abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59652022
Volgens mij is dat uit de kindercollectie.
pi_59652114
idd, kindercollectie. Dat groenblauwe hempje was een maatje 170, is goed stretchig en past dus prima bij een normale maat 36/38.
I had a signature once. It was awful.
pi_59654827
Fucking retards bij dew H&M hier in dordt, je besteld eens iets bij internet maar het beviel niet dus ik denk ik breng het netjes terug hier bij de H&M winkel. Nemen die gasten het niet aan het moest bij een zogenaamd servicepunt aka postkantoor gebracht worden
pi_59655466
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 16:33 schreef Wooldoor het volgende:
Fucking retards bij dew H&M hier in dordt, je besteld eens iets bij internet maar het beviel niet dus ik denk ik breng het netjes terug hier bij de H&M winkel. Nemen die gasten het niet aan het moest bij een zogenaamd servicepunt aka postkantoor gebracht worden
Da's inderdaad dom van ze, want je kunt gewoon je pakketjes naar de winkel brengen.
quote:
Als extra service kun je ook artikelen ruilen of terugbrengen in de winkel. In de winkel kun je een andere maat of kleur kiezen óf iets ruilen voor een ander artikel. Wil je artikelen niet ruilen maar gewoon retourneren, dan krijg je een Tegoedkaart. Deze Tegoedkaart is drie maanden geldig en kun je in elke H&M gebruiken. Neem wel de gehele factuur mee die je in je pakket hebt ontvangen als je een artikel in de winkel wilt retourneren.
pi_59656481
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 14:42 schreef zoeperzazke het volgende:
idd, kindercollectie. Dat groenblauwe hempje was een maatje 170, is goed stretchig en past dus prima bij een normale maat 36/38.
Maatje 170? Nooit aangehad van de H&M. Ik heb normaal maat 36 maar kindermaat 158. Van de strakzittende dingen dan. Maar goed, dat doet er niet toe.
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 16:33 schreef Wooldoor het volgende:
Ok dat klopt inderdaad niet. Als ze je niet willen geloven zou ik doorlopen naar een andere kassa. Zelfs Divided-artikelen nemen ze aan als ze dat niet eens in dat filiaal verkopen.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 18:33:04 #126
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_59657073
Ik had een bestelling staan voor levering eind juni. Er stond nog een saldo van 2 euro open.
Nu staat er ineens "helaas te laat, levering alles begin juli".

Is dit normaal dat m'n bestelling wordt verplaatst omdat er nog 2 euro openstaat? Kan me dat niet herinneren dat ik dat ooit eerder heb meegemaakt
pi_59658181
nee, dat gebeurt gewoon automatisch. Aangezien het nu al 24 juni is wordt eind juni automatisch begin juli, omdat het nog niet in behandeling is genomen kunnen z eniet meer garanderen dat het deze maand nog geleverd wordt en zetten ze het voor de zekerheid op begin juli. Hefet niets met saldo's of wat dan ook te maken, is gewoon automatisch systeem.
I had a signature once. It was awful.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 20:22:03 #128
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_59659315

Die ook in zwart

Nog een zwart shirtje en grijs hempje erbij
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_59659343
M'n eerste bestelling is binnen en de capri-broek past . Het rokje dat ik had besteld daar twijfel ik nog over, want hij zit net een tikie te strak (ik vreet me ook een ongeluk de laatste tijd maar daar hebben ze andere topics voor). Moet de pyjama nog passen maar dat zal wel goed zijn. En dan volgende week nog een bestelling en dan moet ik even kappen van mezelf.
Tap tap tap
  dinsdag 24 juni 2008 @ 20:35:02 #130
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_59659671
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 20:23 schreef CherryLips het volgende:
M'n eerste bestelling is binnen en de capri-broek past . Het rokje dat ik had besteld daar twijfel ik nog over, want hij zit net een tikie te strak (ik vreet me ook een ongeluk de laatste tijd maar daar hebben ze andere topics voor). Moet de pyjama nog passen maar dat zal wel goed zijn. En dan volgende week nog een bestelling en dan moet ik even kappen van mezelf.
Dat laatste zeg ik ook elke keer tegen mezelf als ik weer wat besteld heb, maar het lukt maar niet. Tis zo heerlijk om alles via internet te bestellen, en het kost zo weinig... Ik bestel gewoon zo af en toe wat, zeker als ik iets heel leuks zie.

Hoe zit dat trouwens met dat je teveel hebt besteld zeg maar, en dat je iets moet bij betalen bij een Kiala punt ofzo? Ik zag zoiets staan toen ik net wat bestelde, dat als je over een bepaalde limiet heengaat.. Heb nu voor bijna 60 euro iets besteld, en dat stond er dus bij. Maar ik kan het nu dus nergens terugvinden bij de klantenservice of de FAQ. Weet iemand waar ik het over heb? XD en heeft iemand er antwoord op?

[ Bericht 15% gewijzigd door Enfermera op 24-06-2008 21:12:00 ]
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 25 juni 2008 @ 13:49:43 #131
52016 Lyssa
music <3
pi_59675457

Deze heb ik in het paars vandaag binnen gekregen Zit erg lekker!

Had ik al in het blauw gestreept Ook deze is tof!

Ik had nog een blazer en nog meer strapless shirtjes, maar die zaten niet mooi. Wat een verschil met die bovenstaande strapless shirtjes! De effen gekleurde tekenen veel meer en zijn niet mooi bij mij
pi_59677816

Alle 4 binnen, alle 4 heel erg leuk.
pi_59686738
Zit dat hemdje rechtsboven niet heel laag? Ik wilde 'm bestellen, leek me leuk, maar toen ik in de winkel keek leek me de (v-)hals zo laag. (Niet gepast).
Broek linksonder en pyjama zijn ook leuk.
pi_59703860
Kortingscode 7970 doet het niet meer; ik heb gisterochtend die mooie lange jurk besteld (die constant uitverkocht is) en daarover die kortingscode gedaan, maar die bestelling is dus al in behandeling genomen en ze hebben die jurk er gewoon uitgetrapt Ipv de kortingscode eraf. Maarrr ik heb 'm vanochtend weer kunnen bestellen en een andere kortingscode eroverheen gedaan... Echt aso dat ze dan gewoon artikelen eruit halen
  donderdag 26 juni 2008 @ 15:35:08 #135
123170 alors
zlata1234
pi_59707391
Wat een naaiers joh

Ze zitten bij mij ook te janken dat ik moet betalen, maar die zooi gaat/is retour dus ik betaal helemaal niks. Anders gaan ze mijn bestelling annuleren. Nou ze doen hun best maar, ik heb hem lekker op later leveren gezet, kunnen ze me niks maken.

En die lompe limbo's van de klantenservice zijn ook niet de snuggerste he
know'm sayin?
word? word.
pi_59707509
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 21:04 schreef Oserdare het volgende:
Zit dat hemdje rechtsboven niet heel laag? Ik wilde 'm bestellen, leek me leuk, maar toen ik in de winkel keek leek me de (v-)hals zo laag. (Niet gepast).
Broek linksonder en pyjama zijn ook leuk.
Bij mij zit hij gewoon netjes. De bandjes kun je ook wat verstellen.
  donderdag 26 juni 2008 @ 17:00:36 #137
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_59709567
Ah, nevermind, ik ben er al achter. Ik kreeg vandaag ook al een briefje dat ik een kiala punt moest uitzoeken omdat ik voor teveel geld besteld had, maar die vrouw bij de klantenservice legde het uit: de 1e keer mag je maar tot 100 euro bestellen, als je je 1e bestelling betaald hebt dan mag je tot 290 euro bestellen. Dat kaartje en mijn bestelling kruiste elkaar, omdat zij nu mijn betaling binnen hebben mag ik nu voor meer geld bestellen.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_59717910
Alles in één pakket? JA

En wat zie ik nu net....hebben ze alweer een bestelling in behandeling genomen....
Volgens mij willen ze zo snel mogelijk met de herfst/ winterspullen beginnen ofzo....
En moet alweer verzendkosten betalen...terwijl dat eerst op 0 euro stond...zucht
pi_59727973
Dat broekjurkje gelijk weer teruggestuurd. Band aan de bovenkant is veel te strak, zit echt vreselijk...
Gelukkig maar, vond 'm toch te duur
Sweet and innocent...
pi_59730680
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 22:26 schreef Linnie20v het volgende:
Alles in één pakket? JA

En wat zie ik nu net....hebben ze alweer een bestelling in behandeling genomen....
Volgens mij willen ze zo snel mogelijk met de herfst/ winterspullen beginnen ofzo....
En moet alweer verzendkosten betalen...terwijl dat eerst op 0 euro stond...zucht
Hier ook, de jurk die een levertijd had van half juli hebben ze er gewoon uit gelaten (en heeft nu ineens een levertijd van eind december???) en nu zijn er verdomme twee bestellingen van minder dan 30 euro in behandeling Ik ga dus ECHT niet 3 keer verzendkosten betalen omdat zij ineens extreem snel die bestellingen in behandeling nemen terwijl de levertijd op half juli stond, en ze de kleine bestellingen niet willen samenvoegen Heb er vanochtend meteen een mailtje over gestuurd, vraag me af wat voor nietszeggende reactie ik er dit keer op krijg.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 17:16:20 #141
65886 Mackenzie
Dramaqueen
pi_59735278
Ik doe ook even gezellig mee in dit topic aangezien ik een groot H&M online fan ben .

Shortje; zit op zich goed, maar voor wie hem nog wil bestellen: bestel een maat groter dan je hebt. Ik heb maat 38/40 en ik heb deze nu in 40, maar hij valt niet zo losjes als het lijkt op de foto.

Staat erg stoer, al zeg ik het zelf

En dit gaat weer retour:

In het zwart, maar schijnt ondanks dat toch nog door (hele dunne stof). En ik lijk erin op een aardappelzak.

Zit erg lekker, maar tevens het aardappelzak-probleem.

Tja, deze zat gewoon niet zo mooi, en ik had het idee dat hij weleens zou kunnen gaan uitlubberen.
pi_59742471
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 13:39 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Hier ook, de jurk die een levertijd had van half juli hebben ze er gewoon uit gelaten (en heeft nu ineens een levertijd van eind december???) en nu zijn er verdomme twee bestellingen van minder dan 30 euro in behandeling Ik ga dus ECHT niet 3 keer verzendkosten betalen omdat zij ineens extreem snel die bestellingen in behandeling nemen terwijl de levertijd op half juli stond, en ze de kleine bestellingen niet willen samenvoegen Heb er vanochtend meteen een mailtje over gestuurd, vraag me af wat voor nietszeggende reactie ik er dit keer op krijg.
Ik heb inderdaad dus ook 2 bestellingen van rond de 40 euro...waarom niet gewoon tegelijk?
Eentje ligt nu al op het KIALA-punt, maar ik wacht wel tot de andere er ook is....

Heb je al bericht terug? Ik heb nog niet eens de moeite genomen om te mailen of bellen...
pi_59744667
Ik heb een nieuw trucje uitgevonden. Er was opeens een deellevering zonder dat ik daar om gevraagd had en toen stonden er opeens weer verzendkosten bij de nog niet geleverde bestelling. Paar artikelen toegevoegd, optie 'alles in 1 pakket' gekozen. Toen bij 'mijn pagina' de bestelling gedeeld, waardoor het eerst te leveren deel weer ¤0,00 verzendkosten kreeg en daarna alles weer samengevoegd et voila: verzendkosten voor de hele bestelling stond weer op ¤0,00. Er was trouwens wel iets met een levertijd van oktober uit gegooid. Het begint weer op het drama van vorig jaar te lijken.
pi_59752227
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 22:44 schreef Linnie20v het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad dus ook 2 bestellingen van rond de 40 euro...waarom niet gewoon tegelijk?
Eentje ligt nu al op het KIALA-punt, maar ik wacht wel tot de andere er ook is....

Heb je al bericht terug? Ik heb nog niet eens de moeite genomen om te mailen of bellen...
quote:
Bedankt voor je email.

Wij hebben het voor je nagekeken, je mag van de rekening eenmaal verzendkoste aftrekken.

De volgende bestelling wat je ontvangt zijn geen verzendkosten berekend.

Onze excuses voor het ongemak.
pi_59752345
"Chauffeur is onderweg"

. Dit zie ik voor het eerst .
Tap tap tap
  zaterdag 28 juni 2008 @ 18:16:53 #146
157000 -Rebelle
Let's go get lost
pi_59757309

is deze bikini nog ergens te koop??
pi_59815308
weet iemand hoe lang het duurt voordat retouren verwerkt zijn en het te zien is in je saldo op de hm website?? (ben een beetje paranoia dat het niet aankomt en daarnaast heel benieuwd hoe ze de kortingen gaan verwerken )
Strawberry Flavour..
pi_59815894
Reken maar op een paar weken.
pi_59822344
Hmmm ik heb een paar weken geleden een broek terug gestuurd, krijg ik hem vandaag weer geleverd . Is dat normaal?
Keep the faith!!
pi_59822469
Hartstikke normaal ja . Zou maar even contact opnemen met ze.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')