abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 maart 2007 @ 21:49:36 #251
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_47767467
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 21:45 schreef X. het volgende:

[..]

Door te roepen dat mijn post nergens op slaat, weet je simpel weg niks te zeggen over mijn vergelijking met Halsema.

Ok, dat is bullshit, maar het is dezelfde redenering die jij gebruikt Als ik Halsema een kwèkende malloot vind, dan is dat mijn pakke jan. Dat slaat dus wel ergens op. Ik vind jouw vergelijking tussen Wilders en boer koekoek ook vreemd, maar om nou te roepen dat het nergens op slaat...
Goed, ik ga hier maar niet meer op in, heeft toch geen zin bij jou. Ik ben dus wel degelijk in gegaan op jouw redenering, maar als je dat niet bij mij wilt doen... oké. Het gaat hier over Wilders, niet over Halsema. Verder heb ik gezegd dat ik me afvroeg waar ze als een imbeciel liep te schreeuwen, want dan kon en kan ik me nu nog steeds niet voorstellen. Ten derde is die vergelijking tussen boer Koekoek en Wilders niet van mij, maar van iemand anders. Ik heb slechts gezegd dat ik het wel een goede vergelijking vind. Dat jij dan aankomt met Femke Halsema als tegenargument daarop is toch echt jouw handicap. Maargoed, zoals ik net al zei, het heeft toch geen zin om met jou in discussie te gaan, prettige avond nog .
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
pi_47767573
ok gast
  donderdag 29 maart 2007 @ 00:31:01 #253
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_47775557
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 20:27 schreef DeMeneer het volgende:
ik hoop dat zoiets niet zal plaatsvinden maar mocht het gebeuren dan hoop ik dat alle imams, criminele en radicale moslims het land uit worden gezet, moskeeen en islamitische scholen gesloten. dan wordt het binnen hele korte tijd een paradijs in nederland.
Maar wat nou als ie vermoord wordt door een katholiek?
Die ook dan maar allemaal het land uitzetten en alle christelijke scholen en alle katholieke kerken ook maar sluiten?

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 29 maart 2007 @ 00:37:47 #254
21467 franske19
Hit the deck!
pi_47775727
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 00:48 schreef popolon het volgende:
Het staat op z'n voorhoofd geschreven. En dat heeft 'ie er zelf opgekalkt.
Tuurlijk je uit kritiek op moslims en je keel wordt afgesneden en jij praat net alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Ik walg van figuren als jij!
pi_47776082
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 00:37 schreef franske19 het volgende:

[..]

Tuurlijk je uit kritiek op moslims en je keel wordt afgesneden en jij praat net alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
"Ik lust hoofddoekjes rauw"

"Moslims moeten de helft van de koran eruit scheuren."

"'De aanwezigheid van steeds meer moslims zal een tsunami van islamisering in Nederland veroorzaken''

En nog meer van dit soort uitspraken. Is dit kritiek op moslims of gewoon het doelbewust beledigen van moslims?

[ Bericht 4% gewijzigd door ub40_bboy op 29-03-2007 01:15:35 ]
lollig
pi_47776262
quote:

[..]

Tuurlijk je uit kritiek op moslims en je keel wordt afgesneden en jij praat net alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Ik walg van figuren als jij!
Mooie van Fok! is dat je in contact komt met mensen wiens mening diametraal tegengesteld is aan die van jou. Daar kun je wat van leren eventueel. IRL nl. omring je je vaak door mensen die ongeveer dezelfde mening hebben dan jou. Vrienden noem je die dan.
Overigens is het vooral kamp Wilders die nu roept dat, dankzij dat PvdAsitje tegen haatzaaien door Wilders, Wilders binnenkort onder de groene zoden ligt. Misschien dat popolon, allerminst de onredelijkste van de users op Fok!, hierop een ironische grap maakte. .
De bedoeling van deze topic is eigenlijk dat je je voorstelt wat er zou gebeuren mocht Wilders, God verhoede het, slachtoffer wordt van een aanslag. Meeste users tot nu toe geven als antwoord dat er na twee politiek getinte moorden in ons land een soort van ritueel bestaat, waarmee dan een beetje lafjes gereageerd wordt. Ik zelf als TS ben er allerminst zeker van. Ik hoop dan ook dat Wilders voor zijn en ons welzijn erg goed beschermd wordt door onze staat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 29-03-2007 01:29:46 ]
I´m back.
pi_47776762
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 00:31 schreef golfer het volgende:

Maar wat nou als ie vermoord wordt door een katholiek?
Die ook dan maar allemaal het land uitzetten en alle christelijke scholen en alle katholieke kerken ook maar sluiten?

motief zal dan anders zijn om te moorden. bovendien de kogel blijkt toch niet van die kant te komen maar van linkse freaks en de islam. leert de ervaring dan kennen.
  donderdag 29 maart 2007 @ 01:40:34 #258
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_47777147
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 01:21 schreef DeMeneer het volgende:

motief zal dan anders zijn om te moorden. bovendien de kogel blijkt toch niet van die kant te komen maar van linkse freaks en de islam. leert de ervaring dan kennen.
Maar natuurlijk.
Rechts heeft nog nooit politieke moorden gepleegd.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_47780067
quote:

[..]

Waar is de tijd gebleven dat het woord kritiek nog gewoon kritiek betekende?
pi_47780184
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 01:21 schreef DeMeneer het volgende:

[..]

Ik krijg steeds meer het idee dat alle Wildersiaanse fok-leden klonen van elkaar zijn. Ze bedienen zich allemaal van dezelfde weinig originele woorden, zoals "de kogel komt van links", "de linkse kerk", "kritiek op de islam", enzovoort.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_47781375
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 01:40 schreef golfer het volgende:

[..]

Maar natuurlijk.
Eh... nee dus... what's your point ?
pi_47787060
Ik vind het overigens een grotere vraag of Marijnissen nog vier jaar haalt, dan of Wilders dat lukt (ik kan me niet voorstellen dat de radikale fund's wilders willen missen, die kunnen daarmee juist perfecte een-tweetjes doen)...

Marijnissen daarentegen haalt het volgens mij niet echt lang meer, wat takelt die af
  † In Memoriam † donderdag 29 maart 2007 @ 12:51:14 #263
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47787120
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 12:50 schreef KroJo het volgende:
Ik vind het overigens een grotere vraag of Marijnissen nog vier jaar haalt, dan of Wilders dat lukt (ik kan me niet voorstellen dat de radikale fund's wilders willen missen, die kunnen daarmee juist perfecte een-tweetjes doen)...

Marijnissen daarentegen haalt het volgens mij niet echt lang meer, wat takelt die af
Jan ziet complotten en wordt totaal gek van paranoia.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_47787347
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 12:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:

Jan ziet complotten en wordt totaal gek van paranoia.
... dat is dan eerder een overeenkomst met Wilders, en een belangrijke eigenschap om momenteel succesvol as politicus te zijn
  donderdag 29 maart 2007 @ 13:02:48 #265
172358 oddman
Introspecteur
pi_47787560
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 19:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat vind ik het ergste. Dat mensen dat roepen... 'hij roept het over zichzelf af'. Kan je nagaan wat een belachelijke manier van leven en doen. Als je een bepaalde groep beledigt zoals Van Gogh bv, dan 'roept hij het over zichzelf af'. Of iets van die strekking. Moet je kijken wat de Ajax supporters de Feyenoorders toewensen en omgekeerd. Als er daar eentje van wordt vermoord, roept het land toch ook niet 'ja, eigen schuld hoor, had je maar geen groep moeten beledigen'...

En Wilders die er op zit te wachten tot hij vermoord wordt? Omdat hij dat zelf wil? Ja hoor, dáárom betaalde hij ook zijn beveiliging uit eigen zak voordat daar door de regering voor gezorgd werd!
Goed punt. Dat hij het over zichzelf afroept is inderdaad geen excuus, maar wel een verklaring.
Sowieso is mensen van kant maken nooit een manier om iets voor elkaar te krijgen, laat ik dat vooropstellen.
Hij 'verdient' het niet, niemand verdient dat. Het enige wat ik probeer te zeggen is dat áls het er van komt, een verklaring is dat hij wel erg confronterend bezig is geweest. Confronterend (maar wel verbaal) bezig zijn juich ik toe. Het is alleen jammer dat Wilders zo'n onzin uitkraamt. En nog jammerder dat er mensen zijn die het daarom om zeep zouden willen helpen.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  donderdag 29 maart 2007 @ 13:35:17 #266
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_47788741
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 21:49 schreef Asmodean het volgende:

[..]

Goed, ik ga hier maar niet meer op in, heeft toch geen zin bij jou. Ik ben dus wel degelijk in gegaan op jouw redenering, maar als je dat niet bij mij wilt doen... oké. Het gaat hier over Wilders, niet over Halsema. Verder heb ik gezegd dat ik me afvroeg waar ze als een imbeciel liep te schreeuwen, want dan kon en kan ik me nu nog steeds niet voorstellen. Ten derde is die vergelijking tussen boer Koekoek en Wilders niet van mij, maar van iemand anders. Ik heb slechts gezegd dat ik het wel een goede vergelijking vind. Dat jij dan aankomt met Femke Halsema als tegenargument daarop is toch echt jouw handicap. Maargoed, zoals ik net al zei, het heeft toch geen zin om met jou in discussie te gaan, prettige avond nog .
Sorry hoor, maar als er iemand altijd een extreem afkeurende mening ergens over uit, is dit Femke Halsema wel! Sterker nog, ik hoor haar vaker roepen dat iets wat iemand doet/gedaan heeft/voorstelt belachelijk is, dan dat ze zelf met een punt komt, of een alternatief biedt.

Ik kon mij dus prima vinden in deze vergelijking met Wilders, die ook aanmerkende politiek voert.
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 maart 2007 @ 14:43:37 #267
163650 Greys
pi_47791893
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 13:02 schreef oddman het volgende:

[..]

Goed punt. Dat hij het over zichzelf afroept is inderdaad geen excuus, maar wel een verklaring.
Sowieso is mensen van kant maken nooit een manier om iets voor elkaar te krijgen, laat ik dat vooropstellen.
Hij 'verdient' het niet, niemand verdient dat. Het enige wat ik probeer te zeggen is dat áls het er van komt, een verklaring is dat hij wel erg confronterend bezig is geweest. Confronterend (maar wel verbaal) bezig zijn juich ik toe. Het is alleen jammer dat Wilders zo'n onzin uitkraamt. En nog jammerder dat er mensen zijn die het daarom om zeep zouden willen helpen.
Ik ben blij dat je dat zegt. Dat hij het niet verdient, dat niemand dat verdient.
Want ik vind echt dat er hier (en elders hoor...) wel soms zo over gepraat wordt. Of je het nou wel of niet met hem eens bent - en ieder mag zijn/haar eigen mening hebben - en of je het nou wel of niet onzin vindt wat hij uitkraamt... niemand verdient het om om zijn/haar mening afgeknald te worden.
Mensen die, zoals ik op de frontpage als in het forum heb gezien, blèren dat hij het aan zichzelf te danken heeft als hij vermoord wordt of dat het zelfs de beste oplossing zou zijn, dat vind ik de engste soort die er losloopt. Dat zijn ook de mensen die straks 'zo, nèt goed!' gaan roepen, mocht er iets gebeuren. Terwijl er genoeg links is om rechts af te zwakken, om het even simpel te zeggen. Wees toch eens niet zo bang voor die man. (Dit in het algemeen, niet tegen jou hoor oddman, want je verwoordt je mening prima en daar spreekt totaal geen angst of agressie uit, gelukkig).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_47792037
En? Is hij al dood?
pi_47794873
Comateus
  donderdag 29 maart 2007 @ 17:39:19 #270
172358 oddman
Introspecteur
pi_47799181
Bedankt voor je compliment, Greys.
Ik ben zelf ook van mening dat het voor iedereen op de lange termijn handiger zou zijn als ze zich lieten leiden door realisme, redelijkheid en observatie dan door populisme, stemmingmakerij en persoonlijkheidscultussen.
En wat dat betreft ben ik een fan van Pechtold en een tegenstander van Wilders. Het is zo jammer dat er zo veel mensen naar die vent luisteren...
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_47805757
Waarschijnlijk zal het een Blood-und-Honour figuur zijn die Wilders dan vermoordt.

De moord op Fortuyn heeft de Fortunisten alle wind in de zeilen gegeven - dat brengt die Blood-und-PVVers op ideeen. En ze kunnen heel dichtbij Wilders komen! Vroeg of laat moesten ze toch van die dikke varkenskop met spoeling af, want dat is geen boegbeeld natuurlijk.
  donderdag 29 maart 2007 @ 21:28:42 #272
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_47807339
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 00:51 schreef ub40_bboy het volgende:

En nog meer van dit soort uitspraken. Is dit kritiek op moslims of gewoon het doelbewust beledigen van moslims?
Is die vraag relevant in dit topic?
lege ton
pi_47807456
die gekke wilders ziet zichzelf als een martelaar hopelijk wordt hij alleen dood genegeerd
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_47809219
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 01:40 schreef golfer het volgende:

[..]

Maar natuurlijk.
In Nederland?
Ehm.... nee.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_47809320
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 20:51 schreef Hekel het volgende:
Waarschijnlijk zal het een Blood-und-Honour figuur zijn die Wilders dan vermoordt.

De moord op Fortuyn heeft de Fortunisten alle wind in de zeilen gegeven - dat brengt die Blood-und-PVVers op ideeen. En ze kunnen heel dichtbij Wilders komen! Vroeg of laat moesten ze toch van die dikke varkenskop met spoeling af, want dat is geen boegbeeld natuurlijk.
Wilders valt niet in goede aarde bij de pure neonazi, omdat hij indisch bloed heeft.
pi_47809755
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:10 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Wilders valt niet in goede aarde bij de pure neonazi, omdat hij indisch bloed heeft.
Dan plegen ze de moord toch gewoon op asfalt....
  zaterdag 31 maart 2007 @ 14:52:20 #277
19194 Oversight
◢◤
pi_47860656
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Dan plegen ze de moord toch gewoon op asfalt....
advocaat van de profeet?
◢◤
  zaterdag 31 maart 2007 @ 17:04:22 #278
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_47863651
-edit-
Troll

[ Bericht 48% gewijzigd door Sidekick op 31-03-2007 18:03:49 ]
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  zaterdag 31 maart 2007 @ 19:35:05 #279
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_47867770
Binnen 5 minuten staat er ongeveer 100x ' RIP aan de nabestaanden '
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_47918068
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 19:35 schreef ouderejongere het volgende:
Binnen 5 minuten staat er ongeveer 100x ' RIP aan de nabestaanden '
De Wilders-fans kennende, zodra die realiseren dat die nabestaande iemand met een andere nationaliteit is, beginnen ze binnen 24 uur te roepen om 'uitzetten die Hongaarse'.

helemaal pijnlijk zou zijn als de nabestaande zou besluiten dat W. in Hongarije word bijgezet in haar Hongaarse familiegraf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')