Ja, je kunt er wel omheen draaien natuurlijk. Ik lees tussen de regels door dat het dankzij dat siteje zo'n beetje een voldongen feit is, dus dan vraag ik me meteen maar even af wat ons dan staat te gebeuren. Toch?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:46 schreef rudedeltadude het volgende:
lekker duidelijk ben je
Ik geloof er niks van.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:49 schreef du_ke het volgende:
Rassenrellen moet je wel op rekenen inderdaad.
Brandende moskees enzo.
Waarom mogen we niet bespreken waarover kamp Wilders op Fok! zelf speculeert??? Nl. dat dankzij dat siteje die moord al bijna in de pocket zit? Waar gaat jullie verontwaardiging anders over dan dat Wilders dankzij links vermoord zal worden?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:48 schreef __Saviour__ het volgende:
overigens is het nogal erg not done om te speculeren over de dood van een politicus. ik zou zeggen slotje.
Nou er lopen een zooi hersenloze relschoppers rond in NL momenteel.quote:
En daarna, zakt de beweging van Wilders ook als plumpudding in mekaar, denk je, of zal er weer een nog radikalere versie opstaan?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:56 schreef PJORourke het volgende:
Nou, hopelijk is de bewaking integer en adequaat en loopt het zo'n vaart niet. Wel geloof ik dat er nu eerder een linkse gek zal opstaan met een plannetje dan pakweg een maand of twee geleden.
Mocht het ondanks alles toch gebeuren, waar ik niet van uitga, dan verwacht ik weer het gebruikelijke hypocriete gehuil van de haatzaaibrigade, en er zullen wel wat relletjes uitbreken. Uiteraard hoeven we niet op het aftreden van de minister van BiZa te rekenen.
Mm, bij links?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou er lopen een zooi hersenloze relschoppers rond in NL momenteel.
Na een moord komen ze uit de hoeken en spleten tevoorschijn denk ik. Niet direct links of rechts vooral hersenllos denk ik.quote:
Na de moord op Fortyun en Van Gogh gebeurde er vrij weinig. Waarom nu wel?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou er lopen een zooi hersenloze relschoppers rond in NL momenteel.
Er komt wel weer een andere dwaas.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En daarna, zakt de beweging van Wilders ook als plumpudding in mekaar, denk je, of zal er weer een nog radikalere versie opstaan?
Dat laatste. Groepje Graus: onmiddelijke deportatie van alle islamieten, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:58 schreef Ryan3 het volgende:
En daarna, zakt de beweging van Wilders ook als plumpudding in mekaar, denk je, of zal er weer een nog radikalere versie opstaan?
Zou kunnen idd, maar ik heb Grauss nog nooit horen praten, dus weet ook niet of hij zich als hij het woord voert volslagen belachelijk maakt of niet, waarna indien zo de aanzet tot een nog radikalere versie wrs alsnog als een plumpudding in elkaar zal zakken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat laatste. Groepje Graus: onmiddelijke deportatie van alle islamieten, bijvoorbeeld.
De leiders op rechts worden er niet slimmer op. Maar Graus is wel heel ergquote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat laatste. Groepje Graus: onmiddelijke deportatie van alle islamieten, bijvoorbeeld.
Vraag is nog steeds in hoeverre Fok! een afspiegeling is van samenleving natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Na de moord op Fortyun en Van Gogh gebeurde er vrij weinig. Waarom nu wel?
't Enige wat me opvalt is dat de tolerantie foetsie is, en dan vooral op Fok.
Komende uit Parkstad, kan ik je vertellen dat Graus wat radicaler is dan Wilders op het gebied van orde, tucht, tuig en islam. Ik vind het ook een totale nono, maar hij zou best zo maar eens de man op de juiste plek kunnen zijn.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:03 schreef Ryan3 het volgende:
Zou kunnen idd, maar ik heb Grauss nog nooit horen praten, dus weet ook niet of hij zich als hij het woord voert volslagen belachelijk maakt of niet, waarna indien zo de aanzet tot een nog radikalere versie wrs alsnog als een plumpudding in elkaar zal zakken.
veelal verwende pubersquote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vraag is nog steeds in hoeverre Fok! een afspiegeling is van samenleving natuurlijk.
Geblondeerde tocht.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:06 schreef Posdnous het volgende:
Ik vermoed een stille tocht.
Bezig met een orientatie-rondje?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vraag is nog steeds in hoeverre Fok! een afspiegeling is van samenleving natuurlijk.
Heb je er plannen voor klaar liggen dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:45 schreef Ryan3 het volgende:
Iedereen in kamp Wilders, inclusief Wilders bijna, gaat er vanwege dat haatzaaiensiteje vanuit dat dit vrijwel onontkoombaar is. Mijn vraag: wat staat ons dan te wachten???
Je ziet in het wie is wie topicje dat IT'ers en aanverwanten natuurlijk zwaar oververtegenworodigd zijn hier. En dat zijn natuurlijk vaak niet de meest sociaal vaardigenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:07 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat Fok helemaal niet zo'n slechte graadmeter is, maar ik kan er naast zitten. Typen vanachter je toetsenbord gaat natuurlijk heel makkelijk.
Ik doe ook iets met computers.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je ziet in het wie is wie topicje dat IT'ers en aanverwanten natuurlijk zwaar oververtegenworodigd zijn hier. En dat zijn natuurlijk vaak niet de meest sociaal vaardigen.
Veel theedrinkers dus.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:08 schreef du_ke het volgende:
Je ziet in het wie is wie topicje dat IT'ers en aanverwanten natuurlijk zwaar oververtegenworodigd zijn hier. En dat zijn natuurlijk vaak niet de meest sociaal vaardigen.
Nu gaan er echt zoveel bellen rinkelen bij de AIVDquote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:07 schreef Ludger het volgende:
[..]
Heb je er plannen voor klaar liggen dan?![]()
Bijltjesdag, bedoel je?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:07 schreef Ludger het volgende:
[..]
Heb je er plannen voor klaar liggen dan?![]()
Jij zit in de VS en dan is Fok! uiteraard een graadmeter. Hier in Nederland echter merk ik IRL weinig van de ophef die op Fok! zo'n beetje permanent bestaat. Nu woon ik niet in een Vogelaarwijkje uiteraard (voorheen werd dat schotelwijkje genoemd) en is daardoor mijn blik misschien vertekend.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:07 schreef popolon het volgende:
[..]
Klopt.
Maar is voor mij een graadmeter.En natuurlijk andere sites.
Ik denk trouwens dat Fok helemaal niet zo'n slechte graadmeter is, maar ik kan er naast zitten. Typen vanachter je toetsenbord gaat natuurlijk heel makkelijk. Veel bluf denk ik.
PvdA,SP,GL???quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:06 schreef Dhr het volgende:
[..]
Bezig met een orientatie-rondje?![]()
Als Wilders wordt omgelegd ontstaat er grote maatschappelijke onrust en worden de tegenstellingen nóg groter. In menig achterstandswijk zullen er explosieve situaties ontstaan en de moskee's kunnen vanaf dan 24 uur per dag bewaakt worden.
De VVD zal in zo'n geval (w.s bij monde van Verdonk) de honneurs waarnemen en ik hoef al die Volkertjes in de dop niet te vertellen welke signatuur het volgende kabinet dan krijgt.
Ik merk er ook niet gek veel van hoor. terwijl ik toch regelamtig omga met mensen uit alle mogelijke sociale lagen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij zit in de VS en dan is Fok! uiteraard een graadmeter. Hier in Nederland echter merk ik IRL weinig van de ophef die op Fok! zo'n beetje permanent bestaat. Nu woon ik niet in een Vogelaarwijkje uiteraard (voorheen werd dat schotelwijkje genoemd) en is daardoor mijn blik misschien vertekend.
Ja, ik ook, maar ik denk dat bij mij dus wel het verschil is dat je in een dorp woont.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik merk er ook niet gek veel van hoor. terwijl ik toch regelamtig omga met mensen uit alle mogelijke sociale lagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |