Wel oppassen voor pijlstartroggen, die zijn bloedlink.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:02 schreef ScienceFriction het volgende:
Endless Ocean of zo... kun je echt niet vast te komen zitten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 december 2007 18:56 schreef Young_David het volgende:
Jeuj, eindelijk maar weer eens opgepakt en uitgespeeldJa geinig stukje. Mij deed het denken aan die vuur beachbal game uit tekken 3 ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Mij uit OoT, waar het ook overduidelijk geinspireerd was uit LttPquote:Op zondag 16 december 2007 20:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja geinig stukje. Mij deed het denken aan die vuur beachbal game uit tekken 3 ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help
Vivre
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:13 schreef Strychnine het volgende:
Ik snap er niks van van die winkel bij Faron WoodsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HelpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]He, stikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat kan ik nu zeker niet meer doen? Dat is jammer wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vivre
Ja same here, hoog komt me bekend voor gehalte.quote:Op maandag 17 december 2007 11:44 schreef Pheno het volgende:
Mij uit OoT, waar het ook overduidelijk geinspireerd was uit LttP
Het grote nadeel van dit spel blijf ik de onorginele dungeon puzzels en boss battles vinden, did it, done it. Hopelijk komt de nieuwe zelda wat orgineler uit de hoek. Voor mensen die zelda nooit gespeeld hebben is het allemaal natuurlijk nieuw, die kunnen dit minpunt als niet genoemd beschouwen
Voor de rest een fantasisch spel, waar ik aardig uurtjes in heb gedaan om weer alles qua bottles, hartjes e.d. te vinden
Dat heb ik inderdaad ook. Ik speel Zelda al vanaf de CD-I (1994 ongeveer geloof ik) en op een gegeven moment is het een beetje been here done that. Maar desalniettemin blijft ik het leuk vinden.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja same here, hoog komt me bekend voor gehalte.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:46 schreef Strychnine het volgende:
[..]
He, stik![]()
En dat kan ik nu zeker niet meer doen? Dat is jammer wantIk weet niet meer precies uit mijn hoofd of je dat ongedaan kan maken, heb het spel al een tijdje niet meer gespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar een leuke game is het iig opzeker!
Oja, nog even ter toevoeging, er is ook een site waarin allemaal "handleidingen" staan met vragen die je in het spel kan tegenkomen, en ook oplossingen daarvoordirecte link: *klik* (GameFaqs)
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:46 schreef Strychnine het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world doesn't makes sense, why should we do? ©
quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:52 schreef Vampess het volgende:
[..]Ja maar dat lukt dus nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vivre
quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:34 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ja maar dat lukt dus nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]Ah, dank je wel! Ik zat maar met m'n nunchuck en a+b toets te knoeienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vivre
Het type temples is ook zo vaak hetzelfde... een vuurtempel, watertempel, bostempel, etc.. Schiet een pijl naar hier, ga op de switch staan.quote:Op maandag 17 december 2007 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mij uit OoT, waar het ook overduidelijk geinspireerd was uit LttP
Het grote nadeel van dit spel blijf ik de onorginele dungeon puzzels en boss battles vinden, did it, done it. Hopelijk komt de nieuwe zelda wat orgineler uit de hoek. Voor mensen die zelda nooit gespeeld hebben is het allemaal natuurlijk nieuw, die kunnen dit minpunt als niet genoemd beschouwen
Voor de rest een fantasisch spel, waar ik aardig uurtjes in heb gedaan om weer alles qua bottles, hartjes e.d. te vinden
Stallordquote:Op woensdag 19 december 2007 00:14 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Die Skeleton boss was erg origineel en de Dragon Boss was ook mooi (leek mischien een klein beetje op de boss battle bij Dragon Roost Island in de Wind Waker, maar toch). Zou overigens wel mooi zijn als je boss battles oneindig overnieuw zou kunnen doen zoals in de Wind Waker
Ik kon dat niet doen... omdat ik al een hele tijd niet had gesaved (en ik had al meerdere saves)... Plus die vuurboss in de Goron Mines.. zelfde verhaalquote:Op woensdag 19 december 2007 14:57 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
StallordIk heb een keer expres niet gesaved na die bossbattle zodat ik 'm overnieuw kon doen
Verder ben ik 't ook met je eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga na deze tempel toch echt eens in de Cave of Ordeals kijken, als die darknuts (waar ik iedereen over hoor) in de buurt komen van de mid baas van de Temple of Time, dan ga ik m'n lol niet opkunnen
[ Bericht 0% gewijzigd door Vampess op 21-12-2007 16:48:43 (typo :p) ]The world doesn't makes sense, why should we do? ©
Dat heb ik ook altijd gedaan met Zelda!quote:Op zondag 21 december 2008 19:16 schreef __Saviour__ het volgende:
een spel als dit speel je niet met walkthrough. gewoon lekker als zelf verkennen en ontdekken!
http://www.gamefaqs.com/console/wii/game/928519.htmlquote:Op zondag 21 december 2008 09:25 schreef Borizzz het volgende:
Weet iemand een goede walkthrough?
Na 1,5 jaar wil ik m weer ns spelen, nu in de kerstvak. eindelijk tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world doesn't makes sense, why should we do? ©
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |