Ja, je kunt er wel omheen draaien natuurlijk. Ik lees tussen de regels door dat het dankzij dat siteje zo'n beetje een voldongen feit is, dus dan vraag ik me meteen maar even af wat ons dan staat te gebeuren. Toch?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:46 schreef rudedeltadude het volgende:
lekker duidelijk ben je
Ik geloof er niks van.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:49 schreef du_ke het volgende:
Rassenrellen moet je wel op rekenen inderdaad.
Brandende moskees enzo.
Waarom mogen we niet bespreken waarover kamp Wilders op Fok! zelf speculeert??? Nl. dat dankzij dat siteje die moord al bijna in de pocket zit? Waar gaat jullie verontwaardiging anders over dan dat Wilders dankzij links vermoord zal worden?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:48 schreef __Saviour__ het volgende:
overigens is het nogal erg not done om te speculeren over de dood van een politicus. ik zou zeggen slotje.
Nou er lopen een zooi hersenloze relschoppers rond in NL momenteel.quote:
En daarna, zakt de beweging van Wilders ook als plumpudding in mekaar, denk je, of zal er weer een nog radikalere versie opstaan?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:56 schreef PJORourke het volgende:
Nou, hopelijk is de bewaking integer en adequaat en loopt het zo'n vaart niet. Wel geloof ik dat er nu eerder een linkse gek zal opstaan met een plannetje dan pakweg een maand of twee geleden.
Mocht het ondanks alles toch gebeuren, waar ik niet van uitga, dan verwacht ik weer het gebruikelijke hypocriete gehuil van de haatzaaibrigade, en er zullen wel wat relletjes uitbreken. Uiteraard hoeven we niet op het aftreden van de minister van BiZa te rekenen.
Mm, bij links?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou er lopen een zooi hersenloze relschoppers rond in NL momenteel.
Na een moord komen ze uit de hoeken en spleten tevoorschijn denk ik. Niet direct links of rechts vooral hersenllos denk ik.quote:
Na de moord op Fortyun en Van Gogh gebeurde er vrij weinig. Waarom nu wel?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er komt wel weer een andere dwaas.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En daarna, zakt de beweging van Wilders ook als plumpudding in mekaar, denk je, of zal er weer een nog radikalere versie opstaan?
Dat laatste. Groepje Graus: onmiddelijke deportatie van alle islamieten, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:58 schreef Ryan3 het volgende:
En daarna, zakt de beweging van Wilders ook als plumpudding in mekaar, denk je, of zal er weer een nog radikalere versie opstaan?
Zou kunnen idd, maar ik heb Grauss nog nooit horen praten, dus weet ook niet of hij zich als hij het woord voert volslagen belachelijk maakt of niet, waarna indien zo de aanzet tot een nog radikalere versie wrs alsnog als een plumpudding in elkaar zal zakken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat laatste. Groepje Graus: onmiddelijke deportatie van alle islamieten, bijvoorbeeld.
De leiders op rechts worden er niet slimmer op. Maar Graus is wel heel ergquote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat laatste. Groepje Graus: onmiddelijke deportatie van alle islamieten, bijvoorbeeld.
Vraag is nog steeds in hoeverre Fok! een afspiegeling is van samenleving natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Na de moord op Fortyun en Van Gogh gebeurde er vrij weinig. Waarom nu wel?
't Enige wat me opvalt is dat de tolerantie foetsie is, en dan vooral op Fok.
Komende uit Parkstad, kan ik je vertellen dat Graus wat radicaler is dan Wilders op het gebied van orde, tucht, tuig en islam. Ik vind het ook een totale nono, maar hij zou best zo maar eens de man op de juiste plek kunnen zijn.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:03 schreef Ryan3 het volgende:
Zou kunnen idd, maar ik heb Grauss nog nooit horen praten, dus weet ook niet of hij zich als hij het woord voert volslagen belachelijk maakt of niet, waarna indien zo de aanzet tot een nog radikalere versie wrs alsnog als een plumpudding in elkaar zal zakken.
veelal verwende pubersquote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vraag is nog steeds in hoeverre Fok! een afspiegeling is van samenleving natuurlijk.
Geblondeerde tocht.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:06 schreef Posdnous het volgende:
Ik vermoed een stille tocht.
Bezig met een orientatie-rondje?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vraag is nog steeds in hoeverre Fok! een afspiegeling is van samenleving natuurlijk.
Heb je er plannen voor klaar liggen dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:45 schreef Ryan3 het volgende:
Iedereen in kamp Wilders, inclusief Wilders bijna, gaat er vanwege dat haatzaaiensiteje vanuit dat dit vrijwel onontkoombaar is. Mijn vraag: wat staat ons dan te wachten???
Je ziet in het wie is wie topicje dat IT'ers en aanverwanten natuurlijk zwaar oververtegenworodigd zijn hier. En dat zijn natuurlijk vaak niet de meest sociaal vaardigenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:07 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat Fok helemaal niet zo'n slechte graadmeter is, maar ik kan er naast zitten. Typen vanachter je toetsenbord gaat natuurlijk heel makkelijk.
Ik doe ook iets met computers.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je ziet in het wie is wie topicje dat IT'ers en aanverwanten natuurlijk zwaar oververtegenworodigd zijn hier. En dat zijn natuurlijk vaak niet de meest sociaal vaardigen.
Veel theedrinkers dus.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:08 schreef du_ke het volgende:
Je ziet in het wie is wie topicje dat IT'ers en aanverwanten natuurlijk zwaar oververtegenworodigd zijn hier. En dat zijn natuurlijk vaak niet de meest sociaal vaardigen.
Nu gaan er echt zoveel bellen rinkelen bij de AIVDquote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:07 schreef Ludger het volgende:
[..]
Heb je er plannen voor klaar liggen dan?![]()
Bijltjesdag, bedoel je?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:07 schreef Ludger het volgende:
[..]
Heb je er plannen voor klaar liggen dan?![]()
Jij zit in de VS en dan is Fok! uiteraard een graadmeter. Hier in Nederland echter merk ik IRL weinig van de ophef die op Fok! zo'n beetje permanent bestaat. Nu woon ik niet in een Vogelaarwijkje uiteraard (voorheen werd dat schotelwijkje genoemd) en is daardoor mijn blik misschien vertekend.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:07 schreef popolon het volgende:
[..]
Klopt.
Maar is voor mij een graadmeter.En natuurlijk andere sites.
Ik denk trouwens dat Fok helemaal niet zo'n slechte graadmeter is, maar ik kan er naast zitten. Typen vanachter je toetsenbord gaat natuurlijk heel makkelijk. Veel bluf denk ik.
PvdA,SP,GL???quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:06 schreef Dhr het volgende:
[..]
Bezig met een orientatie-rondje?![]()
Als Wilders wordt omgelegd ontstaat er grote maatschappelijke onrust en worden de tegenstellingen nóg groter. In menig achterstandswijk zullen er explosieve situaties ontstaan en de moskee's kunnen vanaf dan 24 uur per dag bewaakt worden.
De VVD zal in zo'n geval (w.s bij monde van Verdonk) de honneurs waarnemen en ik hoef al die Volkertjes in de dop niet te vertellen welke signatuur het volgende kabinet dan krijgt.
Ik merk er ook niet gek veel van hoor. terwijl ik toch regelamtig omga met mensen uit alle mogelijke sociale lagen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij zit in de VS en dan is Fok! uiteraard een graadmeter. Hier in Nederland echter merk ik IRL weinig van de ophef die op Fok! zo'n beetje permanent bestaat. Nu woon ik niet in een Vogelaarwijkje uiteraard (voorheen werd dat schotelwijkje genoemd) en is daardoor mijn blik misschien vertekend.
Ja, ik ook, maar ik denk dat bij mij dus wel het verschil is dat je in een dorp woont.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik merk er ook niet gek veel van hoor. terwijl ik toch regelamtig omga met mensen uit alle mogelijke sociale lagen.
FOK! is een slechte graadmeter, als ik het vergelijk met de dagelijkse sociale contacten die ik heb, maar misschien zijn de conversaties die ik heb eerder met mensen waarvan ik denk dat ze "veilig" zijn, en negeer ik in het dagelijkse leven de mensen die zich wel in dat speelveld bevinden semi-onbewust.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:07 schreef popolon het volgende:
Ik denk trouwens dat Fok helemaal niet zo'n slechte graadmeter is, maar ik kan er naast zitten. Typen vanachter je toetsenbord gaat natuurlijk heel makkelijk. Veel bluf denk ik.
Jij weet iets wat ik niet weet? Of ga je er nu vanuit dat de moord op Wilders (binnenkort) leidt tot de val van Balkenende IV en dat er binnen een mum van tijd een rechts kabinet Rutte-Grauss op het bordes staat???quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:28 schreef Dhr het volgende:
[..]
Geen idee, over een half jaartje zit er gelukkig een rechts kabinet.
Ja, wrs meer dan toen jij popolon of ik begonnen op Fok!. Wet van de grote getallen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:28 schreef Lamon het volgende:
[..]
FOK! is een slechte graadmeter, als ik het vergelijk met de dagelijkse sociale contacten die ik heb, maar misschien zijn de conversaties die ik heb eerder met mensen waarvan ik denk dat ze "veilig" zijn, en negeer ik in het dagelijkse leven de mensen die zich wel in dat speelveld bevinden semi-onbewust.
Met het aantal users wat dit forum rijk is, en het feit dat zo'n beetje iedere jongere internet wel weet te vinden, zou dit forum toch wel een beetje een afspiegeling moeten zijn inmiddels, zou je denken.
Ik denk dat we het eens zijn als ik zeg dat de Nederlandse maatschappij heel erg aan het verharden is de laatste, pak 'm beet, vijf jaar.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, wrs meer dan toen jij popolon of ik begonnen op Fok!. Wet van de grote getallen.
Yep.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik denk dat we het eens zijn als ik zeg dat de Nederlandse maatschappij heel erg aan het verharden is de laatste, pak 'm beet, vijf jaar.
Waar vallen ze dan over? Want daarvan moet je dan ook een idee hebben.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:36 schreef Dhr het volgende:
[..]
![]()
Dat heet een vooruitziende blik.
Dit kabinet houd het nog geen half jaar vol.....
Redenen genoeg. Een greep:quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waar vallen ze dan over? Want daarvan moet je dan ook een idee hebben.
Ik denk eerlijk gezegd dat Balkenende er dit keer alles aan zal doen om die 4 jaar vol te maken hoor. Zijn eer te na ook. Desnoods zullen er mensen gelost worden, alhoewel zelfs dat denk ik nog niet eens. Die Plasterk staat op gespannen voet met het CU smaldeel idd. Maar CU smaldeel is realistisch genoeg om niet de frontale aanval te kiezen. En Plasterk zal wel voordat hij werd aangenomen goed zijn ingewerkt over datgene wat hij zich kan permiteren.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:46 schreef Dhr het volgende:
[..]
Redenen genoeg. Een greep:
Allereerst zie ik een botsing tussen Plasterk en de CU aankomen. Daarnaast vinden er nu al steken onder water plaats (Verhagen laatst op persconferentie) en kan het CDA er zo de stekker uittrekken omdat ze er electoraal gezien alleen maar op vooruit zullen gaan.
Kijk nog maar even goed, want erg lang zal het allemaal niet duren.
En aan het verdommen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:37 schreef popolon het volgende:
Ik denk dat we het eens zijn als ik zeg dat de Nederlandse maatschappij heel erg aan het verharden is de laatste, pak 'm beet, vijf jaar.
Ja, politiek is emotie hè.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
En aan het verdommen.
En dan heb ik het niet over IQ, maar over de kunst van nuancering.
Het is links of rechts, A of B, eten of gegeten worden in de hoofden van veel gefrustreerde medelanders, terwijl het in werkelijkheid zo meevalt, als ze zich maar niet zo lieten meevoeren.
Heb je gelijk in. 't Is wel heel erg zwart-wit geworden.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
En aan het verdommen.
En dan heb ik het niet over IQ, maar over de kunst van nuancering.
Het is links of rechts, A of B, eten of gegeten worden in de hoofden van veel gefrustreerde medelanders, terwijl het in werkelijkheid zo meevalt, als ze zich maar niet zo lieten meevoeren.
Zeker, maar emotie is iets echts en eigens wat je over wilt brengen, denk ik dan.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:52 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, politiek is emotie hè.
Ja, okee, het is wel enorm geneuzel idd, maar ja jij bent ook al meer dan 6 jaar lid van deze club en ik ook al bijna 6 jaar en ondanks al de heibel blijven we maar zitten. Af en toe komt daar dan toch emotie bij te pas.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zeker, maar emotie is iets echts en eigens wat je over wilt brengen, denk ik dan.
Niet iets wat je op een virtueel speelveld uit wilt spelen om een zelfbedachte wedstrijd te winnen, terwijl dat de insteek lijkt te zijn van de meeste users.
Zoiets als met veel genot een topic openen omdat een linkse/rechtse politicus iets gezegd heeft, wat niet helemaal blijkt te kloppen, of iets gedaan heeft, wat niet helemaal in de haak is, gepaard met heel veel ongezonde genoegdoening bijvoorbeeld.
Zo'n dom en zielig verschijnsel.
Voor Balkenende persoonlijk maakt het niet zoveel uit, hij is mateloos populair binnen internationale kringen en vind zo weer een leuke post in Brussel of The states. Het CDA heeft geen enkele reden om dit kabinet te laten slagen. Men heeft (geheel terecht) nauwelijks geinvesteerd in dit kabinet en is als je het mij vraagt al lang begonnen met het inzetten van de sterfhuis-constructie. Wat zoveel betekend als einde PvdA en het CDA als nieuwe onbetwiste leading-party van Nederland.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat Balkenende er dit keer alles aan zal doen om die 4 jaar vol te maken hoor. Zijn eer te na ook.
De CU is een oprechte partij die partijpolitiek gezien maar tot op zekere hoogte van haar principes afwijkt.quote:Die Plasterk staat op gespannen voet met het CU smaldeel idd. Maar CU smaldeel is realistisch genoeg om niet de frontale aanval te kiezen. En Plasterk zal wel voordat hij werd aangenomen goed zijn ingewerkt over datgene wat hij zich kan permiteren.
Maar ondertussen wordt het heel normaal gevonden, tenminste door TS, te verwachten dat een Nederlandse politicus wordt vermoord. Het lijkt normaal te zijn geworden dat mensen enkel door hun mening te uiten bedreigd worden en zelfs vermoord worden. Het is een risico geworden als je actief en als bekend publiekelijk bekend persoon jouw mening wilt uiten. Dacht Theo van Gogh nog in het Nederland te leven van vroeger, een vergissing die hem op een gruwelijke wijze het leven heeft gekost.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:56 schreef popolon het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. 't Is wel heel erg zwart-wit geworden.
Je bent of links of rechts.Dat links-rechts gezwam komt me ondertussen aardig de neus uit maar goed.
Nee, kamp Wilders verwacht de moord op Wilders binnenkort dankzij dat haatzaaiensiteje van die ex-wethouder van de PvdA. Kun je in diverse topics in POL lezen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:08 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Maar ondertussen wordt het heel normaal gevonden, tenminste door TS, te verwachten dat een Nederlandse politicus wordt vermoord. Het lijkt normaal te zijn geworden dat mensen enkel door hun mening te uiten bedreigd worden en zelfs vermoord worden. Het is een risico geworden als je actief en als bekend publiekelijk bekend persoon jouw mening wilt uiten. Dacht Theo van Gogh nog in het Nederland te leven van vroeger, een vergissing die hem op een gruwelijke wijze het leven heeft gekost.
Mensen die onderdeel zijn van een site die users van een ander forum onder de loep leggen en daar "semi-intellectueel" over oordelen, mogen echt nooit en te nimmer een mening op het andere desbetreffende forum geven, en verwachten dat die ene reet waard is, omdat je jezelf in dergelijke gevallen van triestheid en schaamte onder een hele grote tafel zou moeten verstoppen, als je enige realiteitszin bezit.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:20 schreef PJORourke het volgende:
Ach man, je doet zelf niks anders dan haatzaaien t.o.v. mensen die zich niet kunnen verdedigen, en vervolgens lafjes in de slachtofferrol kruipen.
Ik hoop dat je het niet tegen mij hebt.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:20 schreef PJORourke het volgende:
Ach man, je doet zelf niks anders dan haatzaaien t.o.v. mensen die zich niet kunnen verdedigen, en vervolgens lafjes in de slachtofferrol kruipen.
't Is de buikspreker in hem. Praten tegen jezelf is helemaal hip.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het niet tegen mij hebt.
Het einde van de PvdA is idd nogwel een serieus onderwerp toch. dat denk ik al verscheidene jaren. heb daar ook weleens een topic over geopend. Dat CDA weer terug is in een leading role is ook duidelijk, maar dat ze Balkenende z'n karwei niet laten afmaken??? Voor een internationale positie??? Dat maak je niet echt aannemelijk.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:03 schreef Dhr het volgende:
[..]
Voor Balkenende persoonlijk maakt het niet zoveel uit, hij is mateloos populair binnen internationale kringen en vind zo weer een leuke post in Brussel of The states. Het CDA heeft geen enkele reden om dit kabinet te laten slagen. Men heeft (geheel terecht) nauwelijks geinvesteerd in dit kabinet en is als je het mij vraagt al lang begonnen met het inzetten van de sterfhuis-constructie. Wat zoveel betekend als einde PvdA en het CDA als nieuwe onbetwiste leading-party van Nederland.
[..]
Ja, ook daarin denk ik dat Plasterk wrs een bepaalde bewegingsvrijheid heeft gekregen, die iig niet het kabinet in gevaar brengt. En Plasterk is rationeel genoeg om zich daaraan te houden, vermoed ik. Anders zou hijüberhaupt niet in een coalitie met CDA en CU zijn gaan zitten ook.quote:De CU is een oprechte partij die partijpolitiek gezien maar tot op zekere hoogte van haar principes afwijkt.
Plasterk is een wetenschapper die zijn principes en wetenschappelijke kennis niet zomaar opzij zet voor partijpolitieke doeleinden.
Jij denkt niet dat het extremer wordt?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:37 schreef golfer het volgende:
Als Wilders vermoord wordt (god verhoede, hoewel ik nog in god of wilders geloof) dan gaan de X-ray en consorten van Fok! weer massaal naar het binnenhof om de moslims ervan te beschuldigen en om daar brandjes te stichten en stenen te werpen.
Net zoals het met die vorige messias gebeurde (Fortuyn).
Daarna zijn de gemoederen nog een paar maanden onrustig, totdat ze er achter komen dat de kogel niet van Mohammed kwam.
Daarna kwam de kogel natuurlijk weer van links en krijgen de linkse media er nog even van langs.
Zoiets is mijn vrij voorspelbare scenario.
Bij hem wrs uit het parasympathisch zenuwstelsel afkomstig idd.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:35 schreef popolon het volgende:
[..]
't Is de buikspreker in hem. Praten tegen jezelf is helemaal hip.
Welnee,quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het einde van de PvdA is idd nogwel een serieus onderwerp toch. dat denk ik al verscheidene jaren. heb daar ook weleens een topic over geopend. Dat CDA weer terug is in een leading role is ook duidelijk, maar dat ze Balkenende z'n karwei niet laten afmaken??? Voor een internationale positie??? Dat maak je niet echt aannemelijk.
Plasterk is een wetenschapper en die zal als puntje bij paaltje komt gewoon zijn mening (moeten) uiten.quote:Ja, ook daarin denk ik dat Plasterk wrs een bepaalde bewegingsvrijheid heeft gekregen, die iig niet het kabinet in gevaar brengt. En Plasterk is rationeel genoeg om zich daaraan te houden, vermoed ik. Anders zou hijüberhaupt niet in een coalitie met CDA en CU zijn gaan zitten ook.
Plasterk is zoals Hirsch Ballin bij het CDA. Hirsch Ballin heeft niet gediend in Balkenende I t/m III, wel in Lubbers III, typisch een sociale CDA'er. Zoals Palsterk een PvdA'er is die in een coalitie wil en kan zitten met CDA en CU.
Waarover?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:49 schreef Dhr het volgende:
[..]
Plasterk is een wetenschapper en die zal als puntje bij paaltje komt gewoon zijn mening (moeten) uiten.
Mm, ik weet niet hoor, dat is toch erg subjectief wat je nu zegt: Balkenende heeft zijn buik er (wrs) allang van vol.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:49 schreef Dhr het volgende:
[..]
Welnee,
Balkenende heeft er waarschijnlijk al lang zijn buik van vol en Verhagen staat te trappelen om het stokje van hem over te nemen. Ook al beweerd hij zelf van niet. Het CDA heeft vrijwel niets geinvesteerd in dit kabinet terwijl de PvdA Sky High al haar prominente spelers en kaarten op tafel heeft gelegd. Het ideale moment voor de finale nekslag....
Ik vind jouw antwoord subjectief en niet echt onderbouwd.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, ik weet niet hoor, dat is toch erg subjectief wat je nu zegt: Balkenende heeft zijn buik er (wrs) allang van vol.
Dat zal toch niet de reden worden waarover dit kabinet valt, me dunkt?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:51 schreef Dhr het volgende:
[..]
Over zaken die samenhangen met de evolutieleer en bijvoorbeeld stamcelonderzoek.
Mijn antwoord geeft een verwachtingspatroon aan dat redelijk genoemd kan worden volgens mij. Een Balkenende die er alles aan zal doen om dit keer die 4 jaar wel uit te zitten. En een Plasterk die genuanceerd zal blijven.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:53 schreef Dhr het volgende:
[..]
Ik vind jouw antwoord subjectief en niet echt onderbouwd.
Ik heb nog steeds niet van je gehoord wat nou toch dat grote belang voor het CDA is.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mijn antwoord geeft een verwachtingspatroon aan dat redelijk genoemd kan worden volgens mij. Een Balkenende die er alles aan zal doen om dit keer die 4 jaar wel uit te zitten.
Dat is waarvoor zij staan en waardoor zij hun achterban bedienen: continuïteit. Op zich een goed streven van het CDA ook. Ik kan me niet voorstellen dat die lui plannetjes verzinnen om de boel binnen een half jaar te versjtieren.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:57 schreef Dhr het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet van je gehoord wat nou toch dat grote belang voor het CDA is.
Sums it all up, I suppose.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:59 schreef Megumi het volgende:
Wie haat zaait zal haat oogsten.
Dan onderschat jij de strategische capaciteiten van het CDA en ben je zowieso wat goedgelovig.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is waarvoor zij staan en waardoor zij hun achterban bedienen: continuïteit. Op zich een goed streven van het CDA ook. Ik kan me niet voorstellen dat die lui plannetjes verzinnen om de boel binnen een half jaar te versjtieren.
quote:Laten we hopen dat de beste man niet vermoord wordt en zijn hypocrisie tijdig ontmaskerd wordt...dat zielige calimero-gedrag, "ze demoniseren me!", rot toch gvd een tering end op...Partij vd vrijheid my ass! Vrijheid van meningsuiting zolang het hem uitkomt, maar zodra iemand iets zegt dat meneer niet bevalt ben je ongeveer bezig met een moordcomplot...ja, zo krijg je alle politici die fortuyn nog vers in het geheugen hebben wel monddood ja...als wilders iets absoluut NIET voorstaat is het wel de vrijheid van meningsuiting...die geldt alleen wanneer je in zijn ontzettend nauwe straatje lult
dat er nog mensen zijn die er in trappen ook...echt om te
Ja, dat vind jij wellicht, maar je hebt niet duidelijk gemaakt c.q. bewezen waarom ook de top van het CDA zo machiavellistisch omgaat me hun huidig mandaat, behalve dan door subjectieve indrukken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:02 schreef Dhr het volgende:
[..]
Dan onderschat jij de strategische capaciteiten van het CDA en ben je zowieso wat goedgelovig.
Als je in de politiek op dusdanige wijze je aardsrivaal de nekslag kunt toedienen moet je het zeker niet nalaten. This is the moment, en dat weten ze bij het CDA maar al te goed!
Kap eens met die kermis-retoriek.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:14 schreef Megumi het volgende:
Als iemand Adolf Hitler had vermoord dan zouden we dat nu achteraf een een held noemen.![]()
Er komt btw een nieuwe film over de voorbereiding voor een aanslag op A. Hitler. Tom Cruise speelt hierin de hoofdrol.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:14 schreef Megumi het volgende:
Als iemand Adolf Hitler had vermoord dan zouden we dat nu achteraf een een held noemen.![]()
Ga eens on topic.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er komt btw een nieuwe film over de voorbereiding voor een aanslag op A. Hitler. Tom Cruise speelt hierin de hoofdrol.
Hehe dat zou Wilders dus moeten doen.quote:
Vertel eens!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:17 schreef Megumi het volgende:
[..]
Hehe dat zou Wilders dus moeten doen.
Mensen die zo een vraag stellen daar geef ik geen antwoord op. Maar laat ik zeggen dat Wilders geschikt is als minister van propaganda.quote:
Neuh.quote:
Omdat dat politieke zelfmoord zou zijn misschien?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:40 schreef Dhr het volgende:
Blijft over dat je nog steeds niet hebt aangegeven waarom het CDA dit kabinet niet zou laten klappen.
Welnee.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Omdat dat politieke zelfmoord zou zijn misschien?
Het CDA heeft met hele degelijke redenaties de vorige mislukkingen redelijk kunnen onderbouwen, maar het is op het randje, als ze nu nog 1 keer betrokken raken bij een politiek exces, dan maakt iedereen de koppeling, al dan terecht of niet, en worden ze geridderd tot de partij die kabinetten doet vallen. Nu heeft D66 nog onterecht die naam.
Los daarvan, want dhr. Kloon denkt dat CDA denkt dat ze juist wel gebaat zijn bij vallen binnen half jaar: Balkenende wil niet dat z'n kabinet valt - dat is zijn eer te na, denk ik - en het CDA streeft gewoon continuïteit van bestuur na en er is daarbij dan ook geen bewijs waarom ze zo machiavellistisch zijn ingesteld als dhr. kloon veronderstelt.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Omdat dat politieke zelfmoord zou zijn misschien?
Het CDA heeft met hele degelijke redenaties de vorige mislukkingen redelijk kunnen onderbouwen, maar het is op het randje, als ze nu nog 1 keer betrokken raken bij een politiek exces, dan maakt iedereen de koppeling, al dan terecht of niet, en worden ze geridderd tot de partij die kabinetten doet vallen. Nu heeft D66 nog onterecht die naam.
Jammer dat je er niet inhoudelijk op ingaat, 't is nl. ongeacht de formulering wel een relevant punt...Wilders heeft immers het idee dat een gematigde Islam niet bestaat. Kortom: moslims moeten de helft van de Koran verscheuren, anders horen ze in Nederland niet thuis. Uiteraard is dit een onmogelijke opgave voor de gemiddelde moslim, dus zal er een alternatieve oplossing moeten zijn, eentje die ervoor zorgt dat de één miljoen moslims in Nederland er opeens wel bij horen. Of zijn we ze liever kwijt dan rijk? En hoe raken we ze kwijt dan? Het risico in acht nemend dat ik mezelf hierbij diskwalificeer in de discussie wil ik toch even een vergelijking trekken met nazi-Duitsland: Hitler wist ook niet wat 'ie met al die joden aan moest nadat 'ie ze allemaal in ghetto's had verzameld. Hij heeft toen maar zijn ondergeschikten carte blanche gegeven om naar eigen goeddunken de joden te lozen. We weten waar dat toe heeft geleid...quote:Weer van die holle retoriek uit de grote hoed die ze doorgaans bijbrengen op "basisschool de regenboog".![]()
Bij D66 heeft het wel een klein rolletje gespeeld, dacht ik zo.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:52 schreef Dhr het volgende:
Bovendien speelde het mislukken van eerdere kabinetten ook totaal gen rol bij de afgelopen verkiezingen.
Idd kun je dat niet helemaal met elkaar vergelijken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:57 schreef Reticulin het volgende:
[..]
Jammer dat je er niet inhoudelijk op ingaat, 't is nl. ongeacht de formulering wel een relevant punt...Wilders heeft immers het idee dat een gematigde Islam niet bestaat. Kortom: moslims moeten de helft van de Koran verscheuren, anders horen ze in Nederland niet thuis. Uiteraard is dit een onmogelijke opgave voor de gemiddelde moslim, dus zal er een alternatieve oplossing moeten zijn, eentje die ervoor zorgt dat de één miljoen moslims in Nederland er opeens wel bij horen. Of zijn we ze liever kwijt dan rijk? En hoe raken we ze kwijt dan? Het risisco in acht nemend dat ik mezelf hierbij diskwalificeer in de discussie wil ik toch even een vergelijking trekken met nazi-Duitsland: Hitler wist ook niet wat 'ie met al die joden aan moest nadat 'ie ze allemaal in ghetto's had verzameld. Hij heeft toen maar zijn ondergeschikten carte blanche gegeven om naar eigen goeddunken de joden te lozen. We weten waar dat toe heeft geleid...
De vraag die open staat is: hoe gaat Wilders het anders aanpakken?
(Daarnaast verwacht ik nog steeds een inhoudelijke reactie op mijn eerdere post)
Nou, eigenlijk wel...Maar ik probeer de "reductio ad Hitlerium" (of hoe je dat ook noemt) even voor te zijnquote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Idd kun je dat niet helemaal met elkaar vergelijken.
ok ben benieuwd, welterustenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 04:16 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ga ook snurken, reageer wrs morgen reticulin.
Uhhhh?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:17 schreef Tikorev het volgende:
Dat zou dan de derde door links verfoeide islamcriticus zijn die in korte tijd wordt vermoord.
O, tuurlijk, je bent zóóóó bang daarvoor. Oe, wat vrees je het. Dat het niet gebeurt!quote:Ik ben bang dat dat voor een aantal mensen wel eens de druppel kan zijn en de stoppen doen doorslaan met als gevolg een liquidatiegolf op vooraanstaande linkse politici en opiniemakers.
Wat wil je zeggen? Dat ik hoop dat linkse politici en opiniemakers vermoord gaan worden?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
O, tuurlijk, je bent zóóóó bang daarvoor. Oe, wat vrees je het. Dat het niet gebeurt!
Ja, jij hoopt op escalatie.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:20 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Wat wil je zeggen? Dat ik hoop dat linkse politici en opiniemakers vermoord gaan worden?
Dan ken je me slecht als je serieus denkt dat ik hoop dat linkse politici en opiniemakers in Nederland vermoord gaan worden.quote:
http://www.blikopnieuws.nl/bericht/45936quote:Verdonk:' Wilders onfatsoenlijk'
VVD-Kamerlid Rita Verdonk noemt collega en PVV-leider Geert Wilders zaterdagochtend onfatsoenlijk. In een interview met Radio 1 zei Verdonk dat de uitspraken die Wilders deed over een ‘tsunami van islamisering’ onfatsoenlijk zijn en dat hij daarmee over de schreef gaat
Je wordt niet vermoord omdat je onfatsoenlijk wordt genoemd. De woorden om een labiel iemand te triggeren zijn: 'racist', 'haatzaaien' en 'gevaarlijk'.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:41 schreef Bluesdude het volgende:
Maar goed... Rita Verdonk is ook medeplichtig aan moord op Wilders:
Wilders doet ook aan haatzaaien en hij is ook gevaarlijk voor bepaalde volksgroepen...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:51 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Je wordt niet vermoord omdat je onfatsoenlijk wordt genoemd. De woorden om een labiel iemand te triggeren zijn: 'racist', 'haatzaaien' en 'gevaarlijk'.
Van Gogh werd namelijk ook volop gedemoniseerd in de grote gemene linkse media.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:17 schreef Tikorev het volgende:
Dat zou dan de derde door links verfoeide islamcriticus zijn die in korte tijd wordt vermoord. Ik ben bang dat dat voor een aantal mensen wel eens de druppel kan zijn en de stoppen doen doorslaan met als gevolg een liquidatiegolf op vooraanstaande linkse politici en opiniemakers.
Deze maar even quoten voor het geval je familie ooit eens slachtoffer wordt van rechtsextremistisch geweld.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:00 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Bij Pim en de vetklep genaam Theo, heb ik er nogal laconiek op gereageerd. Bij een onverwachte moord op peroxidekop of Ahali zou ik het waarschijnlijk niet laten om een vreugdesdansje te doen.
Nee dat zijn ook echt goede vergelijkingen hoor idioot.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:07 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik heb jou anders niet horen huilen toen Saddam werd opgehangen of toen er een aanslag op Hitler werd beraamd. Hoezo hypocriet?
Hoezo? Is Wilders dan familie van jouquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:07 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Deze maar even quoten voor het geval je familie ooit eens slachtoffer wordt van rechtsextremistisch geweld.
Bij mij is het 16 minuten over 1. En nuquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Bij moord zal de kloof zo groot zijn dat een burgeroorlogje het gevolg is. Ik denk overigens dat dat onafwendbaar is. Bij Geert Wilders is het 1 voor twaalf, bij andere partijen half tien....
Jammer dat je niet inhoudelijk durft te reageren. Maar met die post heb je laten zien dat je geen respect hebt voor de democratie en voor de vrijheid van meningsuiting.quote:
je hebt geen respect voor democratie en vrijheid. en je verheerlijkt moord.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik heb inderdaad geen greintje respect voor racisten
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Hoezo? Is Wilders dan familie van jou
Ik ook niet, maar dan zal eerst moeten worden vastgesteld of Wilders een racist is.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Kom, kom, niet zo narrig. Racisten zijn dat niet voor niks.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:25 schreef Haaglander het volgende:
[..]
Kom, kom, niet zo narrig. Racisten zijn dat niet voor niks.
Voor jou een geintje voor het weekend!
Wanneer je ergens in een druk lokaal, trein, vliegtuig. zit en je wilt eens wat rust, doe dan het volgende:
Neem rustig je laptop.
Open hem met veel geste.
Zet hem op AAN en vergewis u ervan dat het windows muziekje goed hoorbaar is.
Hef uw ogen een paar ogenblikken ten hemel en doe alsof je een gebedje prevelt.
KLIK dan op de volgende link:
http://www.thecleverest.com/countdown.swf
Ga dan even naar 't toilet en laat uw laptop goed zichtbaar achter.
Wedden dat, als je terugkomt er niemand meer naast je zit!!!
![]()
![]()
![]()
Gemeen hé? Maar wel leuk!
-Stille tochtenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:45 schreef Ryan3 het volgende:
Iedereen in kamp Wilders, inclusief Wilders bijna, gaat er vanwege dat haatzaaiensiteje vanuit dat dit vrijwel onontkoombaar is. Mijn vraag: wat staat ons dan te wachten???
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:56 schreef Bluesdude het volgende:
Wilders doet ook aan haatzaaien en hij is ook gevaarlijk voor bepaalde volksgroepen...
Mag dit niet meer gezegd worden... ? Ben ik dan een moord aan het oproepen...?
Nee... de trigger is Wilders zelf... zelfs Rigide Rita vindt hem te ver gaan..
Eventuele moordenaars reageren niet op de vermeende "oproepen" maar op Wilders zelf.. zijn haatzaaierij...
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:12 schreef pberends het volgende:
Wat staat ons te wachten: dat de linkse kerk en de moslims wederom gewonnen hebben en dat vrijheid van meningsuiting niet meer bestaat in Nederland.
Hoe weet je dat? Welk onderzoek heeft de triggerbaarheid van woorden onderzocht, en hoe denkt dat onderzoek over bijvoorbeeld de volgende zin als trigger: "Er is een strijd gaande en we moeten ons verdedigen. Er zijn straks meer moskeeën dan kerken!“quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:51 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Je wordt niet vermoord omdat je onfatsoenlijk wordt genoemd. De woorden om een labiel iemand te triggeren zijn: 'racist', 'haatzaaien' en 'gevaarlijk'.
Hij is enige zinnige in dit kabinet.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:53 schreef PJORourke het volgende:
Die Plasterk is an accident waiting to happen.
Verdiep je eens in Wilders. Beiden willen beperking van meningsuiting.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:12 schreef pberends het volgende:
Wat staat ons te wachten: dat de linkse kerk en de moslims wederom gewonnen hebben en dat vrijheid van meningsuiting niet meer bestaat in Nederland.
Nee, ik vind hem een beetje dommige, zelfingenomen egotripper.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:31 schreef Boze_Appel het volgende:
Hij is enige zinnige in dit kabinet.
als dit geen extreemrechts gehuil is , dan is het wel extreem stupide..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:12 schreef pberends het volgende:
Pff, dat paupervolk kan zich de C1000 toch niet veroorloven.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:07 schreef Toeps het volgende:
Och, ik mag toch niet hopen dat je dan in elke C1000 voortaan hoort: "Geert had het zo gewild..."
Je kan veel over hem zeggen, maar dom is hij niet. Naief wellicht in jouw ogen, maar dom ... neuh.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem een beetje dommige, zelfingenomen egotripper.
Hij is misschien goed in z'n vakgebied, maar erg intelligent komt hij niet over.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:31 schreef Boze_Appel het volgende:
Je kan veel over hem zeggen, maar dom is hij niet. Naief wellicht in jouw ogen, maar dom ... neuh.
Dit toont weer eens aan dat jij het helemaal niet begrepen hebt.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:54 schreef Visitor1982 het volgende:
Ik denk weer wat rust in de Nederlandse samenleving. Totdat weer zo'n gek opstaat.
Nee idd. Ik begrijp totaal niet dat er daadwerkelijk mensen zijn die stemmen op die gek.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dit toont weer eens aan dat jij het helemaal niet begrepen hebt.![]()
dat heet nou democratie en vrijheid.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:11 schreef Visitor1982 het volgende:
Nee idd. Ik begrijp totaal niet dat er daadwerkelijk mensen zijn die stemmen op die gek.
Jij begrijpt niet dat Fortuyn, Pastors en Wilders gevolgen zijn van onrust in de samenleving, geen oorzaken? Dan ben je toch redelijk wereldvreemd. Maar ja, wat verwacht je van een Pechtold-groupie.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:11 schreef Visitor1982 het volgende:
Nee idd. Ik begrijp totaal niet dat er daadwerkelijk mensen zijn die stemmen op die gek.
Nee, eerder wat gehuil dat de moord indirect de schuld was van van Gogh en Fortuijn en dat de moordenaar een eenzame gek was.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:56 schreef PJORourke het volgende:
Nou, hopelijk is de bewaking integer en adequaat en loopt het zo'n vaart niet. Wel geloof ik dat er nu eerder een linkse gek zal opstaan met een plannetje dan pakweg een maand of twee geleden.
Mocht het ondanks alles toch gebeuren, waar ik niet van uitga, dan verwacht ik weer het gebruikelijke hypocriete gehuil van de haatzaaibrigade, en er zullen wel wat relletjes uitbreken. Uiteraard hoeven we niet op het aftreden van de minister van BiZa te rekenen.
Ik denk dat er iets meer onrust zal ontstaan onder de bevolkingquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:45 schreef retteketet het volgende:
Wat er zou veranderen? Niks. Er zou hooguit weer een andere profiteur opstaan om te profiteren van de weinige zwakke plekken die de democratie heeft.
Als Wilders vermoord wordt, doet jouw volk alleen nog maar dansjes in Turkije.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:00 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Bij Pim en de vetklep genaam Theo, heb ik er nogal laconiek op gereageerd. Bij een onverwachte moord op peroxidekop of Ahali zou ik het waarschijnlijk niet laten om een vreugdesdansje te doen.
Ja maar zeker niet iets waar een kabinet over hoeft te vallen. Als hij het niks meer vindt kan hij ook zelf opstappen, dan hoeven de andere PvdA bewindslieden niet mee opzich.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:53 schreef PJORourke het volgende:
Die Plasterk is an accident waiting to happen.
sorry hoor. Maar wilders heeft behoorlijk boter op zijn hoofd. Zijn opmerkingen naar anderen toe zijn net zo hard. Nu gaan zeiken om demonisering en een moordsfeer creeren is juist daaraan meewerken. Wilders weet ook dat sinds fortuyn dit roepen het goed doet bij bepaalde delen van de bevolking.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:56 schreef PJORourke het volgende:
jij blijkbaar ook niet. Je hebt juist de vrijheid om op iemand te stemmen. Dat noemen ze vrijheid en democratie. Alleen mensne mogen daar ook tegeningaan. Staat nergens dat het niet mag.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
dat heet nou democratie en vrijheid.
alleen dat begrijpt links maar vaak niet. die respecteren niks wat dwars op hun eigen mening staat.
Vind ik niet. Alle linske haat en agressie wordt gericht op een persoon, dat doet Wilders niet.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:13 schreef One_of_the_few het volgende:
Zijn opmerkingen naar anderen toe zijn net zo hard.
Die situatie hebben we gecreeerd omdat er niet zakelijk over de migratieproblemen gesproken kan worden. Nog steeds niet, en als het wel zou kunnen, is het eik te laat. Er groeien generaties op die elkaar haten. Wat mag, kan en wil je er aan doen?quote:Op een school, waar ik iemand ken, lopen jochies van 13 die keihard roepen dat ze 'gewoon' een hekel aan buitenlanders en zwarten hebben. Hakenkruisen tekenen op straat en de welbekende groet doen. Extreem geweldadig. Dát is pas erg![]()
Nee, die doet dat op een miljoen. En kiest dan af en toe een individu of een klein clubje.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:33 schreef PJORourke het volgende:
Vind ik niet. Alle linske haat en agressie wordt gericht op een persoon, dat doet Wilders niet.
Ben ik het niet mee eens. Wat mij betreft had hij het nooit op Arib en co moeten gooien maar algemene taal moeten uitslaan. Dan had je ook een zuiverder debat gehad. Ben dan nog niet met hem eens, maar dan had hij meer een punt. Maar goed, daar zullen wij het nooit eens over worden.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Vind ik niet. Alle linske haat en agressie wordt gericht op een persoon, dat doet Wilders niet.
Dat ben ik met je eens. Ik begrijp ook wel dat vele aanhaners van wilders, waaronder jij, echt niet alle joden willen uitroeien. Maar wilders trekt ook deze mensen aan. Je kan je afvragen of de methode cohen of de methode wilders goed is. Het vervelende is dat met dit soort jongeren als die ik beschreef niet te praten valt. Tegen, 'ik haat gewoon negers' helpt geen discussie of iets anders. als je bij beelden van kampen zegt dat ze voor propaganda zijn opgezet, dan is de mogelijkheid tot enige discussie weg. Je komt dan in TRU 9-11 achtige discussies. 'de twin towers vallen sneller dan volgens natuurwetten kan, dat zie je op dit filmpje'quote:[..]
Die situatie hebben we gecreeerd omdat er niet zakelijk over de migratieproblemen gesproken kan worden. Nog steeds niet, en als het wel zou kunnen, is het eik te laat. Er groeien generaties op die elkaar haten. Wat mag, kan en wil je er aan doen?
Ducktape.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:46 schreef One_of_the_few het volgende:
eerlijk gezegd weet ik niet hoe je dit echt kan aanpakken. Jij?
Hoe kan je het algemeen houden? Iedereen weet toch dat het om Arib zou gaan.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:46 schreef One_of_the_few het volgende:
Ben ik het niet mee eens. Wat mij betreft had hij het nooit op Arib en co moeten gooien maar algemene taal moeten uitslaan. Dan had je ook een zuiverder debat gehad. Ben dan nog niet met hem eens, maar dan had hij meer een punt. Maar goed, daar zullen wij het nooit eens over worden.
Wilders is overigens zeer pro-joden, en maar goed ook, want ik ben zelf van joods afkomst.quote:Dat ben ik met je eens. Ik begrijp ook wel dat vele aanhaners van wilders, waaronder jij, echt niet alle joden willen uitroeien. Maar wilders trekt ook deze mensen aan. Je kan je afvragen of de methode cohen of de methode wilders goed is. Het vervelende is dat met dit soort jongeren als die ik beschreef niet te praten valt. Tegen, 'ik haat gewoon negers' helpt geen discussie of iets anders. als je bij beelden van kampen zegt dat ze voor propaganda zijn opgezet, dan is de mogelijkheid tot enige discussie weg. Je komt dan in TRU 9-11 achtige discussies. 'de twin towers vallen sneller dan volgens natuurwetten kan, dat zie je op dit filmpje'![]()
eerlijk gezegd weet ik niet hoe je dit echt kan aanpakken. Jij? Buiten het bespreekbaar maken om.
schijnt na 50 jaar los te latenquote:
hm, ik ga maar eens slapen. Ben het er niet helemaal mee eens, maar dat had je al verwacht.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hoe kan je het algemeen houden? Iedereen weet toch dat het om Arib zou gaan.
[..]
Wilders is overigens zeer pro-joden, en maar goed ook, want ik ben zelf van joods afkomst.
Er valt idd niet meer met die lui te praten, maar met moslimextremisten valt ook niet te praten. Marokkanen zijn sowieso slecht aanspreekbaar, en schieten makkelijk in de slachtofferrol. Dat helpt niet.
Ik denk echt dat het het beste is als de politiek dit eens echt serieus ging nemen en ook maatregelen ging treffen. Terugkeerbeleid, uitzetting, zero tolerance voor kerkgenootschappen die oproepen tot geweld. Dan komt er geleidelijk rust in de tent en zullen dit soort gevoelens wegebben. Racisme kun je aanpakken, maar doe dat dan ook van niet-blanken.
Het kabinet doet dit alles af als een VROM-probleempje en denkt dat er wel rust komt als je 40 probleemwijken aanpakt. Een vreselijk provinciaalse gedachtegang, natuurlijk, want het probleem is pan-Europees zo niet mondiaal. En alleen de Denen lijken op de goede weg.
Wilders richt zich juist heel erg op de personen, hij heeft er meer dan 1 om op te richten, maar er is maar 1 mafkees zoals Wilders, dus richt links zich op hem. Lijkt mij niet zo vreemd.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:33 schreef PJORourke het volgende:
Er wordt door alle hoeken van de tweede kamer gesproken over migratieproblemen. Elke hoek wil het alleen anders oplossen. Dat jij en de PVV een andere visie voor ogen hebben wil niet zeggen dat de anderen er niet over praten.quote:Die situatie hebben we gecreeerd omdat er niet zakelijk over de migratieproblemen gesproken kan worden. Nog steeds niet, en als het wel zou kunnen, is het eik te laat. Er groeien generaties op die elkaar haten. Wat mag, kan en wil je er aan doen?
Dat beweren meerdere users idd; ik ben er niet zeker van. Ik hoop maar dat onze Nederlandse staat er alles aan doet om links-, rechts- en moslimextremisten in check te houden en Wilders zo nodig (net als Hirsi Ali een tijdje) onder te brengen in het buitenland oid. Mocht Wilders iets gebeuren dan ben ik er niet zeker van dat de vlam niet in de pan slaat eigenlijk.quote:Op zondag 25 maart 2007 10:46 schreef Gia het volgende:
Er gebeurt dan weer helemaal niks. Iedereen roept een keer boe, er fikken weer wat moskeeën af en JP gaat weer theedrinken om de gemoederen te sussen.
Klaar.
Dommertjes als jij, die denken dat er in Europa alleen softies wonen zouden zich eens wat bewuster moeten zijn dat er in datzelfde Europa percentueel nu ongeveer evenveel moslims wonen als er in 1939 Joden woonden. Europa is het bloeddorstigste continent van de hele wereld en er is geen enkele reden om aan te nemen dat het nu plotseling voor eeuwig een eiland van vrede is geworden.quote:Op zondag 25 maart 2007 10:57 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Dat is het voordeel van de welbekende nederlandse cultuur van afzijdigheid en de opvatting "zolang je mij er niet mee lastig valt ga je je gang maar". Ja, er zullen wat kleine brandjes woeden in wat moskeeen en daarna in wat kerken en synagoges. Ja, er zullen wat moslimkinderen door neo-nazi's worden mishandeld. Ja er zullen wat racisten-koppen een make-over krijgen. Maar na 2 weken is de rust weer wedergekeerd om dan te wachten op de volgende fascist die opstaat.
Ah, recht in eigen hand nemen, nee, dat zal inderdaad snel zorgen voor rust.quote:Op zondag 25 maart 2007 10:57 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Dat is het voordeel van de welbekende nederlandse cultuur van afzijdigheid en de opvatting "zolang je mij er niet mee lastig valt ga je je gang maar". Ja, er zullen wat kleine brandjes woeden in wat moskeeen en daarna in wat kerken en synagoges. Ja, er zullen wat moslimkinderen door neo-nazi's worden mishandeld. Ja er zullen wat racisten-koppen een make-over krijgen. Maar na 2 weken is de rust weer wedergekeerd om dan te wachten op de volgende fascist die opstaat.
In de laatste grote oorlog hebben we onderling 60.000.000 Europeanen gedood en het continent in puin gelegd. Mijn ouders hebben die oorlog aan den lijve ondervonden. Denk jij serieus dat mensen zo snel zo volledig veranderen? Dan ben je pas echt naïef.quote:
Pffrt, waar was jij toen die columnist dankzij 2 regels tekst over Balkenende de bak in moest?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:12 schreef pberends het volgende:
WTF? Wat was dat?quote:Op zondag 25 maart 2007 12:00 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Pffrt, waar was jij toen die columnist dankzij 2 regels tekst over Balkenende de bak in moest?
Dit: Jaar cel geëist tegen bedreiger Balkenende Al ben ik de update even kwijt.quote:
Je kunt je natuurlijk afvragen of na twee zulke zaken het ritueel dat je nu beschrijft al volledig geformaliseerd is en of er na een derde incident niet een zogenaamde Ausnahmezustand optreedt, bekend uit Carl Schmitts repertoire.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:06 schreef Oud_student het volgende:
Na de moord op Wilders zaler idd maar weinig gebeuren.
In Nederland is vrijwel allles geformaliseerd en geritualiseerd, voor alles lijkt een bepaald protocol te bestaan. De discussies in de 2e kamer zijn zoals Nawijn ooit opmerkte een merkwaardig ritueel.
Alle kamerleden vielen over hem heen, immers zo'n waarheid hoor je niet en plein publique uit te spreken (denk aan het sprookje van de kleren van de Keizer)
OT:
Het ritueel voor een moord op een bekend persoon is het volgende
Polititici zijn "geschokt" en roepen het volk op tot ruste en kalmte
Verantwoordelijke bestuurders, politie, AIVD, Justitie, BZ, etc geven 2 minuten na de moord te kennen dat de moord een eenmans actie van een gestoorde was
Het platform allochtonen en Islam brengt naar buiten "dat het gelukkig niet om een allochtoon ging"
De PVV aanhangers roepen "de kogel kwam van links"
De media vullen hun zendtijd en kranten met overloos gelul
De begrafenissen, stille tochten en huichelachtige toespraken worden integraal op deTV uitgezonden.
De crisis is weer ritueel bezworen
.... en gaat over tot de orde van de dag![]()
Ik zie geen reden Wilders in verband te brengen met deze anti-semitische rechtsfilosoof.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:22 schreef Ryan3 het volgende:
Je kunt je natuurlijk afvragen of na twee zulke zaken het ritueel dat je nu beschrijft al volledig geformaliseerd is en of er na een derde incident niet een zogenaamde Ausnahmezustand optreedt, bekend uit Carl Schmitts repertoire.
De link met Maria Trepps ideeen is idioot, maar van een noodtoestand zal dan wel sprake kunnen zijn, aangezien ik denk dat de verharding steeds groter wordt na de zoveelste politieke/religieuze moord.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:41 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ik zie geen reden Wilders in verband te brengen met deze anti-semitische rechtsfilosoof.
Bovendien behoort het beoordelen of het gaat om een Ausnahmezustand en uitvoeren van maatregelen die daarbij horen tot het recht van de (heersende) staat.
Ik denk niet dat onze regering de ideeën van Carl Schmitt deelt, zij houden het liever op "de boel bijelkaar houden".
Ja want alleen Moslims vermoorden mensenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:49 schreef du_ke het volgende:
Rassenrellen moet je wel op rekenen inderdaad.
Brandende moskees enzo.
Zie je wel dat je als een normaal mens kunt reageren.quote:Op zondag 25 maart 2007 11:58 schreef HiZ het volgende:
[..]
In de laatste grote oorlog hebben we onderling 60.000.000 Europeanen gedood en het continent in puin gelegd. Mijn ouders hebben die oorlog aan den lijve ondervonden. Denk jij serieus dat mensen zo snel zo volledig veranderen? Dan ben je pas echt naïef.
Mijn punt is dat ik zie dat de samenleving in een hoog tempo radicaliseert. En het helpt absoluut niemand als er ook nog eens olie op het vuur wordt gegooid. Niet de hele samenleving hoeft te radicaliseren om de zaak volledig uit de hand te laten lopen 10% kan al tot rampen leiden .quote:Op zondag 25 maart 2007 13:31 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Zie je wel dat je als een normaal mens kunt reageren.
Je vergeet dat de leefomstandigheden van toen heel anders waren vergeleken met nu. Er is nu welvaart en dankzij de ontkerkelijking, hoe ironisch, is het saamhorigheidsgevoel verdwenen en heeft plaatsgemaakt voor het extreme individualisme. Voor de gemiddelde europeaan is er niets om voor te sterven.
Kortom, zo'n vaart zal het niet lopen. Het is nogal naief om de situatie van toen gelijk te trekken met die van nu, terwijl er qua leefomstandigheden een wereld van verschil tussen zit.
Nee hoor, het zijn vooral leuke clowns die goed scoren bij mensen die altijd al een pokkehekel hadden aan politici die ze steevast zakkenvullers noemen en die altijd bang zijn voor het vreemde en dat altijd zullen blijven. Het zijn de boer Koekoeken van nu, dat is Wilders zeker. Met inhoud heeft het geen zak te maken: ik zou graag eens een goed onderzoek zien onder mensen die op hem gestemd hebben. Denk je dat die van zoveel dingen daadwerkelijk last hebben of een echte politieke visie hebben?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jij begrijpt niet dat Fortuyn, Pastors en Wilders gevolgen zijn van onrust in de samenleving, geen oorzaken? Dan ben je toch redelijk wereldvreemd. Maar ja, wat verwacht je van een Pechtold-groupie.![]()
Hoezo ga je dan op Moslim Razziaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:37 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Als Wilders vermoord wordt, doet jouw volk alleen nog maar dansjes in Turkije.
Dat zou cynisch zijn. Jouw suggestie is dat ze op een startschot wachten?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:02 schreef FransBoersma het volgende:
Waarom heb ik toch het gevoel dat veel Wilders aanhangers hopen dat Wilders word vermoord.
(hopen ze ook op het Pim effect zoals bij de LPF)
Dat gevoel krijg ik wel ja. Bij Wilders zelf ook, dat ie graag een martelaar zou willen worden.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat zou cynisch zijn. Jouw suggestie is dat ze op een startschot wachten?
Met gevoel kunnen we weinig. Kijk, daar heb je weer zo'n voorbeeld van demonisering.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat gevoel krijg ik wel ja. Bij Wilders zelf ook, dat ie graag een martelaar zou willen worden.
Als ik gewoon `Wilders` schrijf, is het dan ook al demonisering ?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Met gevoel kunnen we weinig. Kijk, daar heb je weer zo'n voorbeeld van demonisering.
"Wilders verzint aangiftes"
"Wilders wil martelaar worden"
Fanatici en extremisten als Kaalhei blijkbaar wel. Zo ook de rest van zijn aanhang waarschijnlijk. Tot het moment dat het erop aankomt natuurlijk. Dan verwachten ze allemaal van elkaar dat de ander iets doet, want zelf willen ze hun handen niet vuil maken.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jouw suggestie is dat ze op een startschot wachten?
Maar goed ook, anders werd het een bende. Nu zien we dat ook bij andere partijen.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Fanatici en extremisten als Kaalhei blijkbaar wel. Zo ook de rest van zijn aanhang waarschijnlijk. Tot het moment dat het erop aankomt natuurlijk. Dan verwachten ze allemaal van elkaar dat de ander iets doet, want zelf willen ze hun handen niet vuil maken.
heb je het nu over Wilders?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wilders had bij de moord op Fortuyn waarschijnlijk zijn conclusies al klaar over de afkomst van de dader. Toen dit toch echt een hollander bleek te zijn, heeft ie zich voorgenomen om in de politiek te gaan, zich compleet belachelijk te maken, net zolang totdat hij wél door een allochtoon wordt vermoord, om te laten zien dat het toch meestal buitenlanders zijn die dat soort dingen doen.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:02 schreef FransBoersma het volgende:
Waarom heb ik toch het gevoel dat veel Wilders aanhangers hopen dat Wilders word vermoord.
(hopen ze ook op het Pim effect zoals bij de LPF)
En waarom vind jij dat?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem een beetje dommige, zelfingenomen egotripper.
Dus johndope demoniseerde Van Gogh postuum in jouw ogen?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Met gevoel kunnen we weinig. Kijk, daar heb je weer zo'n voorbeeld van demonisering.
"Wilders wil martelaar worden"
Ik houd niet alles bij op fok! !quote:Op maandag 26 maart 2007 13:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dus johndope demoniseerde Van Gogh postuum in jouw ogen?
Of is dat 'iets anders'?
V.
Mag ik mee doen aan dat dansen in Turkije.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:01 schreef FransBoersma het volgende:
[..]
Hoezo ga je dan op Moslim Razzia
Dat hoeft ook niet. Ik stel de vraag nu en wijs je op dit voorbeeld.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik houd niet alles bij op fok! !
Tsja, dat andere is SCHs mening. Wat maakt dát demoniseren en dit 'een mening'?quote:Zijn mening,
Mijn strekking van het verhaal was al duidelijk:quote:Op maandag 26 maart 2007 13:54 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Ik stel de vraag nu en wijs je op dit voorbeeld.
[..]
Tsja, dat andere is SCHs mening. Wat maakt dát demoniseren en dit 'een mening'?
V.
Ja precies, maar die gaan nooit hun eigen Moskees in de fik zetten lijkt me zo.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Krijg je een gratis biertje bij me.. zo heeft ie het gewildquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:45 schreef Ryan3 het volgende:
...en branden ZULLEN ze....het is niet kwestie van of het gebeurd, maar eerder een kwestie van WANNEER...(ik zeg alleen wat ik denk...niet dat het wat mij betreft echt moet gebeuren)quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:01 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
...en branden ZULLEN ze....het is niet kwestie van of het gebeurd, maar eerder een kwestie van WANNEER...(ik zeg alleen wat ik denk...niet dat het wat mij betreft echt moet gebeuren)
Ik denk dat Fortuyn een 100x zo belangrijkere bijdrage had kunnen leveren aan de huidige politiek hier. Dat Theo is vermoord boeit mij geen ene reet, op politiek vlak dan. Hij beledigde onnodig een bepaalde bevolkingsgroep zonder strategisch doel voor ogen. Dat rechtvaardigt zijn dood bij lange na niet, maar ik wil gewoon aangeven dat Fortuyn's een veel grotere impact heeft gehad. Want Pim had nu één veel meer kunnen realiseren in de poltiek, en Van Gogh totaal NIET, al had hij wel gelijk dat alle Moslims een stelletje geitenneukers zijn met hun Islam (ofzoiets).quote:Op maandag 26 maart 2007 13:19 schreef HiZ het volgende:
Ik denk dat veel mensen de situatie volkomen fout interpreteren. De moord op Fortuyn was relatief onbelangrijk op de lange termijn schat ik in. Het gaf wel eventjes een schok-effect, maar na niet al te lange tijd was het business as usual. Omdat het vooral uiteindelijk ging over politiek en dat is voor de meeste mensen toch ver-van-m'n-bed-show. Maar Van Gogh zal niet zo makkelijk vergeten worden. Want Van Gogh was per saldo een 'gewone burger' die zei wat hem voor de mond kwam. En ik denk dat de moord op hem een belangrijke bijdrage is geweest aan de radicalisering van de samenleving.
Jôh, het is lente. Doe die gordijntjes eens open en lách eens.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:01 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
...en branden ZULLEN ze....het is niet kwestie van of het gebeurd, maar eerder een kwestie van WANNEER...(ik zeg alleen wat ik denk...niet dat het wat mij betreft echt moet gebeuren)
"Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg" was het toch?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:01 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
ik zeg alleen wat ik denk...niet dat het wat mij betreft echt moet gebeuren
Ik vind Wilders absoluut niet iemand met charisma. Hij zegt inderdaad wat hij vind, maar kruipt vervolgens in zijn schulp als iemand daar serieus over wil debatteren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:17 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Ik denk dat Fortuyn een 100x zo belangrijkere bijdrage had kunnen leveren aan de huidige politiek hier. Dat Theo is vermoord boeit mij geen ene reet, op politiek vlak dan. Hij beledigde onnodig een bepaalde bevolkingsgroep zonder strategisch doel voor ogen. Dat rechtvaardigt zijn dood bij lange na niet, maar ik wil gewoon aangeven dat Fortuyn's een veel grotere impact heeft gehad. Want Pim had nu één veel meer kunnen realiseren in de poltiek, en Van Gogh totaal NIET, al had hij wel gelijk dat alle Moslims een stelletje geitenneukers zijn met hun Islam (ofzoiets).
En Wilders is geen "gewone" politici, hij is net als iemand zoals Pim Fortuyn, iemand met charisma, iemand die het "probleem" aan de orde durft te brengen (waar Rutte voor in zn broek schijt, (politiekcorrect mietje)) en iemand die zegt wat hij vindt. Het zou erg zonde zijn als Wilders wordt vermoord. Er staat dan een nieuwe rechts politici zoals Wilders voor de deur en denk dan maar niet dat iedereen weer "terug gaat" naar de VVD.....De gevolgen zouden alleen maar drastischer zijn, ten nadelen van de Islamitische bevolking hier.
Fortuyn had dat ook wel. Met z'n dramatische gedoe die keer met Rosenmuller.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:27 schreef Goofup het volgende:
[..]
Ik vind Wilders absoluut niet iemand met charisma. Hij zegt inderdaad wat hij vind, maar kruipt vervolgens in zijn schulp als iemand daar serieus over wil debatteren.
Doet mij denken aan zo'n jochie die je van veraf uit staat te schelden en als je dichter in zijn buurt komt, neemt hij de benen en al rennend roept hij nog na dat je een mietje bent....
Fortuyn deed dat keer op keer, overschreeuwen (letterlijk) was ook één van zijn sterke punten.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:28 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Fortuyn had dat ook wel. Met z'n dramatische gedoe die keer met Rosenmuller.
SCH die een vreugdesdansje maakt.quote:Mijn vraag: wat staat ons dan te wachten???
idd.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee dat zijn ook echt goede vergelijkingen hoor idioot.
maar goed, het is wel typisch. Steeds meer moslims laten hier hun ware aard zien. super7fighter viel al door de mand en is zo'n beetje een jihadstrijder, jij laat ook steeds meer zien hoe je werkelijk bent.
"Steeds meer moslims." Je hebt de logically challenged Meki, de altijd al geschifte super7fighter, de übernationalist KB en verder een hoop intelligentere moslims hier. In ieder geval een stuk intelligenter dan jij.quote:
Want jij kent mij?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:15 schreef Floripas het volgende:
[..]
"Steeds meer moslims." Je hebt de logically challenged Meki, de altijd al geschifte super7fighter, de übernationalist KB en verder een hoop intelligentere moslims hier. In ieder geval een stuk intelligenter dan jij.
Dit is niet de eerste keer dat ik je afzeik, hoor. Dat heb je je al weleens vaker laten welgevallen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:48 schreef Lauder-Frost het volgende:
[..]
Want jij kent mij?
Linkse 'intellectuelen' zijn wel schattig.
Dat vind ik het ergste. Dat mensen dat roepen... 'hij roept het over zichzelf af'. Kan je nagaan wat een belachelijke manier van leven en doen. Als je een bepaalde groep beledigt zoals Van Gogh bv, dan 'roept hij het over zichzelf af'. Of iets van die strekking. Moet je kijken wat de Ajax supporters de Feyenoorders toewensen en omgekeerd. Als er daar eentje van wordt vermoord, roept het land toch ook niet 'ja, eigen schuld hoor, had je maar geen groep moeten beledigen'...quote:Inhoudelijk:
Als Wilders vermoord zou worden zou dat een ramp zijn voor de waterstofperoxideïndustrie (leuk woord voo galgje).
Verder zou, tragisch genoeg, het gevolg van deze jammere moord zijn de verdere groei van partijen met extremistische inhoud, zij het xenofoob of islamitisch. Niemand wint, alleen de gematigden verliezen.
Jammer.
Ik zou er zelf overigens geen traan om laten; zoals de TS ook al aangaf heeft hij het wel zowat over zichzelf uitgeroepen. Ik hoop dat hij geen martelaar wordt.
Dit klinkt als een jaloerse GroenLinkser.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, het zijn vooral leuke clowns die goed scoren bij mensen die altijd al een pokkehekel hadden aan politici die ze steevast zakkenvullers noemen en die altijd bang zijn voor het vreemde en dat altijd zullen blijven. Het zijn de boer Koekoeken van nu, dat is Wilders zeker. Met inhoud heeft het geen zak te maken: ik zou graag eens een goed onderzoek zien onder mensen die op hem gestemd hebben. Denk je dat die van zoveel dingen daadwerkelijk last hebben of een echte politieke visie hebben?
Dat klinkt als een jaloerse eh... Je reactie slaat iig nergens op. Dat Wilders de boer Koekoek van nu is vind ik een goede vergelijking. Dat jij dan aankomt met Femke Halsema die als een imbeciel loopt te schreeuwen, ipv daar op in te gaan, getuigt al van het feit dat je er geen weerwoord op hebt. Sowieso vraag ik mij af of jij haar weleens hebt zien schreeuwen als een imbeciel.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:07 schreef X. het volgende:
[..]
Dit klinkt als een jaloerse GroenLinkser.
Halsema probeert ook populistisch om over alles een mening te hebben en daar als een imbiciel over te gaan schreeuwen.
Ik ben ook geen Wildersfan, maar dat hij zoveel aanhangers heeft echt wel een oorzaak. Als je daar blind voor bent, moet je misschien eens uit je elitaire toren komen en echt de maatschappij in stappen.
Vind je het erg dat ik na je eerste zin gestopt ben met lezen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:42 schreef Asmodean het volgende:
Persoonlijk denk ik dat Wilders het helemaal niet erg vind om vermoord te worden. Hij maakt met zijn populistische en goedkope opmerkingen enorm de indruk dat hij de boeken in wil als de nieuwe Pim Fortuyn. Maar wat er zou gebeuren als hij werd vermoord? Nou, dan zou zijn partij heel groot worden, en worden (ervan uitgaande dat het een moslimmoordenaar is) moslims nog meer veel de zondebok voor alle problemen dan dat ze nu al zijn. Het zal echt verschrikkelijk zijn als Wilders wordt vermoord, zowel om de daad zelf als de gevolgen.
Dat had je bij de TT al moeten doenquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:29 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik na je eerste zin gestopt ben met lezen?
nee hoor. Selectief lezen doen mensen wel vakerquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:29 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik na je eerste zin gestopt ben met lezen?
Wat wil je in nou zeggenquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:28 schreef X. het volgende:
[..]
[..]
right... en dan heb jij het over mijn posts?
Door te roepen dat mijn post nergens op slaat, weet je simpel weg niks te zeggen over mijn vergelijking met Halsema.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:41 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Wat wil je in nou zeggenIk had het inderdaad over die post van jou. Het slaat ook nergens op om te zeggen dat Halsema altijd als een imbeciel loopt te schreeuwen, simpelweg omdat je niks weet te zeggen over de vergelijking van Wilders en boer Koekoek. Sowieso snap ik niet waarom je mijn reactie te niet wil doen door die titel te quoten. Bovendien heb ik gezegd waarom jouw reactie nergens op sloeg. Volgens mij vrij duidelijk zelfs. Wanneer jij mij nu ook even wijst op de onjuistheid van mijn reactie kunnen we verder praten.
Goed, ik ga hier maar niet meer op in, heeft toch geen zin bij jou. Ik ben dus wel degelijk in gegaan op jouw redenering, maar als je dat niet bij mij wilt doen... oké. Het gaat hier over Wilders, niet over Halsema. Verder heb ik gezegd dat ik me afvroeg waar ze als een imbeciel liep te schreeuwen, want dan kon en kan ik me nu nog steeds niet voorstellen. Ten derde is die vergelijking tussen boer Koekoek en Wilders niet van mij, maar van iemand anders. Ik heb slechts gezegd dat ik het wel een goede vergelijking vind. Dat jij dan aankomt met Femke Halsema als tegenargument daarop is toch echt jouw handicap. Maargoed, zoals ik net al zei, het heeft toch geen zin om met jou in discussie te gaan, prettige avond nogquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:45 schreef X. het volgende:
[..]
Door te roepen dat mijn post nergens op slaat, weet je simpel weg niks te zeggen over mijn vergelijking met Halsema.
Ok, dat is bullshit, maar het is dezelfde redenering die jij gebruiktAls ik Halsema een kwèkende malloot vind, dan is dat mijn pakke jan. Dat slaat dus wel ergens op. Ik vind jouw vergelijking tussen Wilders en boer koekoek ook vreemd, maar om nou te roepen dat het nergens op slaat...
Maar wat nou als ie vermoord wordt door een katholiek?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:27 schreef DeMeneer het volgende:
ik hoop dat zoiets niet zal plaatsvinden maar mocht het gebeuren dan hoop ik dat alle imams, criminele en radicale moslims het land uit worden gezet, moskeeen en islamitische scholen gesloten. dan wordt het binnen hele korte tijd een paradijs in nederland.
Tuurlijk je uit kritiek op moslims en je keel wordt afgesneden en jij praat net alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Ik walg van figuren als jij!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:48 schreef popolon het volgende:
Het staat op z'n voorhoofd geschreven. En dat heeft 'ie er zelf opgekalkt.
"Ik lust hoofddoekjes rauw"quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:37 schreef franske19 het volgende:
[..]
Tuurlijk je uit kritiek op moslims en je keel wordt afgesneden en jij praat net alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Mooie van Fok! is dat je in contact komt met mensen wiens mening diametraal tegengesteld is aan die van jou. Daar kun je wat van leren eventueel. IRL nl. omring je je vaak door mensen die ongeveer dezelfde mening hebben dan jou. Vrienden noem je die dan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:37 schreef franske19 het volgende:
[..]
Tuurlijk je uit kritiek op moslims en je keel wordt afgesneden en jij praat net alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Ik walg van figuren als jij!
motief zal dan anders zijn om te moorden. bovendien de kogel blijkt toch niet van die kant te komen maar van linkse freaks en de islam. leert de ervaring dan kennen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:31 schreef golfer het volgende:
Maar wat nou als ie vermoord wordt door een katholiek?
Die ook dan maar allemaal het land uitzetten en alle christelijke scholen en alle katholieke kerken ook maar sluiten?
![]()
Maar natuurlijk.quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:21 schreef DeMeneer het volgende:
motief zal dan anders zijn om te moorden. bovendien de kogel blijkt toch niet van die kant te komen maar van linkse freaks en de islam. leert de ervaring dan kennen.
Waar is de tijd gebleven dat het woord kritiek nog gewoon kritiek betekende?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:37 schreef franske19 het volgende:
[..]
Tuurlijk je uit kritiek op moslims en je keel wordt afgesneden en jij praat net alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Ik walg van figuren als jij!
Ik krijg steeds meer het idee dat alle Wildersiaanse fok-leden klonen van elkaar zijn. Ze bedienen zich allemaal van dezelfde weinig originele woorden, zoals "de kogel komt van links", "de linkse kerk", "kritiek op de islam", enzovoort.quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:21 schreef DeMeneer het volgende:
[..]
motief zal dan anders zijn om te moorden. bovendien de kogel blijkt toch niet van die kant te komen maar van linkse freaks en de islam. leert de ervaring dan kennen.
Eh... nee dus... what's your point ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.
Rechts heeft nog nooit politieke moorden gepleegd.
Jan ziet complotten en wordt totaal gek van paranoia.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:50 schreef KroJo het volgende:
Ik vind het overigens een grotere vraag of Marijnissen nog vier jaar haalt, dan of Wilders dat lukt (ik kan me niet voorstellen dat de radikale fund's wilders willen missen, die kunnen daarmee juist perfecte een-tweetjes doen)...
Marijnissen daarentegen haalt het volgens mij niet echt lang meer, wat takelt die af
... dat is dan eerder een overeenkomst met Wilders, en een belangrijke eigenschap om momenteel succesvol as politicus te zijnquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Jan ziet complotten en wordt totaal gek van paranoia.
Goed punt. Dat hij het over zichzelf afroept is inderdaad geen excuus, maar wel een verklaring.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vind ik het ergste. Dat mensen dat roepen... 'hij roept het over zichzelf af'. Kan je nagaan wat een belachelijke manier van leven en doen. Als je een bepaalde groep beledigt zoals Van Gogh bv, dan 'roept hij het over zichzelf af'. Of iets van die strekking. Moet je kijken wat de Ajax supporters de Feyenoorders toewensen en omgekeerd. Als er daar eentje van wordt vermoord, roept het land toch ook niet 'ja, eigen schuld hoor, had je maar geen groep moeten beledigen'...
En Wilders die er op zit te wachten tot hij vermoord wordt? Omdat hij dat zelf wil? Ja hoor, dáárom betaalde hij ook zijn beveiliging uit eigen zak voordat daar door de regering voor gezorgd werd!![]()
Sorry hoor, maar als er iemand altijd een extreem afkeurende mening ergens over uit, is dit Femke Halsema wel! Sterker nog, ik hoor haar vaker roepen dat iets wat iemand doet/gedaan heeft/voorstelt belachelijk is, dan dat ze zelf met een punt komt, of een alternatief biedt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:49 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Goed, ik ga hier maar niet meer op in, heeft toch geen zin bij jou. Ik ben dus wel degelijk in gegaan op jouw redenering, maar als je dat niet bij mij wilt doen... oké. Het gaat hier over Wilders, niet over Halsema. Verder heb ik gezegd dat ik me afvroeg waar ze als een imbeciel liep te schreeuwen, want dan kon en kan ik me nu nog steeds niet voorstellen. Ten derde is die vergelijking tussen boer Koekoek en Wilders niet van mij, maar van iemand anders. Ik heb slechts gezegd dat ik het wel een goede vergelijking vind. Dat jij dan aankomt met Femke Halsema als tegenargument daarop is toch echt jouw handicap. Maargoed, zoals ik net al zei, het heeft toch geen zin om met jou in discussie te gaan, prettige avond nog.
Ik ben blij dat je dat zegt. Dat hij het niet verdient, dat niemand dat verdient.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:02 schreef oddman het volgende:
[..]
Goed punt. Dat hij het over zichzelf afroept is inderdaad geen excuus, maar wel een verklaring.
Sowieso is mensen van kant maken nooit een manier om iets voor elkaar te krijgen, laat ik dat vooropstellen.
Hij 'verdient' het niet, niemand verdient dat. Het enige wat ik probeer te zeggen is dat áls het er van komt, een verklaring is dat hij wel erg confronterend bezig is geweest. Confronterend (maar wel verbaal) bezig zijn juich ik toe. Het is alleen jammer dat Wilders zo'n onzin uitkraamt. En nog jammerder dat er mensen zijn die het daarom om zeep zouden willen helpen.
Is die vraag relevant in dit topic?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:51 schreef ub40_bboy het volgende:
En nog meer van dit soort uitspraken. Is dit kritiek op moslims of gewoon het doelbewust beledigen van moslims?
In Nederland?quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.
Rechts heeft nog nooit politieke moorden gepleegd.
Wilders valt niet in goede aarde bij de pure neonazi, omdat hij indisch bloed heeft.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:51 schreef Hekel het volgende:
Waarschijnlijk zal het een Blood-und-Honour figuur zijn die Wilders dan vermoordt.
De moord op Fortuyn heeft de Fortunisten alle wind in de zeilen gegeven - dat brengt die Blood-und-PVVers op ideeen. En ze kunnen heel dichtbij Wilders komen! Vroeg of laat moesten ze toch van die dikke varkenskop met spoeling af, want dat is geen boegbeeld natuurlijk.
Dan plegen ze de moord toch gewoon op asfalt....quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:10 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Wilders valt niet in goede aarde bij de pure neonazi, omdat hij indisch bloed heeft.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan plegen ze de moord toch gewoon op asfalt....
De Wilders-fans kennende, zodra die realiseren dat die nabestaande iemand met een andere nationaliteit is, beginnen ze binnen 24 uur te roepen om 'uitzetten die Hongaarse'.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:35 schreef ouderejongere het volgende:
Binnen 5 minuten staat er ongeveer 100x ' RIP aan de nabestaanden '![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |