quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:44 schreef 2live het volgende:
amanda vergelijkt haar hondje met overlijden van syl's vader
voer voor Brian.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:43 schreef beequeen het volgende:
Syl is terug van de tandarts.2 verstandskiezen getrokken, 2 gaatjes gevuld en naar de mondhygieniste geweest.
De stervende zwaan lijkt het wel.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:45 schreef beequeen het volgende:
Billie heeft hoofdpijn en is stervende.
[afbeelding]
Vind je het erg ???quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:45 schreef scanman01 het volgende:
Michael doet over het algemeen vrij vals tegen Amanda trouwens. Vrij lullig.
Gebeurt er toch nog iets spannends.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:45 schreef beequeen het volgende:
Billie heeft hoofdpijn en is stervende.
[afbeelding]
als ze het door zou hebben wel ja..quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:45 schreef scanman01 het volgende:
ik denk dat Michael niet kan geloven dat Amanda echt is, ik ken zulke types ook niet in werkelijkheid, dus ik ben bang dat ik een beetje hetzelfde zou reageren. Spottend.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:45 schreef scanman01 het volgende:
'Die snol van een Amanda' ?? Daar zit ook weinig diepgang in moet ik zeggen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:46 schreef Sporti het volgende:
tsonge jonge die snol van een Amanda maakt met haar diepgang gelijk weer een einde aan een goed gesprek ........zucht
EINDELIJK is geen man die aardig doet omdat ze dikke (nep)tieten heeftquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:45 schreef scanman01 het volgende:
Kinderachtigquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:48 schreef Rest het volgende:
Jaap mag de hondjes niet opeten van amanda
Thizzzzz izzzz teeveee mannnnnnquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:49 schreef maril het volgende:
waarom geven ze die brief om half 2 in de nacht? had toch ook vanochtend gekund?
Of je nu wel of niet dierbaren hebt verloren heeft niets te maken met het feit hoeveel je om je huisdieren kunt geven.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:48 schreef Prosac het volgende:
Amanda is gewoon van een heel ander niveau, heeft volgens mij nog nooit een verlies van een dierbare in de familie meegemaakt en dan beschouw je je hondje natuurlijk als iets ernstigs
In de hoop dat ze tv kunnen maken, nu huub getemd is gebeurt er weinig.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:49 schreef maril het volgende:
waarom geven ze die brief om half 2 in de nacht? had toch ook vanochtend gekund?
Eigenlijk wel ja. Volgens mij kijkt hij niet echt naar de streams of het tv programma en kent haar dus niet. En om dan toch zo lollig te doen ten koste van iemand anders vind ik vrij bezwaarlijk ja.quote:
haar vader is toch dood? Oh ja, nee, das Amanda's vader en toen was ze nog maar twee dus das niet zo ergquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:48 schreef Prosac het volgende:
Amanda is gewoon van een heel ander niveau, heeft volgens mij nog nooit een verlies van een dierbare in de familie meegemaakt en dan beschouw je je hondje natuurlijk als iets ernstigs
Doen we hier niet hetzelfde ?????quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Volgens mij kijkt hij niet echt naar de streams of het tv programma en kent haar dus niet. En om dan toch zo lollig te doen ten koste van iemand anders vind ik vrij bezwaarlijk ja.
ooooo en daar val jij overquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
'Die snol van een Amanda' ?? Daar zit ook weinig diepgang in moet ik zeggen.
mwoa.. toch wel, anders zou ze niet zomaar tussen het gesprek van Michael en Sylvia heen wauwelen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:50 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Of je nu wel of niet dierbaren hebt verloren heeft niets te maken met het feit hoeveel je om je huisdieren kunt geven.
Sommigen wel ja. Maar dat vind ik toch nog iets anders. Hij zit oog in oog met haar en zet haar in de zeik, intussen lachend naar de andere bewoners. Beetje middelbareschool niveau.quote:
Ik had toch het idee dat ze het zelf ook best leuk vond...quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sommigen wel ja. Maar dat vind ik toch nog iets anders. Hij zit oog in oog met haar en zet haar in de zeik, intussen lachend naar de andere bewoners. Beetje middelbareschool niveau.
Ik vind ons dan toch erger, wij doen het achter de rug om van de mensen die zich niet kunnen verdedigen. Amanda zit erbij en kan haar mond opentrekken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sommigen wel ja. Maar dat vind ik toch nog iets anders. Hij zit oog in oog met haar en zet haar in de zeik, intussen lachend naar de andere bewoners. Beetje middelbareschool niveau.
kijk dat wist ik dus niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:51 schreef product het volgende:
[..]
haar vader is toch dood? Oh ja, nee, das Amanda's vader en toen was ze nog maar twee dus das niet zo erg
Nee, dat is typisch Amanda. Geen inlevingsgevoel.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:51 schreef Prosac het volgende:
[..]
mwoa.. toch wel, anders zou ze niet zomaar tussen het gesprek van Michael en Sylvia heen wauwelen.
oh jaaaaaaaaaa, da's een perfect idee!quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:51 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
Die gozer is hilarisch!![]()
DGK_Redactie, mag hij d'r niet in!?
Alsjeblieft?![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:56 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee, dat is typisch Amanda. Geen inlevingsgevoel.
Alleen haar leven is belangrijk.
Dat bedoelde ik niet.. Ik bedoelde dat Amanda totaal niet beseft dat het niet gelijk te schakelen is, juist omdat ze nooit bewust iemand verloren heeft. Het doet niks af aan de liefde voor dieren.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:56 schreef Ashrak het volgende:
[..]
De conclusie trekken dat je alleen veel van dieren houdt als je geen dierbaren hebt verloren vind ik respectloos. Ik heb dierbaren verloren, maar kom ook niet aan mijn dieren ....
Je hebt het geprobeerd?quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:59 schreef Varen het volgende:
Jaap zit niet lekker
iets...........? voor mij heeft die alles, ik wacht al maanden op bewoners zoals hij, maar die geven zich niet op voor een dergelijk programma, helaasquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:57 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
oh jaaaaaaaaaa, da's een perfect idee!
dan valt er echt iets te oren, bovendien, ik vind um wel wat hebben, hij heeft 'iets'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |