YWquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:28 schreef rene29 het volgende:
Dank Plasterk...
Topics openen is schijnbaar niet mijn sterkste eigenschap...
Oeh, fijn is dat: strand met dit weerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:57 schreef rene29 het volgende:
Morgen (zaterdag) een fotosessie voor een jaarboek,
Zondag dagje aan t strand
breng me nou niet op ideeënquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:58 schreef Etcetera het volgende:
[haags accent a la Harrie Jekkers]
zo weeeenig moguluk
[/haags accent]
ik zit te denken aan een pot ben en jerry's
Halfbakedquote:
In mijn geval is het gewoon een dagje strand met veel zon en hitte.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oeh, fijn is dat: strand met dit weer
Wat is het dan voor jaarboek?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:01 schreef rene29 het volgende:
[..]
In mijn geval is het gewoon een dagje strand met veel zon en hitte.
(woon dan ook niet in nederland...)
Waar woon je dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:01 schreef rene29 het volgende:
[..]
In mijn geval is het gewoon een dagje strand met veel zon en hitte.
(woon dan ook niet in nederland...)
Woon op de Filipijnen.quote:
Ben getrouwd met een Filipina.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:10 schreef Soempie het volgende:
Waarom de Filipijnen? En kom je nog wel in Nederland?
De omgekeerde wereldquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:14 schreef rene29 het volgende:
[..]
Ben getrouwd met een Filipina.
En het bevalt me hier erg goed,![]()
zaken gaan goed.![]()
En Nederland? Misschien voor een vakantie oid.![]()
Nee hoor. Gewoon engels.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:15 schreef B.ertha het volgende:
Praten jullie eigenlijk Nederlands, Filippijns of allebei tegen elkaar?
Ben fotograaf.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
De omgekeerde wereld
Welk werk doe je daar precies?
Kun je het wel? Lijkt me wel. Is dat dan geen goede oefening ofzo?quote:
Neequote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:16 schreef Soempie het volgende:
We zijn heul niet nieuwsgierig hoor Rene
Mooi werkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:17 schreef rene29 het volgende:
[..]
Ben fotograaf.
Net eigen studio geopend.
Doen voornamelijk bruiloften.
Geloof nou maar dat mijn engels erg vloeiend is.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kun je het wel? Lijkt me wel. Is dat dan geen goede oefening ofzo?
[..]
Nee
Dat mag. Zolang het niet te persoonlijk wordt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:17 schreef RoofingBurner het volgende:
Maar we willen wél alles van je weten.
Ik had het over je Filippijns. Dat is toch een goede oefening, als je zo met je vrouw praatquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:19 schreef rene29 het volgende:
[..]
Geloof nou maar dat mijn engels erg vloeiend is.
Heb al jaren in het buitenland gewoond enzo.
Is wat dat geen goede oefening? Snap de vraag niet.
ohwwwquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:20 schreef rene29 het volgende:
[..]
Dat mag. Zolang het niet te persoonlijk wordt.
Yup.quote:
Ik ben er niet geweldig in, maar vind het wel zeer leuk om te doenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:22 schreef rene29 het volgende:
[..]
Yup.
Bevalt me goed.
Van me hobby mn beroep gemaakt.
Meeste mensen spreken hier engels.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:18 schreef SaskiaR het volgende:
Kan je wel Filipijns? Of kan iedereen daar Engels?
3 jaar en nee, nog geen kinderenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:20 schreef Soempie het volgende:
Hoe lang woon je er al?![]()
Hebben jullie ook kinderen?
Is ook goede oefening, maar zowel zij (goede opleiding) als ik spreken vloeiend engels.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik had het over je Filippijns. Dat is toch een goede oefening, als je zo met je vrouw praat
je vergeet mijn vraagquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:19 schreef Etcetera het volgende:
nieuwsgierige aagjes zijn jullie zeg![]()
hoe ben je in/op de filipijnen belandt eigenlijk?![]()
Je mag me alles vragen, kan voorkomen dat je geen antwoord krijgt....quote:
Sorry.quote:
Heb niks te verbergen hoor.quote:
Nee...... Ik heb ooit een Filipino een Balut op de goorste manier zien opeten (als in, kuikentje als eerste eruit en als haring naar binnen gooien) en toen had ik balut gegeten en gedronken.... NOOIT DUSquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:33 schreef Nembrionic het volgende:
* Nembrionic moet terugdenken aan de balut-topics en vraagt zich af of rene29 dat wel eens gegeten heeft?![]()
Da's ook waar...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:40 schreef Nembrionic het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat het geen reet uitmaakt HOE iemand het eet
Dan heb je een aflevering gemist.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:40 schreef Nembrionic het volgende:
Het verbaast me eigenlijk dat ik het nog nooit bij Fear Factor heb gezien.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:42 schreef Soempie het volgende:
Nemmoest dat nou.
Dat had ik verdrongen
Ik zal het dan inderdaad gemist hebben jaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:42 schreef rene29 het volgende:
[..]
Dan heb je een aflevering gemist.
Maar dat was op de Amerikaanse versie....
Hoezo verdrongen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:42 schreef Soempie het volgende:
Nemmoest dat nou.
Dat had ik verdrongen
Zenden ze die in Nederland uit?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zal het dan inderdaad gemist hebben ja
Wat ze hier uitzonden was overigens de Amerikaanse versie
zo dat is een heel verhaalquote:
Ik heb t voor mn ogen gezien.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:45 schreef Plasterk het volgende:
Bah, zit net het wikipedia-artikel te bekijken.
Te ranzig![]()
Was volgens mij idd vrij duidelijk....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zo dat is een heel verhaal
ik heb geen vragenvolgende??
Daar heb ik een hulp voor.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:48 schreef Soempie het volgende:
shit, m'n kleding past niet in m'n kledingkast![]()
dat vraagt om foto'squote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:48 schreef Soempie het volgende:
En ik heb helemaal niet veel. Ik heb gewoon een heel kleine kast
dat is daar standaard geloof ik tochquote:
Ja.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat is daar standaard geloof ik toch
Geloof je me niet op m'n woord??quote:
Op het moment gewoon in NL jaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:44 schreef rene29 het volgende:
[..]
Zenden ze die in Nederland uit?
Of zit je ergens anders?
toch erg dat het zo moet, maar wel goed dat je het doetquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:53 schreef rene29 het volgende:
[..]
Ja.
Maar t is ook n soort ontwikkelingswerk.
Ik betaal haar eten, onderdak en zakgeld,
en daarnaast haar collegegeld.
Ook smerig jaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Leuke pagina, maar balut staat er niet op. Wel gefermenteerde sojabonen
Jij klikte zeker ook op mijn vorige "klik hier op eigen risico" link??quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:45 schreef Plasterk het volgende:
Bah, zit net het wikipedia-artikel te bekijken.
Te ranzig![]()
Dat zou best kunnen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:59 schreef RoofingBurner het volgende:
Er was toch een serie met 'toeters' Fabienne?
aldi cola wat goed te doen is kost 35 cent de 1,5 literquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kanonne wat hebben ze cola duur gemaakt. Zag het niet voor bijna een euro per fles... en dan heb je huismerk!
Stomme nieuwe flessen!
Ik heb m'n cola liever 30 cent goedkoper in een bekraste fles, die ook nog es fijner vast hieldquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:51 schreef Nembrionic het volgende:
Erg he? Gelukkig drink ik thuis zelden cola
Maar het ook wil ook wat!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb m'n cola liever 30 cent goedkoper in een bekraste fles, die ook nog es fijner vast hield![]()
Pff, boeiend. Overigens maakt huismerk zich zo ook redelijk overbodig, als het bijna even duur is als Pepsi/Coca-Cola...quote:
- nieuwquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:13 schreef Etcetera het volgende:
waarom is de ps3 zo ontzettend duur? voor hetzelfde geld kan je een leuke pc kopen, waar je in mijn ogen uiteindelijk veel meer mee kunt
Ja hoor. Nu, zo ongeveer.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:04 schreef Etcetera het volgende:
hey B.
alles goed?
weet iemand trouwens hoe laat de lama's beginnen? kwart over ofzo meen ik
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:12 schreef Etcetera het volgende:
maar er wordt niet gezapt omdat ik de afstandsbediening niet heb
Ah, is dat iets?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:15 schreef Etcetera het volgende:
nu staatie er wel op gelukkig
stond op die nieuwe show met Daan Schuurmans, je leven lang...
Ja, is ook veel leuker, dan kun je meedoen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:23 schreef Etcetera het volgende:
ik zit nu bij m'n vriend, en daar vind ik het nogal grof om de afstandsbediening te pikken
je leven lang vond ik vooral vaagniet echt interessant, maar ik ben meer van de kennisquizen en series
Je vriend woont nog thuis dan? Ja, dan zou ik ook niet zomaar alles doenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:25 schreef Etcetera het volgende:idd
een aantal dingen die ik kijk kijkt m'n schoonzus (die vaak over de afstandsbediening gaat) ook maar sommige dingen vind ik echt niks aan
Die was er vorige week, ze wisselen altijd afquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:30 schreef Nesle het volgende:
waar is die nieuwe lama dan?
Ik zou me zoooo kapot schamenquote:
Vind nu ook dat het algemene niveau achteruit gaat, veel van hetzelfdequote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:41 schreef Etcetera het volgende:
weet ik niet eigenlijk, ik vind het jammer dat arie weg is, maar ik mis sara absoluut niet
Ja. Ik kijk ook niet iedere week, dan blijft het verrassendquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:50 schreef Etcetera het volgende:
denk dat je dat toch houdt, maar zolang ze er leuke momenten in hebben
ik zeg: slechte planningquote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:19 schreef B.ertha het volgende:
Ik dacht dat ik moest werken, kom ik daar, dóódmoe, moet ik pas 's middags beginnen
quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:13 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe vond je het concert Soempie?
Ik vond het voorprogramma vreeeeeselijk, maar Coparck wel goed, en die drummer.....
is dancing with mequote:Lady in red
Echt?? Lady in rood hemdje met zwart rokje jaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:29 schreef Soempie het volgende:
[..]ik vond het voorprogramma wel oke.
Ik heb je gezien trouwens. Denk ik.Lady in red. Of niet?
Coparck!! en die drummer![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Echt?? Lady in rood hemdje met zwart rokje ja![]()
De drummer bleek wel erg oud te zijn trouwens, toen ik later handtekeningen ging halen (zooo fout maar lekker toch gedaan, hehe) Maar fantastisch hoe hij daar achterin de show zat te stelen![]()
Chris DeBurgh!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:32 schreef Plasterk het volgende:
[..]
is dancing with me
Cheek to cheek
There's nobody here
It's just you and me
It's where I wanna be
But I hardly know this beauty by my side
I'll never forget the way you look tonight
Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb nu al zin in vanavond
Lekker te rocken![]()
Hihihi wat suf...... maar dan weet ik misschien ook wel wie jij bentquote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:38 schreef Soempie het volgende:
[..]ja, ik heb je gezien. Ik vond het stom om wat te zeggen.
Heb nog naast je gestaan na binnenkomst
![]()
Ook Coparckquote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:49 schreef TradeMarkie het volgende:
www.keutinrock.nl
Altijd erg gezellig
Hehehequote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:51 schreef Soempie het volgende:
je stond te pratenen daarna ging ik naar voren.
Ik heb trouwens niet staan kijken de hele tijd hoorJe stond met je rug naar me toe bij binnenkomst.
Behalve lekker was die drummer ook een showmaker en erg goedquote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:57 schreef TradeMarkie het volgende:
En ik ben wel benieuwd of dat Copark wat is
De drummer laat mij natuurlijk koud, dus ik kan objectiever oordelen
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Behalve lekker was die drummer ook een showmaker en erg goed
Dat zeg je nuquote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:58 schreef Soempie het volgende:
Ok, ik stond vooraan helemaal aan de andere kant. Links![]()
En nee (voor het geval je het gezien hebt) ik was niet dat meisje dat als een idioot stond te dansen
Maar goede plek, dat wel![]()
Nu echt weg hoor![]()
![]()
dankquote:
2 shotjes over de hele avondquote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 08:53 schreef Soempie het volgende:
Ik ben vrij![]()
Ik was net m'n been aan het doen met een epilady![]()
![]()
Ben halverwege maar gestopt
![]()
au
* pollepel pakt en tussen tanden klemt...
![]()
En toen deed jij "quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:56 schreef Etcetera het volgende:
...en er was een jongen die er van overtuigd was dat hij mij kende en ik had iets van: who the hell are you,
NL paspoort accepteren ze altijd in de VS. Althans, bij mij hebben ze dat tot nu toe wel gedaan.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:41 schreef SaskiaR het volgende:
Jaleuk land hoor, maar dit is echt stom.
Straks maar terug met m'n paspoort, en hopen dat ze dat accepteren, want eigenlijk willen ze een USA ID.
Dat was het zekerquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:53 schreef LadyBlack het volgende:
roadtrip gaaaaaaaaaaaaf
Maar dat geldt wel voor de vrouwtjes, niet voor de mannetjesquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:59 schreef LadyBlack het volgende:
"If you're going to San Francisco, be sure to wear some flowers in your hair"
Ik heb verhalen gehoord van mensen die per se een USA ID moesten laten zien. Maar, ik ga het zometeen gewoon nog eens proberenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
NL paspoort accepteren ze altijd in de VS. Althans, bij mij hebben ze dat tot nu toe wel gedaan.
In September was ik met een paar vrienden een roadtrip in Cali aan het maken. Die éne ziet er nogal jong uit dus die moest echt overal zijn paspoort laten zien
Het lijkt mij vreemd. Anders kun je als tourist nergens drank kopen of naar binnen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:03 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ik heb verhalen gehoord van mensen die per se een USA ID moesten laten zien. Maar, ik ga het zometeen gewoon nog eens proberen![]()
goeie vraagquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:07 schreef Yestuuur het volgende:
je kunt toch ook (in NL) 3x levenslang krijgen ofzo? of is dat alleen in Amerika?
Wat zou betekenen dat vrouwen inderdaad achterbakse sekreten zijnquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:21 schreef Etcetera het volgende:
of vrouwen zijn veel beter in het verbergen van misdaden![]()
Het is maar net vauit welk stamdpunt je het bekijkt.....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat zou betekenen dat vrouwen inderdaad achterbakse sekreten zijn![]()
![]()
sommigequote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
ga je vliegen?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:40 schreef Yestuuur het volgende:
ladyblack ik zie dat je in Groningen woont.. is het daar relaxed uitgaan? Ik ga misschien in de buurt (Eelde) studeren.
Onzin..... Groningen is leuk om te stappen hoor! Voor ieder wat wils wel.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:44 schreef Yestuuur het volgende:
dat voorspelt niet veel goeds...
Mwah, valt wel meequote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:15 schreef Etcetera het volgende:F5 je zovaak
ik ga altijd klikken op 'my active topics'
Mijn "e" is ook geslijteerd. Die knop is nu helemaal blankquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:14 schreef B.ertha het volgende:
"Ik vind het eigenlijk vaag dat er al wel een slijtageplek op je spatiebalk zit en nog niet op je F5" Aldus mijn zusje
Ik klik altijd op de refresh knop.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:15 schreef Etcetera het volgende:F5 je zovaak
ik ga altijd klikken op 'my active topics'
Mwah, mijn pc is nog relatief nieuw, maar de spatiebalk, daar rust mijn duim altijd op.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:16 schreef Neleos het volgende:
[..]
Mijn "e" is ook geslijteerd. Die knop is nu helemaal blank![]()
Volvo 850quote:
Nee, in die balk waar ook de terug-knop zit. Dat ding met die pijltjes die naar elkaar wijzen.quote:
Deze?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Volvo 850
ultieme oude mannenauto, maar ik vind hem tof
en ga me nu niet oud noemen![]()
ook wel navigatiewerkbalkquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:20 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, in die balk waar ook de terug-knop zit. Dat ding met die pijltjes die naar elkaar wijzen.
Dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:20 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, in die balk waar ook de terug-knop zit. Dat ding met die pijltjes die naar elkaar wijzen.
Wehehe jij hebt ook gegoogled :quote:
Goeie auto!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Volvo 850
ultieme oude mannenauto, maar ik vind hem tof
en ga me nu niet oud noemen![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:23 schreef Neleos het volgende:
[..]
Goeie auto!
Maar is ie wel drempel-proof?
ik vind het altijd schattig staanquote:
Ja, da's zo'n tof detail, vooral als je dan in het donker je ruitesproeiers aanzet, zie je door je schijnsel van je lampen die dingen bewegenquote:
Een hoge wang?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
En het wordt iig altijd beter t.o.v mijn huidige auto, die is extreem stug geveerd, met banden met een niet al te hoge wang.
dat is het deel wat haaks op je loopvlak staat ,van de rand van je velg naar de buitenkant, hoe hoger dat is, hoe meer vering je uit je banden haaltquote:
Ik ben luiquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:30 schreef Etcetera het volgende:
automaat lijkt me niksschakelen is leuk
Jij bent echt wel een tomboy jaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:30 schreef Etcetera het volgende:
automaat lijkt me niksschakelen is leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |