abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47574124

In The Legend of Zelda: Twilight Princess begint Link in zijn woonplaats waar hij zijn leven net als ieder ander begint. Hij groeit op tussen vriendelijke mensen en een rustige, vredige omgeving. In het dorpje waar hij woont, heeft hij als werk veehoeder. Hij helpt de plaatselijke veeboer met zijn vee en andere klusjes. Link is bevriend en bekend bij iedereen in het dorpje en ook bevriend met de kinderen.

Link begint zijn dag als ieder ander en gaat het dorpje in om te helpen met probleempjes, klusjes en natuurlijk zijn werk als veehoeder bij de plaatselijke veeboer. Link is inmiddels op een gemiddelde leeftijd van 16 jaar al een goede veehoeder en dat laat hij ook zeker blijken. Link is een goede vriend van de burgemeester en zijn dochter, waar link een oogje op heeft.

Na een paar klusjes en geholpen te hebben bij een paar probleempjes, wordt de rustige, kalme stad aangevallen door strijders uit de Twilight Realm. De kinderen waarmee hij is opgegroeid worden ontvoerd, zijn beste vriend wordt afgetuigd door de strijders en het dorpje verandert van een vredige stad naar een echt slagveld (figuurlijk gesproken). Iedereen loopt op de tipjes van zijn/haar tenen, bang voor de monsters.

Link is ondertussen opgeslokt in de Twilight Realm, waar hij in een wolf verandert, en het Twilight meisje, Midna, hem assisteert op een uiterst onvriendelijke manier. Samen gaan ze de strijd aan in de Twilight Realm, met als doel te ontsnappen, Link naar zijn vorige vorm zien terug te krijgen, de kinderen te redden en de Twilight Realm en de heer terug te dringen tot het niets.

Vele bekende oude gezichten uit vorige Legends of Zelda's komen weer terug. Naast dat ook de namen van steden en beesten. Ze hebben voornamelijk als doel gekozen de game-eigenschappen van The Wind Waker, namen uit The Ocarina of Time en de gameplay uit Majora's Mask, exclusief the maskers.

Link

Ook zijn er voor Link weer verscheidene dingen die hij kan opsparen, behalen, upgraden en waar hij ten strijde voor moet trekken. Zijn oude vriendin Epona komt ook weer opdagen, en maar liefst al helemaal in het begin. Uiteindelijk gaat het verhaal alsnog over The 3 Powers of The Triforce en natuurlijk chaos, ontploffingen en plot-twisten.

Vorig topic: [GC/Wii] Legend of Zelda: Twilight Princess #12

Game on!

[ Bericht 6% gewijzigd door Pheno op 23-03-2007 10:58:38 ]
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_47574180
Fipo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de pics missen in de OP...
Fools rush in where angels fear to tread...
pi_47574335
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 10:51 schreef Weizz het volgende:
Fipo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de pics missen in de OP...
Shit, de websense filer van mijn bedrijf doet lastig, moment. Ik ga even een wifilijn van de buren gebruiken

Edit, is het nu gelukt? De buren hebben de router uitstaan, dus ik zie niets qua plaatjes
pi_47574420
hehehe, mijn vraag aan jou blijft bestaan....

Dan weet ik ook wat voor leuks me nog te wachten staat. die kerker die ik boven meldde vond ik zelf op de GC ook erg leuk. Moet er nu op de Wii weer mee beginnen, ben vanochtend voor het werk net naar binnen gewandeld, dus ik ben er weer klaar voor
Maar ik hoop uiteraard dat je op het deel erna doelde, want op de GC ben ik na die kerker gestopt

edit: PICS!!!
pi_47574573
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 10:59 schreef Weizz het volgende:
hehehe, mijn vraag aan jou blijft bestaan....

Dan weet ik ook wat voor leuks me nog te wachten staat. die kerker die ik boven meldde vond ik zelf op de GC ook erg leuk. Moet er nu op de Wii weer mee beginnen, ben vanochtend voor het werk net naar binnen gewandeld, dus ik ben er weer klaar voor
Maar ik hoop uiteraard dat je op het deel erna doelde, want op de GC ben ik na die kerker gestopt

edit: PICS!!!
Zo, nu weer ontopic
SPOILER
pi_47574701
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 11:04 schreef Pheno het volgende:

[..]

Zo, nu weer ontopic
SPOILER
SPOILER
pi_47574830
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 11:08 schreef Weizz het volgende:

[..]

SPOILER
ah, dat klopt ja. Zo had ik het nog niet bekeken, ik zat al te denken aan een kerker uit OoT met die gevangen genomen gorons
pi_47575969
Net als de aapjes
pi_47581278
Het gene wat ik tot nu toe het leuks vind (ben net dungeon 3 uit) is/zijn de eindbazen. die zijn erg goed uitgemaakt
WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
pi_47585668
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 14:26 schreef acethemask het volgende:
Het gene wat ik tot nu toe het leuks vind (ben net dungeon 3 uit) is/zijn de eindbazen. die zijn erg goed uitgemaakt
Maar wel te makkelijk
BlaDieBla
pi_47586597
Dat ook ..... Maar ze zien er wel mooi uit.. en ze zijn leuk om te doen...
WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
pi_47587198
Wat een fantastisch spel! Ik zit nu in een ijstempel
SPOILER
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_47610782
Kun je nog ergens een grotere purse vinden? Die 300 rupees die ik nu maar kan meenemen schiet echt niet op.
pi_47611810
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 14:45 schreef Strolie75 het volgende:
Kun je nog ergens een grotere purse vinden? Die 300 rupees die ik nu maar kan meenemen schiet echt niet op.
SPOILER
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  zaterdag 24 maart 2007 @ 15:43:48 #15
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_47612083
Was bij level 42 ofzo in de Cave of Ordeals, had al mijn energieflesjes al verbruikt, en dacht, laat ik eens die plasjes opscheppen die je krijgt als je die stroperige druppel beesten (ja die) verslaat, en dat opdrinken want daar kreeg ik eerder in het spel ook altijd wat extra hartjes mee.

Gingen al mijn hartjes op

Had toch die waarschuwing ' you never know what might happen' serieuzer moeten nemen...
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_47617473
Eindelijk 'the four shards' bij elkaar..ook de 7e hidden skill geleerd..vond de laatste niet echt indrukwekkend..zometeen maar ff palace of twilight in
BlaDieBla
pi_47666913
Welke kleur Chu had je gebruikt..

Ik heb zelf een paarse en een gele achter de hand.. maar ik ben nog niet zoveel dood gegaan dat ik dat nodig heb gehad.

Ik hou ook meestal een elfje in een van mijn bottles... die zijn toch lekker makkelijk als je "per ongeluk" toch een keertje dood gaat.....
SPOILER
op naar het volgende gedeelte.. En dat is volgens mij erg tof....
WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
pi_47666983
geel is lampolie... dat werkte volgens mij wel aardig..

voor leven lijkt het me dat ie de rode gebruikt heeft.
pi_47667080
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 15:43 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Was bij level 42 ofzo in de Cave of Ordeals, had al mijn energieflesjes al verbruikt, en dacht, laat ik eens die plasjes opscheppen die je krijgt als je die stroperige druppel beesten (ja die) verslaat, en dat opdrinken want daar kreeg ik eerder in het spel ook altijd wat extra hartjes mee.

Gingen al mijn hartjes op

Had toch die waarschuwing ' you never know what might happen' serieuzer moeten nemen...
De rode is voor hartjes. Je krijgt er dan een stuk of 8 geloof ik.

Welke kleur heb jij dan gebruikt???
WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
pi_47667103
quote:
Op maandag 26 maart 2007 11:57 schreef acethemask het volgende:

[..]

De rode is voor hartjes. Je krijgt er dan een stuk of 8 geloof ik.

Welke kleur heb jij dan gebruikt???
Paars is ongezond
pi_47667418
Paars ongezond voor je???

Dan zal ik die maar eens gauw uit een van mijn bottles halen dan.!!!
WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
pi_47668353
Bloody hell
SPOILER
pi_47670746
quote:
Op maandag 26 maart 2007 12:36 schreef Strolie75 het volgende:
Bloody hell
SPOILER
Dat zat er idd wel dik in dat die langs ging komen... Heb em zelf bij lange na nog niet, maar hij kan iig gerepareerd worden bij dat kannonnekereltje in Lake Hylia Dat zeggen ze wel meteen in het begin om de verassing wat te verminderen :S
pi_47673341
Ik heb dit weekend eindelijk weer gespeeld. Sta nu voor de deur van de eindbaas van de Temple Of Time.

Weer een geweldige tempel! Maar ik vond hem iets eigenlijk iets te makkelijk, en dus te kort.
SPOILER
Ja lekker!
  maandag 26 maart 2007 @ 20:57:06 #25
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_47687136
ik ben zelf nog maar net aangekomen in de temple of time... ziet er wel interessant uit moet ik zeggen... De ijstempel was vrij simpel... alleen die eindbaas was even puzzelen hoe ik hem nog het best kon raken ivm weinig tijd.
pi_47690632
Ik heb hem bijna uitgespeeld. Kheb nu net Zant verslagen..te makkeijk vond ik zelf.
Nu eindelijk Hyrule Castle in .

Dit is de eerste Zelda die ik speel..super spel..alleen mocht die wel iets moeilijker zijn.
google is your friend
  Forum Admin maandag 26 maart 2007 @ 23:42:42 #27
35723 crew  GGMM
pi_47695566
Ik heb hem uitgespeeld,
SPOILER
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_47700513
Let op spoilertaggebruik, de dank van mensen die nog niet zo ver zijn is groot.
pi_47702930
Waar het spel inderdaad naartoe gaat lijkt me duidelijk... Maar er zijn af en toe idd mensen die van puzzelen houden
SPOILER
pi_47703103
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 10:13 schreef Weizz het volgende:
Waar het spel inderdaad naartoe gaat lijkt me duidelijk... Maar er zijn af en toe idd mensen die van puzzelen houden
SPOILER
Nee hoor, dat is best makkelijk
SPOILER
pi_47703329
SPOILER
edit
SPOILER
pi_47703478
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 10:26 schreef Weizz het volgende:
SPOILER
Ah ja, dat Kleine hint op je op weg te helpen:
SPOILER
pi_47703639
hehe toen ik het aan het posten was dacht ik al weer terug aan Arbiter's Grounds, en dan is het opeens allemaal heel logisch...
pi_47714069
quote:
Op maandag 26 maart 2007 23:42 schreef GGMM het volgende:
Ik heb hem uitgespeeld,
SPOILER
SPOILER
BlaDieBla
pi_47714095
Kut..spoiler vergeten

sorry jongens..
BlaDieBla
pi_47714141
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 15:31 schreef WjeroneW het volgende:
Kut..spoiler vergeten

sorry jongens..
de edit knop blijft werken
SPOILER
pi_47714233
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 15:33 schreef Pheno het volgende:

[..]

de edit knop blijft werken
SPOILER
Vergeten..al bijgewerkt
BlaDieBla
pi_47792253
klaar met het ijshuisje... wat was dat gemakkelijk zeg.
SPOILER
pi_47835940
Volgens mij bloed dit topic een beetje dood..

Welke vissen heb je allemaal al gevangen (inch. er ook ff bijzetten) en waar??
SPOILER
WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
pi_47845032
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 17:01 schreef acethemask het volgende:
Volgens mij bloed dit topic een beetje dood..

Welke vissen heb je allemaal al gevangen (inch. er ook ff bijzetten) en waar??
SPOILER
Weet de naam nie meer maar me grootste is 18 inches, volgens mij nie zo groot. Kheb hem gevangen in Fishing Hole.

Snap ook wel dat er hier bijna geen ruk meer word gepost..bijna iedereen heeft de game al uitgespeeld..ik ook bijna..
SPOILER
maar ben er nog nie aan toegekomen om hem uit te spelen.
BlaDieBla
pi_47876635
Heb hem nu eindelijk ook uitgespeeld (na 47 uur) en moet zeggen was weer een meesterlijk spel.
Maar als je het eind filmje hebt gehad kun je dan niet meer saven???
Vind ik wel weer kut. Maar ga nu proberen alles te verzamelen.
Mensen die nog aan het spelen zijn veel plezier en het is een tof spel
Wii = De Toekomst
pi_47889226
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 23:36 schreef captain_cannabis het volgende:
Heb hem nu eindelijk ook uitgespeeld (na 47 uur) en moet zeggen was weer een meesterlijk spel.
Maar als je het eind filmje hebt gehad kun je dan niet meer saven???
Vind ik wel weer kut. Maar ga nu proberen alles te verzamelen.
Mensen die nog aan het spelen zijn veel plezier en het is een tof spel
Had je haast ik na 67uur uitgespeeld:P maarja ik heb ook paar keer gewoon half uur gevist en op dat paard rondjes gereden enzo Nu nog een paar bugs en Poes verzamelen en die ellendige grot in e Gerud Desert uitspelen. Loop steeds vast bij die 3 ubergepantserde ridders enzo
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_47889269
quote:
Op zondag 1 april 2007 13:09 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Had je haast ik na 67uur uitgespeeld:P maarja ik heb ook paar keer gewoon half uur gevist en op dat paard rondjes gereden enzo Nu nog een paar bugs en Poes verzamelen en die ellendige grot in e Gerud Desert uitspelen. Loop steeds vast bij die 3 ubergepantserde ridders enzo
Ik was er de eerste keer in 35 uur doorheen hoor
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
  zondag 1 april 2007 @ 13:23:41 #44
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_47889612
Ik denk dat ik wel 80 uur over dat spel ga doen, ik schiet totaal niet op.
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  zondag 1 april 2007 @ 13:44:34 #45
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_47890186
quote:
Op zondag 1 april 2007 13:23 schreef Noax het volgende:
Ik denk dat ik wel 80 uur over dat spel ga doen, ik schiet totaal niet op.
Ik zit nog steeds in de Temple of Time... heb al een paar dagen niet meer gespeeld...
  zondag 1 april 2007 @ 16:22:35 #46
66083 Platina
78th Element
pi_47895478
Net de Snowpeak Ruins uitgespeeld, nu maar eens een grotere purse en wat andere sidequests etc halen.

Hoe vet is Desert Temple op t eind trouwens! ik voelde me net the Silver Surfer
pi_47899885
Ik heb 'm een tijdje geleden uitgespeeld... Nog steeds word ik blij van dat deuntje dat duidelijk maakt dat de ochtend is begonnen. Herinneringen aan ocarina..
  Donald Duck held zondag 1 april 2007 @ 19:06:07 #48
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_47899991
quote:
Op zondag 1 april 2007 16:22 schreef Platina het volgende:
Net de Snowpeak Ruins uitgespeeld, nu maar eens een grotere purse en wat andere sidequests etc halen.

Hoe vet is Desert Temple op t eind trouwens! ik voelde me net the Silver Surfer
Die snowpeak heb ik ook net uitgespeeld. Prachtig sfeertje, met dat ijs, weerspiegeling, koudedamp enzo. Zo laten ze zien dat je met beperkte hardware toch iets heel erg moois en sfeervols kunt neerzetten
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_47902952
quote:
Op zondag 1 april 2007 19:02 schreef cocopop het volgende:
Ik heb 'm een tijdje geleden uitgespeeld... Nog steeds word ik blij van dat deuntje dat duidelijk maakt dat de ochtend is begonnen. Herinneringen aan ocarina..
Idd..dat deuntje is echt rustgevend..ben altijd blij als de ochtend begint
BlaDieBla
pi_47914765
ben ik de enige die een beetje te enthausiast de eind baas aan stukken aan het hakken was? Het was eigenlijk helemaal niet zo moeilijk
Free people own guns! Slaves do not!
  maandag 2 april 2007 @ 08:41:30 #51
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_47915415
quote:
Op maandag 2 april 2007 06:46 schreef Vampier het volgende:
ben ik de enige die een beetje te enthausiast de eind baas aan stukken aan het hakken was? Het was eigenlijk helemaal niet zo moeilijk
Ik vind de eindbazen in deze Zelda sowiezo niet echt moeilijk, wel leuk.
pi_47915860
quote:
Op maandag 2 april 2007 08:41 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik vind de eindbazen in deze Zelda sowiezo niet echt moeilijk, wel leuk.
Dat dus. En de extra tijd die ik er in heb zitten komt door alle sidequests. Vissen, poes, bugs, hearts upgrades etc. En natuurlijk die grot 2x doen, 4 bepantserde knights de 2de keer
Mijn Wii hing toen ik daar aan het vechten was, ik gooide een bom en was matrix style heerlijk bezig, maar toen ging de bom af, bepantsering vloog door de grot, maar dat vond de Wii niet zo leuk geloof ik
  maandag 2 april 2007 @ 11:31:58 #53
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_47919416
Tsja... als je Zelda 3, alle 3 zelda's op de gameboy, Minish cap, Ocarina of Time, Majora's Mask, Windwaker uit hebt gespeeld dan is een Zelda als deze inderdaad niet zo moeilijk meer, omdat de filosofie achter de bazen e.d. vaak hetzelfde is...

Niettemin blijft het een geweldig spel.

Ik moet vandaag maar eens even de temple of time uitspelen.
pi_47919787
quote:
Op maandag 2 april 2007 11:31 schreef ScienceFriction het volgende:
Tsja... als je Zelda 3, alle 3 zelda's op de gameboy, Minish cap, Ocarina of Time, Majora's Mask, Windwaker uit hebt gespeeld dan is een Zelda als deze inderdaad niet zo moeilijk meer, omdat de filosofie achter de bazen e.d. vaak hetzelfde is...

Niettemin blijft het een geweldig spel.

Ik moet vandaag maar eens even de temple of time uitspelen.
Het is inderdaad een goed spel. Helaas van de herhalingen die mij zelfs nu beginnen te irriteren, zelfs de grot is al eens gedaan in de windmaker.

Van mij mag de wereld wat meer free roaming zijn de volgende keer. Oftewel, je vindt een tempel, je gaat er in, je knokt je een eind naar binnen en je merkt dat je niet verder kan omdat je een item mist. Shit, andere tempel of plaats eerst nodig om verder te komen. Nu is het zo dat je een tempel alleen in kan als je een bepaald item hebt, je kunt het niet verkeerd doen. En het item wat je vindt heeft altijd te maken met de eindbaas, het lijkt me erg humor om heel ver in een tempel te komen en dan te merken dat je de eindbaas nog niet aan kan omdat je nog wat anders moet doen.

Ik vind dat we nu wel lang genoeg geleid zijn om alle tempels in de juiste volgorde te doen. Laat ons wat meer puzzelen!
  maandag 2 april 2007 @ 12:01:52 #55
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_47920532
quote:
Op maandag 2 april 2007 11:41 schreef Pheno het volgende:

[..]

Het is inderdaad een goed spel. Helaas van de herhalingen die mij zelfs nu beginnen te irriteren, zelfs de grot is al eens gedaan in de windmaker.

Van mij mag de wereld wat meer free roaming zijn de volgende keer. Oftewel, je vindt een tempel, je gaat er in, je knokt je een eind naar binnen en je merkt dat je niet verder kan omdat je een item mist. Shit, andere tempel of plaats eerst nodig om verder te komen. Nu is het zo dat je een tempel alleen in kan als je een bepaald item hebt, je kunt het niet verkeerd doen. En het item wat je vindt heeft altijd te maken met de eindbaas, het lijkt me erg humor om heel ver in een tempel te komen en dan te merken dat je de eindbaas nog niet aan kan omdat je nog wat anders moet doen.

Ik vind dat we nu wel lang genoeg geleid zijn om alle tempels in de juiste volgorde te doen. Laat ons wat meer puzzelen!
Inderdaad een goed punt. Zelda 3 was naar mijn mening ook zo goed juist omdat er zoveel free roaming was en niet een uiterst uitgestippelde lijn. Je moest niet alle kerkers in een bepaalde volgorde uitspelen (vaak doe je dat wel natuurlijk), maar het verkennen van de wereld speelde evengoed een grote rol.

In dit spel is het veel meer een lineair aspect dat je als het ware door het spel heen loodst.

Ik hoop nog steeds op een 3D 3rd person Metroid waar exploration a la Super Metroid/ Metroid 2 de hoofdrol speelt.
pi_47931376
quote:
Ik hoop nog steeds op een 3D 3rd person Metroid waar exploration a la Super Metroid/ Metroid 2 de hoofdrol speelt.
Metroid Prime? Metroid Prime 2? Metroid Prime 3?
Ok het is geen 3rd person, maar toch wel de super metroid gameplay dacht ik zo.. Toch? Poos geleden dat ik die game heb gespeeld btw, en om ontopic te blijven ik vond ze moeilijker dan twilight princess :p (42 uur uitgespeeld)
Without me, it's just aweso
  maandag 2 april 2007 @ 19:16:36 #57
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_47935273
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:23 schreef Triforce_Courage het volgende:

[..]

Metroid Prime? Metroid Prime 2? Metroid Prime 3?
Ok het is geen 3rd person, maar toch wel de super metroid gameplay dacht ik zo.. Toch? Poos geleden dat ik die game heb gespeeld btw, en om ontopic te blijven ik vond ze moeilijker dan twilight princess :p (42 uur uitgespeeld)
Metroid Prime 1,2,3 zijn geen 3rd person games, maar gewoon FPSers met een ietwat andere gameplay. Ik bedoel echt gameplay zoals Zelda, maar dan met Metroid. Dan komt het hele adventure/ exploringsaspect veel beter uit de verf en het komt de speelbaarheid ook ten goede.
  maandag 2 april 2007 @ 20:58:36 #58
36326 Freezor
Cold as stone
pi_47939904
Ik ben momenteel bezig met mijn 2e playtrough en ben na 12 uur bij dungeon 7 en ik heb 4 hartjes. Het spel is echt gewoon te simpel.
Something for your mind, your body and your soul.
pi_47952719
Offtopic
quote:
maar gewoon FPSers met een ietwat andere gameplay
Ik denk toch dat je je hier een beetje in vergist. Ze zien er alleen uit als FPS'ers, maar zijn het totaal niet. En als ik het mij goed herinner.. ben ik wel eens tegen stukken aangelopen waar je niet verder komt zonder een speciaal item (in Prime 1 voornamelijk de morph ball plekken). Oftewel, de metroid gameplay (later ook doorgevoerd in de castlevania serie)
/Offtopic
pi_47956162
Ik zou MP ook niet in de FPS hoek rammen, zit te veel aan vooruitgang en behalen van items en mogelijkheden bij.

Ben het wel met Freezor eens dat als je weet waar je met Zelda naartoe moet, dat alles dan snel kan, maar na 12 uur bijna uitspelen gaat toch wel heel erg snel... Denk dat je dan ook wel de leuke delen aan het overslaan bent.
  dinsdag 3 april 2007 @ 12:18:37 #61
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_47958331
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 09:10 schreef Triforce_Courage het volgende:
Offtopic
[..]

Ik denk toch dat je je hier een beetje in vergist. Ze zien er alleen uit als FPS'ers, maar zijn het totaal niet. En als ik het mij goed herinner.. ben ik wel eens tegen stukken aangelopen waar je niet verder komt zonder een speciaal item (in Prime 1 voornamelijk de morph ball plekken). Oftewel, de metroid gameplay (later ook doorgevoerd in de castlevania serie)
/Offtopic
Ik houd gewoon niet van spellen in 1st person (behalve het legendarisch Super Punch Out!, wat eigenlijk 1 1/2 Person is ) Net zoals ik ook liever 2D dan 3D heb...

Ik zou Prime mooier vinden als je zelf kunt kiezen of je 1st or 2rd person speelt. In 3rd person heb je namelijk meer overzicht waar je personage zich bevindt ten opzichte van de vijand en omgeving.
pi_47964787
Ik denk niet dat ze heel veel moeten sleutelen aan de formule van zelda.... Het spel moet namelijk ook nog te spelen zijn voor beginnenlingen..
Als je dan bv. in een kerker komt en je kan dan de eindbaas niet verslaan omdat je een item mist..ik denk dat veel beginnende mensen meteen afhaakt..

Ik ben nu in de gerudo desert en heb er bijna 30 uur opstaan... Ik doe het lekker rustig aan en neem mijn tijd om alles te vinden...
WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
pi_47965007
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:10 schreef acethemask het volgende:

Als je dan bv. in een kerker komt en je kan dan de eindbaas niet verslaan omdat je een item mist..ik denk dat veel beginnende mensen meteen afhaakt..
Niet echt reeel want zelda zorgt er altijd voor dat je het level niet kan halen, en de eindbaas ook niet, zonder dat je dat item hebt. Al zou dat het misschien wel interessanter maken, dat je echt in het level moet gaan zoeken
  dinsdag 3 april 2007 @ 15:46:39 #64
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_47966362
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:15 schreef Weizz het volgende:

[..]

Niet echt reeel want zelda zorgt er altijd voor dat je het level niet kan halen, en de eindbaas ook niet, zonder dat je dat item hebt. Al zou dat het misschien wel interessanter maken, dat je echt in het level moet gaan zoeken
Inderdaad. Stel je voor dat je de vuurbaas wilt verslaan maar dus geen iron boots hebt Maar daar kom je dus nooit omdat je zonder die boots nooit de kerker kunt uitspelen.
pi_47970443
Ik denk dat het de laatste games meer is om het spel lang te laten duren.. Windwaker *gaap*

Miyamoto: Hey we zijn pas 4 uur aan het spelen en we zijn al bijna aan het eind. Er moeten nog heel wat uren gevuld worden. *euhm* laten we de triforce weer in 8 delen splitsen en dan in het water gooien. Dan moet de speler eerst kaarten gaan zoeken/kopen die dan de locatie aangeven en dan moeten ze weer helemaal terugvaren nar die plek om zo'n stukje op te vissen. Ja daar zijn ze wel even zoet mee.

A link to the past duurde lang omdat het verhaal zo lang duurde.. en natuurlijk de vrijheid die je kreeg
  dinsdag 3 april 2007 @ 18:05:09 #66
66083 Platina
78th Element
pi_47972278
Vraagje in het spel, ik ben dus in the hidden village geweest, heb het geheugen van ilia teruggebracht, dat paardenfluitje gekregen en ben vervolgens terug gegaan naar the hidden village alleen ik kan die Impaz nergens vinden?!?! en ik kan in die zone ook niet transformen omdat iemand misschien aan het kijken is :/
pi_47977875
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 18:05 schreef Platina het volgende:
Vraagje in het spel, ik ben dus in the hidden village geweest, heb het geheugen van ilia teruggebracht, dat paardenfluitje gekregen en ben vervolgens terug gegaan naar the hidden village alleen ik kan die Impaz nergens vinden?!?! en ik kan in die zone ook niet transformen omdat iemand misschien aan het kijken is :/
ze zit achterin , doe een deur open
  dinsdag 3 april 2007 @ 21:04:52 #68
175573 Darklink
The shadow from Hyrule
pi_47979360
Uiteraard wel eerst alles kapot schieten

Vergeet ook de howling stone niet
Kupo?
  dinsdag 3 april 2007 @ 21:13:30 #69
66083 Platina
78th Element
pi_47979733
Ja, maar ik ben er al een keer geweest dus en heb die deur de 2de keer open gedaan, geen oud vrouwtje te bekennen!
  dinsdag 3 april 2007 @ 21:23:55 #70
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_47980250
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 21:13 schreef Platina het volgende:
Ja, maar ik ben er al een keer geweest dus en heb die deur de 2de keer open gedaan, geen oud vrouwtje te bekennen!
Begin dan maar weer helemaal overnieuw...

Van wat je hebt beschreven moet ze toch echt in het achterste huis zitten... Ik heb dat sruk nl gisteren zelf doorlopen...
  dinsdag 3 april 2007 @ 22:29:15 #71
66083 Platina
78th Element
pi_47983871
Nou, ik heb eerst als wolf zn sidequest voor een heart piece gedaan daarna de cube gereset en ze was er gelukkig

Heb nu
SPOILER
, heb helaas alleen voor dat ding te transporteren bijna al me rupees gedoneert aan de malo mart dus nu zit ik even vast totdat ik 300 rupees verzamel *zucht*. Ik zit nu trouwens op 28 uur, aardige speelduur moet ik zeggen
  dinsdag 3 april 2007 @ 22:32:11 #72
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_47984029
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 22:29 schreef Platina het volgende:
Ik zit nu trouwens op 28 uur, aardige speelduur moet ik zeggen
Minish Cap... binnen een dag uitgespeeld... Wel een vermakelijk spel overigens.
pi_48018351

[ Bericht 100% gewijzigd door WjeroneW op 04-04-2007 20:32:31 ]
BlaDieBla
  Donald Duck held woensdag 4 april 2007 @ 23:22:26 #74
46149 __Saviour__
pi_48026202
die knakker bij de oostingang van castle town, staat die nog voor iets interessants te collecteren of zal ik mijn rupees er maar beter niet aan spenderen?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 5 april 2007 @ 08:53:52 #75
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_48031727
quote:
Op woensdag 4 april 2007 23:22 schreef __Saviour__ het volgende:
die knakker bij de oostingang van castle town, staat die nog voor iets interessants te collecteren of zal ik mijn rupees er maar beter niet aan spenderen?
Zal wel een heart piece of iets dergelijks zijn...
pi_48032583
quote:
Op donderdag 5 april 2007 08:53 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Klopt. Ik weet niet meer hoeveel, maar ik had een volle beurs toen ik er aan begon
pi_48033036
Gewoon netjes geld aan de arme man geven. 1000 vindt ie wel wat.
Wat een mooi ding!
  donderdag 5 april 2007 @ 17:58:46 #78
66083 Platina
78th Element
pi_48050377
Net dungeon 7 uitgespeeld, weer 300 rupees ofzo misgelopen met me 600 wallet. teringzooi.

Wat een belachelijk slechte dungeon trouwens, 3 vijanden ofzo. Meer doolhof dan puzzel georienteerd en wel een heel slechte eindbaas. (wel mooie cutscene etc).
pi_48052800
ik ben in een wolf veranderd en zit vast in da ijs ding. da manneke op mijne rug zegt dat ik iets moet vinden om het ijs te laten smelten maar ik weet nie met wat kan iemand mij helpen?
  Donald Duck held donderdag 5 april 2007 @ 19:22:24 #80
46149 __Saviour__
pi_48052913
quote:
Op donderdag 5 april 2007 08:53 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

ok, thx. da's pas later de moeite waard dus.

waar ik wel van baal is dat ik iedere keer bijv. 50 of 100 rupee stukken tegenkom, maar er niks mee kan omdat die geldzak al vol zit.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_48055973
quote:
Op donderdag 5 april 2007 19:19 schreef sweexend het volgende:
ik ben in een wolf veranderd en zit vast in da ijs ding. da manneke op mijne rug zegt dat ik iets moet vinden om het ijs te laten smelten maar ik weet nie met wat kan iemand mij helpen?
Weet je nog die grote hoge rots die in de grond denderd als je voor het eerst bij Mountain Peak aan komt (zo heet dat toch ?) die rots moet je hebben..
BlaDieBla
pi_48068616
quote:
Op donderdag 5 april 2007 17:58 schreef Platina het volgende:
Net dungeon 7 uitgespeeld, weer 300 rupees ofzo misgelopen met me 600 wallet. teringzooi.

Wat een belachelijk slechte dungeon trouwens, 3 vijanden ofzo. Meer doolhof dan puzzel georienteerd en wel een heel slechte eindbaas. (wel mooie cutscene etc).
Ik moet zelfs denken welke je bedoeld Ik heb ze nooit geteld
  vrijdag 6 april 2007 @ 08:50:24 #83
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_48069018
quote:
Op donderdag 5 april 2007 17:58 schreef Platina het volgende:

Welke dungeon is #7?
  vrijdag 6 april 2007 @ 12:42:35 #84
66083 Platina
78th Element
pi_48076285
Sky Palace.
pi_48076474
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:42 schreef Platina het volgende:
Sky Palace.
Ah, dat is inderdaad qua vijanden een gare tempel. Al zijn sommige van de puzzels goed gevonden.
  vrijdag 6 april 2007 @ 12:56:09 #86
66083 Platina
78th Element
pi_48076752
Welke puzzels? Ze lagen wel erg voor de hand!
Het was gewoon wachten op de double clawshot en daarna was het van hoppakee!
pi_48076937
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:56 schreef Platina het volgende:
Om bij alle kistjes te komen
  Donald Duck held vrijdag 6 april 2007 @ 13:12:12 #88
46149 __Saviour__
pi_48077283
Ik ben nu net na die ijstempel direct naar de volgende gegaan. Zo gaat het wel snel, ik had gehoopt dat er wat meer lange tussenstukken en -opdrachten zouden zijn.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_48077343
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 13:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik ben nu net na die ijstempel direct naar de volgende gegaan. Zo gaat het wel snel, ik had gehoopt dat er wat meer lange tussenstukken en -opdrachten zouden zijn.
Je kunt door de ijstempels wapen nog wat hartjes halen. Iig zit er 1 in mijn hoofd waarbij je dat ding nodig hebt.
pi_48077417
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:56 schreef Platina het volgende:
Misschien zijn spoilers een goed idee... Ik wil namelijk nog wel even kloten voor ik erachter kom dat ik ze niet kan afmaken zoals ik op dat moment ben. Nu weet ik al waar ik op moet letten wanneer het niet lukt, DANK U!
  Donald Duck held vrijdag 6 april 2007 @ 13:19:44 #91
46149 __Saviour__
pi_48077558
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 13:13 schreef Pheno het volgende:
Je kunt door de ijstempels wapen nog wat hartjes halen. Iig zit er 1 in mijn hoofd waarbij je dat ding nodig hebt.
dan ga ik daar eens naar op zoek dan.
Ik probeer het spel zo lang mogelijk te rekken, ik wil het eigenlijk nog lang niet uitspelen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_48077753
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 13:19 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

dan ga ik daar eens naar op zoek dan.
Ik probeer het spel zo lang mogelijk te rekken, ik wil het eigenlijk nog lang niet uitspelen
Als je geen idee hebt waar te zoeken en je vraagt het hier, dab geef ik wel wat spoilertag hints.
Om nu meteen te zeggen waar en hoe is ook weer zo saai
En de meeste hartjes weet ik zo uit mijn blote hoofd wel te vinden. Maar dat had ik met zelda: lttp ook, dat duurt een jaar voordat het weggezakt is
pi_48079064
ben in een wolf veranderd en moet voor de derde keer bugs vangen. ik moet er nog 4 en die zitten in die lange waterstrook. kan iemand mij vertellen hoe ik aan die bugs kom.
grtz sweexend
  Donald Duck held vrijdag 6 april 2007 @ 14:23:15 #94
46149 __Saviour__
pi_48079574
Pheno, ik ga eerst zelf wel zoeken, da's veel leuker he.

En volgens mij zitten die bugs daar op de muur. Ertegenop knallen, dan vallen ze naar beneden en kun je ze pakken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  vrijdag 6 april 2007 @ 16:31:51 #95
66083 Platina
78th Element
pi_48083096
je moet howlen bij zn blaadjes (waarmee je ook een hawk kunt summonen) en dan kun je in twilight vorm over die rivier varen met Kargaroc en die beestjes mollen.
pi_48111474
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:06 schreef sweexend het volgende:
ben in een wolf veranderd en moet voor de derde keer bugs vangen. ik moet er nog 4 en die zitten in die lange waterstrook. kan iemand mij vertellen hoe ik aan die bugs kom.
grtz sweexend
Howlen zoals Platina zegt en dan gewoon je senses gebruiken als je bij die beesten bent en dan attacken..
BlaDieBla
  maandag 9 april 2007 @ 16:55:30 #97
66083 Platina
78th Element
pi_48148825
Doe ik nu iets fout?
Ik heb 'de eindbaas verslagen, maar ik kan niet saven daarna? hoort dat?
pi_48149305
quote:
Op maandag 9 april 2007 16:55 schreef Platina het volgende:
Doe ik nu iets fout?
Ik heb 'de eindbaas verslagen, maar ik kan niet saven daarna? hoort dat?
Dat hoort.
  maandag 9 april 2007 @ 20:33:10 #99
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_48155408
ik heb Ganon bijna verslagen... ik heb toen de Wii maar uitgezet... iets te snel... De Twilight Temple is echt heel erg kort... De boss key zit overigens wel op een lekkere plek... ik kwam bij de boss door aan en toen bleek ik geen sleutel te hebben...

Zant overigens wel een leuke boss...
pi_48167530
Ik zit nu tussen de De Twilight Temple en Sky Temple in, dat is best langdradig en niet erg uitdagend. Best jammer eigenlijk. Dit is voor het eerst tijdens het spelen van dit spel dat ik helemaal geen zin meer in de opdrachten heb.
Ja lekker!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')