Hoeveel Poe's zijn er ook alweer? Ik heb er nu 20. En waar kan ik ze 'inleveren'?quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:55 schreef ScienceFriction het volgende:
Volgens mij moet ik vrijwel alle side quests nog... heb slechts weinig arrows, 300 rupee wallet, nauwelijks bommen, twee flesjes (weet niet of er meer zijn), etc... Oh, en ik mis nog 1 poe... Ik dacht dat ik ze allemaal tegen het lijf was gelopen, maar nee.
Oh, en waar is de cave of ordeals? (of hoe die ook maar heet)
Aha, thx!quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:50 schreef __Saviour__ het volgende:
In zo'n zijstraatje van castle town zit een huisje waar veel poezen of van die honden zitten. Daar in een wolf veranderen en je kunt onder de deur doorgraven. Daar zit dat mannetje waar je met die souls naar toe moet.
Er zijn 60 poes uiteindelijk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:48 schreef Pronk het volgende:
[..]
Hoeveel Poe's zijn er ook alweer? Ik heb er nu 20. En waar kan ik ze 'inleveren'?
Ik dacht bij een mannetje boven Telma, maar daar kan ik nu niet meer komen omdat de kisten daar weg zijn?!
Die samenscholing? Ik heb er niets mee gekund, ik wilde ze nog lens schoppen, maar ook dat mocht nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:30 schreef Sjiznit het volgende:
Heeft een van jullie een idee wat ik moet doen met al die hopen katten in Hyrule Castle town, ik kom er maar niet achter, anyone?
Mja ik ook met alleen die Poes nog en dan alles completed, vind het alleen maar raar die katten. Lijkt me dat je er iets mee moet kunnen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die samenscholing? Ik heb er niets mee gekund, ik wilde ze nog lens schoppen, maar ook dat mocht niet
Je wallet kun je tot 1000..moet je alle bugs vinden..en er loopt ergens aan de oostkant een kip (oosten als je dorpje binnenloopt) en die geeft je een opdracht dat je die 30 katten moet vinden..kheb hem alleen nog nie gedaan:Pquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:49 schreef Platina het volgende:
Misschien net zoals dat vrouwjte in the hidden village dat je die katten moet zoeken voor een heart piece of iets dergelijks. Hoe grade ik me bombbag trouwens op? en me wallet kan zkrs niet groter dan 600 rupees?!
Goed trouwens, dat je na de eindbaas alles behoudt en niet zoals bij the Windwaker weer van voor af aan begint, want toen had ik dus echt geen zin meer om alles opnieuw te halen alleen maar om de sidequests te behalen.
20..30..who caresquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:44 schreef Platina het volgende:
Hhaa ja die heb ik al gedaan, zijn er 20
Ik probeerde de vraag van een andere te beantwoorden, maar ik ben weer uns wartaal aant uitslaan
Een grotere beurs.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:40 schreef Pronk het volgende:
Wat is eigenlijk de beloning die ik krijg voor het inleveren van Poe Souls?
Er is een spel waarbij je aan kippen moet gaan hangen om dan in Lake Hylia neer te dalen. Je kunt er komen door met die gast bij het kanon te praten en je af te laten schieten (oa, lopend kan ook). Normaal zou je naar de platforms gaan, maar die kip redt het ook naar de slangenkoppenquote:Op woensdag 11 april 2007 19:03 schreef Vampier het volgende:
Bij de tempel bij Lake Hydra zijn 2 slangenhoppen. Bovenop deze koppen kun je wat zien liggen... enig idee hoe ik daar kan komen?
Gewoon er heen warpen..en dan ligt hij achter jou..ingang zie je meteenquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:55 schreef ScienceFriction het volgende:
Volgens mij moet ik vrijwel alle side quests nog... heb slechts weinig arrows, 300 rupee wallet, nauwelijks bommen, twee flesjes (weet niet of er meer zijn), etc... Oh, en ik mis nog 1 poe... Ik dacht dat ik ze allemaal tegen het lijf was gelopen, maar nee.
Oh, en waar is de cave of ordeals? (of hoe die ook maar heet)
duuuuuh waarom dacht ik daar niet aan? (thanksquote:Op woensdag 11 april 2007 19:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is een spel waarbij je aan kippen moet gaan hangen om dan in Lake Hylia neer te dalen. Je kunt er komen door met die gast bij het kanon te praten en je af te laten schieten (oa, lopend kan ook). Normaal zou je naar de platforms gaan, maar die kip redt het ook naar de slangenkoppen
Ik bedoel er mee te zeggen: onbeperkt geld, als je de 60 poes hebt teruggebracht, hij vult je beurs namelijk tot op de nok toe vol elke keer als je hem bezoektquote:Op woensdag 11 april 2007 19:24 schreef Platina het volgende:
[..]
Nee,
Insecten inleverne is een grotere beurs.
20 Poe Souls = Bottle of Fairy Tears.
Ik had liever gehad dat je money op infinite kwam te staan zodat je dat magic armor de hele tijjd kon dragen.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik bedoel er mee te zeggen: onbeperkt geld, als je de 60 poes hebt teruggebracht, hij vult je beurs namelijk tot op de nok toe vol elke keer als je hem bezoekt
Ach, dat heb je echt niet nodig in dit spel.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:59 schreef Vampier het volgende:
[..]
Ik had liever gehad dat je money op infinite kwam te staan zodat je dat magic armor de hele tijjd kon dragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BombbagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 april 2007 14:55 schreef Reintji het volgende:
Magic armorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BombbagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BlaDieBla![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Niet handig, tot verdieping 40 komen in de cave of ordeals en dan bedenken dat je te weinig boodschappen hebt gehaald bij de malo markt..![]()
ach, gewoon nog een keer gaanquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:54 schreef Reintji het volgende:
Niet handig, tot verdieping 40 komen in de cave of ordeals en dan bedenken dat je te weinig boodschappen hebt gehaald bij de malo markt..
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:21 schreef Pheno het volgende:
[..]aah die hoer, bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die wou eerst niet.![]()
Zo...laatste loodjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
Ik heb em uitgespeeld... het einde is een beetje magertjes... Ik vind tot nu toe het einde van Majora's Mask het beste einde van een Zelda. Des te meer omdat je meer krijgt te zien naar mate je meer side quests uitspeelt en je dus echt het gevoel had dat je het echt uitgespeeld had.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:02 schreef Strolie75 het volgende:
Zo...laatste loodjes.have funSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitgespeeld
Geweldige laatste levels en machtig eindgevecht![]()
Gelukkig niet zo repititief als Windwaker!
Wat een spelAanschaf van de Wii meer dan waard
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
Het eindgevecht kan niet tippen aan OOT. Dát is het machtigste eindgevecht tot nu toe! Wel erg cool echter.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:30 schreef Strolie75 het volgende:
Uitgespeeld
Gelukkig niet zo repetitief als Windwaker!
Wat een spelAanschaf van de Wii meer dan waard
Overigens als je bij de eindbass in de Goron Mines achter een van de pilaren gaat staan kan hij je niet vinden...Kijkt ie een beetje om zich heen. Erg grappig.
![]()
OOT heb ik nooit gespeeld![]()
Heidenquote:
Mijn top van Zelda games is overigens:
A Link to the Past (SNES)
Majora's Mask (N64)
Ocarina of Time (N64 of GC)
Twilight Princess (GC.. nee, ik heb em niet voor de Wii)
Link's Awakening (GB)
En daarna, in no particular order: Wind Waker (GC), Minish Cap (GBA), Zelda 1 (NES), Zelda 2 (NES), Oracle of Seasons (GB), Oracle of Ages (GB)![]()
Ik wacht op de DS-versiequote:Op dinsdag 17 april 2007 22:09 schreef ScienceFriction het volgende:
....
....
![]()
Dat is echt ongelooflijk!!!!
Link to the past kan ik ergens nog een heel klein beetje begrijpen(ondanks dat ik het daar absoluut niet mee eens ben, maar MM beter dan OOT????quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:14 schreef ScienceFriction het volgende:
Mijn top van Zelda games is overigens:
A Link to the Past (SNES)
Majora's Mask (N64)
Ocarina of Time (N64 of GC)
Twilight Princess (GC.. nee, ik heb em niet voor de Wii)
Link's Awakening (GB)
En daarna, in no particular order: Wind Waker (GC), Minish Cap (GBA), Zelda 1 (NES), Zelda 2 (NES), Oracle of Seasons (GB), Oracle of Ages (GB)
Dan moet je wel heel erg van die zandloper gehouden hebben
Fools rush in where angels fear to tread...![]()
Eens. Het einde is echt heel tof gedaan. Beter ook dan van WW.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:30 schreef Strolie75 het volgende:
Objectief ook beter dan OOT denk ik, maar daar was het nog nieuw. Nu wist je op zich wel een beetje wat er ging gebeuren, desondanks echt cool gedaan.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Ik voel nu wel een leegte in mijn leven.![]()
Da's niet zo gek..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Ik vond Majora's mask echt beter dan Ocarina of Time. Weinig tempels, maar algeheel erg veel sidequests en de boss battles (die je steeds weer kunt doen) en de verschillende Links (Zora, Goron, en Deku) vond ik erg interessant. Ook heb je het gevoel op een gegeven moment alle losse eindjes aan elkaar te kunnen knopen.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:00 schreef Weizz het volgende:
[..]
Link to the past kan ik ergens nog een heel klein beetje begrijpen(ondanks dat ik het daar absoluut niet mee eens ben, maar MM beter dan OOT????
Dan moet je wel heel erg van die zandloper gehouden hebben
Ik vind MM dus meer replay value hebben dan OOT.![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:31 schreef speknek het volgende:
Da's niet zo gek..Wat bleek die lekker te zijn zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste keer dat ik de sprakeloosheid van Link begreep.
Nou om haar nou lekker te noemen... Het was niet echt een compleet menselijk figuur hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 14:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat bleek die lekker te zijn zeg!
Eerste keer dat ik de sprakeloosheid van Link begreep.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Forum Opties Forumhop: Hop naar: