Dan komt ie morgenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:19 schreef -moi- het volgende:
17-06-2008 Zwolle , intern transport pakketten
...staat er bij mijn bestelling... en hij is nu roze ipv lichtblauw. Wie weet hoe lang het dan ongeveer nog duurt om te leveren??
ik heb hetzelfde 'probleem'quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:19 schreef -moi- het volgende:
heb mn pakketje gister al binnen gekregen, veel is toch niet zo mooimaar hou 4 shirtjes
oa. poederroze blousje en spagettiebandtruitje poederroze, super leuk! Alleen hou ik nog maar 37 euro over voor die 4 truitjes en daar gaat nog 30 euro korting vanaf... ik kan toch niet 7 euro + 1 euro verzendkosten naar ze gaan overmaken
? Weet iemand hoe dit dan gaat??
oh en bij 1 truitje had ik sterk het gevoel dat ze hem bij het meisje op de foto met naalden achter hebben vastgezet, want bij mij viel ie echt totaaaal anders...
ja dat is misschien wel een goed idee.. alleen kost een maandfactuur weer een euro?? Niet dat dat heel veel uitmaaktquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:12 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde 'probleem'
terugsturen en de maandfactuur maar afwachten denk ik, ipv de acceptgiro in het pakje
eeh ik heb verzendkosten plus de 1 euro retourkosten betaald. hopelijk klopte datquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:39 schreef RandomMoron het volgende:
Ik niet snap...
volgens de OP moet je de complete verzendkosten betalen..op mijn factuur staat echter :
Als je artikelen terugstuurt naar de h&m retourservice trek je het bedrag van deze artikelen van het totaal af en tel je de kosten voor de retourzending ( eur 1 ) erbij op..blabla..
maar wel: Als je het artikel ruilt voor hetzelfde artikel blablabla hoef je geen verzendkosten te betalen.
welke van de twee opties moet ik nu kiezen?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
eeh ik heb verzendkosten plus de 1 euro retourkosten betaald. hopelijk klopte dat.
Stel, ik heb nu drie codes gebruikt en in totaal 25 euro korting gekregen, en ik stuur het duurste artikel terug.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:27 schreef PeRi het volgende:
Ik heb de korting van de artikelen afgehaald die ik wel wilde hebben, plus 4,90 + 1 euro voor retour.
Ik weet dat je sommige kortingen niet krijgt als je totaal som dan onder de 19 euro uitkomt.. dus ik denk dat je wel aan een bepaald bedrag vast zit..quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stel, ik heb nu drie codes gebruikt en in totaal 25 euro korting gekregen, en ik stuur het duurste artikel terug.
Dan is wat ik hou of gratis of ik krijg geld toe.
slaat echt nergens op he?!quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:22 schreef alors het volgende:
folk romanticisméén nieuw blousje, doe dan niks, en pleur er gewoon een nieuwe collectie op.
idd zeg, elke week zit ik me te verheugen op nouja iig 5 à 10 nieuwe artikelen, en dan komen ze steeds met 1 of 2 dingetjes aanzetten, ja zet er dan niks op. Want dit slaat nergens opquote:
maar het is wel een leuk blousjequote:Op donderdag 19 juni 2008 12:22 schreef alors het volgende:
folk romanticisméén nieuw blousje, doe dan niks, en pleur er gewoon een nieuwe collectie op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |