SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de pics missen in de OP...Fools rush in where angels fear to tread...
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:51 schreef Weizz het volgende:
FipoShit, de websense filer van mijn bedrijf doet lastig, moment. Ik ga even een wifilijn van de buren gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de pics missen in de OP...
Edit, is het nu gelukt? De buren hebben de router uitstaan, dus ik zie niets qua plaatjes
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Zo, nu weer ontopicquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:59 schreef Weizz het volgende:
hehehe, mijn vraag aan jou blijft bestaan....
Dan weet ik ook wat voor leuks me nog te wachten staat. die kerker die ik boven meldde vond ik zelf op de GC ook erg leuk. Moet er nu op de Wii weer mee beginnen, ben vanochtend voor het werk net naar binnen gewandeld, dus ik ben er weer klaar voor
Maar ik hoop uiteraard dat je op het deel erna doelde, want op de GC ben ik na die kerker gestopt
edit: PICS!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo, nu weer ontopicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fools rush in where angels fear to tread...
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:08 schreef Weizz het volgende:
[..]
ah, dat klopt ja. Zo had ik het nog niet bekeken, ik zat al te denken aan een kerker uit OoT met die gevangen genomen goronsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Maar wel te makkelijkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:26 schreef acethemask het volgende:
Het gene wat ik tot nu toe het leuks vind (ben net dungeon 3 uit) is/zijn de eindbazen. die zijn erg goed uitgemaakt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:45 schreef Strolie75 het volgende:
Kun je nog ergens een grotere purse vinden? Die 300 rupees die ik nu maar kan meenemen schiet echt niet op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op naar het volgende gedeelte.. En dat is volgens mij erg tof....
WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
De rode is voor hartjes. Je krijgt er dan een stuk of 8 geloof ik.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:43 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Was bij level 42 ofzo in de Cave of Ordeals, had al mijn energieflesjes al verbruikt, en dacht, laat ik eens die plasjes opscheppen die je krijgt als je die stroperige druppel beesten (ja die) verslaat, en dat opdrinken want daar kreeg ik eerder in het spel ook altijd wat extra hartjes mee.
Gingen al mijn hartjes op
Had toch die waarschuwing ' you never know what might happen' serieuzer moeten nemen...
Paars is ongezondquote:Op maandag 26 maart 2007 11:57 schreef acethemask het volgende:
[..]
De rode is voor hartjes. Je krijgt er dan een stuk of 8 geloof ik.
Welke kleur heb jij dan gebruikt???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op maandag 26 maart 2007 12:36 schreef Strolie75 het volgende:
Bloody hellDat zat er idd wel dik in dat die langs ging komen... Heb em zelf bij lange na nog niet, maar hij kan iig gerepareerd worden bij dat kannonnekereltje in Lake HyliaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zeggen ze wel meteen in het begin om de verassing wat te verminderen :S
Fools rush in where angels fear to tread...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lekker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fools rush in where angels fear to tread...
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:13 schreef Weizz het volgende:
Waar het spel inderdaad naartoe gaat lijkt me duidelijk... Maar er zijn af en toe idd mensen die van puzzelen houdenNee hoor, dat is best makkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.editSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fools rush in where angels fear to tread...
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:26 schreef Weizz het volgende:
Ah ja, datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleine hint op je op weg te helpen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
quote:Op maandag 26 maart 2007 23:42 schreef GGMM het volgende:
Ik heb hem uitgespeeld,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BlaDieBla
de edit knop blijft werkenquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
de edit knop blijft werkenVergeten..al bijgewerktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BlaDieBla
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fools rush in where angels fear to tread...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:01 schreef acethemask het volgende:
Volgens mij bloed dit topic een beetje dood..
Welke vissen heb je allemaal al gevangen (inch. er ook ff bijzetten) en waar??Weet de naam nie meer maar me grootste is 18 inches, volgens mij nie zo groot. Kheb hem gevangen in Fishing Hole.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap ook wel dat er hier bijna geen ruk meer word gepost..bijna iedereen heeft de game al uitgespeeld..ik ook bijna..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ben er nog nie aan toegekomen om hem uit te spelen.BlaDieBla
Had je haastquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:36 schreef captain_cannabis het volgende:
Heb hem nu eindelijk ook uitgespeeld (na 47 uur) en moet zeggen was weer een meesterlijk spel.
Maar als je het eind filmje hebt gehad kun je dan niet meer saven???
Vind ik wel weer kut. Maar ga nu proberen alles te verzamelen.
Mensen die nog aan het spelen zijn veel plezier en het is een tof spel![]()
Ik was er de eerste keer in 35 uur doorheen hoorquote:Op zondag 1 april 2007 13:09 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Had je haastik na 67uur uitgespeeld:P maarja ik heb ook paar keer gewoon half uur gevist en op dat paard rondjes gereden enzo
Nu nog een paar bugs en Poes verzamelen en die ellendige grot in e Gerud Desert uitspelen. Loop steeds vast bij die 3 ubergepantserde ridders enzo
Ik zit nog steeds in de Temple of Time... heb al een paar dagen niet meer gespeeld...quote:Op zondag 1 april 2007 13:23 schreef Noax het volgende:
Ik denk dat ik wel 80 uur over dat spel ga doen, ik schiet totaal niet op.
Die snowpeak heb ik ook net uitgespeeld. Prachtig sfeertje, met dat ijs, weerspiegeling, koudedamp enzo. Zo laten ze zien dat je met beperkte hardware toch iets heel erg moois en sfeervols kunt neerzettenquote:Op zondag 1 april 2007 16:22 schreef Platina het volgende:
Net de Snowpeak Ruins uitgespeeld, nu maar eens een grotere purse en wat andere sidequests etc halen.
Hoe vet is Desert Temple op t eind trouwens! ik voelde me net the Silver Surfer
Idd..dat deuntje is echt rustgevend..ben altijd blij als de ochtend begintquote:Op zondag 1 april 2007 19:02 schreef cocopop het volgende:
Ik heb 'm een tijdje geleden uitgespeeld... Nog steeds word ik blij van dat deuntje dat duidelijk maakt dat de ochtend is begonnen. Herinneringen aan ocarina..
Ik vind de eindbazen in deze Zelda sowiezo niet echt moeilijk, wel leuk.quote:Op maandag 2 april 2007 06:46 schreef Vampier het volgende:
ben ik de enige die een beetje te enthausiast de eind baas aan stukken aan het hakken was? Het was eigenlijk helemaal niet zo moeilijk
Dat dus. En de extra tijd die ik er in heb zitten komt door alle sidequests. Vissen, poes, bugs, hearts upgrades etc. En natuurlijk die grot 2x doen, 4 bepantserde knights de 2de keerquote:Op maandag 2 april 2007 08:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind de eindbazen in deze Zelda sowiezo niet echt moeilijk, wel leuk.
Het is inderdaad een goed spel. Helaas van de herhalingen die mij zelfs nu beginnen te irriteren, zelfs de grot is al eens gedaan in de windmaker.quote:Op maandag 2 april 2007 11:31 schreef ScienceFriction het volgende:
Tsja... als je Zelda 3, alle 3 zelda's op de gameboy, Minish cap, Ocarina of Time, Majora's Mask, Windwaker uit hebt gespeeld dan is een Zelda als deze inderdaad niet zo moeilijk meer, omdat de filosofie achter de bazen e.d. vaak hetzelfde is...
Niettemin blijft het een geweldig spel.
Ik moet vandaag maar eens even de temple of time uitspelen.
Inderdaad een goed punt. Zelda 3 was naar mijn mening ook zo goed juist omdat er zoveel free roaming was en niet een uiterst uitgestippelde lijn. Je moest niet alle kerkers in een bepaalde volgorde uitspelen (vaak doe je dat wel natuurlijk), maar het verkennen van de wereld speelde evengoed een grote rol.quote:Op maandag 2 april 2007 11:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is inderdaad een goed spel. Helaas van de herhalingen die mij zelfs nu beginnen te irriteren, zelfs de grot is al eens gedaan in de windmaker.
Van mij mag de wereld wat meer free roaming zijn de volgende keer. Oftewel, je vindt een tempel, je gaat er in, je knokt je een eind naar binnen en je merkt dat je niet verder kan omdat je een item mist. Shit, andere tempel of plaats eerst nodig om verder te komen. Nu is het zo dat je een tempel alleen in kan als je een bepaald item hebt, je kunt het niet verkeerd doen. En het item wat je vindt heeft altijd te maken met de eindbaas, het lijkt me erg humor om heel ver in een tempel te komen en dan te merken dat je de eindbaas nog niet aan kan omdat je nog wat anders moet doen.
Ik vind dat we nu wel lang genoeg geleid zijn om alle tempels in de juiste volgorde te doen. Laat ons wat meer puzzelen!
Metroid Prime? Metroid Prime 2? Metroid Prime 3?quote:Ik hoop nog steeds op een 3D 3rd person Metroid waar exploration a la Super Metroid/ Metroid 2 de hoofdrol speelt.
Metroid Prime 1,2,3 zijn geen 3rd person games, maar gewoon FPSers met een ietwat andere gameplay. Ik bedoel echt gameplay zoals Zelda, maar dan met Metroid. Dan komt het hele adventure/ exploringsaspect veel beter uit de verf en het komt de speelbaarheid ook ten goede.quote:Op maandag 2 april 2007 17:23 schreef Triforce_Courage het volgende:
[..]
Metroid Prime? Metroid Prime 2? Metroid Prime 3?
Ok het is geen 3rd person, maar toch wel de super metroid gameplay dacht ik zo.. Toch? Poos geleden dat ik die game heb gespeeld btw, en om ontopic te blijven ik vond ze moeilijker dan twilight princess :p (42 uur uitgespeeld)
Ik denk toch dat je je hier een beetje in vergist. Ze zien er alleen uit als FPS'ers, maar zijn het totaal niet. En als ik het mij goed herinner.. ben ik wel eens tegen stukken aangelopen waar je niet verder komt zonder een speciaal item (in Prime 1 voornamelijk de morph ball plekken). Oftewel, de metroid gameplay (later ook doorgevoerd in de castlevania serie)quote:maar gewoon FPSers met een ietwat andere gameplay
Ik houd gewoon niet van spellen in 1st person (behalve het legendarisch Super Punch Out!, wat eigenlijk 1 1/2 Person isquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:10 schreef Triforce_Courage het volgende:
Offtopic
[..]
Ik denk toch dat je je hier een beetje in vergist. Ze zien er alleen uit als FPS'ers, maar zijn het totaal niet. En als ik het mij goed herinner.. ben ik wel eens tegen stukken aangelopen waar je niet verder komt zonder een speciaal item (in Prime 1 voornamelijk de morph ball plekken). Oftewel, de metroid gameplay (later ook doorgevoerd in de castlevania serie)
/Offtopic
Niet echt reeel want zelda zorgt er altijd voor dat je het level niet kan halen, en de eindbaas ook niet, zonder dat je dat item hebt. Al zou dat het misschien wel interessanter maken, dat je echt in het level moet gaan zoekenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:10 schreef acethemask het volgende:
Als je dan bv. in een kerker komt en je kan dan de eindbaas niet verslaan omdat je een item mist..ik denk dat veel beginnende mensen meteen afhaakt..
Inderdaad. Stel je voor dat je de vuurbaas wilt verslaan maar dus geen iron boots hebtquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:15 schreef Weizz het volgende:
[..]
Niet echt reeel want zelda zorgt er altijd voor dat je het level niet kan halen, en de eindbaas ook niet, zonder dat je dat item hebt. Al zou dat het misschien wel interessanter maken, dat je echt in het level moet gaan zoeken
ze zit achterin , doe een deur openquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:05 schreef Platina het volgende:
Vraagje in het spel, ik ben dus in the hidden village geweest, heb het geheugen van ilia teruggebracht, dat paardenfluitje gekregen en ben vervolgens terug gegaan naar the hidden village alleen ik kan die Impaz nergens vinden?!?! en ik kan in die zone ook niet transformen omdat iemand misschien aan het kijken is :/
Begin dan maar weer helemaal overnieuw...quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:13 schreef Platina het volgende:
Ja, maar ik ben er al een keer geweest dus en heb die deur de 2de keer open gedaan, geen oud vrouwtje te bekennen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. , heb helaas alleen voor dat ding te transporteren bijna al me rupees gedoneert aan de malo mart dus nu zit ik even vast totdat ik 300 rupees verzamel *zucht*. Ik zit nu trouwens op 28 uur, aardige speelduur moet ik zeggen![]()
Minish Cap... binnen een dag uitgespeeld...quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:29 schreef Platina het volgende:
Ik zit nu trouwens op 28 uur, aardige speelduur moet ik zeggen
Zal wel een heart piece of iets dergelijks zijn...quote:Op woensdag 4 april 2007 23:22 schreef __Saviour__ het volgende:
die knakker bij de oostingang van castle town, staat die nog voor iets interessants te collecteren of zal ik mijn rupees er maar beter niet aan spenderen?
Klopt. Ik weet niet meer hoeveel, maar ik had een volle beurs toen ik er aan begonquote:Op donderdag 5 april 2007 08:53 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Zal wel een heart piece of iets dergelijks zijn...
ok, thx. da's pas later de moeite waard dus.quote:Op donderdag 5 april 2007 08:53 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Zal wel een heart piece of iets dergelijks zijn...
Weet je nog die grote hoge rots die in de grond denderd als je voor het eerst bij Mountain Peak aan komt (zo heet dat tochquote:Op donderdag 5 april 2007 19:19 schreef sweexend het volgende:
ik ben in een wolf veranderd en zit vast in da ijs ding. da manneke op mijne rug zegt dat ik iets moet vinden om het ijs te laten smelten maar ik weet nie met wat kan iemand mij helpen?![]()
Ik moet zelfs denken welke je bedoeldquote:Op donderdag 5 april 2007 17:58 schreef Platina het volgende:
Net dungeon 7 uitgespeeld, weer 300 rupees ofzo misgelopen met me 600 wallet. teringzooi.
Wat een belachelijk slechte dungeon trouwens, 3 vijanden ofzo. Meer doolhof dan puzzel georienteerd en wel een heel slechte eindbaas. (wel mooie cutscene etc).
Welke dungeon is #7?quote:Op donderdag 5 april 2007 17:58 schreef Platina het volgende:
Net dungeon 7 uitgespeeld, weer 300 rupees ofzo misgelopen met me 600 wallet. teringzooi.
Wat een belachelijk slechte dungeon trouwens, 3 vijanden ofzo. Meer doolhof dan puzzel georienteerd en wel een heel slechte eindbaas. (wel mooie cutscene etc).
Ah, dat is inderdaad qua vijanden een gare tempel. Al zijn sommige van de puzzels goed gevonden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:42 schreef Platina het volgende:
Sky Palace.
Om bij alle kistjes te komenquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:56 schreef Platina het volgende:
Welke puzzels? Ze lagen wel erg voor de hand!
Het was gewoon wachten op de double clawshot en daarna was het van hoppakee!
Je kunt door de ijstempels wapen nog wat hartjes halen. Iig zit er 1 in mijn hoofd waarbij je dat ding nodig hebt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik ben nu net na die ijstempel direct naar de volgende gegaan. Zo gaat het wel snel, ik had gehoopt dat er wat meer lange tussenstukken en -opdrachten zouden zijn.
Misschien zijn spoilers een goed idee... Ik wil namelijk nog wel even kloten voor ik erachter kom dat ik ze niet kan afmaken zoals ik op dat moment ben. Nu weet ik al waar ik op moet letten wanneer het niet lukt, DANK U!quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:56 schreef Platina het volgende:
Welke puzzels? Ze lagen wel erg voor de hand!
Het was gewoon wachten op de double clawshot en daarna was het van hoppakee!
dan ga ik daar eens naar op zoek dan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:13 schreef Pheno het volgende:
Je kunt door de ijstempels wapen nog wat hartjes halen. Iig zit er 1 in mijn hoofd waarbij je dat ding nodig hebt.
Als je geen idee hebt waar te zoeken en je vraagt het hier, dab geef ik wel wat spoilertag hints.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
dan ga ik daar eens naar op zoek dan.
Ik probeer het spel zo lang mogelijk te rekken, ik wil het eigenlijk nog lang niet uitspelen
Howlen zoals Platina zegt en dan gewoon je senses gebruiken als je bij die beesten bent en dan attacken..quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:06 schreef sweexend het volgende:
ben in een wolf veranderd en moet voor de derde keer bugs vangen. ik moet er nog 4 en die zitten in die lange waterstrook. kan iemand mij vertellen hoe ik aan die bugs kom.![]()
grtz sweexend
Dat hoort.quote:Op maandag 9 april 2007 16:55 schreef Platina het volgende:
Doe ik nu iets fout?
Ik heb 'de eindbaas verslagen, maar ik kan niet saven daarna? hoort dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |