooie lange jurk gescoord vanmorgen, wel in groen want zwart was wederom in maat 34 en 36 uitverkocht
      dinsdag 24 juni 2008 @ 14:18:34 #120
    1348 Liejannuh
    MCCCXLVIII
    pi_59651514
    quote:
    Op dinsdag 24 juni 2008 11:42 schreef zoeperzazke het volgende:
    [ afbeelding ]

    Binnen!

    De bikini is véééls te klein (staat maat 36 gelijk aan 65AA ofzo??) dus die gaat terug. Het badpak is eigenlijk weer wél heel erg leuk! Jammer dat ze die maar in twee printjes hebben, en de blauwe strepen vind ik dus niet mooi... .
    De twee kindertopjes van de bovenste regel vallen echt suuuuuperleuk! Ik kan ze iedereen met een maatje 36/38 aanraden, ze zijn goed stretch en staan ongelooflijk leuk! Het roze en zwarte topje zit ook prima, wel verleidelijk!
    Dat hemdje linksonder is leuk! Waar kan ik dat vinden?
    pi_59652022
    Volgens mij is dat uit de kindercollectie.
    pi_59652114
    idd, kindercollectie. Dat groenblauwe hempje was een maatje 170, is goed stretchig en past dus prima bij een normale maat 36/38.
    I had a signature once. It was awful.
    pi_59654827
    Fucking retards bij dew H&M hier in dordt, je besteld eens iets bij internet maar het beviel niet dus ik denk ik breng het netjes terug hier bij de H&M winkel. Nemen die gasten het niet aan het moest bij een zogenaamd servicepunt aka postkantoor gebracht worden
    pi_59655466
    quote:
    Op dinsdag 24 juni 2008 16:33 schreef Wooldoor het volgende:
    Fucking retards bij dew H&M hier in dordt, je besteld eens iets bij internet maar het beviel niet dus ik denk ik breng het netjes terug hier bij de H&M winkel. Nemen die gasten het niet aan het moest bij een zogenaamd servicepunt aka postkantoor gebracht worden
    Da's inderdaad dom van ze, want je kunt gewoon je pakketjes naar de winkel brengen.
    quote:
    Als extra service kun je ook artikelen ruilen of terugbrengen in de winkel. In de winkel kun je een andere maat of kleur kiezen óf iets ruilen voor een ander artikel. Wil je artikelen niet ruilen maar gewoon retourneren, dan krijg je een Tegoedkaart. Deze Tegoedkaart is drie maanden geldig en kun je in elke H&M gebruiken. Neem wel de gehele factuur mee die je in je pakket hebt ontvangen als je een artikel in de winkel wilt retourneren.
    pi_59656481
    quote:
    Op dinsdag 24 juni 2008 14:42 schreef zoeperzazke het volgende:
    idd, kindercollectie. Dat groenblauwe hempje was een maatje 170, is goed stretchig en past dus prima bij een normale maat 36/38.
    Maatje 170? Nooit aangehad van de H&M. Ik heb normaal maat 36 maar kindermaat 158. Van de strakzittende dingen dan. Maar goed, dat doet er niet toe.
    quote:
    Op dinsdag 24 juni 2008 16:33 schreef Wooldoor het volgende:
    Fucking retards bij dew H&M hier in dordt, je besteld eens iets bij internet maar het beviel niet dus ik denk ik breng het netjes terug hier bij de H&M winkel. Nemen die gasten het niet aan het moest bij een zogenaamd servicepunt aka postkantoor gebracht worden
    Ok dat klopt inderdaad niet. Als ze je niet willen geloven zou ik doorlopen naar een andere kassa. Zelfs Divided-artikelen nemen ze aan als ze dat niet eens in dat filiaal verkopen.
      dinsdag 24 juni 2008 @ 18:33:04 #126
    38920 dutchdevil
    Bunny phone home
    pi_59657073
    Ik had een bestelling staan voor levering eind juni. Er stond nog een saldo van 2 euro open.
    Nu staat er ineens "helaas te laat, levering alles begin juli".

    Is dit normaal dat m'n bestelling wordt verplaatst omdat er nog 2 euro openstaat? Kan me dat niet herinneren dat ik dat ooit eerder heb meegemaakt
    pi_59658181
    nee, dat gebeurt gewoon automatisch. Aangezien het nu al 24 juni is wordt eind juni automatisch begin juli, omdat het nog niet in behandeling is genomen kunnen z eniet meer garanderen dat het deze maand nog geleverd wordt en zetten ze het voor de zekerheid op begin juli. Hefet niets met saldo's of wat dan ook te maken, is gewoon automatisch systeem.
    I had a signature once. It was awful.
      dinsdag 24 juni 2008 @ 20:22:03 #128
    16266 MissHobje
    Dat zou ik ook zeggen!
    pi_59659315

    Die ook in zwart


    Nog een zwart shirtje en grijs hempje erbij
    [b]Hobbelicious is back!
    [/b]
    pi_59659343
    M'n eerste bestelling is binnen en de capri-broek past . Het rokje dat ik had besteld daar twijfel ik nog over, want hij zit net een tikie te strak (ik vreet me ook een ongeluk de laatste tijd maar daar hebben ze andere topics voor). Moet de pyjama nog passen maar dat zal wel goed zijn. En dan volgende week nog een bestelling en dan moet ik even kappen van mezelf.
    Tap tap tap
      dinsdag 24 juni 2008 @ 20:35:02 #130
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_59659671
    quote:
    Op dinsdag 24 juni 2008 20:23 schreef CherryLips het volgende:
    M'n eerste bestelling is binnen en de capri-broek past . Het rokje dat ik had besteld daar twijfel ik nog over, want hij zit net een tikie te strak (ik vreet me ook een ongeluk de laatste tijd maar daar hebben ze andere topics voor). Moet de pyjama nog passen maar dat zal wel goed zijn. En dan volgende week nog een bestelling en dan moet ik even kappen van mezelf.
    Dat laatste zeg ik ook elke keer tegen mezelf als ik weer wat besteld heb, maar het lukt maar niet. Tis zo heerlijk om alles via internet te bestellen, en het kost zo weinig... Ik bestel gewoon zo af en toe wat, zeker als ik iets heel leuks zie.

    Hoe zit dat trouwens met dat je teveel hebt besteld zeg maar, en dat je iets moet bij betalen bij een Kiala punt ofzo? Ik zag zoiets staan toen ik net wat bestelde, dat als je over een bepaalde limiet heengaat.. Heb nu voor bijna 60 euro iets besteld, en dat stond er dus bij. Maar ik kan het nu dus nergens terugvinden bij de klantenservice of de FAQ. Weet iemand waar ik het over heb? XD en heeft iemand er antwoord op?

    [ Bericht 15% gewijzigd door Enfermera op 24-06-2008 21:12:00 ]
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      woensdag 25 juni 2008 @ 13:49:43 #131
    52016 Lyssa
    music <3
    pi_59675457

    Deze heb ik in het paars vandaag binnen gekregen Zit erg lekker!


    Had ik al in het blauw gestreept Ook deze is tof!

    Ik had nog een blazer en nog meer strapless shirtjes, maar die zaten niet mooi. Wat een verschil met die bovenstaande strapless shirtjes! De effen gekleurde tekenen veel meer en zijn niet mooi bij mij
    pi_59677816



    Alle 4 binnen, alle 4 heel erg leuk.
    pi_59686738
    Zit dat hemdje rechtsboven niet heel laag? Ik wilde 'm bestellen, leek me leuk, maar toen ik in de winkel keek leek me de (v-)hals zo laag. (Niet gepast).
    Broek linksonder en pyjama zijn ook leuk.
    pi_59703860
    Kortingscode 7970 doet het niet meer; ik heb gisterochtend die mooie lange jurk besteld (die constant uitverkocht is) en daarover die kortingscode gedaan, maar die bestelling is dus al in behandeling genomen en ze hebben die jurk er gewoon uitgetrapt Ipv de kortingscode eraf. Maarrr ik heb 'm vanochtend weer kunnen bestellen en een andere kortingscode eroverheen gedaan... Echt aso dat ze dan gewoon artikelen eruit halen
      donderdag 26 juni 2008 @ 15:35:08 #135
    123170 alors
    zlata1234
    pi_59707391
    Wat een naaiers joh

    Ze zitten bij mij ook te janken dat ik moet betalen, maar die zooi gaat/is retour dus ik betaal helemaal niks. Anders gaan ze mijn bestelling annuleren. Nou ze doen hun best maar, ik heb hem lekker op later leveren gezet, kunnen ze me niks maken.

    En die lompe limbo's van de klantenservice zijn ook niet de snuggerste he
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_59707509
    quote:
    Op woensdag 25 juni 2008 21:04 schreef Oserdare het volgende:
    Zit dat hemdje rechtsboven niet heel laag? Ik wilde 'm bestellen, leek me leuk, maar toen ik in de winkel keek leek me de (v-)hals zo laag. (Niet gepast).
    Broek linksonder en pyjama zijn ook leuk.
    Bij mij zit hij gewoon netjes. De bandjes kun je ook wat verstellen.
      donderdag 26 juni 2008 @ 17:00:36 #137
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_59709567
    Ah, nevermind, ik ben er al achter. Ik kreeg vandaag ook al een briefje dat ik een kiala punt moest uitzoeken omdat ik voor teveel geld besteld had, maar die vrouw bij de klantenservice legde het uit: de 1e keer mag je maar tot 100 euro bestellen, als je je 1e bestelling betaald hebt dan mag je tot 290 euro bestellen. Dat kaartje en mijn bestelling kruiste elkaar, omdat zij nu mijn betaling binnen hebben mag ik nu voor meer geld bestellen.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_59717910
    Alles in één pakket? JA

    En wat zie ik nu net....hebben ze alweer een bestelling in behandeling genomen....
    Volgens mij willen ze zo snel mogelijk met de herfst/ winterspullen beginnen ofzo....
    En moet alweer verzendkosten betalen...terwijl dat eerst op 0 euro stond...zucht
    pi_59727973
    Dat broekjurkje gelijk weer teruggestuurd. Band aan de bovenkant is veel te strak, zit echt vreselijk...
    Gelukkig maar, vond 'm toch te duur
    Sweet and innocent...
    pi_59730680
    quote:
    Op donderdag 26 juni 2008 22:26 schreef Linnie20v het volgende:
    Alles in één pakket? JA

    En wat zie ik nu net....hebben ze alweer een bestelling in behandeling genomen....
    Volgens mij willen ze zo snel mogelijk met de herfst/ winterspullen beginnen ofzo....
    En moet alweer verzendkosten betalen...terwijl dat eerst op 0 euro stond...zucht
    Hier ook, de jurk die een levertijd had van half juli hebben ze er gewoon uit gelaten (en heeft nu ineens een levertijd van eind december???) en nu zijn er verdomme twee bestellingen van minder dan 30 euro in behandeling Ik ga dus ECHT niet 3 keer verzendkosten betalen omdat zij ineens extreem snel die bestellingen in behandeling nemen terwijl de levertijd op half juli stond, en ze de kleine bestellingen niet willen samenvoegen Heb er vanochtend meteen een mailtje over gestuurd, vraag me af wat voor nietszeggende reactie ik er dit keer op krijg.
      vrijdag 27 juni 2008 @ 17:16:20 #141
    65886 Mackenzie
    Dramaqueen
    pi_59735278
    Ik doe ook even gezellig mee in dit topic aangezien ik een groot H&M online fan ben .


    Shortje; zit op zich goed, maar voor wie hem nog wil bestellen: bestel een maat groter dan je hebt. Ik heb maat 38/40 en ik heb deze nu in 40, maar hij valt niet zo losjes als het lijkt op de foto.


    Staat erg stoer, al zeg ik het zelf

    En dit gaat weer retour:


    In het zwart, maar schijnt ondanks dat toch nog door (hele dunne stof). En ik lijk erin op een aardappelzak.


    Zit erg lekker, maar tevens het aardappelzak-probleem.


    Tja, deze zat gewoon niet zo mooi, en ik had het idee dat hij weleens zou kunnen gaan uitlubberen.
    pi_59742471
    quote:
    Op vrijdag 27 juni 2008 13:39 schreef Chanty87 het volgende:

    [..]

    Hier ook, de jurk die een levertijd had van half juli hebben ze er gewoon uit gelaten (en heeft nu ineens een levertijd van eind december???) en nu zijn er verdomme twee bestellingen van minder dan 30 euro in behandeling Ik ga dus ECHT niet 3 keer verzendkosten betalen omdat zij ineens extreem snel die bestellingen in behandeling nemen terwijl de levertijd op half juli stond, en ze de kleine bestellingen niet willen samenvoegen Heb er vanochtend meteen een mailtje over gestuurd, vraag me af wat voor nietszeggende reactie ik er dit keer op krijg.
    Ik heb inderdaad dus ook 2 bestellingen van rond de 40 euro...waarom niet gewoon tegelijk?
    Eentje ligt nu al op het KIALA-punt, maar ik wacht wel tot de andere er ook is....

    Heb je al bericht terug? Ik heb nog niet eens de moeite genomen om te mailen of bellen...
    pi_59744667
    Ik heb een nieuw trucje uitgevonden. Er was opeens een deellevering zonder dat ik daar om gevraagd had en toen stonden er opeens weer verzendkosten bij de nog niet geleverde bestelling. Paar artikelen toegevoegd, optie 'alles in 1 pakket' gekozen. Toen bij 'mijn pagina' de bestelling gedeeld, waardoor het eerst te leveren deel weer ¤0,00 verzendkosten kreeg en daarna alles weer samengevoegd et voila: verzendkosten voor de hele bestelling stond weer op ¤0,00. Er was trouwens wel iets met een levertijd van oktober uit gegooid. Het begint weer op het drama van vorig jaar te lijken.
    pi_59752227
    quote:
    Op vrijdag 27 juni 2008 22:44 schreef Linnie20v het volgende:

    [..]

    Ik heb inderdaad dus ook 2 bestellingen van rond de 40 euro...waarom niet gewoon tegelijk?
    Eentje ligt nu al op het KIALA-punt, maar ik wacht wel tot de andere er ook is....

    Heb je al bericht terug? Ik heb nog niet eens de moeite genomen om te mailen of bellen...
    quote:
    Bedankt voor je email.

    Wij hebben het voor je nagekeken, je mag van de rekening eenmaal verzendkoste aftrekken.

    De volgende bestelling wat je ontvangt zijn geen verzendkosten berekend.

    Onze excuses voor het ongemak.
    pi_59752345
    "Chauffeur is onderweg"

    . Dit zie ik voor het eerst .
    Tap tap tap
      zaterdag 28 juni 2008 @ 18:16:53 #146
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_59757309

    is deze bikini nog ergens te koop??
    pi_59815308
    weet iemand hoe lang het duurt voordat retouren verwerkt zijn en het te zien is in je saldo op de hm website?? (ben een beetje paranoia dat het niet aankomt en daarnaast heel benieuwd hoe ze de kortingen gaan verwerken )
    Strawberry Flavour..
    pi_59815894
    Reken maar op een paar weken.
    pi_59822344
    Hmmm ik heb een paar weken geleden een broek terug gestuurd, krijg ik hem vandaag weer geleverd . Is dat normaal?
    Keep the faith!!
    pi_59822469
    Hartstikke normaal ja . Zou maar even contact opnemen met ze.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_59828464
    ik heb een vraagje die flipflops voor mannen he.. ze kosten 4,95 maar ze zijn nu iets van 2,95 online.. maar in de winkel zag ik ze vandaag nog steeds voor 4,95.. klopt het dat die afprijzing alleen geldt als je ze via internet bestelt?
    pi_59828560
    Ja, afprijzingen op internet hoeven niet overeen te komen met afprijzingen in de winkel. Sterker nog, het verschilt af en toe per filiaal .
    pi_59829222
    quote:
    Op dinsdag 1 juli 2008 22:01 schreef WHATSHESAID het volgende:
    Ja, afprijzingen op internet hoeven niet overeen te komen met afprijzingen in de winkel. Sterker nog, het verschilt af en toe per filiaal .
    dank je..
    pi_59838627
    Oops...! They did it again... Hebben ze die mooie lange jurk (in 't groen) die al eeuwig uitverkocht is gewoon uit m'n nog openstaande bestelling verwijderd! De zwarte staat er nog, maar die groene is opeens verdwenen, dus ook niet behandeling genomen Net weer een mailtje verstuurd...

    Wanneer leren ze 't nou eens niet zo ongelooflijk te kloten met bestellingen?!
    pi_59844559
    Na 15 dagen is eindelijk mijn retour ingeboekt. En nu is natuurlijk alles wat ik op dat kaartje had gezet al uitverkocht... jammer.
    Maar meteen een nieuwe bestelling gedaan. met allemaal leuke dingesjes
    pi_59848612
    Kleine tip....
    Je moet nooit dat formulier invullen omdat het veel te lang duurt eer de retourzending is verwerkt...
    Zelf iedere dag ff kijken of ze jouw maat en kleur hebben.... en dan maar zelf weer bestellen!!
    pi_59852630
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 19:22 schreef Linnie20v het volgende:
    Kleine tip....
    Je moet nooit dat formulier invullen omdat het veel te lang duurt eer de retourzending is verwerkt...
    Zelf iedere dag ff kijken of ze jouw maat en kleur hebben.... en dan maar zelf weer bestellen!!
    ja maar, die verzendkosten elke keer .
    Tap tap tap
    pi_59852794
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 22:11 schreef CherryLips het volgende:

    [..]

    ja maar, die verzendkosten elke keer .
    Ook kortingscodes elke keer.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      woensdag 2 juli 2008 @ 23:47:44 #159
    123170 alors
    zlata1234
    pi_59855085
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 22:11 schreef CherryLips het volgende:

    [..]

    ja maar, die verzendkosten elke keer .
    Dat is simpel op te lossen met een bekende truc: Bestel een artikel met een lange levertijd met je gewone bestelling mee, het liefst meerdere voor genoeg waarde en meer zekerheid. Dan splits je de bestelling en blijven de artikelen met een lange levertijd staan die dan zonder verzendkosten zijn. Gooi daar je nieuwe artikelen bij en splits de bestelling weer op, et voilà. Dit kun je herhalen tot in de oneindigheid
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_59855491
    Oh hee dat is wel handig. Kun je dus ook gewoon terugbrengen naar de winkel zonder verlies . Dat is het uitproberen waard.
      donderdag 3 juli 2008 @ 12:28:43 #161
    123170 alors
    zlata1234
    pi_59863098
    Ai ai ai, alweer 2 hele nieuwe artikelen, het verdubbelt met de week

    [ Bericht 0% gewijzigd door alors op 03-07-2008 12:34:11 ]
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_59863415
    Ik zag net wel een cool mouwloos shirt, dus ik naar de kassa met dat ding, staat er "ook niet iets voor jou?" - Oogschaduwpenseel .

    womans only?
      donderdag 3 juli 2008 @ 12:55:39 #163
    16715 Mylene
    *schatje*
    pi_59863652
    Om te voorkomen dat ze kortingscode's er bij mij uitgooien heb ik inmiddels iets van 5 accounts aangemaakt.
    pi_59865889
    Oh wow, gewoon op je eigen adres 5 accounts, lukt dat? Hoe doe je dat? Ik heb er 3: waarvan 1 bij mijn zusje en 1 bij mijn moeder. En die van mij en van mijn moeder daar gooien ze de codes steeds uit. Ik kreeg nu een code ivm niet geleverd artikel, dus die moeten ze wel laten staan natuurlijk.
      donderdag 3 juli 2008 @ 14:35:27 #165
    16715 Mylene
    *schatje*
    pi_59866418
    Nou ja, tot nu toe lukt het, 3 op eigen adres en 2 op die van m'n ouders.
    pi_59867219
    Ik had ook 2 accounts (naja, 1 van mijn moeder + 1 van mij op mijn ouders adres) en die hebben ze gister samengevoegd .
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      donderdag 3 juli 2008 @ 17:45:49 #167
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_59870771
    Yesss, mn pakket is binnen! Met oa; polo's (roze, blauw en wit), rokjes (blauw en roze), hotpants (grijs en zwart), coltrui (grijs), 3/4 mouw truitje met v-hals (bruin) en een sjaal Helemaal leukk
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_59873550
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 23:47 schreef alors het volgende:

    [..]

    Dat is simpel op te lossen met een bekende truc: Bestel een artikel met een lange levertijd met je gewone bestelling mee, het liefst meerdere voor genoeg waarde en meer zekerheid. Dan splits je de bestelling en blijven de artikelen met een lange levertijd staan die dan zonder verzendkosten zijn. Gooi daar je nieuwe artikelen bij en splits de bestelling weer op, et voilà. Dit kun je herhalen tot in de oneindigheid
    . Volgens mij heb ik dat bij m'n eerste bestelling een tijdje gedaan, had in maart besteld maar er was iets pas begin juni op voorraad, ik steeds er van alles bij pleuren en heb in totaal ook 4 kortingscodes gebruikt geloof ik, maar dat was gewoon toeval, het kan dus ook expres .
    Tap tap tap
    pi_59878733
    Hahahha, de reacties van de H&M Klantenservice krijgen steeds minder inhoud!
    quote:
    Met vriendelijke groet,

    H&M Klantenservice.


    Neem gerust contact op als je nog verdere vragen hebt.
    Je kunt ons bereiken op:

    Maandag t/m vrijdag van 8.00 – 21.00 uur.
    Zaterdag en zondag van 9.00 – 17.00 uur.
    Meer staat er niet in! Gisteren en vandaag een pakketje gehad, en morgen komt er nog één

    Edit: Ik denk dat erin had moeten staan dat de groene jurk er weer bij staat ofzo want ik zie 'm weer staan Beetje Twilight Zone taferelen hier.

    [ Bericht 14% gewijzigd door Chanty87 op 04-07-2008 14:15:16 ]
    pi_59882209
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 19:22 schreef Linnie20v het volgende:
    Kleine tip....
    Je moet nooit dat formulier invullen omdat het veel te lang duurt eer de retourzending is verwerkt...
    Zelf iedere dag ff kijken of ze jouw maat en kleur hebben.... en dan maar zelf weer bestellen!!
    Duurt inderdaad wel heel lang.

    Had die roze hotpants in een grotere maat besteld, maar dat zit helemaal niet. Dus ook maar weer terugsturen.
    Geloof dat ik de laatste tijd meer terugstuur als houd.
    Vriendje heeft me verzekerd dat er echt niemand is die daar op let en mij stom vindt bij de H&M

    Ik wacht nu alleen nog op een bordeauxrode hotpants en een groen strapless topje.
    Ga ook mooi niet betalen tot ik ze binnen heb...

    Had alle mooie herfstspulletjes op m'n verlanglijstje gezet, maar die is opeens verdwenen
    Sweet and innocent...
    pi_59889206
    Pakketje #3 binnen gehad vandaag ( ), jurkje voor m'n moeder zat erin in 2 maten en deze hotpants pour moi:



    Lekker zacht stofje! Jurkje vond m'n moeps trouwens net iets te jeugdig. Het kleurtje was ook nèt niet.
    pi_59892553
    Nou zeg. Gisteren een heleboel op 'mijn verlanglijstje' gezet. Is het nu ineens weg. (Nee geen cookies gewist of iets dergelijks). Flauw.

    Denk ik: Ik zoek die broek wel weer op. Is-ie verdwenen (in die kleur).


    [ Bericht 33% gewijzigd door Oserdare op 04-07-2008 16:31:57 ]
      vrijdag 4 juli 2008 @ 16:29:29 #173
    123170 alors
    zlata1234
    pi_59892695
    quote:
    Op vrijdag 4 juli 2008 16:23 schreef Oserdare het volgende:
    Nou zeg. Gisteren een heleboel op 'mijn verlanglijstje' gezet. Is het nu ineens weg. (Nee geen cookies gewist of iets dergelijks). Flauw.
    Je hebt wel op bewaren geklikt?
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_59893935
    quote:
    Op zaterdag 28 juni 2008 18:16 schreef -Rebelle het volgende:
    [ afbeelding ]
    is deze bikini nog ergens te koop??
    deze heb ik in Antwerpen laatst gekocht voor de helft van de prijs, geweldige barbie bikini
    pi_59895765
    quote:
    Op vrijdag 4 juli 2008 14:20 schreef Chanty87 het volgende:
    Pakketje #3 binnen gehad vandaag ( ), jurkje voor m'n moeder zat erin in 2 maten en deze hotpants pour moi:

    [ afbeelding ]

    Lekker zacht stofje! Jurkje vond m'n moeps trouwens net iets te jeugdig. Het kleurtje was ook nèt niet.
    Ja, die bedoel ik ook! Krijg 'm nog binnen in het bordeaux rood. Zit stukken beter als die hotpants die bij Nachtkleding staat. Misschien ook omdat dat nachtkleding was
    Sweet and innocent...
      Moderator maandag 7 juli 2008 @ 01:56:24 #176
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_59940244
    Ik ben serieus H&M verslaafd
    3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
      maandag 7 juli 2008 @ 10:55:14 #177
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_59943280
    quote:
    Op maandag 7 juli 2008 01:56 schreef MaJo het volgende:
    Ik ben serieus H&M verslaafd
    Hier nog een
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      maandag 7 juli 2008 @ 11:08:21 #178
    210069 griekjeee
    Fucking exhilarating
    pi_59943552
    quote:
    Op vrijdag 13 juni 2008 18:56 schreef Lyssa het volgende:
    Vandaag mn pakketje binnen!

    Aantal dingen vallen toch wel tegen.. aantal hebben een second opinion nodig een een aantal zijn gewoon heel erg leuk

    [ afbeelding ][ afbeelding ]
    Deze zijn echt fantastisch
    woeiii die linkse is echt heel leuk
    Don't mistake my kindness, for weakness.
    Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
    Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
    Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
      Moderator maandag 7 juli 2008 @ 14:16:31 #179
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_59947814
    quote:
    Op maandag 7 juli 2008 10:55 schreef Enfermera het volgende:

    [..]

    Hier nog een
    Dat online bestellen is echt het begin van het einde Ik bestel meerdere keren per maand, echt te erg

    Nu weer een rokje, truitje en 2 jurkjes besteld. Wel in de sale allemaal

    Als het goed is komt 1 dezer dagen een andere bestelling binnen. Ik hoop vandaag, dat zou een mooi verjaardagscadeau zijn
    3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
      maandag 7 juli 2008 @ 15:32:58 #180
    123170 alors
    zlata1234
    pi_59949375
    quote:
    Op maandag 7 juli 2008 10:55 schreef Enfermera het volgende:

    [..]

    Hier nog een
    Meldt zich ook

    Ik heb nu al een maand geen pakketje meer gehad maar daarvoor... echt meerdere per week soms. En ik ben weer aan het wachten op een vers pakketje...
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
      maandag 7 juli 2008 @ 16:12:46 #181
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_59950283
    quote:
    Op maandag 7 juli 2008 14:16 schreef MaJo het volgende:

    [..]

    Dat online bestellen is echt het begin van het einde Ik bestel meerdere keren per maand, echt te erg

    Nu weer een rokje, truitje en 2 jurkjes besteld. Wel in de sale allemaal

    Als het goed is komt 1 dezer dagen een andere bestelling binnen. Ik hoop vandaag, dat zou een mooi verjaardagscadeau zijn
    XD

    Ik mag gewoon niet te vaak van mezelf op de site kijken, anders ga ik weer van alles bestellen, zo hou ik het een beetje binnen de perken. Maar het lukt niet altijd moet ik zeggen
    Ach, als dat het ergste is.. Weet je hoe totaal niet duur die kleren zijn. Misschien wel als je iets te veel besteld, maar what the heck
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_59950337
    Je zou mijn kledingkast eens moeten zien, minstens de helft daarvan is H&M
    pi_59950502
    quote:
    Op maandag 7 juli 2008 16:15 schreef Chanty87 het volgende:
    Je zou mijn kledingkast eens moeten zien, minstens de helft daarvan is H&M
    Bij mij 90%. Misschien wel 95% zelfs
    Ik heb regelmatig alleen maar H&M aan, van onderbroek tot sokken, jas en tas Alleen geen schoenen, wel flipflops.
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_59950533
    En al dat H&M spul ligt dan in een kast van Ikea (mijn huis is ook 90% Ikea )
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
      maandag 7 juli 2008 @ 16:23:29 #185
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_59950551
    Oke, mislukt. Heb alweer wat besteld.

    Edit: Besteld:




    [ Bericht 46% gewijzigd door Enfermera op 07-07-2008 16:42:38 ]
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_59951644
    quote:
    Op maandag 7 juli 2008 16:23 schreef Enfermera het volgende:

    Die heb ik ook, zit super fijn en mooi.
      maandag 7 juli 2008 @ 17:25:08 #187
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_59951969
    quote:
    Op maandag 7 juli 2008 17:11 schreef Deliah het volgende:

    [..]

    Die heb ik ook, zit super fijn en mooi.
    Ik heb hem met ronde hals in het rood, en hij zit inderdaad supermooi. Heb hem nu aan .
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
      maandag 7 juli 2008 @ 17:55:11 #188
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_59952690
    I know, ik heb 'm ook aan nu, maar dan in het bruin! Heeeeeeeeeeerljk.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      dinsdag 8 juli 2008 @ 12:39:44 #189
    123170 alors
    zlata1234
    pi_59969301
    De shop is al de hele morgen offline
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_59970064
    quote:
    Op dinsdag 8 juli 2008 12:39 schreef alors het volgende:
    De shop is al de hele morgen offline
    Hier doet de shop het al de hele morgen?
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      dinsdag 8 juli 2008 @ 13:23:45 #191
    123170 alors
    zlata1234
    pi_59970321
    quote:
    Op dinsdag 8 juli 2008 13:14 schreef Addict89 het volgende:

    [..]

    Hier doet de shop het al de hele morgen?
    Echt? wtf zeg... Dan moet ik even nader onderzoek doen
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_59970580
    komt er maar4 keer per jaar een nieuwe collectie op de online shop?? Dat ze dan in 1x alles vernieuwen?
    Strawberry Flavour..
      dinsdag 8 juli 2008 @ 14:23:13 #193
    125853 Ticootje
    <3 6970 <3
    pi_59971894
    Op dit moment zijn we wegens technisch onderhoud en updates tijdelijk niet bereikbaar.

    Wij zijn rond 14.40 uur weer bereikbaar.

    Hiervoor vragen we je begrip.

    Heb je vragen aan de klantenservice, wil je artikelen bestellen of je abonneren op de Newsletter, neem dan via telefoon of fax contact met ons op.

    H&M Klantenservice
    Tel: 0900–1988 (7.5 cent per gesprek)
    Fax: 0900-0401059 001


    www.hm.com

    pff wil ik een keer kijken...
    I am unconditionally and irrevocably in love with him.
    I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
    pi_59974610
    ja.. dat gebeurt volgens mij wel een paar keer per dag..
    Strawberry Flavour..
      dinsdag 8 juli 2008 @ 16:21:49 #195
    125853 Ticootje
    <3 6970 <3
    pi_59975255
    Ja, ik vind de spullen op de site echt tegenvallen... Bij de h&m hebben ze handige bv-topjes, maar die zijn nu niet bepaald sexy... Nou ik zoek gewoon weer verder.
    I am unconditionally and irrevocably in love with him.
    I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
    pi_60014606
    weet iemand of de kleding uit de wekelijkse Summer Style Guide ook in de winkel te koop is, of alleen via de online H&M?
      donderdag 10 juli 2008 @ 11:07:18 #197
    123170 alors
    zlata1234
    pi_60014889
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 10:53 schreef MarcoDiVaio het volgende:
    weet iemand of de kleding uit de wekelijkse Summer Style Guide ook in de winkel te koop is, of alleen via de online H&M?
    Je kunt beter vragen of het nog te koop is. Het hangt er al tijden. Alleen op de site doen ze net of ze elke week nieuwe artikelen erop zetten
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_60015214
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 11:07 schreef alors het volgende:

    [..]

    Je kunt beter vragen of het nog te koop is. Het hangt er al tijden. Alleen op de site doen ze net of ze elke week nieuwe artikelen erop zetten
    je bedoelt toch wel die ene van dat ze elke donderdag nieuwe artikelen erop zetten..
    pi_60015428
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 11:23 schreef MarcoDiVaio het volgende:

    [..]

    je bedoelt toch wel die ene van dat ze elke donderdag nieuwe artikelen erop zetten..
    Ja, dat zijn hoogstens 2 'nieuwe' artikelen, die dus al tijden in de winkels hangen.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_60025091
    Weet er iemand nog een artikel met een lange levertijd?
      vrijdag 11 juli 2008 @ 00:45:28 #201
    200082 verified  poffu
    Secret Story Guido
    pi_60033027
    die v-halsen voor heren vallen echt kort. breedte is prima maar de lengte is zo raar... ik heb normaal L of XL alleen een XL is gewoon nu al waardig kort. valt net ietsje onder me bovenkant van mn reet
    Lalalalala
      Moderator vrijdag 11 juli 2008 @ 01:27:35 #202
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_60033598
    Vandaag maar weer eens naar de echte H&M geweest Ik had nog een tegoedkaart die ik voor eind augustus uit moet geven dus het leek me een goed moment om dat te doen Heb een skinny jeans gekocht Wel even wennen, zit behoorlijk strak maar dat hoort er ook bij

    Morgen wordt mijn volgende H&M pakket bezorgd De tweede in een week
    3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
    pi_60057931
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 18:36 schreef Doedezemaar het volgende:
    Weet er iemand nog een artikel met een lange levertijd?
    Vind je eind augustus lang genoeg ??
    43-4845

    Ik wil dat de collectie ONLINE komt, en wel NU....
      zaterdag 12 juli 2008 @ 14:05:20 #204
    129106 Chav
    Oi Oi Oi !!!
    pi_60058671
    Vast een hele stomme vraag en waarschijnlijk als 100000000x gevraagd, maar ik heb vandaag een bestelling ontvangen welke ik al goedkoper in de winkel heb gehaald. Moet dus retour. Alleen naar het postkantoor en een euro betalen? Verder niks betalen toch? Geen acceptgiro`s betalen enz.?
    In me Burberry......
    pi_60060674
    Retour kan in de winkel!
    pi_60061800
    quote:
    Op zaterdag 12 juli 2008 16:39 schreef Oserdare het volgende:
    Retour kan in de winkel!
    Dan krijg je geen geld terug. Volgens mij hoef je inderdaad alleen die euro te betalen, maar dat weet ik niet zeker.

    Edit: In de OP staat het ook.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      zaterdag 12 juli 2008 @ 18:25:52 #207
    129106 Chav
    Oi Oi Oi !!!
    pi_60062247
    Vorige keer heb ik dus in de winkel geretourneerd en toen kreeg ik geld en moest toen de acceptgiro betalen.... Daar heb ik dus geen zin in (of had ik net een muts in de winkel?).
    In me Burberry......
    pi_60062273
    Als je het naar de winkel brengt krijg je een tegoedbon (dus geen geld meer) en moet je inderdaad de acceptgiro nog betalen.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      zaterdag 12 juli 2008 @ 18:30:57 #209
    129106 Chav
    Oi Oi Oi !!!
    pi_60062322
    Hmmmm, dus dan kan ik m beter bij het postkantoor afgooien, 1 euro betalen en geen acceptgiro betalen (alles gaat namelijk terug).
    In me Burberry......
      zaterdag 12 juli 2008 @ 20:00:26 #210
    221403 TheComebackKid
    The Notorious T.U.R.K.
    pi_60063782
    weet iemand wanneer de wintercollectie van H&M komt.. en ook op de website enzo.
    pi_60082834
    HELP!

    Ik krijg de hele avond al deze melding als ik op de h&m site wil gaan:

    An error occurred while processing your request.
    Reference #97.7943554.1215974973.3a1db2e


    Ligt het aan mijn pc, of is er iets niet goed met de site?
    The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
    Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
    Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
    pi_60083335
    Had ik aan het begin van de avond ook, toen deed ie het weer even en nu is het inderdaad weer mis. Zal wel aan de site liggen dus.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_60083383
    Ow ok, dan weet ik dat het iig niet aan mijn pc ligt..
    Kom namelijk verder wel op andere sites.. dus had al het vermoeden dat het aan de site ligt.
    The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
    Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
    Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
      zondag 13 juli 2008 @ 22:40:18 #214
    52016 Lyssa
    music <3
    pi_60085201
    Ik had ipv een driekwartbroek een linnen jurk-zak gekregen.. ik teruggestuurd, krijg ik vandaag een berichtje dat ik een 5,00 kortingscode, helaas is het er eentje die hier ook al op de voorpagina staat en ik dus al gebruikt heb
    pi_60094212
    volgens mij kun je kortingscodes gewoon vaker gebruiken?
    Strawberry Flavour..
      maandag 14 juli 2008 @ 18:06:37 #216
    16715 Mylene
    *schatje*
    pi_60101940
    quote:
    Op maandag 14 juli 2008 12:52 schreef -moi- het volgende:
    volgens mij kun je kortingscodes gewoon vaker gebruiken?
    Totdat ze je die kortingscodes van je afpakken wegens onrechtmatig herhaaldelijk gebruik.
      maandag 14 juli 2008 @ 20:05:56 #217
    52016 Lyssa
    music <3
    pi_60104592
    Als er bij mn saldo tegoed -12,50 staat, betekend dat ik teveel betaald heb en dus voor dat bedrag nog wat kan shoppen?
    pi_60104864
    wow ik zie nu dat mijn retour helemaal is verwerkt en mn saldo staat gewoon op 0. Ze hebben dus de 30 euro korting toegestaan waardoor de 13,50 die ik had overgemaakt voldoende was I H&M
    Strawberry Flavour..
    pi_60113873
    quote:
    Op maandag 14 juli 2008 20:05 schreef Lyssa het volgende:
    Als er bij mn saldo tegoed -12,50 staat, betekend dat ik teveel betaald heb en dus voor dat bedrag nog wat kan shoppen?
    Dat had ik laatst ook, ik gebeld, bleek dat ik nog voor 40 euro kon bestellen....
    Kon het ook op mijn rekening laten storten, maar "gratis" shoppen is veel leuker.
      donderdag 17 juli 2008 @ 17:38:35 #220
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_60170351
    GRRRRR ik kan ZO pissig worden om het feit dat ze dingen uit mijn bestelling gooien!
    Had ik twee leuke dingen in de sale gevonden, zijn ze na twee dagen gewoon eruit gegooid .
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
      donderdag 17 juli 2008 @ 17:57:30 #221
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_60170685
    Ik dacht dat mijn grijze (grimel) V-hals trui met 3/4 mouwen uit mijn bestelling was gehaald, maar niet dus. Nu heb ik er 2 XD Maar ik vind het best, heb ik er 1 extra Ze zitten zooooooooooo lekker
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_60182275
    Nieuwe collectie staat erop!
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      vrijdag 18 juli 2008 @ 10:02:10 #223
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_60182925
    quote:
    Op donderdag 17 juli 2008 17:38 schreef MaLo het volgende:
    GRRRRR ik kan ZO pissig worden om het feit dat ze dingen uit mijn bestelling gooien!
    Had ik twee leuke dingen in de sale gevonden, zijn ze na twee dagen gewoon eruit gegooid .
    Ik krijg ze toch, ik krijg ze toch
    Er zijn (vannacht?) opeens twee pakketjes in behandeling genomen met een totaalwaarde waaruit blijkt dat ook mijn sale dingen geleverd worden .
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_60183048
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2008 09:29 schreef Addict89 het volgende:
    Nieuwe collectie staat erop!
    oeh leuke sjaal .
    Tap tap tap
    pi_60183861
    (geen idee hoe en waar ik dit zou dragen, maar toch, )


    En DE schoenen staan er op, alleen niet in het blauw (komen mss nog?). Maar de hak is echt VEEL te hoog voor mij
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_60183987
    Alhoewel ik nu een mooie herfstdag voor me zie, zonnig, beetje fris, goudbruine blaadjes op de grond, mijn lief en ik aan het wandelen, ik met die poncho aan

    Ik heb goddorie straks net zomervakantie, ga uit mijn hoofd gij herfst!
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_60187708
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2008 09:29 schreef Addict89 het volgende:
    Nieuwe collectie staat erop!
    Mooie dingen inderdaad meteen even voor 130 ingeslagen voordat dalijk mijn maat er niet meer is

    O.a (en nog meer)
    Jacket met 15 korting voor 44 euro

    Blouse Zwart ook erg mooi

    Blouse blauw
    pi_60187922


    Deze in het rood & ook een blauwe ( staat niet meer op de site) op de kop getikt voor 2 (!!!) euro per stuk in de winkel! I love sale! En het zijn ideale strand rokjes, aangezien ik voor vier maanden naar curaçao vertrek, komt dat goed uit
      vrijdag 18 juli 2008 @ 14:14:35 #229
    123170 alors
    zlata1234
    pi_60189156
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2008 13:20 schreef Jeltos het volgende:

    [..]

    Mooie dingen inderdaad meteen even voor 130 ingeslagen voordat dalijk mijn maat er niet meer is

    O.a (en nog meer)
    Jacket met 15 korting voor 44 euro
    [ afbeelding ]
    Blouse Zwart ook erg mooi
    [ afbeelding ]
    Blouse blauw
    [ afbeelding ]
    Leuk, maar hoe kom jij aan die 15 euro korting? Bij mijn weten werken er geen codes meer...
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_60189382
    quote:
    Leuk, maar hoe kom jij aan die 15 euro korting? Bij mijn weten werken er geen codes meer...
    Uuuuh het was 1 van deze 2:
    7939 voor 10% korting op de artikelen met uitzondering van de outlet spulletjes
    7970 is de nieuwe nieuwsbriefcode voor 25% korting op 1 artikel, geldig t/m 31-07

    Kijk
      vrijdag 18 juli 2008 @ 14:42:47 #231
    123170 alors
    zlata1234
    pi_60189937
    tnx, die laatste dus, es kijken of die hier ook werkt. Ik heb hem wel eens gebruikt, alleen die artikelen waarop het zat zijn altijd retour gegaan...
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_60189957
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2008 14:14 schreef alors het volgende:

    [..]

    Leuk, maar hoe kom jij aan die 15 euro korting? Bij mijn weten werken er geen codes meer...
    Ik heb vanmorgen nog 1304 en 7848 gebruikt.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_60191795
    Leuke nieuwe dingen, maar potver. Druk ik op 'bewaren', van m'n verlangijstje' verdwíjnt alles.......
    pi_60192443
    quote:
    Op zaterdag 12 juli 2008 13:09 schreef Linnie20v het volgende:

    [..]

    Vind je eind augustus lang genoeg ??
    43-4845

    Ik wil dat de collectie ONLINE komt, en wel NU....
    Ik kan er geen maat voor invullen (onjuiste maat)
    Iemand anders nog een artikel met lange levertijd?

    ...
    Heb al iets .
    63-5680

    [ Bericht 5% gewijzigd door Oserdare op 18-07-2008 16:32:43 ]
    pi_60192576
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2008 16:27 schreef Oserdare het volgende:

    [..]

    Ik kan er geen maat voor invullen (onjuiste maat)
    Iemand anders nog een artikel met lange levertijd?

    ...
    Heb al iets .
    63-5680
    Maten lopen van 34-46..
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      vrijdag 18 juli 2008 @ 16:33:51 #236
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_60192582
    Ja bestel ik eergisteren voor meer dan 40 euro, krijg ik vandaag de nieuwe catalogus met daarin een aanbieding voor een gratis fleecejack voor als je voor meer dan 40 euro bestelt . Net te laat dus. En laat ik nu net een fleecejack willen voor de winter .
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_60193183
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2008 00:45 schreef poffu het volgende:
    die v-halsen voor heren vallen echt kort. breedte is prima maar de lengte is zo raar... ik heb normaal L of XL alleen een XL is gewoon nu al waardig kort. valt net ietsje onder me bovenkant van mn reet
    Bedoel je die truien of die shirtjes?

    Die shirtjes zijn juist smal en lang!
    pi_60193577
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2008 16:33 schreef MaLo het volgende:
    Ja bestel ik eergisteren voor meer dan 40 euro, krijg ik vandaag de nieuwe catalogus met daarin een aanbieding voor een gratis fleecejack voor als je voor meer dan 40 euro bestelt . Net te laat dus. En laat ik nu net een fleecejack willen voor de winter .
    Kan je die alsnog niet aan je bestelling toevoegen?
      vrijdag 18 juli 2008 @ 17:51:28 #239
    123170 alors
    zlata1234
    pi_60193907
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2008 17:30 schreef Syytön het volgende:

    [..]

    Kan je die alsnog niet aan je bestelling toevoegen?
    Het is mij wel eens gelukt met die gratis dingen, dus ik zou het zeker even proberen
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_60194539

    Dit ga ik zeker bestellen als ik van mezelf weer mag bestellen .
      vrijdag 18 juli 2008 @ 19:29:17 #241
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_60195566
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2008 17:30 schreef Syytön het volgende:

    [..]

    Kan je die alsnog niet aan je bestelling toevoegen?
    Nee, uiteraard is mijn bestelling vannacht in behandeling genomen
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_60195573
    Shit, zag ik gisteren een riempje staan die ik al minstens een jaar zoek, hebben ze m'n najaarsbestelling al in behandeling genomen. Nouja, dan maar een paar kortingscodes eroverheen gooien...
    pi_60196415
    Ah eindelijk kan ik weer gaan shoppen!!
    Heerlijk begin van het weekend!
      vrijdag 18 juli 2008 @ 20:20:58 #244
    82578 Grimm
    shoo bi do bi doo
    pi_60196517
    verdorie ongeveer 100 euro uitgegeven
    pi_60197154
    Hihi. Ik weet mijn klantnummer niet meer (Pincode wel, erg nuttig.)
    De website vind ik trouwens best irritant. Je kunt bij sommige dingen niet zomaar 'vorige' gebruiken en mijn 'shoppingbag' is alwéér leeeeeeeg.
    pi_60197203
    Heeee! Ik kwam even in dit topic vragen wanneer de nieuwe catalogus weer komt, maar hij is dus al binnen bij sommige mensen! Bij mij issie meestal erg laat, dus hij zal morgen of maandag wel komen dan!
    I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
    ~ How do I feel this good, sober?
    ~ For the night is dark and full of terrors
    pi_60197349
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2008 21:03 schreef Oserdare het volgende:
    Hihi. Ik weet mijn klantnummer niet meer (Pincode wel, erg nuttig.)
    De website vind ik trouwens best irritant. Je kunt bij sommige dingen niet zomaar 'vorige' gebruiken en mijn 'shoppingbag' is alwéér leeeeeeeg.
    Gewoon helemaal geen vorige gebruiken, maar gewoon de knoppen van de site. Dan zal het met je shoppingbag ook wel goed gaan.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_60197487
    Ja ik zie het net inderdaad. Dat hebben ze dan pas veranderd want eerst kon dat niet. Cookies verwijder ik ook niet. Hm, zal het wel zien. Maak eerst wel even nieuw accountje aan.
    (De outlet is verleidelijk... )
    pi_60198828
    Why, why?!
    pi_60205965
    De nieuwe collectie oh nee moet niet teveel gaan bestellen
    Strawberry Flavour..
    pi_60208468
    Verlanglijstje!!
      zaterdag 19 juli 2008 @ 16:20:25 #252
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_60210171
    Er zijn twee pakjes in behandeling (uit 1 bestelling hebben ze 2 pakketjes gemaakt ) maar ik wil nog meer bestellen . Kijk telkens vol verlangen naar mijn al groeiende Verlanglijstje!
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_60211739
    Vandaag deze trui ontvangen wel nog van de zomercollectie.
    Komende week komt mijn najaarsbestelling
    pi_60211824
    Komende week krijg ik ditte van de herfstcollectie waarvan ik eigenlijk alles wil houden alleen is t weer zoveel geld:




    [ Bericht 5% gewijzigd door cati op 19-07-2008 18:07:47 ]
    pi_60217554
    Ja dat bloesje is leuk! En die twee goedkope shirtjes natuurlijk. De sjaal is eigenlijk ook wel leuk maar één sjaal is genoeg.
    Gisteren een boel in shoppingbag gelegd, is die vandaag alwéér leeg. De webshop kan me wat .
    EN een artikel gewoon geheel verdwenen uit de outlet .
    En de broek is op voorraad :"). Even een ander artikel zoeken dat niet op voorraad is.

    [ Bericht 14% gewijzigd door Oserdare op 20-07-2008 00:46:44 ]
      zondag 20 juli 2008 @ 00:52:13 #256
    123170 alors
    zlata1234
    pi_60217994
    Spul blijft niet langer dan een uur in je shoppingbag liggen als je er niets mee doet... Als je dingen wilt onthouden moetje ze op je verlanglijstje zetten en niet vergeten om op 'bewaren' te drukken

    En dingen kunnen natuurlijk ook uitverkocht raken als je ze niet meteen afrekent, er zijn natuurlijk meer mensen die een bepaald artikel willen
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
      Eurovisie Songfestival Queen zondag 20 juli 2008 @ 01:19:56 #257
    163650 Greys
    pi_60218426
    Hebben ze nou gewoon maar één badpak op de site staan?
    Ik wilde die zwart wit gestreepte die ik hier elders in het topic zag staan, maar ik zie nu alleen een bruine
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_60218711
    Haha ja ik weet 't. Maar met 'bewaren' verdwijnt het alsnog. Artikel gewoon teveel mensen gekocht, of het was gewoon al de laatste. Achja. Maar goed, wist niet dat die sessie maar 1 uur bleef bestaan.
    pi_60221072
    quote:
    Op zondag 20 juli 2008 01:37 schreef Oserdare het volgende:
    Haha ja ik weet 't. Maar met 'bewaren' verdwijnt het alsnog. Artikel gewoon teveel mensen gekocht, of het was gewoon al de laatste. Achja. Maar goed, wist niet dat die sessie maar 1 uur bleef bestaan.
    Bedoel je niet het verlanglijstje? Bij de shoppingbag kan je toch helemaal niet op bewaren drukken?
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      zondag 20 juli 2008 @ 11:58:50 #260
    123170 alors
    zlata1234
    pi_60222136
    quote:
    Op zondag 20 juli 2008 01:19 schreef Greys het volgende:
    Hebben ze nou gewoon maar één badpak op de site staan?
    Ik wilde die zwart wit gestreepte die ik hier elders in het topic zag staan, maar ik zie nu alleen een bruine
    Die gestreepte is donkerbruin-wit gestreept...


    ?

    Die staat iig nog gewoon in de sale voor een tientje...
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
      Eurovisie Songfestival Queen zondag 20 juli 2008 @ 13:40:45 #261
    163650 Greys
    pi_60224019


    * Greys rent naar de Sale (daar had ik niet gekeken)
    Dankjewel!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_60226677
    bestelling gedaan

    Gratis fleecejack:

    verder:




    lalalala op het lange vest 25% korting en verder nog 5 en 10 euro korting gebruikt
    pi_60228864
    Mijn verlanglijstje:





    Mooie kleuren weer, zijn echt mijn favorieten. Grijs, bordeauxrood en petrolblauw!

    Maar heb net weer een flinke rekening van ze binnen gekregen, die was ik even vergeten...
    Denk dat ik de site maar 's ga blokkeren.
    Sweet and innocent...
      zondag 20 juli 2008 @ 18:35:45 #264
    62419 CherryLips
    chocoholic
    pi_60229457
    quote:
    Op zondag 20 juli 2008 15:59 schreef Memento-Mori het volgende:
    bestelling gedaan

    Gratis fleecejack:
    [ afbeelding ]
    verder:
    [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
    [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
    [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

    lalalala op het lange vest 25% korting en verder nog 5 en 10 euro korting gebruikt
    zijn dat vlinderknipjes .
    Tap tap tap
    pi_60229548
    quote:
    Op zondag 20 juli 2008 18:35 schreef CherryLips het volgende:

    [..]

    zijn dat vlinderknipjes .
    ja!
      zondag 20 juli 2008 @ 18:42:47 #266
    62419 CherryLips
    chocoholic
    pi_60229586
    oeh!
    maar ik mag niet meer. heb ook al toffe broek en sjaal gezien .
    Tap tap tap
    pi_60229724
    ik had ook sjaal gezien maar die kwam pas begin september dus die maar niet erbij gedaan
    pi_60230698
    ik vind deze



    maar vooral deze



    erg mooi... moet nl dringend eennieuwe nette zwarte broek hebben.... denk dat ik deze week een echte H&M tegenkom, maar heeft iemand enig idee of de nieuwe collectie daar al in hangt?
    I had a signature once. It was awful.
      zondag 20 juli 2008 @ 21:22:53 #269
    123170 alors
    zlata1234
    pi_60232597
    Er hangen wel al delen van de nieuwe collectie, ik heb al tassen, accesoires en vesten in de winkel gezien. Maar op zulke broeken let ik nooit. Ik zou gewoon even kijken, zulke modellen hangen er meestal wel dacht ik..
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
      Eurovisie Songfestival Queen zondag 20 juli 2008 @ 22:31:51 #270
    163650 Greys
    pi_60234162
    Die 'strooien' hoed lijkt me wel leuk voor de vakantie
    Maar hoe verzenden ze dat in vredesnaam? Wordt ie dan niet geplet?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      maandag 21 juli 2008 @ 08:57:32 #271
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_60238564
    De site heeft het niet helemaal goed.
    Ik wilde kijken hoe het stond met mijn twee pakketjes die in behandeling zijn.
    Krijg ik de melding: U heeft het afgelopen half jaar geen bestellingen ontvangen.
    As if
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
      maandag 21 juli 2008 @ 09:18:38 #272
    123189 Klare
    Extraordinary Girl
    pi_60238841
    Ze hebben storing...
    Maar ik wurg iemand daar als dat betekend dat ze m'n hele bestelling kwijt zijn (o.a. aantal outletspullen die er nu niet meer zijn.) Ben benieuwd...
      Moderator maandag 21 juli 2008 @ 09:27:31 #273
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_60238968
    Gister naar de H&M in Amsterdam geweest op het Leidseplein. Wat een leuke winkel is dat Ik had nog een tegoedkaart van ¤25,- en heb daar een rokje en 4 shirtjes voor gekocht. Moest maar ¤2,80 bijbetalen
    3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
    pi_60239196
    Ze hebben iets heel vreemds gedaan met mijn bestelling . Het bedrag is opeens 30 euro lager (al onderweg), maar hoe ik ook reken, ik kom niet op dat bedrag uit . We zien het wel.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_60239507
    dan zullen ze er wel een kledingstuk uitgegooid hebben (of meerdere).
    I had a signature once. It was awful.
    pi_60240201
    Oeh, ik moet me echt inhouden, er zitten echt leuke dingen tussen.
    pi_60247975
    quote:
    Op maandag 21 juli 2008 10:01 schreef zoeperzazke het volgende:
    dan zullen ze er wel een kledingstuk uitgegooid hebben (of meerdere).
    Ja, dat had ik ook al bedacht, en dat klopt dus niet met het bedrag. . In welke combinatie ik de bedragen van kledingstukken er ook af trek, ik kom niet op dat bedrag uit.

    Edit: en nu staat het volledige (oorspronkelijke) bedrag er weer .
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_60257410
    bestelling van gister is nu al in behandeling
      dinsdag 22 juli 2008 @ 09:34:05 #279
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_60261492
    jeeej weer eens geshopt gisteren
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
      dinsdag 22 juli 2008 @ 10:07:22 #280
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_60262116
    Morgen ben ik jarig en ik hoop toch zo dat ik morgen tenminste een van mijn pakjes krijg.
    Dat zou een leuk verjaardagskado zijn .

    Ik vind het zó verslavend he, die herfstcollectie. Ik heb nu al voor 150 euro op mijn verlanglijstje staan
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_60262153
    Waar kan ik de herfstcollectie zien?
    Tap tap tap
    pi_60262471
    Die staat gewoon op de site..
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      dinsdag 22 juli 2008 @ 11:15:37 #283
    123170 alors
    zlata1234
    pi_60263686
    Mijn bestelling die donderdag in behandeling is genomen komt gewoon vandaag al binnen Heb ik hier een record te pakken?
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_60263895
    quote:
    Op dinsdag 22 juli 2008 10:23 schreef Addict89 het volgende:
    Die staat gewoon op de site..
    oh maar dat zijn er toch niet zo heel veel?
    Tap tap tap
    pi_60264002
    Zo goed als alles wat in de gewone shop staat is nieuw.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      dinsdag 22 juli 2008 @ 11:35:32 #286
    129106 Chav
    Oi Oi Oi !!!
    pi_60264191
    Ojee, ik ben mn bon kwijt van het internetbestellen! Gewoon de gok nemen en terugsturen zonder bon? Ze kunnen daar toch zie wat ik heb besteld? Alles zit nog netjes in het plasticje.
    In me Burberry......
    pi_60264265
    o, ik weet niet waar ik zat te kijken maar nu zie ik alles . Mijn god wat een toffe dingen, ik heb echt een pyjama-tic, kan m'n lol weer op .
    Tap tap tap
    pi_60264820
    Er staan wel een paar leuke vesten op voor de winter
    pi_60266078
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2008 14:43 schreef Addict89 het volgende:

    [..]

    Ik heb vanmorgen nog 1304 en 7848 gebruikt.
    Deze werkten voor mij net ook nog, dankjewel

    Maar wat moet ik nu doen met het betalen van de artikelen? Ik heb voor 75 euro laten komen, na korting blijft er 60 over, maar ik stuur zeker de helft terug omdat ik verschillende maten heb besteld. Mag ik dan gewoon alsnog die volle 15 euro korting houden als ik voor 30 euro artikelen hou?
    pi_60275874
    Volgens mij is het artikelgebonden, dus als je bijv. een kortingscode op een maatje XS hebt toegepast en je houdt de S, krijg je die korting niet, maar krijg je gewoon dat bedrag dat je voor de XS hebt betaald terug.

    * Oserdare zoekt weer een artikel met lange levertijd.

    [ Bericht 17% gewijzigd door Oserdare op 22-07-2008 19:24:55 ]
    pi_60275993
    quote:
    Op dinsdag 22 juli 2008 19:17 schreef Oserdare het volgende:
    Volgens mij is het artikelgebonden, dus als je bijv. een kortingscode op een maatje XS hebt toegepast en je houdt de S, krijg je die korting niet, maar krijg je gewoon dat bedrag dat je voor de XS hebt betaald terug.
    Maar de 10 en 5 euro korting zitten niet op een bepaald artikel, die staan er gewoon los bij. Ik hou altijd de volledige korting in ieder geval.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_60276068
    Oh serieus, dat is handig. 1304 en 7848 dus?
    Huh, maar als je dan alles terugbrengt heb je winst? Of redeneer ik nou verkeerd...
    pi_60276189
    Klopt, denk dat ze dan ook wel aan de bel trekken. Maar ik breng toch nooit alles terug .
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_60276636
    quote:
    Op zondag 20 juli 2008 19:51 schreef zoeperzazke het volgende:
    hij hing al in de winkel en ik heb hem gekocht, hij pastte perfect! Ben er onwijs blij mee ook nog een roze blousje gekocht en een nieuwe bh. Hurray!
    I had a signature once. It was awful.
    pi_60277640
    Yay voor wijdere broeken. Alleen is me die wat te netjes denk ik (staat me vast niet). Maar De bh's daar zijn altijd voorgevuld e.d, kan er nooit eentje naar mijn wensen en maat vinden

    Hm, waar moet je de artikelen voor het trucje om geen verzendkosten te betalen opsplitsen? Ik heb namelijk een product met lange levertijd gevonden, die zit nu bij m'n bestelling, maar waar splits ik die op want dat product met langere levertijd wil ik niet hebben...
    pi_60278074
    quote:
    Op dinsdag 22 juli 2008 20:41 schreef Oserdare het volgende:
    Hm, waar moet je de artikelen voor het trucje om geen verzendkosten te betalen opsplitsen? Ik heb namelijk een product met lange levertijd gevonden, die zit nu bij m'n bestelling, maar waar splits ik die op want dat product met langere levertijd wil ik niet hebben...
    Welk artikel is dat? Zoek er ook nog eentje.

    Aangeven dat je een deel van de bestelling eerder wilt hebben bij 'nog niet geleverde bestellingen'.
    pi_60278138
    Bij singlets de eerste in het grijs maat 34.

    Dus wel eerst helemaal opgeven hoe je wilt betalen en daarna pas opsplitsen? Dan ben ik al bij stap 3 van de kassa.

    Ik snap 'm niet Ben nu bij de volgende stap waarbij ik voor verschillende levertijden kan aangeven of ik alles in een keer wil ontvangen of dat het andere later wordt geleverd. Maar daar onderaan staat wel het te betalen bedrag mét verzendkosten..

    [ Bericht 56% gewijzigd door Oserdare op 22-07-2008 21:12:10 ]
    pi_60279160
    Verzendkosten kan je niet omzeilen....alleen voor het product/bestelling dat later geleverd wordt betaal je geen verzendkosten.

    Je betaalt sowieso 1 keer 4.90 verzendkosten
    pi_60279312
    Zending gesorteerd in sorteercentrum

    Wow, eens een keer een previewbestelling die wèl geleverd wordt. En nog best snel ook! Het moet niet gekker worden
    pi_60279406
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 22:11 schreef CherryLips het volgende:

    [..]

    ja maar, die verzendkosten elke keer .
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 23:47 schreef alors het volgende:

    [..]

    Dat is simpel op te lossen met een bekende truc: Bestel een artikel met een lange levertijd met je gewone bestelling mee, het liefst meerdere voor genoeg waarde en meer zekerheid. Dan splits je de bestelling en blijven de artikelen met een lange levertijd staan die dan zonder verzendkosten zijn. Gooi daar je nieuwe artikelen bij en splits de bestelling weer op, et voilà. Dit kun je herhalen tot in de oneindigheid
    Daar haal ik uit dat je die dus wel degelijk kunt omzeilen. Maar ik ben er dus nog niet uit hoe precies. Ik wil het weten

    [ Bericht 2% gewijzigd door Oserdare op 22-07-2008 21:53:42 ]
    pi_60279438
    Bestelling is van eind juli naar begin augustus gegaan
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')