Dat bloesje vind ik ook zo mooi!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:19 schreef -moi- het volgende:
[ afbeelding ] 2x, maat 34 en 36 voor de zekerheid.
ja leuk hequote:Op zondag 8 juni 2008 10:57 schreef Enfermera het volgende:
@ -moi-: die hotpants zijn gaaf joh!En de rest is ook echt leuk... Beter met zoveel korting xD!
Die hotpants zitten zo ongelooflijk lekker hequote:
dat eerste truitje is écht heel leukquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:19 schreef -moi- het volgende:
jeeej, ook een bestelling gedaan, en 4 codes gebruikt30 euro korting!!!
[ afbeelding ] 2x, maat 34 en 36 voor de zekerheid.
Er is een reden dat ik ze bijna niet buitenshuis draagquote:Op zondag 8 juni 2008 21:29 schreef motorbloempje het volgende:
hotpants, de dag dat ik vind dat ik ze aan kan zal ik ook eens langs de H&M lopenzie ze altijd wel hangen, maarja, hè?
ik heb laatst een knalroze gekocht, om in te slapen. ik ga er echt niet in naar buitenquote:Op zondag 8 juni 2008 21:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Die hotpants zitten zo ongelooflijk lekker he. Ik slaap/sport erin.
ik had laatst bij de H&M een pyjama van snoopy gekocht met hotpants en daarin zie je dus wel m'n onderbroek zittenquote:Op zondag 8 juni 2008 21:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Er is een reden dat ik ze bijna niet buitenshuis draag... deze zijn trouwens heel 'degelijk' voor hotpants: je kont komt er niet onderuit en je benen zijn optisch iets smaller. Zou je best aankunnen dus, zeker binnenshuis
.
die moet je echt minimaal 1 maat kleiner nemen, dan zitten ze goed.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:51 schreef cinnamongirl het volgende:
Vallen deze rokjes een beetje normaal?
[ afbeelding ]
Soms vallen ze heel groot namelijk.
Ik had precies hetzelfde! Maar ik had in de tussentijd nog dingen toegevoegd, jij ook misschien??quote:Op maandag 9 juni 2008 12:40 schreef RandomMoron het volgende:
Mijn bestelling werd maar niet verstuurd.
En nu staat er :
Helaas te laat, nieuwe levering : Eind juni.
Wtf?
dat vindt jijquote:Op maandag 9 juni 2008 15:26 schreef OldJeller het volgende:
Die broeken tot (/net boven of onder) de knieën waar vrouwen weleens mee lopen zijn echt afschuwelijk lelijk.
Dat is echt een modedwaling.
ik ookquote:Op maandag 9 juni 2008 16:58 schreef -moi- het volgende:
[..]
dat vindt jijik vind ze als ze los zitten ook best lelijk, maar die ik heb besteld (strak) vind ik echt heel erg mooi
quote:Op maandag 9 juni 2008 15:26 schreef OldJeller het volgende:
Die broeken tot (/net boven of onder) de knieën waar vrouwen weleens mee lopen zijn echt afschuwelijk lelijk.
Dat is echt een modedwaling.
Ook eens.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]dat vind ik ook ja.. vind ze écht heel lelijk
maar iets met smaak, en twisten
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:03 schreef Enfermera het volgende:
Asje!
Hoop dat je dan wat vindt wat nu uitverkocht is!![]()
Ik was er toen om 8:45 ofzo, had zo'n blauw strapless shirtje besteld, naar de kassa enzo ging allemaal goed gelukkig, hij staat nu in mn bestellijst.Maar ik keek een kwartier later, en toen was er alweer van alles uitverkocht.. Ging echt ontzettend snel.
Niiiiiiiiiiicequote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:44 schreef saaw het volgende:
[..]gelukt
nu net, dus niet echt vroeg, maar wel gelukt
[ afbeelding ]
had ik al in ht blauw, nu ook in t roze besteld
en ook
[ afbeelding ]
erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |