Dat zou ik best knap vindenquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:33 schreef Risce het volgende:
Als er trouwens iemand airdates heeft voor seizoen 3 (al dan niet een geinformeerde gok), laat het weten.
en van Heroes: Origins:quote:Volume three: "Villains"
The lead-in to the third volume, "Villains", brings the focus back to the villainous Sylar. Throughout volume two, Sylar had his powers suppressed by the Shanti virus. Using a stolen cure developed by Mohinder, he is able to regain his powers, and delivers the first line of the volume: "I'm back."
http://en.wikipedia.org/wiki/Heroes_%28TV_series%29quote:The dispute also led to the postponement of a six episode spin-off, Heroes: Origins,[8] which was originally expected to air in April and May of 2008.
Hij geilt wel heel erg op macht, in een alternatieve tijdlijn in volume 1 was hij zelfs president van Amerika.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:04 schreef hetzusjevan het volgende:
Sylar wil toch eigenlijk alleen maar alle krachten 'verzamelen' en er zoveel mogelijk bezitten? Dat er daarvoor andere heroes dood moeten, naja, zal hem een worst wezen. Maar hij is niet uit op wereldheerschappij, toch? Of wel?
Stakingen kunnen nog tot minstens februari duren, de onderhandelingen zijn gestaakt omdat de uitgevers vinden dat de schrijvers onredelijk zijn in hun eisen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:04 schreef Reddiablo het volgende:
Volume Three is nog onbekend, mede door de stakingen.....
Chuck!quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:14 schreef Risce het volgende:
Ik ben nu eigenlijk op zoek naar een andere leuke serie.
Ik heb Southpark (wachtend op seizoen 12), Family guy, Simpsons, Weeds (niet leuk meer), Heroes en Avatar (wachtend op seizoen 4) gevolgd. En Lost zie ik niet zitten. Wie o Wie?
Gewoon de 1e episode downloaden, of ff Youtube aansmijten.... zeggen waar het over gaat werkt bij mij nooit zo goed :pquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:17 schreef Risce het volgende:
Ok, namesdroppen is leuk, maar waar gaat het over? Californication vind ik niet echt leuk nog.
Stargate, ben je nog wel ff zoet meequote:Op zaterdag 8 december 2007 18:14 schreef Risce het volgende:
Ik ben nu eigenlijk op zoek naar een andere leuke serie.
Ik heb Southpark (wachtend op seizoen 12), Family guy, Simpsons, Weeds (niet leuk meer), Heroes en Avatar (wachtend op seizoen 4) gevolgd. En Lost zie ik niet zitten. Wie o Wie?
U roept, wij draaien:quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:28 schreef Houtspeer het volgende:
Kennen jullie het 'muziekje' als er iets spannends gebeurd? Dan zit er een gast te hijgen: aaaaaahhhh in een heel diepe stem. Dat vind ik zo cool
Die als ringtone is wel geinig.
Oh nee, dat wordt dus lang wachtenquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Stakingen kunnen nog tot minstens februari duren, de onderhandelingen zijn gestaakt omdat de uitgevers vinden dat de schrijvers onredelijk zijn in hun eisen.
De eerst volgende onderhandelingen beginnen waarschijnlijk pas in Februari.
Die is ook goed jaquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:56 schreef Risce het volgende:
[..]
U roept, wij draaien:
http://www.cellsea.com/ringtone/1196991741295.htm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |