Chris DeBurgh!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:32 schreef Plasterk het volgende:
[..]
is dancing with me
Cheek to cheek
There's nobody here
It's just you and me
It's where I wanna be
But I hardly know this beauty by my side
I'll never forget the way you look tonight
Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb nu al zin in vanavond
Lekker te rocken![]()
Hihihi wat suf...... maar dan weet ik misschien ook wel wie jij bentquote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:38 schreef Soempie het volgende:
[..]ja, ik heb je gezien. Ik vond het stom om wat te zeggen.
Heb nog naast je gestaan na binnenkomst
![]()
Ook Coparckquote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:49 schreef TradeMarkie het volgende:
www.keutinrock.nl
Altijd erg gezellig
Hehehequote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:51 schreef Soempie het volgende:
je stond te pratenen daarna ging ik naar voren.
Ik heb trouwens niet staan kijken de hele tijd hoorJe stond met je rug naar me toe bij binnenkomst.
Behalve lekker was die drummer ook een showmaker en erg goedquote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:57 schreef TradeMarkie het volgende:
En ik ben wel benieuwd of dat Copark wat is
De drummer laat mij natuurlijk koud, dus ik kan objectiever oordelen
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Behalve lekker was die drummer ook een showmaker en erg goed
Dat zeg je nuquote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:58 schreef Soempie het volgende:
Ok, ik stond vooraan helemaal aan de andere kant. Links![]()
En nee (voor het geval je het gezien hebt) ik was niet dat meisje dat als een idioot stond te dansen
Maar goede plek, dat wel![]()
Nu echt weg hoor![]()
![]()
dankquote:
2 shotjes over de hele avondquote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 08:53 schreef Soempie het volgende:
Ik ben vrij![]()
Ik was net m'n been aan het doen met een epilady![]()
![]()
Ben halverwege maar gestopt
![]()
au
* pollepel pakt en tussen tanden klemt...
![]()
En toen deed jij "quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:56 schreef Etcetera het volgende:
...en er was een jongen die er van overtuigd was dat hij mij kende en ik had iets van: who the hell are you,
NL paspoort accepteren ze altijd in de VS. Althans, bij mij hebben ze dat tot nu toe wel gedaan.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:41 schreef SaskiaR het volgende:
Jaleuk land hoor, maar dit is echt stom.
Straks maar terug met m'n paspoort, en hopen dat ze dat accepteren, want eigenlijk willen ze een USA ID.
Dat was het zekerquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:53 schreef LadyBlack het volgende:
roadtrip gaaaaaaaaaaaaf
Maar dat geldt wel voor de vrouwtjes, niet voor de mannetjesquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:59 schreef LadyBlack het volgende:
"If you're going to San Francisco, be sure to wear some flowers in your hair"
Ik heb verhalen gehoord van mensen die per se een USA ID moesten laten zien. Maar, ik ga het zometeen gewoon nog eens proberenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
NL paspoort accepteren ze altijd in de VS. Althans, bij mij hebben ze dat tot nu toe wel gedaan.
In September was ik met een paar vrienden een roadtrip in Cali aan het maken. Die éne ziet er nogal jong uit dus die moest echt overal zijn paspoort laten zien
Het lijkt mij vreemd. Anders kun je als tourist nergens drank kopen of naar binnen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:03 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ik heb verhalen gehoord van mensen die per se een USA ID moesten laten zien. Maar, ik ga het zometeen gewoon nog eens proberen![]()
goeie vraagquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:07 schreef Yestuuur het volgende:
je kunt toch ook (in NL) 3x levenslang krijgen ofzo? of is dat alleen in Amerika?
Wat zou betekenen dat vrouwen inderdaad achterbakse sekreten zijnquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:21 schreef Etcetera het volgende:
of vrouwen zijn veel beter in het verbergen van misdaden![]()
Het is maar net vauit welk stamdpunt je het bekijkt.....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat zou betekenen dat vrouwen inderdaad achterbakse sekreten zijn![]()
![]()
sommigequote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |