abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47604096
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 03:17 schreef Megumi het volgende:

[..]

Hehe dat zou Wilders dus moeten doen.
Vertel eens!
  zaterdag 24 maart 2007 @ 03:21:19 #102
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_47604115
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 03:18 schreef Dhr het volgende:

[..]

Vertel eens!
Mensen die zo een vraag stellen daar geef ik geen antwoord op. Maar laat ik zeggen dat Wilders geschikt is als minister van propaganda.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 03:39:01 #103
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_47604206
Wilders haat buitenlanders in het algemeen. En gezien het feit dat Nederland zonder buitenlanders al lang niet meer had bestaan zou ik wel eens willen weten welke kant hij uit wil. Ik denk dat als hij aan de macht komt de schoorstenen weer hoog zullen branden.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_47604218
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 03:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Gaan we nu onaardig doen???
Neuh.
Maar je semi-wetenschappelijke roep om bewijzen slaat in deze discussie kant nog wal. Alles wat onderbouwd moest worden is onderbouwd en de rest is een combinatie van persoonlijke visie aangevuld met handvaten die je niet oppakt. Blijft over dat je nog steeds niet hebt aangegeven waarom het CDA dit kabinet niet zou laten klappen.
pi_47604262
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 03:40 schreef Dhr het volgende:
Blijft over dat je nog steeds niet hebt aangegeven waarom het CDA dit kabinet niet zou laten klappen.
Omdat dat politieke zelfmoord zou zijn misschien?
Het CDA heeft met hele degelijke redenaties de vorige mislukkingen redelijk kunnen onderbouwen, maar het is op het randje, als ze nu nog 1 keer betrokken raken bij een politiek exces, dan maakt iedereen de koppeling, al dan terecht of niet, en worden ze geridderd tot de partij die kabinetten doet vallen. Nu heeft D66 nog onterecht die naam.
pi_47604284
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 03:47 schreef Lamon het volgende:

[..]

Het CDA heeft met hele degelijke redenaties de vorige mislukkingen redelijk kunnen onderbouwen, maar het is op het randje, als ze nu nog 1 keer betrokken raken bij een politiek exces, dan maakt iedereen de koppeling, al dan terecht of niet, en worden ze geridderd tot de partij die kabinetten doet vallen. Nu heeft D66 nog onterecht die naam.
Welnee.
Bovendien speelde het mislukken van eerdere kabinetten ook totaal gen rol bij de afgelopen verkiezingen. Het CDA weet het wel zo te spelen dat zowel de sterfhuisconstructie als de broodnodige degelijke uitstraling hierna gewaarborgd zullen blijven.
pi_47604286
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 03:47 schreef Lamon het volgende:

[..]

Los daarvan, want dhr. Kloon denkt dat CDA denkt dat ze juist wel gebaat zijn bij vallen binnen half jaar: Balkenende wil niet dat z'n kabinet valt - dat is zijn eer te na, denk ik - en het CDA streeft gewoon continuïteit van bestuur na en er is daarbij dan ook geen bewijs waarom ze zo machiavellistisch zijn ingesteld als dhr. kloon veronderstelt.
I´m back.
pi_47604298
quote:
Weer van die holle retoriek uit de grote hoed die ze doorgaans bijbrengen op "basisschool de regenboog".
Jammer dat je er niet inhoudelijk op ingaat, 't is nl. ongeacht de formulering wel een relevant punt...Wilders heeft immers het idee dat een gematigde Islam niet bestaat. Kortom: moslims moeten de helft van de Koran verscheuren, anders horen ze in Nederland niet thuis. Uiteraard is dit een onmogelijke opgave voor de gemiddelde moslim, dus zal er een alternatieve oplossing moeten zijn, eentje die ervoor zorgt dat de één miljoen moslims in Nederland er opeens wel bij horen. Of zijn we ze liever kwijt dan rijk? En hoe raken we ze kwijt dan? Het risico in acht nemend dat ik mezelf hierbij diskwalificeer in de discussie wil ik toch even een vergelijking trekken met nazi-Duitsland: Hitler wist ook niet wat 'ie met al die joden aan moest nadat 'ie ze allemaal in ghetto's had verzameld. Hij heeft toen maar zijn ondergeschikten carte blanche gegeven om naar eigen goeddunken de joden te lozen. We weten waar dat toe heeft geleid...

De vraag die open staat is: hoe gaat Wilders het anders aanpakken?

(Daarnaast verwacht ik nog steeds een inhoudelijke reactie op mijn eerdere post)

[ Bericht 1% gewijzigd door Reticulin op 24-03-2007 04:26:05 ]
pi_47604307
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 03:52 schreef Dhr het volgende:
Bovendien speelde het mislukken van eerdere kabinetten ook totaal gen rol bij de afgelopen verkiezingen.
Bij D66 heeft het wel een klein rolletje gespeeld, dacht ik zo.
En het CDA had zelfs al iets verloren, al was het weinig.
Ik zou ze niet overschatten, bij het volgende gevallen kabinet is het echt een probleem voor die partij.
pi_47604312
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 03:57 schreef Reticulin het volgende:

[..]

Jammer dat je er niet inhoudelijk op ingaat, 't is nl. ongeacht de formulering wel een relevant punt...Wilders heeft immers het idee dat een gematigde Islam niet bestaat. Kortom: moslims moeten de helft van de Koran verscheuren, anders horen ze in Nederland niet thuis. Uiteraard is dit een onmogelijke opgave voor de gemiddelde moslim, dus zal er een alternatieve oplossing moeten zijn, eentje die ervoor zorgt dat de één miljoen moslims in Nederland er opeens wel bij horen. Of zijn we ze liever kwijt dan rijk? En hoe raken we ze kwijt dan? Het risisco in acht nemend dat ik mezelf hierbij diskwalificeer in de discussie wil ik toch even een vergelijking trekken met nazi-Duitsland: Hitler wist ook niet wat 'ie met al die joden aan moest nadat 'ie ze allemaal in ghetto's had verzameld. Hij heeft toen maar zijn ondergeschikten carte blanche gegeven om naar eigen goeddunken de joden te lozen. We weten waar dat toe heeft geleid...

De vraag die open staat is: hoe gaat Wilders het anders aanpakken?

(Daarnaast verwacht ik nog steeds een inhoudelijke reactie op mijn eerdere post)
Idd kun je dat niet helemaal met elkaar vergelijken.
I´m back.
pi_47604363
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 03:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Idd kun je dat niet helemaal met elkaar vergelijken.
Nou, eigenlijk wel...Maar ik probeer de "reductio ad Hitlerium" (of hoe je dat ook noemt) even voor te zijn

Gelukkig is de economische en sociale situatie in Nederland niet te vergelijken met die van Duitsland na WO1. Maar het is wel zo dat Wilders een Islamvrij Nederland wil. Immers, als een gematigde Islam niet bestaat, zoals Wilders beweert, is elke moslim een potentiële fundamentalist en derhalve ongewenst in Nederland. Je kunt op je dooie vingers natellen dat er bar weinig moslims zijn die de helft van de Koran zullen verscheuren. Kortom, Nederland moet, volgens de visie van Wilders, die moslims op één of andere wijze kwijt zien te raken. De vraag is: hoe dan?
pi_47604374
Ik ga ook snurken, reageer wrs morgen reticulin.
I´m back.
pi_47604378
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 04:16 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ga ook snurken, reageer wrs morgen reticulin.
ok ben benieuwd, welterusten
pi_47607506
Dat zou dan de derde door links verfoeide islamcriticus zijn die in korte tijd wordt vermoord. Ik ben bang dat dat voor een aantal mensen wel eens de druppel kan zijn en de stoppen doen doorslaan met als gevolg een liquidatiegolf op vooraanstaande linkse politici en opiniemakers.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_47607517
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 12:17 schreef Tikorev het volgende:
Dat zou dan de derde door links verfoeide islamcriticus zijn die in korte tijd wordt vermoord.
Uhhhh?
pi_47607539
quote:
Ik ben bang dat dat voor een aantal mensen wel eens de druppel kan zijn en de stoppen doen doorslaan met als gevolg een liquidatiegolf op vooraanstaande linkse politici en opiniemakers.
O, tuurlijk, je bent zóóóó bang daarvoor. Oe, wat vrees je het. Dat het niet gebeurt!
pi_47607578
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 12:19 schreef Monidique het volgende:

[..]

O, tuurlijk, je bent zóóóó bang daarvoor. Oe, wat vrees je het. Dat het niet gebeurt!
Wat wil je zeggen? Dat ik hoop dat linkse politici en opiniemakers vermoord gaan worden?
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_47607587
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 12:20 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Wat wil je zeggen? Dat ik hoop dat linkse politici en opiniemakers vermoord gaan worden?
Ja, jij hoopt op escalatie.
pi_47607766
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 12:21 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja, jij hoopt op escalatie.
Dan ken je me slecht als je serieus denkt dat ik hoop dat linkse politici en opiniemakers in Nederland vermoord gaan worden.
pi_47608066
Maar goed... Rita Verdonk is ook medeplichtig aan moord op Wilders:
quote:
Verdonk:' Wilders onfatsoenlijk'
VVD-Kamerlid Rita Verdonk noemt collega en PVV-leider Geert Wilders zaterdagochtend onfatsoenlijk. In een interview met Radio 1 zei Verdonk dat de uitspraken die Wilders deed over een ‘tsunami van islamisering’ onfatsoenlijk zijn en dat hij daarmee over de schreef gaat
http://www.blikopnieuws.nl/bericht/45936
pi_47608285
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 12:41 schreef Bluesdude het volgende:

Maar goed... Rita Verdonk is ook medeplichtig aan moord op Wilders:
Je wordt niet vermoord omdat je onfatsoenlijk wordt genoemd. De woorden om een labiel iemand te triggeren zijn: 'racist', 'haatzaaien' en 'gevaarlijk'.
pi_47608389
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 12:51 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Je wordt niet vermoord omdat je onfatsoenlijk wordt genoemd. De woorden om een labiel iemand te triggeren zijn: 'racist', 'haatzaaien' en 'gevaarlijk'.
Wilders doet ook aan haatzaaien en hij is ook gevaarlijk voor bepaalde volksgroepen...
Mag dit niet meer gezegd worden... ? Ben ik dan een moord aan het oproepen...?
Nee... de trigger is Wilders zelf... zelfs Rigide Rita vindt hem te ver gaan..
Eventuele moordenaars reageren niet op de vermeende "oproepen" maar op Wilders zelf.. zijn haatzaaierij...
pi_47608462
[edit]

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2007 14:05:21 ]
pi_47608608
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 12:17 schreef Tikorev het volgende:
Dat zou dan de derde door links verfoeide islamcriticus zijn die in korte tijd wordt vermoord. Ik ben bang dat dat voor een aantal mensen wel eens de druppel kan zijn en de stoppen doen doorslaan met als gevolg een liquidatiegolf op vooraanstaande linkse politici en opiniemakers.
Van Gogh werd namelijk ook volop gedemoniseerd in de grote gemene linkse media.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_47608615
Ik heb jou anders niet horen huilen toen Saddam werd opgehangen of toen er een aanslag op Hitler werd beraamd. Hoezo hypocriet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')