dank je..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:01 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ja, afprijzingen op internet hoeven niet overeen te komen met afprijzingen in de winkel. Sterker nog, het verschilt af en toe per filiaal.
ja maar, die verzendkosten elke keerquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:22 schreef Linnie20v het volgende:
Kleine tip....
Je moet nooit dat formulier invullen omdat het veel te lang duurt eer de retourzending is verwerkt...
Zelf iedere dag ff kijken of ze jouw maat en kleur hebben....en dan maar zelf weer bestellen!!
Ook kortingscodes elke keer.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja maar, die verzendkosten elke keer![]()
.
Dat is simpel op te lossen met een bekende truc: Bestel een artikel met een lange levertijd met je gewone bestelling mee, het liefst meerdere voor genoeg waarde en meer zekerheid. Dan splits je de bestelling en blijven de artikelen met een lange levertijd staan die dan zonder verzendkosten zijn. Gooi daar je nieuwe artikelen bij en splits de bestelling weer op, et voilà. Dit kun je herhalen tot in de oneindigheidquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja maar, die verzendkosten elke keer![]()
.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:47 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is simpel op te lossen met een bekende truc: Bestel een artikel met een lange levertijd met je gewone bestelling mee, het liefst meerdere voor genoeg waarde en meer zekerheid. Dan splits je de bestelling en blijven de artikelen met een lange levertijd staan die dan zonder verzendkosten zijn. Gooi daar je nieuwe artikelen bij en splits de bestelling weer op, et voilà. Dit kun je herhalen tot in de oneindigheid
Meer staat er niet in!quote:Met vriendelijke groet,
H&M Klantenservice.
Neem gerust contact op als je nog verdere vragen hebt.
Je kunt ons bereiken op:
Maandag t/m vrijdag van 8.00 – 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 – 17.00 uur.
Duurt inderdaad wel heel lang.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:22 schreef Linnie20v het volgende:
Kleine tip....
Je moet nooit dat formulier invullen omdat het veel te lang duurt eer de retourzending is verwerkt...
Zelf iedere dag ff kijken of ze jouw maat en kleur hebben....en dan maar zelf weer bestellen!!
Je hebt wel op bewaren geklikt?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:23 schreef Oserdare het volgende:
Nou zeg. Gisteren een heleboel op 'mijn verlanglijstje' gezet. Is het nu ineens weg. (Nee geen cookies gewist of iets dergelijks). Flauw.
deze heb ik in Antwerpen laatst gekocht voor de helft van de prijs, geweldige barbie bikiniquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:16 schreef -Rebelle het volgende:
[ afbeelding ]
is deze bikini nog ergens te koop??
Ja, die bedoel ik ook! Krijg 'm nog binnen in het bordeaux rood. Zit stukken beter als die hotpants die bij Nachtkleding staat. Misschien ook omdat dat nachtkleding wasquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:20 schreef Chanty87 het volgende:
Pakketje #3 binnen gehad vandaag (), jurkje voor m'n moeder zat erin in 2 maten en deze hotpants pour moi:
[ afbeelding ]
Lekker zacht stofje!Jurkje vond m'n moeps trouwens net iets te jeugdig. Het kleurtje was ook nèt niet.
woeiii die linkse is echt heel leukquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:56 schreef Lyssa het volgende:
Vandaag mn pakketje binnen!
Aantal dingen vallen toch wel tegen.. aantal hebben een second opinion nodig een een aantal zijn gewoon heel erg leuk
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Deze zijn echt fantastisch
Dat online bestellen is echt het begin van het eindequote:
Meldt zich ookquote:
XDquote:Op maandag 7 juli 2008 14:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat online bestellen is echt het begin van het eindeIk bestel meerdere keren per maand, echt te erg
Nu weer een rokje, truitje en 2 jurkjes besteld. Wel in de sale allemaal
Als het goed is komt 1 dezer dagen een andere bestelling binnen. Ik hoop vandaag, dat zou een mooi verjaardagscadeau zijn
Bij mij 90%. Misschien wel 95% zelfsquote:Op maandag 7 juli 2008 16:15 schreef Chanty87 het volgende:
Je zou mijn kledingkast eens moeten zien, minstens de helft daarvan is H&M![]()
![]()
Ik heb hem met ronde hals in het rood, en hij zit inderdaad supermooi. Heb hem nu aanquote:Op maandag 7 juli 2008 17:11 schreef Deliah het volgende:
[..]
Die heb ik ook, zit super fijn en mooi.
Hier doet de shop het al de hele morgen?quote:
Echt? wtf zeg... Dan moet ik even nader onderzoek doenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:14 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Hier doet de shop het al de hele morgen?
Je kunt beter vragen of het nog te koop is. Het hangt er al tijden. Alleen op de site doen ze net of ze elke week nieuwe artikelen erop zettenquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:53 schreef MarcoDiVaio het volgende:
weet iemand of de kleding uit de wekelijkse Summer Style Guide ook in de winkel te koop is, of alleen via de online H&M?
je bedoelt toch wel die ene van dat ze elke donderdag nieuwe artikelen erop zetten..quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:07 schreef alors het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen of het nog te koop is. Het hangt er al tijden. Alleen op de site doen ze net of ze elke week nieuwe artikelen erop zetten
Ja, dat zijn hoogstens 2 'nieuwe' artikelen, die dus al tijden in de winkels hangen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:23 schreef MarcoDiVaio het volgende:
[..]
je bedoelt toch wel die ene van dat ze elke donderdag nieuwe artikelen erop zetten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |