abonnement Unibet Coolblue
  maandag 17 maart 2008 @ 12:32:23 #1
8369 speknek
Another day another slay
pi_57429838
Waar in Utrecht wonen ?
Waar in Utrecht wonen # 2
Wonen in Utrecht, deel III.
Wonen in Utrecht, deel IV
het UTRECHT topic
Utreg, me stadsie. (Domstadtopic deel VI)
Utrecht, epicentrum van de wereld. Deel VII
Utrecht, het warme hart van dit koude kikkerland. Deel VIII.
Forza Utreg Deel IX
Utrecht IX. In de schaduw van de Dom is het bier kouder.
Utrecht deel X - Met het lekkerste ijs van de wereld
Utrecht XI: SOEP! BALLE! KIELE! YEAH! Lang leve de UIT !
Utrecht XII: mooie stad heel ver achter de duinen
Utrecht XIII: het stadjiej dat bruist van alle kant
Utrecht XIV: van Oudwijk tot Transwijk
Utrecht IX - Dan zie ' t ouwe grachie.......
Utrecht X - Van Overvecht tot Lunetten
Utrecht deel XI
Utrecht, deel XII met de beste hulpsinterklaas
Utrecht deel XIII: Bijna kesvakaaansjie
Utrecht XIV: Romaaantiek onder de Dom.
Utrecht XV: Lawinepijl of niet, de Dom staat er nog.
Utrecht XVI: Putting the "Dom" in Dom P rignon, jeweets.
Utrecht XVII: Ook leuk mèt storm!
UTRECHT XVIII - Zón! Zómer! Bijna ijsjes! Weekend!
UTRECHT XIX - Rust keert weder in Ondiep
Utrecht XX - Vrijmarkt!
Utrecht XXI - En in Leidsche Rijn is het echt niet fijn.
Utrecht XXII - Vakaaansjie
Utrecht XXIII - Burgemeesterbattle! Aleid for president!
Utrecht XXIV - Waar de winter door ons stadsie waait



.


.
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 21:58 schreef AudreyHepburn het volgende:

  • Ik wil mensen die op een tuinstoel voor hun huis zitten en aan de buurman vragen hoe hun \"vakaaaansjie\" was.
  • Ik wil door de stad lopen op een zonovergoten Culturele Zondag, en dan als ik uit de EKKO kom tien minuten in de rij staan voor een ijsje bij Il Mulino.
  • Ik wil achter de bar staan bij Tivoli, waar we in tegenstelling tot Paradiso ons bier niet aanlengen met water.
  • Ik wil me op de Nieuwe Gracht verbazen over die mooie bomen, omdat ik daar nooit ben en me elke keer dat ik daar wel ben me weer opnieuw verbaas.
  • Ik wil de zonnebloempittenschilfers op de Amsterdamsestraatweg horen knarsen onder mijn fietswiel.
  • Ik wil die groep oudere jongens/jonge vaders zien voetballen in het Wilhelminapark op zondag.
  • Ik wil \'s nachts uit Lunetten naar de stad fietsen, en dan op het viaduct naar de laatste treinen kijken in het oranje licht van de straatlantaarns.
  • Ik wil dansen in een dampende EKKO.
  • Ik wil over de Kanaalstraat fietsen op de vroege zaterdagmiddag en blij zijn dat ik het overleefd heb als ik uiteindelijk op de Groeneweg aankom.
  • Ik wil bovenop de Tuindorpflat\'s foto\'s maken van de huizen in Overvecht terwijl de zon ondergaat achter het gebouw van de Belasting.
  • Ik wil verdwalen in de Konmar AH XL in Overvecht.
  • Ik wil diepgevroren zeevruchten kopen bij Toko Centraal.
  • Ik wil voor een derde keer in 1 week bij Kaf� Belgi� gaan eten en dan lief bedankt worden door de barjongen omdat ik de glazen terugbreng naar de bar als ik wegga.
  • Ik wil op mijn hippe fiets naar Leidse Rijn, en met andere Utrechtse mensen met hippe fietsen naar hippe Utrechtse bandjes staan te kijken op De Beschaving.
  • Ik wil \'popje\' genoemd worden door de enthousiaste nichten van de sangriabar op het PANN-feest.
  • Openingspost
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      maandag 17 maart 2008 @ 12:35:03 #2
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_57429881
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 12:24 schreef zatoichi het volgende:

    [..]

    Is het deze:

    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]

    Echt waarom de verkopende makelaar sommige foto's online zet....

    Anyway het is verder een mooi huis voor een goede prijs.
    Ja dat is hem . De foto's zijn inderdaad verschrikkelijk, wat een smeerpijp(en). Hopelijk hebben de ratten niet de fundering weggeknaagd. Maar het is wel een redelijk ruim huis met grote tuin in hartje Oudwijk voor 265.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_57429885
    Utrecht Altijd op en top genieten hier! (dat ik deze reeks niet eerder ben tegen gekomen )
      maandag 17 maart 2008 @ 12:37:51 #4
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_57429941
    Audrey moet trouwens wel een keer uitleggen waarom ze in godesnaam foto's wil maken van de huizen in Overvecht. Depressed Emo much?
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_57430088
    ik wil zomer! wilhelminapark
    Too much is never enough!
      Moderator maandag 17 maart 2008 @ 12:48:57 #6
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_57430145
    Die foto's van dat huis Maar als het er verder goed uiziet is natuurlijk het belangrijkst

    Volgende maand horen we of we in ons huis kunnen blijven op de Willem van Noortstraat. Als dat niet het geval is moeten we er per 1 juli uit. Maar dan sta ik 7 jaar ingeschreven dus komt goed Alleen wil ik hier niet weg
    3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
    pi_57430468
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 12:28 schreef speknek het volgende:
    Heb je een bod gedaan? Spannend!
    Het grote nadeel van gaskachels is dat je huis 's ochtends koud is en dat je dus eerst een tijdje bezig bent de kachels aan te zetten, waarna het weer een tijd duurt voordat het een beetje een aangename temperatuur is. Een cv kun je meestal met een tijdschakelaar instellen. Ja of je moet je gaskachels continu aan laten staan, maar ik vind dat zelf toch niet echt een fijn idee met mogelijk brandgevaar of koolmonoxide.
    Ja het is wel koud als ze uit staan, maar zodra ze aan staan is het ook gelijk warm in de buurt van de kachel, dat is wel heel lekker. Koolmonoxide wordt door de kachel zelfgemeten; hij slaat af zodra er CO gemeten wordt. Tja brandgevaar is inderdaad dan nog het gevaarlijkste, maar dat kan bij een CV ketel volgens mij net zo makkelijk optreden.

    Ach ja ik heb nu jaren ervaring met gaskachel, en ik moet zeggen dat ik het echt jammer ga vinden dat ik afscheid van dat ding moet gaan nemen. Heerlijk om bij de kachel te zitten, maar ja CV is gewoon net even comfortabeler...
    pi_57430798
    Waarom zit er in het midden van de stad zo'n lelijke moderne toren/flat? Dat verpest het hele gevoel van een historische stad.

    edit: deze bedoel ik dus, de Neudeflat:
    pi_57431088
    Gaskachel zal denk ik zuiniger zijn, omdat ie minder vaak brandt dan een klokgestuurde CV-ketel.
    Maar inderdaad, het comfort... Het is zó lekker om in een voorverwarmd huis op te staan 's ochtends en thuis te komen 's avonds . Heb toen meteen m'n moederhaard laten vervangen door een VR-ketel!
      maandag 17 maart 2008 @ 14:14:46 #10
    130803 Gripper
    Get a grip
    pi_57431750
    Zo, het nieuwe topic. Voor het einde van dit topic zal mn verhuizing wel achter de rug zijn schat ik, in mei gaat het gebeuren
    Mijn foto's op Flickr!
    [b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
    Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
      maandag 17 maart 2008 @ 14:25:30 #11
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_57431970
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 12:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
    Utrecht Altijd op en top genieten hier! (dat ik deze reeks niet eerder ben tegen gekomen )
    Ja, hoi.
    For great justice!
      maandag 17 maart 2008 @ 14:26:04 #12
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_57431986
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 13:22 schreef Luutgaert het volgende:
    Waarom zit er in het midden van de stad zo'n lelijke moderne toren/flat? Dat verpest het hele gevoel van een historische stad.

    edit: deze bedoel ik dus, de Neudeflat:
    [ afbeelding ]
    Omdat ze in de jaren 60/70 gestoord waren. HC is daar een mooi voorbeeld van. Oh, "mooi" en "HC" in één zin, ik wist niet dat het kon!
    For great justice!
      maandag 17 maart 2008 @ 14:27:07 #13
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_57432005
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 13:37 schreef DennisMoore het volgende:
    Gaskachel zal denk ik zuiniger zijn, omdat ie minder vaak brandt dan een klokgestuurde CV-ketel.
    Maar inderdaad, het comfort... Het is zó lekker om in een voorverwarmd huis op te staan 's ochtends en thuis te komen 's avonds . Heb toen meteen m'n moederhaard laten vervangen door een VR-ketel!
    Niets mis met moederhaarden, het is hier goed genoeg geisoleerd, als ik de kachel uitzet en het vriest een graad buiten dan wordt het hier nog steeds niet onder de 16 graden. Lang leve stokende buren aan vier kanten.
    For great justice!
    pi_57432100
    Oh, daarom staat er telkens 'Koud!' in je msn-nick?
      maandag 17 maart 2008 @ 14:33:54 #15
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_57432134
    Nee, dat is omdat ik te lui ben om hem te veranderen. Of te arm om te stoken.
    For great justice!
      maandag 17 maart 2008 @ 15:09:44 #16
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_57432792
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 14:26 schreef Q. het volgende:
    Omdat ze in de jaren 60/70 gestoord waren. HC is daar een mooi voorbeeld van. Oh, "mooi" en "HC" in één zin, ik wist niet dat het kon!
    Gezien het nieuwe HC was dat niet een typische jaren 60/70 tik... (alhoewel inderdaad praktisch alles dat lelijk is in Utrecht uit die tijd komt).
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      maandag 17 maart 2008 @ 15:29:12 #17
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_57433091
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 15:09 schreef speknek het volgende:

    [..]

    Gezien het nieuwe HC was dat niet een typische jaren 60/70 tik... (alhoewel inderdaad praktisch alles dat lelijk is in Utrecht uit die tijd komt).
    Tja, het is bijna onmogelijk om heel HC af te breken en weer opnieuw op te bouwen, zeker met een bedrijf als Corio wat de gemeente in een wurggreep heeft en alleen maar meer en meer vierkante meters wil realiseren. Het wordt minder erg, dat wel, maar van dat nare HC komen we nooit meer af. .
    For great justice!
      maandag 17 maart 2008 @ 15:43:37 #18
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_57433345
    Maar hoe zit dat nou, heeft de gemeente helemaal geen inspraak in het uiterlijk van de nieuwe gebouwen? Want het is, alhoewel iets beter dan HC nu, nog altijd treurnis troef.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_57433579
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 15:09 schreef speknek het volgende:

    [..]

    Gezien het nieuwe HC was dat niet een typische jaren 60/70 tik... (alhoewel inderdaad praktisch alles dat lelijk is in Utrecht uit die tijd komt).
    En Speknek beledigt in een klap alle Utrechters die in 1960-1979 geboren zijn (Gelukkig ben ik in '80 geboren)

    Wacht even fcutrecht is in '70 gesticht
    pi_57433692
    Ik heb nu een kamer in Utrecht heb hem vorige week gewit en aankomende week (met pasen) ga ik alles overhuizen.
    Dus ik ben nu ook een Utrechter

    PS: In Zuilen heb ik een kamer.
    Xbox Live: koenpijl
    pi_57433921
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 15:43 schreef speknek het volgende:

    Maar hoe zit dat nou, heeft de gemeente helemaal geen inspraak in het uiterlijk van de nieuwe gebouwen? Want het is, alhoewel iets beter dan HC nu, nog altijd treurnis troef.
    Wat de stationsomgeving-plannen betreft, meen ik me te herinneren dat er periodiek overleg is met de stadsarchitect . (En als de gemeenteraad een ontwerp foeilelijk vindt, dan komt het er eigenlijk ook niet door...)
      maandag 17 maart 2008 @ 16:22:45 #22
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_57434139
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 15:43 schreef speknek het volgende:
    Maar hoe zit dat nou, heeft de gemeente helemaal geen inspraak in het uiterlijk van de nieuwe gebouwen? Want het is, alhoewel iets beter dan HC nu, nog altijd treurnis troef.
    Weinig, erg weinig.

    Ik zet net even door het fotoarchief van Het Utrechts Archief te bladeren, de trefwoorden "Hoog Catharijne", "Leidseweg", "De Utrecht" en "Stationswijk" zorgen voor een bijzonder misselijkmakend gevoel. .
    For great justice!
      maandag 17 maart 2008 @ 16:26:41 #23
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_57434222
    Het huis wat ik morgen wou bekijken is alweer verkocht voordat de bezichtigingen begonnen . Dat is nu al de tweede keer in een week dat ik afgebeld word.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      maandag 17 maart 2008 @ 16:29:54 #24
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_57434294
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 16:26 schreef speknek het volgende:
    Het huis wat ik morgen wou bekijken is alweer verkocht voordat de bezichtigingen begonnen . Dat is nu al de tweede keer in een week dat ik afgebeld word.
    Ook DAT is Utrecht!
    For great justice!
    pi_57434338
    Tja, precies de reden dat ik een makelaar heb ingeschakeld; maar dan nog wil je wel eens achter het net vissen. Meestal ben je net een dagje eerder met een afspraak maken dan de grote groep die via Funda komt.

    En ach ja; ik beter afgebeld worden dan voor niets bij de gesloten voordeur van een huis staan...
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')