abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47542034
In een interview met de Glamour vertelt Lieke dat ze in het verleden met een marinier geregeld sex-smsjes uitwisselde. Inmiddels is ze weer single. voor het artikel hier klikken: [COS #915] Huub's lobotomie!

Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.

Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen. Dus als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic: [DGK] Updates #2

Als je over andere zaken dan de streams wilt posten, doe dat dan a.u.b niet hier maar in het SC (slowchat)-topic: [SC # 17] Waar Off-topic posts altijd on-topic zijn

[ Bericht 51% gewijzigd door Black_king op 22-03-2007 11:51:16 ]
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
  donderdag 22 maart 2007 @ 11:45:12 #2
127217 Bait00
knowledge is power
pi_47542046
haha leg uit
pi_47542068
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:42 schreef petraa het volgende:

[..]

zijn eerste afvalresultaten ??? De eerste 2 weken verlies je voornamelijk vocht en geen vet, dus laten we nog ff wachten op zijn werkelijke resultaten.
Nou ik keek gister naar de afvallers met sterren, en daar is dus ook iemand die nu 156 weegt, en ze zeiden dat je met dat gewicht toch per week 5 a 6 kilo moest afvallen
pi_47542093
uit welk blad komt dat artikel over Lieke en welke datum is het gepubliceerd?
Man is an animal that makes bargains,
no other animal does this
One dog does not change a bone with another.
~Adam Smith
pi_47542103
opvallend zo vaak als de "mediaschuwe" Lieke inmiddels al in de media is opgedoken
pi_47542124
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:47 schreef Prosac het volgende:
opvallend zo vaak als de "mediaschuwe" Lieke inmiddels al in de media is opgedoken
Tja ... tweede tegenstelling
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
  donderdag 22 maart 2007 @ 11:48:30 #7
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47542130
Mediaschuwe Lieke blijkt dus mediageil.
Kortom; weer een gescript verhaallijntje. Waarom kijk ik nog
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_47542137
uit de glamour van april 2007.

pi_47542183
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:47 schreef rebellious_angel het volgende:
uit welk blad komt dat artikel over Lieke en welke datum is het gepubliceerd?
Voor het artikel zie OP....
  donderdag 22 maart 2007 @ 11:50:22 #10
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47542186
Ik begin te begrijpen waarom Herma het niet zo op Lieke heeft.
Herma moet de Villa poetsen, Lieke moet de verhaallijn poetsen.
  donderdag 22 maart 2007 @ 11:50:44 #11
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_47542205
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:38 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Denk je nou ECHT dat ze over zoiets onbelangrijks keihard zal gaan liegen?

Ik sluit het in elk geval niet uit
pi_47542244
Laatste zin van het interview met Lieke "Ik ga uiteindelijk voor een man met wie ik zowel goede seks heb als een intieme band heb"

Mwah, dan zou Huub idd wel een goeie partij kunnen zijn.
  donderdag 22 maart 2007 @ 11:53:00 #13
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47542264
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:48 schreef Elounda het volgende:
Mediaschuwe Lieke blijkt dus mediageil.
Kortom; weer een gescript verhaallijntje.
Vannacht zeker niet gekeken? Waarom wordt alles in vredesnaam meteen negatief uitgelegd hier. Dat gebeurde vanaf moment 1 met Bart en lesley.... en nu wéér. Erg vermoeiend. Een keer van het positieve uitgaan is ook een mogelijkheid. Als het dan later niet blijkt te kloppen heb je pech gehad.
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 22 maart 2007 @ 11:53:07 #14
127217 Bait00
knowledge is power
pi_47542266
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:52 schreef Clank het volgende:
Laatste zin van het interview met Lieke "Ik ga uiteindelijk voor een man met wie ik zowel goede seks heb als een intieme band heb"

hoe weet jij dat sex met huub goede sex is ? ? ?
pi_47542275
kanonne, ik zie nu pas, dat je beter het quote knopje kunt gebruiken bij de OP.....Dat scheelt idd veel tijd....
pi_47542294
ze studeert media en communicatie, volgens mij dezelfde studie als eric doet en sylvia heeft iets soortgelijks gedaan.
ik snap het wel, ze ziet het schoonmaakwerk als een soort van stage, je bent zo toch betrokken bij een heel interessant media-spectakel en als je die studierichting doet is het leuk om er met je neus bovenop te zitten, en te zien wat voor impact het heeft op zowel de deelnemers als de kijkers, op deze manier kan ze het van 2 kanten meemaken, ik zou het ook hebben gedaan.
pi_47542298
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:52 schreef Clank het volgende:

Geloof haar verhaal nog steeds niet, maar als het zo zou zijn vraag ik me af hoe ze dat dan wil rijmen met een Huub in DGK. Het was gisteravond al duidelijk dat zij aan hem zou willen vragen of hij voor haar de villa zou verlaten.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_47542353
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:53 schreef Bait00 het volgende:

[..]

hoe weet jij dat sex met huub goede sex is ? ? ?
'zou kunnen zijn' zeg ik toch.. ik weet het ook niet zeker
Maar Huub liet gisteravond wel een tedere kant van hem zien waarbij ik me wel iets voor kan stellen ..
  donderdag 22 maart 2007 @ 11:57:08 #19
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47542390
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:54 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Geloof haar verhaal nog steeds niet, maar als het zo zou zijn vraag ik me af hoe ze dat dan wil rijmen met een Huub in DGK. Het was gisteravond al duidelijk dat zij aan hem zou willen vragen of hij voor haar de villa zou verlaten.
Ook dat heb ik absoluut niet meegekregen. Ze gaf juist aan dat zij zeker geen tweede Lesley wilde worden.
  donderdag 22 maart 2007 @ 11:58:05 #20
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47542418
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:53 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Vannacht zeker niet gekeken? Waarom wordt alles in vredesnaam meteen negatief uitgelegd hier. Dat gebeurde vanaf moment 1 met Bart en lesley.... en nu wéér. Erg vermoeien. Een keer van het positieve uitgaan is ook een mogelijkheid. ls het dan later niet blijkt te kloppen heb je pech gehad.
Bart en Lesley: daar van heb ik nóóit gezegd dat het gescript zou zijn, dat vond ik superleuk.
Sorr,y maar ik geloof hier geen zak van. Sterker nog ik geloof van de hele GK geen zak meer.
Leuk kijkvermaak, daar niet van, maar het is een (volgens mij) compleet "gestuurd" verhaal aan het worden. Lieke is er in gezet voor de verhaallijn is mijn vermoeden, daar is niets negatiefs aan.

En ik ben juist iemand die niet gauw van het negatieve uitgaat, dat zou je uit mijn posts toch moeten kunnen hebben opgemerkt
En als je het vermoeiend vindt, dan ga je toch lekker naar huis?
pi_47542458
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:54 schreef jacqjacq het volgende:
ze studeert media en communicatie, volgens mij dezelfde studie als eric doet en sylvia heeft iets soortgelijks gedaan.
ik snap het wel, ze ziet het schoonmaakwerk als een soort van stage, je bent zo toch betrokken bij een heel interessant media-spectakel en als je die studierichting doet is het leuk om er met je neus bovenop te zitten, en te zien wat voor impact het heeft op zowel de deelnemers als de kijkers, op deze manier kan ze het van 2 kanten meemaken, ik zou het ook hebben gedaan.
eens, maar dan kan het toch gewoon dat je niet incalculeert dat je Huub wel erg leuk vindt.
Ze zei gister dat de Huub die ze kende van de tv niet de leukste vond, en dat hij in het huis anders over kwam. Maar dat maakte haar ook juist onzeker over hoe hij echt is.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_47542471
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:57 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ook dat heb ik absoluut niet meegekregen. Ze gaf juist aan dat zij zeker geen tweede Lesley wilde worden.
Was wel mijn interpretatie ...
Ze wilde horen of zij voor hem dan ook echt de enige zou zijn en of hij voor haar de villa wilde verlaten.

En dat komt bij mij juist als ontzettend gemaakt over met haar tegenstrijdige antwoorden ...
Bij een eerste gesprek zou dat niet mijn eerste gedachte zijn. Ik zou toch echt willen zien of ik hem echt leuk vindt en/of er evt een toekomst in zou zitten. Daarna zou ik me pas gedachten gaan maken over hoe die toekomst eruit zou gaan zien.
pi_47542479
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:57 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Idd, volgens mij wilde ze gisteravond van Huub eerder een belofte dat ie niet meer zou rotzooien met anderen ...
Any idiot can face a crisis; it is this day-to-day living that wears you out…
pi_47542513
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:00 schreef De_Moester het volgende:

[..]

Idd, volgens mij wilde ze gisteravond van Huub eerder een belofte dat ie niet meer zou rotzooien met anderen ...
De enige zijn .... betekent voor mij hetzelfde.
pi_47542561
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:01 schreef Ashrak het volgende:

[..]

De enige zijn .... betekent voor mij hetzelfde.
euh houdt dan toch geen verband met de villa verlaten. Ze kan ook de enige voor hem zijn terwijl ie in DGK blijft?
Any idiot can face a crisis; it is this day-to-day living that wears you out…
pi_47542576
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:59 schreef 2live het volgende:

[..]

eens, maar dan kan het toch gewoon dat je niet incalculeert dat je Huub wel erg leuk vindt.
Ze zei gister dat de Huub die ze kende van de tv niet de leukste vond, en dat hij in het huis anders over kwam. Maar dat maakte haar ook juist onzeker over hoe hij echt is.
ja, inderdaad.
ik denk zelf dat ze het ook niet verwacht had, maar ja, die dingen kunnen gebeuren.
je kunt alleen voor jezelf de keuze maken: laat ik dit toe, of negeer ik het. Ik denk dat ze voor de eerste keuze gaat, maar zich wel zorgen maakt over hoe het af zou kunnen lopen. (bijvoorbeeld als de relatie doodbloedt, staat ze dan niet voor paal op tv, gaat huub dan vervelende dingen zeggen, of intieme ontboezemingen etc..... het zou bij mij wel meespelen in mijn besluit of ik wel of niet een flirt met iemand zou beginnen)
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:04:02 #27
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47542610
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:58 schreef Elounda het volgende:

[..]

Bart en Lesley: daar van heb ik nóóit gezegd dat het gescript zou zijn, dat vond ik superleuk.
Sorr,y maar ik geloof hier geen zak van. Sterker nog ik geloof van de hele GK geen zak meer.
Leuk kijkvermaak, daar niet van, maar het is een (volgens mij) compleet "gestuurd" verhaal aan het worden. Lieke is er in gezet voor de verhaallijn is mijn vermoeden, daar is niets negatiefs aan.
De redactie zal ongetwijfeld gehoopt hebben dat er iets dergelijks met Lesley zou gebeuren.... en dat zullen ze nu ook met Lieke hebben. Maar dan is het nog steeds niet nep. Ik heb vannacht een meisje gezien dat echt wel verliefd op Huub is... en daar zelf ook door is verrast. Daarom wilde ze zo zeker weten dat ze meer voor hem is dan alleen een zoveelste verovering.
pi_47542631
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:54 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Dat heb ik er niet echt uit kunnen halen. Lieke wou het liefst wel dat Huub zou gaan zeggen dat hij nóóit meer anderen zou zoenen en eeuwig trouw zou zijn aan haar. Daar paste hij voor en zei haar duidelijk dat hij een enorme flirt was en dat dat altijd zo zou blijven. 'What you see is what you get'
Hij wil gewoon zien waar het op uit kán draaien terwijl zij bij voorbaat al allerlei toezeggingen wil hebben en niet het risico wil lopen dat zij op tv 'gedumpt' wordt.
pi_47542635
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:00 schreef De_Moester het volgende:

[..]

ik heb het niet gezien gisteravond, wel 's middags. Toen was zo ook onzeker over het feit dat hij al zoveel vrouwen aantrekkelijk had gevonden in DGK, en zijn reacties op die vrouwen, had ze ook op tv gezien.
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:06:11 #30
130054 demins
We weten niks
pi_47542688
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:04 schreef scanman01 het volgende:

[..]

De redactie zal ongetwijfeld gehoopt hebben dat er iets dergelijks met Lesley zou gebeuren.... en dat zullen ze nu ook met Lieke hebben. Maar dan is het nog steeds niet nep. Ik heb vannacht een meisje gezien dat echt wel verliefd op Huub is... en daar zelf ook door is verrast. Daarom wilde ze zo zeker weten dat ze meer voor hem is dan alleen een zoveelste verovering.
Ik zit van pure ontroering te snotteren achter de pc!!!

Mensen. Vertrouw Lieke NIET!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_47542733
is het niet gek voor iemand die media en communcatie studeert en ook nog eens werk heeft in een reality-soap, dat ze dan alleen een paar TV uitzendingen bekijkt en eigenlijk geen streams en ook geen internetforums leest????????

Ik bedoel als je je studie serieus neemt dan dien je dit toch echt wel te doen omdat het voor haar rete-belangrijk is voor haar studie.

MAW ... Ik vertrouw Lieke ook voor geen meter .... en Mevr. Flens kan weldegelijk een rol hierin spelen vanwege Lieke's studie.
pi_47542762
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:07 schreef anno-i-mus het volgende:
is het niet gek voor iemand die media en communcatie studeert en ook nog een werk heeft in een reality-soap, dat ze dan alleen een paar TV uitzendingen bekijkt en eigenlijk geen streams en ook geen internetforums leest????????

Ik bedoel als je je studie serieus neemt dan dien je dit toch echt wel te doen omdat het voor haar rete-belangrijk is voor haar studie.
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:09:16 #33
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47542795
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:04 schreef Clank het volgende:

[..]

Dat heb ik er niet echt uit kunnen halen. Lieke wou het liefst wel dat Huub zou gaan zeggen dat hij nóóit meer anderen zou zoenen en eeuwig trouw zou zijn aan haar. Daar paste hij voor en zei haar duidelijk dat hij een enorme flirt was en dat dat altijd zo zou blijven. 'What you see is what you get'
Hij wil gewoon zien waar het op uit kán draaien terwijl zij bij voorbaat al allerlei toezeggingen wil hebben en niet het risico wil lopen dat zij op tv 'gedumpt' wordt.
Ze wilde gewoon weten of zij wel wat meer voor hem is dan alleen een zoveelste verovering. Verder wilde ze helemaal geen toezeggingen volgens mij. Ze weet wat Huub de afgelopen maanden heeft gedaan en dan ligt het voor de hand dat hij ook verder niets voor Lieke voelt, behalve seksuele spanning. Huub's 'naam' is een beetje zijn vijand nu.
pi_47542844
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:07 schreef anno-i-mus het volgende:
is het niet gek voor iemand die media en communcatie studeert en ook nog een werk heeft in een reality-soap, dat ze dan alleen een paar TV uitzendingen bekijkt en eigenlijk geen streams en ook geen internetforums leest????????

ik doe ook een media / communicatie opleiding en ik ben nergens zonder internet, sommige weblogs zijn zelfs verplichte kost. dus .
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:11:00 #35
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47542866
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:04 schreef 2live het volgende:

[..]

ik heb het niet gezien gisteravond, wel 's middags. Toen was zo ook onzeker over het feit dat hij al zoveel vrouwen aantrekkelijk had gevonden in DGK, en zijn reacties op die vrouwen, had ze ook op tv gezien.
Precies. Allemaal vrij logisch voor iemand die meer voelt dan alleen geilheid.
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:11:58 #36
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47542887
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:10 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

ik doe ook een media / communicatie opleiding en ik ben nergens zonder internet, sommige weblogs zijn zelfs verplichte kost. dus .
Maar wat wil je daarmee zeggen dan? Dat Lieke dus nep is Supersnelle conclusie dan.
pi_47542910
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:11 schreef scanman01 het volgende:

[..]

het zou gekker zijn als ze zich daar niet druk over maakte.
Maar heeft Lieke ook echt gezegd dat ze geen internet heeft?
pi_47542934
quote:

[..]

's Middags had ik ook al hetzelfde gevoel en ik heb helaas echt het gevoel dat het van haar kant echt allemaal gespeeld is. Er zitten teveel tegenstrijdigheden in haar antwoorden en verhaal waardoor ik me niet daar overheen kan zetten.
pi_47542960
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:12 schreef 2live het volgende:

[..]

het zou gekker zijn als ze zich daar niet druk over maakte.
Ja
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:14:21 #40
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47542965
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:12 schreef 2live het volgende:

[..]

Bij herhaling

"ik heb geen internet huubje"
pi_47542974
Dit is allemaal wel weer erg COS, ik zie geen Lieke op de streams momenteel, kan er misschien een aparte topic voor die griet aangemaakt worden, kunnen jullie daar verder met wellus nietus spelen.

Ik ben aan het werk en moet het voornamelijk van de COS hebben en dit is echt geneuzel
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:15:34 #42
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_47542999
Lees vooral ook even de 'side-bar' in dat interview...en dan met name het laatste stukje...
Nu doe je het weer!
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:15:50 #43
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47543003
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:14 schreef Prosac het volgende:

[..]

Bij herhaling

"ik heb geen internet huubje"
Mijn oma van 83 heeft internet, en zij dus niet....
Jammer voor Lieke dat ze geen internet heeft....
pi_47543044
quote:

[..]

Maar wat wil je daarmee zeggen dan? Dat Lieke dus nep is Supersnelle conclusie dan.
ik vind je erg schattig en lief dat je zo geniet van deze romance, en dat meen ik echt, maar ik vertrouw lieke idd voor geen meter, maar dat komt door wel meer factoren dan alleen het liegen over geen internet hebben.
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:18:05 #45
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47543065
pi_47543077
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:17 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

ik vind je erg schattig en lief dat je zo geniet van deze romance, en dat meen ik echt, maar ik vertrouw lieke idd voor geen meter, maar dat komt door wel meer factoren dan alleen het liegen over geen internet hebben.
Ja, dat heb ik ook .... en dat wordt eigenlijk alleen maar meer en meer bevestigd.
pi_47543110
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:18 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik ook .... en dat wordt eigenlijk alleen maar meer en meer bevestigd.
dat kan nu niet, want lieke is niet op de streams
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:20:04 #48
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47543125
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:17 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

Oh, nu is het al een feit dat het een leugen was?
Ligt ook ENORM voor de hand dat ze over zoiets zou liegen. Maar we zullen zien. Dit is eigenlijk waanzinnig off-topic.
pi_47543141
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:19 schreef 2live het volgende:

[..]

dat kan nu niet, want lieke is niet op de streams
Mijn gedachtenkronkels komen meestal pas laat op gang.
Zal het niet meer doen
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:25:10 #50
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47543286
pi_47543302
ik vind Amanda een beetje 'dikkig' lijken in dit setje, of maken streams ook dikker?
pi_47543314
huub vertelde n paar dagen terug dat lieke geen internet heeft omdat ze zowat midden in t bos woont en daar dus geen internet mogelijk is.
voor dr studie zal ze wel op andere manieren beschikken over internet (school, bieb, vrienden enz) maar ik neem aan dat ze daar vooral gebruik van maakt om school gerelateerde zaken op te zoeken.
het lijkt me dus vrij logisch dat ze niet 24/7 aan dr computertje gekluisterd is om de streams te volgen... en ook al had ze internet, sommige mensen hebben simpel weg wel wat beters te doen

ook wordt er gezegd dat ze mediageil is en dat ze voor de publiciteit aanpapt met huub... zou kunnen... maar het kan ook zo zijn dat ze juist bang is voor negatieve publiciteit omdat ze aanpapt met een hoerenloper en een player.. en dat dat haar imago aantast

wat ik gisteravond gezien heb was een meisje dat enorm worstelde met haar gevoelens en dr verstand... en ze moet wel een verdomd goeie actrice zijn als dat gespeeld is
ik denk eerder dat haar gevoelens sterker zijn dan die van huub op dit moment... bij hem heb ik al vaker gedacht dat hij iemand "echt" leuk vond, maar dat bleek achteraf ook een spelletje te zijn.. of tenminste niet zo serieus als t overkwam... laten we het er maar op houden dat die jongen een "groot hart" heeft
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_47543318
'het is het spel dat iedereen speelt'....

dat komt er mooi uit, en zoals Huub die flessen met de etiketten naar de camera draaide... lol
~Adam Smith
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:27:45 #54
170537 Lynn-Live
'k ben ondersteboven...
pi_47543365
quote:

[..]

Kan ik me helemaal indenken dat ze geen AmanDREL wil zijn, maar ze weet ook dat Huub in een spel zit. Door het spel is Huub gebonden aan instructie's van 'achter' helaas, voor mijn gevoel MOET hij de losbol spelen. Zeker gezien de studie van Lieke zou ze m.i. een beetje moeten weten dat dit spel gestuurd wordt. En ook al zijn haar intentie's helemaal oprecht en Huub gaat daarin mee, dan gaat het allemaal wel heel erg moeilijk worden voor Huub. En Huub een beetje kennende geloof ik absoluut niet dat hij voor Lieke DGK zal opgeven, en vind ik eveneens dat ze dat ook beslist niet van hem mag vragen/verwachten.
pi_47543367
Hey stranger Heb mn brommer opgehaald en hij rijdt echt helemaal top! Nieuwe bandjes, remblokjes, beurtje erover en cruisen maar. Gaan binnenkort wel keertje stukkie rijden als je dat leuk vind! Gezellig... Team 'Gouden Kooi' on the road. Groetjes x Lieke (nog schoonmaakster haha, stelletje zeurders... )

Dit berichtje stuurde ze naar een redacteur van de goudkooi op hyves, vooral die laatste zin vind ik frappant!
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:29:16 #56
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47543399
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:26 schreef droomkoningin het volgende:
huub vertelde n paar dagen terug dat lieke geen internet heeft omdat ze zowat midden in t bos woont en daar dus geen internet mogelijk is.
voor dr studie zal ze wel op andere manieren beschikken over internet (school, bieb, vrienden enz) maar ik neem aan dat ze daar vooral gebruik van maakt om school gerelateerde zaken op te zoeken.
het lijkt me dus vrij logisch dat ze niet 24/7 aan dr computertje gekluisterd is om de streams te volgen... en ook al had ze internet, sommige mensen hebben simpel weg wel wat beters te doen

ook wordt er gezegd dat ze mediageil is en dat ze voor de publiciteit aanpapt met huub... zou kunnen... maar het kan ook zo zijn dat ze juist bang is voor negatieve publiciteit omdat ze aanpapt met een hoerenloper en een player.. en dat dat haar imago aantast

wat ik gisteravond gezien heb was een meisje dat enorm worstelde met haar gevoelens en dr verstand... en ze moet wel een verdomd goeie actrice zijn als dat gespeeld is
ik denk eerder dat haar gevoelens sterker zijn dan die van huub op dit moment... bij hem heb ik al vaker gedacht dat hij iemand "echt" leuk vond, maar dat bleek achteraf ook een spelletje te zijn.. of tenminste niet zo serieus als t overkwam... laten we het er maar op houden dat die jongen een "groot hart" heeft
Bingo!

pi_47543470
Jaap loopt er gewoon doorheen he, alsof hij niet in de gaten heeft dat hun acteerles hebben
  † In Memoriam † donderdag 22 maart 2007 @ 12:32:04 #58
135305 beequeen
Lost.
pi_47543490
Via de speakers wordt er iets omgeroepen en de reactie van Michael is........Gvd, het lijkt wel of je op Schiphol zit.

En nogmaals het verzoek........BLIJF ON-TOPIC......sorry voor de caps
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_47543569
Die acteerlessen zijn best wel vermoeiend. Ze spelen dezelfde scene keer op keer en op ieder woord en gebaar krijgen ze steeds verschillende kritiek. 'k Zou op het laatst niet meer weten hoe ik het zou moeten spelen
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:34:45 #60
170537 Lynn-Live
'k ben ondersteboven...
pi_47543578
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:26 schreef droomkoningin het volgende:

Ik wil zeker niet van het negatieve uitgaan wat Lieke betreft, maar wat ik niet begrijp is het intervieuw waarin ze heel openlijk praat over seks en sms-seks. Haar relatie met een getrouwde man (notabene) begrijp ik al helemaal niet, na wat ik gisteren (gedeeltelijk) heb gezien van haar gesprek met Huub.
pi_47543642
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:14 schreef petraa het volgende:
Dit is allemaal wel weer erg COS, ik zie geen Lieke op de streams momenteel, kan er misschien een aparte topic voor die griet aangemaakt worden, kunnen jullie daar verder met wellus nietus spelen.

Ik ben aan het werk en moet het voornamelijk van de COS hebben en dit is echt geneuzel
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:37:28 #62
166545 Cungy
HUUB FTW !
pi_47543663
ze wil gweoon seks op TV met Hubert :p
Napoleon Bonaparte: "Never interrupt your enemy when he is making a mistake."
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:37:45 #63
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47543672
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:34 schreef Lynn-Live het volgende:

[..]

Ik wil zeker niet van het negatieve uitgaan wat Lieke betreft, maar wat ik niet begrijp is het intervieuw waarin ze heel openlijk praat over seks en sms-seks. Haar relatie met een getrouwde man (notabene) begrijp ik al helemaal niet, na wat ik gisteren (gedeeltelijk) heb gezien van haar gesprek met Huub.
Waar heb je gelezen dat het een getrouwde man was dan

Anyway, Amanda is Olivier verder aan het verleiden

† In Memoriam † donderdag 22 maart 2007 @ 12:38:02 #64
135305 beequeen
Lost.
pi_47543680
quote:

[..]

nogmaals het verzoek om ON-TOPIC te blijven, er zitten mensen op hun werk en die volgen de COS, en Lieke is er nu niet. Open een topic Lieke, als je verder wilt neuzelen hierover, dank je wel.
― Mark Twain
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:38:03 #65
173661 product
God slaat alles gade en gaapt
pi_47543681
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:27 schreef Lisette18 het volgende:
Hey stranger Heb mn brommer opgehaald en hij rijdt echt helemaal top! Nieuwe bandjes, remblokjes, beurtje erover en cruisen maar. Gaan binnenkort wel keertje stukkie rijden als je dat leuk vind! Gezellig... Team 'Gouden Kooi' on the road. Groetjes x Lieke (nog schoonmaakster haha, stelletje zeurders... )

Dit berichtje stuurde ze naar een redacteur van de goudkooi op hyves, vooral die laatste zin vind ik frappant!
zou ze er toch inkomen als bewoonster? Zou me echt bescheuren!!! Die kop van Huub, priceless zou die zijn
Mij viel dat wijf in gedachten, dat vroeg: ‘Wonen daar ook mensjes?’ Ze moeten een brandende poppenwagen je kutwerk binnenrijden’, had ik toen gedacht maar om God weet welke laffe reden niet gezegd.
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:39:05 #66
170537 Lynn-Live
'k ben ondersteboven...
pi_47543720
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:38 schreef beequeen het volgende:

[..]

nogmaals het verzoek om ON-TOPIC te blijven, er zitten mensen op hun werk en die volgen de COS, en Lieke is er nu niet. Open een topic Lieke, als je verder wilt neuzelen hierover, dank je wel.
Sorry, ik zeg al niets meer
pi_47543737
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:37 schreef scanman01 het volgende:

Anyway, Amanda is Olivier verder aan het verleiden

[afbeelding]
Moest dat bloesje zo ver open op aanwijzing van Michael??
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:39:39 #68
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47543738
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:40:26 #69
170537 Lynn-Live
'k ben ondersteboven...
pi_47543767
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:39 schreef Lynn-Live het volgende:

[..]

Sorry, ik zeg al niets meer
ik begrijp alleen de titel van dit topic nu niet meer?:!
pi_47543777
Uit ervaring: je krijgt eerst vlinders in je buik dan verlieft worden.. dan ga je na praten, Nadenken?
maar als ik zowel Huub zie als de leuke meid Lieke (dat meen Ik).. IK zie geen Vlinders ....klaar!
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:40:47 #71
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47543778
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:37 schreef Cungy het volgende:
ze wil gweoon seks op TV met Hubert :p
is wel spannende sex natuurlijk
pi_47543785
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:38 schreef beequeen het volgende:

[..]

dan hebben ze wel wat te lezen, want op de streams gebeurt maar weinig.
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:41:10 #73
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47543793
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:39 schreef Clank het volgende:

[..]

Ja.. en ze moest ook zo nodig een rokje aan. Slaat allemaal eigenlijk nergens op.
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:41:29 #74
173661 product
pi_47543804
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:39 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Brian lijkt net een lelijk wijf zo op de achtergrond. Alleen de zwaaiende deegroller ontbreekt...
Mij viel dat wijf in gedachten, dat vroeg: ‘Wonen daar ook mensjes?’ Ze moeten een brandende poppenwagen je kutwerk binnenrijden’, had ik toen gedacht maar om God weet welke laffe reden niet gezegd.
  † In Memoriam † donderdag 22 maart 2007 @ 12:41:37 #75
135305 beequeen
Lost.
pi_47543810
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:40 schreef Lynn-Live het volgende:

[..]

ik begrijp alleen de titel van dit topic nu niet meer?:!
Daar heb je een punt idd
― Mark Twain
pi_47543811
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:40 schreef Villalux het volgende:
Uit ervaring: je krijgt eerst vlinders in je buik dan verlieft worden.. dan ga je er over praten, Nadenken?
maar als ik zowel Huub zie als de leuke meid Lieke (dat meen Ik).. IK zie geen Vlinders ....klaar!
pi_47543859
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:03 schreef jacqjacq het volgende:

[..]

ja, inderdaad.
ik denk zelf dat ze het ook niet verwacht had, maar ja, die dingen kunnen gebeuren.
je kunt alleen voor jezelf de keuze maken: laat ik dit toe, of negeer ik het. Ik denk dat ze voor de eerste keuze gaat, maar zich wel zorgen maakt over hoe het af zou kunnen lopen. (bijvoorbeeld als de relatie doodbloedt, staat ze dan niet voor paal op tv, gaat huub dan vervelende dingen zeggen, of intieme ontboezemingen etc..... het zou bij mij wel meespelen in mijn besluit of ik wel of niet een flirt met iemand zou beginnen)
Zo zie ik het ook, zij vind Huub leuk maar had nooit gedacht dat zij zo'n type leuk zou vinden.Vooral Huub zijn gedrag op bepaalde momenten maakt het voor haar moeilijk.Ik vind het juist heel goed en normaal dat je dan voorzichtig bent.
pi_47543860
palma moet stiller doen van Michael
palma; amanda je blouse staat open
  † In Memoriam † donderdag 22 maart 2007 @ 12:43:04 #79
135305 beequeen
Lost.
pi_47543864
― Mark Twain
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:43:22 #80
170537 Lynn-Live
'k ben ondersteboven...
pi_47543877
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:41 schreef beequeen het volgende:

[..]

Daar heb je een punt idd
Tja dan denk ik;' WIE zit er nu off topic te praten'
pi_47543928
quote:

[..]

Lieke is ons aangeboden door het schoonmaakbedrijf. Dat dit zou gebeuren hadden we echt niet voorzien. Erg vinden we het uiteraard niet
Dat zij Huub gisteravond aan de tand voelde snap ik ook wel. Die zal gistermiddag wel wat telefoontjes van vriendinnen etc. gehad hebben als: "Pas op voor die hoereloper" enz.
Hoeveel vrijheid ben je bereid op te geven, om de ultieme vrijheid te winnen...
pi_47543937
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:25 schreef 2live het volgende:
ik vind Amanda een beetje 'dikkig' lijken in dit setje, of maken streams ook dikker?
ze zeggen dat je dikker lijkt op tv dan in werkelijkheid, misschien ook op streams, wat dan erg vervelend voor Jaap is
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:45:29 #83
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47543960
  † In Memoriam † donderdag 22 maart 2007 @ 12:45:40 #84
135305 beequeen
Lost.
pi_47543965
Huub staat vlakbij Snollie en duikt direct tussen haar tieten.
― Mark Twain
pi_47543993
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:44 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Lieke is ons aangeboden door het schoonmaakbedrijf. Dat dit zou gebeuren hadden we echt niet voorzien. Erg vinden we het uiteraard niet
Dat zij Huub gisteravond aan de tand voelde snap ik ook wel. Die zal gistermiddag wel wat telefoontjes van vriendinnen etc. gehad hebben als: "Pas op voor die hoereloper" enz.
Offtopic jahhhh , maar nu je er toch bent, waarom hebben Jaap en brian geen waarschuwing gekregen en alleen Huub wel.
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:46:37 #86
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_47543999
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:39 schreef Clank het volgende:

[..]

dan nog, dan ben je toch niet wijs als je het ook nog doet.
Oh ja, we hebben het over Amanda, is ook zo
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:47:03 #87
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47544013
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:44 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Dank
pi_47544028
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:46 schreef petraa het volgende:

[..]

Offtopic jahhhh , maar nu je er toch bent, waarom hebben Jaap en brian geen waarschuwing gekregen en alleen Huub wel.
ja, redaktie eerlijk is eerlijk da's wel een beetje flauw hé
pi_47544040
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:43 schreef Lynn-Live het volgende:

[..]

Tja dan denk ik;' WIE zit er nu off topic te praten'
De titel verzint iemand nav iets, in dit geval de glamour, maar eronder staat duidelijk COS Commentaren op Streams en jij bent niet de enige hoor, ik doe het ook regelmatig, alleen nu zit ik de hele tijd over Lieke te lezen terwijl ik weet dat ze vandaag niet in de kooi zou zijn en als je dan op je werk zit is het tamelijk irritant.
pi_47544056
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:46 schreef Marrije het volgende:

[..]

dan nog, dan ben je toch niet wijs als je het ook nog doet.
Oh ja, we hebben het over Amanda, is ook zo
This is tv man! Dat hoort toch bij het toneelstuk, net als het walgelijke hemdje van Brian
pi_47544070
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:46 schreef petraa het volgende:

[..]

Dat zal voor jullie altijd wel een vraag blijven.
pi_47544076
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

pi_47544107
quote:

[..]

Ja blijkbaar wel dus, beetje jammer en mis geschoten, want wat deed Huub meer dan Jaap en Brian behalve dan cola bacardi gooien ?
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:50:07 #94
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47544111
quote:
De acteerlessen zijn in volle gang en als eerste mogen Amanda Jolie en Huub Pitt hun kunsten vertonen. Hopelijk helpt Michaël ze vandaag van niveau GTST naar niveau Gooische Vrouwen, want voorlopig lijkt het nog nergens op. Huubs beperking is waarschijnlijk dat hij teveel na moet denken bij wat hij doet. Vandaar dat zijn tekst vaker wat bekrompen over zijn lippen komt. Amanda heeft dat probleem niet, nadenken over wat ze doet. En in dit geval komt het haar acteerprestaties ten goede. Al met al is het wel bijzonder grappig om naar te kijken…
bron: RTL10

† In Memoriam † donderdag 22 maart 2007 @ 12:50:16 #95
135305 beequeen
Lost.
pi_47544118
quote:

[..]

Top antwoord
― Mark Twain
pi_47544121
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:47 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dank
Ach scan dat overtuigt de tegenstanders toch niet, de tijd zal het leren wie er gelijk heeft.
Het zorgt wmb voor boeiende beelden, en daar kijk ik toch voor.
pi_47544155
quote:

[..]

Hoe echt is u?
  † In Memoriam † donderdag 22 maart 2007 @ 12:52:05 #98
135305 beequeen
Lost.
pi_47544164
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:50 schreef Prosac het volgende:

[..]

Ze zijn zowaar wakker daar
― Mark Twain
pi_47544167
quote:

[..]

Waarom gelden de regels niet voor iedereen ?
pi_47544173
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:50 schreef 2live het volgende:

[..]

Ach scan dat overtuigt de tegenstanders toch niet, de tijd zal het leren wie er gelijk heeft.
Het zorgt wmb voor boeiende beelden, en daar kijk ik toch voor.
Ik heb zelf ook tot half 3 voor de streams gezeten
pi_47544177
quote:

[..]

Een vaag antwoord op een hele vage beslissing dus.
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:53:00 #102
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_47544191
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:52 schreef kybe het volgende:

[..]

Mee eens ...
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:53:06 #103
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47544194
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:52 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Zou ik ook doen, als er ik voor betaald kreeg.
pi_47544237
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:52 schreef kybe het volgende:

[..]

Nee hoor. Maar welk antwoord we geven, het is toch niet goed. Ik ga daar dus geen energie aan verspillen.
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:55:08 #105
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47544262
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:54 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Nee hoor. Maar welk antwoord we geven, het is toch niet goed. Ik ga daar dus geen energie aan verspillen.
bedreigd door Brian?

ghehehe, en ondertussen zie ik een boom langs het raam gesleept worden
pi_47544281
amanda is haar tekst kwijt....vlgs mij oefenen ze dit stukje al 3 weken.
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:55:50 #107
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47544287

pi_47544288
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:55 schreef Prosac het volgende:

[..]

bedreigd door Brian?
ja... brrrrrrrrrrr
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:56:12 #109
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_47544300
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:48 schreef 2live het volgende:

[..]

This is tv man! Dat hoort toch bij het toneelstuk, net als het walgelijke hemdje van Brian
Nog even en ze heeft seks op het aanrecht, hoort toch bij het toneelstuk
Kulargument dus.
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:56:26 #110
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47544307
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:55 schreef 2live het volgende:
amanda is haar tekst kwijt....vlgs mij oefenen ze dit stukje al 3 weken.
Ik vind het dan wel weer leuk dat het dus de fout van Huub bleek te zijn
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:57:01 #111
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_47544320
quote:

[..]

Met een echt antwoord zouden we kunnen leven, maar dit antwoord is een dooddoener die eigenlijk in het straatje van Jaap en Brian past.

Persoonlijk vind ik het jammer dat DGK een beslissing niet volmondig verdedigd.
Met de ontwijkende antwoorden schep je namelijk nog meer verwarring en zwengel je alle geruchten aan.
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:57:06 #112
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47544322
quote:

[..]

Terecht.
  † In Memoriam † donderdag 22 maart 2007 @ 12:57:07 #113
135305 beequeen
Lost.
pi_47544324
quote:

[..]

Je kon er toch op wachten dat deze vraag zou komen, heb dan ook de beleefdheid om een eerlijk antwoord te geven.
― Mark Twain
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:58:16 #114
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47544356
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:57 schreef beequeen het volgende:

[..]

Je kon er toch op wachten dat deze vraag zou komen, heb dan ook de beleefdheid om een eerlijk antwoord te geven.
zal er ook mee te maken hebben dat het hoe en waarom omtrent deze beslissing waarschijnlijk niet gecommuniceerd mag worden
pi_47544362
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:57 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Terecht.
Zegt de persoon die vorige week het hardst op de tafel stond te schreeuwen om gerechtigheid.
pi_47544374
Duurt dat altijd zolang een scene oefenen ?????
pi_47544385
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:56 schreef Marrije het volgende:

[..]

Nog even en ze heeft seks op het aanrecht, hoort toch bij het toneelstuk
Kulargument dus.
die redenering kan ik niet volgen. Als Amanda echt actrice wil worden zal ze toch ook moeten doen en dragen wat de regisseur zegt, dus waarom nu niet.
  † In Memoriam † donderdag 22 maart 2007 @ 12:59:29 #118
135305 beequeen
Lost.
pi_47544391
Het ziet er toch al stukken beter uit dan 3 weken geleden.
― Mark Twain
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:59:37 #119
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47544396
Wel mooi dat de regie ook weet dat er nu ff op Brian gezoomed moet worden
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:00:38 #120
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47544422
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:52 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Ik ook... Ik vond het een van de boeiendste nachten tot nu toe. Lieke was Huub af en toe verbaal gewoon de baas... en soms was het andersom. Alles wat Lieke zei was volgens mij heel goed te verklaren. Ook prachtig om te zien dat ze op het eind het verzet niet meer vol kon houden. mooie nacht
Huub krijgt vandaag (als het goed is) nog wat captures van me binnen met de post.
pi_47544433
quote:

[..]

Lieve schat, Lieke heeft vannacht tijdens de japensessie in de tuin meerdere malen gezegd dat zij vaker in onmogelijke relaties/situaties heeft gezeten.
Nu zij denkt misschien de ware gevonden te hebben, en is ze helemaal in de war.
De biologische klok was van haar fraaie glimlach af te lezen.
Geef de jongelui de tijd!
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_47544439
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:57 schreef beequeen het volgende:

[..]

mss is dat eerlijke antwoord wel niet het antwoord wat je wil horen, en dan krijgen we die discussie weer.
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:01:14 #123
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_47544443
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:59 schreef 2live het volgende:

[..]

die redenering kan ik niet volgen. Als Amanda echt actrice wil worden zal ze toch ook moeten doen en dragen wat de regisseur zegt, dus waarom nu niet.
Niet iedere actrice hoeft dat (als een hoer erbij lopen) te doen om succes te hebben.
  † In Memoriam † donderdag 22 maart 2007 @ 13:01:17 #124
135305 beequeen
Lost.
pi_47544444
Die kop van Braaaaajen als ze gaan kussen
― Mark Twain
pi_47544459
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:01 schreef 2live het volgende:

[..]

mss is dat eerlijke antwoord wel niet het antwoord wat je wil horen, en dan krijgen we die discussie weer.
dank u
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:01:55 #126
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47544462
Dit soort zoenmomenten van Huub met Amanda is volgens mij waar Lieke zich wat druk om maakt. Hij gaat daar toch iets te ver in mee en vindt het net even te prettig. Hij lijkt er ook niet over na te denken hoe dat kan overkomen
pi_47544469
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:00 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik ook... Ik vond het een van de boeiendste nachten tot nu toe. Lieke was Huub af en toe verbaal gewoon de baas... en soms was het andersom. Alles wat Lieke zei was volgens mij heel goed te verklaren. Ook prachtig om te zien dat ze op het eind het verzet niet meer vol kon houden. mooie nacht
Huub krijgt vandaag (als het goed is) nog wat captures van me binnen met de post.
Mwuah, der boeiendste nachten zijn altijd nog die van mijzelf ipv die van anderen
pi_47544483
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:00 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik vond het ook prachtig om te zien dat huub regelmatig niet wist waar hij het zoeken moest. Complimenten voor Lieke!
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:03:02 #129
127217 Bait00
knowledge is power
pi_47544490
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:01 schreef scanman01 het volgende:
Dit soort zoenmomenten van Huub met Amanda is volgens mij waar Lieke zich wat druk om maakt. Hij gaat daar toch iets te ver in mee en vindt het net even te prattig. Hij lijkt er ook niet over na te denken hoe dat kan overkomen
het zijn acteerlessen, dan moet het zo echt en passioneel mogelijk uitzien !

huub heeft echt wel liever lieke dan amandel
pi_47544493
quote:
Dit soort zoenmomenten van Huub met Amanda is volgens mij waar Lieke zich wat druk om maakt. Hij gaat daar toch iets te ver in mee en vindt het net even te prettig. Hij lijkt er ook niet over na te denken hoe dat kan overkomen
het is toneel scan.
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:03:18 #131
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47544500
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:01 schreef 2live het volgende:

[..]

true.. omdat er geen straf is uitgedeeld, zal elke verklaring als kul en onrecht worden afgedaan, zit wat in.
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:03:19 #132
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47544503
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:58 schreef petraa het volgende:

[..]

Zegt de persoon die vorige week het hardst op de tafel stond te schreeuwen om gerechtigheid.
Vind ik nog steeds, maar ik begrijp wel dat de redactie daarover niet gaat discussieren op een forum
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:03:25 #133
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_47544509
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:01 schreef Marrije het volgende:

[..]

Niet iedere actrice hoeft dat (als een hoer erbij lopen) te doen om succes te hebben.
Met als toevoeging dat dit haar derde acteerles is oid? Lijkt me dat de nadruk wel op andere dingen gelegd kan worden.
  † In Memoriam † donderdag 22 maart 2007 @ 13:03:31 #134
135305 beequeen
Lost.
pi_47544514
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:01 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat hoort bij de rol die ze moet spelen, en is op advies van Michael.
― Mark Twain
pi_47544546
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:03 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Vind ik nog steeds, maar ik begrijp wel dat de redactie daarover niet gaat discussieren op een forum
Discussieren erover hoeft van mij niet, maar gewoon een reden geven en dan zeggen PUNT. Nu vinden we allemaal dat het niet klopt en krijgen we zo'n vaag antwoord.
  † In Memoriam † donderdag 22 maart 2007 @ 13:05:27 #136
135305 beequeen
Lost.
pi_47544568
― Mark Twain
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:05:31 #137
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_47544570
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:03 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Met alle respect .. als de redactie niet wil discussieren op het forum moeten ze helemaal niet ingaan op de vraag. Als je wel ingaat op de vraag kun je reacties verwachten als je het bewust vaag houdt.
pi_47544585
ik vraag me trouwens ook af of Jaap dat shirt met RIP Kabouter mag dragen
pi_47544588
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:03 schreef Marrije het volgende:

[..]

Met als toevoeging dat dit haar derde acteerles is oid? Lijkt me dat de nadruk wel op andere dingen gelegd kan worden.
het heeft een functie in deze scene; functioneel bloot!!!
En Amnada vindt dat idd niet erg.
  † In Memoriam † donderdag 22 maart 2007 @ 13:06:10 #140
135305 beequeen
Lost.
pi_47544594
En daar ging de sushi over de grond.
― Mark Twain
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:06:38 #141
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_47544611
quote:
Dat vind ik ook van Amanda, dat ze er net ff te ver in meegaat maar ja this is tv en dan is het normaal ofzo
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:07:01 #142
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47544627
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:03 schreef Bait00 het volgende:

[..]

het zijn acteerlessen, dan moet het zo echt en passioneel mogelijk uitzien !

huub heeft echt wel liever lieke dan amandel
Klopt, maar Huub legt iedere keer na de zoen wel heel erg de nadruk er op dat hij het erg prettig vindt om te doen. Heeft niet veel meer met 'werk' te maken dus. Dat bedoel ik. Dat ziet Lieke ook wel natuurlijk.
  † In Memoriam † donderdag 22 maart 2007 @ 13:07:05 #143
135305 beequeen
Lost.
pi_47544631
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:05 schreef petraa het volgende:
ik vraag me trouwens ook af of Jaap dat shirt met RIP Kabouter mag dragen
Ik heb echt een boze mail gestuurd naar Jean Berge, stelletje idioten.
― Mark Twain
pi_47544646
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:07 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Klopt, maar Huub legt iedere keer na de zoen wel heel erg de nadruk er op dat hij het erg prettig vind om te doen.
Heeft niet veel meer met 'werk' te maken dus. Dat bedoel ik.
Het spel!!! Brian!!!!
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:08:16 #145
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_47544674
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:03 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat hoort bij de rol die ze moet spelen, en is op advies van Michael.
Ja en? Ze kunnen zoveel bedenken.
Maar ik val in herhaling.
Tis Amanda waar we het over hebben dus dan kan het allemaal
pi_47544682
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Ik vond het ook prachtig om te zien dat huub regelmatig niet wist waar hij het zoeken moest. Complimenten voor Lieke!
achhhhhhhhhhhhhhhhh the love boat redactie! ik heb het al op gegeven NU Tien nog!
  † In Memoriam † donderdag 22 maart 2007 @ 13:08:40 #147
135305 beequeen
Lost.
pi_47544688
Eric ,grijp die rat, het is acteren dus nu is je kans om ''per ongeluk'' uit te halen
― Mark Twain
pi_47544699
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:07 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik heb echt een boze mail gestuurd naar Jean Berge, stelletje idioten.
Oei...oei...oei. Freule von Heupscheuten is niet mis!!!
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
pi_47544729
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:07 schreef petraa het volgende:

[..]

Het spel!!! Brian!!!!
dat denk ik dus ook, dat hij de nadruk erop legt om Brian te subtiel te zieken. Ook zoals hij net naar haar borsten stond te kijken en Michael ook; hoe gaat het met ' jullie'? tegen amanda's borsten
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:10:26 #150
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_47544746
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:05 schreef 2live het volgende:

[..]

het heeft een functie in deze scene; functioneel bloot!!!
En Amnada vindt dat idd niet erg.
Pff, we kijken er gewoon anders tegenaan.
Er zijn zoveel actrices die bepaalde dingen weigeren. Dat kan namelijk ook nog.
Maar nogmaals, we hebben het over Amanda en dan kan het allemaal
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:10:30 #151
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47544747
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:07 schreef petraa het volgende:

[..]

Het spel!!! Brian!!!!
Dus als hij Brian nog harder kan pakken door Amanda vanavond te neuken, moet hij dat ook maar doen?
pi_47544755
Ik vind het juist leuk dat Huub nog steeds hetzelfde reageert.... Zo is tie gewoon... en ik houervan
  † In Memoriam † donderdag 22 maart 2007 @ 13:10:52 #153
135305 beequeen
Lost.
pi_47544764
4 streams en beeldvullend materiaal.
― Mark Twain
pi_47544785
quote:

[..]

Ik zou fok en vol niet onderschatten.
Komt het omdat alleen een klacht van een bewoners word behandeld? Dus als Huub gebeld had als crybaby Brian had er dan wel een waarschuwing gekomen? Persoonlijk vind ik het uitschelden van familieleden, met de dood dreigen erger dan een bacootje over iemand heengooien..

Bij welke dealer heeft Natasia haar Touareq geregeld?
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:11:40 #155
168951 STAP01
body and brain
pi_47544796
Natasia vertelde net aan Palma dat ze niet meer weet wanneer ze ongesteld moet worden. Ze is gesteriliseerd.
Why don't you just use that thing inside your head....
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:13:05 #156
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47544847
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:09 schreef 2live het volgende:

[..]

dat denk ik dus ook, dat hij de nadruk erop legt om Brian te subtiel te zieken. Ook zoals hij net naar haar borsten stond te kijken en Michael ook; hoe gaat het met ' jullie'? tegen amanda's borsten
Dat het voor het spel ook goed kan uitpakken is alleen maar een leuke bijkomstigheid. Huub is gewoon echt meidengek en kán niet anders dan reageren zoals hij nu reageert. Als hij een meisje kan zoenen, doet hij dat. Dat zit volgens mij gewoon in hem. Pasgeleden zei hij nog dat hij nooit monogaam zou kunnen zijn. Gisteren beweerde hij dat het wel mogelijk is, maar ik twijfel daar wel aan. Huub geniet veel te veel van alles.
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:13:31 #157
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47544867
DE kans voor Eric om hem 'perongeluk' te raken
pi_47544893
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:13 schreef scanman01 het volgende:
DE kans voor Eric om hem 'perongeluk' te raken
Ik denk dat de rat eerder zelf 'per ongeluk' Eric raakt.
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:14:27 #159
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_47544896
quote:

[..]

Dat het voor het spel ook goed kan uitpakken is alleen maar een leuke bijkomstigheid. Huub is gewoon echt meidengek en kán niet anders dan reageren zoals hij nu reageert. Als hij een meisje kan zoenen, doet hij dat. Dat zit volgens mij gewoon in hem. Pasgeleden zei hij nog dat hij nooit monogaam zou kunnen zijn. Gisteren beweerde hij dat het wel mogelijk is, maar ik twijfel daar wel aan. Huub geniet veel te veel van alles.
Ik las hier dat hij met Hedda wel wilde trouwen en kindertjes krijgen, was hij Hedda trouw?
Ik heb geen idee.
pi_47544904
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:10 schreef Marrije het volgende:

[..]

Pff, we kijken er gewoon anders tegenaan.
Er zijn zoveel actrices die bepaalde dingen weigeren. Dat kan namelijk ook nog.
Maar nogmaals, we hebben het over Amanda en dan kan het allemaal
we zien het idd anders, geeft niet, we schelden elkaar niet uit
Bij Amanda is bij haar dagelijkse kleding bijna meer te zien als nu, daar komt het door dat ik het niet gek vindt!
pi_47544909
Die pieperd moet weer een pilletje.
Japio heeft hoofdpijn.
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:14:56 #162
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47544913
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:10 schreef Desii het volgende:
Ik vind het juist leuk dat Huub nog steeds hetzelfde reageert.... Zo is tie gewoon... en ik houervan
Dat is ook weer zo ja... en het mooie is dat hij dat Lieke ook wel heeft duidelijk gemaakt en dat hij dat absoluut niet gaat veranderen. Maar een beetje flirten en echt met iemand tongen vind ik toch wel wat anders. Het vindt het tongen met Amanda net even te prettig.
pi_47544927
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:14 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik las hier dat hij met Hedda wel wilde trouwen en kindertjes krijgen, was hij Hedda trouw?
Ik heb geen idee.
Nee hij ging altijd vreemd.
pi_47544951
quote:

[..]

ik denk dat je gelijk hebt. Het is Huub's tweede natuur om zo te reageren; vrouwelijk en een hartslag, weet je nog?
pi_47544960
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:15 schreef rooie3 het volgende:

[..]

donderdag 22 maart 2007 @ 13:17:06 #166
127004 maril
Smeetsfan
pi_47544963
wat een slap gevecht , zodra je er klaar voor bent..... maat....in het echt moet dat toch feller.
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:17:37 #167
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_47544986
quote:

[..]

Thanks.
Dan duurt het vast nog wel een paar jaar eer hij trouw zou kunnen zijn.
pi_47544998
quote:

[..]

altijd is ietwat overdreven, hij heeft wel gezegd een paar keer vreemd te zijn gegaan en Hedda zelf ook.
pi_47545000
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:11 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

Bij welke dealer heeft Natasia haar Touareq geregeld?
Een dealer uit Tiel toch?
pi_47545003
Redactie legen jullie je inbox weleens hier?
pi_47545018
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:18 schreef schatje het volgende:

[..]

Een dealer uit Tiel toch?
Autodealer, niet die van de 'witte sneeuw'
pi_47545026
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:10 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dus als hij Brian nog harder kan pakken door Amanda vanavond te neuken, moet hij dat ook maar doen?
Ik zou het niet doen, maar ik denk dat huub het zou doen als hij daarmee Brian gek krijgt.
pi_47545039
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:17 schreef Marrije het volgende:

[..]

Thanks.
Sommige leren het nooit.
Maar ja dat is niet mijn probleem.
hij doet maar
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:19:55 #174
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47545040
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:17 schreef Marrije het volgende:

[..]

Thanks.
Misschien heeft het iets te maken met wel of niet het juiste meisje.
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:20:02 #175
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_47545045
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:10 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Jazeker! 'spel-technisch' he?
Nu doe je het weer!
  † In Memoriam † donderdag 22 maart 2007 @ 13:20:08 #176
135305 beequeen
Lost.
pi_47545050
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:11 schreef STAP01 het volgende:
Natasia vertelde net aan Palma dat ze niet meer weet wanneer ze ongesteld moet worden. Ze is gesteriliseerd.
Lees dit even.

http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=1124
― Mark Twain
pi_47545053
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:19 schreef petraa het volgende:

[..]

Ik zou het niet doen, maar ik denk dat huub het zou doen als hij daarmee Brian gek krijgt.
En dat denk ik dus niet, anders had hij het toen wel gedaan toen ze stomdronken was
pi_47545065
de omzet van de sponsor is gestegen door Jaap
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:20:31 #179
127004 maril
Smeetsfan
pi_47545066
quote:

[..]

Huub heeft al aangegeven dat hij Amanda niet kan neuken, want hij vroeg of eric het misschien wel zal kunnen. Nee dus.
pi_47545074
Ja Japio de omzet is al omhoog door jouw.
Die vent denkt echt dat hij de godfather is.
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:20:59 #181
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47545081
quote:

[..]

Ik hoop het in ieder geval niet.
pi_47545108
Wat doet de DGK redactie hier? Beetje komen neuzelen over Lieke, maar volgens mij hebben we nog veel meer vragen over de afgelopen week niet? Belangrijker in iedergeval dan die nep Lieke.

Ze is al HEEL veel op TV geweest, ze zei gister dat ze ook voor het programma had ingeschreven, net zegt DGK redactie dat ze werdt aanggeboden door schoonmaakbedrijf, terwijl Lieke P.A. is normaal alsof die zich zomaar zou opgeven om te poetsen terwijl ze niet zou weten dat het voor DGK was?

Maar ik wil weten waarom Brain en Japio geen waarschuwing hebben gehad? Waartom is Mss Pannekoek bezig het concept de nek om te draaien? En wat is de bedoeling als Tien wordt overgenomen.

Maar ja hier tuint de helft ook al in de slimme Lieke afleidings truc.
pi_47545124
Van mij mag Huub Amanda neuken...wat moet je er anders mee doen? Praten?
  † In Memoriam † donderdag 22 maart 2007 @ 13:22:41 #184
135305 beequeen
Lost.
pi_47545127
Ik zit me af te vragen wat Billie nu de hele dag moet doen, nu hij zijn tentamen heeft gedaan.
― Mark Twain
pi_47545144
Is Jaap ziek?
Goedemorgen :W
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:23:10 #186
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47545152
Als de DGK_REDACTIE nog meeleest heb ik nog wel een ander vraagje waarop ik heel graag een antwoord zou hebben.
Waarom staan jullie toe dat een Miljonair een gescheurde rib oploopt door een kickbokstrainer, terwijl in een recent verleden door diezelfde kickbokstrainer is geopperd om diezelfde Miljonair in elkaar te tikken?
En waarom heeft diezelfde kickbokstrainer niet het fatsoen om aan die Miljonair gewoon netjes zijn excuses aan te bieden?
En hoe kan het zijn dat diezelfde kickbokstrainer nogmaals oppert om de Miljonair met de gescheurde rib in elkaar te tikken?

Oeps, dat zijn drie vragen...
Niets is sterker dan dat ene woord!
pi_47545167
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:21 schreef waxmask het volgende:
Wat doet de DGK redactie hier? Beetje komen neuzelen over Lieke, maar volgens mij hebben we nog veel meer vragen over de afgelopen week niet? Belangrijker in iedergeval dan die nep Lieke.

Ze is al HEEL veel op TV geweest, ze zei gister dat ze ook voor het programma had ingeschreven, net zegt DGK redactie dat ze werdt aanggeboden door schoonmaakbedrijf, terwijl Lieke P.A. is normaal alsof die zich zomaar zou opgeven om te poetsen terwijl ze niet zou weten dat het voor DGK was?

Maar ik wil weten waarom Brain en Japio geen waarschuwing heeft gehad? Waartom is Mss Pannekoek bezig het concept de nek om te draaien? En wat is de bedoeling als Tien wordt overgenomen.

Ik niet, ik wil ook antwoorden, maar ja die krijgen we niet.
pi_47545169
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Nee, onmogelijk. Neuken dan toch - hoewel dat ook echt nog niet zo gemakkelijk is.
pi_47545181
quote:
kan dus kloppen, als ze de pil niet gebruikt
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:24:26 #190
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_47545192
O Gossie Jaap heeft hoofdpijn...
Is er al een ambulance gebeld?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:25:01 #191
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47545209
quote:
Zou het ook kunnen dat JIJ er enorm ver naast zit? Want ik ben er namelijk voor 100% van overtuigd dat Lieke's gevoelens wel echt zijn. Als ze een rol zou spelen, had ze dat absoluut niet zo gedaan zoals afgelopen nacht. Dat zou dan enorm NIET voor de hand liggen.
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:25:02 #192
168951 STAP01
body and brain
pi_47545210
quote:
ze vertelde het aan Palma hoor. Ook dat ze gesteriliseerd is...
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:25:12 #193
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_47545214
Eensch met Pietje!
Nu doe je het weer!
pi_47545218
Zelfs als Huub Amanda zou neuken dan zou dat speltechnisch niet zo zijn want Amanda "heeft het zelf gezien" dat ze niet geneukt is door Huub, dus kan Huub Brian er niet mee fokken
pi_47545221
quote:

Maar ik wil weten waarom Brain en Japio geen waarschuwing heeft gehad? Waartom is Mss Pannekoek bezig het concept de nek om te draaien? En wat is de bedoeling als Tien wordt overgenomen.

Dat laatste ook vanwege het feit dat Lieke een leuke vrouw is.
Wij gunnen de scripteasers daardoor een suksesje
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:25:51 #196
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_47545240
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
Als de DGK_REDACTIE nog meeleest heb ik nog wel een ander vraagje waarop ik heel graag een antwoord zou hebben.
Waarom staan jullie toe dat een Miljonair een gescheurde rib oploopt door een kickbokstrainer, terwijl in een recent verleden door diezelfde kickbokstrainer is geopperd om diezelfde Miljonair in elkaar te tikken?
En waarom heeft diezelfde kickbokstrainer niet het fatsoen om aan die Miljonair gewoon netjes zijn excuses aan te bieden?
En hoe kan het zijn dat diezelfde kickbokstrainer nogmaals oppert om de Miljonair met de gescheurde rib in elkaar te tikken?

En hele goede vragen, want dat gaat gewoon echt te ver.
pi_47545264
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:25 schreef STAP01 het volgende:

[..]

ze vertelde het aan Palma hoor. Ook dat ze gesteriliseerd is...
ze kan het toch gewoon vergeten zijn, wanneer ze ongesteld moest worden, heeft sterilisatie niks mee te maken.
pi_47545267
Oh Redaktie..wanneer gebeurd er weer eens iets spectaculairs? Nieuwe bewoner? Enzovoort.
pi_47545280
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:23 schreef PietjePuk63 het volgende:

zal wel niet op gereageerd worden
If you can't fix it, fuck it
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:28:23 #200
168951 STAP01
body and brain
pi_47545315
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:26 schreef 2live het volgende:

[..]

ze kan het toch gewoon vergeten zijn, wanneer ze ongesteld moest worden, heeft sterilisatie niks mee te maken.
Lijkt mij ook niet.
pi_47545320
Waar is Sylvia???????
  † In Memoriam † donderdag 22 maart 2007 @ 13:29:06 #202
135305 beequeen
Lost.
pi_47545334
We mogen weer meegenieten van de typvaardigheid van Zdngmw.
De foutmeldingen vliegen weer om je oren.
― Mark Twain
pi_47545339
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:25 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Zou het ook kunnen dat JIJ er enorm ver naast zit? Want ik ben er namelijk voor 100% van overtuigd dat Lieke's gevoelens wel echt zijn. Als ze een rol zou spelen, had ze dat absoluut niet zo gedaan zoals afgelopen nacht. Dat zou dan enorm NIET voor de hand liggen.
Ik zit er nooit al te ver langs, misschien is ze nu wel verliefd, ik kan niet in iemands hoofd kijken, maar de manier waarop ze binnenkwam en zich profilleerde zegt mij al genoeg. Ik zie hier niet een langdurige relatie voor me buite de kooi, het maakt Huub zwak en dat was alles wat Mevr. Pannekoek voor ogen had.
  † In Memoriam † donderdag 22 maart 2007 @ 13:29:26 #204
135305 beequeen
Lost.
pi_47545352
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:28 schreef blomst het volgende:
Waar is Sylvia???????
Naar de tandarts.
― Mark Twain
pi_47545355
Die aktie met de bond voor dieren is ook nooit iets geworden kennelijk want die Amanda loopt nog steeds trots met haar vel aan
pi_47545375
quote:
Waar is Sylvia???????
Ingestort vanwege Huub's verliefdheid, evenals Eric zojuist
pi_47545380
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:27 schreef THCees het volgende:

[..]

zal wel niet op gereageerd worden
En terecht vind ik, moet je kijken hoeveel vragen er komen als ze online zijn. Bovendien zullen ze ook niet alles mogen uitleggen denk ik zo
pi_47545381
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:50 schreef Prosac het volgende:

[..]

RTL10?
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:30:58 #209
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_47545403
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:19 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Misschien heeft het iets te maken met wel of niet het juiste meisje.
Ja dat dacht ik eerst ook, dan is hij de juiste nog niet tegengekomen. Maar ja als hij met Hedda wilde trouwen en kindertjes krijgen. . .dan twijfel ik toch weer.
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:31:21 #210
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47545409
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:30 schreef FdW het volgende:

[..]

Sylvia's reactie op Lieke en Huub (terwijl ze eigenlijk niets gezien of gehoord heeft) was wel heel erg verrassend ja.
pi_47545417
Natasia werkt aan haar weblog:

Liefuh Fanz.

Ik ben Dief A Natasia uit de Gauden Kooj
Ik hep muh kintjus in duh steak gelatuh
Ik bent sangures en proostietuweegt!
Ik houdt van geil t

liefs Maama Natasia
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:31:42 #212
127004 maril
Smeetsfan
pi_47545418
quote:
Waar is Sylvia???????
smoelensmid
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:32:15 #213
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_47545440
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:30 schreef Ning het volgende:

[..]

En terecht vind ik, moet je kijken hoeveel vragen er komen als ze online zijn. Bovendien zullen ze ook niet alles mogen uitleggen denk ik zo
Niet geheel terecht.
Als je als poster niet mag ingaan op de beslissingen moet je die vragen ook niet beantwoorden.
Ze afdoen en bewust vaag blijven roept dan alleen maar meer vragen op.
pi_47545441
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:30 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik eerst ook, dan is hij de juiste nog niet tegengekomen. Maar ja als hij met Hedda wilde trouwen en kindertjes krijgen. . .dan twijfel ik toch weer.
Hedda was al 5 jaar voor DGK gescript zodat het later uitgediept zou worden
pi_47545467
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:29 schreef Sporti het volgende:
Die aktie met de bond voor dieren is ook nooit iets geworden kennelijk want die Amanda loopt nog steeds trots met haar vel aan
Inderdaad en ik heb al wel een paar keer horen zeggen dat de bond voor dieren wel voor de salamanderverzameling van Huub en Eric had gebeld.Als die aktie van Amanda alleen bestond uit die beelden die zij op internet heeft gezien dan noem ik dat een top aktie hoor
pi_47545476
Ach ik ben de juiste tegengekomen en ook nog steeds een slet.
pi_47545498
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:32 schreef waxmask het volgende:

[..]

Sjon is grondig voorbereid aan Talpa begonnen blijkt nu.
pi_47545511
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:30 schreef FdW het volgende:

[..]

ppppfffff jaloers, ik begrijp echt voor geen meter wat die vrouwen in Huub zien.
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:34:31 #219
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47545515
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:32 schreef waxmask het volgende:

[..]

En Jaap bestaat eigenlijk helemaal niet. Hij wordt gewoon in de kooi geprojecteerd, net als de dino's in Jurassic Park.
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:35:17 #220
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47545530
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Mét die juiste, of ook met onjuisten?
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:35:21 #221
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_47545533
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:34 schreef Sporti het volgende:

[..]

ppppfffff jaloers, ik begrijp echt voor geen meter wat die vrouwen in Huub zien.
Ik wel
pi_47545536
quote:
PM me je telefoonnummer dan maar , ik seg ik hou ervan....
pi_47545538
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:29 schreef beequeen het volgende:

[..]

Naar de tandarts.
Dank je
pi_47545555
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:35 schreef waxmask het volgende:

[..]

PM me je telefoonnummer dan maar , ik seg ik hou ervan....
HAHA weet je het zeker?
pi_47545559
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:32 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Niet geheel terecht.
Als je als poster niet mag ingaan op de beslissingen moet je die vragen ook niet beantwoorden.
Ze afdoen en bewust vaag blijven roept dan alleen maar meer vragen op.
ik vond het antwoord dat ze gaven nou niet echt ' ingaan op de vraag'
En als ze de vraag hadden genegeerd was het wat jou betreft wel goed geweest, dan had je niet geroepen dat ze geen antwoord geven op de vragen?
  † In Memoriam † donderdag 22 maart 2007 @ 13:36:23 #226
135305 beequeen
Lost.
pi_47545568
quote:
― Mark Twain
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:36:28 #227
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47545571
Michael vindt de filmversie te zoetsappig. Hij wil niet dat het goed eindigt.
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:36:36 #228
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47545578
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:30 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

RTL10?
grapje wegens de Tien / RTL onderhandelingen. Volgende keer zet ik er wel SBS10 onder
pi_47545585
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:34 schreef Sporti het volgende:

[..]

Ik herken veel van de wijze waarop Huub met vrouwen omgaat.
Vrouwen hebben mij daarvoor de eretitel FdW toegekend.
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:37:04 #230
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_47545594
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:36 schreef 2live het volgende:

[..]

ik vond het antwoord dat ze gaven nou niet echt ' ingaan op de vraag'
En als ze de vraag hadden genegeerd was het wat jou betreft wel goed geweest, dan had je niet geroepen dat ze geen antwoord geven op de vragen?
Ja, ik ben van mening dat als je de waarheid niet wil of mag zeggen je beter niets kunt zeggen.
Dat is op zich dan ook al duidelijk genoeg.
pi_47545607
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:36 schreef Prosac het volgende:

[..]

grapje wegens de Tien / RTL onderhandelingen. Volgende keer zet ik er wel SBS10 onder
Sorry ben net wakker...
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:37:48 #232
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_47545622
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Eh, gewoon links laten liggen.
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:39:11 #233
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47545668
Amanda: "Thuis ga ik niet veel met mannen om."
Michael: "Alleen 's nachts?"
Amanda: "Ja"
huub: "Dat is haar kracht. Je kunt wel een geintje maken, maar ze gaat er gewoon serieus op in"
pi_47545670
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:37 schreef Marrije het volgende:

[..]

Eh, gewoon links laten liggen.
Ze weet niet eens wat links is.
pi_47545695
amanda; ik ga in het dagelijks leven niet heel erg veel om met jongens
Michael; alleen 's nachts?
Amanda ; ja [ dood serieus]
pi_47545696
Amanda wordt gigantisch in de maling genomen nu.
pi_47545709
die acteermijnheer is erg leuk kan die niet als nieuwe bewoner blijven? Heeft tenminste echt iets te vertellen
  † In Memoriam † donderdag 22 maart 2007 @ 13:40:48 #238
135305 beequeen
Lost.
pi_47545722
Snollie vraagt aan Michael of hij veel met mannen en vrouwen omgaat.
Het antwoord van Michael........ik heb veel met dieren. Daar zit je dan in je bontje
― Mark Twain
pi_47545738
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:40 schreef petraa het volgende:
Wonderbaarlijk he je merkt aan niets dat ze er mee zit
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:41:34 #240
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47545751
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:40 schreef petraa het volgende:
Volgens mij probeerden ze dat ja. Maar aangezien ze Amanda niet hebben met dat soort opmerkingen, lukt het eigenlijk nooit.
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:41:42 #241
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_47545755
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:39 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

Ze weet niet eens wat links is.
Dat hoeft zij ook niet te weten, als Huub het maar weet
pi_47545778
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:41 schreef Sporti het volgende:

[..]

Wonderbaarlijk he je merkt aan niets dat ze er mee zit
Dat ze het in de gaten heeft.
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:42:18 #243
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47545780
Michael: Hoe was de crematie?
Nou ja, niet gezellig maar eeuuh
Hij lag er warmpjes bij zeg maar

en het ijs met Syl is gebroken
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:42:40 #244
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47545792
Michael: "Hoe was de crematie? Ja, niet gezellig ofzo... zo van 'hij lag er warmpjes bij' "
pi_47545796
Michael vraagt: Hoe was de crematie, ja ik bedoel niet qua gezellig ofzo, maar hij lag er wel warmpjes bij. Sil schiet in een deuk.
pi_47545800
wat heeft Michael geweldige gesprekken met hen. Sarcastisch, maar ook heel diep!
pi_47545805
Sil gaat 30 keer per jaar naar de tandarts en nog moest de mondhygieniste reinigen
  † In Memoriam † donderdag 22 maart 2007 @ 13:43:06 #248
135305 beequeen
Lost.
pi_47545809
Syl is terug van de tandarts.2 verstandskiezen getrokken, 2 gaatjes gevuld en naar de mondhygieniste geweest.
― Mark Twain
pi_47545838
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:42 schreef 2live het volgende:
wat heeft Michael geweldige gesprekken met hen. Sarcastisch, maar ook heel diep!
Volwassen he, was er maar 1 bewoner zo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_47545840
Amanda vergelijkt haar hondje met het overlijden van de vader van Sil. Want nu is haar gezeik begonnen.
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:44:06 #251
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47545842
oooooooooooowh Amanda..

Michael is geinteresseerd in Syl en Amanda wil aandacht met "Ja, nou is mijn gezeik begonnen"
pi_47545858
Michael zegt ik vind het toch van een iets andere orde.
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:44:32 #253
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47545861
Michael geeft dus nu ook aan dat hij het toch van een "iets" andere orde vindt
pi_47545868
amanda vergelijkt haar hondje met overlijden van syl's vader
  † In Memoriam † donderdag 22 maart 2007 @ 13:45:24 #255
135305 beequeen
Lost.
pi_47545883
Billie heeft hoofdpijn en is stervende.
― Mark Twain
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:45:38 #256
127004 maril
Smeetsfan
pi_47545893
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:44 schreef 2live het volgende:
amanda vergelijkt haar hondje met overlijden van syl's vader
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:45:41 #257
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47545895
Michael doet over het algemeen vrij vals tegen Amanda trouwens. Vrij lullig.
pi_47545896
amanda's hondje heet juicy!
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:45:57 #259
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47545906
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:43 schreef beequeen het volgende:
Syl is terug van de tandarts.2 verstandskiezen getrokken, 2 gaatjes gevuld en naar de mondhygieniste geweest.
voer voor Brian.
pi_47545908
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:45 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
De stervende zwaan lijkt het wel.
pi_47545919
tsonge jonge die snol van een Amanda maakt met haar diepgang gelijk weer een einde aan een goed gesprek ........zucht
pi_47545926
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:45 schreef scanman01 het volgende:
Vind je het erg ???
pi_47545928
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:45 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Gebeurt er toch nog iets spannends.
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:46:54 #264
173661 product
pi_47545935
Sylvia zegt dat ze een heel sleecht gebit heeft. Twee gaten gevuld, onder schoongemaakt etc etc. Vervolgens begint het kettingroken weer van voren af aan. Net Jaap die na een liposuctie gelijk een hele taart begint op te vreten....
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:47:02 #265
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47545940
quote:
als ze het door zou hebben wel ja..
pi_47545945
quote:
ik denk dat Michael niet kan geloven dat Amanda echt is, ik ken zulke types ook niet in werkelijkheid, dus ik ben bang dat ik een beetje hetzelfde zou reageren. Spottend.
pi_47545955
Heeft Amanda haar 12 uur al aangevraagt?
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:47:39 #268
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47545964
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:46 schreef Sporti het volgende:
tsonge jonge die snol van een Amanda maakt met haar diepgang gelijk weer een einde aan een goed gesprek ........zucht
'Die snol van een Amanda' ?? Daar zit ook weinig diepgang in moet ik zeggen.
pi_47545975
quote:
EINDELIJK is geen man die aardig doet omdat ze dikke (nep)tieten heeft
ik seg ik hou derfan Michael for president
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:48:40 #270
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47545997
Amanda is gewoon van een heel ander niveau, heeft volgens mij nog nooit een verlies van een dierbare in de familie meegemaakt en dan beschouw je je hondje natuurlijk als iets ernstigs
pi_47545999
Jaap mag de hondjes niet opeten van amanda
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:49:00 #272
127004 maril
Smeetsfan
pi_47546010
waarom geven ze die brief om half 2 in de nacht? had toch ook vanochtend gekund?
  FOK!Babe donderdag 22 maart 2007 @ 13:49:22 #273
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47546024
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:48 schreef Rest het volgende:
Jaap mag de hondjes niet opeten van amanda
Kinderachtig
pi_47546031
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:49 schreef maril het volgende:
waarom geven ze die brief om half 2 in de nacht? had toch ook vanochtend gekund?
Thizzzzz izzzz teeveee mannnnnn
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:50:11 #275
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47546045
Die acteerlessen kunnen me gestolen worden, maar de gesprekken vooraf en achteraf met Michael vind ik wel verademend
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:50:39 #276
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_47546060
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:48 schreef Prosac het volgende:
Amanda is gewoon van een heel ander niveau, heeft volgens mij nog nooit een verlies van een dierbare in de familie meegemaakt en dan beschouw je je hondje natuurlijk als iets ernstigs
Of je nu wel of niet dierbaren hebt verloren heeft niets te maken met het feit hoeveel je om je huisdieren kunt geven.
pi_47546062
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:49 schreef maril het volgende:
In de hoop dat ze tv kunnen maken, nu huub getemd is gebeurt er weinig.
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:50:50 #278
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47546068
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:46 schreef petraa het volgende:

[..]

Vind je het erg ???
Eigenlijk wel ja. Volgens mij kijkt hij niet echt naar de streams of het tv programma en kent haar dus niet. En om dan toch zo lollig te doen ten koste van iemand anders vind ik vrij bezwaarlijk ja.
  FOK!Babe donderdag 22 maart 2007 @ 13:51:04 #279
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47546077

Die gozer is hilarisch!

DGK_Redactie, mag hij d'r niet in!?
Alsjeblieft?

donderdag 22 maart 2007 @ 13:51:30 #280
173661 product
pi_47546091
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:48 schreef Prosac het volgende:
haar vader is toch dood? Oh ja, nee, das Amanda's vader en toen was ze nog maar twee dus das niet zo erg
pi_47546097
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:50 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Eigenlijk wel ja. Volgens mij kijkt hij niet echt naar de streams of het tv programma en kent haar dus niet. En om dan toch zo lollig te doen ten koste van iemand anders vind ik vrij bezwaarlijk ja.
Doen we hier niet hetzelfde ?????
pi_47546101
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:47 schreef scanman01 het volgende:

[..]

'Die snol van een Amanda' ?? Daar zit ook weinig diepgang in moet ik zeggen.
ooooo en daar val jij over
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:51:56 #283
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47546103
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:50 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Of je nu wel of niet dierbaren hebt verloren heeft niets te maken met het feit hoeveel je om je huisdieren kunt geven.
mwoa.. toch wel, anders zou ze niet zomaar tussen het gesprek van Michael en Sylvia heen wauwelen.
  FOK!Babe donderdag 22 maart 2007 @ 13:53:14 #284
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47546147
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:51 schreef petraa het volgende:

[..]

donderdag 22 maart 2007 @ 13:53:18 #285
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47546152
quote:

[..]

Sommigen wel ja. Maar dat vind ik toch nog iets anders. Hij zit oog in oog met haar en zet haar in de zeik, intussen lachend naar de andere bewoners. Beetje middelbareschool niveau.
pi_47546166
Jaap heeft een ander shirtje aan tis nu een lichtblauwe tent.
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:53:59 #287
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47546180
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:51 schreef Sporti het volgende:

[..]

ooooo en daar val jij over
Zeker weten ja.
  FOK!Babe donderdag 22 maart 2007 @ 13:54:14 #288
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47546190
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:53 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Sommigen wel ja. Maar dat vind ik toch nog iets anders. Hij zit oog in oog met haar en zet haar in de zeik, intussen lachend naar de andere bewoners. Beetje middelbareschool niveau.
Ik had toch het idee dat ze het zelf ook best leuk vond...
pi_47546197
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:53 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik vind ons dan toch erger, wij doen het achter de rug om van de mensen die zich niet kunnen verdedigen. Amanda zit erbij en kan haar mond opentrekken.
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:54:41 #290
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47546207
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:51 schreef product het volgende:

[..]

haar vader is toch dood? Oh ja, nee, das Amanda's vader en toen was ze nog maar twee dus das niet zo erg
kijk dat wist ik dus niet.
Maar daar zal ze weinig van meegekregen hebben -hoe erg het ook is-, anders zal ze nooit, terwijl Sylvia het over de crematie e.d. heeft, ineens zeggen "ja.. en nu begint mijn gezeik"

daarmee schakelde ze het verlies van Sylvia's vader gelijk aan haar hondjes oor.. en dat laat wel zien dat ze nog echt beseft wat het betekent om iemand als je vader te verliezen
  † In Memoriam † donderdag 22 maart 2007 @ 13:54:43 #291
135305 beequeen
Lost.
pi_47546209
Braaaaaaaaaajen heeft het over suicidiaal
― Mark Twain
pi_47546249
quote:

[..]

donderdag 22 maart 2007 @ 13:56:04 #293
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_47546253
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:51 schreef Prosac het volgende:

[..]

mwoa.. toch wel, anders zou ze niet zomaar tussen het gesprek van Michael en Sylvia heen wauwelen.
Nee, dat is typisch Amanda. Geen inlevingsgevoel.
Alleen haar leven is belangrijk.

De conclusie trekken dat je alleen veel van dieren houdt als je geen dierbaren hebt verloren vind ik respectloos. Ik heb dierbaren verloren, maar kom ook niet aan mijn dieren ....
pi_47546301
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:51 schreef Ian_Nick het volgende:

Die gozer is hilarisch!

DGK_Redactie, mag hij d'r niet in!?
Alsjeblieft?

oh jaaaaaaaaaa, da's een perfect idee!

dan valt er echt iets te oren, bovendien, ik vind um wel wat hebben, hij heeft 'iets'.
~Adam Smith
pi_47546322
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:56 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Nee, dat is typisch Amanda. Geen inlevingsgevoel.
Alleen haar leven is belangrijk.
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:58:47 #296
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47546338
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:56 schreef Ashrak het volgende:

[..]

De conclusie trekken dat je alleen veel van dieren houdt als je geen dierbaren hebt verloren vind ik respectloos. Ik heb dierbaren verloren, maar kom ook niet aan mijn dieren ....
Dat bedoelde ik niet.. Ik bedoelde dat Amanda totaal niet beseft dat het niet gelijk te schakelen is, juist omdat ze nooit bewust iemand verloren heeft. Het doet niks af aan de liefde voor dieren.
pi_47546370
Jaap zit niet lekker
het water roept
  † In Memoriam † donderdag 22 maart 2007 @ 14:00:01 #298
135305 beequeen
Lost.
pi_47546377
Michael wil Syl de rol laten spelen met Billie
― Mark Twain
  FOK!Babe donderdag 22 maart 2007 @ 14:00:06 #299
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47546380
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:59 schreef Varen het volgende:
Jaap zit niet lekker
Je hebt het geprobeerd?
pi_47546388
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:57 schreef rebellious_angel het volgende:

[..]

oh jaaaaaaaaaa, da's een perfect idee!

dan valt er echt iets te oren, bovendien, ik vind um wel wat hebben, hij heeft 'iets'.
iets...........? voor mij heeft die alles, ik wacht al maanden op bewoners zoals hij, maar die geven zich niet op voor een dergelijk programma, helaas
pi_47546415
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 14:00 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Je hebt het geprobeerd?
het water roept
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')