Vertel eens!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:17 schreef Megumi het volgende:
[..]
Hehe dat zou Wilders dus moeten doen.
Mensen die zo een vraag stellen daar geef ik geen antwoord op. Maar laat ik zeggen dat Wilders geschikt is als minister van propaganda.quote:
Neuh.quote:
Omdat dat politieke zelfmoord zou zijn misschien?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:40 schreef Dhr het volgende:
Blijft over dat je nog steeds niet hebt aangegeven waarom het CDA dit kabinet niet zou laten klappen.
Welnee.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Omdat dat politieke zelfmoord zou zijn misschien?
Het CDA heeft met hele degelijke redenaties de vorige mislukkingen redelijk kunnen onderbouwen, maar het is op het randje, als ze nu nog 1 keer betrokken raken bij een politiek exces, dan maakt iedereen de koppeling, al dan terecht of niet, en worden ze geridderd tot de partij die kabinetten doet vallen. Nu heeft D66 nog onterecht die naam.
Los daarvan, want dhr. Kloon denkt dat CDA denkt dat ze juist wel gebaat zijn bij vallen binnen half jaar: Balkenende wil niet dat z'n kabinet valt - dat is zijn eer te na, denk ik - en het CDA streeft gewoon continuïteit van bestuur na en er is daarbij dan ook geen bewijs waarom ze zo machiavellistisch zijn ingesteld als dhr. kloon veronderstelt.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Omdat dat politieke zelfmoord zou zijn misschien?
Het CDA heeft met hele degelijke redenaties de vorige mislukkingen redelijk kunnen onderbouwen, maar het is op het randje, als ze nu nog 1 keer betrokken raken bij een politiek exces, dan maakt iedereen de koppeling, al dan terecht of niet, en worden ze geridderd tot de partij die kabinetten doet vallen. Nu heeft D66 nog onterecht die naam.
Jammer dat je er niet inhoudelijk op ingaat, 't is nl. ongeacht de formulering wel een relevant punt...Wilders heeft immers het idee dat een gematigde Islam niet bestaat. Kortom: moslims moeten de helft van de Koran verscheuren, anders horen ze in Nederland niet thuis. Uiteraard is dit een onmogelijke opgave voor de gemiddelde moslim, dus zal er een alternatieve oplossing moeten zijn, eentje die ervoor zorgt dat de één miljoen moslims in Nederland er opeens wel bij horen. Of zijn we ze liever kwijt dan rijk? En hoe raken we ze kwijt dan? Het risico in acht nemend dat ik mezelf hierbij diskwalificeer in de discussie wil ik toch even een vergelijking trekken met nazi-Duitsland: Hitler wist ook niet wat 'ie met al die joden aan moest nadat 'ie ze allemaal in ghetto's had verzameld. Hij heeft toen maar zijn ondergeschikten carte blanche gegeven om naar eigen goeddunken de joden te lozen. We weten waar dat toe heeft geleid...quote:Weer van die holle retoriek uit de grote hoed die ze doorgaans bijbrengen op "basisschool de regenboog".![]()
Bij D66 heeft het wel een klein rolletje gespeeld, dacht ik zo.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:52 schreef Dhr het volgende:
Bovendien speelde het mislukken van eerdere kabinetten ook totaal gen rol bij de afgelopen verkiezingen.
Idd kun je dat niet helemaal met elkaar vergelijken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:57 schreef Reticulin het volgende:
[..]
Jammer dat je er niet inhoudelijk op ingaat, 't is nl. ongeacht de formulering wel een relevant punt...Wilders heeft immers het idee dat een gematigde Islam niet bestaat. Kortom: moslims moeten de helft van de Koran verscheuren, anders horen ze in Nederland niet thuis. Uiteraard is dit een onmogelijke opgave voor de gemiddelde moslim, dus zal er een alternatieve oplossing moeten zijn, eentje die ervoor zorgt dat de één miljoen moslims in Nederland er opeens wel bij horen. Of zijn we ze liever kwijt dan rijk? En hoe raken we ze kwijt dan? Het risisco in acht nemend dat ik mezelf hierbij diskwalificeer in de discussie wil ik toch even een vergelijking trekken met nazi-Duitsland: Hitler wist ook niet wat 'ie met al die joden aan moest nadat 'ie ze allemaal in ghetto's had verzameld. Hij heeft toen maar zijn ondergeschikten carte blanche gegeven om naar eigen goeddunken de joden te lozen. We weten waar dat toe heeft geleid...
De vraag die open staat is: hoe gaat Wilders het anders aanpakken?
(Daarnaast verwacht ik nog steeds een inhoudelijke reactie op mijn eerdere post)
Nou, eigenlijk wel...Maar ik probeer de "reductio ad Hitlerium" (of hoe je dat ook noemt) even voor te zijnquote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Idd kun je dat niet helemaal met elkaar vergelijken.
ok ben benieuwd, welterustenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 04:16 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ga ook snurken, reageer wrs morgen reticulin.
Uhhhh?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:17 schreef Tikorev het volgende:
Dat zou dan de derde door links verfoeide islamcriticus zijn die in korte tijd wordt vermoord.
O, tuurlijk, je bent zóóóó bang daarvoor. Oe, wat vrees je het. Dat het niet gebeurt!quote:Ik ben bang dat dat voor een aantal mensen wel eens de druppel kan zijn en de stoppen doen doorslaan met als gevolg een liquidatiegolf op vooraanstaande linkse politici en opiniemakers.
Wat wil je zeggen? Dat ik hoop dat linkse politici en opiniemakers vermoord gaan worden?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
O, tuurlijk, je bent zóóóó bang daarvoor. Oe, wat vrees je het. Dat het niet gebeurt!
Ja, jij hoopt op escalatie.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:20 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Wat wil je zeggen? Dat ik hoop dat linkse politici en opiniemakers vermoord gaan worden?
Dan ken je me slecht als je serieus denkt dat ik hoop dat linkse politici en opiniemakers in Nederland vermoord gaan worden.quote:
http://www.blikopnieuws.nl/bericht/45936quote:Verdonk:' Wilders onfatsoenlijk'
VVD-Kamerlid Rita Verdonk noemt collega en PVV-leider Geert Wilders zaterdagochtend onfatsoenlijk. In een interview met Radio 1 zei Verdonk dat de uitspraken die Wilders deed over een ‘tsunami van islamisering’ onfatsoenlijk zijn en dat hij daarmee over de schreef gaat
Je wordt niet vermoord omdat je onfatsoenlijk wordt genoemd. De woorden om een labiel iemand te triggeren zijn: 'racist', 'haatzaaien' en 'gevaarlijk'.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:41 schreef Bluesdude het volgende:
Maar goed... Rita Verdonk is ook medeplichtig aan moord op Wilders:
Wilders doet ook aan haatzaaien en hij is ook gevaarlijk voor bepaalde volksgroepen...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:51 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Je wordt niet vermoord omdat je onfatsoenlijk wordt genoemd. De woorden om een labiel iemand te triggeren zijn: 'racist', 'haatzaaien' en 'gevaarlijk'.
Van Gogh werd namelijk ook volop gedemoniseerd in de grote gemene linkse media.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:17 schreef Tikorev het volgende:
Dat zou dan de derde door links verfoeide islamcriticus zijn die in korte tijd wordt vermoord. Ik ben bang dat dat voor een aantal mensen wel eens de druppel kan zijn en de stoppen doen doorslaan met als gevolg een liquidatiegolf op vooraanstaande linkse politici en opiniemakers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |