En daarna begint het zoeken naar alle sidequestsquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:00 schreef Strolie75 het volgende:
2 kleinen.
City in the Sky is de laatste "echte" tempel.
Dan schiet ik dus aardig op!quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
En daarna begint het zoeken naar alle sidequests
Maar de zandtempel is mijn favoriet, damn, wat heb ik daar genoten
Achteraf was die wel leuk ja, maar toen ik er mee bezig was heb ik heel veel gevloekt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:59 schreef ScienceFriction het volgende:
In Link's Awakening is die Tower (één na laatste tempel) ook erg leuk/frustrerend.
Tsja... ik vind het vissen niet echt veel aan. Ik vind dat spelletje in de hut met die knikker een stuk leuker... krijg je nog wat bijzonders als je alle levels uitspeelt?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:39 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kan niet vissen![]()
. Het is te sneu, maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar. Geef ik iemand anders de controller en die doet het in 1 keer. Bij mij, na 20 keer proberen, nog steeds geen vis.
Grrr.
Echt moeilijk is dat toch zo niet he. Er komt precies in beeld wat je moet doen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:39 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kan niet vissen![]()
. Het is te sneu, maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar. Geef ik iemand anders de controller en die doet het in 1 keer. Bij mij, na 20 keer proberen, nog steeds geen vis.
Grrr.
Af en toe haalt-ie de vis trouwens echt niet binnen hoor...quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Echt moeilijk is dat toch zo niet he. Er komt precies in beeld wat je moet doen.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:18 schreef Young_David het volgende:
Ben sinds dit weekend ook verslingerd aan Zelda. Ik merk nog wel dat ik nog niet helemaal gewend ben aan de Wii controller. Ik moest op mijn paard tegen zo'n orc vechten en het kwam niet in me op om met de controller te zwaaien. Ik ben hardleers.
Ik vind hem niet beter, daarvoor zijn er namelijk te veel vergelijkingen met OOT, wel leuker qua besturingquote:Op woensdag 25 april 2007 17:24 schreef MaxC het volgende:
Zo ik heb hem net gekocht!
Eerst even 2 kilo stof van mijn cube afhalen()
Ga ik genieten? Is hij net zo goed als OOT?
Verhaal is anders, maar t blijft wel erg veel op OoT lijkenquote:Op donderdag 26 april 2007 09:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind hem niet beter, daarvoor zijn er namelijk te veel vergelijkingen met OOT, wel leuker qua besturingJe zult dus af en toe een deja vu krijgen
Nogal. Ik hoop dan ook dat ze hun woorden gaan waarmaken en de volgende eens helemaal anders gaan doen. Want nu wordt het wel erg deja vuquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Verhaal is anders, maar t blijft wel erg veel op OoT lijken
Met de boomerang kun je het vuur dovenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:48 schreef Ludacriss het volgende:
Ahhhhh ik zit nu vast op het moment dat je die kar moet gaan beschermen bij de terug weg naar de village, heb het 6x geprobeerd en het lukt nog steeds niet, rot kar brand steeds helemaal uit
Majora's Maskquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nogal. Ik hoop dan ook dat ze hun woorden gaan waarmaken en de volgende eens helemaal anders gaan doen. Want nu wordt het wel erg deja vu
Doe ik ook, alleen krijg ik die vogels/dino's die de bommen droppen niet uitgeschakeld met mijn pijl en boogquote:
Gale Boomering op B zetten. Achter de huifkar aan huppelen en erop Z-targetten. Dan B om te doven. Dan snel vooruit dashen de die kutvogel neerschieten met een pijl.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:48 schreef Ludacriss het volgende:
Ahhhhh ik zit nu vast op het moment dat je die kar moet gaan beschermen bij de terug weg naar de village, heb het 6x geprobeerd en het lukt nog steeds niet, rot kar brand steeds helemaal uit
In die howl zit volgens mij een heel klein stukje een andere noot ertussen moet je ff heel goed kijken/luisterenquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:45 schreef Fral het volgende:
Ik heb een klein probleempje...
Ik heb hem al uitgespeeld, en ben nu bezig met alle dingen vinden enzo.
Ben met die hidden skills bezig, maar bij de laatste howling stone in hidden village lukt het niet.
Ik "howl" volgens mij precies het deuntje na, maar hij pakt hem niet als goed.
Is er nog iets speciaals wat ik moet doen? A ingedrukt houden na de laatste noot heeft ook geen nut.
Maar dan heb je ook wat.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:02 schreef Fral het volgende:
Het is gelukt, na nog 15x proberen:D
Die kun je bijna niet gemist hebben.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:22 schreef Pronk het volgende:
Gisteren heb ik Zant verslagen in het 'Palace of Twilight', nu kan ik dus eindelijk op weg naar Ganon.
Nu vraag ik me af, ik lees hier veel over de 'Cave of Ordeals', maar waar zit deze cave eigenlijk?
Komt deze nog of heb ik hem gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die kun je bijna niet gemist hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, zoals ik al eerder zei: ik hoop dat de volgende zelda veel minder tips bevat. Dat zelfs de volgorde van kerkers/tempels/whatever niet duidelijk hoeft te zijn. Je weet nu bv altijd dat het wapen wat je vind je verder gaat brengen in diezelfde tempel, van mij mag er best eens een wapen heel ergens anders liggen dan in die tempel. En dan heb ik het niet over de ingang die je dan op 1 manier open kan krijgen , maar dat je al wat verder bent in die tempel en merkt dat je niet verder komt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat ik nu wel jammer vind is dat alles zo snel lijkt te gaan. Bij de eerste tempels had je tussendoor ook nog bepaalde dingen te doen. Maar nu is het hoppa, gelijk van de ene naar de andere tempel. Het wordt ook zo voorgekauwd nu. Heb net de temple of time gedaan. Komt dan die postbode aanlopen, met een brief die weer exact vertelt waar je naar toe moet. Het is leuker om zelf te zoeken naar de volgende aanwijzing
Volgens de comments zijn die dmv een cheat te krijgen in de GC? Ik weet niet eens wat een AR isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:14 schreef ScienceFriction het volgende:
http://thehylia.com/index.php?subaction=showfull&id=1178604194&archive=&start_from=&ucat=19&
Check deze monsters dan!!! Zaten die maar echt in de game...
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die kun je bijna niet gemist hebben.Okeej!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hoe had ik dat moeten zien dan? Was het te zien tijdens het warpen van de brug naar Eldin? Nouja, ik weet in ieder geval dat ik er naartoe kan als ik daar zin in heb!
Ja lekker!
Action replayquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens de comments zijn die dmv een cheat te krijgen in de GC? Ik weet niet eens wat een AR is
Niet, ik kijk altijd als ik spullen op pak. Dat ze 100 meter groot zijn en een paar ton wegen maakt me niet uitquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:27 schreef Pronk het volgende:
[..]
Okeej!Maar hoe had ik dat moeten zien dan? Was het te zien tijdens het warpen van de brug naar Eldin? Nouja, ik weet in ieder geval dat ik er naartoe kan als ik daar zin in heb!
![]()
Ik warpte dus automatisch naar Eldin met Midna en de brug, dus ik had het pas kunnen zien als ik dat hele stuk terug was gelopen, en dat heb ik dus uiteraard niet gedaan. Daar ben ik dan toch te lui voor vrees ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet, ik kijk altijd als ik spullen op pak. Dat ze 100 meter groot zijn en een paar ton wegen maakt me niet uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |