Dus als hij Brian nog harder kan pakken door Amanda vanavond te neuken, moet hij dat ook maar doen?quote:
Ik zou fok en vol niet onderschatten.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dat zal voor jullie altijd wel een vraag blijven.
Dat het voor het spel ook goed kan uitpakken is alleen maar een leuke bijkomstigheid. Huub is gewoon echt meidengek en kán niet anders dan reageren zoals hij nu reageert. Als hij een meisje kan zoenen, doet hij dat. Dat zit volgens mij gewoon in hem. Pasgeleden zei hij nog dat hij nooit monogaam zou kunnen zijn. Gisteren beweerde hij dat het wel mogelijk is, maar ik twijfel daar wel aan. Huub geniet veel te veel van alles.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:09 schreef 2live het volgende:
[..]
dat denk ik dus ook, dat hij de nadruk erop legt om Brian te subtiel te zieken. Ook zoals hij net naar haar borsten stond te kijken en Michael ook; hoe gaat het met ' jullie'? tegen amanda's borsten
Ik denk dat de rat eerder zelf 'per ongeluk' Eric raakt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:13 schreef scanman01 het volgende:
DE kans voor Eric om hem 'perongeluk' te raken
Ik las hier dat hij met Hedda wel wilde trouwen en kindertjes krijgen, was hij Hedda trouw?quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat het voor het spel ook goed kan uitpakken is alleen maar een leuke bijkomstigheid. Huub is gewoon echt meidengek en kán niet anders dan reageren zoals hij nu reageert. Als hij een meisje kan zoenen, doet hij dat. Dat zit volgens mij gewoon in hem. Pasgeleden zei hij nog dat hij nooit monogaam zou kunnen zijn. Gisteren beweerde hij dat het wel mogelijk is, maar ik twijfel daar wel aan. Huub geniet veel te veel van alles.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Pff, we kijken er gewoon anders tegenaan.
Er zijn zoveel actrices die bepaalde dingen weigeren. Dat kan namelijk ook nog.
Maar nogmaals, we hebben het over Amanda en dan kan het allemaal![]()
Dat is ook weer zo ja... en het mooie is dat hij dat Lieke ook wel heeft duidelijk gemaakt en dat hij dat absoluut niet gaat veranderen. Maar een beetje flirten en echt met iemand tongen vind ik toch wel wat anders. Het vindt het tongen met Amanda net even te prettig.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:10 schreef Desii het volgende:
Ik vind het juist leuk dat Huub nog steeds hetzelfde reageert.... Zo is tie gewoon... en ik houervan![]()
Nee hij ging altijd vreemd.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik las hier dat hij met Hedda wel wilde trouwen en kindertjes krijgen, was hij Hedda trouw?
Ik heb geen idee.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat het voor het spel ook goed kan uitpakken is alleen maar een leuke bijkomstigheid. Huub is gewoon echt meidengek en kán niet anders dan reageren zoals hij nu reageert. Als hij een meisje kan zoenen, doet hij dat. Dat zit volgens mij gewoon in hem. Pasgeleden zei hij nog dat hij nooit monogaam zou kunnen zijn. Gisteren beweerde hij dat het wel mogelijk is, maar ik twijfel daar wel aan. Huub geniet veel te veel van alles.
altijd is ietwat overdreven, hij heeft wel gezegd een paar keer vreemd te zijn gegaan en Hedda zelf ook.quote:
Een dealer uit Tiel toch?quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:11 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Bij welke dealer heeft Natasia haar Touareq geregeld?
Ik zou het niet doen, maar ik denk dat huub het zou doen als hij daarmee Brian gek krijgt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus als hij Brian nog harder kan pakken door Amanda vanavond te neuken, moet hij dat ook maar doen?
Sommige leren het nooit.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Thanks.
Dan duurt het vast nog wel een paar jaar eer hij trouw zou kunnen zijn.
Misschien heeft het iets te maken met wel of niet het juiste meisje.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Thanks.
Dan duurt het vast nog wel een paar jaar eer hij trouw zou kunnen zijn.
Jazeker! 'spel-technisch' he?quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus als hij Brian nog harder kan pakken door Amanda vanavond te neuken, moet hij dat ook maar doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |