abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47603157
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 01:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, wie niet...
Geen idee, over een half jaartje zit er gelukkig een rechts kabinet.
pi_47603160
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 01:07 schreef popolon het volgende:
Ik denk trouwens dat Fok helemaal niet zo'n slechte graadmeter is, maar ik kan er naast zitten. Typen vanachter je toetsenbord gaat natuurlijk heel makkelijk. Veel bluf denk ik.
FOK! is een slechte graadmeter, als ik het vergelijk met de dagelijkse sociale contacten die ik heb, maar misschien zijn de conversaties die ik heb eerder met mensen waarvan ik denk dat ze "veilig" zijn, en negeer ik in het dagelijkse leven de mensen die zich wel in dat speelveld bevinden semi-onbewust.

Met het aantal users wat dit forum rijk is, en het feit dat zo'n beetje iedere jongere internet wel weet te vinden, zou dit forum toch wel een beetje een afspiegeling moeten zijn inmiddels, zou je denken.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 01:28:20 #53
21066 Potter
At your service
pi_47603161
Michiel de Ruyter was ook onverslaanbaar, laten we dat ook hopen voor Wilders!
"Will the ones who speak their mind, be the first to hold their peace? "
pi_47603193
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 01:28 schreef Dhr het volgende:

[..]

Geen idee, over een half jaartje zit er gelukkig een rechts kabinet.
Jij weet iets wat ik niet weet? Of ga je er nu vanuit dat de moord op Wilders (binnenkort) leidt tot de val van Balkenende IV en dat er binnen een mum van tijd een rechts kabinet Rutte-Grauss op het bordes staat???
I´m back.
pi_47603203
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 01:28 schreef Lamon het volgende:

[..]

FOK! is een slechte graadmeter, als ik het vergelijk met de dagelijkse sociale contacten die ik heb, maar misschien zijn de conversaties die ik heb eerder met mensen waarvan ik denk dat ze "veilig" zijn, en negeer ik in het dagelijkse leven de mensen die zich wel in dat speelveld bevinden semi-onbewust.

Met het aantal users wat dit forum rijk is, en het feit dat zo'n beetje iedere jongere internet wel weet te vinden, zou dit forum toch wel een beetje een afspiegeling moeten zijn inmiddels, zou je denken.
Ja, wrs meer dan toen jij popolon of ik begonnen op Fok!. Wet van de grote getallen.
I´m back.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 01:32:31 #56
21066 Potter
At your service
pi_47603207
Wat een reactie, ben echt weer van de wereld
"Will the ones who speak their mind, be the first to hold their peace? "
pi_47603247
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 01:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij weet iets wat ik niet weet?

Dat heet een vooruitziende blik.
Dit kabinet houd het nog geen half jaar vol.....
  zaterdag 24 maart 2007 @ 01:37:01 #58
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_47603255
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 01:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, wrs meer dan toen jij popolon of ik begonnen op Fok!. Wet van de grote getallen.
Ik denk dat we het eens zijn als ik zeg dat de Nederlandse maatschappij heel erg aan het verharden is de laatste, pak 'm beet, vijf jaar.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_47603314
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 01:37 schreef popolon het volgende:

[..]

Ik denk dat we het eens zijn als ik zeg dat de Nederlandse maatschappij heel erg aan het verharden is de laatste, pak 'm beet, vijf jaar.
Yep.
I´m back.
pi_47603331
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 01:36 schreef Dhr het volgende:

[..]

Dat heet een vooruitziende blik.
Dit kabinet houd het nog geen half jaar vol.....
Waar vallen ze dan over? Want daarvan moet je dan ook een idee hebben.
I´m back.
pi_47603379
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 01:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waar vallen ze dan over? Want daarvan moet je dan ook een idee hebben.
Redenen genoeg. Een greep:
Allereerst zie ik een botsing tussen Plasterk en de CU aankomen. Daarnaast vinden er nu al steken onder water plaats (Verhagen laatst op persconferentie) en kan het CDA er zo de stekker uittrekken omdat ze er electoraal gezien alleen maar op vooruit zullen gaan.

Kijk nog maar even goed, want erg lang zal het allemaal niet duren.
pi_47603426
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 01:46 schreef Dhr het volgende:

[..]

Redenen genoeg. Een greep:
Allereerst zie ik een botsing tussen Plasterk en de CU aankomen. Daarnaast vinden er nu al steken onder water plaats (Verhagen laatst op persconferentie) en kan het CDA er zo de stekker uittrekken omdat ze er electoraal gezien alleen maar op vooruit zullen gaan.

Kijk nog maar even goed, want erg lang zal het allemaal niet duren.
Ik denk eerlijk gezegd dat Balkenende er dit keer alles aan zal doen om die 4 jaar vol te maken hoor. Zijn eer te na ook. Desnoods zullen er mensen gelost worden, alhoewel zelfs dat denk ik nog niet eens. Die Plasterk staat op gespannen voet met het CU smaldeel idd. Maar CU smaldeel is realistisch genoeg om niet de frontale aanval te kiezen. En Plasterk zal wel voordat hij werd aangenomen goed zijn ingewerkt over datgene wat hij zich kan permiteren.
I´m back.
pi_47603428
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 01:37 schreef popolon het volgende:
En aan het verdommen.
En dan heb ik het niet over IQ, maar over de kunst van nuancering.
Het is links of rechts, A of B, eten of gegeten worden in de hoofden van veel gefrustreerde medelanders, terwijl het in werkelijkheid zo meevalt, als ze zich maar niet zo lieten meevoeren.
pi_47603432
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 01:51 schreef Lamon het volgende:

[..]

En aan het verdommen.
Het is links of rechts, A of B, eten of gegeten worden in de hoofden van veel gefrustreerde medelanders, terwijl het in werkelijkheid zo meevalt, als ze zich maar niet zo lieten meevoeren.
Ja, politiek is emotie hè.
I´m back.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 01:53:21 #65
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47603443
Die Plasterk is an accident waiting to happen.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zaterdag 24 maart 2007 @ 01:56:01 #66
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_47603475
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 01:51 schreef Lamon het volgende:

[..]

En aan het verdommen.
Heb je gelijk in. 't Is wel heel erg zwart-wit geworden.

Je bent of links of rechts. Dat links-rechts gezwam komt me ondertussen aardig de neus uit maar goed.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_47603505
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 01:52 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, politiek is emotie hè.
Zeker, maar emotie is iets echts en eigens wat je over wilt brengen, denk ik dan.
Niet iets wat je op een virtueel speelveld uit wilt spelen om een zelfbedachte wedstrijd te winnen, terwijl dat de insteek lijkt te zijn van de meeste users.

Zoiets als met veel genot een topic openen omdat een linkse/rechtse politicus iets gezegd heeft, wat niet helemaal blijkt te kloppen, of iets gedaan heeft, wat niet helemaal in de haak is, gepaard met heel veel ongezonde genoegdoening bijvoorbeeld.
Zo'n dom en zielig verschijnsel.
pi_47603541
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 01:59 schreef Lamon het volgende:

[..]

Zeker, maar emotie is iets echts en eigens wat je over wilt brengen, denk ik dan.
Niet iets wat je op een virtueel speelveld uit wilt spelen om een zelfbedachte wedstrijd te winnen, terwijl dat de insteek lijkt te zijn van de meeste users.

Zoiets als met veel genot een topic openen omdat een linkse/rechtse politicus iets gezegd heeft, wat niet helemaal blijkt te kloppen, of iets gedaan heeft, wat niet helemaal in de haak is, gepaard met heel veel ongezonde genoegdoening bijvoorbeeld.
Zo'n dom en zielig verschijnsel.
Ja, okee, het is wel enorm geneuzel idd, maar ja jij bent ook al meer dan 6 jaar lid van deze club en ik ook al bijna 6 jaar en ondanks al de heibel blijven we maar zitten. Af en toe komt daar dan toch emotie bij te pas.
I´m back.
pi_47603547
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 01:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat Balkenende er dit keer alles aan zal doen om die 4 jaar vol te maken hoor. Zijn eer te na ook.
Voor Balkenende persoonlijk maakt het niet zoveel uit, hij is mateloos populair binnen internationale kringen en vind zo weer een leuke post in Brussel of The states. Het CDA heeft geen enkele reden om dit kabinet te laten slagen. Men heeft (geheel terecht) nauwelijks geinvesteerd in dit kabinet en is als je het mij vraagt al lang begonnen met het inzetten van de sterfhuis-constructie. Wat zoveel betekend als einde PvdA en het CDA als nieuwe onbetwiste leading-party van Nederland.
quote:
Die Plasterk staat op gespannen voet met het CU smaldeel idd. Maar CU smaldeel is realistisch genoeg om niet de frontale aanval te kiezen. En Plasterk zal wel voordat hij werd aangenomen goed zijn ingewerkt over datgene wat hij zich kan permiteren.
De CU is een oprechte partij die partijpolitiek gezien maar tot op zekere hoogte van haar principes afwijkt.
Plasterk is een wetenschapper die zijn principes en wetenschappelijke kennis niet zomaar opzij zet voor partijpolitieke doeleinden.
pi_47603587
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 01:56 schreef popolon het volgende:

[..]

Heb je gelijk in. 't Is wel heel erg zwart-wit geworden.

Je bent of links of rechts. Dat links-rechts gezwam komt me ondertussen aardig de neus uit maar goed.
Maar ondertussen wordt het heel normaal gevonden, tenminste door TS, te verwachten dat een Nederlandse politicus wordt vermoord. Het lijkt normaal te zijn geworden dat mensen enkel door hun mening te uiten bedreigd worden en zelfs vermoord worden. Het is een risico geworden als je actief en als bekend publiekelijk bekend persoon jouw mening wilt uiten. Dacht Theo van Gogh nog in het Nederland te leven van vroeger, een vergissing die hem op een gruwelijke wijze het leven heeft gekost.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  zaterdag 24 maart 2007 @ 02:13:13 #71
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_47603625
Ik lees nergens dat TS dat normaal vindt hoor.
pi_47603647
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 02:08 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Maar ondertussen wordt het heel normaal gevonden, tenminste door TS, te verwachten dat een Nederlandse politicus wordt vermoord. Het lijkt normaal te zijn geworden dat mensen enkel door hun mening te uiten bedreigd worden en zelfs vermoord worden. Het is een risico geworden als je actief en als bekend publiekelijk bekend persoon jouw mening wilt uiten. Dacht Theo van Gogh nog in het Nederland te leven van vroeger, een vergissing die hem op een gruwelijke wijze het leven heeft gekost.
Nee, kamp Wilders verwacht de moord op Wilders binnenkort dankzij dat haatzaaiensiteje van die ex-wethouder van de PvdA. Kun je in diverse topics in POL lezen.
En wat betreft het uiten van je mening: ik uit ook mijn mening en word al 2 jaar op een haatzaaiensiteje gedemoniseerd.
I´m back.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 02:20:02 #73
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47603675
Ach man, je doet zelf niks anders dan haatzaaien t.o.v. mensen die zich niet kunnen verdedigen, en vervolgens lafjes in de slachtofferrol kruipen.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_47603731
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 02:20 schreef PJORourke het volgende:
Ach man, je doet zelf niks anders dan haatzaaien t.o.v. mensen die zich niet kunnen verdedigen, en vervolgens lafjes in de slachtofferrol kruipen.
Mensen die onderdeel zijn van een site die users van een ander forum onder de loep leggen en daar "semi-intellectueel" over oordelen, mogen echt nooit en te nimmer een mening op het andere desbetreffende forum geven, en verwachten dat die ene reet waard is, omdat je jezelf in dergelijke gevallen van triestheid en schaamte onder een hele grote tafel zou moeten verstoppen, als je enige realiteitszin bezit.

Het hele gebeuren is ZO onaangenaam en treurig, dat woorden tekort schieten...
pi_47603752
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 02:20 schreef PJORourke het volgende:
Ik hoop dat je het niet tegen mij hebt.
I´m back.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 02:35:01 #76
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_47603803
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 02:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik hoop dat je het niet tegen mij hebt.
't Is de buikspreker in hem. Praten tegen jezelf is helemaal hip.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 02:37:42 #77
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_47603821
Als Wilders vermoord wordt (god verhoede, hoewel ik nog in god of wilders geloof) dan gaan de X-ray en consorten van Fok! weer massaal naar het binnenhof om de moslims ervan te beschuldigen en om daar brandjes te stichten en stenen te werpen.
Net zoals het met die vorige messias gebeurde (Fortuyn).

Daarna zijn de gemoederen nog een paar maanden onrustig, totdat ze er achter komen dat de kogel niet van Mohammed kwam.
Daarna kwam de kogel natuurlijk weer van links en krijgen de linkse media er nog even van langs.

Zoiets is mijn vrij voorspelbare scenario.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_47603837
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 02:03 schreef Dhr het volgende:

[..]

Voor Balkenende persoonlijk maakt het niet zoveel uit, hij is mateloos populair binnen internationale kringen en vind zo weer een leuke post in Brussel of The states. Het CDA heeft geen enkele reden om dit kabinet te laten slagen. Men heeft (geheel terecht) nauwelijks geinvesteerd in dit kabinet en is als je het mij vraagt al lang begonnen met het inzetten van de sterfhuis-constructie. Wat zoveel betekend als einde PvdA en het CDA als nieuwe onbetwiste leading-party van Nederland.
[..]
Het einde van de PvdA is idd nogwel een serieus onderwerp toch. dat denk ik al verscheidene jaren. heb daar ook weleens een topic over geopend. Dat CDA weer terug is in een leading role is ook duidelijk, maar dat ze Balkenende z'n karwei niet laten afmaken??? Voor een internationale positie??? Dat maak je niet echt aannemelijk.
quote:
De CU is een oprechte partij die partijpolitiek gezien maar tot op zekere hoogte van haar principes afwijkt.
Plasterk is een wetenschapper die zijn principes en wetenschappelijke kennis niet zomaar opzij zet voor partijpolitieke doeleinden.
Ja, ook daarin denk ik dat Plasterk wrs een bepaalde bewegingsvrijheid heeft gekregen, die iig niet het kabinet in gevaar brengt. En Plasterk is rationeel genoeg om zich daaraan te houden, vermoed ik. Anders zou hijüberhaupt niet in een coalitie met CDA en CU zijn gaan zitten ook.
Plasterk is zoals Hirsch Ballin bij het CDA. Hirsch Ballin heeft niet gediend in Balkenende I t/m III, wel in Lubbers III, typisch een sociale CDA'er. Zoals Palsterk een PvdA'er is die in een coalitie wil en kan zitten met CDA en CU.
I´m back.
pi_47603874
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 02:37 schreef golfer het volgende:
Als Wilders vermoord wordt (god verhoede, hoewel ik nog in god of wilders geloof) dan gaan de X-ray en consorten van Fok! weer massaal naar het binnenhof om de moslims ervan te beschuldigen en om daar brandjes te stichten en stenen te werpen.
Net zoals het met die vorige messias gebeurde (Fortuyn).

Daarna zijn de gemoederen nog een paar maanden onrustig, totdat ze er achter komen dat de kogel niet van Mohammed kwam.
Daarna kwam de kogel natuurlijk weer van links en krijgen de linkse media er nog even van langs.

Zoiets is mijn vrij voorspelbare scenario.
Jij denkt niet dat het extremer wordt?
I´m back.
pi_47603886
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 02:35 schreef popolon het volgende:

[..]

't Is de buikspreker in hem. Praten tegen jezelf is helemaal hip.
Bij hem wrs uit het parasympathisch zenuwstelsel afkomstig idd.
I´m back.
pi_47603905
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 02:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het einde van de PvdA is idd nogwel een serieus onderwerp toch. dat denk ik al verscheidene jaren. heb daar ook weleens een topic over geopend. Dat CDA weer terug is in een leading role is ook duidelijk, maar dat ze Balkenende z'n karwei niet laten afmaken??? Voor een internationale positie??? Dat maak je niet echt aannemelijk.
Welnee,
Balkenende heeft er waarschijnlijk al lang zijn buik van vol en Verhagen staat te trappelen om het stokje van hem over te nemen. Ook al beweerd hij zelf van niet. Het CDA heeft vrijwel niets geinvesteerd in dit kabinet terwijl de PvdA Sky High al haar prominente spelers en kaarten op tafel heeft gelegd. Het ideale moment voor de finale nekslag....
quote:
Ja, ook daarin denk ik dat Plasterk wrs een bepaalde bewegingsvrijheid heeft gekregen, die iig niet het kabinet in gevaar brengt. En Plasterk is rationeel genoeg om zich daaraan te houden, vermoed ik. Anders zou hijüberhaupt niet in een coalitie met CDA en CU zijn gaan zitten ook.
Plasterk is zoals Hirsch Ballin bij het CDA. Hirsch Ballin heeft niet gediend in Balkenende I t/m III, wel in Lubbers III, typisch een sociale CDA'er. Zoals Palsterk een PvdA'er is die in een coalitie wil en kan zitten met CDA en CU.
Plasterk is een wetenschapper en die zal als puntje bij paaltje komt gewoon zijn mening (moeten) uiten.
pi_47603915
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 02:49 schreef Dhr het volgende:

[..]

Plasterk is een wetenschapper en die zal als puntje bij paaltje komt gewoon zijn mening (moeten) uiten.
Waarover?
I´m back.
pi_47603919
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 02:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waarover?
Over zaken die samenhangen met de evolutieleer en bijvoorbeeld stamcelonderzoek.
pi_47603926
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 02:49 schreef Dhr het volgende:

[..]

Welnee,
Balkenende heeft er waarschijnlijk al lang zijn buik van vol en Verhagen staat te trappelen om het stokje van hem over te nemen. Ook al beweerd hij zelf van niet. Het CDA heeft vrijwel niets geinvesteerd in dit kabinet terwijl de PvdA Sky High al haar prominente spelers en kaarten op tafel heeft gelegd. Het ideale moment voor de finale nekslag....
Mm, ik weet niet hoor, dat is toch erg subjectief wat je nu zegt: Balkenende heeft zijn buik er (wrs) allang van vol.
I´m back.
pi_47603934
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 02:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mm, ik weet niet hoor, dat is toch erg subjectief wat je nu zegt: Balkenende heeft zijn buik er (wrs) allang van vol.
Ik vind jouw antwoord subjectief en niet echt onderbouwd.
pi_47603935
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 02:51 schreef Dhr het volgende:

[..]

Over zaken die samenhangen met de evolutieleer en bijvoorbeeld stamcelonderzoek.
Dat zal toch niet de reden worden waarover dit kabinet valt, me dunkt?
I´m back.
pi_47603947
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 02:53 schreef Dhr het volgende:

[..]

Ik vind jouw antwoord subjectief en niet echt onderbouwd.
Mijn antwoord geeft een verwachtingspatroon aan dat redelijk genoemd kan worden volgens mij. Een Balkenende die er alles aan zal doen om dit keer die 4 jaar wel uit te zitten. En een Plasterk die genuanceerd zal blijven.
I´m back.
pi_47603963
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 02:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mijn antwoord geeft een verwachtingspatroon aan dat redelijk genoemd kan worden volgens mij. Een Balkenende die er alles aan zal doen om dit keer die 4 jaar wel uit te zitten.
Ik heb nog steeds niet van je gehoord wat nou toch dat grote belang voor het CDA is.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 02:59:32 #89
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_47603979
Wie haat zaait zal haat oogsten.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_47603980
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 02:57 schreef Dhr het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds niet van je gehoord wat nou toch dat grote belang voor het CDA is.
Dat is waarvoor zij staan en waardoor zij hun achterban bedienen: continuïteit. Op zich een goed streven van het CDA ook. Ik kan me niet voorstellen dat die lui plannetjes verzinnen om de boel binnen een half jaar te versjtieren.
I´m back.
pi_47603984
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 02:59 schreef Megumi het volgende:
Wie haat zaait zal haat oogsten.
Sums it all up, I suppose.
I´m back.
pi_47603996
Laten we hopen dat de beste man niet vermoord wordt en zijn hypocrisie tijdig ontmaskerd wordt...dat zielige calimero-gedrag, "ze demoniseren me!", rot toch gvd een tering end op...Partij vd vrijheid my ass! Vrijheid van meningsuiting zolang het hem uitkomt, maar zodra iemand iets zegt dat meneer niet bevalt ben je ongeveer bezig met een moordcomplot...ja, zo krijg je alle politici die fortuyn nog vers in het geheugen hebben wel monddood ja...als wilders iets absoluut NIET voorstaat is het wel de vrijheid van meningsuiting...die geldt alleen wanneer je in zijn ontzettend nauwe straatje lult

dat er nog mensen zijn die er in trappen ook...echt om te
pi_47604001
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 02:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is waarvoor zij staan en waardoor zij hun achterban bedienen: continuïteit. Op zich een goed streven van het CDA ook. Ik kan me niet voorstellen dat die lui plannetjes verzinnen om de boel binnen een half jaar te versjtieren.
Dan onderschat jij de strategische capaciteiten van het CDA en ben je zowieso wat goedgelovig.
Als je in de politiek op dusdanige wijze je aardsrivaal de nekslag kunt toedienen moet je het zeker niet nalaten. This is the moment, en dat weten ze bij het CDA maar al te goed!
pi_47604005
quote:
Laten we hopen dat de beste man niet vermoord wordt en zijn hypocrisie tijdig ontmaskerd wordt...dat zielige calimero-gedrag, "ze demoniseren me!", rot toch gvd een tering end op...Partij vd vrijheid my ass! Vrijheid van meningsuiting zolang het hem uitkomt, maar zodra iemand iets zegt dat meneer niet bevalt ben je ongeveer bezig met een moordcomplot...ja, zo krijg je alle politici die fortuyn nog vers in het geheugen hebben wel monddood ja...als wilders iets absoluut NIET voorstaat is het wel de vrijheid van meningsuiting...die geldt alleen wanneer je in zijn ontzettend nauwe straatje lult

dat er nog mensen zijn die er in trappen ook...echt om te
.
I´m back.
pi_47604021
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 03:02 schreef Dhr het volgende:

[..]

Dan onderschat jij de strategische capaciteiten van het CDA en ben je zowieso wat goedgelovig.
Als je in de politiek op dusdanige wijze je aardsrivaal de nekslag kunt toedienen moet je het zeker niet nalaten. This is the moment, en dat weten ze bij het CDA maar al te goed!
Ja, dat vind jij wellicht, maar je hebt niet duidelijk gemaakt c.q. bewezen waarom ook de top van het CDA zo machiavellistisch omgaat me hun huidig mandaat, behalve dan door subjectieve indrukken.
I´m back.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 03:14:02 #96
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_47604071
Als iemand Adolf Hitler had vermoord dan zouden we dat nu achteraf een een held noemen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_47604075
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 03:14 schreef Megumi het volgende:
Als iemand Adolf Hitler had vermoord dan zouden we dat nu achteraf een een held noemen.
Kap eens met die kermis-retoriek.
pi_47604086
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 03:14 schreef Megumi het volgende:
Er komt btw een nieuwe film over de voorbereiding voor een aanslag op A. Hitler. Tom Cruise speelt hierin de hoofdrol.
I´m back.
pi_47604090
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 03:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Er komt btw een nieuwe film over de voorbereiding voor een aanslag op A. Hitler. Tom Cruise speelt hierin de hoofdrol.
Ga eens on topic.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 03:17:28 #100
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_47604091
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 03:14 schreef Dhr het volgende:

[..]

Kap eens met die kermis-retoriek.
Hehe dat zou Wilders dus moeten doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')