Dus als hij Brian nog harder kan pakken door Amanda vanavond te neuken, moet hij dat ook maar doen?quote:
Ik zou fok en vol niet onderschatten.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dat zal voor jullie altijd wel een vraag blijven.
Dat het voor het spel ook goed kan uitpakken is alleen maar een leuke bijkomstigheid. Huub is gewoon echt meidengek en kán niet anders dan reageren zoals hij nu reageert. Als hij een meisje kan zoenen, doet hij dat. Dat zit volgens mij gewoon in hem. Pasgeleden zei hij nog dat hij nooit monogaam zou kunnen zijn. Gisteren beweerde hij dat het wel mogelijk is, maar ik twijfel daar wel aan. Huub geniet veel te veel van alles.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:09 schreef 2live het volgende:
[..]
dat denk ik dus ook, dat hij de nadruk erop legt om Brian te subtiel te zieken. Ook zoals hij net naar haar borsten stond te kijken en Michael ook; hoe gaat het met ' jullie'? tegen amanda's borsten
Ik denk dat de rat eerder zelf 'per ongeluk' Eric raakt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:13 schreef scanman01 het volgende:
DE kans voor Eric om hem 'perongeluk' te raken
Ik las hier dat hij met Hedda wel wilde trouwen en kindertjes krijgen, was hij Hedda trouw?quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat het voor het spel ook goed kan uitpakken is alleen maar een leuke bijkomstigheid. Huub is gewoon echt meidengek en kán niet anders dan reageren zoals hij nu reageert. Als hij een meisje kan zoenen, doet hij dat. Dat zit volgens mij gewoon in hem. Pasgeleden zei hij nog dat hij nooit monogaam zou kunnen zijn. Gisteren beweerde hij dat het wel mogelijk is, maar ik twijfel daar wel aan. Huub geniet veel te veel van alles.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Pff, we kijken er gewoon anders tegenaan.
Er zijn zoveel actrices die bepaalde dingen weigeren. Dat kan namelijk ook nog.
Maar nogmaals, we hebben het over Amanda en dan kan het allemaal![]()
Dat is ook weer zo ja... en het mooie is dat hij dat Lieke ook wel heeft duidelijk gemaakt en dat hij dat absoluut niet gaat veranderen. Maar een beetje flirten en echt met iemand tongen vind ik toch wel wat anders. Het vindt het tongen met Amanda net even te prettig.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:10 schreef Desii het volgende:
Ik vind het juist leuk dat Huub nog steeds hetzelfde reageert.... Zo is tie gewoon... en ik houervan![]()
Nee hij ging altijd vreemd.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik las hier dat hij met Hedda wel wilde trouwen en kindertjes krijgen, was hij Hedda trouw?
Ik heb geen idee.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat het voor het spel ook goed kan uitpakken is alleen maar een leuke bijkomstigheid. Huub is gewoon echt meidengek en kán niet anders dan reageren zoals hij nu reageert. Als hij een meisje kan zoenen, doet hij dat. Dat zit volgens mij gewoon in hem. Pasgeleden zei hij nog dat hij nooit monogaam zou kunnen zijn. Gisteren beweerde hij dat het wel mogelijk is, maar ik twijfel daar wel aan. Huub geniet veel te veel van alles.
altijd is ietwat overdreven, hij heeft wel gezegd een paar keer vreemd te zijn gegaan en Hedda zelf ook.quote:
Een dealer uit Tiel toch?quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:11 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Bij welke dealer heeft Natasia haar Touareq geregeld?
Ik zou het niet doen, maar ik denk dat huub het zou doen als hij daarmee Brian gek krijgt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus als hij Brian nog harder kan pakken door Amanda vanavond te neuken, moet hij dat ook maar doen?
Sommige leren het nooit.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Thanks.
Dan duurt het vast nog wel een paar jaar eer hij trouw zou kunnen zijn.
Misschien heeft het iets te maken met wel of niet het juiste meisje.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Thanks.
Dan duurt het vast nog wel een paar jaar eer hij trouw zou kunnen zijn.
Jazeker! 'spel-technisch' he?quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus als hij Brian nog harder kan pakken door Amanda vanavond te neuken, moet hij dat ook maar doen?
Lees dit even.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:11 schreef STAP01 het volgende:
Natasia vertelde net aan Palma dat ze niet meer weet wanneer ze ongesteld moet worden. Ze is gesteriliseerd.
En dat denk ik dus niet, anders had hij het toen wel gedaan toen ze stomdronken wasquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, maar ik denk dat huub het zou doen als hij daarmee Brian gek krijgt.
Huub heeft al aangegeven dat hij Amanda niet kan neuken, want hij vroeg of eric het misschien wel zal kunnen. Nee dus.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, maar ik denk dat huub het zou doen als hij daarmee Brian gek krijgt.
Ik hoop het in ieder geval niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik niet, ik wil ook antwoorden, maar ja die krijgen we niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:21 schreef waxmask het volgende:
Wat doet de DGK redactie hier? Beetje komen neuzelen over Lieke, maar volgens mij hebben we nog veel meer vragen over de afgelopen week niet? Belangrijker in iedergeval dan die nep Lieke.
Ze is al HEEL veel op TV geweest, ze zei gister dat ze ook voor het programma had ingeschreven, net zegt DGK redactie dat ze werdt aanggeboden door schoonmaakbedrijf, terwijl Lieke P.A. is normaal alsof die zich zomaar zou opgeven om te poetsen terwijl ze niet zou weten dat het voor DGK was?
Maar ik wil weten waarom Brain en Japio geen waarschuwing heeft gehad? Waartom is Mss Pannekoek bezig het concept de nek om te draaien? En wat is de bedoeling als Tien wordt overgenomen.
Maar ja hier tuint de helft ook al in de slimme Lieke afleidings truc.
Nee, onmogelijk. Neuken dan toch - hoewel dat ook echt nog niet zo gemakkelijk is.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Van mij mag Huub Amanda neuken...wat moet je er anders mee doen? Praten?
kan dus kloppen, als ze de pil niet gebruiktquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees dit even.
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=1124
Zou het ook kunnen dat JIJ er enorm ver naast zit? Want ik ben er namelijk voor 100% van overtuigd dat Lieke's gevoelens wel echt zijn. Als ze een rol zou spelen, had ze dat absoluut niet zo gedaan zoals afgelopen nacht. Dat zou dan enorm NIET voor de hand liggen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:21 schreef waxmask het volgende:
ze vertelde het aan Palma hoor. Ook dat ze gesteriliseerd is...quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees dit even.
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=1124
Dat laatste ook vanwege het feit dat Lieke een leuke vrouw is.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:21 schreef waxmask het volgende:
Wat doet de DGK redactie hier? Beetje komen neuzelen over Lieke, maar volgens mij hebben we nog veel meer vragen over de afgelopen week niet? Belangrijker in iedergeval dan die nep Lieke.
Ze is al HEEL veel op TV geweest, ze zei gister dat ze ook voor het programma had ingeschreven, net zegt DGK redactie dat ze werdt aanggeboden door schoonmaakbedrijf, terwijl Lieke P.A. is normaal alsof die zich zomaar zou opgeven om te poetsen terwijl ze niet zou weten dat het voor DGK was?
Maar ik wil weten waarom Brain en Japio geen waarschuwing heeft gehad? Waartom is Mss Pannekoek bezig het concept de nek om te draaien? En wat is de bedoeling als Tien wordt overgenomen.
En hele goede vragen, want dat gaat gewoon echt te ver.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
Als de DGK_REDACTIE nog meeleest heb ik nog wel een ander vraagje waarop ik heel graag een antwoord zou hebben.
Waarom staan jullie toe dat een Miljonair een gescheurde rib oploopt door een kickbokstrainer, terwijl in een recent verleden door diezelfde kickbokstrainer is geopperd om diezelfde Miljonair in elkaar te tikken?
En waarom heeft diezelfde kickbokstrainer niet het fatsoen om aan die Miljonair gewoon netjes zijn excuses aan te bieden?
En hoe kan het zijn dat diezelfde kickbokstrainer nogmaals oppert om de Miljonair met de gescheurde rib in elkaar te tikken?
Oeps, dat zijn drie vragen...![]()
ze kan het toch gewoon vergeten zijn, wanneer ze ongesteld moest worden, heeft sterilisatie niks mee te maken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:25 schreef STAP01 het volgende:
[..]
ze vertelde het aan Palma hoor. Ook dat ze gesteriliseerd is...
zal wel niet op gereageerd wordenquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
Als de DGK_REDACTIE nog meeleest heb ik nog wel een ander vraagje waarop ik heel graag een antwoord zou hebben.
Waarom staan jullie toe dat een Miljonair een gescheurde rib oploopt door een kickbokstrainer, terwijl in een recent verleden door diezelfde kickbokstrainer is geopperd om diezelfde Miljonair in elkaar te tikken?
En waarom heeft diezelfde kickbokstrainer niet het fatsoen om aan die Miljonair gewoon netjes zijn excuses aan te bieden?
En hoe kan het zijn dat diezelfde kickbokstrainer nogmaals oppert om de Miljonair met de gescheurde rib in elkaar te tikken?
Oeps, dat zijn drie vragen...![]()
Lijkt mij ook niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:26 schreef 2live het volgende:
[..]
ze kan het toch gewoon vergeten zijn, wanneer ze ongesteld moest worden, heeft sterilisatie niks mee te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |