abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47543302
ik vind Amanda een beetje 'dikkig' lijken in dit setje, of maken streams ook dikker?
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_47543314
huub vertelde n paar dagen terug dat lieke geen internet heeft omdat ze zowat midden in t bos woont en daar dus geen internet mogelijk is.
voor dr studie zal ze wel op andere manieren beschikken over internet (school, bieb, vrienden enz) maar ik neem aan dat ze daar vooral gebruik van maakt om school gerelateerde zaken op te zoeken.
het lijkt me dus vrij logisch dat ze niet 24/7 aan dr computertje gekluisterd is om de streams te volgen... en ook al had ze internet, sommige mensen hebben simpel weg wel wat beters te doen

ook wordt er gezegd dat ze mediageil is en dat ze voor de publiciteit aanpapt met huub... zou kunnen... maar het kan ook zo zijn dat ze juist bang is voor negatieve publiciteit omdat ze aanpapt met een hoerenloper en een player.. en dat dat haar imago aantast

wat ik gisteravond gezien heb was een meisje dat enorm worstelde met haar gevoelens en dr verstand... en ze moet wel een verdomd goeie actrice zijn als dat gespeeld is
ik denk eerder dat haar gevoelens sterker zijn dan die van huub op dit moment... bij hem heb ik al vaker gedacht dat hij iemand "echt" leuk vond, maar dat bleek achteraf ook een spelletje te zijn.. of tenminste niet zo serieus als t overkwam... laten we het er maar op houden dat die jongen een "groot hart" heeft
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_47543318
'het is het spel dat iedereen speelt'....

dat komt er mooi uit, en zoals Huub die flessen met de etiketten naar de camera draaide... lol
Man is an animal that makes bargains,
no other animal does this
One dog does not change a bone with another.
~Adam Smith
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:27:45 #54
170537 Lynn-Live
'k ben ondersteboven...
pi_47543365
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:04 schreef scanman01 het volgende:

[..]

De redactie zal ongetwijfeld gehoopt hebben dat er iets dergelijks met Lesley zou gebeuren.... en dat zullen ze nu ook met Lieke hebben. Maar dan is het nog steeds niet nep. Ik heb vannacht een meisje gezien dat echt wel verliefd op Huub is... en daar zelf ook door is verrast. Daarom wilde ze zo zeker weten dat ze meer voor hem is dan alleen een zoveelste verovering.
Kan ik me helemaal indenken dat ze geen AmanDREL wil zijn, maar ze weet ook dat Huub in een spel zit. Door het spel is Huub gebonden aan instructie's van 'achter' helaas, voor mijn gevoel MOET hij de losbol spelen. Zeker gezien de studie van Lieke zou ze m.i. een beetje moeten weten dat dit spel gestuurd wordt. En ook al zijn haar intentie's helemaal oprecht en Huub gaat daarin mee, dan gaat het allemaal wel heel erg moeilijk worden voor Huub. En Huub een beetje kennende geloof ik absoluut niet dat hij voor Lieke DGK zal opgeven, en vind ik eveneens dat ze dat ook beslist niet van hem mag vragen/verwachten.
pi_47543367
Hey stranger Heb mn brommer opgehaald en hij rijdt echt helemaal top! Nieuwe bandjes, remblokjes, beurtje erover en cruisen maar. Gaan binnenkort wel keertje stukkie rijden als je dat leuk vind! Gezellig... Team 'Gouden Kooi' on the road. Groetjes x Lieke (nog schoonmaakster haha, stelletje zeurders... )

Dit berichtje stuurde ze naar een redacteur van de goudkooi op hyves, vooral die laatste zin vind ik frappant!
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:29:16 #56
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47543399
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:26 schreef droomkoningin het volgende:
huub vertelde n paar dagen terug dat lieke geen internet heeft omdat ze zowat midden in t bos woont en daar dus geen internet mogelijk is.
voor dr studie zal ze wel op andere manieren beschikken over internet (school, bieb, vrienden enz) maar ik neem aan dat ze daar vooral gebruik van maakt om school gerelateerde zaken op te zoeken.
het lijkt me dus vrij logisch dat ze niet 24/7 aan dr computertje gekluisterd is om de streams te volgen... en ook al had ze internet, sommige mensen hebben simpel weg wel wat beters te doen

ook wordt er gezegd dat ze mediageil is en dat ze voor de publiciteit aanpapt met huub... zou kunnen... maar het kan ook zo zijn dat ze juist bang is voor negatieve publiciteit omdat ze aanpapt met een hoerenloper en een player.. en dat dat haar imago aantast

wat ik gisteravond gezien heb was een meisje dat enorm worstelde met haar gevoelens en dr verstand... en ze moet wel een verdomd goeie actrice zijn als dat gespeeld is
ik denk eerder dat haar gevoelens sterker zijn dan die van huub op dit moment... bij hem heb ik al vaker gedacht dat hij iemand "echt" leuk vond, maar dat bleek achteraf ook een spelletje te zijn.. of tenminste niet zo serieus als t overkwam... laten we het er maar op houden dat die jongen een "groot hart" heeft
Bingo!

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_47543470
Jaap loopt er gewoon doorheen he, alsof hij niet in de gaten heeft dat hun acteerles hebben
  † In Memoriam † donderdag 22 maart 2007 @ 12:32:04 #58
135305 beequeen
Lost.
pi_47543490
Via de speakers wordt er iets omgeroepen en de reactie van Michael is........Gvd, het lijkt wel of je op Schiphol zit.

En nogmaals het verzoek........BLIJF ON-TOPIC......sorry voor de caps
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_47543569
Die acteerlessen zijn best wel vermoeiend. Ze spelen dezelfde scene keer op keer en op ieder woord en gebaar krijgen ze steeds verschillende kritiek. 'k Zou op het laatst niet meer weten hoe ik het zou moeten spelen
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:34:45 #60
170537 Lynn-Live
'k ben ondersteboven...
pi_47543578
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:26 schreef droomkoningin het volgende:

Ik wil zeker niet van het negatieve uitgaan wat Lieke betreft, maar wat ik niet begrijp is het intervieuw waarin ze heel openlijk praat over seks en sms-seks. Haar relatie met een getrouwde man (notabene) begrijp ik al helemaal niet, na wat ik gisteren (gedeeltelijk) heb gezien van haar gesprek met Huub.
pi_47543642
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:14 schreef petraa het volgende:
Dit is allemaal wel weer erg COS, ik zie geen Lieke op de streams momenteel, kan er misschien een aparte topic voor die griet aangemaakt worden, kunnen jullie daar verder met wellus nietus spelen.

Ik ben aan het werk en moet het voornamelijk van de COS hebben en dit is echt geneuzel
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:37:28 #62
166545 Cungy
HUUB FTW !
pi_47543663
ze wil gweoon seks op TV met Hubert :p
Napoleon Bonaparte: "Never interrupt your enemy when he is making a mistake."
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:37:45 #63
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47543672
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:34 schreef Lynn-Live het volgende:

[..]

Ik wil zeker niet van het negatieve uitgaan wat Lieke betreft, maar wat ik niet begrijp is het intervieuw waarin ze heel openlijk praat over seks en sms-seks. Haar relatie met een getrouwde man (notabene) begrijp ik al helemaal niet, na wat ik gisteren (gedeeltelijk) heb gezien van haar gesprek met Huub.
Waar heb je gelezen dat het een getrouwde man was dan

Anyway, Amanda is Olivier verder aan het verleiden

† In Memoriam † donderdag 22 maart 2007 @ 12:38:02 #64
135305 beequeen
Lost.
pi_47543680
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:34 schreef Lynn-Live het volgende:

[..]

nogmaals het verzoek om ON-TOPIC te blijven, er zitten mensen op hun werk en die volgen de COS, en Lieke is er nu niet. Open een topic Lieke, als je verder wilt neuzelen hierover, dank je wel.
― Mark Twain
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:38:03 #65
173661 product
God slaat alles gade en gaapt
pi_47543681
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:27 schreef Lisette18 het volgende:
Hey stranger Heb mn brommer opgehaald en hij rijdt echt helemaal top! Nieuwe bandjes, remblokjes, beurtje erover en cruisen maar. Gaan binnenkort wel keertje stukkie rijden als je dat leuk vind! Gezellig... Team 'Gouden Kooi' on the road. Groetjes x Lieke (nog schoonmaakster haha, stelletje zeurders... )

Dit berichtje stuurde ze naar een redacteur van de goudkooi op hyves, vooral die laatste zin vind ik frappant!
zou ze er toch inkomen als bewoonster? Zou me echt bescheuren!!! Die kop van Huub, priceless zou die zijn
Mij viel dat wijf in gedachten, dat vroeg: ‘Wonen daar ook mensjes?’ Ze moeten een brandende poppenwagen je kutwerk binnenrijden’, had ik toen gedacht maar om God weet welke laffe reden niet gezegd.
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:39:05 #66
170537 Lynn-Live
'k ben ondersteboven...
pi_47543720
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:38 schreef beequeen het volgende:

[..]

nogmaals het verzoek om ON-TOPIC te blijven, er zitten mensen op hun werk en die volgen de COS, en Lieke is er nu niet. Open een topic Lieke, als je verder wilt neuzelen hierover, dank je wel.
Sorry, ik zeg al niets meer
pi_47543737
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:37 schreef scanman01 het volgende:

Anyway, Amanda is Olivier verder aan het verleiden

[afbeelding]
Moest dat bloesje zo ver open op aanwijzing van Michael??
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:39:39 #68
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47543738
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:40:26 #69
170537 Lynn-Live
'k ben ondersteboven...
pi_47543767
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:39 schreef Lynn-Live het volgende:

[..]

Sorry, ik zeg al niets meer
ik begrijp alleen de titel van dit topic nu niet meer?:!
pi_47543777
Uit ervaring: je krijgt eerst vlinders in je buik dan verlieft worden.. dan ga je na praten, Nadenken?
maar als ik zowel Huub zie als de leuke meid Lieke (dat meen Ik).. IK zie geen Vlinders ....klaar!
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:40:47 #71
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47543778
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:37 schreef Cungy het volgende:
ze wil gweoon seks op TV met Hubert :p
is wel spannende sex natuurlijk
pi_47543785
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:38 schreef beequeen het volgende:

[..]

dan hebben ze wel wat te lezen, want op de streams gebeurt maar weinig.
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:41:10 #73
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47543793
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:39 schreef Clank het volgende:

[..]

Ja.. en ze moest ook zo nodig een rokje aan. Slaat allemaal eigenlijk nergens op.
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:41:29 #74
173661 product
God slaat alles gade en gaapt
pi_47543804
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:39 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Brian lijkt net een lelijk wijf zo op de achtergrond. Alleen de zwaaiende deegroller ontbreekt...
Mij viel dat wijf in gedachten, dat vroeg: ‘Wonen daar ook mensjes?’ Ze moeten een brandende poppenwagen je kutwerk binnenrijden’, had ik toen gedacht maar om God weet welke laffe reden niet gezegd.
  † In Memoriam † donderdag 22 maart 2007 @ 12:41:37 #75
135305 beequeen
Lost.
pi_47543810
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:40 schreef Lynn-Live het volgende:

[..]

ik begrijp alleen de titel van dit topic nu niet meer?:!
Daar heb je een punt idd
― Mark Twain
pi_47543811
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:40 schreef Villalux het volgende:
Uit ervaring: je krijgt eerst vlinders in je buik dan verlieft worden.. dan ga je er over praten, Nadenken?
maar als ik zowel Huub zie als de leuke meid Lieke (dat meen Ik).. IK zie geen Vlinders ....klaar!
pi_47543859
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:03 schreef jacqjacq het volgende:

[..]

ja, inderdaad.
ik denk zelf dat ze het ook niet verwacht had, maar ja, die dingen kunnen gebeuren.
je kunt alleen voor jezelf de keuze maken: laat ik dit toe, of negeer ik het. Ik denk dat ze voor de eerste keuze gaat, maar zich wel zorgen maakt over hoe het af zou kunnen lopen. (bijvoorbeeld als de relatie doodbloedt, staat ze dan niet voor paal op tv, gaat huub dan vervelende dingen zeggen, of intieme ontboezemingen etc..... het zou bij mij wel meespelen in mijn besluit of ik wel of niet een flirt met iemand zou beginnen)
Zo zie ik het ook, zij vind Huub leuk maar had nooit gedacht dat zij zo'n type leuk zou vinden.Vooral Huub zijn gedrag op bepaalde momenten maakt het voor haar moeilijk.Ik vind het juist heel goed en normaal dat je dan voorzichtig bent.
pi_47543860
palma moet stiller doen van Michael
palma; amanda je blouse staat open
  † In Memoriam † donderdag 22 maart 2007 @ 12:43:04 #79
135305 beequeen
Lost.
pi_47543864
― Mark Twain
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:43:22 #80
170537 Lynn-Live
'k ben ondersteboven...
pi_47543877
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:41 schreef beequeen het volgende:

[..]

Daar heb je een punt idd
Tja dan denk ik;' WIE zit er nu off topic te praten'
pi_47543928
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:04 schreef scanman01 het volgende:

[..]

De redactie zal ongetwijfeld gehoopt hebben dat er iets dergelijks met Lesley zou gebeuren.... en dat zullen ze nu ook met Lieke hebben. Maar dan is het nog steeds niet nep. Ik heb vannacht een meisje gezien dat echt wel verliefd op Huub is... en daar zelf ook door is verrast. Daarom wilde ze zo zeker weten dat ze meer voor hem is dan alleen een zoveelste verovering.
Lieke is ons aangeboden door het schoonmaakbedrijf. Dat dit zou gebeuren hadden we echt niet voorzien. Erg vinden we het uiteraard niet
Dat zij Huub gisteravond aan de tand voelde snap ik ook wel. Die zal gistermiddag wel wat telefoontjes van vriendinnen etc. gehad hebben als: "Pas op voor die hoereloper" enz.
Hoeveel vrijheid ben je bereid op te geven, om de ultieme vrijheid te winnen...
pi_47543937
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:25 schreef 2live het volgende:
ik vind Amanda een beetje 'dikkig' lijken in dit setje, of maken streams ook dikker?
ze zeggen dat je dikker lijkt op tv dan in werkelijkheid, misschien ook op streams, wat dan erg vervelend voor Jaap is
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:45:29 #83
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47543960
  † In Memoriam † donderdag 22 maart 2007 @ 12:45:40 #84
135305 beequeen
Lost.
pi_47543965
Huub staat vlakbij Snollie en duikt direct tussen haar tieten.
― Mark Twain
pi_47543993
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:44 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Lieke is ons aangeboden door het schoonmaakbedrijf. Dat dit zou gebeuren hadden we echt niet voorzien. Erg vinden we het uiteraard niet
Dat zij Huub gisteravond aan de tand voelde snap ik ook wel. Die zal gistermiddag wel wat telefoontjes van vriendinnen etc. gehad hebben als: "Pas op voor die hoereloper" enz.
Offtopic jahhhh , maar nu je er toch bent, waarom hebben Jaap en brian geen waarschuwing gekregen en alleen Huub wel.
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:46:37 #86
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_47543999
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:39 schreef Clank het volgende:

[..]

dan nog, dan ben je toch niet wijs als je het ook nog doet.
Oh ja, we hebben het over Amanda, is ook zo
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:47:03 #87
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47544013
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:44 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Dank
pi_47544028
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:46 schreef petraa het volgende:

[..]

Offtopic jahhhh , maar nu je er toch bent, waarom hebben Jaap en brian geen waarschuwing gekregen en alleen Huub wel.
ja, redaktie eerlijk is eerlijk da's wel een beetje flauw hé
pi_47544040
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:43 schreef Lynn-Live het volgende:

[..]

Tja dan denk ik;' WIE zit er nu off topic te praten'
De titel verzint iemand nav iets, in dit geval de glamour, maar eronder staat duidelijk COS Commentaren op Streams en jij bent niet de enige hoor, ik doe het ook regelmatig, alleen nu zit ik de hele tijd over Lieke te lezen terwijl ik weet dat ze vandaag niet in de kooi zou zijn en als je dan op je werk zit is het tamelijk irritant.
pi_47544056
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:46 schreef Marrije het volgende:

[..]

dan nog, dan ben je toch niet wijs als je het ook nog doet.
Oh ja, we hebben het over Amanda, is ook zo
This is tv man! Dat hoort toch bij het toneelstuk, net als het walgelijke hemdje van Brian
pi_47544070
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:46 schreef petraa het volgende:

[..]

Dat zal voor jullie altijd wel een vraag blijven.
pi_47544076
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

pi_47544107
quote:

[..]

Ja blijkbaar wel dus, beetje jammer en mis geschoten, want wat deed Huub meer dan Jaap en Brian behalve dan cola bacardi gooien ?
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:50:07 #94
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47544111
quote:
De acteerlessen zijn in volle gang en als eerste mogen Amanda Jolie en Huub Pitt hun kunsten vertonen. Hopelijk helpt Michaël ze vandaag van niveau GTST naar niveau Gooische Vrouwen, want voorlopig lijkt het nog nergens op. Huubs beperking is waarschijnlijk dat hij teveel na moet denken bij wat hij doet. Vandaar dat zijn tekst vaker wat bekrompen over zijn lippen komt. Amanda heeft dat probleem niet, nadenken over wat ze doet. En in dit geval komt het haar acteerprestaties ten goede. Al met al is het wel bijzonder grappig om naar te kijken…
bron: RTL10

† In Memoriam † donderdag 22 maart 2007 @ 12:50:16 #95
135305 beequeen
Lost.
pi_47544118
quote:

[..]

Top antwoord
― Mark Twain
pi_47544121
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:47 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dank
Ach scan dat overtuigt de tegenstanders toch niet, de tijd zal het leren wie er gelijk heeft.
Het zorgt wmb voor boeiende beelden, en daar kijk ik toch voor.
pi_47544155
quote:

[..]

Hoe echt is u?
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  † In Memoriam † donderdag 22 maart 2007 @ 12:52:05 #98
135305 beequeen
Lost.
pi_47544164
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:50 schreef Prosac het volgende:

[..]

bron: RTL10

Ze zijn zowaar wakker daar
― Mark Twain
pi_47544167
quote:

[..]

Waarom gelden de regels niet voor iedereen ?
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_47544173
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:50 schreef 2live het volgende:

[..]

Ach scan dat overtuigt de tegenstanders toch niet, de tijd zal het leren wie er gelijk heeft.
Het zorgt wmb voor boeiende beelden, en daar kijk ik toch voor.
Ik heb zelf ook tot half 3 voor de streams gezeten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')