Vind je eind augustus lang genoeg ??quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Weet er iemand nog een artikel met een lange levertijd?
Dan krijg je geen geld terug. Volgens mij hoef je inderdaad alleen die euro te betalen, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:39 schreef Oserdare het volgende:
Retour kan in de winkel!
Totdat ze je die kortingscodes van je afpakken wegens onrechtmatig herhaaldelijk gebruik.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:52 schreef -moi- het volgende:
volgens mij kun je kortingscodes gewoon vaker gebruiken?
Dat had ik laatst ook, ik gebeld, bleek dat ik nog voor 40 euro kon bestellen....quote:Op maandag 14 juli 2008 20:05 schreef Lyssa het volgende:
Als er bij mn saldo tegoed -12,50 staat, betekend dat ik teveel betaald heb en dus voor dat bedrag nog wat kan shoppen?
Ik krijg ze toch, ik krijg ze tochquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:38 schreef MaLo het volgende:
GRRRRR ik kan ZO pissig worden om het feit dat ze dingen uit mijn bestelling gooien!
Had ik twee leuke dingen in de sale gevonden, zijn ze na twee dagen gewoon eruit gegooid.
oeh leuke sjaalquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:29 schreef Addict89 het volgende:
Nieuwe collectie staat erop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |