Dat gevoel krijg ik wel ja. Bij Wilders zelf ook, dat ie graag een martelaar zou willen worden.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat zou cynisch zijn. Jouw suggestie is dat ze op een startschot wachten?
Met gevoel kunnen we weinig. Kijk, daar heb je weer zo'n voorbeeld van demonisering.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat gevoel krijg ik wel ja. Bij Wilders zelf ook, dat ie graag een martelaar zou willen worden.
Als ik gewoon `Wilders` schrijf, is het dan ook al demonisering ?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Met gevoel kunnen we weinig. Kijk, daar heb je weer zo'n voorbeeld van demonisering.
"Wilders verzint aangiftes"
"Wilders wil martelaar worden"
Fanatici en extremisten als Kaalhei blijkbaar wel. Zo ook de rest van zijn aanhang waarschijnlijk. Tot het moment dat het erop aankomt natuurlijk. Dan verwachten ze allemaal van elkaar dat de ander iets doet, want zelf willen ze hun handen niet vuil maken.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jouw suggestie is dat ze op een startschot wachten?
Maar goed ook, anders werd het een bende. Nu zien we dat ook bij andere partijen.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Fanatici en extremisten als Kaalhei blijkbaar wel. Zo ook de rest van zijn aanhang waarschijnlijk. Tot het moment dat het erop aankomt natuurlijk. Dan verwachten ze allemaal van elkaar dat de ander iets doet, want zelf willen ze hun handen niet vuil maken.
heb je het nu over Wilders?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou er lopen een zooi hersenloze relschoppers rond in NL momenteel.
Wilders had bij de moord op Fortuyn waarschijnlijk zijn conclusies al klaar over de afkomst van de dader. Toen dit toch echt een hollander bleek te zijn, heeft ie zich voorgenomen om in de politiek te gaan, zich compleet belachelijk te maken, net zolang totdat hij wél door een allochtoon wordt vermoord, om te laten zien dat het toch meestal buitenlanders zijn die dat soort dingen doen.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:02 schreef FransBoersma het volgende:
Waarom heb ik toch het gevoel dat veel Wilders aanhangers hopen dat Wilders word vermoord.
(hopen ze ook op het Pim effect zoals bij de LPF)
En waarom vind jij dat?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem een beetje dommige, zelfingenomen egotripper.
Dus johndope demoniseerde Van Gogh postuum in jouw ogen?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Met gevoel kunnen we weinig. Kijk, daar heb je weer zo'n voorbeeld van demonisering.
"Wilders wil martelaar worden"
Ik houd niet alles bij op fok! !quote:Op maandag 26 maart 2007 13:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dus johndope demoniseerde Van Gogh postuum in jouw ogen?
Of is dat 'iets anders'?
V.
Mag ik mee doen aan dat dansen in Turkije.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:01 schreef FransBoersma het volgende:
[..]
Hoezo ga je dan op Moslim Razzia
Dat hoeft ook niet. Ik stel de vraag nu en wijs je op dit voorbeeld.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik houd niet alles bij op fok! !
Tsja, dat andere is SCHs mening. Wat maakt dát demoniseren en dit 'een mening'?quote:Zijn mening,
Mijn strekking van het verhaal was al duidelijk:quote:Op maandag 26 maart 2007 13:54 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Ik stel de vraag nu en wijs je op dit voorbeeld.
[..]
Tsja, dat andere is SCHs mening. Wat maakt dát demoniseren en dit 'een mening'?
V.
Ja precies, maar die gaan nooit hun eigen Moskees in de fik zetten lijkt me zo.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou er lopen een zooi hersenloze relschoppers rond in NL momenteel.
Krijg je een gratis biertje bij me.. zo heeft ie het gewildquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:45 schreef Ryan3 het volgende:
Iedereen in kamp Wilders, inclusief Wilders bijna, gaat er vanwege dat haatzaaiensiteje vanuit dat dit vrijwel onontkoombaar is. Mijn vraag: wat staat ons dan te wachten???
...en branden ZULLEN ze....het is niet kwestie van of het gebeurd, maar eerder een kwestie van WANNEER...(ik zeg alleen wat ik denk...niet dat het wat mij betreft echt moet gebeuren)quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:01 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
...en branden ZULLEN ze....het is niet kwestie van of het gebeurd, maar eerder een kwestie van WANNEER...(ik zeg alleen wat ik denk...niet dat het wat mij betreft echt moet gebeuren)
Ik denk dat Fortuyn een 100x zo belangrijkere bijdrage had kunnen leveren aan de huidige politiek hier. Dat Theo is vermoord boeit mij geen ene reet, op politiek vlak dan. Hij beledigde onnodig een bepaalde bevolkingsgroep zonder strategisch doel voor ogen. Dat rechtvaardigt zijn dood bij lange na niet, maar ik wil gewoon aangeven dat Fortuyn's een veel grotere impact heeft gehad. Want Pim had nu één veel meer kunnen realiseren in de poltiek, en Van Gogh totaal NIET, al had hij wel gelijk dat alle Moslims een stelletje geitenneukers zijn met hun Islam (ofzoiets).quote:Op maandag 26 maart 2007 13:19 schreef HiZ het volgende:
Ik denk dat veel mensen de situatie volkomen fout interpreteren. De moord op Fortuyn was relatief onbelangrijk op de lange termijn schat ik in. Het gaf wel eventjes een schok-effect, maar na niet al te lange tijd was het business as usual. Omdat het vooral uiteindelijk ging over politiek en dat is voor de meeste mensen toch ver-van-m'n-bed-show. Maar Van Gogh zal niet zo makkelijk vergeten worden. Want Van Gogh was per saldo een 'gewone burger' die zei wat hem voor de mond kwam. En ik denk dat de moord op hem een belangrijke bijdrage is geweest aan de radicalisering van de samenleving.
Jôh, het is lente. Doe die gordijntjes eens open en lách eens.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:01 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
...en branden ZULLEN ze....het is niet kwestie van of het gebeurd, maar eerder een kwestie van WANNEER...(ik zeg alleen wat ik denk...niet dat het wat mij betreft echt moet gebeuren)
"Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg" was het toch?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:01 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
ik zeg alleen wat ik denk...niet dat het wat mij betreft echt moet gebeuren
Ik vind Wilders absoluut niet iemand met charisma. Hij zegt inderdaad wat hij vind, maar kruipt vervolgens in zijn schulp als iemand daar serieus over wil debatteren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:17 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Ik denk dat Fortuyn een 100x zo belangrijkere bijdrage had kunnen leveren aan de huidige politiek hier. Dat Theo is vermoord boeit mij geen ene reet, op politiek vlak dan. Hij beledigde onnodig een bepaalde bevolkingsgroep zonder strategisch doel voor ogen. Dat rechtvaardigt zijn dood bij lange na niet, maar ik wil gewoon aangeven dat Fortuyn's een veel grotere impact heeft gehad. Want Pim had nu één veel meer kunnen realiseren in de poltiek, en Van Gogh totaal NIET, al had hij wel gelijk dat alle Moslims een stelletje geitenneukers zijn met hun Islam (ofzoiets).
En Wilders is geen "gewone" politici, hij is net als iemand zoals Pim Fortuyn, iemand met charisma, iemand die het "probleem" aan de orde durft te brengen (waar Rutte voor in zn broek schijt, (politiekcorrect mietje)) en iemand die zegt wat hij vindt. Het zou erg zonde zijn als Wilders wordt vermoord. Er staat dan een nieuwe rechts politici zoals Wilders voor de deur en denk dan maar niet dat iedereen weer "terug gaat" naar de VVD.....De gevolgen zouden alleen maar drastischer zijn, ten nadelen van de Islamitische bevolking hier.
Fortuyn had dat ook wel. Met z'n dramatische gedoe die keer met Rosenmuller.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:27 schreef Goofup het volgende:
[..]
Ik vind Wilders absoluut niet iemand met charisma. Hij zegt inderdaad wat hij vind, maar kruipt vervolgens in zijn schulp als iemand daar serieus over wil debatteren.
Doet mij denken aan zo'n jochie die je van veraf uit staat te schelden en als je dichter in zijn buurt komt, neemt hij de benen en al rennend roept hij nog na dat je een mietje bent....
Fortuyn deed dat keer op keer, overschreeuwen (letterlijk) was ook één van zijn sterke punten.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:28 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Fortuyn had dat ook wel. Met z'n dramatische gedoe die keer met Rosenmuller.
SCH die een vreugdesdansje maakt.quote:Mijn vraag: wat staat ons dan te wachten???
idd.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee dat zijn ook echt goede vergelijkingen hoor idioot.
maar goed, het is wel typisch. Steeds meer moslims laten hier hun ware aard zien. super7fighter viel al door de mand en is zo'n beetje een jihadstrijder, jij laat ook steeds meer zien hoe je werkelijk bent.
"Steeds meer moslims." Je hebt de logically challenged Meki, de altijd al geschifte super7fighter, de übernationalist KB en verder een hoop intelligentere moslims hier. In ieder geval een stuk intelligenter dan jij.quote:
Want jij kent mij?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:15 schreef Floripas het volgende:
[..]
"Steeds meer moslims." Je hebt de logically challenged Meki, de altijd al geschifte super7fighter, de übernationalist KB en verder een hoop intelligentere moslims hier. In ieder geval een stuk intelligenter dan jij.
Dit is niet de eerste keer dat ik je afzeik, hoor. Dat heb je je al weleens vaker laten welgevallen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:48 schreef Lauder-Frost het volgende:
[..]
Want jij kent mij?
Linkse 'intellectuelen' zijn wel schattig.
Dat vind ik het ergste. Dat mensen dat roepen... 'hij roept het over zichzelf af'. Kan je nagaan wat een belachelijke manier van leven en doen. Als je een bepaalde groep beledigt zoals Van Gogh bv, dan 'roept hij het over zichzelf af'. Of iets van die strekking. Moet je kijken wat de Ajax supporters de Feyenoorders toewensen en omgekeerd. Als er daar eentje van wordt vermoord, roept het land toch ook niet 'ja, eigen schuld hoor, had je maar geen groep moeten beledigen'...quote:Inhoudelijk:
Als Wilders vermoord zou worden zou dat een ramp zijn voor de waterstofperoxideïndustrie (leuk woord voo galgje).
Verder zou, tragisch genoeg, het gevolg van deze jammere moord zijn de verdere groei van partijen met extremistische inhoud, zij het xenofoob of islamitisch. Niemand wint, alleen de gematigden verliezen.
Jammer.
Ik zou er zelf overigens geen traan om laten; zoals de TS ook al aangaf heeft hij het wel zowat over zichzelf uitgeroepen. Ik hoop dat hij geen martelaar wordt.
Dit klinkt als een jaloerse GroenLinkser.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, het zijn vooral leuke clowns die goed scoren bij mensen die altijd al een pokkehekel hadden aan politici die ze steevast zakkenvullers noemen en die altijd bang zijn voor het vreemde en dat altijd zullen blijven. Het zijn de boer Koekoeken van nu, dat is Wilders zeker. Met inhoud heeft het geen zak te maken: ik zou graag eens een goed onderzoek zien onder mensen die op hem gestemd hebben. Denk je dat die van zoveel dingen daadwerkelijk last hebben of een echte politieke visie hebben?
Dat klinkt als een jaloerse eh... Je reactie slaat iig nergens op. Dat Wilders de boer Koekoek van nu is vind ik een goede vergelijking. Dat jij dan aankomt met Femke Halsema die als een imbeciel loopt te schreeuwen, ipv daar op in te gaan, getuigt al van het feit dat je er geen weerwoord op hebt. Sowieso vraag ik mij af of jij haar weleens hebt zien schreeuwen als een imbeciel.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:07 schreef X. het volgende:
[..]
Dit klinkt als een jaloerse GroenLinkser.
Halsema probeert ook populistisch om over alles een mening te hebben en daar als een imbiciel over te gaan schreeuwen.
Ik ben ook geen Wildersfan, maar dat hij zoveel aanhangers heeft echt wel een oorzaak. Als je daar blind voor bent, moet je misschien eens uit je elitaire toren komen en echt de maatschappij in stappen.
Vind je het erg dat ik na je eerste zin gestopt ben met lezen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:42 schreef Asmodean het volgende:
Persoonlijk denk ik dat Wilders het helemaal niet erg vind om vermoord te worden. Hij maakt met zijn populistische en goedkope opmerkingen enorm de indruk dat hij de boeken in wil als de nieuwe Pim Fortuyn. Maar wat er zou gebeuren als hij werd vermoord? Nou, dan zou zijn partij heel groot worden, en worden (ervan uitgaande dat het een moslimmoordenaar is) moslims nog meer veel de zondebok voor alle problemen dan dat ze nu al zijn. Het zal echt verschrikkelijk zijn als Wilders wordt vermoord, zowel om de daad zelf als de gevolgen.
Dat had je bij de TT al moeten doenquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:29 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik na je eerste zin gestopt ben met lezen?
nee hoor. Selectief lezen doen mensen wel vakerquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:29 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik na je eerste zin gestopt ben met lezen?
Wat wil je in nou zeggenquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:28 schreef X. het volgende:
[..]
[..]
right... en dan heb jij het over mijn posts?
Door te roepen dat mijn post nergens op slaat, weet je simpel weg niks te zeggen over mijn vergelijking met Halsema.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:41 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Wat wil je in nou zeggenIk had het inderdaad over die post van jou. Het slaat ook nergens op om te zeggen dat Halsema altijd als een imbeciel loopt te schreeuwen, simpelweg omdat je niks weet te zeggen over de vergelijking van Wilders en boer Koekoek. Sowieso snap ik niet waarom je mijn reactie te niet wil doen door die titel te quoten. Bovendien heb ik gezegd waarom jouw reactie nergens op sloeg. Volgens mij vrij duidelijk zelfs. Wanneer jij mij nu ook even wijst op de onjuistheid van mijn reactie kunnen we verder praten.
Goed, ik ga hier maar niet meer op in, heeft toch geen zin bij jou. Ik ben dus wel degelijk in gegaan op jouw redenering, maar als je dat niet bij mij wilt doen... oké. Het gaat hier over Wilders, niet over Halsema. Verder heb ik gezegd dat ik me afvroeg waar ze als een imbeciel liep te schreeuwen, want dan kon en kan ik me nu nog steeds niet voorstellen. Ten derde is die vergelijking tussen boer Koekoek en Wilders niet van mij, maar van iemand anders. Ik heb slechts gezegd dat ik het wel een goede vergelijking vind. Dat jij dan aankomt met Femke Halsema als tegenargument daarop is toch echt jouw handicap. Maargoed, zoals ik net al zei, het heeft toch geen zin om met jou in discussie te gaan, prettige avond nogquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:45 schreef X. het volgende:
[..]
Door te roepen dat mijn post nergens op slaat, weet je simpel weg niks te zeggen over mijn vergelijking met Halsema.
Ok, dat is bullshit, maar het is dezelfde redenering die jij gebruiktAls ik Halsema een kwèkende malloot vind, dan is dat mijn pakke jan. Dat slaat dus wel ergens op. Ik vind jouw vergelijking tussen Wilders en boer koekoek ook vreemd, maar om nou te roepen dat het nergens op slaat...
Maar wat nou als ie vermoord wordt door een katholiek?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:27 schreef DeMeneer het volgende:
ik hoop dat zoiets niet zal plaatsvinden maar mocht het gebeuren dan hoop ik dat alle imams, criminele en radicale moslims het land uit worden gezet, moskeeen en islamitische scholen gesloten. dan wordt het binnen hele korte tijd een paradijs in nederland.
Tuurlijk je uit kritiek op moslims en je keel wordt afgesneden en jij praat net alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Ik walg van figuren als jij!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:48 schreef popolon het volgende:
Het staat op z'n voorhoofd geschreven. En dat heeft 'ie er zelf opgekalkt.
"Ik lust hoofddoekjes rauw"quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:37 schreef franske19 het volgende:
[..]
Tuurlijk je uit kritiek op moslims en je keel wordt afgesneden en jij praat net alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Mooie van Fok! is dat je in contact komt met mensen wiens mening diametraal tegengesteld is aan die van jou. Daar kun je wat van leren eventueel. IRL nl. omring je je vaak door mensen die ongeveer dezelfde mening hebben dan jou. Vrienden noem je die dan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:37 schreef franske19 het volgende:
[..]
Tuurlijk je uit kritiek op moslims en je keel wordt afgesneden en jij praat net alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Ik walg van figuren als jij!
motief zal dan anders zijn om te moorden. bovendien de kogel blijkt toch niet van die kant te komen maar van linkse freaks en de islam. leert de ervaring dan kennen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:31 schreef golfer het volgende:
Maar wat nou als ie vermoord wordt door een katholiek?
Die ook dan maar allemaal het land uitzetten en alle christelijke scholen en alle katholieke kerken ook maar sluiten?
![]()
Maar natuurlijk.quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:21 schreef DeMeneer het volgende:
motief zal dan anders zijn om te moorden. bovendien de kogel blijkt toch niet van die kant te komen maar van linkse freaks en de islam. leert de ervaring dan kennen.
Waar is de tijd gebleven dat het woord kritiek nog gewoon kritiek betekende?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:37 schreef franske19 het volgende:
[..]
Tuurlijk je uit kritiek op moslims en je keel wordt afgesneden en jij praat net alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Ik walg van figuren als jij!
Ik krijg steeds meer het idee dat alle Wildersiaanse fok-leden klonen van elkaar zijn. Ze bedienen zich allemaal van dezelfde weinig originele woorden, zoals "de kogel komt van links", "de linkse kerk", "kritiek op de islam", enzovoort.quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:21 schreef DeMeneer het volgende:
[..]
motief zal dan anders zijn om te moorden. bovendien de kogel blijkt toch niet van die kant te komen maar van linkse freaks en de islam. leert de ervaring dan kennen.
Eh... nee dus... what's your point ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.
Rechts heeft nog nooit politieke moorden gepleegd.
Jan ziet complotten en wordt totaal gek van paranoia.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:50 schreef KroJo het volgende:
Ik vind het overigens een grotere vraag of Marijnissen nog vier jaar haalt, dan of Wilders dat lukt (ik kan me niet voorstellen dat de radikale fund's wilders willen missen, die kunnen daarmee juist perfecte een-tweetjes doen)...
Marijnissen daarentegen haalt het volgens mij niet echt lang meer, wat takelt die af
... dat is dan eerder een overeenkomst met Wilders, en een belangrijke eigenschap om momenteel succesvol as politicus te zijnquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Jan ziet complotten en wordt totaal gek van paranoia.
Goed punt. Dat hij het over zichzelf afroept is inderdaad geen excuus, maar wel een verklaring.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vind ik het ergste. Dat mensen dat roepen... 'hij roept het over zichzelf af'. Kan je nagaan wat een belachelijke manier van leven en doen. Als je een bepaalde groep beledigt zoals Van Gogh bv, dan 'roept hij het over zichzelf af'. Of iets van die strekking. Moet je kijken wat de Ajax supporters de Feyenoorders toewensen en omgekeerd. Als er daar eentje van wordt vermoord, roept het land toch ook niet 'ja, eigen schuld hoor, had je maar geen groep moeten beledigen'...
En Wilders die er op zit te wachten tot hij vermoord wordt? Omdat hij dat zelf wil? Ja hoor, dáárom betaalde hij ook zijn beveiliging uit eigen zak voordat daar door de regering voor gezorgd werd!![]()
Sorry hoor, maar als er iemand altijd een extreem afkeurende mening ergens over uit, is dit Femke Halsema wel! Sterker nog, ik hoor haar vaker roepen dat iets wat iemand doet/gedaan heeft/voorstelt belachelijk is, dan dat ze zelf met een punt komt, of een alternatief biedt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:49 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Goed, ik ga hier maar niet meer op in, heeft toch geen zin bij jou. Ik ben dus wel degelijk in gegaan op jouw redenering, maar als je dat niet bij mij wilt doen... oké. Het gaat hier over Wilders, niet over Halsema. Verder heb ik gezegd dat ik me afvroeg waar ze als een imbeciel liep te schreeuwen, want dan kon en kan ik me nu nog steeds niet voorstellen. Ten derde is die vergelijking tussen boer Koekoek en Wilders niet van mij, maar van iemand anders. Ik heb slechts gezegd dat ik het wel een goede vergelijking vind. Dat jij dan aankomt met Femke Halsema als tegenargument daarop is toch echt jouw handicap. Maargoed, zoals ik net al zei, het heeft toch geen zin om met jou in discussie te gaan, prettige avond nog.
Ik ben blij dat je dat zegt. Dat hij het niet verdient, dat niemand dat verdient.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:02 schreef oddman het volgende:
[..]
Goed punt. Dat hij het over zichzelf afroept is inderdaad geen excuus, maar wel een verklaring.
Sowieso is mensen van kant maken nooit een manier om iets voor elkaar te krijgen, laat ik dat vooropstellen.
Hij 'verdient' het niet, niemand verdient dat. Het enige wat ik probeer te zeggen is dat áls het er van komt, een verklaring is dat hij wel erg confronterend bezig is geweest. Confronterend (maar wel verbaal) bezig zijn juich ik toe. Het is alleen jammer dat Wilders zo'n onzin uitkraamt. En nog jammerder dat er mensen zijn die het daarom om zeep zouden willen helpen.
Is die vraag relevant in dit topic?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:51 schreef ub40_bboy het volgende:
En nog meer van dit soort uitspraken. Is dit kritiek op moslims of gewoon het doelbewust beledigen van moslims?
In Nederland?quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.
Rechts heeft nog nooit politieke moorden gepleegd.
Wilders valt niet in goede aarde bij de pure neonazi, omdat hij indisch bloed heeft.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:51 schreef Hekel het volgende:
Waarschijnlijk zal het een Blood-und-Honour figuur zijn die Wilders dan vermoordt.
De moord op Fortuyn heeft de Fortunisten alle wind in de zeilen gegeven - dat brengt die Blood-und-PVVers op ideeen. En ze kunnen heel dichtbij Wilders komen! Vroeg of laat moesten ze toch van die dikke varkenskop met spoeling af, want dat is geen boegbeeld natuurlijk.
Dan plegen ze de moord toch gewoon op asfalt....quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:10 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Wilders valt niet in goede aarde bij de pure neonazi, omdat hij indisch bloed heeft.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan plegen ze de moord toch gewoon op asfalt....
De Wilders-fans kennende, zodra die realiseren dat die nabestaande iemand met een andere nationaliteit is, beginnen ze binnen 24 uur te roepen om 'uitzetten die Hongaarse'.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:35 schreef ouderejongere het volgende:
Binnen 5 minuten staat er ongeveer 100x ' RIP aan de nabestaanden '![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |