Da's inderdaad dom van ze, want je kunt gewoon je pakketjes naar de winkel brengen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:33 schreef Wooldoor het volgende:
Fucking retards bij dew H&M hier in dordt, je besteld eens iets bij internet maar het beviel niet dus ik denk ik breng het netjes terug hier bij de H&M winkel. Nemen die gasten het niet aan het moest bij een zogenaamd servicepunt aka postkantoor gebracht worden
quote:Als extra service kun je ook artikelen ruilen of terugbrengen in de winkel. In de winkel kun je een andere maat of kleur kiezen óf iets ruilen voor een ander artikel. Wil je artikelen niet ruilen maar gewoon retourneren, dan krijg je een Tegoedkaart. Deze Tegoedkaart is drie maanden geldig en kun je in elke H&M gebruiken. Neem wel de gehele factuur mee die je in je pakket hebt ontvangen als je een artikel in de winkel wilt retourneren.
Maatje 170? Nooit aangehad van de H&M. Ik heb normaal maat 36 maar kindermaat 158. Van de strakzittende dingen dan. Maar goed, dat doet er niet toe.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:42 schreef zoeperzazke het volgende:
idd, kindercollectie. Dat groenblauwe hempje was een maatje 170, is goed stretchig en past dus prima bij een normale maat 36/38.
Ok dat klopt inderdaad niet. Als ze je niet willen geloven zou ik doorlopen naar een andere kassa. Zelfs Divided-artikelen nemen ze aan als ze dat niet eens in dat filiaal verkopen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:33 schreef Wooldoor het volgende:
Fucking retards bij dew H&M hier in dordt, je besteld eens iets bij internet maar het beviel niet dus ik denk ik breng het netjes terug hier bij de H&M winkel. Nemen die gasten het niet aan het moest bij een zogenaamd servicepunt aka postkantoor gebracht worden
Dat laatste zeg ik ook elke keer tegen mezelf als ik weer wat besteld heb, maar het lukt maar niet. Tis zo heerlijk om alles via internet te bestellen, en het kost zo weinig...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:23 schreef CherryLips het volgende:
M'n eerste bestelling is binnen en de capri-broek past. Het rokje dat ik had besteld daar twijfel ik nog over, want hij zit net een tikie te strak (ik vreet me ook een ongeluk de laatste tijd
maar daar hebben ze andere topics voor). Moet de pyjama nog passen maar dat zal wel goed zijn. En dan volgende week nog een bestelling en dan moet ik even kappen van mezelf.
Bij mij zit hij gewoon netjes. De bandjes kun je ook wat verstellen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:04 schreef Oserdare het volgende:
Zit dat hemdje rechtsboven niet heel laag? Ik wilde 'm bestellen, leek me leuk, maar toen ik in de winkel keek leek me de (v-)hals zo laag. (Niet gepast).
Broek linksonder en pyjama zijn ook leuk.
Hier ook, de jurk die een levertijd had van half juli hebben ze er gewoon uit gelaten (en heeft nu ineens een levertijd van eind december???) en nu zijn er verdomme twee bestellingen van minder dan 30 euro in behandelingquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:26 schreef Linnie20v het volgende:
Alles in één pakket? JA
En wat zie ik nu net....hebben ze alweer een bestelling in behandeling genomen....
Volgens mij willen ze zo snel mogelijk met de herfst/ winterspullen beginnen ofzo....
En moet alweer verzendkosten betalen...terwijl dat eerst op 0 euro stond...zucht
Ik heb inderdaad dus ook 2 bestellingen van rond de 40 euro...waarom niet gewoon tegelijk?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:39 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Hier ook, de jurk die een levertijd had van half juli hebben ze er gewoon uit gelaten (en heeft nu ineens een levertijd van eind december???) en nu zijn er verdomme twee bestellingen van minder dan 30 euro in behandelingIk ga dus ECHT niet 3 keer verzendkosten betalen omdat zij ineens extreem snel die bestellingen in behandeling nemen terwijl de levertijd op half juli stond, en ze de kleine bestellingen niet willen samenvoegen
Heb er vanochtend meteen een mailtje over gestuurd, vraag me af wat voor nietszeggende reactie ik er dit keer op krijg.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:44 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad dus ook 2 bestellingen van rond de 40 euro...waarom niet gewoon tegelijk?
Eentje ligt nu al op het KIALA-punt, maar ik wacht wel tot de andere er ook is....
Heb je al bericht terug? Ik heb nog niet eens de moeite genomen om te mailen of bellen...
quote:Bedankt voor je email.
Wij hebben het voor je nagekeken, je mag van de rekening eenmaal verzendkoste aftrekken.
De volgende bestelling wat je ontvangt zijn geen verzendkosten berekend.
Onze excuses voor het ongemak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |