abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47574124

In The Legend of Zelda: Twilight Princess begint Link in zijn woonplaats waar hij zijn leven net als ieder ander begint. Hij groeit op tussen vriendelijke mensen en een rustige, vredige omgeving. In het dorpje waar hij woont, heeft hij als werk veehoeder. Hij helpt de plaatselijke veeboer met zijn vee en andere klusjes. Link is bevriend en bekend bij iedereen in het dorpje en ook bevriend met de kinderen.

Link begint zijn dag als ieder ander en gaat het dorpje in om te helpen met probleempjes, klusjes en natuurlijk zijn werk als veehoeder bij de plaatselijke veeboer. Link is inmiddels op een gemiddelde leeftijd van 16 jaar al een goede veehoeder en dat laat hij ook zeker blijken. Link is een goede vriend van de burgemeester en zijn dochter, waar link een oogje op heeft.

Na een paar klusjes en geholpen te hebben bij een paar probleempjes, wordt de rustige, kalme stad aangevallen door strijders uit de Twilight Realm. De kinderen waarmee hij is opgegroeid worden ontvoerd, zijn beste vriend wordt afgetuigd door de strijders en het dorpje verandert van een vredige stad naar een echt slagveld (figuurlijk gesproken). Iedereen loopt op de tipjes van zijn/haar tenen, bang voor de monsters.

Link is ondertussen opgeslokt in de Twilight Realm, waar hij in een wolf verandert, en het Twilight meisje, Midna, hem assisteert op een uiterst onvriendelijke manier. Samen gaan ze de strijd aan in de Twilight Realm, met als doel te ontsnappen, Link naar zijn vorige vorm zien terug te krijgen, de kinderen te redden en de Twilight Realm en de heer terug te dringen tot het niets.

Vele bekende oude gezichten uit vorige Legends of Zelda's komen weer terug. Naast dat ook de namen van steden en beesten. Ze hebben voornamelijk als doel gekozen de game-eigenschappen van The Wind Waker, namen uit The Ocarina of Time en de gameplay uit Majora's Mask, exclusief the maskers.

Link

Ook zijn er voor Link weer verscheidene dingen die hij kan opsparen, behalen, upgraden en waar hij ten strijde voor moet trekken. Zijn oude vriendin Epona komt ook weer opdagen, en maar liefst al helemaal in het begin. Uiteindelijk gaat het verhaal alsnog over The 3 Powers of The Triforce en natuurlijk chaos, ontploffingen en plot-twisten.

Vorig topic: [GC/Wii] Legend of Zelda: Twilight Princess #12

Game on!

[ Bericht 6% gewijzigd door Pheno op 23-03-2007 10:58:38 ]
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_47574180
Fipo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de pics missen in de OP...
Fools rush in where angels fear to tread...
pi_47574335
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 10:51 schreef Weizz het volgende:
Fipo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de pics missen in de OP...
Shit, de websense filer van mijn bedrijf doet lastig, moment. Ik ga even een wifilijn van de buren gebruiken

Edit, is het nu gelukt? De buren hebben de router uitstaan, dus ik zie niets qua plaatjes
pi_47574420
hehehe, mijn vraag aan jou blijft bestaan....

Dan weet ik ook wat voor leuks me nog te wachten staat. die kerker die ik boven meldde vond ik zelf op de GC ook erg leuk. Moet er nu op de Wii weer mee beginnen, ben vanochtend voor het werk net naar binnen gewandeld, dus ik ben er weer klaar voor
Maar ik hoop uiteraard dat je op het deel erna doelde, want op de GC ben ik na die kerker gestopt

edit: PICS!!!
pi_47574573
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 10:59 schreef Weizz het volgende:
hehehe, mijn vraag aan jou blijft bestaan....

Dan weet ik ook wat voor leuks me nog te wachten staat. die kerker die ik boven meldde vond ik zelf op de GC ook erg leuk. Moet er nu op de Wii weer mee beginnen, ben vanochtend voor het werk net naar binnen gewandeld, dus ik ben er weer klaar voor
Maar ik hoop uiteraard dat je op het deel erna doelde, want op de GC ben ik na die kerker gestopt

edit: PICS!!!
Zo, nu weer ontopic
SPOILER
pi_47574701
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 11:04 schreef Pheno het volgende:

[..]

Zo, nu weer ontopic
SPOILER
SPOILER
pi_47574830
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 11:08 schreef Weizz het volgende:

[..]

SPOILER
ah, dat klopt ja. Zo had ik het nog niet bekeken, ik zat al te denken aan een kerker uit OoT met die gevangen genomen gorons
pi_47575969
Net als de aapjes
pi_47581278
Het gene wat ik tot nu toe het leuks vind (ben net dungeon 3 uit) is/zijn de eindbazen. die zijn erg goed uitgemaakt
WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
pi_47585668
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 14:26 schreef acethemask het volgende:
Het gene wat ik tot nu toe het leuks vind (ben net dungeon 3 uit) is/zijn de eindbazen. die zijn erg goed uitgemaakt
Maar wel te makkelijk
BlaDieBla
pi_47586597
Dat ook ..... Maar ze zien er wel mooi uit.. en ze zijn leuk om te doen...
WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
pi_47587198
Wat een fantastisch spel! Ik zit nu in een ijstempel
SPOILER
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_47610782
Kun je nog ergens een grotere purse vinden? Die 300 rupees die ik nu maar kan meenemen schiet echt niet op.
pi_47611810
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 14:45 schreef Strolie75 het volgende:
Kun je nog ergens een grotere purse vinden? Die 300 rupees die ik nu maar kan meenemen schiet echt niet op.
SPOILER
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  zaterdag 24 maart 2007 @ 15:43:48 #15
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_47612083
Was bij level 42 ofzo in de Cave of Ordeals, had al mijn energieflesjes al verbruikt, en dacht, laat ik eens die plasjes opscheppen die je krijgt als je die stroperige druppel beesten (ja die) verslaat, en dat opdrinken want daar kreeg ik eerder in het spel ook altijd wat extra hartjes mee.

Gingen al mijn hartjes op

Had toch die waarschuwing ' you never know what might happen' serieuzer moeten nemen...
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_47617473
Eindelijk 'the four shards' bij elkaar..ook de 7e hidden skill geleerd..vond de laatste niet echt indrukwekkend..zometeen maar ff palace of twilight in
BlaDieBla
pi_47666913
Welke kleur Chu had je gebruikt..

Ik heb zelf een paarse en een gele achter de hand.. maar ik ben nog niet zoveel dood gegaan dat ik dat nodig heb gehad.

Ik hou ook meestal een elfje in een van mijn bottles... die zijn toch lekker makkelijk als je "per ongeluk" toch een keertje dood gaat.....
SPOILER
op naar het volgende gedeelte.. En dat is volgens mij erg tof....
WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
pi_47666983
geel is lampolie... dat werkte volgens mij wel aardig..

voor leven lijkt het me dat ie de rode gebruikt heeft.
pi_47667080
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 15:43 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Was bij level 42 ofzo in de Cave of Ordeals, had al mijn energieflesjes al verbruikt, en dacht, laat ik eens die plasjes opscheppen die je krijgt als je die stroperige druppel beesten (ja die) verslaat, en dat opdrinken want daar kreeg ik eerder in het spel ook altijd wat extra hartjes mee.

Gingen al mijn hartjes op

Had toch die waarschuwing ' you never know what might happen' serieuzer moeten nemen...
De rode is voor hartjes. Je krijgt er dan een stuk of 8 geloof ik.

Welke kleur heb jij dan gebruikt???
WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
pi_47667103
quote:
Op maandag 26 maart 2007 11:57 schreef acethemask het volgende:

[..]

De rode is voor hartjes. Je krijgt er dan een stuk of 8 geloof ik.

Welke kleur heb jij dan gebruikt???
Paars is ongezond
pi_47667418
Paars ongezond voor je???

Dan zal ik die maar eens gauw uit een van mijn bottles halen dan.!!!
WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
pi_47668353
Bloody hell
SPOILER
pi_47670746
quote:
Op maandag 26 maart 2007 12:36 schreef Strolie75 het volgende:
Bloody hell
SPOILER
Dat zat er idd wel dik in dat die langs ging komen... Heb em zelf bij lange na nog niet, maar hij kan iig gerepareerd worden bij dat kannonnekereltje in Lake Hylia Dat zeggen ze wel meteen in het begin om de verassing wat te verminderen :S
pi_47673341
Ik heb dit weekend eindelijk weer gespeeld. Sta nu voor de deur van de eindbaas van de Temple Of Time.

Weer een geweldige tempel! Maar ik vond hem iets eigenlijk iets te makkelijk, en dus te kort.
SPOILER
Ja lekker!
  maandag 26 maart 2007 @ 20:57:06 #25
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_47687136
ik ben zelf nog maar net aangekomen in de temple of time... ziet er wel interessant uit moet ik zeggen... De ijstempel was vrij simpel... alleen die eindbaas was even puzzelen hoe ik hem nog het best kon raken ivm weinig tijd.
pi_47690632
Ik heb hem bijna uitgespeeld. Kheb nu net Zant verslagen..te makkeijk vond ik zelf.
Nu eindelijk Hyrule Castle in .

Dit is de eerste Zelda die ik speel..super spel..alleen mocht die wel iets moeilijker zijn.
google is your friend
  Forum Admin maandag 26 maart 2007 @ 23:42:42 #27
35723 crew  GGMM
pi_47695566
Ik heb hem uitgespeeld,
SPOILER
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_47700513
Let op spoilertaggebruik, de dank van mensen die nog niet zo ver zijn is groot.
pi_47702930
Waar het spel inderdaad naartoe gaat lijkt me duidelijk... Maar er zijn af en toe idd mensen die van puzzelen houden
SPOILER
pi_47703103
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 10:13 schreef Weizz het volgende:
Waar het spel inderdaad naartoe gaat lijkt me duidelijk... Maar er zijn af en toe idd mensen die van puzzelen houden
SPOILER
Nee hoor, dat is best makkelijk
SPOILER
pi_47703329
SPOILER
edit
SPOILER
pi_47703478
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 10:26 schreef Weizz het volgende:
SPOILER
Ah ja, dat Kleine hint op je op weg te helpen:
SPOILER
pi_47703639
hehe toen ik het aan het posten was dacht ik al weer terug aan Arbiter's Grounds, en dan is het opeens allemaal heel logisch...
pi_47714069
quote:
Op maandag 26 maart 2007 23:42 schreef GGMM het volgende:
Ik heb hem uitgespeeld,
SPOILER
SPOILER
BlaDieBla
pi_47714095
Kut..spoiler vergeten

sorry jongens..
BlaDieBla
pi_47714141
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 15:31 schreef WjeroneW het volgende:
Kut..spoiler vergeten

sorry jongens..
de edit knop blijft werken
SPOILER
pi_47714233
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 15:33 schreef Pheno het volgende:

[..]

de edit knop blijft werken
SPOILER
Vergeten..al bijgewerkt
BlaDieBla
pi_47792253
klaar met het ijshuisje... wat was dat gemakkelijk zeg.
SPOILER
pi_47835940
Volgens mij bloed dit topic een beetje dood..

Welke vissen heb je allemaal al gevangen (inch. er ook ff bijzetten) en waar??
SPOILER
WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
pi_47845032
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 17:01 schreef acethemask het volgende:
Volgens mij bloed dit topic een beetje dood..

Welke vissen heb je allemaal al gevangen (inch. er ook ff bijzetten) en waar??
SPOILER
Weet de naam nie meer maar me grootste is 18 inches, volgens mij nie zo groot. Kheb hem gevangen in Fishing Hole.

Snap ook wel dat er hier bijna geen ruk meer word gepost..bijna iedereen heeft de game al uitgespeeld..ik ook bijna..
SPOILER
maar ben er nog nie aan toegekomen om hem uit te spelen.
BlaDieBla
pi_47876635
Heb hem nu eindelijk ook uitgespeeld (na 47 uur) en moet zeggen was weer een meesterlijk spel.
Maar als je het eind filmje hebt gehad kun je dan niet meer saven???
Vind ik wel weer kut. Maar ga nu proberen alles te verzamelen.
Mensen die nog aan het spelen zijn veel plezier en het is een tof spel
Wii = De Toekomst
pi_47889226
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 23:36 schreef captain_cannabis het volgende:
Heb hem nu eindelijk ook uitgespeeld (na 47 uur) en moet zeggen was weer een meesterlijk spel.
Maar als je het eind filmje hebt gehad kun je dan niet meer saven???
Vind ik wel weer kut. Maar ga nu proberen alles te verzamelen.
Mensen die nog aan het spelen zijn veel plezier en het is een tof spel
Had je haast ik na 67uur uitgespeeld:P maarja ik heb ook paar keer gewoon half uur gevist en op dat paard rondjes gereden enzo Nu nog een paar bugs en Poes verzamelen en die ellendige grot in e Gerud Desert uitspelen. Loop steeds vast bij die 3 ubergepantserde ridders enzo
pi_47889269
quote:
Op zondag 1 april 2007 13:09 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Had je haast ik na 67uur uitgespeeld:P maarja ik heb ook paar keer gewoon half uur gevist en op dat paard rondjes gereden enzo Nu nog een paar bugs en Poes verzamelen en die ellendige grot in e Gerud Desert uitspelen. Loop steeds vast bij die 3 ubergepantserde ridders enzo
Ik was er de eerste keer in 35 uur doorheen hoor
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
  zondag 1 april 2007 @ 13:23:41 #44
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_47889612
Ik denk dat ik wel 80 uur over dat spel ga doen, ik schiet totaal niet op.
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  zondag 1 april 2007 @ 13:44:34 #45
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_47890186
quote:
Op zondag 1 april 2007 13:23 schreef Noax het volgende:
Ik denk dat ik wel 80 uur over dat spel ga doen, ik schiet totaal niet op.
Ik zit nog steeds in de Temple of Time... heb al een paar dagen niet meer gespeeld...
  zondag 1 april 2007 @ 16:22:35 #46
66083 Platina
78th Element
pi_47895478
Net de Snowpeak Ruins uitgespeeld, nu maar eens een grotere purse en wat andere sidequests etc halen.

Hoe vet is Desert Temple op t eind trouwens! ik voelde me net the Silver Surfer
pi_47899885
Ik heb 'm een tijdje geleden uitgespeeld... Nog steeds word ik blij van dat deuntje dat duidelijk maakt dat de ochtend is begonnen. Herinneringen aan ocarina..
  Donald Duck held zondag 1 april 2007 @ 19:06:07 #48
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_47899991
quote:
Op zondag 1 april 2007 16:22 schreef Platina het volgende:
Net de Snowpeak Ruins uitgespeeld, nu maar eens een grotere purse en wat andere sidequests etc halen.

Hoe vet is Desert Temple op t eind trouwens! ik voelde me net the Silver Surfer
Die snowpeak heb ik ook net uitgespeeld. Prachtig sfeertje, met dat ijs, weerspiegeling, koudedamp enzo. Zo laten ze zien dat je met beperkte hardware toch iets heel erg moois en sfeervols kunt neerzetten
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_47902952
quote:
Op zondag 1 april 2007 19:02 schreef cocopop het volgende:
Ik heb 'm een tijdje geleden uitgespeeld... Nog steeds word ik blij van dat deuntje dat duidelijk maakt dat de ochtend is begonnen. Herinneringen aan ocarina..
Idd..dat deuntje is echt rustgevend..ben altijd blij als de ochtend begint
BlaDieBla
pi_47914765
ben ik de enige die een beetje te enthausiast de eind baas aan stukken aan het hakken was? Het was eigenlijk helemaal niet zo moeilijk
Free people own guns! Slaves do not!
  maandag 2 april 2007 @ 08:41:30 #51
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_47915415
quote:
Op maandag 2 april 2007 06:46 schreef Vampier het volgende:
ben ik de enige die een beetje te enthausiast de eind baas aan stukken aan het hakken was? Het was eigenlijk helemaal niet zo moeilijk
Ik vind de eindbazen in deze Zelda sowiezo niet echt moeilijk, wel leuk.
pi_47915860
quote:
Op maandag 2 april 2007 08:41 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik vind de eindbazen in deze Zelda sowiezo niet echt moeilijk, wel leuk.
Dat dus. En de extra tijd die ik er in heb zitten komt door alle sidequests. Vissen, poes, bugs, hearts upgrades etc. En natuurlijk die grot 2x doen, 4 bepantserde knights de 2de keer
Mijn Wii hing toen ik daar aan het vechten was, ik gooide een bom en was matrix style heerlijk bezig, maar toen ging de bom af, bepantsering vloog door de grot, maar dat vond de Wii niet zo leuk geloof ik
  maandag 2 april 2007 @ 11:31:58 #53
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_47919416
Tsja... als je Zelda 3, alle 3 zelda's op de gameboy, Minish cap, Ocarina of Time, Majora's Mask, Windwaker uit hebt gespeeld dan is een Zelda als deze inderdaad niet zo moeilijk meer, omdat de filosofie achter de bazen e.d. vaak hetzelfde is...

Niettemin blijft het een geweldig spel.

Ik moet vandaag maar eens even de temple of time uitspelen.
pi_47919787
quote:
Op maandag 2 april 2007 11:31 schreef ScienceFriction het volgende:
Tsja... als je Zelda 3, alle 3 zelda's op de gameboy, Minish cap, Ocarina of Time, Majora's Mask, Windwaker uit hebt gespeeld dan is een Zelda als deze inderdaad niet zo moeilijk meer, omdat de filosofie achter de bazen e.d. vaak hetzelfde is...

Niettemin blijft het een geweldig spel.

Ik moet vandaag maar eens even de temple of time uitspelen.
Het is inderdaad een goed spel. Helaas van de herhalingen die mij zelfs nu beginnen te irriteren, zelfs de grot is al eens gedaan in de windmaker.

Van mij mag de wereld wat meer free roaming zijn de volgende keer. Oftewel, je vindt een tempel, je gaat er in, je knokt je een eind naar binnen en je merkt dat je niet verder kan omdat je een item mist. Shit, andere tempel of plaats eerst nodig om verder te komen. Nu is het zo dat je een tempel alleen in kan als je een bepaald item hebt, je kunt het niet verkeerd doen. En het item wat je vindt heeft altijd te maken met de eindbaas, het lijkt me erg humor om heel ver in een tempel te komen en dan te merken dat je de eindbaas nog niet aan kan omdat je nog wat anders moet doen.

Ik vind dat we nu wel lang genoeg geleid zijn om alle tempels in de juiste volgorde te doen. Laat ons wat meer puzzelen!
  maandag 2 april 2007 @ 12:01:52 #55
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_47920532
quote:
Op maandag 2 april 2007 11:41 schreef Pheno het volgende:

[..]

Het is inderdaad een goed spel. Helaas van de herhalingen die mij zelfs nu beginnen te irriteren, zelfs de grot is al eens gedaan in de windmaker.

Van mij mag de wereld wat meer free roaming zijn de volgende keer. Oftewel, je vindt een tempel, je gaat er in, je knokt je een eind naar binnen en je merkt dat je niet verder kan omdat je een item mist. Shit, andere tempel of plaats eerst nodig om verder te komen. Nu is het zo dat je een tempel alleen in kan als je een bepaald item hebt, je kunt het niet verkeerd doen. En het item wat je vindt heeft altijd te maken met de eindbaas, het lijkt me erg humor om heel ver in een tempel te komen en dan te merken dat je de eindbaas nog niet aan kan omdat je nog wat anders moet doen.

Ik vind dat we nu wel lang genoeg geleid zijn om alle tempels in de juiste volgorde te doen. Laat ons wat meer puzzelen!
Inderdaad een goed punt. Zelda 3 was naar mijn mening ook zo goed juist omdat er zoveel free roaming was en niet een uiterst uitgestippelde lijn. Je moest niet alle kerkers in een bepaalde volgorde uitspelen (vaak doe je dat wel natuurlijk), maar het verkennen van de wereld speelde evengoed een grote rol.

In dit spel is het veel meer een lineair aspect dat je als het ware door het spel heen loodst.

Ik hoop nog steeds op een 3D 3rd person Metroid waar exploration a la Super Metroid/ Metroid 2 de hoofdrol speelt.
pi_47931376
quote:
Ik hoop nog steeds op een 3D 3rd person Metroid waar exploration a la Super Metroid/ Metroid 2 de hoofdrol speelt.
Metroid Prime? Metroid Prime 2? Metroid Prime 3?
Ok het is geen 3rd person, maar toch wel de super metroid gameplay dacht ik zo.. Toch? Poos geleden dat ik die game heb gespeeld btw, en om ontopic te blijven ik vond ze moeilijker dan twilight princess :p (42 uur uitgespeeld)
Without me, it's just aweso
  maandag 2 april 2007 @ 19:16:36 #57
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_47935273
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:23 schreef Triforce_Courage het volgende:

[..]

Metroid Prime? Metroid Prime 2? Metroid Prime 3?
Ok het is geen 3rd person, maar toch wel de super metroid gameplay dacht ik zo.. Toch? Poos geleden dat ik die game heb gespeeld btw, en om ontopic te blijven ik vond ze moeilijker dan twilight princess :p (42 uur uitgespeeld)
Metroid Prime 1,2,3 zijn geen 3rd person games, maar gewoon FPSers met een ietwat andere gameplay. Ik bedoel echt gameplay zoals Zelda, maar dan met Metroid. Dan komt het hele adventure/ exploringsaspect veel beter uit de verf en het komt de speelbaarheid ook ten goede.
  maandag 2 april 2007 @ 20:58:36 #58
36326 Freezor
Cold as stone
pi_47939904
Ik ben momenteel bezig met mijn 2e playtrough en ben na 12 uur bij dungeon 7 en ik heb 4 hartjes. Het spel is echt gewoon te simpel.
Something for your mind, your body and your soul.
pi_47952719
Offtopic
quote:
maar gewoon FPSers met een ietwat andere gameplay
Ik denk toch dat je je hier een beetje in vergist. Ze zien er alleen uit als FPS'ers, maar zijn het totaal niet. En als ik het mij goed herinner.. ben ik wel eens tegen stukken aangelopen waar je niet verder komt zonder een speciaal item (in Prime 1 voornamelijk de morph ball plekken). Oftewel, de metroid gameplay (later ook doorgevoerd in de castlevania serie)
/Offtopic
pi_47956162
Ik zou MP ook niet in de FPS hoek rammen, zit te veel aan vooruitgang en behalen van items en mogelijkheden bij.

Ben het wel met Freezor eens dat als je weet waar je met Zelda naartoe moet, dat alles dan snel kan, maar na 12 uur bijna uitspelen gaat toch wel heel erg snel... Denk dat je dan ook wel de leuke delen aan het overslaan bent.
  dinsdag 3 april 2007 @ 12:18:37 #61
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_47958331
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 09:10 schreef Triforce_Courage het volgende:
Offtopic
[..]

Ik denk toch dat je je hier een beetje in vergist. Ze zien er alleen uit als FPS'ers, maar zijn het totaal niet. En als ik het mij goed herinner.. ben ik wel eens tegen stukken aangelopen waar je niet verder komt zonder een speciaal item (in Prime 1 voornamelijk de morph ball plekken). Oftewel, de metroid gameplay (later ook doorgevoerd in de castlevania serie)
/Offtopic
Ik houd gewoon niet van spellen in 1st person (behalve het legendarisch Super Punch Out!, wat eigenlijk 1 1/2 Person is ) Net zoals ik ook liever 2D dan 3D heb...

Ik zou Prime mooier vinden als je zelf kunt kiezen of je 1st or 2rd person speelt. In 3rd person heb je namelijk meer overzicht waar je personage zich bevindt ten opzichte van de vijand en omgeving.
pi_47964787
Ik denk niet dat ze heel veel moeten sleutelen aan de formule van zelda.... Het spel moet namelijk ook nog te spelen zijn voor beginnenlingen..
Als je dan bv. in een kerker komt en je kan dan de eindbaas niet verslaan omdat je een item mist..ik denk dat veel beginnende mensen meteen afhaakt..

Ik ben nu in de gerudo desert en heb er bijna 30 uur opstaan... Ik doe het lekker rustig aan en neem mijn tijd om alles te vinden...
WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
pi_47965007
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:10 schreef acethemask het volgende:

Als je dan bv. in een kerker komt en je kan dan de eindbaas niet verslaan omdat je een item mist..ik denk dat veel beginnende mensen meteen afhaakt..
Niet echt reeel want zelda zorgt er altijd voor dat je het level niet kan halen, en de eindbaas ook niet, zonder dat je dat item hebt. Al zou dat het misschien wel interessanter maken, dat je echt in het level moet gaan zoeken
  dinsdag 3 april 2007 @ 15:46:39 #64
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_47966362
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:15 schreef Weizz het volgende:

[..]

Niet echt reeel want zelda zorgt er altijd voor dat je het level niet kan halen, en de eindbaas ook niet, zonder dat je dat item hebt. Al zou dat het misschien wel interessanter maken, dat je echt in het level moet gaan zoeken
Inderdaad. Stel je voor dat je de vuurbaas wilt verslaan maar dus geen iron boots hebt Maar daar kom je dus nooit omdat je zonder die boots nooit de kerker kunt uitspelen.
pi_47970443
Ik denk dat het de laatste games meer is om het spel lang te laten duren.. Windwaker *gaap*

Miyamoto: Hey we zijn pas 4 uur aan het spelen en we zijn al bijna aan het eind. Er moeten nog heel wat uren gevuld worden. *euhm* laten we de triforce weer in 8 delen splitsen en dan in het water gooien. Dan moet de speler eerst kaarten gaan zoeken/kopen die dan de locatie aangeven en dan moeten ze weer helemaal terugvaren nar die plek om zo'n stukje op te vissen. Ja daar zijn ze wel even zoet mee.

A link to the past duurde lang omdat het verhaal zo lang duurde.. en natuurlijk de vrijheid die je kreeg
  dinsdag 3 april 2007 @ 18:05:09 #66
66083 Platina
78th Element
pi_47972278
Vraagje in het spel, ik ben dus in the hidden village geweest, heb het geheugen van ilia teruggebracht, dat paardenfluitje gekregen en ben vervolgens terug gegaan naar the hidden village alleen ik kan die Impaz nergens vinden?!?! en ik kan in die zone ook niet transformen omdat iemand misschien aan het kijken is :/
pi_47977875
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 18:05 schreef Platina het volgende:
Vraagje in het spel, ik ben dus in the hidden village geweest, heb het geheugen van ilia teruggebracht, dat paardenfluitje gekregen en ben vervolgens terug gegaan naar the hidden village alleen ik kan die Impaz nergens vinden?!?! en ik kan in die zone ook niet transformen omdat iemand misschien aan het kijken is :/
ze zit achterin , doe een deur open
  dinsdag 3 april 2007 @ 21:04:52 #68
175573 Darklink
The shadow from Hyrule
pi_47979360
Uiteraard wel eerst alles kapot schieten

Vergeet ook de howling stone niet
Kupo?
  dinsdag 3 april 2007 @ 21:13:30 #69
66083 Platina
78th Element
pi_47979733
Ja, maar ik ben er al een keer geweest dus en heb die deur de 2de keer open gedaan, geen oud vrouwtje te bekennen!
  dinsdag 3 april 2007 @ 21:23:55 #70
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_47980250
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 21:13 schreef Platina het volgende:
Ja, maar ik ben er al een keer geweest dus en heb die deur de 2de keer open gedaan, geen oud vrouwtje te bekennen!
Begin dan maar weer helemaal overnieuw...

Van wat je hebt beschreven moet ze toch echt in het achterste huis zitten... Ik heb dat sruk nl gisteren zelf doorlopen...
  dinsdag 3 april 2007 @ 22:29:15 #71
66083 Platina
78th Element
pi_47983871
Nou, ik heb eerst als wolf zn sidequest voor een heart piece gedaan daarna de cube gereset en ze was er gelukkig

Heb nu
SPOILER
, heb helaas alleen voor dat ding te transporteren bijna al me rupees gedoneert aan de malo mart dus nu zit ik even vast totdat ik 300 rupees verzamel *zucht*. Ik zit nu trouwens op 28 uur, aardige speelduur moet ik zeggen
  dinsdag 3 april 2007 @ 22:32:11 #72
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_47984029
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 22:29 schreef Platina het volgende:
Ik zit nu trouwens op 28 uur, aardige speelduur moet ik zeggen
Minish Cap... binnen een dag uitgespeeld... Wel een vermakelijk spel overigens.
pi_48018351

[ Bericht 100% gewijzigd door WjeroneW op 04-04-2007 20:32:31 ]
BlaDieBla
  Donald Duck held woensdag 4 april 2007 @ 23:22:26 #74
46149 __Saviour__
pi_48026202
die knakker bij de oostingang van castle town, staat die nog voor iets interessants te collecteren of zal ik mijn rupees er maar beter niet aan spenderen?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 5 april 2007 @ 08:53:52 #75
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_48031727
quote:
Op woensdag 4 april 2007 23:22 schreef __Saviour__ het volgende:
die knakker bij de oostingang van castle town, staat die nog voor iets interessants te collecteren of zal ik mijn rupees er maar beter niet aan spenderen?
Zal wel een heart piece of iets dergelijks zijn...
pi_48032583
quote:
Op donderdag 5 april 2007 08:53 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Klopt. Ik weet niet meer hoeveel, maar ik had een volle beurs toen ik er aan begon
pi_48033036
Gewoon netjes geld aan de arme man geven. 1000 vindt ie wel wat.
Wat een mooi ding!
  donderdag 5 april 2007 @ 17:58:46 #78
66083 Platina
78th Element
pi_48050377
Net dungeon 7 uitgespeeld, weer 300 rupees ofzo misgelopen met me 600 wallet. teringzooi.

Wat een belachelijk slechte dungeon trouwens, 3 vijanden ofzo. Meer doolhof dan puzzel georienteerd en wel een heel slechte eindbaas. (wel mooie cutscene etc).
pi_48052800
ik ben in een wolf veranderd en zit vast in da ijs ding. da manneke op mijne rug zegt dat ik iets moet vinden om het ijs te laten smelten maar ik weet nie met wat kan iemand mij helpen?
  Donald Duck held donderdag 5 april 2007 @ 19:22:24 #80
46149 __Saviour__
pi_48052913
quote:
Op donderdag 5 april 2007 08:53 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

ok, thx. da's pas later de moeite waard dus.

waar ik wel van baal is dat ik iedere keer bijv. 50 of 100 rupee stukken tegenkom, maar er niks mee kan omdat die geldzak al vol zit.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_48055973
quote:
Op donderdag 5 april 2007 19:19 schreef sweexend het volgende:
ik ben in een wolf veranderd en zit vast in da ijs ding. da manneke op mijne rug zegt dat ik iets moet vinden om het ijs te laten smelten maar ik weet nie met wat kan iemand mij helpen?
Weet je nog die grote hoge rots die in de grond denderd als je voor het eerst bij Mountain Peak aan komt (zo heet dat toch ?) die rots moet je hebben..
BlaDieBla
pi_48068616
quote:
Op donderdag 5 april 2007 17:58 schreef Platina het volgende:
Net dungeon 7 uitgespeeld, weer 300 rupees ofzo misgelopen met me 600 wallet. teringzooi.

Wat een belachelijk slechte dungeon trouwens, 3 vijanden ofzo. Meer doolhof dan puzzel georienteerd en wel een heel slechte eindbaas. (wel mooie cutscene etc).
Ik moet zelfs denken welke je bedoeld Ik heb ze nooit geteld
  vrijdag 6 april 2007 @ 08:50:24 #83
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_48069018
quote:
Op donderdag 5 april 2007 17:58 schreef Platina het volgende:

Welke dungeon is #7?
  vrijdag 6 april 2007 @ 12:42:35 #84
66083 Platina
78th Element
pi_48076285
Sky Palace.
pi_48076474
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:42 schreef Platina het volgende:
Sky Palace.
Ah, dat is inderdaad qua vijanden een gare tempel. Al zijn sommige van de puzzels goed gevonden.
  vrijdag 6 april 2007 @ 12:56:09 #86
66083 Platina
78th Element
pi_48076752
Welke puzzels? Ze lagen wel erg voor de hand!
Het was gewoon wachten op de double clawshot en daarna was het van hoppakee!
pi_48076937
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:56 schreef Platina het volgende:
Om bij alle kistjes te komen
  Donald Duck held vrijdag 6 april 2007 @ 13:12:12 #88
46149 __Saviour__
pi_48077283
Ik ben nu net na die ijstempel direct naar de volgende gegaan. Zo gaat het wel snel, ik had gehoopt dat er wat meer lange tussenstukken en -opdrachten zouden zijn.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_48077343
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 13:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik ben nu net na die ijstempel direct naar de volgende gegaan. Zo gaat het wel snel, ik had gehoopt dat er wat meer lange tussenstukken en -opdrachten zouden zijn.
Je kunt door de ijstempels wapen nog wat hartjes halen. Iig zit er 1 in mijn hoofd waarbij je dat ding nodig hebt.
pi_48077417
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:56 schreef Platina het volgende:
Misschien zijn spoilers een goed idee... Ik wil namelijk nog wel even kloten voor ik erachter kom dat ik ze niet kan afmaken zoals ik op dat moment ben. Nu weet ik al waar ik op moet letten wanneer het niet lukt, DANK U!
  Donald Duck held vrijdag 6 april 2007 @ 13:19:44 #91
46149 __Saviour__
pi_48077558
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 13:13 schreef Pheno het volgende:
Je kunt door de ijstempels wapen nog wat hartjes halen. Iig zit er 1 in mijn hoofd waarbij je dat ding nodig hebt.
dan ga ik daar eens naar op zoek dan.
Ik probeer het spel zo lang mogelijk te rekken, ik wil het eigenlijk nog lang niet uitspelen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_48077753
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 13:19 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

dan ga ik daar eens naar op zoek dan.
Ik probeer het spel zo lang mogelijk te rekken, ik wil het eigenlijk nog lang niet uitspelen
Als je geen idee hebt waar te zoeken en je vraagt het hier, dab geef ik wel wat spoilertag hints.
Om nu meteen te zeggen waar en hoe is ook weer zo saai
En de meeste hartjes weet ik zo uit mijn blote hoofd wel te vinden. Maar dat had ik met zelda: lttp ook, dat duurt een jaar voordat het weggezakt is
pi_48079064
ben in een wolf veranderd en moet voor de derde keer bugs vangen. ik moet er nog 4 en die zitten in die lange waterstrook. kan iemand mij vertellen hoe ik aan die bugs kom.
grtz sweexend
  Donald Duck held vrijdag 6 april 2007 @ 14:23:15 #94
46149 __Saviour__
pi_48079574
Pheno, ik ga eerst zelf wel zoeken, da's veel leuker he.

En volgens mij zitten die bugs daar op de muur. Ertegenop knallen, dan vallen ze naar beneden en kun je ze pakken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  vrijdag 6 april 2007 @ 16:31:51 #95
66083 Platina
78th Element
pi_48083096
je moet howlen bij zn blaadjes (waarmee je ook een hawk kunt summonen) en dan kun je in twilight vorm over die rivier varen met Kargaroc en die beestjes mollen.
pi_48111474
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:06 schreef sweexend het volgende:
ben in een wolf veranderd en moet voor de derde keer bugs vangen. ik moet er nog 4 en die zitten in die lange waterstrook. kan iemand mij vertellen hoe ik aan die bugs kom.
grtz sweexend
Howlen zoals Platina zegt en dan gewoon je senses gebruiken als je bij die beesten bent en dan attacken..
BlaDieBla
  maandag 9 april 2007 @ 16:55:30 #97
66083 Platina
78th Element
pi_48148825
Doe ik nu iets fout?
Ik heb 'de eindbaas verslagen, maar ik kan niet saven daarna? hoort dat?
pi_48149305
quote:
Op maandag 9 april 2007 16:55 schreef Platina het volgende:
Doe ik nu iets fout?
Ik heb 'de eindbaas verslagen, maar ik kan niet saven daarna? hoort dat?
Dat hoort.
  maandag 9 april 2007 @ 20:33:10 #99
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_48155408
ik heb Ganon bijna verslagen... ik heb toen de Wii maar uitgezet... iets te snel... De Twilight Temple is echt heel erg kort... De boss key zit overigens wel op een lekkere plek... ik kwam bij de boss door aan en toen bleek ik geen sleutel te hebben...

Zant overigens wel een leuke boss...
pi_48167530
Ik zit nu tussen de De Twilight Temple en Sky Temple in, dat is best langdradig en niet erg uitdagend. Best jammer eigenlijk. Dit is voor het eerst tijdens het spelen van dit spel dat ik helemaal geen zin meer in de opdrachten heb.
Ja lekker!
  dinsdag 10 april 2007 @ 11:55:38 #101
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_48171605
Volgens mij moet ik vrijwel alle side quests nog... heb slechts weinig arrows, 300 rupee wallet, nauwelijks bommen, twee flesjes (weet niet of er meer zijn), etc... Oh, en ik mis nog 1 poe... Ik dacht dat ik ze allemaal tegen het lijf was gelopen, maar nee.

Oh, en waar is de cave of ordeals? (of hoe die ook maar heet)
pi_48175394
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 11:55 schreef ScienceFriction het volgende:
Volgens mij moet ik vrijwel alle side quests nog... heb slechts weinig arrows, 300 rupee wallet, nauwelijks bommen, twee flesjes (weet niet of er meer zijn), etc... Oh, en ik mis nog 1 poe... Ik dacht dat ik ze allemaal tegen het lijf was gelopen, maar nee.

Hoeveel Poe's zijn er ook alweer? Ik heb er nu 20. En waar kan ik ze 'inleveren'?
Ik dacht bij een mannetje boven Telma, maar daar kan ik nu niet meer komen omdat de kisten daar weg zijn?!
Ja lekker!
  Donald Duck held dinsdag 10 april 2007 @ 13:50:13 #103
46149 __Saviour__
pi_48175432
In zo'n zijstraatje van castle town zit een huisje waar veel poezen of van die honden zitten. Daar in een wolf veranderen en je kunt onder de deur doorgraven. Daar zit dat mannetje waar je met die souls naar toe moet.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_48175450
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 13:50 schreef __Saviour__ het volgende:
In zo'n zijstraatje van castle town zit een huisje waar veel poezen of van die honden zitten. Daar in een wolf veranderen en je kunt onder de deur doorgraven. Daar zit dat mannetje waar je met die souls naar toe moet.
Aha, thx!
Ja lekker!
pi_48176790
Heeft een van jullie een idee wat ik moet doen met al die hopen katten in Hyrule Castle town, ik kom er maar niet achter, anyone?
pi_48180463
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 13:48 schreef Pronk het volgende:

[..]

Hoeveel Poe's zijn er ook alweer? Ik heb er nu 20. En waar kan ik ze 'inleveren'?
Ik dacht bij een mannetje boven Telma, maar daar kan ik nu niet meer komen omdat de kisten daar weg zijn?!
Er zijn 60 poes uiteindelijk.
Er zijn zover ik weet 4 flesjes.
Je kunt de arrows 2x upgraden, net als de bomzak.

En de cave of ordeals kom je vanzelf tegen, die is niet bepaald te missen.
pi_48180650
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 14:30 schreef Sjiznit het volgende:
Heeft een van jullie een idee wat ik moet doen met al die hopen katten in Hyrule Castle town, ik kom er maar niet achter, anyone?
Die samenscholing? Ik heb er niets mee gekund, ik wilde ze nog lens schoppen, maar ook dat mocht niet
pi_48182956
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 16:13 schreef Pheno het volgende:

[..]

Die samenscholing? Ik heb er niets mee gekund, ik wilde ze nog lens schoppen, maar ook dat mocht niet
Mja ik ook met alleen die Poes nog en dan alles completed, vind het alleen maar raar die katten. Lijkt me dat je er iets mee moet kunnen.
  dinsdag 10 april 2007 @ 17:49:25 #109
66083 Platina
78th Element
pi_48184089
Misschien net zoals dat vrouwjte in the hidden village dat je die katten moet zoeken voor een heart piece of iets dergelijks. Hoe grade ik me bombbag trouwens op? en me wallet kan zkrs niet groter dan 600 rupees?!

Goed trouwens, dat je na de eindbaas alles behoudt en niet zoals bij the Windwaker weer van voor af aan begint, want toen had ik dus echt geen zin meer om alles opnieuw te halen alleen maar om de sidequests te behalen.
pi_48187687
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 17:49 schreef Platina het volgende:
Misschien net zoals dat vrouwjte in the hidden village dat je die katten moet zoeken voor een heart piece of iets dergelijks. Hoe grade ik me bombbag trouwens op? en me wallet kan zkrs niet groter dan 600 rupees?!

Goed trouwens, dat je na de eindbaas alles behoudt en niet zoals bij the Windwaker weer van voor af aan begint, want toen had ik dus echt geen zin meer om alles opnieuw te halen alleen maar om de sidequests te behalen.
Je wallet kun je tot 1000..moet je alle bugs vinden..en er loopt ergens aan de oostkant een kip (oosten als je dorpje binnenloopt) en die geeft je een opdracht dat je die 30 katten moet vinden..kheb hem alleen nog nie gedaan:P
BlaDieBla
  dinsdag 10 april 2007 @ 19:44:18 #111
66083 Platina
78th Element
pi_48188156
Hhaa ja die heb ik al gedaan, zijn er 20
Ik probeerde de vraag van een andere te beantwoorden, maar ik ben weer uns wartaal aant uitslaan
pi_48190899
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 19:44 schreef Platina het volgende:
Hhaa ja die heb ik al gedaan, zijn er 20
Ik probeerde de vraag van een andere te beantwoorden, maar ik ben weer uns wartaal aant uitslaan
20..30..who cares
BlaDieBla
pi_48205992
Wat is eigenlijk de beloning die ik krijg voor het inleveren van Poe Souls?
Ja lekker!
pi_48210582
quote:
Op woensdag 11 april 2007 09:40 schreef Pronk het volgende:
Wat is eigenlijk de beloning die ik krijg voor het inleveren van Poe Souls?
Een grotere beurs.
pi_48226019
Bij de tempel bij Lake Hydra zijn 2 slangenhoppen. Bovenop deze koppen kun je wat zien liggen... enig idee hoe ik daar kan komen?
pi_48226486
quote:
Op woensdag 11 april 2007 19:03 schreef Vampier het volgende:
Bij de tempel bij Lake Hydra zijn 2 slangenhoppen. Bovenop deze koppen kun je wat zien liggen... enig idee hoe ik daar kan komen?
Er is een spel waarbij je aan kippen moet gaan hangen om dan in Lake Hylia neer te dalen. Je kunt er komen door met die gast bij het kanon te praten en je af te laten schieten (oa, lopend kan ook). Normaal zou je naar de platforms gaan, maar die kip redt het ook naar de slangenkoppen
pi_48226828
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 11:55 schreef ScienceFriction het volgende:

Gewoon er heen warpen..en dan ligt hij achter jou..ingang zie je meteen
BlaDieBla
  woensdag 11 april 2007 @ 19:24:50 #118
66083 Platina
78th Element
pi_48226975
quote:
Op woensdag 11 april 2007 12:03 schreef Pheno het volgende:

[..]

Een grotere beurs.
Nee,
Insecten inleverne is een grotere beurs.

20 Poe Souls = Bottle of Fairy Tears.
pi_48227336
quote:
Op woensdag 11 april 2007 19:13 schreef Pheno het volgende:

[..]

Er is een spel waarbij je aan kippen moet gaan hangen om dan in Lake Hylia neer te dalen. Je kunt er komen door met die gast bij het kanon te praten en je af te laten schieten (oa, lopend kan ook). Normaal zou je naar de platforms gaan, maar die kip redt het ook naar de slangenkoppen
duuuuuh waarom dacht ik daar niet aan? (thanks )

Ik ben nu alle secrets aan het zoeken aangezien ik het spel al uitgespeeld heb.
pi_48228979
quote:
Op woensdag 11 april 2007 19:24 schreef Platina het volgende:

[..]

Nee,
Insecten inleverne is een grotere beurs.

20 Poe Souls = Bottle of Fairy Tears.
Ik bedoel er mee te zeggen: onbeperkt geld, als je de 60 poes hebt teruggebracht, hij vult je beurs namelijk tot op de nok toe vol elke keer als je hem bezoekt
pi_48231355
quote:
Op woensdag 11 april 2007 20:10 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik bedoel er mee te zeggen: onbeperkt geld, als je de 60 poes hebt teruggebracht, hij vult je beurs namelijk tot op de nok toe vol elke keer als je hem bezoekt
Ik had liever gehad dat je money op infinite kwam te staan zodat je dat magic armor de hele tijjd kon dragen.
pi_48231543
quote:
Op woensdag 11 april 2007 20:59 schreef Vampier het volgende:

[..]

Ik had liever gehad dat je money op infinite kwam te staan zodat je dat magic armor de hele tijjd kon dragen.
Ach, dat heb je echt niet nodig in dit spel.
pi_48254648
Zit nu na 68h (veel rond kijken hè ) in "city in the sky". Vond eigenlijk snowpeak en temple of time helemaal niet moeilijk. Over de eerste tempels deed ik langer, nu leer je wel hoe verder je komt, maar het niveau stijgt nog niet echt.
  donderdag 12 april 2007 @ 14:44:42 #124
66083 Platina
78th Element
pi_48256284
Wow 68h dat is lang!, maar hoe kom ik dan aan magic armor en grotere bombbag?
pi_48256576
Magic armor
SPOILER
Bombbag
SPOILER
pi_48257092
quote:
Op donderdag 12 april 2007 14:55 schreef Reintji het volgende:
Magic armor
SPOILER
Bombbag
SPOILER
SPOILER
BlaDieBla
pi_48257359
Wie heeft het over een kanonspel?

[ Bericht 56% gewijzigd door Reintji op 12-04-2007 15:58:41 ]
  vrijdag 13 april 2007 @ 20:18:27 #128
66083 Platina
78th Element
pi_48303264
Hmm ok bedankt en waar is het kanospel?
pi_48303356
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 20:18 schreef Platina het volgende:
Hmm ok bedankt en waar is het kanospel?
SPOILER
pi_48304321
Niet handig, tot verdieping 40 komen in de cave of ordeals en dan bedenken dat je te weinig boodschappen hebt gehaald bij de malo markt..
pi_48304440
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 20:54 schreef Reintji het volgende:
Niet handig, tot verdieping 40 komen in de cave of ordeals en dan bedenken dat je te weinig boodschappen hebt gehaald bij de malo markt..
ach, gewoon nog een keer gaan
  vrijdag 13 april 2007 @ 22:43:07 #132
66083 Platina
78th Element
pi_48307822
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 20:21 schreef Pheno het volgende:

[..]
SPOILER
aah die hoer, bedankt!
die wou eerst niet.
  dinsdag 17 april 2007 @ 15:02:20 #133
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_48419758
Zo...laatste loodjes.
SPOILER
  dinsdag 17 april 2007 @ 15:17:57 #134
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_48420504
Ik heb em uitgespeeld... het einde is een beetje magertjes... Ik vind tot nu toe het einde van Majora's Mask het beste einde van een Zelda. Des te meer omdat je meer krijgt te zien naar mate je meer side quests uitspeelt en je dus echt het gevoel had dat je het echt uitgespeeld had.

pi_48421356
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:02 schreef Strolie75 het volgende:
Zo...laatste loodjes.
SPOILER
have fun
  dinsdag 17 april 2007 @ 21:30:41 #136
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_48436338
Uitgespeeld

Geweldige laatste levels en machtig eindgevecht

Gelukkig niet zo repititief als Windwaker!

Wat een spel Aanschaf van de Wii meer dan waard
  dinsdag 17 april 2007 @ 21:50:02 #137
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_48437256
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 21:30 schreef Strolie75 het volgende:
Uitgespeeld

Gelukkig niet zo repetitief als Windwaker!

Wat een spel Aanschaf van de Wii meer dan waard
Het eindgevecht kan niet tippen aan OOT. Dát is het machtigste eindgevecht tot nu toe! Wel erg cool echter.

Overigens als je bij de eindbass in de Goron Mines achter een van de pilaren gaat staan kan hij je niet vinden... Kijkt ie een beetje om zich heen. Erg grappig.
  dinsdag 17 april 2007 @ 21:59:54 #138
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_48437781
OOT heb ik nooit gespeeld
pi_48437870
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 21:59 schreef Strolie75 het volgende:
Heiden
  dinsdag 17 april 2007 @ 22:09:54 #140
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_48438331
quote:
.... ....

Dat is echt ongelooflijk!!!!
  dinsdag 17 april 2007 @ 22:14:33 #141
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_48438572
Mijn top van Zelda games is overigens:

A Link to the Past (SNES)
Majora's Mask (N64)
Ocarina of Time (N64 of GC)
Twilight Princess (GC.. nee, ik heb em niet voor de Wii)
Link's Awakening (GB)

En daarna, in no particular order: Wind Waker (GC), Minish Cap (GBA), Zelda 1 (NES), Zelda 2 (NES), Oracle of Seasons (GB), Oracle of Ages (GB)
  woensdag 18 april 2007 @ 07:03:49 #142
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_48446731
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 22:09 schreef ScienceFriction het volgende:
.... ....

Dat is echt ongelooflijk!!!!
Ik wacht op de DS-versie
pi_48450049
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 22:14 schreef ScienceFriction het volgende:
Mijn top van Zelda games is overigens:

A Link to the Past (SNES)
Majora's Mask (N64)
Ocarina of Time (N64 of GC)
Twilight Princess (GC.. nee, ik heb em niet voor de Wii)
Link's Awakening (GB)

En daarna, in no particular order: Wind Waker (GC), Minish Cap (GBA), Zelda 1 (NES), Zelda 2 (NES), Oracle of Seasons (GB), Oracle of Ages (GB)
Link to the past kan ik ergens nog een heel klein beetje begrijpen(ondanks dat ik het daar absoluut niet mee eens ben, maar MM beter dan OOT????
Dan moet je wel heel erg van die zandloper gehouden hebben
  woensdag 18 april 2007 @ 12:22:17 #144
8369 speknek
Another day another slay
pi_48455907
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 21:30 schreef Strolie75 het volgende:
Eens. Het einde is echt heel tof gedaan. Beter ook dan van WW.
Objectief ook beter dan OOT denk ik, maar daar was het nog nieuw. Nu wist je op zich wel een beetje wat er ging gebeuren, desondanks echt cool gedaan.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 18 april 2007 @ 12:30:39 #145
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_48456290
Ik voel nu wel een leegte in mijn leven.
  woensdag 18 april 2007 @ 12:31:35 #146
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_48456330
quote:
Geef mij maar Amsterdam
  woensdag 18 april 2007 @ 12:31:51 #147
8369 speknek
Another day another slay
pi_48456343
Da's niet zo gek..
SPOILER
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 18 april 2007 @ 14:37:37 #148
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_48462121
quote:
Op woensdag 18 april 2007 10:00 schreef Weizz het volgende:

[..]

Link to the past kan ik ergens nog een heel klein beetje begrijpen(ondanks dat ik het daar absoluut niet mee eens ben, maar MM beter dan OOT????
Dan moet je wel heel erg van die zandloper gehouden hebben
Ik vond Majora's mask echt beter dan Ocarina of Time. Weinig tempels, maar algeheel erg veel sidequests en de boss battles (die je steeds weer kunt doen) en de verschillende Links (Zora, Goron, en Deku) vond ik erg interessant. Ook heb je het gevoel op een gegeven moment alle losse eindjes aan elkaar te kunnen knopen.

Ik vind MM dus meer replay value hebben dan OOT.
  woensdag 18 april 2007 @ 14:54:27 #149
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_48462891
quote:
Op woensdag 18 april 2007 12:31 schreef speknek het volgende:
Da's niet zo gek..
SPOILER
Wat bleek die lekker te zijn zeg!
Eerste keer dat ik de sprakeloosheid van Link begreep.
pi_48464112
quote:
Op woensdag 18 april 2007 14:54 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Wat bleek die lekker te zijn zeg!
Eerste keer dat ik de sprakeloosheid van Link begreep.
Nou om haar nou lekker te noemen... Het was niet echt een compleet menselijk figuur hoor
pi_48530619
Ik ben nu in de "City in the Sky". Ik speel het spel al sinds 6 december 2006, ik heb helaas weinig tijd om te spelen.

Ik ben daardoor het aantal tempels dat ik al heb gehaald vergeten, kan iemand me vertellen hoe veel tempels er nog komen na de "City in the Sky"?
Ja lekker!
  vrijdag 20 april 2007 @ 10:00:44 #152
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_48530708
2 kleinen.
City in the Sky is de laatste "echte" tempel.
pi_48530998
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 10:00 schreef Strolie75 het volgende:
2 kleinen.
City in the Sky is de laatste "echte" tempel.
En daarna begint het zoeken naar alle sidequests
Maar de zandtempel is mijn favoriet, damn, wat heb ik daar genoten
pi_48531742
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 10:08 schreef Pheno het volgende:

[..]

En daarna begint het zoeken naar alle sidequests
Maar de zandtempel is mijn favoriet, damn, wat heb ik daar genoten
Dan schiet ik dus aardig op!

De zandtempel zat inderdaad wel verdomde goed in elkaar, prachtige tempel, die was ik al weer bijna vergeten.
Ja lekker!
  vrijdag 20 april 2007 @ 11:59:54 #155
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_48534968
Ik vond er niet echt geweldige tempels tussen zitten, maar de Temple of Time was wel mijn favoriet.

Beste tempel tot nu toe in een Zelda game is denk ik de Spirit Temple in OOT, gevolgd door de tempel in Misery Mire in Zelda 3 en dan de Rockvale temple in Majora's Mask (die in het tweede deel geheel omgekeerd wordt). In Link's Awakening is die Tower (één na laatste tempel) ook erg leuk/frustrerend.

pi_48536049
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 11:59 schreef ScienceFriction het volgende:
In Link's Awakening is die Tower (één na laatste tempel) ook erg leuk/frustrerend.
Achteraf was die wel leuk ja, maar toen ik er mee bezig was heb ik heel veel gevloekt.
Ja lekker!
pi_48540784
Ik kan niet vissen . Het is te sneu, maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar. Geef ik iemand anders de controller en die doet het in 1 keer. Bij mij, na 20 keer proberen, nog steeds geen vis.

Grrr.
  vrijdag 20 april 2007 @ 14:50:54 #158
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_48541151
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:39 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kan niet vissen . Het is te sneu, maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar. Geef ik iemand anders de controller en die doet het in 1 keer. Bij mij, na 20 keer proberen, nog steeds geen vis.

Grrr.
Tsja... ik vind het vissen niet echt veel aan. Ik vind dat spelletje in de hut met die knikker een stuk leuker... krijg je nog wat bijzonders als je alle levels uitspeelt?
  Donald Duck held vrijdag 20 april 2007 @ 21:45:39 #159
46149 __Saviour__
pi_48554972
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:39 schreef ijsmeis het volgende:

Grrr.
Echt moeilijk is dat toch zo niet he. Er komt precies in beeld wat je moet doen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  vrijdag 20 april 2007 @ 22:17:39 #160
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_48556152
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:45 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Echt moeilijk is dat toch zo niet he. Er komt precies in beeld wat je moet doen.
Af en toe haalt-ie de vis trouwens echt niet binnen hoor...
  Donald Duck held vrijdag 20 april 2007 @ 22:20:02 #161
46149 __Saviour__
pi_48556236
soms ontsnappen ze wel. maar er eentje vangen is echt niet moeilijk.
later móet je trouwens een bepaalde vis vangen om verder te komen. dus dan moet je het wel kunnen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_48576367
Ik vind dat vissen dus echt helemaal niks, ik vond het even leuk en daarna ben ik maar gewoon verder gegaan met andere zaken zoals pieces of hearts zoeken e.d
pi_48657724
Ben sinds dit weekend ook verslingerd aan Zelda. Ik merk nog wel dat ik nog niet helemaal gewend ben aan de Wii controller. Ik moest op mijn paard tegen zo'n orc vechten en het kwam niet in me op om met de controller te zwaaien. Ik ben hardleers.
  Donald Duck held dinsdag 24 april 2007 @ 10:52:44 #164
46149 __Saviour__
pi_48660179
In het begin vond ik het allemaal ook heel onwennig, zo spelen. Maar nu zou ik niet anders meer willen, het bestuurt echt gewoon heerlijk zo.
Bijvoorbeeld ook wapens die je moet richten met de pointer, dat voelt gewoon heel natuurlijk aan.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  woensdag 25 april 2007 @ 09:57:52 #165
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_48696044
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 09:18 schreef Young_David het volgende:
Ben sinds dit weekend ook verslingerd aan Zelda. Ik merk nog wel dat ik nog niet helemaal gewend ben aan de Wii controller. Ik moest op mijn paard tegen zo'n orc vechten en het kwam niet in me op om met de controller te zwaaien. Ik ben hardleers.
heb ik ook! Zit ik op die knop te rammen op te gaan slaan met mijn zwaard, gooi ik mijn hengel uit Vergeet telkens eerst met de remote te slingeren. Gisteren pas begonnen, anderhalf uur gespeeld, dus het zal nog wel goedkomen met me
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_48710624
Zo ik heb hem net gekocht!

Eerst even 2 kilo stof van mijn cube afhalen( )

Ga ik genieten? Is hij net zo goed als OOT?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_48729360
quote:
Op woensdag 25 april 2007 17:24 schreef MaxC het volgende:
Zo ik heb hem net gekocht!

Eerst even 2 kilo stof van mijn cube afhalen( )

Ga ik genieten? Is hij net zo goed als OOT?
Ik vind hem niet beter, daarvoor zijn er namelijk te veel vergelijkingen met OOT, wel leuker qua besturing Je zult dus af en toe een deja vu krijgen
pi_48789558
Iemand een goeie tip om de huifkar veilig door het veld te loodsen? Vooral het stuk met die vogels is errug irritant. Raak er zo gefustreerd van. En ik wil zo graag verder spelen. Iemand dus nog goeie tips voor de aanpak?
  Donald Duck held vrijdag 27 april 2007 @ 20:33:36 #169
46149 __Saviour__
pi_48790209
Ja, da's een frustrerend stukje he! Man, wat heb ik daar gevloekt zeg.
Zorgen dat de huifkar niet in de fik vliegt, en vooruit dashen tot bij dat vogelbeest. Stilstaan, richten, en hopen op een raak schot. Verdere tactiek is er niet echt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  vrijdag 27 april 2007 @ 21:27:43 #170
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_48791818
Ik kan me niet herinneren dat ik problemen heb gehad met dat stuk... gewoon goed het vuur uit blazen met die boomerang. en verder rustig schieten...

Wel de GC versie overigens... weet niet of er verschil in zit..
pi_48794961
Ik vond dat stukje het meest irriterende en frustrerende van dat hele spel Op een gegeven moment ben ik gewoon voor die kar uitgerend gewacht tot die pokkevogels kwam en bompijlen afgeschoten.
pi_48818016
quote:
Op donderdag 26 april 2007 09:34 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik vind hem niet beter, daarvoor zijn er namelijk te veel vergelijkingen met OOT, wel leuker qua besturing Je zult dus af en toe een deja vu krijgen
Verhaal is anders, maar t blijft wel erg veel op OoT lijken
pi_48818218
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 22:53 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Verhaal is anders, maar t blijft wel erg veel op OoT lijken
Nogal. Ik hoop dan ook dat ze hun woorden gaan waarmaken en de volgende eens helemaal anders gaan doen. Want nu wordt het wel erg deja vu
pi_48908155
Ahhhhh ik zit nu vast op het moment dat je die kar moet gaan beschermen bij de terug weg naar de village, heb het 6x geprobeerd en het lukt nog steeds niet, rot kar brand steeds helemaal uit
pi_48908224
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:48 schreef Ludacriss het volgende:
Ahhhhh ik zit nu vast op het moment dat je die kar moet gaan beschermen bij de terug weg naar de village, heb het 6x geprobeerd en het lukt nog steeds niet, rot kar brand steeds helemaal uit
Met de boomerang kun je het vuur doven
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:50:42 #176
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_48908297
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 22:59 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nogal. Ik hoop dan ook dat ze hun woorden gaan waarmaken en de volgende eens helemaal anders gaan doen. Want nu wordt het wel erg deja vu
Majora's Mask
pi_48908592
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:49 schreef Pheno het volgende:

[..]

Met de boomerang kun je het vuur doven
Doe ik ook, alleen krijg ik die vogels/dino's die de bommen droppen niet uitgeschakeld met mijn pijl en boog
  Donald Duck held dinsdag 1 mei 2007 @ 22:57:23 #178
46149 __Saviour__
pi_48908646
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:48 schreef Ludacriss het volgende:
Gale Boomering op B zetten. Achter de huifkar aan huppelen en erop Z-targetten. Dan B om te doven. Dan snel vooruit dashen de die kutvogel neerschieten met een pijl.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_48909088
Ik zit vast in het begin, jawel het begin. 1e keer dat je in karioka villaga (ofzo) komt meot je die lichtjes zoeken, ik weet maar niet hoe je rechts boven moet komen!
Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
  Donald Duck held dinsdag 1 mei 2007 @ 23:10:10 #180
46149 __Saviour__
pi_48909296
Daar bij het eerste huisje aan de rechtkant kun je je een weg naar binnen graven. Gebruik je Sense om dat te vinden.
En volgens mij moet je ook op het dak zijn. Daar loopt gewoon een helling naar toe
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_48974368
Ik heb een klein probleempje...
Ik heb hem al uitgespeeld, en ben nu bezig met alle dingen vinden enzo.
Ben met die hidden skills bezig, maar bij de laatste howling stone in hidden village lukt het niet.
Ik "howl" volgens mij precies het deuntje na, maar hij pakt hem niet als goed.
Is er nog iets speciaals wat ik moet doen? A ingedrukt houden na de laatste noot heeft ook geen nut.
I like my sugar with coffee and cream!
Beastie Boys - Intergalactic
pi_48974422
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 18:45 schreef Fral het volgende:
Ik heb een klein probleempje...
Ik heb hem al uitgespeeld, en ben nu bezig met alle dingen vinden enzo.
Ben met die hidden skills bezig, maar bij de laatste howling stone in hidden village lukt het niet.
Ik "howl" volgens mij precies het deuntje na, maar hij pakt hem niet als goed.
Is er nog iets speciaals wat ik moet doen? A ingedrukt houden na de laatste noot heeft ook geen nut.
In die howl zit volgens mij een heel klein stukje een andere noot ertussen moet je ff heel goed kijken/luisteren
  Donald Duck held donderdag 3 mei 2007 @ 18:52:47 #183
46149 __Saviour__
pi_48974611
Net de temple of time uitgespeeld. Leuke tempel, leuk bedachte eindbaas. Maar weer zó simpel. Weer in 1 keer dat ding verslagen. Daar zou echt wat meer uitdaging in mogen zitten
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_48977085
Het is gelukt, na nog 15x proberen:D
I like my sugar with coffee and cream!
Beastie Boys - Intergalactic
pi_48977187
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:02 schreef Fral het volgende:
Het is gelukt, na nog 15x proberen:D
Maar dan heb je ook wat.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 09:46:56 #186
25686 Pronk
Koffie?
pi_48994041
Ik heb morgen weer eens een paar uurtjes de tijd om verder te gaan aan de 'City in the Sky'.
Ik heb er echt zin in!
Ja lekker!
  vrijdag 4 mei 2007 @ 14:46:59 #187
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_49005097
kga zo maar eens de temple of time uitspelen dan zit ik denk ik wel op zo'n 30 uurtjes in het spel
The more debt, the better
pi_49005576
Ik ben onderweg naar de Temple of Time en zit nu net 24 uur in het spel.

Leuk dat Epona in het spel zit. Maar sinds ik kan warpen staat ze maar een beetje te grazen in kakariko.
  maandag 7 mei 2007 @ 10:00:18 #189
25686 Pronk
Koffie?
pi_49091495
De 'City in the Sky' is nog best groot, ik ben er zaterdag heel lang mee bezig geweest.

Ik ben nu bezig met de 'Palace of Twilight' en heb inmiddels al 1 Sol.
Vanavond heb ik gelukkig weer tijd om te spelen!
Ja lekker!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 10:22:34 #190
25686 Pronk
Koffie?
pi_49133805
Gisteren heb ik Zant verslagen in het 'Palace of Twilight', nu kan ik dus eindelijk op weg naar Ganon.

Nu vraag ik me af, ik lees hier veel over de 'Cave of Ordeals', maar waar zit deze cave eigenlijk?
Komt deze nog of heb ik hem gemist?
Ja lekker!
pi_49136276
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 10:22 schreef Pronk het volgende:
Gisteren heb ik Zant verslagen in het 'Palace of Twilight', nu kan ik dus eindelijk op weg naar Ganon.

Nu vraag ik me af, ik lees hier veel over de 'Cave of Ordeals', maar waar zit deze cave eigenlijk?
Komt deze nog of heb ik hem gemist?
Die kun je bijna niet gemist hebben.
SPOILER
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:53:36 #192
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_49136934
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:35 schreef Pheno het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  Donald Duck held dinsdag 8 mei 2007 @ 11:57:27 #193
46149 __Saviour__
pi_49137091
Wat ik nu wel jammer vind is dat alles zo snel lijkt te gaan. Bij de eerste tempels had je tussendoor ook nog bepaalde dingen te doen. Maar nu is het hoppa, gelijk van de ene naar de andere tempel. Het wordt ook zo voorgekauwd nu. Heb net de temple of time gedaan. Komt dan die postbode aanlopen, met een brief die weer exact vertelt waar je naar toe moet. Het is leuker om zelf te zoeken naar de volgende aanwijzing
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_49137696
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat ik nu wel jammer vind is dat alles zo snel lijkt te gaan. Bij de eerste tempels had je tussendoor ook nog bepaalde dingen te doen. Maar nu is het hoppa, gelijk van de ene naar de andere tempel. Het wordt ook zo voorgekauwd nu. Heb net de temple of time gedaan. Komt dan die postbode aanlopen, met een brief die weer exact vertelt waar je naar toe moet. Het is leuker om zelf te zoeken naar de volgende aanwijzing
Tja, zoals ik al eerder zei: ik hoop dat de volgende zelda veel minder tips bevat. Dat zelfs de volgorde van kerkers/tempels/whatever niet duidelijk hoeft te zijn. Je weet nu bv altijd dat het wapen wat je vind je verder gaat brengen in diezelfde tempel, van mij mag er best eens een wapen heel ergens anders liggen dan in die tempel. En dan heb ik het niet over de ingang die je dan op 1 manier open kan krijgen , maar dat je al wat verder bent in die tempel en merkt dat je niet verder komt.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:14:37 #195
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_49138203
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:14 schreef ScienceFriction het volgende:
http://thehylia.com/index.php?subaction=showfull&id=1178604194&archive=&start_from=&ucat=19&

Check deze monsters dan!!! Zaten die maar echt in de game...
Volgens de comments zijn die dmv een cheat te krijgen in de GC? Ik weet niet eens wat een AR is
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:27:03 #197
25686 Pronk
Koffie?
pi_49138207
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:35 schreef Pheno het volgende:

[..]

SPOILER
Okeej! Maar hoe had ik dat moeten zien dan? Was het te zien tijdens het warpen van de brug naar Eldin? Nouja, ik weet in ieder geval dat ik er naartoe kan als ik daar zin in heb!
Ja lekker!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:27:58 #198
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_49138238
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:27 schreef Pheno het volgende:

[..]

Volgens de comments zijn die dmv een cheat te krijgen in de GC? Ik weet niet eens wat een AR is
Action replay
pi_49140749
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:27 schreef Pronk het volgende:

[..]

Okeej! Maar hoe had ik dat moeten zien dan? Was het te zien tijdens het warpen van de brug naar Eldin? Nouja, ik weet in ieder geval dat ik er naartoe kan als ik daar zin in heb!
Niet, ik kijk altijd als ik spullen op pak. Dat ze 100 meter groot zijn en een paar ton wegen maakt me niet uit
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:53:57 #200
25686 Pronk
Koffie?
pi_49144512
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:29 schreef Pheno het volgende:

[..]

Niet, ik kijk altijd als ik spullen op pak. Dat ze 100 meter groot zijn en een paar ton wegen maakt me niet uit
Ik warpte dus automatisch naar Eldin met Midna en de brug, dus ik had het pas kunnen zien als ik dat hele stuk terug was gelopen, en dat heb ik dus uiteraard niet gedaan. Daar ben ik dan toch te lui voor vrees ik.
Ja lekker!
pi_49144630
Dit is een centraal topic. Dat mag niet he.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:01:42 #202
73546 RaymanNL
Muwhahaa
pi_49144785
Centrale game topics blijven wel hoor Alleen de console topics zijn tijdelijk dicht
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:08:31 #203
25686 Pronk
Koffie?
pi_49145028
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:01 schreef RaymanNL het volgende:
Centrale game topics blijven wel hoor Alleen de console topics zijn tijdelijk dicht
Huh?.... Wat is het idee daarachter? We mogen wel over games discussiëren, en niet over consoles?

En hoe zit het dan met de reeks 'Wie weet waar er Wii's zijn'? Mag die dan wel?
Ik begrijp er helemaal niets meer van op deze manier. Waarom proberen jullie overzicht te creëren in iets dat altijd al heel overzichtelijk was?
Ja lekker!
pi_49145209
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:53 schreef Pronk het volgende:

[..]

Ik warpte dus automatisch naar Eldin met Midna en de brug, dus ik had het pas kunnen zien als ik dat hele stuk terug was gelopen, en dat heb ik dus uiteraard niet gedaan. Daar ben ik dan toch te lui voor vrees ik.
Dat zou kunnen, maar je kunt dus iig terug
Zorg dat je 4 bottles vol zijn of dat je je magic armor aan hebt. En je hebt wat spullen uit de kerkers nodig, maar volgens mij heb je die al, gezien je al bij Zant was
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:25:24 #205
25686 Pronk
Koffie?
pi_49145709
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:13 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, maar je kunt dus iig terug
Zorg dat je 4 bottles vol zijn of dat je je magic armor aan hebt. En je hebt wat spullen uit de kerkers nodig, maar volgens mij heb je die al, gezien je al bij Zant was
Ah, thx voor de tip! Ik weet hoe ik aan Magic armor kan komen, dat wordt geen probleem.

Maar... 4 bottles? Ik heb er maar 3? Hoe kom ik aan 4 bottles?
Van wie ik de eerste 2 bottles heb gekregen weet ik niet meer, de 3e kreeg ik van die vent voor wie ik Poe souls moet verzamelen nadat ik er 20 heb verzameld.
Ja lekker!
pi_49146172
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:25 schreef Pronk het volgende:

[..]

Ah, thx voor de tip! Ik weet hoe ik aan Magic armor kan komen, dat wordt geen probleem.

Maar... 4 bottles? Ik heb er maar 3? Hoe kom ik aan 4 bottles?
Van wie ik de eerste 2 bottles heb gekregen weet ik niet meer, de 3e kreeg ik van die vent voor wie ik Poe souls moet verzamelen nadat ik er 20 heb verzameld.
SPOILER
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:40:37 #207
25686 Pronk
Koffie?
pi_49146342
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:36 schreef Pheno het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Ja lekker!
pi_49146438
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:40 schreef Pronk het volgende:

[..]

SPOILER
No problemo.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 19:25:08 #209
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_49155573
Heb je die bottles per se nodig voor de cave of ordeals? Ik heb er 2 of zo... en vrijwel alle heart containers. 1 met magic en 1 met life potion lijkt me wel genoeg...
pi_49155739
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 19:25 schreef ScienceFriction het volgende:
Heb je die bottles per se nodig voor de cave of ordeals? Ik heb er 2 of zo... en vrijwel alle heart containers. 1 met magic en 1 met life potion lijkt me wel genoeg...
Ik kan zonder, (wel alle hearts nu) maar ik ga even uit van het slechtste geval uit
Vooral die knights zijn best irritant, zeker als je er 3 hebt. En een tweede rondje cave is een bonus van nog 1 knight erbij Tip, gooi geen bom achter ze, mijn Wii ging er van hangen
  donderdag 10 mei 2007 @ 17:19:51 #211
22683 MaHawK
M'n bureaustoel is verrot
pi_49233255
Even een quick question. Ik moet die mirror pieces gaan verzamelen en moet die besneeuwde berg op. Ik kreeg een tekening van die vrouw en die heb ik laten zien aan die zwemgasten, die blaten alleen over die vissesn die bij de mother child rocks zwemmen, maar ik kan ze niet bepaald vangen met een made ofzo. Wat moet ik nou doen want ik heb geen zin uren te kloten wat ik ook al gedaan heb overigens. Kleine spoiler needed.
pi_49234275
De Zora zullen je ook vertellen dat er één persoon is die die vis heeeel goed kan vangen. Als je die nou eens zoekt. Misschien heeft hij een tip.
SPOILER
  donderdag 10 mei 2007 @ 22:59:53 #213
22683 MaHawK
M'n bureaustoel is verrot
pi_49248753
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:48 schreef Young_David het volgende:
De Zora zullen je ook vertellen dat er één persoon is die die vis heeeel goed kan vangen. Als je die nou eens zoekt. Misschien heeft hij een tip.
SPOILER
Had hem idd al gevonden. Ben nu in dat huis in de bergen. Thanks anyways.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 09:09:32 #214
25686 Pronk
Koffie?
pi_49257443
Gisteren gespeeld, ik ben nu binnen in Hyrule Casle! (en heb mn 4e potje)

Het kan nu niet lang meer duren voordat ik het spel uitgespeeld heb, en morgen heb ik weer tijd om te spelen!
Ja lekker!
pi_49295709
Blijf die hand maar afschudden in Palace of Twilight. gaaf sfeertje trouwens
  zaterdag 12 mei 2007 @ 18:25:59 #216
25686 Pronk
Koffie?
pi_49306103
Ik heb het spel vanmiddag uitgespeeld! Het einde is heel mooi!

Ben nu even in de 'Cave of Ordeals' gaan kijken (3 verdiepingen), hoe kan ik zien in welke verdieping ik ben?
Ja lekker!
pi_49306420
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 18:25 schreef Pronk het volgende:
Ik heb het spel vanmiddag uitgespeeld! Het einde is heel mooi!

Ben nu even in de 'Cave of Ordeals' gaan kijken (3 verdiepingen), hoe kan ik zien in welke verdieping ik ben?
Niet
Om de 10 komt er een fee geloof ik, die je een bonus bij de meren in het land geeft, vanaf dan zijn er feetjes te vangen.
pi_49550027
ik zit nu vast in de forest temple!! nadat ik de reuze spin he verslagen wat nu?
  Donald Duck held zaterdag 19 mei 2007 @ 20:16:17 #219
46149 __Saviour__
pi_49550329
Heb je alle aapjes al zodat je dat grote ravijn over kunt?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_49561514
hoe bedoel je aapjes?
pi_49561781
en waar kan ej ze vinden
pi_49563303
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 20:04 schreef kkk12 het volgende:
ik zit nu vast in de forest temple!! nadat ik de reuze spin he verslagen wat nu?
Er is geen reuze spin in de forest temple toch?
  Donald Duck held zondag 20 mei 2007 @ 13:26:50 #223
46149 __Saviour__
pi_49567159
ik kan het me ook niet herinneren, maar het is al een tijdje geleden dat ik in die tempel was. volgens mij was de boss daar zo'n
SPOILER
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_49643839
Ook maar weer eens overnieuw begonnen (M'n Wii maakt een teringherrie trouwens )
  maandag 28 mei 2007 @ 15:22:36 #225
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_49853556
Ik ben bij de Watertemple, wat een klotetempel zeg! Ik sta in de centrale hal zeg maar en heb zin om de Wii zo t raam uit te gooien!
In me Burberry......
  Donald Duck held maandag 28 mei 2007 @ 15:29:09 #226
46149 __Saviour__
pi_49853786
Die is best leuk toch, en niet bijzonder moeilijk
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  maandag 28 mei 2007 @ 15:57:22 #227
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_49854682
Ik ben alweer wat verder Heb al water.

(ik heb gewoon een gruwelijke hekel aan watertempels )
In me Burberry......
  maandag 28 mei 2007 @ 17:51:09 #228
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_49858246
Ik ben weer compleet, ik heb mn hookshot!
In me Burberry......
pi_53930490
Keiharde schop voor dit geweldige spel

Afgelopen week weer een beetje opgepakt en wat zit het toch geniaal in elkaar Nu net voorbij de watertempel.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_53932346
quote:
Op maandag 28 mei 2007 15:57 schreef Chav het volgende:
Ik ben alweer wat verder Heb al water.

(ik heb gewoon een gruwelijke hekel aan watertempels )
Die watertempel in Oracle of seasons of ages was idd vreeeeeeselijk, maar deze is gelukkig wel iets makkelijker
  zondag 14 oktober 2007 @ 21:35:04 #231
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_53933553
Ik vind de tempels in TP eerlijk gezegd allemaal niet zo moeilijk, ik vond ze in MM en OOT moeilijker.
In me Burberry......
  zondag 14 oktober 2007 @ 23:03:51 #232
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_53935885
Ik zeg altijd kerkers, dat klinkt veel stoerder.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  Forum Admin maandag 15 oktober 2007 @ 00:42:05 #233
35723 crew  GGMM
pi_53939089
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 23:03 schreef Rosbief het volgende:
Ik zeg altijd kerkers, dat klinkt veel stoerder.
Jij bent ook wel een heel stoer persoon.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_53941672
waar zit de ingang van die cave of ordeals eigenlijk ?
ik heb na de verhaal lijn uitgespeeld te hebben eigenlijk niet veder meer gespeeld
( ik schaam me diep ja , maar ik heb teveel spellen om te spelen atm )
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_53945058
^ Gerudo Mesa Waar dat stuk van de Bridge of Eldin stond.
pi_53945860
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 11:44 schreef Chanty87 het volgende:
^ Gerudo Mesa Waar dat stuk van de Bridge of Eldin stond.

die staat er bij mij dan nog steeds
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_53947236
Dat vond ik gisteren ook wel irritant. Had ik iets in de verkeerde volgorde gedaan blijkbaar, kon ik dezelfde handelingen nog een keer uitvoeren.

Dat is opzich niet zo'n probleem behalve dan dat je daar helemaal niet aan denkt omdat je dat al een keer gedaan hebt. Dus zit je vast
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 23:58:48 #238
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_54062652
Uitgespeeld

Moet alleen nog de cave of ordeals halen en heb 30 poes....

Maar Ganendorf is verslagen
In me Burberry......
pi_54105277
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 23:58 schreef Chav het volgende:
Uitgespeeld

Moet alleen nog de cave of ordeals halen en heb 30 poes....

Maar Ganendorf is verslagen
mijn tijd staat op 12 uur, en jij?
I pwn u!
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:54:04 #240
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_54106952
Ehhhh..... iets meer Moet daarbij wel zeggen dat ie uren zonder gespeeld te hebben aangestaan heeft. (maar 12 uur is wel heel snel!)
In me Burberry......
pi_54925489
Zo, na maanden stil gelegen te hebben terwijl ik in de City in the Sky zat, heb ik hem net eindelijk uitgespeeld.
Het einde was niet zo heel moeilijk eigenlijk
pi_55161768
Zelda: TP was een van de eerste spellen die ik aanschafte voor de Wii

Ik had nog nooit Zelda gespeeld, wel bekend met het adventure genre, en met de Zelda franchise (alhoewel ik heel lang gedacht heb dat Link Zelda was ). Maar ik ging voornamelijk op de reviews af. Ik ben absoluut niet teleurgesteld

In het begin begon ik te twijfelen aan de grootte van de kaart, aangezien je steeds heen en weer aan't gaan bent; totdat ik wat verder was in het spel en ik pas zag hoe gigantisch het is. Vind het dan ook heerlijk om een beetje rond te rennen en plekjes te ontdekken

Een keer vastgezeten, in Lakebed Temple:
SPOILER
Verder is het spel niet echt moeilijk, maar ik vind 't geweldig dat er overal wel een geheim hoekje of kiertje zit
Ik sta nu voor de deur van de Temple of Time:
SPOILER
Anyways, ik heb nog lekker veel te gaan aangezien ik al 80 uur bezig ben, waarschijnlijk omdat ik meer tijd buiten dan in tempels besteed. En dan heb ik de Cave of Ordeals nog niet eens gehad
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
  woensdag 12 december 2007 @ 21:53:48 #243
148471 DJ90
*Pluk de dag*
pi_55229352
Misschien echt heel dom dit. Maar helemaal op het begin moet ik een vis vangen voor die kat. maar het lukt me voor geen meter. Misschien heb je aas nodig ofzo? maar ik krijg dat in geen een van de huizen?
  Donald Duck held woensdag 12 december 2007 @ 21:57:43 #244
46149 __Saviour__
pi_55229494
gewoon uitwerpen en wachten tot je beet hebt. De 2e vis die je vangt zal de kat pakken en ermee wegrennen, dan ga je er achter aan.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  woensdag 12 december 2007 @ 22:00:29 #245
148471 DJ90
*Pluk de dag*
pi_55229601
ik ben al een kwartier bezig. en er gebeurt toch echt vrij weinig
  Donald Duck held woensdag 12 december 2007 @ 22:04:18 #246
46149 __Saviour__
pi_55229738
wel op de goede plek gaan he. daarachter, naast zo'n huis.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  woensdag 12 december 2007 @ 22:09:49 #247
148471 DJ90
*Pluk de dag*
pi_55229915
Jaja bij die kat. op zon steiger.. nog steeds niks
  Donald Duck held woensdag 12 december 2007 @ 22:14:17 #248
46149 __Saviour__
pi_55230075
zo veel moeite zou het toch niet mogen kosten.
zorg dat de dobber goed ligt en rechtop is enzo, da's zo'n beetje het enige waar het nog aan zou kunnen liggen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  woensdag 12 december 2007 @ 22:15:39 #249
148471 DJ90
*Pluk de dag*
pi_55230110
ja, is zo, toch raar. die dobber gaat wel telkens onder water, en dan weer boven water.. maar niet echt dat ik beet heb ofzo.
pi_55230468
Äas kan helpen, alhoewel dat niet het aas is waar ze in het boekje over spreken.. Heb je die bijenkorf al gezien?
  woensdag 12 december 2007 @ 22:32:41 #251
148471 DJ90
*Pluk de dag*
pi_55230659
Jaja, die is al naar beneden gehaald maargoed.. net had ik EINDELIJK een vis!
Maar nu lukt het weer niet om die dan binnen te halen. heel hard omhoog zwiepen met je hengel helpt nou niet echt.
pi_55231141
Dat staat gewoon in de handleiding. Nunchuk naar de wiimote richten en ronddraaien (staat beter uitgelegd in de handleiding).
  Donald Duck held woensdag 12 december 2007 @ 22:53:14 #253
46149 __Saviour__
pi_55231316
nee da's later toch pas als je de hengel met molen krijgt. Maar die hengel in het begin is gewoon een opgevoerde stok, draaien werkt daar niet.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_55231465
Da's raar, zo heb ik ze toch binnen gehaald vanaf het begin. Het enige waar ik moeite mee had (de eerste keer dat ik een vis had) was 'm op't land gooien, de 2e keer lukte het door de vissen met aas methode. Maar dat had in retrospect waarschijnlijk gewoon met het verhaal te maken

Edit: Ohja, ik haal ze wel gewoon omhoog met de wiimote, maar daarna heis ik ze omhoog met de nunchuk, vanaf't begin al. Weird.

[ Bericht 16% gewijzigd door Vampess op 12-12-2007 23:04:36 ]
  donderdag 13 december 2007 @ 19:44:15 #255
148471 DJ90
*Pluk de dag*
pi_55252659
ja dat is kut. Het lukt nog steeds niet. Geen vis aan mn haak, duurt echt eeuwig. Maar je kutn nergens aas krijgen nu al toch? ik moet mn eerste vis nog vangen..
  donderdag 13 december 2007 @ 20:29:01 #256
148471 DJ90
*Pluk de dag*
pi_55253767
Ik ben eindelijk verder. maar volgens mij kan ik niks van dit spel. want loop alweer vast. ik moet nu met dat slingshot allemaal dingen kapot schieten. Maar er blijft maar een gele pijl boven (de al kapot geschoten) vogelverschrikker staan.. verder schieten heeft ook geen zin.. wat nu?
  Donald Duck held donderdag 13 december 2007 @ 20:55:45 #257
46149 __Saviour__
pi_55254373
Met je zwaard erop hakken.
Je gaat het echt nog heel erg moeilijk krijgen als je nu iedere keer al vastloopt
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_55254522
En anders maar een"makkelijker spel gaan kopen....

Endless Ocean of zo... kun je echt niet vast te komen zitten
  Donald Duck held donderdag 13 december 2007 @ 21:09:44 #259
46149 __Saviour__
pi_55254606
quote:
Op donderdag 13 december 2007 21:02 schreef ScienceFriction het volgende:

Endless Ocean of zo... kun je echt niet vast te komen zitten
Wel oppassen voor pijlstartroggen, die zijn bloedlink.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_55317994
Jeuj, eindelijk maar weer eens opgepakt en uitgespeeld
SPOILER
  zondag 16 december 2007 @ 20:04:09 #261
8369 speknek
Another day another slay
pi_55319599
huh?
  Donald Duck held zondag 16 december 2007 @ 20:07:40 #262
46149 __Saviour__
pi_55319708
quote:
Op zondag 16 december 2007 18:56 schreef Young_David het volgende:
Jeuj, eindelijk maar weer eens opgepakt en uitgespeeld
SPOILER
Ja geinig stukje. Mij deed het denken aan die vuur beachbal game uit tekken 3 ofzo.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_55332499
quote:
Op zondag 16 december 2007 20:07 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ja geinig stukje. Mij deed het denken aan die vuur beachbal game uit tekken 3 ofzo.
Mij uit OoT, waar het ook overduidelijk geinspireerd was uit LttP
Het grote nadeel van dit spel blijf ik de onorginele dungeon puzzels en boss battles vinden, did it, done it. Hopelijk komt de nieuwe zelda wat orgineler uit de hoek. Voor mensen die zelda nooit gespeeld hebben is het allemaal natuurlijk nieuw, die kunnen dit minpunt als niet genoemd beschouwen
Voor de rest een fantasisch spel, waar ik aardig uurtjes in heb gedaan om weer alles qua bottles, hartjes e.d. te vinden
pi_55337570
Ohhh een Zelda topic
Heb het spel sinds eergisteren, en ik ben helemaal euforisch erover. Ik heb nu net de boemerang
Maar ik weet niet nog niet hoe ik vanaf daar verder moet (niet spoilen, ga het zelf uitvinden )
Vivre
pi_55339719
Zo, ik ben ook maar weer is verder gegaan, en zit er nou weer helemaal in
SPOILER
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_55360852
Ik snap er niks van van die winkel bij Faron Woods
SPOILER
Help
Vivre
  dinsdag 18 december 2007 @ 14:39:44 #267
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_55361572
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 14:13 schreef Strychnine het volgende:
Ik snap er niks van van die winkel bij Faron Woods
SPOILER
Help
SPOILER
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_55361780
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 14:39 schreef BONG4002 het volgende:

[..]
SPOILER
He, stik
En dat kan ik nu zeker niet meer doen? Dat is jammer want
SPOILER
Vivre
  dinsdag 18 december 2007 @ 14:46:55 #269
8369 speknek
Another day another slay
pi_55361804
quote:
Op maandag 17 december 2007 11:44 schreef Pheno het volgende:
Het grote nadeel van dit spel blijf ik de onorginele dungeon puzzels en boss battles vinden, did it, done it. Hopelijk komt de nieuwe zelda wat orgineler uit de hoek. Voor mensen die zelda nooit gespeeld hebben is het allemaal natuurlijk nieuw, die kunnen dit minpunt als niet genoemd beschouwen
Voor de rest een fantasisch spel, waar ik aardig uurtjes in heb gedaan om weer alles qua bottles, hartjes e.d. te vinden
Ja same here, hoog komt me bekend voor gehalte.
pi_55361850
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 14:46 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja same here, hoog komt me bekend voor gehalte.
Dat heb ik inderdaad ook. Ik speel Zelda al vanaf de CD-I (1994 ongeveer geloof ik) en op een gegeven moment is het een beetje been here done that. Maar desalniettemin blijft ik het leuk vinden.
Vivre
  dinsdag 18 december 2007 @ 15:41:55 #271
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_55363095
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 14:46 schreef Strychnine het volgende:

[..]

He, stik
En dat kan ik nu zeker niet meer doen? Dat is jammer want
SPOILER
Ik weet niet meer precies uit mijn hoofd of je dat ongedaan kan maken, heb het spel al een tijdje niet meer gespeeld

Maar een leuke game is het iig opzeker!

Oja, nog even ter toevoeging, er is ook een site waarin allemaal "handleidingen" staan met vragen die je in het spel kan tegenkomen, en ook oplossingen daarvoor directe link: *klik* (GameFaqs)
pi_55363349
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 14:46 schreef Strychnine het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_55365995
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 15:52 schreef Vampess het volgende:

[..]
SPOILER
Ja maar dat lukt dus niet
SPOILER
Vivre
  dinsdag 18 december 2007 @ 18:18:17 #274
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_55366906
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 17:34 schreef Strychnine het volgende:

[..]

Ja maar dat lukt dus niet
SPOILER
SPOILER
pi_55367068
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 18:18 schreef BONG4002 het volgende:

[..]
SPOILER
Ah, dank je wel! Ik zat maar met m'n nunchuck en a+b toets te knoeien
Vivre
pi_55377063
quote:
Op maandag 17 december 2007 11:44 schreef Pheno het volgende:

[..]

Het type temples is ook zo vaak hetzelfde... een vuurtempel, watertempel, bostempel, etc.. Schiet een pijl naar hier, ga op de switch staan.

Ik wil combinaties van Shadow of the Colossus met Zelda... Meer one-one battles... Een level waar je echt vliegt, een wereld waar je op een enorme boom speelt (maar dan aan de buitenkant en niet aan de binnenkant, zoals bij OOT, een Inca-achtige pyamide, die des te verder je komt van vorm verandert, meer dorpen/ steden, etc

Ik vond de Boss Battles deze keer wel een erg sterk punt. Die Skeleton boss was erg origineel en de Dragon Boss was ook mooi (leek mischien een klein beetje op de boss battle bij Dragon Roost Island in de Wind Waker, maar toch). Zou overigens wel mooi zijn als je boss battles oneindig overnieuw zou kunnen doen zoals in de Wind Waker

De Skills die je leert heb ik overigens voor een groot gedeele nooit gebruikt (een paar bij de laatste boss battle)
pi_55388632
quote:
Op woensdag 19 december 2007 00:14 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Die Skeleton boss was erg origineel en de Dragon Boss was ook mooi (leek mischien een klein beetje op de boss battle bij Dragon Roost Island in de Wind Waker, maar toch). Zou overigens wel mooi zijn als je boss battles oneindig overnieuw zou kunnen doen zoals in de Wind Waker
Stallord Ik heb een keer expres niet gesaved na die bossbattle zodat ik 'm overnieuw kon doen Verder ben ik 't ook met je eens.
pi_55389572
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:57 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Stallord Ik heb een keer expres niet gesaved na die bossbattle zodat ik 'm overnieuw kon doen Verder ben ik 't ook met je eens.
Ik kon dat niet doen... omdat ik al een hele tijd niet had gesaved (en ik had al meerdere saves)... Plus die vuurboss in de Goron Mines.. zelfde verhaal

Nu heb ik dus voor de boss van de watertempel en Ganon gesaved... en een nieuwe savegame voor de vuurboss... maar ik ben net opnieuw begonnen
pi_55444424
Wat me trouwens opvalt vanaf de Snowpeak Ruins:
SPOILER
Ik ga na deze tempel toch echt eens in de Cave of Ordeals kijken, als die darknuts (waar ik iedereen over hoor ) in de buurt komen van de mid baas van de Temple of Time, dan ga ik m'n lol niet opkunnen

[ Bericht 0% gewijzigd door Vampess op 21-12-2007 16:48:43 (typo :p) ]
  Moderator dinsdag 29 april 2008 @ 13:48:38 #280
9859 crew  Karina
Woman
pi_58379744
Even een kick.

Ik was van plan een Wii te kopen, maar omdat ik bang ben dat ik er toch niet zoveel op ga spelen, zie ik er maar van af.

Vraagje daarom: is het de moeite waard om ZeldaTwilight Princess te halen voor de Gamecube (die heb ik nog wel namelijk) of ziet het er dan stukken minder mooi uit dan op de Wii? Ik heb nog een zooi FRS bonnen liggen, dus ik zou die daar mooi voor kunnen gebruiken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Donald Duck held dinsdag 29 april 2008 @ 13:56:26 #281
46149 __Saviour__
pi_58379874
grafisch hetzelfde, alleen dan dat het op de GC geen breedbeeld is.
het is in feite gewoon een gc-spel, daarvoor was het ook in ontwikkeling. later werd het doorgeschoven naar de wii en werden er speciale controls opgeplakt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  dinsdag 29 april 2008 @ 14:39:35 #282
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_58380711
Gewoon lekker voor de Gamecube halen idd.
  Moderator dinsdag 29 april 2008 @ 14:48:11 #283
9859 crew  Karina
Woman
pi_58380871
Bedankt! Ik ga hem zeker halen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 4 mei 2008 @ 18:58:35 #284
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_58476177
Heb hem eigenlijk nooit uitgespeeld... voor mij is het niet echt een game die je "vast houdt"
The more debt, the better
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:52:45 #285
231633 Xummon
of toch niet?
pi_62417371
ik moet binnenkort maar een echt gaan beginnen met het spel
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  zondag 21 december 2008 @ 00:42:22 #286
178710 Colonia
Viva Colonia !!
pi_64195116
Ik kwam vandaag wat grappigs tegen. Epona (je paard) blijkt ook vijanden te kunnen doden! Ik stond op het veld ten oosten van het Hyrule-castle, waar je een aantal Goblins met pijl en boog hebt. Omdat Epona tussen mij en een Goblin stond en de Goblin niet door het paard heen loopt, beschoot hij mij vanachter Epona. Het paard gaat als hij geraakt wordt door een pijl (hij kan niet dood) stijgeren. Als de Goblin bij de voorpoten staat wordt hij geraakt. Na 3 hits is hij dood, zonder dat ik de Goblin ook maar heb aangeraakt of in de buurt ben geweest! (Wel zorgen dat Epona tussen jou en de Goblin staat, anders loopt hij naar jou toe).
  zondag 21 december 2008 @ 00:44:28 #287
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_64195188
Kijk, dat zijn de feiten!
Dat je dit spel überhaupt nog speelt is al een kick waard.
  zondag 21 december 2008 @ 03:12:32 #288
178710 Colonia
Viva Colonia !!
pi_64198857
mwoah, heb vanwege de kerst 2 weken vrij en heb het spel weer eens van onder het stof vandaan getrokken.
  zondag 21 december 2008 @ 09:25:57 #289
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_64200712
Weet iemand een goede walkthrough?
Na 1,5 jaar wil ik m weer ns spelen, nu in de kerstvak. eindelijk tijd
kloep kloep
  Donald Duck held zondag 21 december 2008 @ 19:16:43 #290
46149 __Saviour__
pi_64217445
een spel als dit speel je niet met walkthrough. gewoon lekker als zelf verkennen en ontdekken!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  Donald Duck held zondag 21 december 2008 @ 19:17:08 #291
46149 __Saviour__
pi_64217465
dat herinnert me trouwens. ik moet ook weer eens verder met ocarina of time!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  maandag 22 december 2008 @ 10:12:57 #292
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_64237054
quote:
Op zondag 21 december 2008 19:16 schreef __Saviour__ het volgende:
een spel als dit speel je niet met walkthrough. gewoon lekker als zelf verkennen en ontdekken!
Dat heb ik ook altijd gedaan met Zelda!
Maar k wil er nu wat sneller doorheen.
kloep kloep
  maandag 22 december 2008 @ 10:15:09 #293
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_64237114
quote:
Op zondag 21 december 2008 09:25 schreef Borizzz het volgende:
Weet iemand een goede walkthrough?
Na 1,5 jaar wil ik m weer ns spelen, nu in de kerstvak. eindelijk tijd
http://www.gamefaqs.com/console/wii/game/928519.html
Kies maar uit.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_64240365
Ik ben nog erger. Ik heb het spel al een jaar liggen, maar omdat ik niet wist wat ik moest doen heb ik het nog steeds niet gespeeld. Vorige week ben ik opnieuw begonnen en ik ben inmiddels bijna bij de eerste kerker geloof ik.
  Donald Duck held maandag 22 december 2008 @ 12:27:24 #295
46149 __Saviour__
pi_64240596
Vooral nu wel doorgaan dan! Dit soort spellen met een grote mate van vrijheid vereist een andere manier van denken, je wordt niet zo aan het lijntje gehouden. Maar dat is juist gaaf. Je lijkt hopeloos vast te zitten, maar dan ineens de oplossing ontdekken is toch wel een 'kick'.
En je kunt de zeldadisc ook gebruiken om homebrew op je wii te unlocken
En als je even wat simpelere oefening wilt, kun je bijvoorbeeld A Link to the Past halen uit het winkelkanaal. Veel van dezelfde spelprincipes, maar dan wat simpeler omdat het allemaal 2D is.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_64243291
@Saviour: Ik ben niet helemaal onbekend met Zelda. Op de DS heb ik net Phantom Hourglass uitgespeeld en bij Ocarina of time ben ik nu een grote Link, maar ik wist niet wat ik toen moest doen, dus daar ben ik mee gestopt voorlopig.

Maar ik ga proberen elke week weer een paar uurtjes met de Wii door te brengen en Zelda. Lijkt af en toe of je een film aan het kijken bent. Ben net een Wolf geworden geloof ik.
Wordt vervolgd....
  maandag 22 december 2008 @ 13:53:37 #297
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_64243508
Met een surround set erbij kun je ook de geweldige muziek laten klinken in de huiskamer.
Verhoogt het zelda gevoel
kloep kloep
  maandag 30 maart 2009 @ 17:12:23 #298
12221 Tijn