SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:48 schreef Young_David het volgende:
De Zora zullen je ook vertellen dat er één persoon is die die vis heeeel goed kan vangen. Als je die nou eens zoekt. Misschien heeft hij een tip.Had hem idd al gevonden. Ben nu in dat huis in de bergen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks anyways.
![]()
Nietquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:25 schreef Pronk het volgende:
Ik heb het spel vanmiddag uitgespeeld! Het einde is heel mooi!
Ben nu even in de 'Cave of Ordeals' gaan kijken (3 verdiepingen), hoe kan ik zien in welke verdieping ik ben?
Er is geen reuze spin in de forest temple toch?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:04 schreef kkk12 het volgende:
ik zit nu vast in de forest temple!! nadat ik de reuze spin he verslagen wat nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Die watertempel in Oracle of seasons of ages was idd vreeeeeeselijk, maar deze is gelukkig wel iets makkelijkerquote:Op maandag 28 mei 2007 15:57 schreef Chav het volgende:
Ik ben alweer wat verderHeb al water.
(ik heb gewoon een gruwelijke hekel aan watertempels)
Jij bent ook wel een heel stoer persoon.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:03 schreef Rosbief het volgende:
Ik zeg altijd kerkers, dat klinkt veel stoerder.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:44 schreef Chanty87 het volgende:
^ Gerudo MesaWaar dat stuk van de Bridge of Eldin stond.
mijn tijd staat op 12 uur, en jij?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:58 schreef Chav het volgende:
Uitgespeeld![]()
![]()
![]()
Moet alleen nog de cave of ordeals halen en heb 30 poes....
Maar Ganendorf is verslagen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |