woeiii die linkse is echt heel leukquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:56 schreef Lyssa het volgende:
Vandaag mn pakketje binnen!
Aantal dingen vallen toch wel tegen.. aantal hebben een second opinion nodig een een aantal zijn gewoon heel erg leuk
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Deze zijn echt fantastisch
Dat online bestellen is echt het begin van het eindequote:
Meldt zich ookquote:
XDquote:Op maandag 7 juli 2008 14:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat online bestellen is echt het begin van het eindeIk bestel meerdere keren per maand, echt te erg
Nu weer een rokje, truitje en 2 jurkjes besteld. Wel in de sale allemaal
Als het goed is komt 1 dezer dagen een andere bestelling binnen. Ik hoop vandaag, dat zou een mooi verjaardagscadeau zijn
Bij mij 90%. Misschien wel 95% zelfsquote:Op maandag 7 juli 2008 16:15 schreef Chanty87 het volgende:
Je zou mijn kledingkast eens moeten zien, minstens de helft daarvan is H&M![]()
![]()
Ik heb hem met ronde hals in het rood, en hij zit inderdaad supermooi. Heb hem nu aanquote:Op maandag 7 juli 2008 17:11 schreef Deliah het volgende:
[..]
Die heb ik ook, zit super fijn en mooi.
Hier doet de shop het al de hele morgen?quote:
Echt? wtf zeg... Dan moet ik even nader onderzoek doenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:14 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Hier doet de shop het al de hele morgen?
Je kunt beter vragen of het nog te koop is. Het hangt er al tijden. Alleen op de site doen ze net of ze elke week nieuwe artikelen erop zettenquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:53 schreef MarcoDiVaio het volgende:
weet iemand of de kleding uit de wekelijkse Summer Style Guide ook in de winkel te koop is, of alleen via de online H&M?
je bedoelt toch wel die ene van dat ze elke donderdag nieuwe artikelen erop zetten..quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:07 schreef alors het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen of het nog te koop is. Het hangt er al tijden. Alleen op de site doen ze net of ze elke week nieuwe artikelen erop zetten
Ja, dat zijn hoogstens 2 'nieuwe' artikelen, die dus al tijden in de winkels hangen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:23 schreef MarcoDiVaio het volgende:
[..]
je bedoelt toch wel die ene van dat ze elke donderdag nieuwe artikelen erop zetten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |