abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 juni 2008 @ 12:37:25 #1
101884 PeRi
Allons-y!
pi_59360686

A tribute to Marimekko

Vervolg van:
H&M #35 - Summer!
H&M #34 - Fashion Time, Basics & Marimekko
H&M #33 - Spring news
H&M #32 - FASHION AGAINST AIDS
H&M #31- Nieuwe collectie!
Marimekko goes H&M #30
H&M #29 - Met nu al een voorjaarscollectie!
H&M #28
H&M #27
H&M #26
H&M #25 - Nieuwe Divided collectie
H&M #23 - Met eindelijk een nieuwe collectie!
H&M #22
H&M #21
H&M #20
H&M #19
H&M #18 - H&M loves Kylie
H&M #17
H&M #16
H&M #15
H&M #14
H&M #13: Get ready for 'M by Madonna'
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M

h&m site:
hm.com

veelgestelde vragen:

• Je eigen model samenstellen, zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…waar kan ik dat vinden?
    De pasmodule is te vinden via de hoofdpagina hm.com onder 'inspiration' en door op 'dressingroom' te klikken.

• Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
    Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
    Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd. Een toevoeging geplaatst 5 dagen na de originele bestelling kan gezien worden als een losse bestelling.

• Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop.... Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...
    Je kunt je bestelling nog annuleren.
    1: mijn pagina
    2: nog niet geleverde artikelen
    3: aantal op 0 zetten
    4: uitvoeren
    Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.

• Wat betekent 'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco...Zwolle'?
    Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

• Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
    In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen 3 dagen soms duurt een meer dan een week.

• Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
    Ja.

• Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
    Nee.

• Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd en nu zie ik ineenkeer bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
    Mogelijk:
    - is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
    - is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
    - is het een combinatie van deze 2 dingen.
    M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

• Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
    Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

• Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
    Ik heb mijn spullen teruggebracht in Maastricht, toen was de winkel net voor het eerst geopend, en dat ging prima. Je moet wel je formulier dan meenemen, dan moeten ze invullen. Het stuk met de giro eraan krijg je terug.

• Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
    Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

• Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
    Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.

• Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
    De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.

Kortingscodes
    7939 voor 10% korting op de artikelen met uitzondering van de outlet spulletjes
    7970 is de nieuwe nieuwsbriefcode voor 25% korting op 1 artikel, geldig t/m 31-07
    8085 voor 50% korting
    8036 voor 10% korting op gehele assortiment (muv outlet) geldig t/m 07-04

7889 voor ¤5 korting geeft.
    1304 doet ook nog wel eens ¤5 korting.

> Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet 2 kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentatie combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.

• Whatever I want.
    pi_59362521
    1 bestelling gister binnengekregen en de volgende is alweer in behandeling .
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      vrijdag 13 juni 2008 @ 14:01:53 #3
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_59362757
    tvp dan maar
    Confidence through competence
    pi_59364586
    Misschien kunnen deze ook in de OP:
    - Codes:
    1304 Korting 1 5,-
    7889 Korting 1 5,-
    7848 Korting 1 10,-
    7921 Korting 1 10,-
    pi_59365870
    Ik heb vanmiddag m'n pakje op de post gedaan, alleen een bloesje en de boobtube gehouden. Die ik toch nooiy ga dragen, maar ik vind 'm zoooo leuk met die streepjes
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_59366036
    Yaay m'n pakketje is *eindelijk* in behandeling genomen
      vrijdag 13 juni 2008 @ 16:40:53 #7
    123170 alors
    zlata1234
    pi_59367042
    Nou ik vond de sale in de winkel maar magertjes

80% was gewoon spul van 1, 2 of 3 zomercollecties terug...
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_59369525
    Heeft iemand wel eens 'problemen' gehad bij t terugsturen van dingen, als je teveel codes had ingevuld??

En eigenlijk kunnen ze dat toch niet maken? Hun systeem laat het toe
    Strawberry Flavour..
    pi_59369926
    Dat is ook iets wat ik wil weten. Ik heb dat nu dus aan de hand. Bestelling van 67 euro ( incl 30 korting ) waarvan ik dus 70 euro nu moet terugsturen! Denk jullie dat ik die 3 euro credit krijg of dat ik de volle mep moet betalen voor die andere 4 spullen die wel gehouden heb .
      vrijdag 13 juni 2008 @ 18:56:03 #10
    52016 Lyssa
    music <3
    pi_59370216
    Vandaag mn pakketje binnen!

Aantal dingen vallen toch wel tegen.. aantal hebben een second opinion nodig een een aantal zijn gewoon heel erg leuk

Deze zijn echt fantastisch
    pi_59370314
    quote:
    Op vrijdag 13 juni 2008 18:27 schreef -moi- het volgende:
    Heeft iemand wel eens 'problemen' gehad bij t terugsturen van dingen, als je teveel codes had ingevuld??

En eigenlijk kunnen ze dat toch niet maken? Hun systeem laat het toe
    Zelf niet gehad, maar ik weet wel dat het gebeurt. Maar ook dat er zat mensen zijn waarbij ze niets doen. Dus het is maar een beetje gokken, net zoals met de hoeveelheid kortingscodes die je gebruikt.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_59371924
    TVP

En waarom zo veel codes gebruiken?? 2 is voldoende....
    H&M is al zo cheap
      vrijdag 13 juni 2008 @ 19:57:43 #13
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_59372184
    hoe gaan ze om met hoge kortingen (codes) en dingen die terug moeten?

jack + pyama (26,40) zijn goed en blijven dus.. 2 broeken (29,80) gaan/moeten terug. Verzendkosten en retourkosten (5,90).

Maar ik had kortingscodes voor 30 euro totaal.

Oftewel, hoe veel te betalen? Of wat doen ze bij terugbrengen in de winkel?
    5,90 betalen? niks betalen? of gaan ze de korting van de broeken 'afhalen' die teruggaan en willen ze 32,30 zien?

Iemand ervaring?
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
      Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 13 juni 2008 @ 19:59:07 #14
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_59372228
    H&M
    [b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
    [i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
    pi_59372307
    quote:
    Op vrijdag 13 juni 2008 19:57 schreef E.T. het volgende:
    hoe gaan ze om met hoge kortingen (codes) en dingen die terug moeten?

jack + pyama (26,40) zijn goed en blijven dus.. 2 broeken (29,80) gaan/moeten terug. Verzendkosten en retourkosten (5,90).

Maar ik had kortingscodes voor 30 euro totaal.

Oftewel, hoe veel te betalen? Of wat doen ze bij terugbrengen in de winkel?
    5,90 betalen? niks betalen? of gaan ze de korting van de broeken 'afhalen' die teruggaan en willen ze 32,30 zien?

Iemand ervaring?
    Zie twee posts boven je..In eerste instantie zou ik dus gewoon afwachten.
      vrijdag 13 juni 2008 @ 20:14:57 #16
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_59372600
    Wat doen ze bij terugbrengen in de winkel in zo'n geval?
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_59372632
    quote:
    Op vrijdag 13 juni 2008 19:50 schreef Linnie20v het volgende:
    TVP

En waarom zo veel codes gebruiken?? 2 is voldoende....
    H&M is al zo cheap

we zijn ik ben een krenten
      vrijdag 13 juni 2008 @ 20:34:36 #18
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_59373035
    Tvp, ik krijg eind juni nog een bestelling binnen
    Ik hoop dat ik in de tussentijd niet meer bestel
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_59373269
    Ben ook al tijden verslaafd aan de online shop. Vanmiddag tegen beter weten in sinds lange tijd maar weer eens de H&M in de stad ingelopen. Was ook zo weer weg, om de een of andere vage reden kan ik daar nooit slagen. Terwijl ik heel veel van de H&M heb, allemaal online besteld
      vrijdag 13 juni 2008 @ 21:02:40 #20
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_59373721
    Ik heb even mijn zwarte strapless shirtje bij de bestelling van eind juni ingeruild voor het blauw-wit-zwart gestreepte shirtje, wat hierboven ook te zien is Vond die toch iets leuker.
      vrijdag 13 juni 2008 @ 22:16:34 #21
    147091 janeway
    live long and prosper
    pi_59375987
    tvpeetje..
    Vanmiddag wel een bestelling terug gebracht maar dan ook maar gelijk weer uit de sale wat mee genomen.. Blijft leuk een shirt voor 2 euro
    pi_59384089
    quote:
    De volgende gegevens zijn over uw zending gevonden:

Statusinformatie Datum Locatie

Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 14-06-2008 Amsterdam , intern transport pakketten
    Kak, heb ik weer
    pi_59384105
    quote:
    Op zaterdag 14 juni 2008 11:08 schreef esjuh het volgende:

[..]

Kak, heb ik weer
    Geduld hebben, dan issie nog onderweg naar Nederland Soms duurt het kort en soms lang
    pi_59390053
    besteld:

Tap tap tap
      zaterdag 14 juni 2008 @ 20:10:59 #25
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_59393169
    quote:
    Op zaterdag 14 juni 2008 17:16 schreef CherryLips het volgende:
    besteld:
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    Oeh! Die broeken vind ik echt gaaaf... Ik ben alleen altijd wat reluctant om broeken te kopen online, omdat ik niet van hoge broeken houd. Ik moet echt heupbroeken hebben, en vaak zijn het geen heupbroeken. En ik ben dan weer te lui om het te gaan ruilen enzo,
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')