Bedoel je niet het verlanglijstje? Bij de shoppingbag kan je toch helemaal niet op bewaren drukken?quote:Op zondag 20 juli 2008 01:37 schreef Oserdare het volgende:
Haha ja ik weet 't. Maar met 'bewaren' verdwijnt het alsnog. Artikel gewoon teveel mensen gekocht, of het was gewoon al de laatste. Achja. Maar goed, wist niet dat die sessie maar 1 uur bleef bestaan.
Die gestreepte is donkerbruin-wit gestreept...quote:Op zondag 20 juli 2008 01:19 schreef Greys het volgende:
Hebben ze nou gewoon maar één badpak op de site staan?
Ik wilde die zwart wit gestreepte die ik hier elders in het topic zag staan, maar ik zie nu alleen een bruine
zijn dat vlinderknipjesquote:Op zondag 20 juli 2008 15:59 schreef Memento-Mori het volgende:
bestelling gedaan
Gratis fleecejack:
[ afbeelding ]
verder:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
lalalala![]()
![]()
op het lange vest 25% korting en verder nog 5 en 10 euro korting gebruikt
Ja, dat had ik ook al bedacht, en dat klopt dus niet met het bedrag.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:01 schreef zoeperzazke het volgende:
dan zullen ze er wel een kledingstuk uitgegooid hebben (of meerdere).
oh maar dat zijn er toch niet zo heel veel?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:23 schreef Addict89 het volgende:
Die staat gewoon op de site..
Deze werkten voor mij net ook nog, dankjewelquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:43 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen nog 1304 en 7848 gebruikt.
Maar de 10 en 5 euro korting zitten niet op een bepaald artikel, die staan er gewoon los bij. Ik hou altijd de volledige korting in ieder geval.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:17 schreef Oserdare het volgende:
Volgens mij is het artikelgebonden, dus als je bijv. een kortingscode op een maatje XS hebt toegepast en je houdt de S, krijg je die korting niet, maar krijg je gewoon dat bedrag dat je voor de XS hebt betaald terug.
hij hing al in de winkel en ik heb hem gekocht, hij pastte perfect! Ben er onwijs blij meequote:
Welk artikel is dat? Zoek er ook nog eentje.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:41 schreef Oserdare het volgende:
Hm, waar moet je de artikelen voor het trucje om geen verzendkosten te betalen opsplitsen? Ik heb namelijk een product met lange levertijd gevonden, die zit nu bij m'n bestelling, maar waar splits ik die op want dat product met langere levertijd wil ik niet hebben...
quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja maar, die verzendkosten elke keer![]()
.
Daar haal ik uit dat je die dus wel degelijk kunt omzeilen. Maar ik ben er dus nog niet uit hoe precies. Ik wil het wetenquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:47 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is simpel op te lossen met een bekende truc: Bestel een artikel met een lange levertijd met je gewone bestelling mee, het liefst meerdere voor genoeg waarde en meer zekerheid. Dan splits je de bestelling en blijven de artikelen met een lange levertijd staan die dan zonder verzendkosten zijn. Gooi daar je nieuwe artikelen bij en splits de bestelling weer op, et voilà. Dit kun je herhalen tot in de oneindigheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |