Ik zit er nooit al te ver langs, misschien is ze nu wel verliefd, ik kan niet in iemands hoofd kijken, maar de manier waarop ze binnenkwam en zich profilleerde zegt mij al genoeg. Ik zie hier niet een langdurige relatie voor me buite de kooi, het maakt Huub zwak en dat was alles wat Mevr. Pannekoek voor ogen had.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou het ook kunnen dat JIJ er enorm ver naast zit? Want ik ben er namelijk voor 100% van overtuigd dat Lieke's gevoelens wel echt zijn. Als ze een rol zou spelen, had ze dat absoluut niet zo gedaan zoals afgelopen nacht. Dat zou dan enorm NIET voor de hand liggen.
Naar de tandarts.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:28 schreef blomst het volgende:
Waar is Sylvia???????
Ingestort vanwege Huub's verliefdheid, evenals Eric zojuistquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:28 schreef blomst het volgende:
Waar is Sylvia???????
En terecht vind ik, moet je kijken hoeveel vragen er komen als ze online zijn. Bovendien zullen ze ook niet alles mogen uitleggen denk ik zoquote:
Ja dat dacht ik eerst ook, dan is hij de juiste nog niet tegengekomen. Maar ja als hij met Hedda wilde trouwen en kindertjes krijgen. . .dan twijfel ik toch weer.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien heeft het iets te maken met wel of niet het juiste meisje.
Sylvia's reactie op Lieke en Huub (terwijl ze eigenlijk niets gezien of gehoord heeft) was wel heel erg verrassend ja.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Ingestort vanwege Huub's verliefdheid, evenals Eric zojuist![]()
smoelensmidquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:28 schreef blomst het volgende:
Waar is Sylvia???????
Niet geheel terecht.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:30 schreef Ning het volgende:
[..]
En terecht vind ik, moet je kijken hoeveel vragen er komen als ze online zijn. Bovendien zullen ze ook niet alles mogen uitleggen denk ik zo
Hedda was al 5 jaar voor DGK gescript zodat het later uitgediept zou wordenquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik eerst ook, dan is hij de juiste nog niet tegengekomen. Maar ja als hij met Hedda wilde trouwen en kindertjes krijgen. . .dan twijfel ik toch weer.
Inderdaad en ik heb al wel een paar keer horen zeggen dat de bond voor dieren wel voor de salamanderverzameling van Huub en Eric had gebeld.Als die aktie van Amanda alleen bestond uit die beelden die zij op internet heeft gezien dan noem ik dat een top aktie hoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:29 schreef Sporti het volgende:
Die aktie met de bond voor dieren is ook nooit iets geworden kennelijk want die Amanda loopt nog steeds trots met haar vel aan![]()
Sjon is grondig voorbereid aan Talpa begonnen blijkt nu.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hedda was al 5 jaar voor DGK gescript zodat het later uitgediept zou worden![]()
![]()
![]()
ppppfffff jaloers, ik begrijp echt voor geen meter wat die vrouwen in Huub zien.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Ingestort vanwege Huub's verliefdheid, evenals Eric zojuist![]()
En Jaap bestaat eigenlijk helemaal niet. Hij wordt gewoon in de kooi geprojecteerd, net als de dino's in Jurassic Park.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hedda was al 5 jaar voor DGK gescript zodat het later uitgediept zou worden![]()
![]()
![]()
Mét die juiste, of ook met onjuisten?quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Ach ik ben de juiste tegengekomen en ook nog steeds een slet.
Ik welquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:34 schreef Sporti het volgende:
[..]
ppppfffff jaloers, ik begrijp echt voor geen meter wat die vrouwen in Huub zien.
PM me je telefoonnummer dan maar , ik seg ik hou ervan....quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:33 schreef LoveProfusion het volgende:
HAHA weet je het zeker?quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
PM me je telefoonnummer dan maar , ik seg ik hou ervan....![]()
ik vond het antwoord dat ze gaven nou niet echt ' ingaan op de vraag'quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:32 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Niet geheel terecht.
Als je als poster niet mag ingaan op de beslissingen moet je die vragen ook niet beantwoorden.
Ze afdoen en bewust vaag blijven roept dan alleen maar meer vragen op.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik herken veel van de wijze waarop Huub met vrouwen omgaat.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:34 schreef Sporti het volgende:
[..]
ppppfffff jaloers, ik begrijp echt voor geen meter wat die vrouwen in Huub zien.
Ja, ik ben van mening dat als je de waarheid niet wil of mag zeggen je beter niets kunt zeggen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:36 schreef 2live het volgende:
[..]
ik vond het antwoord dat ze gaven nou niet echt ' ingaan op de vraag'
En als ze de vraag hadden genegeerd was het wat jou betreft wel goed geweest, dan had je niet geroepen dat ze geen antwoord geven op de vragen?![]()
Sorry ben net wakker...quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:36 schreef Prosac het volgende:
[..]
grapje wegens de Tien / RTL onderhandelingen. Volgende keer zet ik er wel SBS10 onder
Eh, gewoon links laten liggen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Van mij mag Huub Amanda neuken...wat moet je er anders mee doen? Praten?
Wonderbaarlijk he je merkt aan niets dat ze er mee zitquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:40 schreef petraa het volgende:
Amanda wordt gigantisch in de maling genomen nu.
Volgens mij probeerden ze dat ja. Maar aangezien ze Amanda niet hebben met dat soort opmerkingen, lukt het eigenlijk nooit.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:40 schreef petraa het volgende:
Amanda wordt gigantisch in de maling genomen nu.
Dat hoeft zij ook niet te weten, als Huub het maar weetquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:39 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ze weet niet eens wat links is.
Dat ze het in de gaten heeft.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:41 schreef Sporti het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk he je merkt aan niets dat ze er mee zit
Volwassen he, was er maar 1 bewoner zo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:42 schreef 2live het volgende:
wat heeft Michael geweldige gesprekken met hen. Sarcastisch, maar ook heel diep!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |